Ik ken d´r niet, maar ze ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Da's inderdaad. Jennifer Connelly.
.
Het is een hele goede actrice. Check Requiem for a Dream en The House Of Sand And Fog uit.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:19 schreef BVO het volgende:
Ik ken d´r niet, maar ze ziet er lekker uit.
Tss, ontken het maar niet.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:19 schreef Dizer het volgende:
Sorry hoor maar de TT kan echt niet gewoon
Wat doet zij, als serieuze actrice, in zo’n gewaagde foto? Leek ze me heel het type niet voor.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Da's inderdaad. Jennifer Connelly.
.
Okey, dit gaat me echt TE VER gewoon.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Tss, ontken het maar niet.. Ook jij houdt wel van regelmatig zo'n paardenpik inwendig te voelen.
.
Paardenpik of smurfenpik het gaat vrouwen om wat je ermee doet....he Beev?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:21 schreef BVO het volgende:
Tss, ontken het maar niet.. Ook jij houdt wel van regelmatig zo'n paardenpik inwendig te voelen.
.
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Paardenpik of smurfenpik het gaat vrouwen om wat je ermee doet....he Beev?
Ja en Sinterklaas bestaatquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Paardenpik of smurfenpik het gaat vrouwen om wat je ermee doet....he Beev?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Okey, dit gaat me echt TE VER gewoon.
Ik ben kalm. TT spreekt me niet aan en de gesprekken daarover helemaal niet.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dizer, calm down.
Een beetje ironie mag toch wel soms?!quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben kalm. TT spreekt me niet aan en de gesprekken daarover helemaal niet.
Ik heb geen zin in gezeur en zo, dus dan ga ik wel weg uit deze topic
Tot volgende topic
Ho, ben het er niet mee eens, een vrouw heeft wel wat nodig om mee te werken he!quote:
Dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Ho, ben het er niet mee eens, een vrouw heeft wel wat nodig om mee te werken he!
move.to/SEXquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:25 schreef digispeed het volgende:
sex is gewoon heerlijk
quote:
Oke nu mag het Orgi ligt al in bed waarschijnlijk maar hou je beetje in hequote:Op zaterdag 4 december 2004 23:25 schreef digispeed het volgende:
sex is gewoon heerlijk
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke nu mag het Orgi ligt al in bed waarschijnlijk maar hou je beetje in he![]()
Je bent te oud.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:28 schreef digispeed het volgende:
ga jij met me mee dan ????
Ik vind dat je je enorm aanstelt. Maar goed.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben kalm. TT spreekt me niet aan en de gesprekken daarover helemaal niet.
Ik heb geen zin in gezeur en zo, dus dan ga ik wel weg uit deze topic
Tot volgende topic
Niks moet, alles mag, digispeed.quote:
H.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:35 schreef BVO het volgende:
Ik heb het liefst een vrouw 1 a 2 jaar ouder dan ik..
Niet specifiek zij hoor.quote:
Jaaa!quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:37 schreef digispeed het volgende:
zal is even wat opzoeken voor je
Als jij je vriendin slaan onder 'de baas zijn' verstaat ligt dat toch echt aan jou, maar dat hoeft een man echt niet te proberen bij mijquote:Haha altijd positief blijven he als je met twee blauwe, dichtgeslagen ogen, tanden uit je bek en gebroken ribben onder het bed ligt omdat je de visite niet mag storen. Vrouwen![]()
quote:
Nog even en van het hele forum als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:46 schreef BVO het volgende:
We zijn nu trouwens de grootste reeks in SHO..
De homo's zijn al over de 1000.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:47 schreef static het volgende:
[..]
Nog even en van het hele forum als ik me niet vergis.
Moet je naar je fotoboek gaan Klik daar op "Profiel wijzigen". Daar kan je ze uploadenquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:49 schreef digispeed het volgende:
waar kan ik fotootjes opslaan
Dat is een ander verhaal natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:41 schreef Duiveltja het volgende:
Slaan doe ik alleen met toestemming op haar kont
Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja speel jij het preutse meisje maar weer![]()
Ben jij dat echt?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:59 schreef digispeed het volgende:
ok voor de liefhebbers staat er een foto
Zo had ik je me niet voorgesteld.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:59 schreef digispeed het volgende:
Sure.Mensen ik heb haar echte foto op MSN.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:59 schreef digispeed het volgende:
Niet als je gaat calculeren naar welk forum het nieuwste/oudste is.quote:
Zie je, ik heb static niet voor niets genomineerd voor meest ondergewaardeerde userquote:Op zondag 5 december 2004 00:03 schreef static het volgende:
[..]
Niet als je gaat calculeren naar welk forum het nieuwste/oudste is.
wat zit jij nou vervelend te doen joh !?quote:Op zondag 5 december 2004 00:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Sure.Mensen ik heb haar echte foto op MSN.![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 00:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zie je, ik heb static niet voor niets genomineerd voor meest ondergewaardeerde user![]()
Verpest het nou niet.quote:Op zondag 5 december 2004 00:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Sure.Mensen ik heb haar echte foto op MSN.![]()
Ik sla 'm toch maar even op.quote:Op zondag 5 december 2004 00:05 schreef digispeed het volgende:
jezus wat doen jullie flauw zeg, ik ga me foto weer weghalen wordt alleen maar
lullig over gedaan
Die foto is 100% fake.quote:Op zondag 5 december 2004 00:05 schreef digispeed het volgende:
lullig over gedaan
wat lul je nou, die foto die jij hebt is mijn vorige AVATERquote:Op zondag 5 december 2004 00:05 schreef Orginial het volgende:
Lol @t Digispeed.
1.Dat is ze helemaal niet.
2.Ik heb haar echte foto.
3.Ze is getint op haar echte foto en hier niet.
Wat een blunder,Digispeed![]()
Jammer dat ik al popcorn op heb bij de filmquote:Op zondag 5 december 2004 00:05 schreef Orginial het volgende:
Lol @t Digispeed.
1.Dat is ze helemaal niet.
2.Ik heb haar echte foto.
3.Ze is getint op haar echte foto en hier niet.
Wat een blunder,Digispeed![]()
Welke?quote:Op zondag 5 december 2004 00:06 schreef Tania18 het volgende:
Jammer dat ik al popcorn op heb bij de film
Waarom zet je dan onder de bestandnaam: Jennifer 2 + Je zegt dat jij dat bent.quote:Op zondag 5 december 2004 00:06 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat lul je nou, die foto die jij hebt is mijn vorige AVATER
en dat is om precies te zijn Kietje Sewrattan oftwel Snoes Rivaan uit Vrouwenvleugel.
Mijn mail-adres is bekend.quote:Op zondag 5 december 2004 00:05 schreef digispeed het volgende:
lullig over gedaan
quote:Op zondag 5 december 2004 00:12 schreef Orginial het volgende:
Digispeed was die ene foto niet,dat was haar avatar.Die foto op haar fotoboek is ze dus wel.![]()
En ook nog in Amsterdam Zuid. Je mag ze ook komen brengen hoor.quote:
Of The Pianistquote:Op zondag 5 december 2004 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Hubba!
Oh en Emma: kijk samen met je vriend eens Dancer In The Dark. Dat is geen wijven en geen mannenfilm!
Hij heeft het al rechtgezetquote:Op zondag 5 december 2004 00:14 schreef digispeed het volgende:
yeah right
oh was die original toch een teeringjong
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 5 december 2004 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh en Emma: kijk samen met je vriend eens Dancer In The Dark. Dat is geen wijven en geen mannenfilm!
"Slapen" zeker.quote:Op zondag 5 december 2004 00:15 schreef Tania18 het volgende:
Bedankt voor de tip
Ik ga slapen![]()
allemaal!
quote:Op zondag 5 december 2004 00:20 schreef digispeed het volgende:
iemand zin om de stad in te gaan, ik verveel me spontaan
Doei. Trek je slabbetje niet te strak.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:40 schreef ZOWIEE het volgende:
Als jij je vriendin slaan onder 'de baas zijn' verstaat ligt dat toch echt aan jou, maar dat hoeft een man echt niet te proberen bij mij
* Bupatih luistert nu naar Simon & Garfunkel - I Am A Rockquote:Op zondag 5 december 2004 11:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- luistert nu: Norah Jones - Turn Me On.. Zondagochtendmuziek.
.
Mariah Carey.quote:
Maar dat wist ik al.quote:
Uit de OUD-FAQ toch?quote:Op zondag 5 december 2004 14:45 schreef static het volgende:
De 'officiele' (de code zonder spaties invoeren):= | : (
|
|
|= > : O
Aha, op die fiets.quote:Op zondag 5 december 2004 15:38 schreef toiletseatgirl het volgende:
Die smilies zijn door Knorretje ingebouwd voor de wachten op het tweede blauwe streepje-reeks
Nou dan ben je tofquote:Op zondag 5 december 2004 11:25 schreef Dada het volgende:
[..]hoeft een man dat niet bij jou te proberen? Kom op zeg.
Ik ben op alle fronten de baas![]()
Hé maar ik rook niet
is je liefdesverdriet nog niet over?quote:Op zondag 5 december 2004 17:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
I need a girl to ride, ride, ride
I need a girl to make my wife
I need a girl who's mine oh mine
I need a girl in my life![]()
![]()
![]()
Het origineel is veeeeel beterquote:Op zondag 5 december 2004 17:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
De remake maar ik denk er aan om volgende week de japanse te gaan kijken..
quote:
Nope nu voel ik me mislukt en heb ik het gevoel of ik altijd alleen blijfquote:Op zondag 5 december 2004 17:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
is je liefdesverdriet nog niet over?![]()
Wat een optimisme weerquote:Op zondag 5 december 2004 17:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nope nu voel ik me mislukt en heb ik het gevoel of ik altijd alleen blijf![]()
Relaties & Psychologiequote:Op zondag 5 december 2004 17:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nope nu voel ik me mislukt en heb ik het gevoel of ik altijd alleen blijf![]()
Dat ik eigelijk elke herfstquote:Op zondag 5 december 2004 17:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een optimisme weer
Hoe oud ben je nou eigenlijk? 16 ofzo? Je blijft heus niet altijd alleen![]()
Ik kom altijd nauwelijks in slaap savonds en voel me de hele dag moe !quote:Het slaappatroon
Winterdepressiepatiënten slapen soms wel 14 uur aan een stuk, en worden dan toch gebroken wakker. Ook komen ze 's avonds wel eens moeilijk in slaap en draaien ze dan hun dag- en nachtritme om. Over het algemeen voelen ze zich in de winter de hele dag door vermoeid.
Het eetpatroon
In de winter eten winterdepressiepatiënten extra veel koolhydraten (brood, pasta) waardoor ze behoorlijk aan kunnen komen. Gewichtstoename van 10 kilo komt soms voor! In de lente vliegen al de extra kilo's er weer af.
Het was maar een geintje hoorquote:Op zondag 5 december 2004 17:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik kom altijd nauwelijks in slaap savonds en voel me de hele dag moe !
En ik eet idd veel meer brood dan normaal !!
Help!
Nu al zeker 8maanden ofzoquote:Op zondag 5 december 2004 18:40 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe lang ben je single _ELMaikel_?
quote:
I know.quote:Op zondag 5 december 2004 19:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bupatih wat een vreselijke avatar ..
je avatar is kaalquote:Op zondag 5 december 2004 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
I know.
Ik heb het één keer als avatar gebruikt. Op koninginnedag.
Ik weet nog wel een avatar die jij leuk zal vinden.
koffie moet je leren drinkenquote:Op zondag 5 december 2004 19:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gadverdamme, wat is koffie ranzig..
Net voor de eerste keer in m'n leven koffie gedronken..
quote:Op zondag 5 december 2004 19:52 schreef Duiveltja het volgende:
Koffie is alleen te pruimen met veel suiker
quote:Op zondag 5 december 2004 19:52 schreef Duiveltja het volgende:
Koffie is alleen te pruimen met veel suiker
quote:Op zondag 5 december 2004 19:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een bakkie Senseo gehad.
Eerst puur.
Toen met suiker.
Toen met melk erbij.
Toen door de gootsteen.
Ja jij en Zhenar hebben het wel verdient om er in te staan.quote:Op zondag 5 december 2004 20:07 schreef bar_rel het volgende:
Wanneer komt mijn hoofd in het plaatje van de OP?
quote:Op zondag 5 december 2004 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja jij en Zhenar hebben het wel verdient om er in te staan.
(Digispeed is op de goede weg)
quote:Op zondag 5 december 2004 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja jij en Zhenar hebben het wel verdient om er in te staan.
(Digispeed is op de goede weg)
quote:
Thee is idd lekkerder...vooral appel/kaneel theequote:Op zondag 5 december 2004 20:26 schreef Duiveltja het volgende:
Thee idd
Van koffie krijg je ook zo'n koffiegeur uit je mond
Ja, dat was vroeger ook leuk op school al die leraren die lekker uit hun bek stonken naar de koffie en de sigarettenquote:Op zondag 5 december 2004 20:26 schreef Duiveltja het volgende:
Thee idd
Van koffie krijg je ook zo'n koffiegeur uit je mond
Tania18quote:
Alles goed?quote:
Kliekjes gedrag is datquote:Op zondag 5 december 2004 20:27 schreef suusy het volgende:
[..]
nou jah weer ik kom soms maar niet egt veeel ofzo haha
quote:Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef Duiveltja het volgende:
Zeg _ELMaikel_ is suusy niks voor jou?
Dan moet je onder de hoogtezon gaanquote:Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gaat wel volgens mij zit ik in een winter dip...
* _ELMaikel_ schietquote:
Inderdaad, dan denk ik alleen maar aan jequote:Op zondag 5 december 2004 20:53 schreef suusy het volgende:
[..]
haha en als ik antwoord wat jij enit leuk vind kan je dan niet slapen?
quote:Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef suusy het volgende:
haha nou jah...... ik ga wel voor maikel:P
Oeh, a match made in heavenquote:Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef suusy het volgende:
awww sorry jongetje:)quote:Op zondag 5 december 2004 20:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Mijn hartje is gebroken..
Heb je me fotoboek wel goed bekeken![]()
Ik wens je veel geluk , jij ook suusy,ook al ben k getreurd....het leven gaat door.quote:Op zondag 5 december 2004 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Er kan er maar een de winaar zijn!
hahaha msn had ik alquote:Op zondag 5 december 2004 20:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Toevoegen op msn, afspreken en gezellie "film kijken"
Second thoughtquote:Op zondag 5 december 2004 20:59 schreef suusy het volgende:
ow jah zijn leuke fotows hoor:)
Lees de TT eens en vertel ons je meningquote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef Zhenar het volgende:
Oh man, nu heb ik de hele verSEXing van SHO dit weekend gemist en is alles alweer braaf geworden!
Sex met dieren is mij veels tequote:Op maandag 6 december 2004 00:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Lees de TT eens en vertel ons je mening![]()
Of je post even snel door, nog 10 reacties en hij is volquote:Op maandag 6 december 2004 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sex met dieren is mij veels te![]()
Vanwaar opeens deze perversiteiten? En is dit taalgebruik wel geschikt voor de jonge users? Ik vind dat "paarden neuken" in "paarden vrijen" moet worden veranderd.![]()
Nog zo'n aanstellerquote:Op maandag 6 december 2004 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sex met dieren is mij veels te![]()
Vanwaar opeens deze perversiteiten? En is dit taalgebruik wel geschikt voor de jonge users? Ik vind dat "paarden neuken" in "paarden vrijen" moet worden veranderd.![]()
Jij paardensex-propagandist!quote:Op maandag 6 december 2004 00:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nog zo'n aansteller![]()
Doe niet zo preuts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |