nee is geen grap hoezoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:49 schreef 3rdStrike het volgende:
Dit is een grapje... niet?
tjek! Dat zou me auto wel goet staan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:58 schreef Impry het volgende:
Nog even witte knippers erop en hij is helemaal af!![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:01 schreef riceboy het volgende:
[..]
tjek! Dat zou me auto wel goet staan.
nog meer?
woa die is gaaaf zegquote:
OZ Gran Turismo...ff g00glen en je hebt ze...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:07 schreef riceboy het volgende:
[..]
woa die is gaaaf zeg![]()
wat voor velge zouden dan zijn?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:10 schreef riceboy het volgende:
img]http://www.imoc.co.uk/users/upload/Rims.JPG[/img]
deze zijn te vet zeg weet iemand wat dat merk is?
wat zou je me aanrade dan, want ik wil de auto wel wat sneller maken maar een gti is me te duur snappie. dus ik wil een mooie luchtfilter en een dikke uitlaat dat hep me kamaraad ook op zijn golf en die gaat best hard johquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:13 schreef P-au-L het volgende:
Een maat van me heeft ook zo'n knakenbak, alles wat hij er aan uitgeeft is verspilt geld want alles gaat te barsten of is niet goed gemonteerd. Hij heeft een openluchtfilter = merk je niet. Een andere uitlaat = waardeloos. Maar zelf vind hij het de shit. Ik zou als ik jou was je geld bewaren voor iets dat wel de moeite is...
Staat mooi bij je rood/roze Ibizaquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:25 schreef riceboy het volgende:
Weet iemand welke verf ik moet hebbe om de remklauwen mee te verfen? die wil ik dan blauw ofzo doen dat lijkt me wel gaaf.
Waarschijnlijk zal de performance van je "auto" niet echt omhoog gaan, en voor tuningparts zou ik iets anders opzoeken dan www.autostyle.nl.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:25 schreef riceboy het volgende:
ja leuk joh.
Weet iemand welke verf ik moet hebbe om de remklauwen mee te verfen? die wil ik dan blauw ofzo doen dat lijkt me wel gaaf.
ik hep gekeke op www.autostyle.nl en ik kwam een leuk setje tegen voor als openluchtfilter weet iemand of het wat is?
[afbeelding]
SEAT
Ibiza 1.4-16V 9/99-
70 mm
DK VW16V (wat betekent dat?)
¤ 65*
hoi Mr t-rexquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:40 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Een beetje fatsoenlijk typen kan idd geen kwaad om serieuze reacties te krijgen.
ontopic: Die luchtfilter en uitlaat merk je echt weinig van aan performance, alleen het geluid is wel leuk (als je goed spul koopt, dus geen halfords shit). Mooie velgen zijn altijd goed voor de look natuurlijk. Koop idd geen chroom spul zoals hierboven al werd gezegd. De velgen die je hierboven hebt gepost zijn geloof ik van Oxygen. Remklauwverf krijg je bij Heutz, Agron of een verfspeciaalzaak. Het moet iig hittebestendige verf zijn (btw blauw staat dus niet bij een rode seat, maargoed).
Je zegt dat een gti je te duur is, maar je wil wel kuipstoelen, velgen, booskijkers, uitlaat en luchtfilter. Ik de maar een wilde gok: 300~400 + 1600 + 50 + 500 + 60 = dik 2500 euro en dan heb ik denk ik krap gerekend als je goed spul wil hebben. Denk dat je daarvoor wel leukere dingen kan kopen dan een 1.4 om mee te beginnen, niet?
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar er rijden al veel van dat soort auto's rond.
En ik weet dus ECHT dat de performance daar niet (misschien 1 pk) van vooruit gaat..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:45 schreef riceboy het volgende:
En ik denk dus ECHT wel dat me performanse daar van vooruit gaat en ja ook een lekkere brul natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |