wat voor opleiding doe je btw??quote:Op woensdag 1 december 2004 17:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Okeej dus ik moet het niet in steekwoorden doen
''Uiteindelijk zal na dit alles goed verlopen. De gasten zullen goed worden begeleid, ze zullen veel informatie krijgen en alles is voor ze geregeld. Alles is tot in de puntjes geregeld. De catering zal goed verlopen, en het vervoer moet geen probleem zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:45 schreef niksan het volgende:
[..]
dat betekent dat je een doorlopend verhaal als conclusie moet hebben.. dus niet (voorbeeldje)
"ik werd wakker.
Ik fietste naar school. etc"
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:45 schreef niksan het volgende:
[..]
dat betekent dat je een doorlopend verhaal als conclusie moet hebben.. dus niet (voorbeeldje)
"ik werd wakker.
Ik fietste naar school. etc"
quote:Pim en Jaap lo-pen door het bos.
Daar zien ze een me-rel.
"Oh, wat een prach-ti-ge me-rel!", zegt Jaap ver-baasd.
Ze lo-pen door. Dan zien ze een e-gel.
"Kijk wat een leu-ke e-gel!!", zegt Pim verrast.
Schat je me laag in?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:46 schreef niksan het volgende:
[..]
wat voor opleiding doe je btw??
ja je moet tog een beetje je conclusie vullenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:47 schreef Tania18 het volgende:
Je zegt twee keer achter elkaar dat alles goed geregeld is![]()
Dat is dus telegramstijlquote:Op woensdag 1 december 2004 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Uiteindelijk zal na dit alles goed verlopen.
De gasten zullen goed worden begeleid. Ze zullen veel informatie krijgen, de catering zal goed verlopen, en het vervoer moet geen probleem zijn.
Alles is tot in de puntjes geregeld.
Het zal educatief voor de gasten zijn maar van de andere kant ook nog leuk.''
Dit zal een uitermate gezellige dag worden in Nederland.
Dus dit zal zo'n beetje wel goed zijn?
![]()
ik lijk wel een leerling en jullie me leraren :')
Zoiets?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Uiteindelijk zal hierna alles voorspoedig verlopen. De gasten zullen goed worden begeleid, ze zullen veel informatie krijgen en alles, inclusief de catering, is tot in de puntjes voor ze geregeld. Bovendien moet ook het vervoer geen probleem zijn.
Dankzij dit alles, zal het voor de gasten een uitermate gezellige dag worden in Nederland. Educatief, maar tegelijkertijd leuk.
Concluderend kunnen we nu wel stellen dat alles goed zal verlopen na de hierboven genoemde punten. De gasten zullen onder goede begeleiding staan en ze zullen voldoende informatie krijgen.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Uiteindelijk zal na dit alles goed verlopen. De gasten zullen goed worden begeleid, ze zullen veel informatie krijgen en alles is voor ze geregeld. Alles is tot in de puntjes geregeld. De catering zal goed verlopen, en het vervoer moet geen probleem zijn.
Dit zal voor de gasten een uitermate gezellige dag worden in Nederland. Het zal educatief voor ze zijn maar van de andere kant ook nog leuk.''
Dus dit zal zo'n beetje wel goed zijn?
![]()
ik lijk wel een leerling en jullie me leraren![]()
Het is geen conclusie voor de koningin hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Concluderend kunnen we nu wel stellen dat alles goed zal verlopen na de hierboven genoemde punten. De gasten zullen onder goede begeleiding staan en ze zullen voldoende informatie krijgen.
Alles is tot in de puntjes geregeld voor de komst van de gasten.
De catering is van perfecte kwaliteit en het vervoer is dusdanig geregeld dat dit geen problemen moet opleveren in de nabije toekomst.
Deze dag is voor de gasten dermate interessant, dat ze er veel van zullen opsteken. Het is, naast de recreatieve factor, dus ook een erg educatief initiatief.
oh die is wel erg goedquote:Op woensdag 1 december 2004 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Concluderend kunnen we nu wel stellen dat alles goed zal verlopen na de hierboven genoemde punten. De gasten zullen onder goede begeleiding staan en ze zullen voldoende informatie krijgen.
Alles is tot in de puntjes geregeld voor de komst van de gasten.
De catering is van perfecte kwaliteit en het vervoer is dusdanig geregeld dat dit geen problemen moet opleveren in de nabije toekomst.
Deze dag is voor de gasten dermate interessant, dat ze er veel van zullen opsteken. Het is, naast de recreatieve factor, dus ook een erg educatief initiatief.
Ja okeej maar die man van Nederlands is mischien niet zo slim dat hij dat denktquote:Op woensdag 1 december 2004 17:55 schreef niksan het volgende:
je moet wel opletten dat de conclusie dezelfde stijl heeft als de rest van je verslag...
anders valt het nogal op he![]()
Jouw avatar doet het niet meer.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zoiets?
Weer zon vage zin van mijquote:Op woensdag 1 december 2004 17:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja okeej maar die man van Nederlands is mischien niet zo slim dat hij dat denkt![]()
dat kan, de meeste leraren kijken ook alleen naar de conclusiequote:Op woensdag 1 december 2004 17:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja okeej maar die man van Nederlands is mischien niet zo slim dan hij dat denkt![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het is geen conclusie voor de koningin hoor![]()
![]()
done!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:05 schreef Bupatih het volgende:
Usert van de maand november; stem rondeStemmen op Bupa
Er staat een vrouw bij een bushalte, met een kat op haar arm. Er komt een man voorbij en die vraagt: "Mag ik je poesje aaien?" Die vrouw zegt: "Ja hoor, moet je wel even mijn kat vast houden."quote:Op woensdag 1 december 2004 18:07 schreef niksan het volgende:
[..]
done!
waarom moest ik eigenlijk stemmen
PROOF NOW!!!![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er staat een vrouw bij een bushalte, met een kat op haar arm. Er komt een man voorbij en die vraagt: "Mag ik je poesje aaien?" Die vrouw zegt: "Ja hoor, moet je wel even mijn kat vast houden."
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:13 schreef niksan het volgende:
[..]
ik laat mijn stem ongeldig verklaren
BN'-ers overleden !quote:Op woensdag 1 december 2004 18:14 schreef niksan het volgende:
user van de maand zijn om een of andere conversatie over notes
duss...
Meer Menno op TV !! Was ook in november 'active'quote:Op woensdag 1 december 2004 18:19 schreef niksan het volgende:
het gaat over de afgelopen maand, dude!
of zit je nog in half oktober ofzo??
Da's niet lief, niksanquote:Op woensdag 1 december 2004 18:22 schreef niksan het volgende:
en kijk eens hier
Usert van de maand november; stem ronde
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's niet lief, niksan
*kras
*cyaankali drinkt
Je moet ook stemmen op de persoon zelf. Dat ik toevallig genomineerd ben vanwege dat topic doet niet terzake. Als die user me niet daarvoor genomineerd had, was ik al tig keer genomineerd voor al mijn andere sublieme topics.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:27 schreef niksan het volgende:
[..]ik stem niet op een discussie om "notes"
Hehequote:Op woensdag 1 december 2004 19:15 schreef ZOWIEE het volgende:Home at last
Nou moe.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, en nu ga ik dus douchen [afbeelding]
want ik heb het koud![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dus we zitten nu weer op een nieuw forum ofzo ?
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:56 schreef digispeed het volgende:
ach prins bernard
ik vond het wel een sympathieke man. Jammer maar op een mooie leeftijd overleden.
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou schelen ?
Zou je het zelfde posten als de oma van een van je collega's was overleden?
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:02 schreef digispeed het volgende:
[..]
jou reactie slaat echt alles.
waarom zou mij dat niks kunnen schelen. De oma van mijn collega ken ik niet en is
niet een bekende. Daarom mag ik het nog wel zielig vinden.
Stel je niet zo aan zeg. Laat iedereen lekker in zijn waarde.
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is Bernard wel een bekende van je dan ? Kwam hij vaak gezelig op de koffie?
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:05 schreef suusy het volgende:
bernard heeft veel gedaan voor dit land dus hij verdient respect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |