Yo, dit ben ik, ik ben Henkie a.ka. PM en dat staat voor PussyMeister
![]()
Ik woon dus in de getto van Urk-West en ik wil jullie wat vertellen over mijn posse en mn leven enzo, weetje? Meestal hangen mn homies en ik bij mijn tante Ans in de achtertuin, die ouwe is toch doof, dus ze kan ook niet zeiken over onze gettoblasters die te hard staan en dat is chill, weetje.
Als ik met mn posse de straat op ga, is het duidelijk dat iedereen respect voor ons heeft, weetje. Iedereen gaat aan de kant voor ons en als ze dat niet doen, zorgen wij er wel voor dat ze aan de kant gaan, je weet toch? Laat me je even mijn posse voorstellen.
![]()
Dat is Japie a.k.a BF en dat staat voor BadFucker. Hier zit hij bij tante Ans in de tuin te chillen weetje, hij had net zn chickie gedumpt, want die bitch liep alleen te zeiken en moeilijk te doen enzo weetje. Japie is net als ik net klaar met de VMBO en nu willen we een autosloperij beginnen. Gewoon de hele dag chillen en dingen slopen enzo, weetje.
![]()
Dit is Edje a.k.a TM en dat betekent The Man. Hij scoort altijd de meeste chickies van iedereen en met hem moet je echt niet messen weetje. Kom niet lauw tegen hem doen, want hij dissed je phat. Die waggie is trouwens van tante Ans, die mogen we lenen.
![]()
En tot slot is dit Stakker. Niemand weet zn echte naam, omdat het ons gewoon niet boeit weetje. We dissen hem altijd en die stakker vindt het nog tof ook. Stakker is alleen lid van onze posse omdat hij altijd het vuile werk op wil knappen, die gast is echt nergens bang voor weetje. Zoals laatst had hij de directeur van onze ouwe school een anonieme dreigbrief gestuurd en dat was vet tof weetje. Die ouwe begrijpt nu hopelijk dat hij ons met rust moet laten weetje.
Urk-West forever!!!!!!
Het leven op de straat is zwaar weetje en we hebben toch last van discriminatie. Maar wij laten ons niet disrespecten weetje. Fuck niet met Urk-West, want wij zijn da best! Wij gaan iets bereiken met onze autosloperij en we laten niemand shit over ons praten weetje. Fuck met een van ons, of onze familie en BANG je bent weg weetje.
Heb jij ook een posse en wat doen jullie allemaal?