Vertel eensquote:
Daar ga ik werken.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een standaard brakke website. En nu?
quote:Op donderdag 16 december 2004 22:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat niet van je soldij betalen hoor. Ik denk dat het gat in het midden van het cd'tje hetgene is waar die soldaten de kerst mee zullen moeten doorkomen
Denk maar dat het het gaatje van Balkenende is zou ik zeggenquote:
Hmm ja, een gigantische niggercock zou 'm goed doen.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Denk maar dat het het gaatje van Balkenende is zou ik zeggen
Beginnersfunctie, dus alles wat kut is. Zo'n beetje onder de Afrikanen en Arabieren, zeg maar.quote:
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 16 december 2004 22:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beginnersfunctie, dus alles wat kut is. Zo'n beetje onder de Afrikanen en Arabieren, zeg maar.
En dan dat kuttige uilenbrilletje van hem onderspuiten.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hmm ja, een gigantische niggercock zou 'm goed doen.
Dat zei Den Uyl ook ja.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:51 schreef Monidique het volgende:
Ach, het is maar voor twee a drie weken, of zoiets.
SPijkerman.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:02 schreef Harry_Sack het volgende:
je zal de kerst maar moeten doorbrengen in Al-Kut
Serieus, Johan, waarom is de YabYum eigenlijk voor heikneuters?quote:
Het is eerder voor extreem burgerlijke zakenmannetjes.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Serieus, Johan, waarom is de YabYum eigenlijk voor heikneuters?
Waar zou jij je pull-strategie op botvieren dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is eerder voor extreem burgerlijke zakenmannetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |