quote:
Thee is idd lekkerder...vooral appel/kaneel theequote:Op zondag 5 december 2004 20:26 schreef Duiveltja het volgende:
Thee idd
Van koffie krijg je ook zo'n koffiegeur uit je mond
Ja, dat was vroeger ook leuk op school al die leraren die lekker uit hun bek stonken naar de koffie en de sigarettenquote:Op zondag 5 december 2004 20:26 schreef Duiveltja het volgende:
Thee idd
Van koffie krijg je ook zo'n koffiegeur uit je mond
Tania18quote:
Alles goed?quote:
Kliekjes gedrag is datquote:Op zondag 5 december 2004 20:27 schreef suusy het volgende:
[..]
nou jah weer ik kom soms maar niet egt veeel ofzo haha
quote:Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef Duiveltja het volgende:
Zeg _ELMaikel_ is suusy niks voor jou?
Dan moet je onder de hoogtezon gaanquote:Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gaat wel volgens mij zit ik in een winter dip...
* _ELMaikel_ schietquote:
Inderdaad, dan denk ik alleen maar aan jequote:Op zondag 5 december 2004 20:53 schreef suusy het volgende:
[..]
haha en als ik antwoord wat jij enit leuk vind kan je dan niet slapen?
quote:Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef suusy het volgende:
haha nou jah...... ik ga wel voor maikel:P
Oeh, a match made in heavenquote:Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef suusy het volgende:
awww sorry jongetje:)quote:Op zondag 5 december 2004 20:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Mijn hartje is gebroken..
Heb je me fotoboek wel goed bekeken![]()
Ik wens je veel geluk , jij ook suusy,ook al ben k getreurd....het leven gaat door.quote:Op zondag 5 december 2004 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Er kan er maar een de winaar zijn!
hahaha msn had ik alquote:Op zondag 5 december 2004 20:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Toevoegen op msn, afspreken en gezellie "film kijken"
Second thoughtquote:Op zondag 5 december 2004 20:59 schreef suusy het volgende:
ow jah zijn leuke fotows hoor:)
Lees de TT eens en vertel ons je meningquote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef Zhenar het volgende:
Oh man, nu heb ik de hele verSEXing van SHO dit weekend gemist en is alles alweer braaf geworden!
Sex met dieren is mij veels tequote:Op maandag 6 december 2004 00:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Lees de TT eens en vertel ons je mening![]()
Of je post even snel door, nog 10 reacties en hij is volquote:Op maandag 6 december 2004 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sex met dieren is mij veels te![]()
Vanwaar opeens deze perversiteiten? En is dit taalgebruik wel geschikt voor de jonge users? Ik vind dat "paarden neuken" in "paarden vrijen" moet worden veranderd.![]()
Nog zo'n aanstellerquote:Op maandag 6 december 2004 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sex met dieren is mij veels te![]()
Vanwaar opeens deze perversiteiten? En is dit taalgebruik wel geschikt voor de jonge users? Ik vind dat "paarden neuken" in "paarden vrijen" moet worden veranderd.![]()
Jij paardensex-propagandist!quote:Op maandag 6 december 2004 00:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nog zo'n aansteller![]()
Doe niet zo preuts![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |