Kwarkie is ook te vertrouwenquote:Op maandag 8 november 2004 16:10 schreef Kwarkie het volgende:
Goede ervaring met superheist
CD van hem gekocht in [TK] Cd's: the darkness, korn, freestylers, soulfly ea.
Snel geregeld, goede staat
Even mijn kant van het verhaal....quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:11 schreef Siegfried het volgende:
Ok, ik heb een minder positieve ervaring met -HOOLIE- . Het betreft: [TK] Compleet P4 systeem
Tot 2x toe heb ik een concrete afspraak met -HOOLIE- gemaakt over het kopen van het systeem.
De eerste keer mailde hij uit zichzelf dat we voor 530 euro een deal hadden, maar nadat er een paar minuten later in het topic 10 euro meer was geboden, trok ie de deal in, en wilde hij weer afwachten.
Toen ik hem mailde dat ik dat absoluut geen nette manier van handelen vond, zei ie dat ie nog een uur zou wachten, en zou er niemand meer reageren, dan zou ie alsnog naar mij gaan. Dat was om 14.08u gisteren.
Om 15.29u moest ik gaan werken, en was er niet meer gereageerd in het topic, dus mailde ik -HOOLIE- dat ik moest gaan werken, maar er dat ik er nu dus wel vanuit ging dat ik de computer kon kopen.
Vanochtend vond ik in mijn mailbox een mailtje dat ie toch ging voor een bod van 600 euro.
Wederom heb ik hem gemaild dat ik het van 1 kant wel begreep, maar het álles behalve netjes vond, aangezien ie zich nu voor de 2e keer niet aan zijn afspraak hield!
Dat vond ie gelul, omdat ik er zomaar vanuit ging dat iik de computer kon kopen. Dat terwijl hij toch echt zélf gemaild had dat ik na een uur geen reactie de computer zou mogen kopen.
Naja je snapt, ik ben hier alles behalve blij mee.
Ik zeg hiermee niet dat -HOOLIE- geen eerlijke verkoper is, maar in mijn ogen in elk geval niet netjes!
Een deal = een deal,quote:Op zondag 14 november 2004 09:06 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik heb met Siegfried 1x wat afgesproken dat hij wat mij betreft de koper was.
[KNIP]
Wat een zielepoot ben je dan als je met de stopwatch ernaast een topic/mail in de gaten gaat houden...tis geen veiling hoor...
Maar goed ik hoop dat je met een klacht in dit topic je hart hebt kunnen luchten en dat je weer verder kunt gaan met je leven en dat je weer voldoende energie hebt om een andere pc te kunnen vinden.....
Dat zielepoot sloeg op die paar minuten meer dan het uurtje.....quote:Op zondag 14 november 2004 09:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een deal = een deal,
een man een man, een woord een woord...
Eerlijk weten wat ik ervan vind? Ik zou er ook de balen van hebben. Het is uiteraard je goed recht je terug te trekken (hoewel de wet daar anders over denkt trouwens, maar dat is hier verder niet aan de orde), maar ik vind het een beetje flauw om iemand met wie je de deal had dan een zielepoot te noemen en zo neerbuigend te doen over het feit dat hij / zij aangeeft ervan te balen.
Maar goed, jullie hebben allebei je zegje gedaan; tijd om door te gaan
Dat was me wel duidelijk hoor. Maar nog steeds vind ik het niet kies om iemand met wie je een deal had een zielepoot te noemen omdat hij / zij graag wil dat jij je aan je afspraak houdt. Beetje jammer. Maar nogmaals: jullie hebben beiden je zegje gedaan. Voor hier: klaar.quote:Op zondag 14 november 2004 09:47 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Dat zielepoot sloeg op die paar minuten meer dan het uurtje.....
i'll second that,quote:Op woensdag 17 november 2004 12:34 schreef Garbageman het volgende:
Autootje vandaag ontvangen van Jackal Omega.
Snelle afhandeling, goede communicatie, goed ingepakt.
[TK] Jackal Omega's Grote Opruiming
Ik ben het hier niet mee eens. Er was nog geen concrete deal gesloten. Gisteren geen contact gehad met Hellraver, alleen gezegd dat ik contact met m op zou nemen (via MSN). Vanmorgen netjes aan hem gemeldt dat de verkoop niet doorging doordat iemand anders hem overboden heeft. Dit is naar mijn mening een vrij normale gang van zaken bij een veiling. Zoals in het topic te zien is heeft Hellraver een "verkocht" melding gemaakt. Dit is echter niet met mij overlegd. Naar mijn mening was de module dus niet verkocht. De bedoeling van een veiling is dus bieden. Het produkt gaat naar de hoogste bieder. Erg jammer dat je dat niet snapt.quote:Op maandag 6 december 2004 09:43 schreef HellRaver het volgende:
Ik heb een ERG slechte ervaring met spanks naar aanleiding van het volgende topic: [TK] Dell Latitude CP CD-rom module
Zoals te lezen valt in het topic is er een deal gesloten.
Echter komt hij de volgende dag aan met een vaag verhaal dat een ander meisje het morgen komt ophalen en dat onze deal niet doorgaat.
Dit alles zonder overleg met mij te hebben.
Dit is natuurlijk niet de gang van zaken die gewenst is in V&A
10 euro afhalen in Utrecht vind ik prima! Mail staat in profiel.quote:Op zondag 5 december 2004 19:23 schreef HellRaver het volgende:
Dan moet je hem maar reserve houden...... 10 euro is echt mijn uiterste bod en dan wil ik hem eventueel nog aan de rand van utrecht op komen halen
Lijkt me duidelijk.....quote:Kee verkocht
We hadden verder nog geen concrete afspraken gemaakt. Als dat nog niet gebeurt is vind ik dat er gewoon doorgeboden (en geaccepteerd) mag worden.quote:Op maandag 6 december 2004 10:01 schreef HellRaver het volgende:
[..]
10 euro afhalen in Utrecht vind ik prima! Mail staat in profiel.
[..]
Lijkt me duidelijk.....
maar laten we er geen discussie van maken en gewoon de mensen zelf laten beslissen wat ze er van vinden
(Zo zwaar moet je nou ook niet wegen aan dit topic).
Ik wens je verder veel suc6 met je verkoop
Ben het wel met je eens en doe ook altijd hetzelfde. Ik was alleen van mening dat i.c. nog geen deal was gesloten. Maar zoals je zegt verschilt de mening daar altijd over.quote:Op maandag 6 december 2004 10:31 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik me ermee bemoeien? Het gebeurt wel vaker dat koper en verkoper het oneens zijn over de vraag wanneer de deal gesloten is (en dat lees ik dan dus in de mail). En het is bijna altijd zo dat de koper vindt dat er een deal is en de verkoper vindt van niet. En het is ook bijna altijd zo dat de verkoper ná het moment waarop er gezegd is 'owkee, deal' nog een hoger bod krijgt.
V&A is niet de grote-mensen-wereld waarin de wetten gelden die elders gelden (een deal = een deal). Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrijwel altijd met de bieder eens ben. Als op een gegeven moment een bod is geaccepteerd, dan is er een deal. Sim-pel. Dat er daarna iemand een paar euro meer biedt, zou daar niets aan af mogen doen.
Maar goed; dat is mijn mening. Ieder moet het maar voor zich weten. Je zult mij in elk geval nooit kunnen betrappen op het feit dat ik kies voor een paar euro meer als dat betekent dat ik daarvoor 'een man een man, een woord een woord' (als hartstochtelijk aangehangen grondprincipe) moet laten varen.
Niet bij elke deal die stroef verloopt, is sprake van opzet of oplichting. Er zijn 1001 andere redenen te bedenken. Probeer bij problemen daarom in elk geval altijd eerst om samen met de ander tot een oplossing te komen. Lukt dit niet en denk je dat je opgelicht bent (of iets dat erop begint te lijken), neem dan per email contact op met een van de moderators. Vermeld in je email:quote:Op maandag 6 december 2004 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
Mods, kunnen jullie bemidelen in deze zaak, want na een maand ben ik bang dat Medalist me met de productomschrijving voor de gek gehouden heeft, en ik zou graag op een of andere manier toch compensatie van hem willen zien.
Zo kun je als verkoper natuurlijk altijd een slag om de arm houden.quote:Op maandag 6 december 2004 11:09 schreef spanks het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens en doe ook altijd hetzelfde. Ik was alleen van mening dat i.c. nog geen deal was gesloten. Maar zoals je zegt verschilt de mening daar altijd over.
dat vind ik wel héél erg laag.quote:Op maandag 6 december 2004 16:21 schreef Shagya het volgende:
[..]
Zo kun je als verkoper natuurlijk altijd een slag om de arm houden.
Als ik 't topic zo lees was 't wel degelijk een deal.
In [TK] Intel P4 systeem FULL OPTIONS (A-kwaliteit) had ik al geld overgemaakt en ging de deal ineens niet door.![]()
ElisaB heeft helemaal geen ban-knopquote:Op maandag 6 december 2004 16:25 schreef Het_Biertje het volgende:
ElisaB, kun je zo'n user niet even een ban geven ofzo?
Het was allemaal oud nieuws...en Arnhems Dagblad zat er ook tussen.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:45 schreef TheSilencer het volgende:
Ook Robert is een fijne onderhandelingspartij! Erg enthousiast met (teveel) betalen, dat wel. Veel plezier met de 1/4 jaargang Eindhovensch Dagblad ook
O, dus daar heb je een handje van...quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:09 schreef Robertje het volgende:
Henk-Wim voor het brengen van een geile muis. Nu hopen dat ie mijn wisselgeld terugstort
hoooiquote:Op woensdag 29 december 2004 18:32 schreef Cutie het volgende:
Bluetooth Headset gekocht van ID-Tweak.
Perfecte communicatie, perfecte levering, alles kéigoed
[GEZ] Bluetooth Headset
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef Conflict het volgende:
Ik heb goede ervarigen met Het_Biertje
Kom je bij mij ook wat kopen???quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:16 schreef ElisaB het volgende:
[GEZ] 17" of 19" CRT
Ik zocht, en vond
MiestOr dacht een 17"te hebben, maar dat bleek - zelfs bij nauwkeurig nameten thuis - een 15". Helemaal niet erg op zich; prima voor de reserve. Het was gezellig, en hij kan snel fietsen
Bij YebCar gisterenavond een hele keurige 17" en als bonus een 15" opgehaald. Ik was behoorlijk de weg kwijt, maar toch nog een uur te vroeg. Fijn
Zojuist terug van tazmanian alwaar ik een hele mooie 19" het opgehaald. Wederom verdwaald, dit keer te laat, maar de koffie was lekker en het was nog gezellig ook
ElisaB is zeer tevreden en weer verrast door internet en leuke mensen
En die doet het nog steedsquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:24 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik vermoed van welnet nog even jullie heerlijke "mamma bouwt haar eigen pc" topic gelezen
Ja idd wel leuk Elisa op de koffie te hebben alleen jammer dat er ook een KPN monteur was die eigenlijk mijn meeste aandacht weghaaldequote:Op woensdag 5 januari 2005 21:22 schreef ElisaB het volgende:nou, wat een feest om mij op de koffie te hebben
hihi we gingen er toch een wekelijks iets van makenquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:22 schreef ElisaB het volgende:nou, wat een feest om mij op de koffie te hebben
Dit keer heb ik precies genoeg overgemaaktquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:11 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
O, dus daar heb je een handje van...(teveel overmaken)
prima plan, graag ook een optie erbij implementeren dat er minpunten verdient kunnen worden zodra users V&A topics in de zeik gaan nemen & af gaan kraken.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:33 schreef YoshiBignose het volgende:
ja of een punten systeem net als ebay zodat je kan zien welke user betrouwbaar is of niet
En wat wil je er daarna precies mee?quote:Op zondag 16 januari 2005 23:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien handig om alle namen uit de topics op een rijtje te zetten....
Dan kun je nagaan in welke mate iemand betrouwbaar is... Ik waarschuw bv. een paar posts hierboven wel voor een gebruiker, maar zodra dit topic vol is raakt die waarschuwing snel in de vergetelheid...quote:Op maandag 24 januari 2005 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat wil je er daarna precies mee?
OT: Ik heb een digitale camera gekocht van E.T. en dat is prima bevallen
Inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2005 01:38 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dan kun je nagaan in welke mate iemand betrouwbaar is... Ik waarschuw bv. een paar posts hierboven wel voor een gebruiker, maar zodra dit topic vol is raakt die waarschuwing snel in de vergetelheid...
Moet breuls toch in elkaar kunnen knopen.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:09 schreef ElisaB het volgende:
Dit is een periodiek terugkerend gespreksonderwerp. Er is veel voor te zeggen, maar ook wel wat tegenin te brengen.
Ik zal morgen of zo ff zoeken waar die hele discussie staat. De kern is in elk geval dat iedereen het belang ervan inziet, maar niemand de tijd heeft om er iets geniaals op te bedenken (wie gaat het bijhouden, wie beslist nou uiteindelijk wie er gelijk heeft als er discussie ontstaan is, etc).
Ik denk dat Breuls dat zeker zou moeten kunnen, maar gezien de overige punten van aandacht, ontbreekt hem daarvoor de tijd (gok ik zomaar). Maar het is in elk geval niet iets waarvan wij vinden dat het niet zou moeten, maar gebrek aan tijd van hen met écht verstand van zaken ontbreekt ff.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Moet breuls toch in elkaar kunnen knopen.
Users mogen punten geven. Om misbruik te voorkomen (ik vind hem een lul, dus geef 0 punten elke keer) maximaal een x aantal keer stemmen per maand ofzo.
Daar is natuurlijk wel wat op te verzinnen.
Een sticky topic met userbeoordelingen en 't toekennen van punten via mail aan 1 van de OP's met topic en punt voor de afhandeling met duidelijk verhaal erbij.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet breuls toch in elkaar kunnen knopen.
Users mogen punten geven. Om misbruik te voorkomen (ik vind hem een lul, dus geef 0 punten elke keer) maximaal een x aantal keer stemmen per maand ofzo.
Daar is natuurlijk wel wat op te verzinnen.
Dat vereist weer activiteit van de Modjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een sticky topic met userbeoordelingen en 't toekennen van punten via mail aan 1 van de OP's met topic en punt voor de afhandeling met duidelijk verhaal erbij.![]()
Op zich zou ik er nog wel werk in willen steken hoor. Alleen moet het dan wel een systeem zijn dat ook ergens op slaat. Ik zal jullie deelgenoot maken van de beren die ik op de weg zie:quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat vereist weer activiteit van de Modjes.
Môch... wordt toch niet altijd op gereageerd mod-jes... in my actives staan er nog een paar open die ik al lang heb afgemeld...quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:45 schreef Adelante het volgende:
oké, alles dichtgemikt...
tip: gebruik volgende keer bij verkoop het topicreport, dan wordt je topic nog sneller gesloten
Hmm, toch een problem gevonden na thuiskomst.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[TK/TR] Nokia 6260
Leuk telefoontje.., goed afgehandeld met PyTh
Ondertussen antwoord van PyTh gehad.. Hij zei dat de 256mb aan de adaptor zat in dat beschermhoesje. Weet hij 100% zeker.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hmm, toch een problem gevonden na thuiskomst.
Ik ben vanuit Deventer naar Eindhoven gekomen. Daar hebben we het verder afgehandeld. Verder niet in de doos gekeken, dat vond ik zo achterdochtig. Maar toen ik op de trein stond te wachten toch maar even kijken. Alles zat erin dacht ik. Zoals in het topic vermeld zou er ook een 256mb RE-MMC bij moeten zitten. Ik keek in de telefoon zelf, daar zat een kaartje van 32mb in. En er zat nog een kaartje in zo'n klein plasticen opbergdoosje. Ik keek er verder niet meer naar en pas bij thuiskomst zag ik dat het zo'n dingetje was:
[afbeelding]
Een adaptor om van een Reduced MMC en volwaardige MMC te maken, zodat hij in een kaartlezer kan. Maaar.. waar is die 256 dan?
Ik heb PyTh tot 3x gemailt dit weekend. Uit zijn reactie bleek dat de 256mb MMC erbij zou moeten zitten. Nu heb ik terug gemailt waar hij hem dan heeft ingestopt. Hij heeft hem niet in dat beschermhoesje gestopt bij die adaptor in, want dan was het me wel opgevallen op station eindhoven. Als hij hem gewoon los in de doos heeft gedaan is het vrij stom, want zo'n ding valt er dan gegarandeerd uit natuurlijk. Hij zat er in ieder geval al niet bij toen ik de doos opende op het perron. Het is een duur kaartje (50 euro) en dus een van de hoofdredenen waarom ik van PyTh de telefoon kocht, aangezien ze op marktplaats voor minder te koop staan.
Wordt vervolgt..
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:17 schreef Vulpecula het volgende:
Adelante, zou je mijn topic svp ook kunnen sluiten? Ik heb al verschillende keren een topic report gestuurd omtrent dit item, maar hij wordt maar niet gesloten. Gaat om dit topic: [TK] Tweaked Logitech cordless optical mouse
quote:
quote:
quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:31 schreef CloudStrife het volgende:
Deal met Hakkert is goed verlopen, heb .Hack volume 1 en bijbehorende strategy guide aan hem verkocht.
Zie topic: [TK] PS2 games waaronder .Hack
Kweenie of hier thuis hoort, maar cloudstrife wil nog wat verkopen adelante... Misschien iets te vroeg dichtquote:
Weer een mail gestuurd met de vraag de kosten van zo'n kaartje (op marktplaats 51 euro) te delen. Nog steeds geen mail terug gehad.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ondertussen antwoord van PyTh gehad.. Hij zei dat de 256mb aan de adaptor zat in dat beschermhoesje. Weet hij 100% zeker.
En ik weet zeker dat alleen dat beschermhoesje adaptortje erin zat, ik maakte dat hoesje pas bij thuiskomst open, dus het kan er niet uitgevallen zijn.. Wel mooi een dingetje van 50 euro pleite.. *zomaar*
En nog steeds niks meer vernomen van PyTh.. Kan een mod misschien helpen?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Weer een mail gestuurd met de vraag de kosten van zo'n kaartje (op marktplaats 51 euro) te delen. Nog steeds geen mail terug gehad.![]()
graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:54 schreef Skv het volgende:
videobanden gekocht van http://forum.fok.nl/user/history/50647
in http://forum.fok.nl/topic/666725
Kreeg er 13 meer dan ik er in de OP stondVerder is alles perfect!
Bedankt
Volgens mij heb ik eergisteren al antwoord gegeven. Was denk ik in een ander topicquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:45 schreef Kluupkluup het volgende:
En nog steeds niks meer vernomen van PyTh.. Kan een mod misschien helpen?
oksquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:14 schreef Geqxon het volgende:
[TK] Nokia 3300 MP3-Phone
Dit topic mag op slot
Geen mail ontvangen. Wél persoonlijke gegevens verwijderd.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:00 schreef MrUber het volgende:
Maandag zal er politieaangifte gedaan word omdat mod noobs hier niet reageren op email.
Met de volgende tekst:quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen mail ontvangen. Wél persoonlijke gegevens verwijderd.
Had ik hieruit moeten opmaken dat mijn inmenging gewenst was? If so, dan spijt het me dat ik dat niet opgepikt hebquote:zal ook wel weer niet... rot toch op.
Dat zullen die andere twee wel zijn (wie is eigenlijk de derde?)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:58 schreef MrUber het volgende:
mail is verzonden naar alle 3 mods... dus 1 van hen heeft hem echt wel ontvangen...
Nee, in 7 topics posten dat iemand een oplichter is is lekker nuttigquote:de rot toch op opmerking was het nutteloze machtsvertoon door het verwijderen van post...
Ow, owkeequote:Ik vind je gewoon een superslechte mod
IkvindjeWelLief hoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zullen die andere twee wel zijn (wie is eigenlijk de derde?)
[..]
Nee, in 7 topics posten dat iemand een oplichter is is lekker nuttig
[..]
Ow, owkee
haha ik had in dit geval geen haast met die gsm en je wou hem graag hebben nou prima dan wachten we wel evenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:41 schreef manga het volgende:
Ik heb wederom een zeer goede ervaring gehad met een Fok!kerDitmaal was het CecilBDemented en gaat het om deze topic: [TR] Motorola E398 . Na veel emailverkeer en de verkoper lang laten wachten zodat ik alles na kon gaan (qua laten unlocken e.d. en mogelijkheden toestel) heb ik een deal gesloten met CecilBDemented. Het toestel werd op een vrijdag verzonden en kwam die zaterdag zelfs nog aan (jeej, spelen!), netjes verpakt en volledig compleet. Toestel werkt prima, accu houd het heel lang vol en wat een lol kan je er mee hebben
![]()
Al met al een hele goede deal gemaakt met CecilBDemented, bedankt nog (voor getoonde geduld o.a.) en bij deze een goede referentie voor toekomstige bieders op zijn "handel"
Op slotquote:Op zondag 20 februari 2005 10:46 schreef Thomper het volgende:
Doe hier maar een slotje op.
[TK] Veel goodies en games (GBA/PC/N-Gage)
Goede deals gehad met HomerJ en GameDemon, geld was snel overgemaakt en dezelfde dag nog ging de game op de post.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:37 schreef Robertje het volgende:
Sc0rPi0n wil ik graag bedanken voor een toppie pc ding voor mijn zusje![]()
Ik wil niemand nergens van beschuldigen, maar als je met de postbank betaalt, dan moet je de naam en woonplaats van de ontvanger weten. Iemand die perse niet wil dat je met Postbank betaalt, kan nog wel eens als reden hebben dat hij of zij niet wil dat je zijn of haar echte naam en woonplaats kent.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
Heel vage user, heb er geen vertrouwen in dat dat ooit aan zou kunnen komen dus gaat de koop niet door (ik stelde voor meer te betalen dan de verzendkosten alleen, dat was prima tot hij hoorde dat ik een Postbankrekening heb...)
hij gaf naam, adres, mail, tel en bankquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil niemand nergens van beschuldigen, maar als je met de postbank betaalt, dan moet je de naam en woonplaats van de ontvanger weten. Iemand die perse niet wil dat je met Postbank betaalt, kan nog wel eens als reden hebben dat hij of zij niet wil dat je zijn of haar echte naam en woonplaats kent.
Waarom dat is mag je zelf bedenken
Ik zeg niet (NIET) dat dat in dit geval aan de orde is, maar het is een bekende kink in de kabel bij deals via internet.
Ik denk: ik zeg het maar even
Hij's dichtquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:00 schreef Thomper het volgende:
[TK/TR]Perimeter
Het geld ervoor is binnen, morgen gaat de game op de post. Slotje kan erop.
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hmm, toch een problem gevonden na thuiskomst.
Ik ben vanuit Deventer naar Eindhoven gekomen. Daar hebben we het verder afgehandeld. Verder niet in de doos gekeken, dat vond ik zo achterdochtig. Maar toen ik op de trein stond te wachten toch maar even kijken. Alles zat erin dacht ik. Zoals in het topic vermeld zou er ook een 256mb RE-MMC bij moeten zitten. Ik keek in de telefoon zelf, daar zat een kaartje van 32mb in. En er zat nog een kaartje in zo'n klein plasticen opbergdoosje. Ik keek er verder niet meer naar en pas bij thuiskomst zag ik dat het zo'n dingetje was:
[afbeelding]
Een adaptor om van een Reduced MMC en volwaardige MMC te maken, zodat hij in een kaartlezer kan. Maaar.. waar is die 256 dan?
Ik heb PyTh tot 3x gemailt dit weekend. Uit zijn reactie bleek dat de 256mb MMC erbij zou moeten zitten. Nu heb ik terug gemailt waar hij hem dan heeft ingestopt. Hij heeft hem niet in dat beschermhoesje gestopt bij die adaptor in, want dan was het me wel opgevallen op station eindhoven. Als hij hem gewoon los in de doos heeft gedaan is het vrij stom, want zo'n ding valt er dan gegarandeerd uit natuurlijk. Hij zat er in ieder geval al niet bij toen ik de doos opende op het perron. Het is een duur kaartje (50 euro) en dus een van de hoofdredenen waarom ik van PyTh de telefoon kocht, aangezien ze op marktplaats voor minder te koop staan.
Wordt vervolgt..
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ondertussen antwoord van PyTh gehad.. Hij zei dat de 256mb aan de adaptor zat in dat beschermhoesje. Weet hij 100% zeker.
En ik weet zeker dat alleen dat beschermhoesje erin zat, ik maakte dat hoesje pas bij thuiskomst open, dus het kan er niet uitgevallen zijn.. Wel mooi een dingetje van 50 euro pleite.. *zomaar*
quote:Op maandag 7 februari 2005 18:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Weer een mail gestuurd met de vraag de kosten van zo'n kaartje (op marktplaats 51 euro) te delen. Nog steeds geen mail terug gehad.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:45 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
En nog steeds niks meer vernomen van PyTh.. Kan een mod misschien helpen?
Ik laat 't maar hierbij. Ben erg teleurgesteld in PyTh dat hij niet eens de dialoog wil aangaan. Hij moet geloven dat het kaartje er écht niet inzat. Ik sta niet sterk, ik moet het echt hebben van de 'goedgelovigheid' van PyTh. Ik heb inmiddels zelf een kaartje erbij gekocht, want 32mb vond ik wat weinig. Wat ik gewoon jammer vind is dat hij me niet geloofd en mij dat een hele zaterdag werken kost. Als PyTh wil, mag hij me mailen, maar ik laat het hier maar bij. Ik wil hem niet laten 'dwingen' door een moderator, hij moet mij maar gewoon geloven, zo niet, dan houdt het gewoon op.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik eergisteren al antwoord gegeven. Was denk ik in een ander topic
Mooi balen is dit. Maar even voor de zekerheid: heb je een van de mods gemaild?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:28 schreef Kluupkluup het volgende:
Als PyTh wil, mag hij me mailen, maar ik laat het hier maar bij. Ik wil hem niet laten 'dwingen' door een moderator, hij moet mij maar gewoon geloven, zo niet, dan houdt het gewoon op.
Nee.. Wat ik zei. Dat komt zo dwingend over. Hij moet mij gewoon geloven, dat doet hij blijkbaar niet, dat is erg jammer.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi balen is dit. Maar even voor de zekerheid: heb je een van de mods gemaild?
Snap ik, en ik snap ook de reden. Blijf het jammer vinden.quote:Op zondag 27 februari 2005 18:31 schreef Kluupkluup het volgende:
Nee.. Wat ik zei. Dat komt zo dwingend over. Hij moet mij gewoon geloven, dat doet hij blijkbaar niet, dat is erg jammer.
Het zijn toch ervaringen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:26 schreef ElisaB het volgende:
Tis wel klaar hier hoor. Als jullie willen ruziezoeken, doe dat dan ff op MSN, per mail of per telefoon, maar niet hier.
De streep van ShaoliN ---------------------------------------------------------------------
In eerste instantie wel, maar daarna wordt het moddergooien. Of dat terecht is of niet, dat weet ik niet. Maar in elk geval is dit topic daar niet voor bedoeld.quote:
Je hebt gelijk. Beide users laten zich wel erg kennen .quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In eerste instantie wel, maar daarna wordt het moddergooien. Of dat terecht is of niet, dat weet ik niet. Maar in elk geval is dit topic daar niet voor bedoeld.
Midden-in-de-nacht-slapen-de-meeste-mensen lijkt me meer aan de ordequote:
Hetzelfde geldt voor BlueEyed...quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:11 schreef BlueEyed het volgende:
Goede ervaring met -Hoolie-, geld zoals afgesproken netjes ontvangen
[TK] R/C Vliegtuigje
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:45 schreef poudaman het volgende:
edit: users vechten het verder per mail uit
Dank je!quote:Op zondag 20 maart 2005 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[TK] Creative SB Extigy. van skv gekocht, kon niet beter!
helemaal netjes, goed verpakt, super snel verstuurd, werkt perfect, alles zat er bij!
Dit noem ik klasse
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:50 schreef Gurb het volgende:
gisteren de laptop ( [TK] laptop aangeboden ) van marcosta gekocht ( marcosta )
alles goed gegaan, verkoper kwam netjes alle afspraken na, helemaal top![]()
Omdat het gewoon heling is. En dan nog zo een gemaakte reactie in dit topic ook, zeker op commando?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:00 schreef Adelante het volgende:
wat is dat nou weer voor reactie, youssef?
@ youssef: allesbehalve heling, ik heb gewoon tweedehands een laptop gekocht van Marcosta, hij heeft mij niet verteld dat dat ding gestolen is (geweest) en ik heb ook geen reden om dat aan te nemen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:03 schreef Youssef het volgende:
[..]
Omdat het gewoon heling is. En dan nog zo een gemaakte reactie in dit topic ook, zeker op commando?
dankjewelquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:50 schreef Gurb het volgende:
gisteren de laptop ( [TK] laptop aangeboden ) van marcosta gekocht ( marcosta )
alles goed gegaan, verkoper kwam netjes alle afspraken na, helemaal top![]()
Ik heb het aan de kopende partij uitgelegd dat ik de laptop van een vriend van mij had gekocht zonder bon.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:06 schreef Adelante het volgende:
beetje verdacht is het wel, na het lezen van dat topic...
maar goed, misschien heeft marcosta wel een hele redelijke verklaring voor
zijn gedrag, zijn meming is immers nog niet gehoord in deze....
Sorry beetje laat maar hetzelfde lof voor Dirkh was er een beetje bij ingeschoten betrouwbare kerel, was precies volgens de omschrijving!quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:24 schreef Dirkh het volgende:
Laptop verkocht aan crx in [TK] Laptop P IV 2400 met een defect
Perfect verlopen, 's avonds meteen geld op mijn rekening en zijn vertrouwen dat het ook daadwerkelijk verstuurd zou worden.
Net een mailtje van hem ontvangen dat de laptop is aangekomen en ook al gerepareerd is. Iedereen blij.
crx is dus een betrouwbare koper en was ook nog zo beleefd om een mailtje met een ontvangst bevestiging te sturen.
mafkeesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:40 schreef crx het volgende:
[TK] laptop Toshiba Tecra 8100 pentium3 650 mhz 128mb laptop verkocht aan ronaldv nette en goede kerel komt stipt op tijd en betaalt afgesproken bedrag(drinkt alleen water ipv koffie
quote:
Goede reclame voor mij dus bedankt ik had hem ook alleen getest op de accu met een film kijken op cd-rom dus met normaal gebruik zal die denk ik wel 2 uur meegaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]Harde schijf vergroot, en WinXP er opnieuw op, hij loopt als het spreekwoordelijke zonnetje. Je was te bescheiden met je anderhalf uur batterij trouwens. De hele installatie is op één batterij gedaan.
zo mag ik het horenquote:moet eerlijk zeggen dat ik pas vanochtend ging denken of ie misschien gestolen is, maar dat kan me eerlijk gezegd weinig interesseren, als de laptop maar goed werkt
Graag gedaan & Thnx to you too!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:02 schreef Skv het volgende:
Laatst gereageerd op een topic waarin iemand Thinking Putty aanbood, met de vraag of 'ie nog had.
ElisaB had het gekocht, en wou er wel eentje kwijt.
Na mailwisseling kreeg ik foto's en dergelijke, na betaling werd het direct verstuurd
Net binnen gekregen, keurig verpakt
Thanx, ElisaB
verkopen aan mrkoenz ook super, direct overgemaakt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:39 schreef mrkoenz het volgende:
Ik ben tevreden over de aankoop van djkoelkast, topic [TK] Acrylverf. Supersnelle levering, per bank overgemaakt, komt vriendelijk & normaal over op msn, 100% te vertrouwen als je het mij vraagt.
heb je 'm gekocht dan?quote:
Ga maar weg ik wil je niet meer zienquote:
in neus peutert en aan adelante smeert.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ga maar weg ik wil je niet meer zien
Ga maar weg ik haat je bovedien
Ga maar weg verdwijn uit mij gezicht
Denk maar niet dat ik nog voor je zwicht
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:39 schreef mrkoenz het volgende:
Ik ben tevreden over de aankoop van djkoelkast, topic [TK] Acrylverf. Supersnelle levering, per bank overgemaakt, komt vriendelijk & normaal over op msn, 100% te vertrouwen als je het mij vraagt.
geld van elisa is nog niet binnen, maar heb wel een betaalbewijs gehad, dus zal er morgen wel zijn (slome bank) dus ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook! Pakketje zojuist ontvangen; alles prima in orde!
Thnx djkoelkast!
Hier ook. Goed bezig DJKoelkast.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook! Pakketje zojuist ontvangen; alles prima in orde!
Thnx djkoelkast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |