Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja speel jij het preutse meisje maar weer![]()
Ben jij dat echt?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:59 schreef digispeed het volgende:
ok voor de liefhebbers staat er een foto
Zo had ik je me niet voorgesteld.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:59 schreef digispeed het volgende:
Sure.Mensen ik heb haar echte foto op MSN.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:59 schreef digispeed het volgende:
Niet als je gaat calculeren naar welk forum het nieuwste/oudste is.quote:
Zie je, ik heb static niet voor niets genomineerd voor meest ondergewaardeerde userquote:Op zondag 5 december 2004 00:03 schreef static het volgende:
[..]
Niet als je gaat calculeren naar welk forum het nieuwste/oudste is.
wat zit jij nou vervelend te doen joh !?quote:Op zondag 5 december 2004 00:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Sure.Mensen ik heb haar echte foto op MSN.![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 00:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zie je, ik heb static niet voor niets genomineerd voor meest ondergewaardeerde user![]()
Verpest het nou niet.quote:Op zondag 5 december 2004 00:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Sure.Mensen ik heb haar echte foto op MSN.![]()
Ik sla 'm toch maar even op.quote:Op zondag 5 december 2004 00:05 schreef digispeed het volgende:
jezus wat doen jullie flauw zeg, ik ga me foto weer weghalen wordt alleen maar
lullig over gedaan
Die foto is 100% fake.quote:Op zondag 5 december 2004 00:05 schreef digispeed het volgende:
jezus wat doen jullie flauw zeg, ik ga me foto weer weghalen wordt alleen maar
lullig over gedaan
wat lul je nou, die foto die jij hebt is mijn vorige AVATERquote:Op zondag 5 december 2004 00:05 schreef Orginial het volgende:
Lol @t Digispeed.
1.Dat is ze helemaal niet.
2.Ik heb haar echte foto.
3.Ze is getint op haar echte foto en hier niet.
Wat een blunder,Digispeed![]()
Jammer dat ik al popcorn op heb bij de filmquote:Op zondag 5 december 2004 00:05 schreef Orginial het volgende:
Lol @t Digispeed.
1.Dat is ze helemaal niet.
2.Ik heb haar echte foto.
3.Ze is getint op haar echte foto en hier niet.
Wat een blunder,Digispeed![]()
Welke?quote:Op zondag 5 december 2004 00:06 schreef Tania18 het volgende:
Jammer dat ik al popcorn op heb bij de film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |