Lees eens regels basketbal !quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:53 schreef TallMan het volgende:
Ik nomineer Stuart
Hoi Stuart
Ik ken al basketbalregels.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Lees eens regels basketbal !!
de link was ik inderdaad vergetenquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:55 schreef beugeljosti het volgende:
als gelukkige inwoner van Fok!ville wil ik Xlarge voordragen voor deze nominatie , ondanks mijn stem is hij niet als winnaar uit de vorige stemming gekomen.
moge deze meer gelukkig zijn
ahum rechtstreeks posten naar een topic of een post van de betreffende user ..(en dat topic of die post moet dan ook nog in october geplaatst zijn )quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:58 schreef beugeljosti het volgende:
[..]
de link was ik inderdaad vergeten
FOK!Ville deel 6
aub , hier is deel 6
Ja, goed gedaan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:17 schreef Euforie het volgende:
Ik weet niet echt hoe dit te werk gaat.. maar dit topic vind ik fantastisch.. dus wil ik het nomineren.. Zo goed gedaan?
[PAINT] Extreme sports. aangemaakt door Croupouque
Leer jij maar eerst eens mijn naam goed spellenquote:Ik wacht op een reactie van Bupathi
quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:25 schreef Tessje het volgende:
Ik stem op croupouque
quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:24 schreef Tessje het volgende:
Dat was een heel mooi topic jaquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Dat topic is idd wel echt lache! Ik stem mee.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:17 schreef Euforie het volgende:
Ik weet niet echt hoe dit te werk gaat.. maar dit topic vind ik fantastisch.. dus wil ik het nomineren.. Zo goed gedaan?
[PAINT] Extreme sports. aangemaakt door Croupouque
quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
hohoho !
Mooi topic inderdaadquote:Op zondag 10 oktober 2004 10:24 schreef Tessje het volgende:
Tjabbe voor zijn mooie topic in TPA Verbaster hier autonamen. .. Die souplesseDie woordkeuze
En het feit dat we hem nooit in onzin zien doet er niet toe.. HET TOPIC VAN 2004 ZEG IK JE...
Nee, dat valt sinds september echt heel erg mee!quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:56 schreef Ruis het volgende:
is dit weer eens een "lik-je-hier-in-bij-Croupouque"-topic?
Sinds 11 september is de wereld drastisch veranderd.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:59 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nee, dat valt sinds september echt heel erg mee!
Ja, ik weet het nog goed, 11 september 2001. Dat was me toch iets met dat schaap.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:21 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Sinds 11 september is de wereld drastisch veranderd.
Bedankt voor je sportieve reactie in dat andere topic !quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:15 schreef Bupatih het volgende:
DePresident:
[..]
Leer jij maar eerst eens mijn naam goed spellen![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:27 schreef DePresident het volgende:
[..]
Bedankt voor je sportieve reactie in dat andere topic !![]()
Nee, zo ver hoeft het ook niet te gaanquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
Je avatar, wat doe je?!quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:32 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee, zo ver hoeft het ook niet te gaan
Ik ben aan het testenquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je avatar, wat doe je?!
De oude vertrouwde Irakeesquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:45 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben aan het testen
Zet hem zo weer goed![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:57 schreef Floctor- het volgende:
Mag ik yvonne eens nomineren? Ze vindt me lief
Eerst de OP lezen voordat je reageert (Les 1, vers 1, reageren in topic)quote:Nominaties moeten voorzien zijn van een link naar een topic of naar een reactie van de genomineerde (linken naar een post kan door de snelkoppeling van het post icon te kopiëren) nominaties die hier niet aan voldoen worden niet meegenomen in de nominatie lijst.
Lees de OP eens.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:57 schreef Floctor- het volgende:
Mag ik yvonne eens nomineren? Ze vindt me lief
Link?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:11 schreef cerror het volgende:
Ik ga voor Bupatih
Nog niet, ik wacht nog even op een nieuw briljant topic van jequote:Op zondag 10 oktober 2004 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Link?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog niet, ik wacht nog even op een nieuw briljant topic van je
Het is jammer dat jouw topic over die eend een zo onwijs gekickt topic is, anders vond ik het wel een nominatie waard!quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
* p-etr-a pijpt een olifant
Telt oktober 2003 niet dan?quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:36 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het is jammer dat jouw topic over die eend een zo onwijs gekickt topic is, anders vond ik het wel een nominatie waard!
sorry, hier is de link :quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:07 schreef rj1 het volgende:
ik nomineer xlarge met zijn geniale topic exuses voor de rich and famous.
Wederom bewijst hij hiermee dat hij user van de maand moet worden.
vorige maand ook al genomineerd, deze maand 1 van de grootste kanshebbers.
dank je ! achja october oktober tomáto tomàtoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:16 schreef Eveli het volgende:
Ik ga TS niet nomineren om hij oktober verkeert schrijft.
is dit bedoeld als een zin?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:16 schreef Eveli het volgende:
Ik ga TS niet nomineren om hij oktober verkeert schrijft.
oepsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:24 schreef Ruis het volgende:
[..]
is dit bedoeld als een zin?
het staat in de boekhoudingquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:26 schreef Laditi het volgende:
Intxaurraga Spreekwoorden tegenspreken .
Dat ziet er netjes uit Bosbeetlequote:
dat kan niet ... als runner van dit topic ben ik niet verkiesbaar !quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:47 schreef Laditi het volgende:
[..]
Dat ziet er netjes uit Bosbeetle [afbeelding]. Je neemt het erg serieus, ga zo door! Ik zou je haast willen nomineren voor het runnen van dit topic.
Jammerquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat kan niet ... als runner van dit topic ben ik niet verkiesbaar !
en dit topic is niet leuk in de zin van 'leuk'quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:54 schreef Laditi het volgende:
[..]
Jammer. Maar logisch.
Heel discreet van je.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat kan niet ... als runner van dit topic ben ik niet verkiesbaar !
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Heel discreet van je.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:33 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ga voor alexxxxx met het topic pats *hier* met je armoede
Dankequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:26 schreef Laditi het volgende:
Intxaurraga Spreekwoorden tegenspreken .
Ik word uit de serie geschreven :')quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:59 schreef p-etr-a het volgende:
Ik zie ineens in de boekhouding geen Intxaurraga meer, Bosbeetle!
huh ik ga kijken !quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:59 schreef p-etr-a het volgende:
Ik zie ineens in de boekhouding geen Intxaurraga meer, Bosbeetle!
En een nominatie voor Dagonet met het topic [R&P] Een slowchatter's dilemma
die staat er al in !quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:26 schreef Georges het volgende:
Vliegende Vos voor dit topic:
Het tussendoortje dat altijd tussendoor kan.
komt voor de bakkerquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Oom_Agent voor zn speurwerk in het treinen-topic
Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 8
hoiquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:36 schreef Conflict het volgende:
Ik nomineer mezelf vanwege mijn afwezigheid op dit forum.
wel in mijn vernieuwde bijbel verhaalquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:40 schreef Conflict het volgende:
ik sta er nog niet in.
dat is minder
Geef eens een linkje dat aantoont dat je afwezig was danquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:40 schreef Conflict het volgende:
ik sta er nog niet in.
dat is minder
http://www.hulpgids.nl/discus/messages/9/9.html?1098522662quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:41 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Geef eens een linkje dat aantoont dat je afwezig was dan
Ok dan.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die staat er al in !
genoteerd !quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:51 schreef gfree het volgende:
Tokay voor o.a.: Smoezen om geen MOD te worden
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:09 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Nominatie:
MeneerGiraffe - User van de maand October; plaats allen uw nominatie !
Je bent me voorquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:02 schreef BVO het volgende:
Is Bupatih al genomineerd?.
Meer Menno op TV !!.
Je kunt morgen pas weer stemmen. Dus bewaar die stem evenquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:42 schreef Ancient het volgende:
Ik wil nog op het laatste moment stemmen voor Inxauragga voor alle leuke topics van hem
mag ik niet 2x stemmen? vandaag en morgen?quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:46 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je kunt morgen pas weer stemmen. Dus bewaar die stem even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je knowall eerst nomineren.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:54 schreef RealKnuckles het volgende:
omdat ik niet om mn zelf mag/kan stemmen krijgt knowall krijgt mijn vote
JE WEET TOCH!!!!!!!!!
quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:48 schreef Ancient het volgende:
[..]
mag ik niet 2x stemmen? vandaag en morgen?Nee, je mag alleen de eerste 5 dagen van de maand of zo stemmen. En volgens mij is er niemand die m'n naam goed schrijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word automatisch genomineerd!quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:55 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dan moet je knowall eerst nomineren.
ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:00 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik word automatisch genomineerd!
DOH!
Hee!quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nee, je mag alleen de eerste 5 dagen van de maand of zo stemmen. En volgens mij is er niemand die m'n naam goed schrijft![]()
Met meer dan tweederde van alle stemmen mag je de grondwet veranderen toch? Go Croupouque.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:39 schreef Bosbeetle het volgende:
De FOK! Bijbel. zal ik even bij croupouque zetten ...
onmogelijk .. ik ben niet verkiesbaar !quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:44 schreef Croupouque het volgende:
Ik nomineer Bosbeetle voor Nieuwe bijbel ... dat kan beter ... (op zn foks) en de running gag met de kanarie.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nee, je mag alleen de eerste 5 dagen van de maand of zo stemmen. En volgens mij is er niemand die m'n naam goed schrijft![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
onmogelijk .. ik ben niet verkiesbaar !
omdat ik dit topic regel en dus per definitie onpartijdig moet blijven ... je laat bush ook zn eigen stemmen niet tellen !quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat heeft hij tijdens de vorige verkiezingen in Florida ook gedaan, dus wat zeur je nou?quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
omdat ik dit topic regel en dus per definitie onpartijdig moet blijven ... je laat bush ook zn eigen stemmen niet tellen !
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat heeft hij tijdens de vorige verkiezingen in Florida ook gedaan, dus wat zeur je nou?
En je broer heeft 500 kloontjes die je aan de overwinning helpenquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tss. Wat denk je wel niet van me?quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:01 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zonder ctrl & v![]()
Ik was toch ook genomineerdquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay ik neem de vrijheid om een paar uurtjes eerder te beginnen ... de stemming gaat in ... Stemmen gebeurt door het melden van de username van 1 van de 14 genomineerden in een post. Elke user mag 1 keer stemmen dit wordt bijgehouden een kloon geld ook als 1 user. De stemming loopt van nu tot 6 november om 0:00h
de genomineerde van oktober zijn :
DaMart voor het topic Religies binnen Fok!
CroupouQue voor het topic [PAINT] Extreme sports. De FOK! Bijbel. (en zn gehele oeuvre)
Tjabbo voor het topic Verbaster hier autonamen.
Insomaniac voor het topic Welkom in Urk-West weetje ONZ-feedbacktopic .
stuart voor het topic Doe eens rustig aan stel ADHD figuren !
Xlarge voor het topic exuses voor de rich and famous
Alexxxxx voor het topic pats *hier* met je armoede
sai voor het topic Het Grote Fok!-Drinkspel!
flyingfox voor het topic Het tussendoortje dat altijd tussendoor kan.
intxaurraga voor het topic Spreekwoorden tegenspreken
Dagonet voor het topic [R&P] Een slowchatter's dilemma
Oom_Agent voor het topic Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 8
Tokay voor het topic Smoezen om geen MOD te worden
MeneerGiraffe voor de reactie in het topic Usert van de maand oktober; stembussen open
opzoek gaat ... er is een keer iets mis gegaan met het overzetten van het txt bestandjequote:Op zondag 31 oktober 2004 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was toch ook genomineerd
*huilend in een hoekje gaat zitten.
Wat een schande! Jij bent de hoofdletter vergeten!quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:00 schreef Ancient het volgende:
omdat iedereen toch wel voor Croupouque stemt, stem ik voor intxaurraga (goed gespeld?)![]()
Maakt niet uit, ik hou nog steeds van je hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
opzoek gaat ... er is een keer iets mis gegaan met het overzetten van het txt bestandje
je hebt al eerherstel !quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hou nog steeds van je hoor.
quote:Op maandag 1 november 2004 18:54 schreef Tjabbo het volgende:
oh ja. ik stem voor mezelf.
volgende maand weer een kans.. Croupouque opent geen topics meerquote:Op maandag 1 november 2004 18:58 schreef Bupatih het volgende:
Croupouque, je wordt bedankt hoor.
Daar gaat mijn Alexxxxx zijn uservandemaandverkiezingsoverwinning
Ja hallo, ik blijf niet bezig met TTT-topics openenquote:Op maandag 1 november 2004 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgende maand weer een kans.. Croupouque opent geen topics meer
ik heb nog een kansquote:Op maandag 1 november 2004 19:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Huidige tussenstand :
[CroupouQue](13)
[Xlarge](3)
[Bupatih] (2)
[intxaurraga](2)
[Alexxxxx](1)
[Tjabbo](1)
ze rest zero points !
de boekhouding
kijk dat bedoel ik , nek aan nekquote:Op dinsdag 2 november 2004 07:49 schreef RealKnuckles het volgende:
Xlarge krijgt mijn vote.
heb ej de kans om op iemand anders te stemmen, doe je het nietquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:01 schreef Zwitsenstück het volgende:
Leuk initiatief. Jammer dat 't elke maand dezelfde user is die wint, omdat jullie elkander allemaal ander na lopen, bij gebrek aan eigen meningen.
Groetjes, Zwitsenstück.
Ik zei toch op wie je moest stemmenquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:55 schreef Fwnk het volgende:
Wie wil mijn stem?
Ja?quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:56 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik zei toch op wie je moest stemmen![]()
Persoonlijk heb ik op bupatih gestemd. Leuke topics, goede topics.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja?
op wie dan?![]()
wat snap je er niet aan ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:35 schreef p-etr-a het volgende:
Bosbeetle, hoe zit dat met die boekhouding? Ik snap er echt helemaal niets van.
Er staan allemaal namen in, sommige namen dubbel, met nummertjes erachter (soms staat er 0), sommige namen staan tussen []'s en andere weer niet ...quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:36 schreef Xlarge het volgende:
[..]
wat snap je er niet aan ?
precies dat ... en dat cijfertje achter de stemmers is een geheugensteuntje voor mij zodat ik niet telkens hoef te tellen hoeveel stemmen een bepaalde user nou had ...quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:41 schreef Xlarge het volgende:
als er een 0 achter staat heeft die persoon nog geen stemmen , wanneer hij er ( in mijn geval ) 3 heeft staat er een drie achter met daaronder de drie mensen die de stemmen hebben uitgebracht , met daarachter de volgorde van de stemmen , dus 1, 2 en dan 3.
geloof ik
Ik ben blij dat je er blij mee bent, maar inmiddels snap ik het weerquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:45 schreef Bosbeetle het volgende:
maar ik ben blij dat iig iemand het niet meer snapt
mijn stem is al vergeven aan intxaurragaquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:46 schreef Bosbeetle het volgende:FF heeft nog geen stemmen en dat tussendoortje topic was wel het medoe topic van de maand !
misschien kun je je bij inso of tokay inlikken ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:04 schreef Fwnk het volgende:
Geen genomineerde (vrijgrezelle) vrouwen?
ik dan heb er er tenminste 1 voor mijn avatar toch?quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:55 schreef Fwnk het volgende:
Wie wil mijn stem?
U bent niet genomineerd en dus ook niet verkiesbaar voor het user van de maand schap !quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:45 schreef Big-Al het volgende:
[..]
ik dan heb er er tenminste 1 voor mijn avatar toch?
best een mooie toch?
vrijdag is de uitslag !quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:49 schreef Ruis het volgende:
heeft C al gewonnen?
Je vergelijkt de nummer 1 met bush?quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:59 schreef Xlarge het volgende:
de spanning is om te snijden deze laatste stemdag , het zijn net de verkiezingen in Amerika , nek aan nek...
zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je vergelijkt de nummer 1 met bush?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:13 schreef DePresident het volgende:
Bupatih gaat winnen
als het zo als in amerika gaat wel jaquote:Bush heeft in de provincie Franklin, Ohio, 4.258 stemmen gekregen terwijl democraat John Kerry slechts 260 heeft gekregen. Het blijkt echter dat er slechts 638 mensen gestemd hebben in dat kiesdistrict. Bush heeft in feite 360 stemmen ontvangen, aldus Matthew Damschroder, directeur van het provinciale verkiezingscommitée van Franklin.
Croupouque begint met een 'c'.quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:36 schreef Bosbeetle het volgende:
fok wall of fame
ok nominaties voor de maand november graag !!!
ja sorry is aangepast .. wel een stomme fout !quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:25 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Croupouque begint met een 'c'.
Nomineer mij eens voor mijn "Bosbeetle!!!!111"-topicquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:54 schreef Bosbeetle het volgende:
erm ik had het bijna gedaan maar door de gequote post heb je het verbruiktquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nomineer mij eens voor mijn "Bosbeetle!!!!111"-topic
quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm ik had het bijna gedaan maar door de gequote post heb je het verbruikt![]()
Zeg bedankt he, me topic is geen mop ofzowquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
riceboy, voor zn hilarische tune-topic
[Tunen] Me Ibiza
weet ik, maar wel erg vermakelijkquote:Op maandag 8 november 2004 19:11 schreef riceboy het volgende:
[..]
Zeg bedankt he, me topic is geen mop ofzow
"zn"quote:Op woensdag 17 november 2004 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Tokay voor zn bijdragen in Creatief met brood
hij is al genomineerd maar ik zo zeggen lees de regels eens !quote:Op woensdag 17 november 2004 21:02 schreef Tiemie het volgende:
intxaurraga, omdat het gewoon een leuke user is..
ik ga niet 100.000 x linkenquote:Op woensdag 17 november 2004 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hij is al genomineerd maar ik zo zeggen lees de regels eens !
de regelsquote:Nominaties voor November
Plaats allen u nominaties voor user van de maand november. Nominaties moeten voorzien zijn van een link naar een topic of naar een reactie van de genomineerde (linken naar een post kan door de snelkoppeling van het post icon te kopiëren) nominaties die hier niet aan voldoen worden niet meegenomen in de nominatie lijst.
Croupouque is uitgesloten van deelname voor user van de maand november. Dit om een te eentonig beeld te voorkomen in december mag hij weer meedoen.
van 1 t/m 5 december zullen de stemmingen voor de user van de maand November plaatsvinden.
neenquote:Op donderdag 18 november 2004 00:53 schreef Conflict het volgende:
Ben ik nog in de race?
Hartelijk dank!quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Tokay voor zn haar bijdragen in Creatief met brood
quote:Op maandag 6 december 2004 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie is de usert van November geworden?
Ik voel me vereerd en mijn gezicht stráált, ik heb een brede glimlach van van oor tot oor.quote:Op maandag 6 december 2004 18:03 schreef Renmaestro het volgende:
Ik nomineer Zak_Over_mijn_Hoofd, omdat hij een papieren zak over zijn hoofd heeft.
Wat nou weer?quote:Op zondag 12 december 2004 15:28 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
Voor Bupa en RK. Smerige overtredingen.
Wat voor overtredingen dan?quote:Op zondag 12 december 2004 15:28 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
Voor Bupa en RK. Smerige overtredingen.
Sorryquote:Op zondag 12 december 2004 15:35 schreef Pool het volgende:
Jullie schopten. En geen bal in de buurt. Daar krijg je een kaart voor en dat weten jullie donders goed.
Whehequote:Op zondag 12 december 2004 15:35 schreef Pool het volgende:
Jullie schopten. En geen bal in de buurt. Daar krijg je een kaart voor en dat weten jullie donders goed.
Mensen uit kliekjes hebben nou eenmaal meer steun en vriendjes, dus stemmen en nominaties zijn sneller vergaard. Denk ik. Maar let niet op mij, ik ben slechts een man met een papieren zak over zijn hoofd.quote:Op zondag 12 december 2004 15:53 schreef Xebrozius het volgende:
No offense, maar zijn het niet continu dezelfde mensen uit het ONZ kliekje die genomineerd worden?
Die running gag van jou begint een beetje érg te vervelen.quote:Op zondag 12 december 2004 15:58 schreef Zak_Over_mijn_Hoofd het volgende:
[..]
Mensen uit kliekjes hebben nou eenmaal meer steun en vriendjes, dus stemmen en nominaties zijn sneller vergaard. Denk ik. Maar let niet op mij, ik ben slechts een man met een papieren zak over zijn hoofd.
Ja, dat klopt. Ik heb het nu ook wel weer gezien.quote:Op zondag 12 december 2004 15:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die running gag van jou begint een beetje érg te vervelen.
Niet. Want er zit een zak over je hoofdquote:Op zondag 12 december 2004 16:00 schreef Zak_Over_mijn_Hoofd het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik heb het nu ook wel weer gezien.
quote:Op zondag 12 december 2004 15:53 schreef Xebrozius het volgende:
No offense, maar zijn het niet continu dezelfde mensen uit het ONZ kliekje die genomineerd worden?
Mja, ik weet het niet. Hoe is DePresident anders ooit user van de maand geworden? Of heb ik gewoon een heleboel leuke posts en topics gemist?quote:Op zondag 12 december 2004 16:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Bedoel je dat er alleen maar users uit één kliekje genomineerd worden of dat er alleen maar ONZ-users genomineerd worden?
In het eerste geval heb je ongelijk, in het tweede gelijk. Maar daarom staat het topic ook in in ONZ, daarbuiten boeit het niemand.
Hij was toen als enige uit het slowchatkliekje genomineerd, verder waren ook users als Bupatih en Insomaniac genomineerd. Maar met de stemming merkte je wel duidelijk dat hij uit een kliekje kwam ja. Ik bedoel meer dat de genomineerden niet allemaal uit hetzelfde kliekje komen.quote:Op zondag 12 december 2004 16:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet. Hoe is DePresident anders ooit user van de maand geworden? Of heb ik gewoon een heleboel leuke posts en topics gemist?
Als ik kijk naar de nominaties over 1 jaar dan komen de namen:quote:Op zondag 12 december 2004 16:13 schreef Pool het volgende:
Hij was toen als enige uit het slowchatkliekje genomineerd, verder waren ook users als Bupatih en Insomaniac genomineerd. Maar met de stemming merkte je wel duidelijk dat hij uit een kliekje kwam ja.
Maar als je iemand nomineert voor dit topic dan moet het toch een leuk topic zijn (anders zou 'ie niet genomineerd worden). Dus als het een leuk topic is, dan komt 'ie waarschijnlijk ook in de TTT.quote:Op zondag 12 december 2004 16:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de nominaties over 1 jaar dan komen de namen:
Xlarge
Pool
Bpatih
Croupouque
VAC
Flyingfox
Insomaniac
mogelijk Private Ryan
Pool
Gfree]
Renmeastro
Zo ongeveer wel voorbij, allemaal users die al 1 of meerder TTT's hebben.
Dus de users waarvan bekend is dat ze creatief en leuk kunnen zijn worden dan ook nog eens voorgedragen voor dit soort nominaties.
Ik vind het gewoon een beetje dubbel op.
Als je namelijk een echt leuk topic hebt wordt het een TTT, en dat is toch al een erkenning an sich![]()
kunnen we er dan niet beter verkiezing van de beste TTT van 2004 van makenquote:Op zondag 12 december 2004 16:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de nominaties over 1 jaar dan komen de namen:
Xlarge
Pool
Bpatih
Croupouque
VAC
Flyingfox
Insomaniac
mogelijk Private Ryan
Pool
Gfree]
Renmeastro
Zo ongeveer wel voorbij, allemaal users die al 1 of meerder TTT's hebben.
Dus de users waarvan bekend is dat ze creatief en leuk kunnen zijn worden dan ook nog eens voorgedragen voor dit soort nominaties.
Ik vind het gewoon een beetje dubbel op.
Als je namelijk een echt leuk topic hebt wordt het een TTT, en dat is toch al een erkenning an sich![]()
Daar ben ik het wel mee eens, als ik naar mezelf kijk was het TTT dé motivatie om topics te openen. Ik weet niet wiens idee het was, maar het idee is méér dan prima. Net zoals deze topic en de lijstjes van Brennie die je noemt een motivatie voor anderen kunnen zijn. Iedere stimulans is dan wat mij betreft welkom.quote:Op zondag 12 december 2004 16:28 schreef Pool het volgende:
Ja, je hebt gelijkt dat de TTT en dit topic elkaar nogal overlappen. En daar komen dan de jaarlijkse Brennie-lijstjes nog bij. Maar aan de andere kant zijn zulke lijstjes blijkbaar iets dat ONZ-users bezighoudt en een extra stimulans om leuke topics te openen is nooit verkeerd toch?
Open er een nieuw topic over. Hebben we een extra verkiezing.quote:Op zondag 12 december 2004 16:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
kunnen we er dan niet beter verkiezing van de beste TTT van 2004 van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |