Heel goedquote:
Durf je de concurrentie aan te gaan met Meki?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:28 schreef Snik het volgende:
[..]
Krijg de kanker maar Turkije, zeggen we liever.
Zo, lekker feestje hiz? Huisje wordt meer waard? Dat je een heel continent de afgrond daarmee inhelpt, dat boeit niet. Je was toch al een verrader door je te bekeren tot de islam.
Precies.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:57 schreef du_ke het volgende:
Ach dan komt snik zo weer met een andere kloon terug. Heb ik alle vertrouwen in
.
Raymond.
Wil je eens kappen met het beledigen van grassprietenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee grasspriet.
X-Ray is nu weer weg, nu kun jij ook wel weer terug naar je eigen forum.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee grasspriet.
Ja Dildo, zal het niet meer doen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:52 schreef Dildo het volgende:
[..]
Wil je eens kappen met het beledigen van grassprieten
Dat smiley-beleid van jou spoort echt niet.quote:
Dat bepaal ik altijd zelf nog wel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
X-Ray is nu weer weg, nu kun jij ook wel weer terug naar je eigen forum.
Weet ik. Wat niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat smiley-beleid van jou spoort echt niet.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Domme vragen komen enkel voort uit domme opmerkingen. That is the way is goes.
De Syrische woestijn is leuk om mensen heen te schicken, hoor ik.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:06 schreef Dildo het volgende:
Waarom kunnen we niet alle moslims het land uitzetten? Aan landverraders hebben we niets.
Geen commentaarquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:07 schreef Johan_de_With het volgende:
schatje, heb jij hoge jukbeenderen?
Nee, nee, alleen bekeerlingen zijn landverraders. In onze moralistische zelfhaat voortkomend uit de Joods-Christelijk-humanistische verlichte samenleving is het normaal om het eigen volk harder te veroordelen dan geimporteerde islamieten die gewoon fascistisch zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:03 schreef Monidique het volgende:
Ja, als je Islamitisch bent, ben je een landverrader. Zo werkt dat immers in onze door de Verlichting geschapen judeo-christelijke op humanisme gebaseerde cultuur.
NS??quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:06 schreef Dildo het volgende:
Waarom kunnen we niet alle moslims het land uitzetten? Aan landverraders hebben we niets.
Waar heb jij last van, holocaustontkenner?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De Syrische woestijn is leuk om mensen heen te schicken, hoor ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |