quote:Op maandag 1 november 2004 18:54 schreef Tjabbo het volgende:
oh ja. ik stem voor mezelf.
volgende maand weer een kans.. Croupouque opent geen topics meerquote:Op maandag 1 november 2004 18:58 schreef Bupatih het volgende:
Croupouque, je wordt bedankt hoor.
Daar gaat mijn Alexxxxx zijn uservandemaandverkiezingsoverwinning
Ja hallo, ik blijf niet bezig met TTT-topics openenquote:Op maandag 1 november 2004 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgende maand weer een kans.. Croupouque opent geen topics meer
ik heb nog een kansquote:Op maandag 1 november 2004 19:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Huidige tussenstand :
[CroupouQue](13)
[Xlarge](3)
[Bupatih] (2)
[intxaurraga](2)
[Alexxxxx](1)
[Tjabbo](1)
ze rest zero points !
de boekhouding
kijk dat bedoel ik , nek aan nekquote:Op dinsdag 2 november 2004 07:49 schreef RealKnuckles het volgende:
Xlarge krijgt mijn vote.
heb ej de kans om op iemand anders te stemmen, doe je het nietquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:01 schreef Zwitsenstück het volgende:
Leuk initiatief. Jammer dat 't elke maand dezelfde user is die wint, omdat jullie elkander allemaal ander na lopen, bij gebrek aan eigen meningen.
Groetjes, Zwitsenstück.
Ik zei toch op wie je moest stemmenquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:55 schreef Fwnk het volgende:
Wie wil mijn stem?
Ja?quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:56 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik zei toch op wie je moest stemmen![]()
Persoonlijk heb ik op bupatih gestemd. Leuke topics, goede topics.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja?
op wie dan?![]()
wat snap je er niet aan ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:35 schreef p-etr-a het volgende:
Bosbeetle, hoe zit dat met die boekhouding? Ik snap er echt helemaal niets van.
Er staan allemaal namen in, sommige namen dubbel, met nummertjes erachter (soms staat er 0), sommige namen staan tussen []'s en andere weer niet ...quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:36 schreef Xlarge het volgende:
[..]
wat snap je er niet aan ?
precies dat ... en dat cijfertje achter de stemmers is een geheugensteuntje voor mij zodat ik niet telkens hoef te tellen hoeveel stemmen een bepaalde user nou had ...quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:41 schreef Xlarge het volgende:
als er een 0 achter staat heeft die persoon nog geen stemmen , wanneer hij er ( in mijn geval ) 3 heeft staat er een drie achter met daaronder de drie mensen die de stemmen hebben uitgebracht , met daarachter de volgorde van de stemmen , dus 1, 2 en dan 3.
geloof ik
Ik ben blij dat je er blij mee bent, maar inmiddels snap ik het weerquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:45 schreef Bosbeetle het volgende:
maar ik ben blij dat iig iemand het niet meer snapt
mijn stem is al vergeven aan intxaurragaquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:46 schreef Bosbeetle het volgende:FF heeft nog geen stemmen en dat tussendoortje topic was wel het medoe topic van de maand !
misschien kun je je bij inso of tokay inlikken ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:04 schreef Fwnk het volgende:
Geen genomineerde (vrijgrezelle) vrouwen?
ik dan heb er er tenminste 1 voor mijn avatar toch?quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:55 schreef Fwnk het volgende:
Wie wil mijn stem?
U bent niet genomineerd en dus ook niet verkiesbaar voor het user van de maand schap !quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:45 schreef Big-Al het volgende:
[..]
ik dan heb er er tenminste 1 voor mijn avatar toch?
best een mooie toch?
vrijdag is de uitslag !quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:49 schreef Ruis het volgende:
heeft C al gewonnen?
Je vergelijkt de nummer 1 met bush?quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:59 schreef Xlarge het volgende:
de spanning is om te snijden deze laatste stemdag , het zijn net de verkiezingen in Amerika , nek aan nek...
zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je vergelijkt de nummer 1 met bush?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:13 schreef DePresident het volgende:
Bupatih gaat winnen
als het zo als in amerika gaat wel jaquote:Bush heeft in de provincie Franklin, Ohio, 4.258 stemmen gekregen terwijl democraat John Kerry slechts 260 heeft gekregen. Het blijkt echter dat er slechts 638 mensen gestemd hebben in dat kiesdistrict. Bush heeft in feite 360 stemmen ontvangen, aldus Matthew Damschroder, directeur van het provinciale verkiezingscommitée van Franklin.
Croupouque begint met een 'c'.quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:36 schreef Bosbeetle het volgende:
fok wall of fame
ok nominaties voor de maand november graag !!!
ja sorry is aangepast .. wel een stomme fout !quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:25 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Croupouque begint met een 'c'.
Nomineer mij eens voor mijn "Bosbeetle!!!!111"-topicquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:54 schreef Bosbeetle het volgende:
erm ik had het bijna gedaan maar door de gequote post heb je het verbruiktquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nomineer mij eens voor mijn "Bosbeetle!!!!111"-topic
quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm ik had het bijna gedaan maar door de gequote post heb je het verbruikt![]()
Zeg bedankt he, me topic is geen mop ofzowquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
riceboy, voor zn hilarische tune-topic
[Tunen] Me Ibiza
weet ik, maar wel erg vermakelijkquote:Op maandag 8 november 2004 19:11 schreef riceboy het volgende:
[..]
Zeg bedankt he, me topic is geen mop ofzow
"zn"quote:Op woensdag 17 november 2004 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Tokay voor zn bijdragen in Creatief met brood
hij is al genomineerd maar ik zo zeggen lees de regels eens !quote:Op woensdag 17 november 2004 21:02 schreef Tiemie het volgende:
intxaurraga, omdat het gewoon een leuke user is..
ik ga niet 100.000 x linkenquote:Op woensdag 17 november 2004 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hij is al genomineerd maar ik zo zeggen lees de regels eens !
de regelsquote:Nominaties voor November
Plaats allen u nominaties voor user van de maand november. Nominaties moeten voorzien zijn van een link naar een topic of naar een reactie van de genomineerde (linken naar een post kan door de snelkoppeling van het post icon te kopiëren) nominaties die hier niet aan voldoen worden niet meegenomen in de nominatie lijst.
Croupouque is uitgesloten van deelname voor user van de maand november. Dit om een te eentonig beeld te voorkomen in december mag hij weer meedoen.
van 1 t/m 5 december zullen de stemmingen voor de user van de maand November plaatsvinden.
neenquote:Op donderdag 18 november 2004 00:53 schreef Conflict het volgende:
Ben ik nog in de race?
voor Help Wilders aan een nieuw kapsel
Hartelijk dank!quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Tokay voor zn haar bijdragen in Creatief met brood
quote:Op maandag 6 december 2004 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie is de usert van November geworden?
Ik voel me vereerd en mijn gezicht stráált, ik heb een brede glimlach van van oor tot oor.quote:Op maandag 6 december 2004 18:03 schreef Renmaestro het volgende:
Ik nomineer Zak_Over_mijn_Hoofd, omdat hij een papieren zak over zijn hoofd heeft.
Wat nou weer?quote:Op zondag 12 december 2004 15:28 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
Voor Bupa en RK. Smerige overtredingen.
Wat voor overtredingen dan?quote:Op zondag 12 december 2004 15:28 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
Voor Bupa en RK. Smerige overtredingen.
Sorryquote:Op zondag 12 december 2004 15:35 schreef Pool het volgende:
Jullie schopten. En geen bal in de buurt. Daar krijg je een kaart voor en dat weten jullie donders goed.
Whehequote:Op zondag 12 december 2004 15:35 schreef Pool het volgende:
Jullie schopten. En geen bal in de buurt. Daar krijg je een kaart voor en dat weten jullie donders goed.
Mensen uit kliekjes hebben nou eenmaal meer steun en vriendjes, dus stemmen en nominaties zijn sneller vergaard. Denk ik. Maar let niet op mij, ik ben slechts een man met een papieren zak over zijn hoofd.quote:Op zondag 12 december 2004 15:53 schreef Xebrozius het volgende:
No offense, maar zijn het niet continu dezelfde mensen uit het ONZ kliekje die genomineerd worden?
Die running gag van jou begint een beetje érg te vervelen.quote:Op zondag 12 december 2004 15:58 schreef Zak_Over_mijn_Hoofd het volgende:
[..]
Mensen uit kliekjes hebben nou eenmaal meer steun en vriendjes, dus stemmen en nominaties zijn sneller vergaard. Denk ik. Maar let niet op mij, ik ben slechts een man met een papieren zak over zijn hoofd.
Ja, dat klopt. Ik heb het nu ook wel weer gezien.quote:Op zondag 12 december 2004 15:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die running gag van jou begint een beetje érg te vervelen.
Niet. Want er zit een zak over je hoofdquote:Op zondag 12 december 2004 16:00 schreef Zak_Over_mijn_Hoofd het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik heb het nu ook wel weer gezien.
quote:Op zondag 12 december 2004 15:53 schreef Xebrozius het volgende:
No offense, maar zijn het niet continu dezelfde mensen uit het ONZ kliekje die genomineerd worden?
Mja, ik weet het niet. Hoe is DePresident anders ooit user van de maand geworden? Of heb ik gewoon een heleboel leuke posts en topics gemist?quote:Op zondag 12 december 2004 16:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Bedoel je dat er alleen maar users uit één kliekje genomineerd worden of dat er alleen maar ONZ-users genomineerd worden?
In het eerste geval heb je ongelijk, in het tweede gelijk. Maar daarom staat het topic ook in in ONZ, daarbuiten boeit het niemand.
Hij was toen als enige uit het slowchatkliekje genomineerd, verder waren ook users als Bupatih en Insomaniac genomineerd. Maar met de stemming merkte je wel duidelijk dat hij uit een kliekje kwam ja. Ik bedoel meer dat de genomineerden niet allemaal uit hetzelfde kliekje komen.quote:Op zondag 12 december 2004 16:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet. Hoe is DePresident anders ooit user van de maand geworden? Of heb ik gewoon een heleboel leuke posts en topics gemist?
Als ik kijk naar de nominaties over 1 jaar dan komen de namen:quote:Op zondag 12 december 2004 16:13 schreef Pool het volgende:
Hij was toen als enige uit het slowchatkliekje genomineerd, verder waren ook users als Bupatih en Insomaniac genomineerd. Maar met de stemming merkte je wel duidelijk dat hij uit een kliekje kwam ja.
Maar als je iemand nomineert voor dit topic dan moet het toch een leuk topic zijn (anders zou 'ie niet genomineerd worden). Dus als het een leuk topic is, dan komt 'ie waarschijnlijk ook in de TTT.quote:Op zondag 12 december 2004 16:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de nominaties over 1 jaar dan komen de namen:
Xlarge
Pool
Bpatih
Croupouque
VAC
Flyingfox
Insomaniac
mogelijk Private Ryan
Pool
Gfree]
Renmeastro
Zo ongeveer wel voorbij, allemaal users die al 1 of meerder TTT's hebben.
Dus de users waarvan bekend is dat ze creatief en leuk kunnen zijn worden dan ook nog eens voorgedragen voor dit soort nominaties.
Ik vind het gewoon een beetje dubbel op.
Als je namelijk een echt leuk topic hebt wordt het een TTT, en dat is toch al een erkenning an sich![]()
kunnen we er dan niet beter verkiezing van de beste TTT van 2004 van makenquote:Op zondag 12 december 2004 16:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de nominaties over 1 jaar dan komen de namen:
Xlarge
Pool
Bpatih
Croupouque
VAC
Flyingfox
Insomaniac
mogelijk Private Ryan
Pool
Gfree]
Renmeastro
Zo ongeveer wel voorbij, allemaal users die al 1 of meerder TTT's hebben.
Dus de users waarvan bekend is dat ze creatief en leuk kunnen zijn worden dan ook nog eens voorgedragen voor dit soort nominaties.
Ik vind het gewoon een beetje dubbel op.
Als je namelijk een echt leuk topic hebt wordt het een TTT, en dat is toch al een erkenning an sich![]()
Daar ben ik het wel mee eens, als ik naar mezelf kijk was het TTT dé motivatie om topics te openen. Ik weet niet wiens idee het was, maar het idee is méér dan prima. Net zoals deze topic en de lijstjes van Brennie die je noemt een motivatie voor anderen kunnen zijn. Iedere stimulans is dan wat mij betreft welkom.quote:Op zondag 12 december 2004 16:28 schreef Pool het volgende:
Ja, je hebt gelijkt dat de TTT en dit topic elkaar nogal overlappen. En daar komen dan de jaarlijkse Brennie-lijstjes nog bij. Maar aan de andere kant zijn zulke lijstjes blijkbaar iets dat ONZ-users bezighoudt en een extra stimulans om leuke topics te openen is nooit verkeerd toch?
Open er een nieuw topic over. Hebben we een extra verkiezing.quote:Op zondag 12 december 2004 16:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
kunnen we er dan niet beter verkiezing van de beste TTT van 2004 van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |