Vertel eensquote:
Daar ga ik werken.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een standaard brakke website. En nu?
quote:Op donderdag 16 december 2004 22:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat niet van je soldij betalen hoor. Ik denk dat het gat in het midden van het cd'tje hetgene is waar die soldaten de kerst mee zullen moeten doorkomen
Denk maar dat het het gaatje van Balkenende is zou ik zeggenquote:
Hmm ja, een gigantische niggercock zou 'm goed doen.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Denk maar dat het het gaatje van Balkenende is zou ik zeggen
Beginnersfunctie, dus alles wat kut is. Zo'n beetje onder de Afrikanen en Arabieren, zeg maar.quote:
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 16 december 2004 22:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beginnersfunctie, dus alles wat kut is. Zo'n beetje onder de Afrikanen en Arabieren, zeg maar.
En dan dat kuttige uilenbrilletje van hem onderspuiten.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hmm ja, een gigantische niggercock zou 'm goed doen.
Dat zei Den Uyl ook ja.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:51 schreef Monidique het volgende:
Ach, het is maar voor twee a drie weken, of zoiets.
SPijkerman.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:02 schreef Harry_Sack het volgende:
je zal de kerst maar moeten doorbrengen in Al-Kut
Serieus, Johan, waarom is de YabYum eigenlijk voor heikneuters?quote:
Het is eerder voor extreem burgerlijke zakenmannetjes.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Serieus, Johan, waarom is de YabYum eigenlijk voor heikneuters?
Waar zou jij je pull-strategie op botvieren dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is eerder voor extreem burgerlijke zakenmannetjes.
Sodding off? Oiquote:
Parelketting-Elles.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waar zou jij je pull-strategie op botvieren dan?
Pas op, de AIVD leest mee.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Grmbl, irritant zeg. Ik zoek al enige tijd Atomic Bomberman, maar vind maar geen werkende versie
He waar bent u? In Purmerendquote:Op donderdag 16 december 2004 23:48 schreef George-Butters het volgende:
Zo!
Tijd om in bed dingen te doen.
quote:
Waar kan ik solliciteren?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:44 schreef sizzler het volgende:
Ja inderdaad, er stappen wat mods op.
Zijn er nog mensen die NWS-mod willen worden?
forum@fok.nl (denk ik, want de solli'rondes moeten nog starten. )quote:
Tot je een mail stuurt zou ik alleen nog wat vaker in NWS posten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
forum@fok.nl (denk ik, want de solli'rondes moeten nog starten. )
Nieuws, politiek, who cares?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Tot je een mail stuurt zou ik alleen nog wat vaker in NWS posten.
Wat sociaal van jequote:Op vrijdag 17 december 2004 01:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Tot je een mail stuurt zou ik alleen nog wat vaker in NWS posten.
Ondanks dat ik net zo nieuwsgierig ben wat jij met Purmerend hebt, wil ik toch weten wat jij in de taak als nws-mod zietquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:28 schreef Flumina het volgende:
En het gaat om je kwaliteiten, niet om de kwantiteits van je posts.
Ik dacht dat GB tijdens de laatste meeting achter een meisje uit Purmerend zat. Oh hoe heet ze nou ook alweer? Ik onthoud geen namen, wel plaatsnamen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ondanks dat ik net zo nieuwsgierig ben wat jij met Purmerend hebt, wil ik toch weten wat jij in de taak als nws-mod ziet![]()
O zo, ja die ene, hoe heet ze ook alweer. Met dat lange gezicht.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:35 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ik dacht dat GB tijdens de laatste meeting achter een meisje uit Purmerend zat. Oh hoe heet ze nou ook alweer? Ik onthoud geen namen, wel plaatsnamen.
En NWS-moderator is gewoon cool om te zijn![]()
Nouk?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:35 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ik dacht dat GB tijdens de laatste meeting achter een meisje uit Purmerend zat. Oh hoe heet ze nou ook alweer? Ik onthoud geen namen, wel plaatsnamen.
Checkquote:
quote:Arrestatie aanslag islamitische school
Donderdag 16 december, EINDHOVEN - De regiopolitie heeft zondag een achttienjarige Eindhovenaar opgepakt voor de bomaanslag op de islamitische basisschool Tarieq Ibnoe Ziyad in de Frankrijkstraat in Eindhoven. Dat heeft justitie vandaag bekend gemaakt. De verdachte is vanmorgen voorgeleid aan de rechter-commissaris in Den Bosch en is in bewaring gesteld.
De politie verwacht de komende tijd nog meer mensen aan te houden voor de bomaanslag. Justitie wil geen nadere details over de arrestatie geven. De aanslag in de nacht van 7 op 8 november is gepleegd met kruit in een legergroen patronenblik. Er vielen geen gewonden, maar de ingang van het schoolgebouw raakte wel zwaar beschadigd. Ook sneuvelden ramen in de omgeving van het gebouw. De regiopolitie is nog steeds op zoek naar een onbekende man die negen uur eerder de politie telefonisch tipte over een aanslag op een moskee in Eindhoven. De recherche vermoedt dat die melding mogelijk over de school ging. De politie ondernam destijds geen actie, omdat ze niet wist welke moskee bedoeld werd.
quote:Prijs voor beste theorie over 9/11
NEW YORK, 16 DEC. Zijn de twee torens van het World Trade Center in New York op die elfde september drie jaar geleden echt ingestort door zelfmoordaanslagen van islamitische terroristen die twee passagiersvliegtuigen het gebouw in joegen? De Amerikaanse multimiljonair Jimmy Walter gelooft er niks van. Volgens hem was er sprake van een binnenlandse samenzwering waarbij hooggeplaatste figuren waren betrokken uit regering, strijdkrachten en bedrijfsleven. Zo zeker is hij van zijn zaak dat hij 100.000 dollar heeft uitgeloofd voor de techniekstudent die kan bewijzen dat de instorting van de twee toren werkelijk zo is gegaan als de regering beweert.
De miljonair-activist heeft al dertig procent van zijn geërfde vermogen gespendeerd aan de verbreiding van zijn complottheorie. In totaal gaat het om meer dan drie miljoen dollar. het grootste deel van dat bedrag is opgegaan aan televisiespotjes van dertig seconden en aan paginagrote advertenties in gerenommeerde bladen als The New York Times, de Wall Street Journal, The New Yorker, Newsweek en in alternatieve media.
Jimmy Walter schrijft volgende maand een wedstrijd uit voor scholieren en studenten om met alternatieve theorieën voor de ineenstorting te komen. De winnaar krijgt 10.000 dollar. Voor nog eens honderd van de beste inzendingen is elk duizend dollar beschikbaar. De miljonair zelf houdt het er voorlopig op dat er explosieven waren geplaatst in de torens en dat die uiteindelijk voor de grootste ravage hebben gezorgd. Hij gelooft ook niet dat de schade aan het Pentagon alleen door een vliegtuig is veroorzaakt.
,,Het waren niet negentien klungels uit Saoedi-Arabië die waren gezakt voor het examen van de vliegschool die de Verenigde Staten hebben verslagen'', zegt Walter. Hij vertrouwt het regeringsrapport niet dat over de aanslagen is uitgebracht. Daarin blijkt hij niet alleen te staan. Een opiniepeiling wees afgelopen zomer uit dat tweederde van alle New Yorkers wil dat het onderzoek heropend wordt.
De miljonair noemt zichzelf ,,een goede vaderlander die strijdt tegen de echte verraders die onze democratie vernietigen''. Hij is er gepikeerd over dat hij door regeringsvertegenwoordigers wordt afgeschilderd als 'iemand die last van waandenkbeelden heeft'. (Reuters)
Ja, het heidendom ook. Maar hoe is het er gekomen en ''vertegenwoordigd''?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:17 schreef du_ke het volgende:
Overigens is de Islam al een stuk langer in Europa vertegenwoordigd dan het Protestantisme.
Het een is er door iemand uit Nazareth en de andere uit Mekka. Importgelovenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, het heidendom ook. Maar hoe is het er gekomen en ''vertegenwoordigd''?
Luther?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het een is er door iemand uit Nazareth
*Knuffel*quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:34 schreef du_ke het volgende:
idd in Spanje en op de Balkan was het gewoon een redelijk normale religie. net als het christendom in grote delen van de Islamitische wereld gewoon naast de islam kon en kan bestaan.
Krek.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:41 schreef Monidique het volgende:
Ach, drukte om niets. Er waren natuurlijk spanningen en de (re)Conquista werd vaak gezien als een Kruistocht, maar er waren ook goede contacten tussen Christenen en Moslims en Christenen en Moslims werkten zelfs samen in Kruistochten. Typische machtspolitiek dus, ook toen.
Wat vaak gebeurt is, volgens mij, dat in tijden van spanningen, zoals nu tussen Christenen en Moslims kun je wel stellen denk ik, er in de geschiedenis gespit wordt naar vroegere spanningen. Men probeert zo een soort duidelijk zelfbeeld van de groep te creeëren, of iets dergelijks.
Bijvoorbeeld Joegoslavië. Natuurlijk waren er spanningen tussen de bevolkingsgroepen, flink wat, maar achteraf ziet men plots alleen maar tegenstellingen tussen katholieken en orthodoxen, terwijl toendertijd het gewoon goede buren ware die elkaar elke dag uitzwaaiden.
Waarschijnlijk zou je zoiets ook kunnen zien als er een burgeroorlog uitbreekt in Amerika. Nu, ik denk absoluut niet dat die zal komen, maar stél. Stel er komt zo'n burgeroorlog. Achteraf kan men makkelijk zeggen dat er altijd al grote conflicten waren tussen Republikeinen en Democraten, dat het een verdeelde natie was, en dergelijke onzin, terwijl Republikeinen en Democraten gewoon gezellig naast en door elkaar leven, extremisten uitgezonderd.
Het is gewoon een menselijke neiging, denk ik.
En dan ook groeten en alles komt goedquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
*Knuffel*
*Knuffel*
*Knuffel*
*Knuffel*
Heel goedquote:
Durf je de concurrentie aan te gaan met Meki?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:28 schreef Snik het volgende:
[..]
Krijg de kanker maar Turkije, zeggen we liever.
Zo, lekker feestje hiz? Huisje wordt meer waard? Dat je een heel continent de afgrond daarmee inhelpt, dat boeit niet. Je was toch al een verrader door je te bekeren tot de islam.
Precies.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:57 schreef du_ke het volgende:
Ach dan komt snik zo weer met een andere kloon terug. Heb ik alle vertrouwen in
.
Raymond.
Wil je eens kappen met het beledigen van grassprietenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee grasspriet.
X-Ray is nu weer weg, nu kun jij ook wel weer terug naar je eigen forum.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee grasspriet.
Ja Dildo, zal het niet meer doen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:52 schreef Dildo het volgende:
[..]
Wil je eens kappen met het beledigen van grassprieten
Dat smiley-beleid van jou spoort echt niet.quote:
Dat bepaal ik altijd zelf nog wel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
X-Ray is nu weer weg, nu kun jij ook wel weer terug naar je eigen forum.
Weet ik. Wat niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat smiley-beleid van jou spoort echt niet.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Domme vragen komen enkel voort uit domme opmerkingen. That is the way is goes.
De Syrische woestijn is leuk om mensen heen te schicken, hoor ik.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:06 schreef Dildo het volgende:
Waarom kunnen we niet alle moslims het land uitzetten? Aan landverraders hebben we niets.
Geen commentaarquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:07 schreef Johan_de_With het volgende:
schatje, heb jij hoge jukbeenderen?
Nee, nee, alleen bekeerlingen zijn landverraders. In onze moralistische zelfhaat voortkomend uit de Joods-Christelijk-humanistische verlichte samenleving is het normaal om het eigen volk harder te veroordelen dan geimporteerde islamieten die gewoon fascistisch zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:03 schreef Monidique het volgende:
Ja, als je Islamitisch bent, ben je een landverrader. Zo werkt dat immers in onze door de Verlichting geschapen judeo-christelijke op humanisme gebaseerde cultuur.
NS??quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:06 schreef Dildo het volgende:
Waarom kunnen we niet alle moslims het land uitzetten? Aan landverraders hebben we niets.
Waar heb jij last van, holocaustontkenner?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De Syrische woestijn is leuk om mensen heen te schicken, hoor ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |