quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
Tessje
heel mooi verhaal
Somsquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:23 schreef Tessje het volgende:
IK LOMP?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:23 schreef Tessje het volgende:
IK LOMP?![]()
![]()
En elegant. En niet te vergeten subtiel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:26 schreef TallMan het volgende:
[..]
Welnee, charmant eerder.
Dat spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En elegant. En niet te vergeten subtiel.
Inso! :')quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:15 schreef Insomaniac het volgende:
Shirley
Deze olijke Rotterdamse is overdag een lieve en vrolijke kleuterleidster, maar 's nachts verandert ze in een terrorbitch en een homo-verleidster. Als er in haar ONZ iets gebeurt wat haar niet zint, dan twijfelt ze geen moment en flamed ze als een wervelwind. Ook al komt ze soms levensgevaarlijk chagerijnig over, Shirley is een tevreden mens. Lekker stappen met haar vrienden, op vakantie naar Lloret en Kreta, flirten met mannen, ja, Shirley zit bomvol wilde plannen. Ook is ze gezegend met een mooi uiterlijk en ze is erg vindingrijk, Shirleys leventje is koninklijk.
Toch is Sint niet helemaal content, Shirley heeft een vréselijk zwaar Rotterdams accent. En omdat ik dat niet graag bij een mooie vrouw zie, gaat Shirley voortaan wekelijks naar logopedie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |