omdat ik dit topic regel en dus per definitie onpartijdig moet blijven ... je laat bush ook zn eigen stemmen niet tellen !quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat heeft hij tijdens de vorige verkiezingen in Florida ook gedaan, dus wat zeur je nou?quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
omdat ik dit topic regel en dus per definitie onpartijdig moet blijven ... je laat bush ook zn eigen stemmen niet tellen !
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat heeft hij tijdens de vorige verkiezingen in Florida ook gedaan, dus wat zeur je nou?
En je broer heeft 500 kloontjes die je aan de overwinning helpenquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tss. Wat denk je wel niet van me?quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:01 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zonder ctrl & v![]()
Ik was toch ook genomineerdquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay ik neem de vrijheid om een paar uurtjes eerder te beginnen ... de stemming gaat in ... Stemmen gebeurt door het melden van de username van 1 van de 14 genomineerden in een post. Elke user mag 1 keer stemmen dit wordt bijgehouden een kloon geld ook als 1 user. De stemming loopt van nu tot 6 november om 0:00h
de genomineerde van oktober zijn :
DaMart voor het topic Religies binnen Fok!
CroupouQue voor het topic [PAINT] Extreme sports. De FOK! Bijbel. (en zn gehele oeuvre)
Tjabbo voor het topic Verbaster hier autonamen.
Insomaniac voor het topic Welkom in Urk-West weetje ONZ-feedbacktopic .
stuart voor het topic Doe eens rustig aan stel ADHD figuren !
Xlarge voor het topic exuses voor de rich and famous
Alexxxxx voor het topic pats *hier* met je armoede
sai voor het topic Het Grote Fok!-Drinkspel!
flyingfox voor het topic Het tussendoortje dat altijd tussendoor kan.
intxaurraga voor het topic Spreekwoorden tegenspreken
Dagonet voor het topic [R&P] Een slowchatter's dilemma
Oom_Agent voor het topic Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 8
Tokay voor het topic Smoezen om geen MOD te worden
MeneerGiraffe voor de reactie in het topic Usert van de maand oktober; stembussen open
opzoek gaat ... er is een keer iets mis gegaan met het overzetten van het txt bestandjequote:Op zondag 31 oktober 2004 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was toch ook genomineerd
*huilend in een hoekje gaat zitten.
Wat een schande! Jij bent de hoofdletter vergeten!quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:00 schreef Ancient het volgende:
omdat iedereen toch wel voor Croupouque stemt, stem ik voor intxaurraga (goed gespeld?)![]()
Maakt niet uit, ik hou nog steeds van je hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
opzoek gaat ... er is een keer iets mis gegaan met het overzetten van het txt bestandje
je hebt al eerherstel !quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hou nog steeds van je hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |