abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22934156
OK mense ik hep dus al een poosje deze mooie ibiza 1.4 en die bevalt me goet.
Lekker best trekkracht en erg leip mooi netuurlijk, maar ik wil het intrieur graag verandere en nog wat dinge meer.

mooi he

ik zat te denke aan sportvelgies, en ik wil kuipstoele en andere hoofdsteune en ook de motor word niet vergeten ik wil graag een open luchtfilter (K&N lijkt me wel een goeje) en een andere uitlaat netuurlijk.

iemand tips?

alvast bedankt.
R.I.P. Golf II GTi :( R.I.P. Ibiza 1.4 :(
pi_22934293
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 14:49 schreef 3rdStrike het volgende:
Dit is een grapje... niet?
nee is geen grap hoezo

ik zit te denke misschien zijn booskijkers ook wel mooi
wat zou dat gaan koste?
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 14:56:01 #3
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22934334
Ik denk trouwens dat hij zo veel mooier is dan met spoilers
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_22934394
Nog even witte knippers erop en hij is helemaal af!
pi_22934458
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 14:58 schreef Impry het volgende:
Nog even witte knippers erop en hij is helemaal af!
tjek! Dat zou me auto wel goet staan.
nog meer?
pi_22934471
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:01 schreef riceboy het volgende:

[..]

tjek! Dat zou me auto wel goet staan.
nog meer?
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:04:40 #7
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22934521

ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_22934580
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:04 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]

woa die is gaaaf zeg
wat voor velge zouden dan zijn?
  Moderator vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:08:51 #9
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_22934602
Zou eerst een typcurses volgen.

En dan misschien andere lichtmetalen velgen, geen verchroomde, maar van die metaalkleurige. Verder niets aan je auto doen, is zo al mooi zat.
pi_22934619
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:07 schreef riceboy het volgende:

[..]

woa die is gaaaf zeg
wat voor velge zouden dan zijn?
OZ Gran Turismo...ff g00glen en je hebt ze...

Wat een vrijdagmiddag-topic...
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:10:30 #11
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_22934644
ik zou er een zo groot mogelijk opzetstuk opzetten, op je uitlaat he. Daar maak je helemaal de blits mee tegenwoordig!

Kosten niet duur bij de halfords niet !

:|
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_22934648

deze zijn te vet zeg weet iemand wat dat merk is?
pi_22934691
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:10 schreef riceboy het volgende:
img]http://www.imoc.co.uk/users/upload/Rims.JPG[/img]
deze zijn te vet zeg weet iemand wat dat merk is?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:13:37 #14
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_22934728
Een maat van me heeft ook zo'n knakenbak, alles wat hij er aan uitgeeft is verspilt geld want alles gaat te barsten of is niet goed gemonteerd . Hij heeft een openluchtfilter = merk je niet. Een andere uitlaat = waardeloos. Maar zelf vind hij het de shit. Ik zou als ik jou was je geld bewaren voor iets dat wel de moeite is...
pi_22934836
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:13 schreef P-au-L het volgende:
Een maat van me heeft ook zo'n knakenbak, alles wat hij er aan uitgeeft is verspilt geld want alles gaat te barsten of is niet goed gemonteerd . Hij heeft een openluchtfilter = merk je niet. Een andere uitlaat = waardeloos. Maar zelf vind hij het de shit. Ik zou als ik jou was je geld bewaren voor iets dat wel de moeite is...
wat zou je me aanrade dan, want ik wil de auto wel wat sneller maken maar een gti is me te duur snappie. dus ik wil een mooie luchtfilter en een dikke uitlaat dat hep me kamaraad ook op zijn golf en die gaat best hard joh
pi_22935025
ja leuk joh.

Weet iemand welke verf ik moet hebbe om de remklauwen mee te verfen? die wil ik dan blauw ofzo doen dat lijkt me wel gaaf.

ik hep gekeke op www.autostyle.nl en ik kwam een leuk setje tegen voor als openluchtfilter weet iemand of het wat is?

SEAT
Ibiza 1.4-16V 9/99-
70 mm
DK VW16V (wat betekent dat?)
¤ 65*
pi_22935053
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:25 schreef riceboy het volgende:
Weet iemand welke verf ik moet hebbe om de remklauwen mee te verfen? die wil ik dan blauw ofzo doen dat lijkt me wel gaaf.
Staat mooi bij je rood/roze Ibiza
pi_22935120
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:25 schreef riceboy het volgende:
ja leuk joh.

ik hep gekeke op www.autostyle.nl en ik kwam een leuk setje tegen voor als openluchtfilter weet iemand of het wat is?

[afbeelding]
SEAT
Ibiza 1.4-16V 9/99-
70 mm
DK VW16V (wat betekent dat?)
¤ 65*
Waarschijnlijk zal de performance van je "auto" niet echt omhoog gaan, en voor tuningparts zou ik iets anders opzoeken dan www.autostyle.nl.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:32:12 #19
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_22935179
Ah kom op mensen moet dat nou.

Ontopic:
Ik denk niet dat je veel aan een open luchtfilter gaat hebben.
Gebruik de zoekfunctie eens en kijk wat andere mensen van een luchtfilter vinden. Wil je wat leuks met je geld doen dan kun je beter een 1.6 of 1.8 kopen (bestaat de 1.6 eigenlijk? )

Kijk eens op de site van remus (www.remus.nl) voor een leuke uitlaat die niet teveel kabaal geeft.
En heb je al eens bekeken wat de maximale band is die onder je auto kan? Misschien kun je beter niet hier maar bij de seat club (ibiza club ???) eens vragen die weten dat vast.

Die hebben te vet gave bakke die hard boeke.
pi_22935345
Een beetje fatsoenlijk typen kan idd geen kwaad om serieuze reacties te krijgen.
ontopic: Die luchtfilter en uitlaat merk je echt weinig van aan performance, alleen het geluid is wel leuk (als je goed spul koopt, dus geen halfords shit). Mooie velgen zijn altijd goed voor de look natuurlijk. Koop idd geen chroom spul zoals hierboven al werd gezegd. De velgen die je hierboven hebt gepost zijn geloof ik van Oxygen. Remklauwverf krijg je bij Heutz, Agron of een verfspeciaalzaak. Het moet iig hittebestendige verf zijn (btw blauw staat dus niet bij een rode seat, maargoed).

Je zegt dat een gti je te duur is, maar je wil wel kuipstoelen, velgen, booskijkers, uitlaat en luchtfilter. Ik de maar een wilde gok: 300~400 + 1600 + 50 + 500 + 60 = dik 2500 euro en dan heb ik denk ik krap gerekend als je goed spul wil hebben. Denk dat je daarvoor wel leukere dingen kan kopen dan een 1.4 om mee te beginnen, niet?

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar er rijden al veel van dat soort auto's rond.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_22935431
Tjabo bedankt voor je antwoord ik heb ff gekeke maar die uitlate zijn nog wel duur zeg.
deze lijk me wel mooi maar wat moet zoiets nou koste dan eigelijk?

En ik denk dus ECHT wel dat me performanse daar van vooruit gaat en ja ook een lekkere brul natuurlijk.
pi_22935516
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:40 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Een beetje fatsoenlijk typen kan idd geen kwaad om serieuze reacties te krijgen.
ontopic: Die luchtfilter en uitlaat merk je echt weinig van aan performance, alleen het geluid is wel leuk (als je goed spul koopt, dus geen halfords shit). Mooie velgen zijn altijd goed voor de look natuurlijk. Koop idd geen chroom spul zoals hierboven al werd gezegd. De velgen die je hierboven hebt gepost zijn geloof ik van Oxygen. Remklauwverf krijg je bij Heutz, Agron of een verfspeciaalzaak. Het moet iig hittebestendige verf zijn (btw blauw staat dus niet bij een rode seat, maargoed).

Je zegt dat een gti je te duur is, maar je wil wel kuipstoelen, velgen, booskijkers, uitlaat en luchtfilter. Ik de maar een wilde gok: 300~400 + 1600 + 50 + 500 + 60 = dik 2500 euro en dan heb ik denk ik krap gerekend als je goed spul wil hebben. Denk dat je daarvoor wel leukere dingen kan kopen dan een 1.4 om mee te beginnen, niet?

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar er rijden al veel van dat soort auto's rond.
hoi Mr t-rex

eindelijk wat mensen die wat serieus antwoorde

men pa zegt dat veel gti's afgeragt zijn en deze auto heeft nog maar 75000 kilometers gemaakt dus nog best goed en hij zegt dat ik er dan weinig onderhoud aan hep maar ja het gaat niet echt snel genoeg voor me enzo snappie.

maar gaat dat 2500 euro koste, want dan koop ik toch bij de autostyle, mooie spullen en nie duur

weet jij ook wat goeje kuipstoele zijn?
pi_22935662
ja, voor een goeie gti moet je zoeken en weten waar je op moet letten natuurlijk. Geloof ons nou maar als we zeggen dat je van zo'n uitlaat bijna nix aan performance wint. En wat het ongeveer kost. De Remus einddemper van een vriend van me (90mm, BMW 320i E30) kostte dik 800 euro.

Mooie kuipstoelen moet je bij recaro of sparco ofzo zijn. Schrik niet van de prijzen. Je kan idd alles bij autostyle halen, maar dat is meestal goedkope troep als je het mij vraagt (als het het geen merkspul is). Het past allemaal niet lekker en gaat een stuk minder lang mee. Ook goedkope velgen zijn er natuurlijk, maar kijk niet vreemd op als je na een paar maanden de remstof niet meer eraf krijgt. Dure velgen hebben ook een goede laklaag enzo
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:56:25 #24
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_22935677
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:45 schreef riceboy het volgende:

En ik denk dus ECHT wel dat me performanse daar van vooruit gaat en ja ook een lekkere brul natuurlijk.
En ik weet dus ECHT dat de performance daar niet (misschien 1 pk) van vooruit gaat..
pi_22935835
800 euro voor een uitlaat vin ik wel wat veel.

dan zet ik dr wel een mooi opzetstuk op want met een ander luchtfilter krijg ik best ander geluid toch?

En ik vin zelf de autostyle best goed wat raad je dan aan misschien halfords ofzo die hebben ook best veel in de winkel staan altijd.
natuurlijk hep ik best wat gespaart en het mag wel wat kosten maar ja als ik zo jullie antwoorde zie dan ben ik wel lekker duur uit zeg.
wat zijn goeje velgen dan? ik neem dan geen grome velgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')