Vertel eensquote:
Daar ga ik werken.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een standaard brakke website. En nu?
quote:Op donderdag 16 december 2004 22:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat niet van je soldij betalen hoor. Ik denk dat het gat in het midden van het cd'tje hetgene is waar die soldaten de kerst mee zullen moeten doorkomen
Denk maar dat het het gaatje van Balkenende is zou ik zeggenquote:
Hmm ja, een gigantische niggercock zou 'm goed doen.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Denk maar dat het het gaatje van Balkenende is zou ik zeggen
Beginnersfunctie, dus alles wat kut is. Zo'n beetje onder de Afrikanen en Arabieren, zeg maar.quote:
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 16 december 2004 22:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beginnersfunctie, dus alles wat kut is. Zo'n beetje onder de Afrikanen en Arabieren, zeg maar.
En dan dat kuttige uilenbrilletje van hem onderspuiten.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hmm ja, een gigantische niggercock zou 'm goed doen.
Dat zei Den Uyl ook ja.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:51 schreef Monidique het volgende:
Ach, het is maar voor twee a drie weken, of zoiets.
SPijkerman.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:02 schreef Harry_Sack het volgende:
je zal de kerst maar moeten doorbrengen in Al-Kut
Serieus, Johan, waarom is de YabYum eigenlijk voor heikneuters?quote:
Het is eerder voor extreem burgerlijke zakenmannetjes.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Serieus, Johan, waarom is de YabYum eigenlijk voor heikneuters?
Waar zou jij je pull-strategie op botvieren dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is eerder voor extreem burgerlijke zakenmannetjes.
Sodding off? Oiquote:
Parelketting-Elles.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waar zou jij je pull-strategie op botvieren dan?
Pas op, de AIVD leest mee.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Grmbl, irritant zeg. Ik zoek al enige tijd Atomic Bomberman, maar vind maar geen werkende versie
He waar bent u? In Purmerendquote:Op donderdag 16 december 2004 23:48 schreef George-Butters het volgende:
Zo!
Tijd om in bed dingen te doen.
quote:
Waar kan ik solliciteren?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:44 schreef sizzler het volgende:
Ja inderdaad, er stappen wat mods op.
Zijn er nog mensen die NWS-mod willen worden?
forum@fok.nl (denk ik, want de solli'rondes moeten nog starten. )quote:
Tot je een mail stuurt zou ik alleen nog wat vaker in NWS posten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
forum@fok.nl (denk ik, want de solli'rondes moeten nog starten. )
Nieuws, politiek, who cares?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Tot je een mail stuurt zou ik alleen nog wat vaker in NWS posten.
Wat sociaal van jequote:Op vrijdag 17 december 2004 01:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Tot je een mail stuurt zou ik alleen nog wat vaker in NWS posten.
Ondanks dat ik net zo nieuwsgierig ben wat jij met Purmerend hebt, wil ik toch weten wat jij in de taak als nws-mod zietquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:28 schreef Flumina het volgende:
En het gaat om je kwaliteiten, niet om de kwantiteits van je posts.
Ik dacht dat GB tijdens de laatste meeting achter een meisje uit Purmerend zat. Oh hoe heet ze nou ook alweer? Ik onthoud geen namen, wel plaatsnamen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ondanks dat ik net zo nieuwsgierig ben wat jij met Purmerend hebt, wil ik toch weten wat jij in de taak als nws-mod ziet![]()
O zo, ja die ene, hoe heet ze ook alweer. Met dat lange gezicht.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:35 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ik dacht dat GB tijdens de laatste meeting achter een meisje uit Purmerend zat. Oh hoe heet ze nou ook alweer? Ik onthoud geen namen, wel plaatsnamen.
En NWS-moderator is gewoon cool om te zijn![]()
Nouk?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:35 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ik dacht dat GB tijdens de laatste meeting achter een meisje uit Purmerend zat. Oh hoe heet ze nou ook alweer? Ik onthoud geen namen, wel plaatsnamen.
Checkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |