Me tweede geopende topicquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:11 schreef Bupatih het volgende:
Wat jij wil
Ik heb het nog nooit hoeven doen, dus.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:12 schreef bar_rel het volgende:
Maar goed je moet toegeven..rapportages maken zijn stom![]()
Als ik dat zou bedoelen had ik dat wel gezegd he.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
BVO bedoel je niet dat jij de meest overgewaardeerde bent en Frey juist het meest ondergewaardeerd.
Ik kan het me niet voorstellen Frey overgewaardeerd en iedereen weet toch wie jij bentquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik dat zou bedoelen had ik dat wel gezegd he..
Oh ja...quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:15 schreef BVO het volgende:
Die appostrof hoort daar niet.. Oh ja, en het is niet zijn maar is.
.
Ik heb ook op Frey gestemd.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen Frey overgewaardeerd en iedereen weet toch wie jij bent![]()
Je gaat echt voor de HenkJan Smits awardquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ennehm, ik krijg blijkbaar niet de waardering die ik verdien..
Omdat je BVO's tekst hebt gequotet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:22 schreef bar_rel het volgende:
Waarom krijg ik die afbeeldingenniet te zien in mijn OP
quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb ook op Frey gestemd..
Ennehm, ik krijg blijkbaar niet de waardering die ik verdien..
Dank uquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat je BVO's tekst hebt gequotet.
Dan moet je de link van het plaatje pakken en dan tussen [img]-tags zetten:
[ img ] http://plaatje.nl [ /img ]
Maar dan zonder spaties
Ik bijna de 13.000quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:30 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben de 1000 posts gepasseerd![]()
hahaquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bijna de 13.000
dan ikquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
haha![]()
maar goed jij zit hier al wat langer dan mij![]()
het is geen nederlands hierquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
dan ik
Ach...quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
dan ik
Inderdaad!quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach...
Grammatica is niet voor iedereen weggelegd.
![]()
Leonie wat een mooie tvpquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[afbeelding] TVP
Dat 't topic bovenaan de lijst blijft staan...quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Sticky?
Ja hehequote:Op dinsdag 30 november 2004 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat 't topic bovenaan de lijst blijft staan...
Misschien heeft Static hem sticky gemaakt zonder het te zeggen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja hehe![]()
Ik bedoel wat bedoelt Bupatih met meteen sticky dat hij gewoon sticky was zonder dat er een mod aan te pas kwam?
Voor jou heet ik nog altijd Bupatihquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja hehe![]()
Ik bedoel wat bedoelt Bupatih met meteen sticky dat hij gewoon sticky was zonder dat er een mod aan te pas kwam?
Dat zou het zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Misschien heeft Static hem sticky gemaakt zonder het te zeggen?
die ene post per topic is al teveel![]()
Jij gebruikt echt de meest toepasselijke smileys!quote:
okequote:Op woensdag 1 december 2004 05:04 schreef Svensational het volgende:
Voor m'n echte fans, er staan nu foto's op m'n weblog
En jij bent?quote:Op woensdag 1 december 2004 05:15 schreef ikkemem het volgende:
[..]
oke
huhquote:Op woensdag 1 december 2004 05:15 schreef ikkemem het volgende:
[..]
oke
quote:Op woensdag 1 december 2004 07:54 schreef Svensational het volgende:
Bigmac
Oké, dit meen ik niet
Bied je jezelf aan?quote:Op woensdag 1 december 2004 08:30 schreef Dizer het volgende:
Wereld Aids dag!!!!!
Gebruik een condoom!!!!
Sorry moest het even kwijt
Gezien en ze zijn leukquote:Op woensdag 1 december 2004 05:04 schreef Svensational het volgende:
Voor m'n echte fans, er staan nu foto's op m'n weblog
Aah de sunshine van sc is erquote:Op woensdag 1 december 2004 14:43 schreef niksan het volgende:
tvp
Gister was dan ook niet normaal zo veel.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:49 schreef Christine het volgende:
Goh, wat hebben jullie druk gechat vandaag![]()
Hey honey, how you doin'?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
You may call me 'honey' [afbeelding]
Done.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:56 schreef BVO het volgende:
Hoooiii..
Zometeen een tentamen..
Stemmenw e allemaal nog even op Riann voor de FOK! Kalender?.
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=27844&aid=20
Hey ZOWIEE-babe, I'm doin' fine.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hey honey, how you doin'? [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Aah de sunshine van sc is er
Hoe is het?
Als ik zo naar huis mag over minder dan een uur gaat het weer helemaal goed met mequote:Op woensdag 1 december 2004 16:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hey ZOWIEE-babe, I'm doin' fine. [afbeelding]
How are you doing? [afbeelding]
Ow okee.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als ik zo naar huis mag over minder dan een uur gaat het weer helemaal goed met me
Hoi toetatoetquote:Op woensdag 1 december 2004 16:35 schreef toetatoet het volgende:
waar is mijn foto nou
Verkeerde plaatje gelinkt.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:35 schreef toetatoet het volgende:
waar is mijn foto nou
Hallo bar_relquote:Op woensdag 1 december 2004 16:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hoi toetatoet![]()
Ja,ik mog van hem deze nemen hoor,wat is je probleem dan eigenlijk?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:37 schreef Bupatih het volgende:
He Orginial leuk icoontje he
ja....ik durfde bijna niet meer te postenquote:Op woensdag 1 december 2004 16:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verkeerde plaatje gelinkt.
Hoi toetatoet-pietje![]()
Dan is er geen probleem meer.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja,ik mog van hem deze nemen hoor,wat is je probleem dan eigenlijk?
Natuurlijk welquote:Op woensdag 1 december 2004 16:40 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja....ik durfde bijna niet meer te postenwas bang dat jullie me niet meer lief vonden
![]()
Haha,heb dat ook nooit gezegd.Heb trouwens weer een kutdag gehad.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan is er geen probleem meer.![]()
Maar ik dacht dat je hem zelf had gemaakt ofzo..
Van Celine Dion?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:39 schreef niksan het volgende:
* Bupatih heeft "I surrender" in haar hoofd![]()
Maar dat dácht ik wel.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Haha,heb dat ook nooit gezegd.Heb trouwens weer een kutdag gehad.![]()
ik ken geen *I surrender* van Celine Dion....quote:Op woensdag 1 december 2004 16:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van Celine Dion?
oooh gelukkig maarquote:Op woensdag 1 december 2004 16:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Ik had me Frans niet bij en zij is keistreng.Krijg ik een vraag die in het boek stond.Dus ik wist het niet en toen werd ik dus even voor lul gezet voor heel de klas maar oke.Toen met een vuurrode kop vertrokken om me te gaan melden.En die persoon die eigenlijk een zak is zei vanochtend te gaan veranderen,vanmiddag had hij alweer een gebroken pink op zijn geweten.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat dácht ik wel.
Wat is er gebeurd dan?
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik had me Frans niet bij en zij is keistreng.Krijg ik een vraag die in het boek stond.Dus ik wist het niet en toen werd ik dus even voor lul gezet voor heel de klas maar oke.Toen met een vuurrode kop vertrokken om me te gaan melden.En die persoon die eigenlijk een zak is zei vanochtend te gaan veranderen,vanmiddag had hij alweer een gebroken pink op zijn geweten.![]()
Ik heb gewoon op Google zitten zoeken naar "I Surrender"quote:Op woensdag 1 december 2004 16:43 schreef niksan het volgende:
[..]
ik ken geen *I surrender* van Celine Dion....SAYBIA
Tsja, nooit je boeken vergeten hequote:Op woensdag 1 december 2004 16:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik had me Frans niet bij en zij is keistreng.Krijg ik een vraag die in het boek stond.Dus ik wist het niet en toen werd ik dus even voor lul gezet voor heel de klas maar oke.Toen met een vuurrode kop vertrokken om me te gaan melden.En die persoon die eigenlijk een zak is zei vanochtend te gaan veranderen,vanmiddag had hij alweer een gebroken pink op zijn geweten.![]()
The second you sleepquote:Op woensdag 1 december 2004 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op Google zitten zoeken naar "I Surrender"
Van Saybia ken ik alleen "The Day after Tomorrow"
Nee,hij een pink van een nerdo uit onze klas.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:49 schreef niksan het volgende:
[..]
heb jij zijn pink gebroken??
Take That heeft die ook gezongenquote:Op woensdag 1 december 2004 16:50 schreef Bupatih het volgende:
* Tania18 luistert nu naar The BeeGees - How deep is your love
Goed nieuws trouwens.Klaar is met 78% door naar de Allstars Expeditie.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:52 schreef Tania18 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn mooie (door misterDre gemaakte) Kerstavatar?!?![]()
Lekker klasje zit jij inquote:Op woensdag 1 december 2004 16:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee,hij een pink van een nerdo uit onze klas.![]()
Mooi, dan kan ik deze avatar nog een tijdje houdenquote:Op woensdag 1 december 2004 16:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Goed nieuws trouwens.Klaar is met 78% door naar de Allstars Expeditie.![]()
Klaar is mijn favoriet,blijkbaar ook de jouwe..quote:Op woensdag 1 december 2004 16:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik deze avatar nog een tijdje houden
Mooiquote:Op woensdag 1 december 2004 16:52 schreef Tania18 het volgende:
Take Thatquote:Op woensdag 1 december 2004 16:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Take That heeft die ook gezongen
Kerst is veel leukerquote:Op woensdag 1 december 2004 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mooi
Jammer dat Sinterklaas nog moet komen![]()
mooi!quote:Op woensdag 1 december 2004 16:52 schreef Tania18 het volgende:
Hee dat waren mijn eerste grote liefdes jaquote:Op woensdag 1 december 2004 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Take That![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kerst is veel leuker![]()
Wat doen?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:59 schreef toetatoet het volgende:
*Naar Scheveningen gaat
Doeiquote:Op woensdag 1 december 2004 16:59 schreef toetatoet het volgende:
*Naar Scheveningen gaat
Zo'n kersttakje met rood lint eromheenquote:Op woensdag 1 december 2004 16:58 schreef niksan het volgende:
[..]
mooi!
alleen wat is dat rood-groene linksonder
Ik ga naar de biosquote:Op woensdag 1 december 2004 17:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat doen?![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zo'n kersttakje met rood lint eromheen
(Geloof ik)
Welke film?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:04 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik ga naar de bios
En morgen ga ik weer naar Scheveningen, huurcontract tekenen
Nou hup, doorwerken.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ja, dan ben ik dus nog niet thuis he
The Forgottenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke film?
En een huisje aan het strand?
* Orginial is jaloers.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:10 schreef toetatoet het volgende:
[..]
The Forgotten
En geen huisje AAN het strand Boepie, maar er wel dichtbij
aaaaahquote:Op woensdag 1 december 2004 17:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
* toetatoet is jaloers.![]()
Mag ik dan een keer langskomen in de zomer?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:10 schreef toetatoet het volgende:
[..]
The Forgotten
En geen huisje AAN het strand Boepie, maar er wel dichtbij
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mag ik dan een keer langskomen in de zomer?![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]![]()
Mag ik ook langskomen samen met Bupatih? Dan kan ik mijn schelpjes-collectie uitbereiden.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:15 schreef toetatoet het volgende:
[..]
aaaaah
jaaaaaaaa gezelligquote:Op woensdag 1 december 2004 17:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mag ik ook langskomen samen met Bupatih? Dan kan ik mijn schelpjes-collectie uitbereiden.![]()
Dan neem ik een mooi cadeautje mee![]()
Wij verhuren een huisje in Scheveningenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:04 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik ga naar de bios
En morgen ga ik weer naar Scheveningen, huurcontract tekenen
Het wordt druk bij Schevingen.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wij verhuren een huisje in Scheveningen, ook vlak bij het strand
![]()
Dankje,ik zal een heel mooi cadeautje kopen.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:21 schreef toetatoet het volgende:
[..]
jaaaaaaaa gezellig
en nou ga ik echt
Beach Partaayquote:Op woensdag 1 december 2004 17:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het wordt druk bij Schevingen.![]()
Wie verzint er dan ook zo'n titelquote:Op woensdag 1 december 2004 17:19 schreef bar_rel het volgende:
Rapportage's maken en showchatten gaat niet samen![]()
Tja iemand die bezig is met showchatten en zijn rapportage aan het maken isquote:Op woensdag 1 december 2004 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie verzint er dan ook zo'n titel
Wie is datquote:Op woensdag 1 december 2004 17:26 schreef niksan het volgende:
Stel vragen aan Heleen van Royen
nou jongens, leef je uit
hoe groot was jouw steen??quote:Op woensdag 1 december 2004 17:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wie is dat![]()
Ik vind haar gewoon...een beetje te kleinquote:Op woensdag 1 december 2004 17:27 schreef Orginial het volgende:
Bar_rel vindt Angelina Jolie mooi & de rest van FOK etc..
Maar weetje wie nou echt mooi is?
Fajah Lourens
![]()
[afbeelding]
Ik hoef niks te vragen.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:26 schreef niksan het volgende:
Stel vragen aan Heleen van Royen
nou jongens, leef je uit
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ik ben zelf al bijna 2 meters dus dat gaat niet.
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoef niks te vragen.
Ik vind het maar een irritant mens.
Nou ja kijk ik mag er wezenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
:')
Anders wel, bedoel je?
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ja kijk ik mag er wezenDus daar zal het niet aan liggen, als zij mij ziet lopen moet ze me wel zien staan.Ze kan me niet zo passeren. Ze zal erom heen moeten met een grote boog, maar goed voor dat ze dat heeft gedaan ligt ze al in me bed
![]()
negeer dit maar..![]()
Ja dat was ik, en ja dat heb ik alquote:Op woensdag 1 december 2004 17:38 schreef Tania18 het volgende:
Had je nou al info over Gent gevonden trouwens?
Of was jij dat niet?
Dat het lijkt ofdat het snel klaar moest zijn ofzo.Of met afkortingen?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dat was ik, en ja dat heb ik al.
Me werkstuk gaat lekker!! Hij is mischien over 15 minuten klaar![]()
Maar in de opdracht staat :
''Schrijf je conclusie niet in telegramstijl''
Wat is telegramstijl ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:40 schreef Orginial het volgende:
Welke vrouwen zijn dan wel H I P ?![]()
Okeej dus ik moet het niet in steekwoorden doenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
En telegramstijl is volgens mij in steekwoorden![]()
dat betekent dat je een doorlopend verhaal als conclusie moet hebben.. dus niet (voorbeeldje)quote:Op woensdag 1 december 2004 17:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dat was ik, en ja dat heb ik al.
Me werkstuk gaat lekker!! Hij is mischien over 15 minuten klaar![]()
Maar in de opdracht staat :
''Schrijf je conclusie niet in telegramstijl''
Wat is telegramstijl ?![]()
![]()
Oh ja, nog bedanktquote:Op woensdag 1 december 2004 17:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Okeej dus ik moet het niet in steekwoorden doen
Klopt - Steekwoorden - Kort opschrijven - Niet lang - STOPquote:Op woensdag 1 december 2004 17:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En telegramstijl is volgens mij in steekwoorden![]()
wat voor opleiding doe je btw??quote:Op woensdag 1 december 2004 17:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Okeej dus ik moet het niet in steekwoorden doen
''Uiteindelijk zal na dit alles goed verlopen. De gasten zullen goed worden begeleid, ze zullen veel informatie krijgen en alles is voor ze geregeld. Alles is tot in de puntjes geregeld. De catering zal goed verlopen, en het vervoer moet geen probleem zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:45 schreef niksan het volgende:
[..]
dat betekent dat je een doorlopend verhaal als conclusie moet hebben.. dus niet (voorbeeldje)
"ik werd wakker.
Ik fietste naar school. etc"
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:45 schreef niksan het volgende:
[..]
dat betekent dat je een doorlopend verhaal als conclusie moet hebben.. dus niet (voorbeeldje)
"ik werd wakker.
Ik fietste naar school. etc"
quote:Pim en Jaap lo-pen door het bos.
Daar zien ze een me-rel.
"Oh, wat een prach-ti-ge me-rel!", zegt Jaap ver-baasd.
Ze lo-pen door. Dan zien ze een e-gel.
"Kijk wat een leu-ke e-gel!!", zegt Pim verrast.
Schat je me laag in?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:46 schreef niksan het volgende:
[..]
wat voor opleiding doe je btw??
ja je moet tog een beetje je conclusie vullenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:47 schreef Tania18 het volgende:
Je zegt twee keer achter elkaar dat alles goed geregeld is![]()
Dat is dus telegramstijlquote:Op woensdag 1 december 2004 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Uiteindelijk zal na dit alles goed verlopen.
De gasten zullen goed worden begeleid. Ze zullen veel informatie krijgen, de catering zal goed verlopen, en het vervoer moet geen probleem zijn.
Alles is tot in de puntjes geregeld.
Het zal educatief voor de gasten zijn maar van de andere kant ook nog leuk.''
Dit zal een uitermate gezellige dag worden in Nederland.
Dus dit zal zo'n beetje wel goed zijn?
![]()
ik lijk wel een leerling en jullie me leraren :')
Zoiets?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Uiteindelijk zal hierna alles voorspoedig verlopen. De gasten zullen goed worden begeleid, ze zullen veel informatie krijgen en alles, inclusief de catering, is tot in de puntjes voor ze geregeld. Bovendien moet ook het vervoer geen probleem zijn.
Dankzij dit alles, zal het voor de gasten een uitermate gezellige dag worden in Nederland. Educatief, maar tegelijkertijd leuk.
Concluderend kunnen we nu wel stellen dat alles goed zal verlopen na de hierboven genoemde punten. De gasten zullen onder goede begeleiding staan en ze zullen voldoende informatie krijgen.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Uiteindelijk zal na dit alles goed verlopen. De gasten zullen goed worden begeleid, ze zullen veel informatie krijgen en alles is voor ze geregeld. Alles is tot in de puntjes geregeld. De catering zal goed verlopen, en het vervoer moet geen probleem zijn.
Dit zal voor de gasten een uitermate gezellige dag worden in Nederland. Het zal educatief voor ze zijn maar van de andere kant ook nog leuk.''
Dus dit zal zo'n beetje wel goed zijn?
![]()
ik lijk wel een leerling en jullie me leraren![]()
Het is geen conclusie voor de koningin hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Concluderend kunnen we nu wel stellen dat alles goed zal verlopen na de hierboven genoemde punten. De gasten zullen onder goede begeleiding staan en ze zullen voldoende informatie krijgen.
Alles is tot in de puntjes geregeld voor de komst van de gasten.
De catering is van perfecte kwaliteit en het vervoer is dusdanig geregeld dat dit geen problemen moet opleveren in de nabije toekomst.
Deze dag is voor de gasten dermate interessant, dat ze er veel van zullen opsteken. Het is, naast de recreatieve factor, dus ook een erg educatief initiatief.
oh die is wel erg goedquote:Op woensdag 1 december 2004 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Concluderend kunnen we nu wel stellen dat alles goed zal verlopen na de hierboven genoemde punten. De gasten zullen onder goede begeleiding staan en ze zullen voldoende informatie krijgen.
Alles is tot in de puntjes geregeld voor de komst van de gasten.
De catering is van perfecte kwaliteit en het vervoer is dusdanig geregeld dat dit geen problemen moet opleveren in de nabije toekomst.
Deze dag is voor de gasten dermate interessant, dat ze er veel van zullen opsteken. Het is, naast de recreatieve factor, dus ook een erg educatief initiatief.
Ja okeej maar die man van Nederlands is mischien niet zo slim dat hij dat denktquote:Op woensdag 1 december 2004 17:55 schreef niksan het volgende:
je moet wel opletten dat de conclusie dezelfde stijl heeft als de rest van je verslag...
anders valt het nogal op he![]()
Jouw avatar doet het niet meer.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zoiets?
Weer zon vage zin van mijquote:Op woensdag 1 december 2004 17:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja okeej maar die man van Nederlands is mischien niet zo slim dat hij dat denkt![]()
dat kan, de meeste leraren kijken ook alleen naar de conclusiequote:Op woensdag 1 december 2004 17:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja okeej maar die man van Nederlands is mischien niet zo slim dan hij dat denkt![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het is geen conclusie voor de koningin hoor![]()
![]()
done!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:05 schreef Bupatih het volgende:
Usert van de maand november; stem rondeStemmen op Bupa
Er staat een vrouw bij een bushalte, met een kat op haar arm. Er komt een man voorbij en die vraagt: "Mag ik je poesje aaien?" Die vrouw zegt: "Ja hoor, moet je wel even mijn kat vast houden."quote:Op woensdag 1 december 2004 18:07 schreef niksan het volgende:
[..]
done!
waarom moest ik eigenlijk stemmen
PROOF NOW!!!![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er staat een vrouw bij een bushalte, met een kat op haar arm. Er komt een man voorbij en die vraagt: "Mag ik je poesje aaien?" Die vrouw zegt: "Ja hoor, moet je wel even mijn kat vast houden."
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:13 schreef niksan het volgende:
[..]
ik laat mijn stem ongeldig verklaren
BN'-ers overleden !quote:Op woensdag 1 december 2004 18:14 schreef niksan het volgende:
user van de maand zijn om een of andere conversatie over notes
duss...
Meer Menno op TV !! Was ook in november 'active'quote:Op woensdag 1 december 2004 18:19 schreef niksan het volgende:
het gaat over de afgelopen maand, dude!
of zit je nog in half oktober ofzo??
Da's niet lief, niksanquote:Op woensdag 1 december 2004 18:22 schreef niksan het volgende:
en kijk eens hier
Usert van de maand november; stem ronde
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's niet lief, niksan
*kras
*cyaankali drinkt
Je moet ook stemmen op de persoon zelf. Dat ik toevallig genomineerd ben vanwege dat topic doet niet terzake. Als die user me niet daarvoor genomineerd had, was ik al tig keer genomineerd voor al mijn andere sublieme topics.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:27 schreef niksan het volgende:
[..]ik stem niet op een discussie om "notes"
Hehequote:Op woensdag 1 december 2004 19:15 schreef ZOWIEE het volgende:Home at last
Nou moe.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, en nu ga ik dus douchen [afbeelding]
want ik heb het koud![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dus we zitten nu weer op een nieuw forum ofzo ?
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:56 schreef digispeed het volgende:
ach prins bernard
ik vond het wel een sympathieke man. Jammer maar op een mooie leeftijd overleden.
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou schelen ?
Zou je het zelfde posten als de oma van een van je collega's was overleden?
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:02 schreef digispeed het volgende:
[..]
jou reactie slaat echt alles.
waarom zou mij dat niks kunnen schelen. De oma van mijn collega ken ik niet en is
niet een bekende. Daarom mag ik het nog wel zielig vinden.
Stel je niet zo aan zeg. Laat iedereen lekker in zijn waarde.
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is Bernard wel een bekende van je dan ? Kwam hij vaak gezelig op de koffie?
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:05 schreef suusy het volgende:
bernard heeft veel gedaan voor dit land dus hij verdient respect
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:49 schreef niksan het volgende:
de lay-out (quote)
was Fok! daarom dood
Sinds een week kom ik elke nacht om 4 uur online, maar dan is er nooit iemand hierquote:Op woensdag 1 december 2004 23:48 schreef niksan het volgende:
[..]
ik wist niet dat ze daar internet hadden
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:48 schreef Svensational het volgende:
Leonie![]()
Eindelijk leven als ik hier ben
En bigmac doe eens normaal
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:50 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, jij bent er ook altijd om 5 uur 's morgens
Hoe is het daar??
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:53 schreef niksan het volgende:
[..]watvoor contacten heb jij allemaal??
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het kraakt als een gekMaar er is wel airco in die kamer, anders zou ik in een niet-krakend-niet-rose bed liggen maar dan zonder airco...
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:56 schreef Svensational het volgende:
Nieuwe optie bij FOK!: Je kan nu je eigen template kiezen, er is alleen maar 1 optie
Alsof ik Tania18 zou kunnen bedriegenquote:Op woensdag 1 december 2004 23:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, hier niet dus
En verder?? Nog leuke meiskes ontmoet?![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof ik Tania18 zou kunnen bedriegenWaar is ze trouwens?
En BVO
En Dizer???
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof ik Tania18 zou kunnen bedriegenWaar is ze trouwens?
En BVO
En Dizer???
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Rustig maar hoor![]()
Ja Showchat wordt de laatste tijd overspoeld met newbies dus de harde kern komt niet meer zo vaak
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Rustig maar hoor![]()
Ja Showchat wordt de laatste tijd overspoeld met newbies dus de harde kern komt niet meer zo vaak
quote:
quote:
quote:
4 uurquote:Op donderdag 2 december 2004 00:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat krijg je als je om 5 uur 's nachts hier post![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt mij genomineerd voor de WvD-award![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt mij genomineerd voor de WvD-awardEn ik mis jullie ook
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:07 schreef niksan het volgende:
[..]
vertel!!
hoeveel graden is het daar??!?!
* ZOWIEE koud heeft
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:07 schreef niksan het volgende:
[..]
vertel!!
hoeveel graden is het daar??!?!
* Svensational koud heeft
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:12 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zit hier in een korte broek
Koukleumers![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tis hier te koud
Sven mogen we niet met zn allen even langs komen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:11 schreef niksan het volgende:
[..]
*telt
en het is daar nu 10 uur 's morgens??
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kost je ongeveer 1100 euri
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, 0+9 blijft toch een moeilijke rekensom
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:12 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zit hier in een korte broek
Koukleumers![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gelukkig, je bent nog even bijdehand![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:17 schreef Duiveltja het volgende:
Maar niks aan de haak geslagen sven?
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, 0+9 blijft toch een moeilijke rekensom
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op het andere gedeelte is het 8 of 8.5 uur
Hoe zit het met de baby??quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oe vertel...was het een bushbitch???
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die is al een maand overtijd.. wil er niet uitkomen ofzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
* Svensational blijft nog 5 minuten![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:30 schreef Svensational het volgende:
[..]In 5 minuten kan een hoop gebeuren
![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik dat van plan was moest ik in relatie-therapie met Emma dus toch maar niet
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Lees je in
We hadden helemaal niks bleek later
Maar toch wel sneu dan.quote:Op donderdag 2 december 2004 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik ga geen 40 topics zitten bijlezen hier.
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik ga geen 40 topics zitten bijlezen hier.
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja ik ben dus weer single
en de 5 minuten zijn om dus ik ga slapen![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister naar Sugababes - Overload
Eén van mijn favoriete nummers van mijn favoriete meidengroep![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:50 schreef Christine het volgende:
Dada:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vuil secreet. Ik zeg nog heel beleefd "geen spoilers a.u.b."
In de quote zijn die spoilers gewoon te lezen....weet ik dat ook weer![]()
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
quote:
quote:Berlijn, april 1945. Duitsland staat op het punt van de totale ineenstorting. In de straten van de stad voltrekken zich hevige gevechten. Hitler heeft zich, met enige van zijn generaals en vertrouwelingen, verschanst in de bunker onder de Rijkskanselarij. Onder hen is ook Traudl Junge, Hitler's prive secretaresse.Terwijl de gevolgen van de verloren oorlog met alle macht over zijn volk heen vallen, werkt de Führer aan zijn eigen aftocht.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:36 schreef Dada het volgende:
Ik ga maandag naar Der Untergang (Geen spoilers a.u.b.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |