quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik dat van plan was moest ik in relatie-therapie met Emma dus toch maar niet
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Lees je in
We hadden helemaal niks bleek later
Maar toch wel sneu dan.quote:Op donderdag 2 december 2004 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik ga geen 40 topics zitten bijlezen hier.
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik ga geen 40 topics zitten bijlezen hier.
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja ik ben dus weer single
en de 5 minuten zijn om dus ik ga slapen![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister naar Sugababes - Overload
Eén van mijn favoriete nummers van mijn favoriete meidengroep![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:50 schreef Christine het volgende:
Dada:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vuil secreet. Ik zeg nog heel beleefd "geen spoilers a.u.b."
In de quote zijn die spoilers gewoon te lezen....weet ik dat ook weer![]()
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
quote:
quote:Berlijn, april 1945. Duitsland staat op het punt van de totale ineenstorting. In de straten van de stad voltrekken zich hevige gevechten. Hitler heeft zich, met enige van zijn generaals en vertrouwelingen, verschanst in de bunker onder de Rijkskanselarij. Onder hen is ook Traudl Junge, Hitler's prive secretaresse.Terwijl de gevolgen van de verloren oorlog met alle macht over zijn volk heen vallen, werkt de Führer aan zijn eigen aftocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |