Uit de OUD-FAQ toch?quote:Op zondag 5 december 2004 14:45 schreef static het volgende:
De 'officiele' (de code zonder spaties invoeren):= | : (
|
|
|= > : O
Aha, op die fiets.quote:Op zondag 5 december 2004 15:38 schreef toiletseatgirl het volgende:
Die smilies zijn door Knorretje ingebouwd voor de wachten op het tweede blauwe streepje-reeks
Nou dan ben je tofquote:Op zondag 5 december 2004 11:25 schreef Dada het volgende:
[..]hoeft een man dat niet bij jou te proberen? Kom op zeg.
Ik ben op alle fronten de baas![]()
Hé maar ik rook niet
is je liefdesverdriet nog niet over?quote:Op zondag 5 december 2004 17:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
I need a girl to ride, ride, ride
I need a girl to make my wife
I need a girl who's mine oh mine
I need a girl in my life![]()
![]()
![]()
Het origineel is veeeeel beterquote:Op zondag 5 december 2004 17:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
De remake maar ik denk er aan om volgende week de japanse te gaan kijken..
quote:
Nope nu voel ik me mislukt en heb ik het gevoel of ik altijd alleen blijfquote:Op zondag 5 december 2004 17:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
is je liefdesverdriet nog niet over?![]()
Wat een optimisme weerquote:Op zondag 5 december 2004 17:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nope nu voel ik me mislukt en heb ik het gevoel of ik altijd alleen blijf![]()
Relaties & Psychologiequote:Op zondag 5 december 2004 17:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nope nu voel ik me mislukt en heb ik het gevoel of ik altijd alleen blijf![]()
Dat ik eigelijk elke herfstquote:Op zondag 5 december 2004 17:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een optimisme weer
Hoe oud ben je nou eigenlijk? 16 ofzo? Je blijft heus niet altijd alleen![]()
Ik kom altijd nauwelijks in slaap savonds en voel me de hele dag moe !quote:Het slaappatroon
Winterdepressiepatiënten slapen soms wel 14 uur aan een stuk, en worden dan toch gebroken wakker. Ook komen ze 's avonds wel eens moeilijk in slaap en draaien ze dan hun dag- en nachtritme om. Over het algemeen voelen ze zich in de winter de hele dag door vermoeid.
Het eetpatroon
In de winter eten winterdepressiepatiënten extra veel koolhydraten (brood, pasta) waardoor ze behoorlijk aan kunnen komen. Gewichtstoename van 10 kilo komt soms voor! In de lente vliegen al de extra kilo's er weer af.
Het was maar een geintje hoorquote:Op zondag 5 december 2004 17:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik kom altijd nauwelijks in slaap savonds en voel me de hele dag moe !
En ik eet idd veel meer brood dan normaal !!
Help!
Nu al zeker 8maanden ofzoquote:Op zondag 5 december 2004 18:40 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe lang ben je single _ELMaikel_?
quote:
I know.quote:Op zondag 5 december 2004 19:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bupatih wat een vreselijke avatar ..
je avatar is kaalquote:Op zondag 5 december 2004 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
I know.
Ik heb het één keer als avatar gebruikt. Op koninginnedag.
Ik weet nog wel een avatar die jij leuk zal vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |