Hartelijk dank!quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Tokay voor zn haar bijdragen in Creatief met brood
quote:Op maandag 6 december 2004 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie is de usert van November geworden?
Ik voel me vereerd en mijn gezicht stráált, ik heb een brede glimlach van van oor tot oor.quote:Op maandag 6 december 2004 18:03 schreef Renmaestro het volgende:
Ik nomineer Zak_Over_mijn_Hoofd, omdat hij een papieren zak over zijn hoofd heeft.
Wat nou weer?quote:Op zondag 12 december 2004 15:28 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
Voor Bupa en RK. Smerige overtredingen.
Wat voor overtredingen dan?quote:Op zondag 12 december 2004 15:28 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
Voor Bupa en RK. Smerige overtredingen.
Sorryquote:Op zondag 12 december 2004 15:35 schreef Pool het volgende:
Jullie schopten. En geen bal in de buurt. Daar krijg je een kaart voor en dat weten jullie donders goed.
Whehequote:Op zondag 12 december 2004 15:35 schreef Pool het volgende:
Jullie schopten. En geen bal in de buurt. Daar krijg je een kaart voor en dat weten jullie donders goed.
Mensen uit kliekjes hebben nou eenmaal meer steun en vriendjes, dus stemmen en nominaties zijn sneller vergaard. Denk ik. Maar let niet op mij, ik ben slechts een man met een papieren zak over zijn hoofd.quote:Op zondag 12 december 2004 15:53 schreef Xebrozius het volgende:
No offense, maar zijn het niet continu dezelfde mensen uit het ONZ kliekje die genomineerd worden?
Die running gag van jou begint een beetje érg te vervelen.quote:Op zondag 12 december 2004 15:58 schreef Zak_Over_mijn_Hoofd het volgende:
[..]
Mensen uit kliekjes hebben nou eenmaal meer steun en vriendjes, dus stemmen en nominaties zijn sneller vergaard. Denk ik. Maar let niet op mij, ik ben slechts een man met een papieren zak over zijn hoofd.
Ja, dat klopt. Ik heb het nu ook wel weer gezien.quote:Op zondag 12 december 2004 15:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die running gag van jou begint een beetje érg te vervelen.
Niet. Want er zit een zak over je hoofdquote:Op zondag 12 december 2004 16:00 schreef Zak_Over_mijn_Hoofd het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik heb het nu ook wel weer gezien.
quote:Op zondag 12 december 2004 15:53 schreef Xebrozius het volgende:
No offense, maar zijn het niet continu dezelfde mensen uit het ONZ kliekje die genomineerd worden?
Mja, ik weet het niet. Hoe is DePresident anders ooit user van de maand geworden? Of heb ik gewoon een heleboel leuke posts en topics gemist?quote:Op zondag 12 december 2004 16:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Bedoel je dat er alleen maar users uit één kliekje genomineerd worden of dat er alleen maar ONZ-users genomineerd worden?
In het eerste geval heb je ongelijk, in het tweede gelijk. Maar daarom staat het topic ook in in ONZ, daarbuiten boeit het niemand.
Hij was toen als enige uit het slowchatkliekje genomineerd, verder waren ook users als Bupatih en Insomaniac genomineerd. Maar met de stemming merkte je wel duidelijk dat hij uit een kliekje kwam ja. Ik bedoel meer dat de genomineerden niet allemaal uit hetzelfde kliekje komen.quote:Op zondag 12 december 2004 16:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet. Hoe is DePresident anders ooit user van de maand geworden? Of heb ik gewoon een heleboel leuke posts en topics gemist?
Als ik kijk naar de nominaties over 1 jaar dan komen de namen:quote:Op zondag 12 december 2004 16:13 schreef Pool het volgende:
Hij was toen als enige uit het slowchatkliekje genomineerd, verder waren ook users als Bupatih en Insomaniac genomineerd. Maar met de stemming merkte je wel duidelijk dat hij uit een kliekje kwam ja.
Maar als je iemand nomineert voor dit topic dan moet het toch een leuk topic zijn (anders zou 'ie niet genomineerd worden). Dus als het een leuk topic is, dan komt 'ie waarschijnlijk ook in de TTT.quote:Op zondag 12 december 2004 16:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de nominaties over 1 jaar dan komen de namen:
Xlarge
Pool
Bpatih
Croupouque
VAC
Flyingfox
Insomaniac
mogelijk Private Ryan
Pool
Gfree]
Renmeastro
Zo ongeveer wel voorbij, allemaal users die al 1 of meerder TTT's hebben.
Dus de users waarvan bekend is dat ze creatief en leuk kunnen zijn worden dan ook nog eens voorgedragen voor dit soort nominaties.
Ik vind het gewoon een beetje dubbel op.
Als je namelijk een echt leuk topic hebt wordt het een TTT, en dat is toch al een erkenning an sich![]()
kunnen we er dan niet beter verkiezing van de beste TTT van 2004 van makenquote:Op zondag 12 december 2004 16:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de nominaties over 1 jaar dan komen de namen:
Xlarge
Pool
Bpatih
Croupouque
VAC
Flyingfox
Insomaniac
mogelijk Private Ryan
Pool
Gfree]
Renmeastro
Zo ongeveer wel voorbij, allemaal users die al 1 of meerder TTT's hebben.
Dus de users waarvan bekend is dat ze creatief en leuk kunnen zijn worden dan ook nog eens voorgedragen voor dit soort nominaties.
Ik vind het gewoon een beetje dubbel op.
Als je namelijk een echt leuk topic hebt wordt het een TTT, en dat is toch al een erkenning an sich![]()
Daar ben ik het wel mee eens, als ik naar mezelf kijk was het TTT dé motivatie om topics te openen. Ik weet niet wiens idee het was, maar het idee is méér dan prima. Net zoals deze topic en de lijstjes van Brennie die je noemt een motivatie voor anderen kunnen zijn. Iedere stimulans is dan wat mij betreft welkom.quote:Op zondag 12 december 2004 16:28 schreef Pool het volgende:
Ja, je hebt gelijkt dat de TTT en dit topic elkaar nogal overlappen. En daar komen dan de jaarlijkse Brennie-lijstjes nog bij. Maar aan de andere kant zijn zulke lijstjes blijkbaar iets dat ONZ-users bezighoudt en een extra stimulans om leuke topics te openen is nooit verkeerd toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |