Waarom zet je dan onder de bestandnaam: Jennifer 2 + Je zegt dat jij dat bent.quote:Op zondag 5 december 2004 00:06 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat lul je nou, die foto die jij hebt is mijn vorige AVATER
en dat is om precies te zijn Kietje Sewrattan oftwel Snoes Rivaan uit Vrouwenvleugel.
Mijn mail-adres is bekend.quote:Op zondag 5 december 2004 00:05 schreef digispeed het volgende:
jezus wat doen jullie flauw zeg, ik ga me foto weer weghalen wordt alleen maar
lullig over gedaan
quote:Op zondag 5 december 2004 00:12 schreef Orginial het volgende:
Digispeed was die ene foto niet,dat was haar avatar.Die foto op haar fotoboek is ze dus wel.![]()
En ook nog in Amsterdam Zuid. Je mag ze ook komen brengen hoor.quote:
Of The Pianistquote:Op zondag 5 december 2004 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Hubba!
Oh en Emma: kijk samen met je vriend eens Dancer In The Dark. Dat is geen wijven en geen mannenfilm!
Hij heeft het al rechtgezetquote:Op zondag 5 december 2004 00:14 schreef digispeed het volgende:
yeah right
oh was die original toch een teeringjong
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 5 december 2004 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh en Emma: kijk samen met je vriend eens Dancer In The Dark. Dat is geen wijven en geen mannenfilm!
"Slapen" zeker.quote:Op zondag 5 december 2004 00:15 schreef Tania18 het volgende:
Bedankt voor de tip
Ik ga slapen![]()
allemaal!
quote:Op zondag 5 december 2004 00:20 schreef digispeed het volgende:
iemand zin om de stad in te gaan, ik verveel me spontaan
Doei. Trek je slabbetje niet te strak.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:40 schreef ZOWIEE het volgende:
Als jij je vriendin slaan onder 'de baas zijn' verstaat ligt dat toch echt aan jou, maar dat hoeft een man echt niet te proberen bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |