Vannacht? Nee, het was geweldig.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het eten was zeker niet goed bij de Turk?
Ja hoor, en alle Chinezen eten rijst zeker?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De Hunnen heetten gewoon Hun hoor.
Hoe is het met Tuana? Zoent ze nog met je?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vannacht? Nee, het was geweldig.
Ik houd het in beraad.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom ga je niet die vijfdecolonne-muts uitzwaaien? Zo combineer je twee avatars.
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja hoor, en alle Chinezen eten rijst zeker?
Racist!
Goed. Ze heeft al bijna een jaar niet met me gezoend, we hebben nu allebei langeafstandsrelaties. Zij in Italie, ik in Brazilie. http://images.fok.nl/s/emo.gifquote:Op donderdag 16 december 2004 20:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe is het met Tuana? Zoent ze nog met je?
Houd je erbuiten.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:39 schreef Monidique het volgende:
Weer wat geleerd: Fascisme is verschrikkelijk, daarom had de Sovjet-Unie moeten winnen en Europa is niet de NWO.
Oh, en was dat niet tijdens de brand in Londen of speelt dat per se in onze tijdquote:Op donderdag 16 december 2004 20:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
Engeland is de thuisbasis van de NWO. Amerika is slechts een speelttuin van de illuminati. Het begin van de NWO zal worden gekenmerkt met terroristische aanslagen die heel Engeland treffen.
Dit gebeurd allemaal binnen 7 jaar.
Ze heeft 14 broers, dus pas op!quote:Op donderdag 16 december 2004 20:40 schreef George-Butters het volgende:
Ik wil ook een keer zoenen met Tuana
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:50 schreef Monidique het volgende:
Jôh, binnen zeven jaar terroristische aanslagen in Engeland, welke geweldige profeet durft deze gewáágde voorspelling te doen?
Ze is al 14 keer seksueel gemolesteerd?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ze heeft 14 broers, dus pas op!
Waarom zou het samengaan met vuur?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, en was dat niet tijdens de brand in Londen of speelt dat per se in onze tijd
Ik verwacht een atoombom op Sneek.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:55 schreef Sidekick het volgende:
Ik verwacht een aanslag op Bush in 2005.
Ze verstaat de kunst.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:40 schreef George-Butters het volgende:
Ik wil ook een keer zoenen met Tuana
Ja, hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Waarom zou het samengaan met vuur?![]()
Kan ik er wat aan doen dat er mensen op dit forum zijn die explosief reageren op taalfouten? Je hebt geen enkel idee hoe leuk het is om mensen compleet over de rooie te zien gaan vanwege een opzettelijke (extra dommequote:
Jij zou nog beweren dat je de oorlog aan het Oostfront met opzet verloor.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat er mensen op dit forum zijn die explosief reageren op taalfouten? Je hebt geen enkel idee hoe leuk het is om mensen compleet over de rooie te zien gaan vanwege een opzettelijke (extra domme) taalfout.
Wie weet, maar niet vandaag.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij zou nog beweren dat je de oorlog aan het Oostfront met opzet verloor.
"Het leek me wel aardig van me te laten horen." Dus wat doet die knuppel: een gedichtje voorlezen!!!quote:Balkenende stuurt troepen in Irak kerstgedicht
DEN HAAG - De Nederlandse deelnemers aan de vredesmissie in Irak krijgen op eerste kerstdag een cadeautje van de Nederlandse Taalunie. Het gaat om een cd met het door premier Balkenende ingesproken kerstgedicht 'Nu zal het wel gauw gaan sneeuwen', van Anton van Duinkerken (1903-1968).
De opname is gemaakt in het Torentje. Het stond er in één keer op, vertelde M. van Es van de Taalunie donderdag. Nu zal het wel gauw gaan sneeuwen gaat over de drie koningen die door een "woestijn van eeuwen, vol boosheid en gevit" trekken, op weg naar de vrede.
De premier vond het een sympathiek initiatief, aldus de Rijksvoorlichtingsdienst. En hij vond het aardig om op deze manier iets van zich te laten horen aan de mensen die met de kerst in lastige omstandigheden hun werk doen.
De door Balkenende voorgelezen tekst is op 25 en 26 december ook te horen op de gedichtenlijn (09094 334248 of 0909GEDICHT). De cd is betaald met het geld van een Haagse culturele prijs die een van de oprichters van de gedichtenlijn heeft ontvangen. Het ministerie van Defensie zorgt voor de verzending naar Irak en de verspreiding onder de ongeveer 1400 militairen in Irak.
Dat is dus het vlees dat we in de kuip hebbenquote:Op donderdag 16 december 2004 21:50 schreef sizzler het volgende:
[..]
"Het leek me wel aardig van me te laten horen." Dus wat doet die knuppel: een gedichtje voorlezen!!!![]()
Als Nederlandse soldaat zou je je toch vrijwillig aan de Taliban overleveren daar. Mijn GOD wat een knulligheid. Het verbaast me dat er geen "Respect2all"-bandjes bijzaten.
Heel Nederland krijgt kerstpaketten. Als mijn werkgever aan zou komen met een door hem ingesproken kerstgedicht dan zou ik hem een schop onder zijn kont geven!
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:50 schreef sizzler het volgende:
[..]
"Het leek me wel aardig van me te laten horen." Dus wat doet die knuppel: een gedichtje voorlezen!!!![]()
Als Nederlandse soldaat zou je je toch vrijwillig aan de Taliban overleveren daar. Mijn GOD wat een knulligheid. Het verbaast me dat er geen "Respect2all"-bandjes bijzaten.
Heel Nederland krijgt kerstpaketten. Als mijn werkgever aan zou komen met een door hem ingesproken kerstgedicht dan zou ik hem een schop onder zijn kont geven!
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:50 schreef sizzler het volgende:
Volgens mij kun je dat niet van je soldij betalen hoor. Ik denk dat het gat in het midden van het cd'tje hetgene is waar die soldaten de kerst mee zullen moeten doorkomenquote:Op donderdag 16 december 2004 22:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat de soldaten meer hieraan behoefte hebben.
YabYum? Heikneuters.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat de soldaten meer hieraan behoefte hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |