U bent niet genomineerd en dus ook niet verkiesbaar voor het user van de maand schap !quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:45 schreef Big-Al het volgende:
[..]
ik dan heb er er tenminste 1 voor mijn avatar toch?
best een mooie toch?
vrijdag is de uitslag !quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:49 schreef Ruis het volgende:
heeft C al gewonnen?
Je vergelijkt de nummer 1 met bush?quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:59 schreef Xlarge het volgende:
de spanning is om te snijden deze laatste stemdag , het zijn net de verkiezingen in Amerika , nek aan nek...
zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je vergelijkt de nummer 1 met bush?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:13 schreef DePresident het volgende:
Bupatih gaat winnen
als het zo als in amerika gaat wel jaquote:Bush heeft in de provincie Franklin, Ohio, 4.258 stemmen gekregen terwijl democraat John Kerry slechts 260 heeft gekregen. Het blijkt echter dat er slechts 638 mensen gestemd hebben in dat kiesdistrict. Bush heeft in feite 360 stemmen ontvangen, aldus Matthew Damschroder, directeur van het provinciale verkiezingscommitée van Franklin.
Croupouque begint met een 'c'.quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:36 schreef Bosbeetle het volgende:
fok wall of fame
ok nominaties voor de maand november graag !!!
ja sorry is aangepast .. wel een stomme fout !quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:25 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Croupouque begint met een 'c'.
Nomineer mij eens voor mijn "Bosbeetle!!!!111"-topicquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:54 schreef Bosbeetle het volgende:
erm ik had het bijna gedaan maar door de gequote post heb je het verbruiktquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nomineer mij eens voor mijn "Bosbeetle!!!!111"-topic
quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm ik had het bijna gedaan maar door de gequote post heb je het verbruikt![]()
Zeg bedankt he, me topic is geen mop ofzowquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
riceboy, voor zn hilarische tune-topic
[Tunen] Me Ibiza
weet ik, maar wel erg vermakelijkquote:Op maandag 8 november 2004 19:11 schreef riceboy het volgende:
[..]
Zeg bedankt he, me topic is geen mop ofzow
"zn"quote:Op woensdag 17 november 2004 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Tokay voor zn bijdragen in Creatief met brood
hij is al genomineerd maar ik zo zeggen lees de regels eens !quote:Op woensdag 17 november 2004 21:02 schreef Tiemie het volgende:
intxaurraga, omdat het gewoon een leuke user is..
ik ga niet 100.000 x linkenquote:Op woensdag 17 november 2004 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hij is al genomineerd maar ik zo zeggen lees de regels eens !
de regelsquote:Nominaties voor November
Plaats allen u nominaties voor user van de maand november. Nominaties moeten voorzien zijn van een link naar een topic of naar een reactie van de genomineerde (linken naar een post kan door de snelkoppeling van het post icon te kopiëren) nominaties die hier niet aan voldoen worden niet meegenomen in de nominatie lijst.
Croupouque is uitgesloten van deelname voor user van de maand november. Dit om een te eentonig beeld te voorkomen in december mag hij weer meedoen.
van 1 t/m 5 december zullen de stemmingen voor de user van de maand November plaatsvinden.
neenquote:Op donderdag 18 november 2004 00:53 schreef Conflict het volgende:
Ben ik nog in de race?
voor Help Wilders aan een nieuw kapsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |