Denk je dat je daar een geintje tegen kan makenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:00 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Mirjam Sterk
Toch wel het mooiste kamerlid.
http://www.cda.nl/domains(...)2ekamer/cv/Sterk.doc
Zelfs haar mobiele nummer staat erbij!!!![]()
Jammer dat ze een refo is.
Waarom ga je niet die vijfdecolonne-muts uitzwaaien? Zo combineer je twee avatars.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:59 schreef du_ke het volgende:
soms is mensen op de kast jagen erg leuk.
Best een geile foto, maar zo'n naief dom wijf.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:00 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Mirjam Sterk
Toch wel het mooiste kamerlid.
http://www.cda.nl/domains(...)2ekamer/cv/Sterk.doc
Zelfs haar mobiele nummer staat erbij!!!![]()
Jammer dat ze een refo is.
Omdat je daar een langere baan voor nodig hebt.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:07 schreef George-Butters het volgende:
Waarom vliegt die Boeing 747 niet gewoon naar Lelystad?
Is het raar als ik ze er allebei niet bij hoef?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:11 schreef George-Butters het volgende:
Is het raar als ik liever Turkije dan Roemenie bij de EU heb?
Nee is ook een goede optie.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is het raar als ik ze er allebei niet bij hoef?
Ijsland.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee is ook een goede optie.
Welk land zou je kiezen als je eentje moet kiezen?
Europa.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
IJsland mag er van mij ook wel bij.
Bij welk continent hoort IJsland officieel?
Het eten was zeker niet goed bij de Turk?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Overigens bevat het Ijslands gebedenboek nog altijd de bede ´´Behoed ons voor de paus en de Turk.´´
Mohamed B.quote:In Marokko reageerde de Marokkaanse minister van Justitie Mohamed Bouzoubaa
Okay, zelfspot heb je wel.quote:
De Hunnen heetten gewoon Hun hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:32 schreef Monidique het volgende:
Hun heten daar allemaal Mohammed B!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |