hahaha msn had ik alquote:Op zondag 5 december 2004 20:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Toevoegen op msn, afspreken en gezellie "film kijken"
Second thoughtquote:Op zondag 5 december 2004 20:59 schreef suusy het volgende:
ow jah zijn leuke fotows hoor:)
Lees de TT eens en vertel ons je meningquote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef Zhenar het volgende:
Oh man, nu heb ik de hele verSEXing van SHO dit weekend gemist en is alles alweer braaf geworden!
Sex met dieren is mij veels tequote:Op maandag 6 december 2004 00:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Lees de TT eens en vertel ons je mening![]()
Of je post even snel door, nog 10 reacties en hij is volquote:Op maandag 6 december 2004 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sex met dieren is mij veels te![]()
Vanwaar opeens deze perversiteiten? En is dit taalgebruik wel geschikt voor de jonge users? Ik vind dat "paarden neuken" in "paarden vrijen" moet worden veranderd.![]()
Nog zo'n aanstellerquote:Op maandag 6 december 2004 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sex met dieren is mij veels te![]()
Vanwaar opeens deze perversiteiten? En is dit taalgebruik wel geschikt voor de jonge users? Ik vind dat "paarden neuken" in "paarden vrijen" moet worden veranderd.![]()
Jij paardensex-propagandist!quote:Op maandag 6 december 2004 00:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nog zo'n aansteller![]()
Doe niet zo preuts![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |