abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 11:35:12 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_22657335
Oei, vorige deel was weer vol: V&A Ervaringen-topic

Game on!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_22657943
Erg goede ervaring met H3rt0gJ4n.
De TV-Kaart werd thuisgebracht, tijdje gezellig zitten kletsen. Er zat zelfs nog een doos om de TV-Kaart.
Topic waar het over gaat: [GEZ] TV-Kaart

H3rt0gJ4an =
pi_22658266
Bedankt cutie

Jullie ook bedankt voor de lekkere koffie, altijd fijn als een verkoop gewoon hartelijk en vriendelijk verloopt.
-= in night battles, use many torches and drums, and in day battles, use many flags and pennants in order to influence men's eyes and ears =-
  zondag 17 oktober 2004 @ 10:58:03 #4
92397 jantje112
Voor jan met de pet op..
pi_22676432
[TK] DVD's (5 films & Bergkamp!)

De TS in dit topic gaat accoord met mijn bieding en gaat vervolgens met een ander in zee.. Heb hier altijd een hekel aan, mensen die niet weten wat "ACCOORD" gaan betekent..
pi_22698160
Ik heb via dit topic de auto van Narrator gekocht: [TK] Rode Daihatsu Cuore uit '92

Afgelopen zaterdag opgehaalt. Alles is prima verlopen
En we zijn met de auto thuis aangekomen......
  woensdag 20 oktober 2004 @ 10:25:07 #6
38917 manga
bah weep granah weep nini bong
pi_22742744
Heb van Dennis121 een Compaq floppy drive gekocht (ja een floppy drive komt altijd van pas) en deze werd netjes verzonden en werkt perfect. Kudo's naar Dennis121 dus Gaat om deze topic: [TK] Wat laptop onderdelen
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
  woensdag 20 oktober 2004 @ 10:28:23 #7
38917 manga
pi_22742780
En heb van Drukvout een Maxtor HDD gekocht met HDD Slede. Werd heel netjes in een stevige doos verstuurd en ziet er nog heel goed uit! De HDD nog niet getest (geen tijd voor gehad) maar daar maak ik me niet druk om, deze zit zelfs nog in de garantie Gaat om: [TK] Fireball 3 HDD en Removable Harddisk drive.
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
pi_22821634
Erg goede ervaring met: Boes-boes uit [TK] Packard Bell Audiokey 128 mb, en Philips Ozeo GSM Ondanks allemaal problemen met TPG steeds goed mailcontact gehouden en tot een goede oplossing gekomen!
pi_22886827
Root 1980 is een prima verkoper

[TK] 3 PS2 Spelletjes
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_22907657
Danceplaza is ook een prima verkoper!
[TK] 4 kaarten voor SixFlags
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 18:26:17 #11
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22938833
Steijn is te vertrouwen

[TK] Abercrombie & Fitch overhemd.

Vandaag kreeg ik 'm binnen, netjes verpakt in bubbelplastic, in originele verpakking en alle kaartjes etc. er nog aan. Prima deal.
pi_22960768
laptopje gekocht van Brad, ik tik er nu deze tekst op.
Dus pluim voor Brad, en zijn navigatiekunsten

[TK] laptop, oude 486 + meer
...
  maandag 1 november 2004 @ 11:55:17 #13
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_22994643
[TK] DVD The Great Escape, 2 Disc
[TK] DVD Se7en Digipack 2 disc
[TK] DVD Giftset ...Ing + aantal klassiekers

Uit deze topics 4 dvd's gekocht van Hare
Snel geregeld, mooie prijs, snel verstuurd, goed ingepakt, en de dvd's zijn in meer dan uitstekende staat.

Hulde
pi_23008695
Vorige week van VincentK 4 vliegers gekocht,, wegens klote verbinding en grote afstand erg netjes opgestuurd gekregen en alles in erg nette staat, er zat zelfs nog meer bij als dat er in de advertentie stond, prima deal

Nogmaals bedankt Vincent Als je het es niet meer ziet zitten kan je altijd nog een prima verkoper worden
pi_23043563
Goede ervaringen met PPL.
Ik heb, door omstandigheden, de singles die hij gekocht had schandalig laat verzonden.
Hij nam het prima op, er is steeds goed mail contact geweest.
Maar nu heeft hij eindelijk alles binnen en is helemaal tevreden.

PPL, bedankt!
pi_23060050
Zojuist de Megadrive set van Silverbolt ontvangen, ging lekker snel.

Hoogstens 3 mailtjes verstuurd, en het was al binnen
pi_23167802
Goede ervaring met superheist

CD van hem gekocht in [TK] Cd's: the darkness, korn, freestylers, soulfly ea.

Snel geregeld, goede staat
pi_23245756
quote:
Op maandag 8 november 2004 16:10 schreef Kwarkie het volgende:
Goede ervaring met superheist

CD van hem gekocht in [TK] Cd's: the darkness, korn, freestylers, soulfly ea.

Snel geregeld, goede staat
Kwarkie is ook te vertrouwen
pi_23284790
Ons eiger Tackleberry verzorgt zijn handel goed.

De DVD brander uit [TK] Lite-On LDW-851S 8x DVD+/-RW brander is in door, met bijbehorende schijfjes, door hem aan mij overhandigt. Niets dan lof over de communicatie en de staat waarin het product verkeert.

Ik zou zonder enige twijfel vaker zaken met hem doen.
pi_23295227
Ok, ik heb een minder positieve ervaring met -HOOLIE- . Het betreft: [TK] Compleet P4 systeem

Tot 2x toe heb ik een concrete afspraak met -HOOLIE- gemaakt over het kopen van het systeem.
De eerste keer mailde hij uit zichzelf dat we voor 530 euro een deal hadden, maar nadat er een paar minuten later in het topic 10 euro meer was geboden, trok ie de deal in, en wilde hij weer afwachten.

Toen ik hem mailde dat ik dat absoluut geen nette manier van handelen vond, zei ie dat ie nog een uur zou wachten, en zou er niemand meer reageren, dan zou ie alsnog naar mij gaan. Dat was om 14.08u gisteren.
Om 15.29u moest ik gaan werken, en was er niet meer gereageerd in het topic, dus mailde ik -HOOLIE- dat ik moest gaan werken, maar er dat ik er nu dus wel vanuit ging dat ik de computer kon kopen.

Vanochtend vond ik in mijn mailbox een mailtje dat ie toch ging voor een bod van 600 euro.

Wederom heb ik hem gemaild dat ik het van 1 kant wel begreep, maar het álles behalve netjes vond, aangezien ie zich nu voor de 2e keer niet aan zijn afspraak hield!
Dat vond ie gelul, omdat ik er zomaar vanuit ging dat iik de computer kon kopen. Dat terwijl hij toch echt zélf gemaild had dat ik na een uur geen reactie de computer zou mogen kopen.

Naja je snapt, ik ben hier alles behalve blij mee.

Ik zeg hiermee niet dat -HOOLIE- geen eerlijke verkoper is, maar in mijn ogen in elk geval niet netjes!
  zondag 14 november 2004 @ 09:06:20 #21
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_23301796
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 20:11 schreef Siegfried het volgende:
Ok, ik heb een minder positieve ervaring met -HOOLIE- . Het betreft: [TK] Compleet P4 systeem

Tot 2x toe heb ik een concrete afspraak met -HOOLIE- gemaakt over het kopen van het systeem.
De eerste keer mailde hij uit zichzelf dat we voor 530 euro een deal hadden, maar nadat er een paar minuten later in het topic 10 euro meer was geboden, trok ie de deal in, en wilde hij weer afwachten.

Toen ik hem mailde dat ik dat absoluut geen nette manier van handelen vond, zei ie dat ie nog een uur zou wachten, en zou er niemand meer reageren, dan zou ie alsnog naar mij gaan. Dat was om 14.08u gisteren.
Om 15.29u moest ik gaan werken, en was er niet meer gereageerd in het topic, dus mailde ik -HOOLIE- dat ik moest gaan werken, maar er dat ik er nu dus wel vanuit ging dat ik de computer kon kopen.

Vanochtend vond ik in mijn mailbox een mailtje dat ie toch ging voor een bod van 600 euro.

Wederom heb ik hem gemaild dat ik het van 1 kant wel begreep, maar het álles behalve netjes vond, aangezien ie zich nu voor de 2e keer niet aan zijn afspraak hield!
Dat vond ie gelul, omdat ik er zomaar vanuit ging dat iik de computer kon kopen. Dat terwijl hij toch echt zélf gemaild had dat ik na een uur geen reactie de computer zou mogen kopen.

Naja je snapt, ik ben hier alles behalve blij mee.

Ik zeg hiermee niet dat -HOOLIE- geen eerlijke verkoper is, maar in mijn ogen in elk geval niet netjes!
Even mijn kant van het verhaal....

We hebben niet 2x een concrete deal gemaakt.
Ik heb met Siegfried 1x wat afgesproken dat hij wat mij betreft de koper was.Op het moment dat ik de mail verzonden had wordt er over heen geboden.In eerste instantie een tientje op het forum ,maar per mail 70 euro meer.Dus heb ik tegen Siegfried gezegd Ik kijk het nog ff een uurtje aan ( was aan het werk en kon niet continue mijn mail in de gaten houden) en dan hoor je meer van mij. Na precies een uur mailt Siegfried weer dat het uur voorbij is en dat hij er van uitging dat de pc van hem was.( Dat was dus volgens Siegfried de tweede afspraak...)
Helaas voor hem was ik in onderhandeling met een andere koper via mail en msn en heb dus niet precies op het uur gereageerd..MEA CULPA...het spijt me ....SORRY!!! dat ik je valse hoop heb gegeven door 15 minuten later te reageren dan het afgesproken uurtje....

Wat een zielepoot ben je dan als je met de stopwatch ernaast een topic/mail in de gaten gaat houden...tis geen veiling hoor...

Maar goed ik hoop dat je met een klacht in dit topic je hart hebt kunnen luchten en dat je weer verder kunt gaan met je leven en dat je weer voldoende energie hebt om een andere pc te kunnen vinden.....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  zondag 14 november 2004 @ 09:31:40 #22
33954 ElisaB
pi_23301874
quote:
Op zondag 14 november 2004 09:06 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik heb met Siegfried 1x wat afgesproken dat hij wat mij betreft de koper was.

[KNIP]

Wat een zielepoot ben je dan als je met de stopwatch ernaast een topic/mail in de gaten gaat houden...tis geen veiling hoor...

Maar goed ik hoop dat je met een klacht in dit topic je hart hebt kunnen luchten en dat je weer verder kunt gaan met je leven en dat je weer voldoende energie hebt om een andere pc te kunnen vinden.....
Een deal = een deal,
een man een man, een woord een woord...

Eerlijk weten wat ik ervan vind? Ik zou er ook de balen van hebben. Het is uiteraard je goed recht je terug te trekken (hoewel de wet daar anders over denkt trouwens, maar dat is hier verder niet aan de orde), maar ik vind het een beetje flauw om iemand met wie je de deal had dan een zielepoot te noemen en zo neerbuigend te doen over het feit dat hij / zij aangeeft ervan te balen.

Maar goed, jullie hebben allebei je zegje gedaan; tijd om door te gaan
  zondag 14 november 2004 @ 09:47:20 #23
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_23301945
quote:
Op zondag 14 november 2004 09:31 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Een deal = een deal,
een man een man, een woord een woord...

Eerlijk weten wat ik ervan vind? Ik zou er ook de balen van hebben. Het is uiteraard je goed recht je terug te trekken (hoewel de wet daar anders over denkt trouwens, maar dat is hier verder niet aan de orde), maar ik vind het een beetje flauw om iemand met wie je de deal had dan een zielepoot te noemen en zo neerbuigend te doen over het feit dat hij / zij aangeeft ervan te balen.

Maar goed, jullie hebben allebei je zegje gedaan; tijd om door te gaan
Dat zielepoot sloeg op die paar minuten meer dan het uurtje.....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  zondag 14 november 2004 @ 09:54:51 #24
33954 ElisaB
pi_23301988
quote:
Op zondag 14 november 2004 09:47 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Dat zielepoot sloeg op die paar minuten meer dan het uurtje.....
Dat was me wel duidelijk hoor. Maar nog steeds vind ik het niet kies om iemand met wie je een deal had een zielepoot te noemen omdat hij / zij graag wil dat jij je aan je afspraak houdt. Beetje jammer. Maar nogmaals: jullie hebben beiden je zegje gedaan. Voor hier: klaar.

'Tijd om door te gaan' sloeg op... dat de discussie hier niet voortgezet dient te worden. Als jullie nog van gedachten willen wisselen, dan kan dat per mail of zo. Het ervaringentopic is daar niet voor bedoeld.
pi_23302164
* Siegfried reset zijn stopwatch en gaat op zoek naar de volgende mooie computer
  dinsdag 16 november 2004 @ 09:54:28 #26
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_23347145
zeer goede ervaring met Nutkees.
zie hier [GEZ] Memory Card voor de PS2, hoeft geen originele te zijn.

snelle reactie en gewoon goed verpakt.
mem card was gewoon nieuw in verpakking

Nutkees
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_23352116
hele goede ervaring met Asshole (http://forum.fok.nl/user/profile/84698)

heb een extern geluidskaart van hem gekocht (http://forum.fok.nl/topic/626836)
geld overgemaakt en 2 dagen later had ik hem binnen, netjes ingepakt en erg goed beschermd tegen TPG idioten

kortom: Met Asshole kun je zaken doen
pi_23374680
Autootje vandaag ontvangen van Jackal Omega.
Snelle afhandeling, goede communicatie, goed ingepakt.

[TK] Jackal Omega's Grote Opruiming
...
  woensdag 17 november 2004 @ 12:40:00 #29
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_23374821
quote:
Op woensdag 17 november 2004 12:34 schreef Garbageman het volgende:
Autootje vandaag ontvangen van Jackal Omega.
Snelle afhandeling, goede communicatie, goed ingepakt.

[TK] Jackal Omega's Grote Opruiming
i'll second that,

zou zo weer iets aan garbageman verkopen of kopen

top!
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_23413863
[GEZ] 256 mb DIMM SDRAM geheugen

Prima zaken gedaan met user Mex_
Geld in goed vertrouwen overgeboekt, direct zodra hij het ontvangen heeft is het geheugen op de post gegaan (super verpakt) , en alles functioneert naar behoren!
Live it!
pi_23444589
[TK] Nintendo games/systemen verkoop GameBoy SNES GameCube

Vandaag pakketje met de twee Zelda Oracles binnengehad. Uitstekend verpakt, compleet en netjes

9,5 punten... als supadupagama ook nog even op mijn mailtje had gereageerd dat het geld binnen was (ipv alleen in het topic, wat ik natuurlijk niet elke dag check), dan waren het er 10 geweest
Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
  zondag 21 november 2004 @ 00:27:42 #32
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_23459810
[TK] Linksys WAP54G + ADSL Modem
Mijn eerste en tevens beste ervaring met V&A en HekkeySE.
Jammer dat de adapters eerst verwisseld waren, maar alles werkt nu fijn en ik ben zeer tevreden over het geheel.
.
pi_23510807
[TK] Opruiming: cd's, computerspul ed

Goede ervaring met naj_geetsrev... Ik heb de cd van Tool en de jaargangen van Kijk gekocht. De cd is via de post verstuurt, tijdschriften heb ik later zelf opgehaald, en het waren er meer dan verwacht..

Goede ervaringen dus met hem!

Verder nog een ervaring met Mar_Cel_Lo

[TK] PC Geheugen : 1024 Mb PC3200 (400 Mhz)

Ik heb het geheugen gekocht, en dat is prima verlopen, goed verpakt, aangetekent verzonden, en het werkt allemaal goed..

Dus ook daar een goede ervaring mee
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_23525409
[TK] Nokia 7200

Goede ervaring met Wally-Wally.

Goed contact alles was zoals afgesproken.

Top verkoper!
pi_23550663
Goede ervaring met BladE-l-----
Gisteren de computer opgehaald, en het geheel in werkende toestand mogen aanschouwen.
En ook nog een lekker kopje Senseo koffie gehad

[TK] Compaq AMD 750, 128MB, incl zipdrive
...
pi_23595414
[TK] 400 Magic Kaarten

Goede ervaring met Enemy. Het duurde (schandalig) lang voordat ik betaalt had maar daarna was het snel en supergoed verpakt binnen.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_23668723
Ik heb goede ervaringen met Tuutje
Na een paar emailtjes is het pakketje verzonden en de dag erna binnen.

[TK] Sony Ericsson K700i

Perfect!
  dinsdag 30 november 2004 @ 16:02:04 #38
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_23670969
[GEZ] AMD XP2000+ processoren

XP1800+ van tntkiller

en

[TK] 2100+ & 2000+ & 2x Whisperrock 3 <- mag dicht trouwens

xp2000+ en xp2100+ van drukvout

pi_23701412
[TK] Mp3 Speler (MSI) - USB Bluetooth Dongle - Hardwaremeuk

USB Dongle was goed ingepakt, snel opgestuurd, prima afgehandeld door friemel.
pi_23714878
[TK] Computer Hardware />
De eerste zending was goed verpakt, echter van elke 'ide achtige connector' aanwezig in die doos was er wel een eind pootje wat verbogen was. Nu buigt dat weer terug... maar staat zo slordig. De tweede zending kwam wat laat. Alle gestuurde onderdelen werken en dus zijn koper en verkoper blij.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  zaterdag 4 december 2004 @ 01:27:28 #41
108279 B-Com
Bier & kuthoeren
pi_23752288
Goede ervaring met Frantic, ff afloop van het topic afgewacht, geld overgemaakt en pakketje kwam netjes binnen. hulde :-D [TK]Mini-Tower Alu-Black Micro-ATX
pi_23782960
Zeer goede ervaring met Bass. Zie: [TK/TR] Hele rats monitoren
pi_23793634
Ik heb een ERG slechte ervaring met spanks naar aanleiding van het volgende topic: [TK] Dell Latitude CP CD-rom module

Zoals te lezen valt in het topic is er een deal gesloten.
Echter komt hij de volgende dag aan met een vaag verhaal dat een ander meisje het morgen komt ophalen en dat onze deal niet doorgaat.
Dit alles zonder overleg met mij te hebben.

Dit is natuurlijk niet de gang van zaken die gewenst is in V&A
pi_23793794
quote:
Op maandag 6 december 2004 09:43 schreef HellRaver het volgende:
Ik heb een ERG slechte ervaring met spanks naar aanleiding van het volgende topic: [TK] Dell Latitude CP CD-rom module

Zoals te lezen valt in het topic is er een deal gesloten.
Echter komt hij de volgende dag aan met een vaag verhaal dat een ander meisje het morgen komt ophalen en dat onze deal niet doorgaat.
Dit alles zonder overleg met mij te hebben.

Dit is natuurlijk niet de gang van zaken die gewenst is in V&A
Ik ben het hier niet mee eens. Er was nog geen concrete deal gesloten. Gisteren geen contact gehad met Hellraver, alleen gezegd dat ik contact met m op zou nemen (via MSN). Vanmorgen netjes aan hem gemeldt dat de verkoop niet doorging doordat iemand anders hem overboden heeft. Dit is naar mijn mening een vrij normale gang van zaken bij een veiling. Zoals in het topic te zien is heeft Hellraver een "verkocht" melding gemaakt. Dit is echter niet met mij overlegd. Naar mijn mening was de module dus niet verkocht. De bedoeling van een veiling is dus bieden. Het produkt gaat naar de hoogste bieder. Erg jammer dat je dat niet snapt.
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_23793880
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:23 schreef HellRaver het volgende:
Dan moet je hem maar reserve houden...... 10 euro is echt mijn uiterste bod en dan wil ik hem eventueel nog aan de rand van utrecht op komen halen
10 euro afhalen in Utrecht vind ik prima! Mail staat in profiel.
quote:
Kee verkocht
Lijkt me duidelijk.....

maar laten we er geen discussie van maken en gewoon de mensen zelf laten beslissen wat ze er van vinden
(Zo zwaar moet je nou ook niet wegen aan dit topic).
Ik wens je verder veel suc6 met je verkoop
pi_23794000
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:01 schreef HellRaver het volgende:

[..]

10 euro afhalen in Utrecht vind ik prima! Mail staat in profiel.
[..]

Lijkt me duidelijk.....

maar laten we er geen discussie van maken en gewoon de mensen zelf laten beslissen wat ze er van vinden
(Zo zwaar moet je nou ook niet wegen aan dit topic).
Ik wens je verder veel suc6 met je verkoop
We hadden verder nog geen concrete afspraken gemaakt. Als dat nog niet gebeurt is vind ik dat er gewoon doorgeboden (en geaccepteerd) mag worden.
Bedankt!
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_23794096
Nou vind dat als ik via MSN vraag waar ik het kan ophalen en jij zegt: Bij die en die afslag aan de A2 dat dat redelijk concreet is.

Maar zoals ik al zei: Hier is dit topic niet voor bedoelt dus laten we onze "discussie" als volwassen voeren en niet anderen daar mee lastig vallen.....
pi_23794145
ik heb gezegd.
  maandag 6 december 2004 @ 10:31:29 #49
33954 ElisaB
pi_23794335
Mag ik me ermee bemoeien? Het gebeurt wel vaker dat koper en verkoper het oneens zijn over de vraag wanneer de deal gesloten is (en dat lees ik dan dus in de mail). En het is bijna altijd zo dat de koper vindt dat er een deal is en de verkoper vindt van niet. En het is ook bijna altijd zo dat de verkoper ná het moment waarop er gezegd is 'owkee, deal' nog een hoger bod krijgt.

V&A is niet de grote-mensen-wereld waarin de wetten gelden die elders gelden (een deal = een deal). Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrijwel altijd met de bieder eens ben. Als op een gegeven moment een bod is geaccepteerd, dan is er een deal. Sim-pel. Dat er daarna iemand een paar euro meer biedt, zou daar niets aan af mogen doen.

Maar goed; dat is mijn mening. Ieder moet het maar voor zich weten. Je zult mij in elk geval nooit kunnen betrappen op het feit dat ik kies voor een paar euro meer als dat betekent dat ik daarvoor 'een man een man, een woord een woord' (als hartstochtelijk aangehangen grondprincipe) moet laten varen.
pi_23795000
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:31 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik me ermee bemoeien? Het gebeurt wel vaker dat koper en verkoper het oneens zijn over de vraag wanneer de deal gesloten is (en dat lees ik dan dus in de mail). En het is bijna altijd zo dat de koper vindt dat er een deal is en de verkoper vindt van niet. En het is ook bijna altijd zo dat de verkoper ná het moment waarop er gezegd is 'owkee, deal' nog een hoger bod krijgt.

V&A is niet de grote-mensen-wereld waarin de wetten gelden die elders gelden (een deal = een deal). Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrijwel altijd met de bieder eens ben. Als op een gegeven moment een bod is geaccepteerd, dan is er een deal. Sim-pel. Dat er daarna iemand een paar euro meer biedt, zou daar niets aan af mogen doen.

Maar goed; dat is mijn mening. Ieder moet het maar voor zich weten. Je zult mij in elk geval nooit kunnen betrappen op het feit dat ik kies voor een paar euro meer als dat betekent dat ik daarvoor 'een man een man, een woord een woord' (als hartstochtelijk aangehangen grondprincipe) moet laten varen.
Ben het wel met je eens en doe ook altijd hetzelfde. Ik was alleen van mening dat i.c. nog geen deal was gesloten. Maar zoals je zegt verschilt de mening daar altijd over.
  maandag 6 december 2004 @ 12:16:18 #51
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_23796300
[TK] Pda + GPS

Bittere nasmaak van Medalist.

Ik heb deze PDA van hem overgekocht voor 265 EUR, en zoals in het topic staat *zou er een bon bij zitten*. Hoe anders bewijs je dat de PDA zo oud is als geadverteerd, en of het niet van een vrachtwagen afgevallen exemplaar is, en hoe anders wil je nog garantie claimen bij de winkel? Dat weet Medalist zelf ook wel, anders had hij het niet bij zijn productomschrijving gezet. Een PDA met bon is meer waard dan een zonder bon, zo simpel is het.

Nu is dit al een maand geleden, en eerst werd mij beloofd de bon mee te sturen met de PDA (niet gebeurd) daarna is tot 3x beloofd dat hij de bon na zou sturen ivm een verhuizing (niet gebeurd). Ondertussen had ik voorgesteld dat 10% terugstorting van het aankoopbedrag ook goed is in plaats van de bon, maar hier heb ik ook geen reactie op teruggehad.

Ik heb een PDA met bon gekocht en dat wil ik graag dan ook hebben. Mods, kunnen jullie bemidelen in deze zaak, want na een maand ben ik bang dat Medalist me met de productomschrijving voor de gek gehouden heeft, en ik zou graag op een of andere manier toch compensatie van hem willen zien.
Confidence through competence
  maandag 6 december 2004 @ 12:41:18 #52
33954 ElisaB
pi_23796863
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
Mods, kunnen jullie bemidelen in deze zaak, want na een maand ben ik bang dat Medalist me met de productomschrijving voor de gek gehouden heeft, en ik zou graag op een of andere manier toch compensatie van hem willen zien.
Niet bij elke deal die stroef verloopt, is sprake van opzet of oplichting. Er zijn 1001 andere redenen te bedenken. Probeer bij problemen daarom in elk geval altijd eerst om samen met de ander tot een oplossing te komen. Lukt dit niet en denk je dat je opgelicht bent (of iets dat erop begint te lijken), neem dan per email contact op met een van de moderators. Vermeld in je email:

• beschrijving van het probleem (vermeld ook wat je zelf al hebt geprobeerd om het op te lossen)
  • link naar het betreffende topic
  • jouw eigen gebruikersnaam en die van de andere partij
  • het emailadres / de emailadressen die je van de andere user hebt

De V&A moderators zullen dan verdere actie ondernemen.

Uit: [V&A FAQ] vernieuwd, eenduidig en helder

Misschien is een toelichting gewenst: Mods kunnen op eigen houtje vrij weinig. En dat is maar goed ook Om iets voor elkaar te krijgen, moeten mods soms een beroep doen op de FA's. En daartoe is een emailwisseling nodig. En het is strontvervelend als je voor elk probleem zelf het volledige mailtje bij elkaar moet gaan knippen en plakken. Hoewel het meeste hier al in je posts staat, zal ik dus toch zelf weer de links moeten gaan zoeken, kopieren, knippen en plakken. En dat is bij een paar van dit soort mailtjes per dag best een hele klus.
  • Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
      maandag 6 december 2004 @ 12:42:35 #53
    33954 ElisaB
    pi_23796896
    Ow ja; ik wil je uiteraard helpen, maar stuur dan ff een mailtje, zodat ik in elk geval alle gegevens compleet heb en je gemakkelijk terug kan mailen
      maandag 6 december 2004 @ 15:13:01 #54
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_23799953
    Okee
    Confidence through competence
      maandag 6 december 2004 @ 15:38:44 #55
    33954 ElisaB
    pi_23800458
    [GEZ] met spoed: Yu-Gi-Oh 'Blue-Eyes Shining Dragon'

Kwoklie heeft me er aan geholpen en de kleine is weer helemaal gelukkig

Kwoklie bedankt!
    pi_23801212
    quote:
    Op maandag 6 december 2004 11:09 schreef spanks het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens en doe ook altijd hetzelfde. Ik was alleen van mening dat i.c. nog geen deal was gesloten. Maar zoals je zegt verschilt de mening daar altijd over.
    Zo kun je als verkoper natuurlijk altijd een slag om de arm houden.
    Als ik 't topic zo lees was 't wel degelijk een deal.

In [TK] Intel P4 systeem FULL OPTIONS (A-kwaliteit) had ik al geld overgemaakt en ging de deal ineens niet door.
      maandag 6 december 2004 @ 16:25:41 #57
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_23801289
    quote:
    Op maandag 6 december 2004 16:21 schreef Shagya het volgende:

[..]

Zo kun je als verkoper natuurlijk altijd een slag om de arm houden.
    Als ik 't topic zo lees was 't wel degelijk een deal.

In [TK] Intel P4 systeem FULL OPTIONS (A-kwaliteit) had ik al geld overgemaakt en ging de deal ineens niet door.
    dat vind ik wel héél erg laag. (geld wel terug gekregen neem ik aan?)

ElisaB, kun je zo'n user niet even een ban geven ofzo?
      maandag 6 december 2004 @ 17:24:32 #58
    33954 ElisaB
    pi_23802216
    quote:
    Op maandag 6 december 2004 16:25 schreef Het_Biertje het volgende:
    ElisaB, kun je zo'n user niet even een ban geven ofzo?
    ElisaB heeft helemaal geen ban-knop

In feite hebben wij geen bemoeienis met hoe het hier gaat; wij maken de regels van de deals niet, dat doen koper en verkoper samen. Het enige dat wij doen is zorgen dat het aangebodene en het gevraagde binnen de policy valt. En dat het een beetje netjes blijft hier, zodat de topics blijven doen waar ze voor zijn bedoeld. Het uiterste dat we doen, is dat we users passief en minder passief weren. En iemand die regelmatig de boel min of meer belazert, die doet geen recht aan wat we hier omhoog proberen te houden, dus die is niet meer welkom.

Om een kort verhaal lang te maken: we gaan er niet tussen staan. De users op V&A zijn allemaal mondig en volwassen genoeg om hun mannetje te staan. En soms helpen we een beetje
    pi_23895715
    Ninja Gaiden gekocht van HomerJ uit topic [TK/TR][Xbox, Cube & GBA] Diverse Games. Afhandeling ondanks 85 cent strafport prettig verlopen
    pi_23916978
    Uit dit: [TK] Wat hardware
    en dit topic: [GEZ] AMD XP2000+ processoren

AMD Processor verkocht aan het_biertje, nog een fotocamera gekregen voor het lange wachtten (we hadden op een station afgesproken)
    Wie niet dom is moet slim zijn!
    pi_23946732
    PS2 gekocht van TC03, in 1 woord toppie!! netjes verpakt en snel afgehandeld.
    pi_23976114
    Twee CDs uit [TK] enkele audio CD's van ZzzZzzZzz

Snel verstuurd en in prima conditie.
    pi_23976357
    TheSilencer top deal, goede en correcte afhandeling van [TK] Yuppen-gear: Samsonite Zadeltas

Samsonite Zadeltas was keurig ingepakt en snel verstuurd top
    -= in night battles, use many torches and drums, and in day battles, use many flags and pennants in order to influence men's eyes and ears =-
      dinsdag 14 december 2004 @ 23:59:19 #64
    98799 TheSilencer
    is een goede keuze!
    pi_23979711
    Thanks! Fijn als zelfs de post (ondanks kerstdrukte) meewerkt!
    pi_23997937
    Zojuist een spel voor de XBOX gekocht van 'NotoriousJw' (zie hier). Vooruitbetaald per overschrijving, en een dag later reeds mogen ontvangen in zoals vooraf omschreven staat. Prima ervaring dus, zo lust ik er nog wel een paar!

Daarnaast heb ik een aantal dagen geleden een XBOX-spel geruild met 'twi' (zie hier). Ook dat ging snel en probleemloos, en het lijkt me vanzelfsprekend dat ook die ervaring vermeld mag worden.
    Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
      donderdag 16 december 2004 @ 10:39:30 #66
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_24007377
    Ik wil graag TheSilencer de hemel inprijzen voor een goede en snelle afhandeling van [TK] [Bieden] Muppets Collectible Dolls - Waldorf en Statler

Volgende keer wat minder oud papier graag. En bedankt voor het terugstorten teveel gestort geld.

No one goes to Hooters for wings.
    Well polish my nuts and serve me a milkshake.
    A-one and a-two and a-chicka booma chick!
      donderdag 16 december 2004 @ 10:45:09 #67
    98799 TheSilencer
    is een goede keuze!
    pi_24007459
    Ook Robert is een fijne onderhandelingspartij! Erg enthousiast met (teveel) betalen, dat wel. Veel plezier met de 1/4 jaargang Eindhovensch Dagblad ook
      donderdag 16 december 2004 @ 10:46:54 #68
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_24007483
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 10:45 schreef TheSilencer het volgende:
    Ook Robert is een fijne onderhandelingspartij! Erg enthousiast met (teveel) betalen, dat wel. Veel plezier met de 1/4 jaargang Eindhovensch Dagblad ook
    Het was allemaal oud nieuws...en Arnhems Dagblad zat er ook tussen.
    pi_24010434
    Bij BYM een speakerset gekocht, hij is hem komen brengen, netjes verpakt enzo, en het werkt uiteraard. Deed niet moeilijk over de prijs enzo, Toppie!
    pi_24034210
    Drie mooie horlogeboeken gekocht van TheSilencer.
    Vlotte communicatie en verzending, en 10 euro inclusief is eigenlijk een schijntje Pluim voor TheSilencer, en je nick snap ik nu ook

[TK] 3 hardcover boeken over horloges
    ...
      vrijdag 17 december 2004 @ 13:25:09 #71
    98799 TheSilencer
    is een goede keuze!
    pi_24034735
    TheSilencer klinkt misschien gevaarlijker dan het is ja...

Ook Garbageman fijne vent om mee te handelen. Is nu bovendien dé vraagbaak over vintage horloges

[ Bericht 3% gewijzigd door TheSilencer op 17-12-2004 13:31:59 ]
      woensdag 22 december 2004 @ 19:43:35 #72
    23377 Bier-Broeder-R
    Ik zeg maar wat...............
    pi_24144064
    Afgelopen zaterdag met Folkwin een prijs afgesproken voor zijn Samsung E600.
    De eerstvolgende maandag het bedrag gestort op zijn rekening (postbank dus weekend ging niet) en Folkwin heeft diezelfde maandag het toestel op de post gedaan. Vandaag (woensdag) heb ik m in perfecte staat aangekregen. Alles erop en eraan, met aankoopsbon voor de garantie! Top!
    Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
      vrijdag 24 december 2004 @ 14:09:26 #73
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_24180000
    Henk-Wim voor het brengen van een geile muis. Nu hopen dat ie mijn wisselgeld terugstort
      vrijdag 24 december 2004 @ 14:11:42 #74
    98799 TheSilencer
    is een goede keuze!
    pi_24180043
    quote:
    Op vrijdag 24 december 2004 14:09 schreef Robertje het volgende:
    Henk-Wim voor het brengen van een geile muis. Nu hopen dat ie mijn wisselgeld terugstort
    O, dus daar heb je een handje van... (teveel overmaken)
      woensdag 29 december 2004 @ 15:55:28 #75
    84808 Hari-Bo
    Onbegrijpelijk?
    pi_24277892
    Een Packard Bell Audiokey gekocht van TheEagle gisteren op de post en vandaag binnen netjes in de verpakking Hulde
    Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
    Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
    pi_24280733
    Bluetooth Headset gekocht van ID-Tweak.
    Perfecte communicatie, perfecte levering, alles kéigoed

[GEZ] Bluetooth Headset
    pi_24280842
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 18:32 schreef Cutie het volgende:
    Bluetooth Headset gekocht van ID-Tweak.
    Perfecte communicatie, perfecte levering, alles kéigoed

[GEZ] Bluetooth Headset
    hoooi !

perfecte communicatie! perfecte betaling! ;-))

voor de 2e maal

thumbs up
    pi_24298481
    [TK] Computer zooi eindejaars opruiming : Prettig contact met DaBuzzzzz en snelle afhandeling.
    Work mode_ [ ] on
    __________ [x] off
    relax mode_ [x] on
    __________ [ ] off
    pi_24298855
    En nu ik hier toch bezig ben: Vulpecula van [TK] Zolderopruiming: Elektronische en computer apparatuur heeft ook zijn spullen snel en gepakt verzonden.
    Work mode_ [ ] on
    __________ [x] off
    relax mode_ [x] on
    __________ [ ] off
    pi_24316790
    Ik heb goede ervarigen met Het_Biertje
      vrijdag 31 december 2004 @ 16:50:40 #81
    108279 B-Com
    Bier & kuthoeren
    pi_24322932
    Matrox g450 gekocht van Dabuzzzz [TK] Computer zooi eindejaars opruiming geld overgemaakt, gisteren pakketje aangekomen, vandaag ingebouwd,

snel en correct afgehandeld....
      vrijdag 31 december 2004 @ 18:24:16 #82
    10275 DaBuzzzzz
    Mooie woonspulletjes
    pi_24324794
    Ook voor B-Com en Buitenbeentje geldt: prima verlopen!....niet zeuren, lappen en afhandelen types!

Proost straks!
    ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
      zaterdag 1 januari 2005 @ 19:17:27 #83
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_24341768
    Goede ervaring met Rev- [14.gif]

Heb een Sitecom Wirless USB adaper van hem gekocht. Geld overgemaakt en een dag later had ik het thingie.

Zo hoort het
      zaterdag 1 januari 2005 @ 19:19:01 #84
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_24341791
    quote:
    Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef Conflict het volgende:
    Ik heb goede ervarigen met Het_Biertje

tevens eerste user die in 2005 post
      maandag 3 januari 2005 @ 20:43:21 #85
    10646 killermj
    Jah Man Jah ©By KillerMJ
    pi_24378269
    [TR][MULTI] Game Soft/Hardware

Graag mijn laatse post in openingspost zetten

MERCI
    pi_24407671
    [TK] Sitecom nexHub+ Sitecom xDSL Router+ Soho Router

Het Sitecom spul kwam na 2 dagen al binnen in een mega-doos. Ik blij, de postbode wat minder.

Het is goed zaken doen met Het_biertje
    pi_24409387
    [Gratis] Suse Linux 7.2 professional cd's + boeken

prima ervaring met C3La linux spullies
    snel opgestuurd
    alleen liepen de kosten vet uit :-)
    16 euro kwam even boete overheen.
    maarja niks aan te doen.
    alles was goed verpakt. met het laatste nieuws :-)
    Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
    pi_24411403
    [TK] Linksys BEFSR81-EU Router *Nieuw*

Prima ingepakt ontvangen na een prettige mailwisseling over en weer.
    Work mode_ [ ] on
    __________ [x] off
    relax mode_ [x] on
    __________ [ ] off
      woensdag 5 januari 2005 @ 17:16:29 #89
    33954 ElisaB
    pi_24414178
    [GEZ] 17" of 19" CRT
    Ik zocht, en vond

MiestOr dacht een 17"te hebben, maar dat bleek - zelfs bij nauwkeurig nameten thuis - een 15". Helemaal niet erg op zich; prima voor de reserve. Het was gezellig, en hij kan snel fietsen

Bij YebCar gisterenavond een hele keurige 17" en als bonus een 15" opgehaald. Ik was behoorlijk de weg kwijt, maar toch nog een uur te vroeg. Fijn

Zojuist terug van tazmanian alwaar ik een hele mooie 19" het opgehaald. Wederom verdwaald, dit keer te laat, maar de koffie was lekker en het was nog gezellig ook

ElisaB is zeer tevreden en weer verrast door internet en leuke mensen
    pi_24414960
    \
    Prima zaken gedaan met http://forum.fok.nl/user/history/10275
    pi_24415026
    En http://forum.fok.nl/user/history/13957 is ook een aanrader.
      woensdag 5 januari 2005 @ 19:38:04 #92
    10275 DaBuzzzzz
    Mooie woonspulletjes
    pi_24416707
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 17:16 schreef ElisaB het volgende:
    [GEZ] 17" of 19" CRT
    Ik zocht, en vond

MiestOr dacht een 17"te hebben, maar dat bleek - zelfs bij nauwkeurig nameten thuis - een 15". Helemaal niet erg op zich; prima voor de reserve. Het was gezellig, en hij kan snel fietsen

Bij YebCar gisterenavond een hele keurige 17" en als bonus een 15" opgehaald. Ik was behoorlijk de weg kwijt, maar toch nog een uur te vroeg. Fijn

Zojuist terug van tazmanian alwaar ik een hele mooie 19" het opgehaald. Wederom verdwaald, dit keer te laat, maar de koffie was lekker en het was nog gezellig ook

ElisaB is zeer tevreden en weer verrast door internet en leuke mensen
    Kom je bij mij ook wat kopen???

Schvvmert ook prima gast....betrouwbaar en vlot!
      woensdag 5 januari 2005 @ 20:38:20 #93
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_24417964
    *ElisaB ook op de koffie wil hebben*

*naar garage rent en 15 crt monitoren te voorschijn haalt*
      woensdag 5 januari 2005 @ 21:22:39 #94
    33954 ElisaB
    pi_24418883
    nou, wat een feest om mij op de koffie te hebben

woensdag 5 januari 2005 @ 21:26:55 #95
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_24418995
    niet ?
      woensdag 5 januari 2005 @ 21:55:33 #96
    33954 ElisaB
    pi_24419590
    Mwah, ik weet niet hoor...
      woensdag 5 januari 2005 @ 22:24:31 #97
    10275 DaBuzzzzz
    Mooie woonspulletjes
    pi_24420241
    Ik vermoed van wel net nog even jullie heerlijke "mamma bouwt haar eigen pc" topic gelezen

woensdag 5 januari 2005 @ 23:15:27 #98
    33954 ElisaB
    pi_24421512
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 22:24 schreef DaBuzzzzz het volgende:
    Ik vermoed van wel net nog even jullie heerlijke "mamma bouwt haar eigen pc" topic gelezen

En die doet het nog steeds

Nou, als je het heel graag wilt weten, dan kom je gewoon een keer op de koffie joh
    pi_24438372
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 21:22 schreef ElisaB het volgende:

Ja idd wel leuk Elisa op de koffie te hebben alleen jammer dat er ook een KPN monteur was die eigenlijk mijn meeste aandacht weghaalde

en tja die bloemenboer die ook al zijn werk niet wil doen
    je hoor
      donderdag 6 januari 2005 @ 20:27:31 #100
    41342 stormiot
    Inge aka Storm
    pi_24438500
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 21:22 schreef ElisaB het volgende:

hihi we gingen er toch een wekelijks iets van maken
      vrijdag 7 januari 2005 @ 02:18:02 #101
    33954 ElisaB
    pi_24445726
    En de volgende keer neem ik de bloemen zelf wel mee, al moet ik ze persoonlijk gaan plukken

Ze komen er aan hoor, zowaar als ik geen ElisaB heet!
    pi_24450960
    Nintendo GameBoy Avance SP gekocht van Friemel in topic: [TK] Gba Sp Met 2 Games, voor errug zacht prijsje.
    Prima afgehandeld. Snelle reacties, netjes verpakt, op tijd verstuurd, etc.

DVD's gekocht van Quasar_de_duif in topic: [TK] Dvd's en Xbox titels.
    Prima afgehandeld. Leuk contact, netjes verpakt & aangetekend verstuurd, etc. etc.
    pi_24455729
    Goede zaken gedaan met DaBuzzzzz. [TK] Computer zooi eindejaars opruiming
    Alles ging lekker flot geen problemen. Top!
    pi_24462843
    Verkopen spellen, thuis bekijken???

Mijn probleem Over het 'testen' voor aankoop, dat gaat zowiezo niet, ik heb nl. geen PS2.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      zaterdag 8 januari 2005 @ 16:08:24 #105
    38917 manga
    pi_24465495
    Ik heb een zeer goede deal gehad met Erik voor de MSI 516BT MP3 speler uit deze topic [TK] MSI MP3-speler (helft v/d opbrengst gaat naar Giro 555) . Ik had uiteindelijk het hoogste bod en er was een deadline gesteld waar netjes aan gehouden werd (zoals ik dus bij veel andere topics niet zie gebeuren).

Enfin, verder email contact bracht ons op een deal dat het geld in 2 maal overgemaakt kon worden zodat het "risico" bij beide partijen aanwezig is. Zodra mijn geld overgemaakt was op Erik's rekening kreeg ik een email met het nieuws dat de MP3 speler verzonden was, inclusief een Track & Trace nummer zodat ik het pakketje kon traceren (heel netjes!!!) . Dit bleek niet eens nodig aangezien het pakketje de volgende ochtend (vandaag dus) al binnen was.

Pakketje uitgepakt en echt alles is super netjes ingepakt en serieus als nieuw! En een bonnetje (met dus nog 9 maanden garantie bij de winkel). Apparaat ziet er nog helemaal gaaf (gaaf als in 'nieuw' ) uit. Alles wat beloofd is is dus ook helemaal goed gekomen, ofwel ik ben bijzonder tevreden over de gang van zaken met Erik!

En trouwens voor de mensen die het misschien niet geloofden in het topic zelf, ik heb bewijs dat Erik de helft van het geld heeft overgemaakt op Giro 555! Dat vond ik ook bijzonder nobel van de verkoper

Al met al een flink verhaal maar had het niet met minder woorden kunnen zeggen (denk ik), Erik is een bijzonder goede verkoper en kan makkelijk vertrouwd worden!
      zondag 9 januari 2005 @ 11:07:57 #106
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_24480779
    quote:
    Op vrijdag 24 december 2004 14:11 schreef TheSilencer het volgende:

[..]

O, dus daar heb je een handje van... (teveel overmaken)
    Dit keer heb ik precies genoeg overgemaakt
      zondag 9 januari 2005 @ 20:01:01 #107
    33160 akkien
    nemo in amore videt
    pi_24489754
    DVD's gekocht van morpheus_at_work en alles erg goed verlopen....

kut cookies... dit is dus gepost door janatwork

[ Bericht 52% gewijzigd door akkien op 09-01-2005 20:11:24 ]
    imagination is more important than knowledge
      dinsdag 11 januari 2005 @ 17:02:44 #108
    69552 Simon81
    Wanna play....?!?
    pi_24519528
    Spullen verkocht aan:
    - Zweefvliegje (nog ff wachten op de centjes (lang leve die slome boerenleenbank), maar vertrouw ik wel. Heb nl. een screenshotje gekregen) Snelle goede verkoop en ze is volgens mij ook niet lelijk ook
    - Nielsgeode, geld duurde ff door dat hij bij de boerenleenbank zit maar alles is goed gekomen en was kortom een snelle goede verkoop.

Allebei toppie!

[ Bericht 1% gewijzigd door Simon81 op 11-01-2005 19:09:47 ]
    : : Kopen, kopen.....niet kijken : :
    pi_24519892
    Heb wat geheugen gekocht van Simon81. Geld overgemaakt via internetbankieren en een screenshotje gestuurd. Reepje had ik de volgende dag al binnen Alleen die postbank is zo sloom
    blub blub
    pi_24522477
    Zoals hierboven al vermeld staat, heb goede zaken gedaan met Simon81! (wist niet dat je het geld NOG niet had? Stomme banken ook!)
    Heb een mobieltje gekocht en vroeg of hij het nog diezelfde dag kon versturen (screenshotje van geld overmaken gemaakt) en dat heeft ie heel lief voor mij gedaan en natuurlijk was het mobieltje de volgende dag binnen!

Simon, toppiej!
    pi_24531735
    Ik had gisteren een afspraak met Kesj voor mijn mobiele telefoon. Om 13:00 was hij bij mij en heeft de telefoon bekeken, vervolgens zegt hij dat hij naar de bank moet om te pinnen, dus ik geef hem inlichtingen over hoe je daar naar toe rijd.

Maar meneer is niet meer teruggekomen. Ik zag hem na 2 uurtjes online komen op msn en stuurde een berichtje, zegt dat het een collega is, die heeft gebeld met kesj en die zei dat hij de postbank (ik had hem niet naar de postbank gestuurd, hij zei niet dat hij de postbank moest hebben) niet kon vinden en dat hij maar 250 euro kon pinnnen bij rabobank en dat hij werd weggeroepen door een telefoontje van een klant. Collega zou doorgeven dat hij me zou mailen, maar dat heeft hij niet gedaan.

Hij heeft mijn telefoonnummer maar heeft nooit verder iets laten weten.

Ik ga hem nu nog een keer mailen, maar dit is iniedergeval mijn ervaring met kesj.
    Email zelfde verhaal, is nog wel geintereseerd maar is niet meer in de buurt deze week.

[ Bericht 5% gewijzigd door StarBright op 12-01-2005 14:30:19 (update) ]
    "I'm so antisocial, that I am afraid of myself!" Qoute from Me.
      donderdag 13 januari 2005 @ 23:04:21 #112
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_24553365
    Beetje laat.. (bijna een half jaar geleden), maar dat komt deels doordat de koper me een paar maanden aan het lijntje heeft gehouden.

Het gaat om [TK] GBA SP Classic NES Limited Ed. + Donkey Kong waar Roelxxl meerdere malen aangaf de SP te willen kopen en tevens een Dreamcast van me te willen kopen. Eerst zou hij aangeven wanneer hij langs kon komen (binne 2 weken zei hij), maar ik hoorde niks van hem. Na een tijd gemaild.. geen antwoord. Na een maandje of 2 gaf hij aan in elk geval de SP nog te willen hebben en het geld over te maken zodat ik hem op kon sturen. Weer niks...

Inmiddels heb ik het opgegeven en zit nog altijd met mijn SP die nu ook in nederland verkrijgbaar is en een stuk minder op zal brengen... (maar dat feit is dan ook deels mijn eigen schuld.. had ik maar sneller een andere koper moeten zoeken)

Ik zoek ook geen oplossing middels deze melding (heb de hoop betreffende deze user wel opgegeven), maar wil wel voor hem waarschuwen....
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_24567509
    Ipaq goed ontvangen, netjes ingepakt en aangetekend verstuurd.

Helaas hadden we eerst afgesproken maar dit liep niet helemaal goed. Verdere afhandeling verliep echter weer top!

Product ziet er nog goed uit. Gekocht product:
    [TK] IPAQ 3870 + GPS muis en veel extra's
    pi_24604384
    Schoenen netjes ontvangen in de originele doos met alles erin in
    Contact verliep ook perfecto munto !

Gekocht produkt:
    [TK] Asics Onitsuka Tiger Tai-Chi Collectable Sneakers.
    In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 januari 2005 @ 23:24:39 #115
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_24604489
    Misschien handig om alle namen uit de topics op een rijtje te zetten....
    pi_24709940
    ja of een punten systeem net als ebay zodat je kan zien welke user betrouwbaar is of niet
    Facts don't care about your feelings
      zondag 23 januari 2005 @ 22:38:55 #117
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_24713060
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 18:33 schreef YoshiBignose het volgende:
    ja of een punten systeem net als ebay zodat je kan zien welke user betrouwbaar is of niet
    prima plan, graag ook een optie erbij implementeren dat er minpunten verdient kunnen worden zodra users V&A topics in de zeik gaan nemen & af gaan kraken.
      maandag 24 januari 2005 @ 00:52:09 #118
    33954 ElisaB
    pi_24716370
    quote:
    Op zondag 16 januari 2005 23:24 schreef Swetsenegger het volgende:
    Misschien handig om alle namen uit de topics op een rijtje te zetten....
    En wat wil je er daarna precies mee?

OT: Ik heb een digitale camera gekocht van E.T. en dat is prima bevallen
      maandag 24 januari 2005 @ 01:38:42 #119
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_24716989
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 00:52 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En wat wil je er daarna precies mee?

OT: Ik heb een digitale camera gekocht van E.T. en dat is prima bevallen
    Dan kun je nagaan in welke mate iemand betrouwbaar is... Ik waarschuw bv. een paar posts hierboven wel voor een gebruiker, maar zodra dit topic vol is raakt die waarschuwing snel in de vergetelheid...
    I am just a dreamer, but you are just a dream
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 januari 2005 @ 10:36:19 #120
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_24719937
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 01:38 schreef Dromer het volgende:

[..]

Dan kun je nagaan in welke mate iemand betrouwbaar is... Ik waarschuw bv. een paar posts hierboven wel voor een gebruiker, maar zodra dit topic vol is raakt die waarschuwing snel in de vergetelheid...
    Inderdaad.
    Er is niemand welke ervaringen topic 1 doorspit opzoek naar ene bepaalde naam.
    Dus gewoon een lijstje met ervaringen:

Swets - Perfect
    Karel - slecht

bv
      maandag 24 januari 2005 @ 18:09:02 #121
    33954 ElisaB
    pi_24726930
    Dit is een periodiek terugkerend gespreksonderwerp. Er is veel voor te zeggen, maar ook wel wat tegenin te brengen.

Ik zal morgen of zo ff zoeken waar die hele discussie staat. De kern is in elk geval dat iedereen het belang ervan inziet, maar niemand de tijd heeft om er iets geniaals op te bedenken (wie gaat het bijhouden, wie beslist nou uiteindelijk wie er gelijk heeft als er discussie ontstaan is, etc).
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 januari 2005 @ 19:41:48 #122
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_24728401
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 18:09 schreef ElisaB het volgende:
    Dit is een periodiek terugkerend gespreksonderwerp. Er is veel voor te zeggen, maar ook wel wat tegenin te brengen.

Ik zal morgen of zo ff zoeken waar die hele discussie staat. De kern is in elk geval dat iedereen het belang ervan inziet, maar niemand de tijd heeft om er iets geniaals op te bedenken (wie gaat het bijhouden, wie beslist nou uiteindelijk wie er gelijk heeft als er discussie ontstaan is, etc).
    Moet breuls toch in elkaar kunnen knopen.
    Users mogen punten geven. Om misbruik te voorkomen (ik vind hem een lul, dus geef 0 punten elke keer) maximaal een x aantal keer stemmen per maand ofzo.

Daar is natuurlijk wel wat op te verzinnen.
      maandag 24 januari 2005 @ 21:11:13 #123
    33954 ElisaB
    pi_24730105
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
    Users mogen punten geven. Om misbruik te voorkomen (ik vind hem een lul, dus geef 0 punten elke keer) maximaal een x aantal keer stemmen per maand ofzo.

Ik denk dat Breuls dat zeker zou moeten kunnen, maar gezien de overige punten van aandacht, ontbreekt hem daarvoor de tijd (gok ik zomaar). Maar het is in elk geval niet iets waarvan wij vinden dat het niet zou moeten, maar gebrek aan tijd van hen met écht verstand van zaken ontbreekt ff.

Nu zou je kunnen zeggen dat we voorlopig een lijstje met de hand kunnen bijhouden, maar dat is al eerder geprobeerd en kost erg veel tijd. Een - frankly - ik heb geen zin / tijd om het bij te houden.
    pi_24734345
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Een sticky topic met userbeoordelingen en 't toekennen van punten via mail aan 1 van de OP's met topic en punt voor de afhandeling met duidelijk verhaal erbij.
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 januari 2005 @ 09:15:50 #125
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_24736910
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 00:28 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Een sticky topic met userbeoordelingen en 't toekennen van punten via mail aan 1 van de OP's met topic en punt voor de afhandeling met duidelijk verhaal erbij.
    Dat vereist weer activiteit van de Modjes.
      dinsdag 25 januari 2005 @ 10:15:51 #126
    33954 ElisaB
    pi_24737676
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
    Dat vereist weer activiteit van de Modjes.
    Op zich zou ik er nog wel werk in willen steken hoor. Alleen moet het dan wel een systeem zijn dat ook ergens op slaat. Ik zal jullie deelgenoot maken van de beren die ik op de weg zie:

• Stel dat jij en user X een deal hebben gemaakt. Jij vindt dat dat perfect is gelopen (je hebt je geld keurig ontvangen), maar user X vindt van niet. Hij heeft namelijk niet dát gekregen wat hem was beloofd. Jij geeft user X een pluspunt, maar user X geeft jou een minpunt. Jij baalt en gaat mij mailen. En ik heb geen flauw idee hoe het werkelijk zit, dus besluiten we (ten onrechte) het minpunt maar achterwege te laten.

• Stel dat jij en user X een deal hebben gemaakt. Jij vindt dat dat perfect is gelopen (je hebt je geld keurig ontvangen en hebt netjes alles opgestuurd), maar user X vindt van niet. Hij beweert namelijk (ten onrecht, want het geheel is bedoeld om jou te naaien) dat ie niets heeft ontvangen. Jij geeft user X een pluspunt, maar user X geeft jou een minpunt. Jij baalt en gaat mij mailen. En ik heb geen flauw idee hoe het werkelijk zit, dus besluiten we (ten onrechte) jou een pluspunt te onthouden.

De kern is: het idee is prma. Alleen bij eBay zit er een sanctie aan het puntensysteem: je account wordt al vrij snel waardeloos. Hier op FOK! ligt dat nét een beetje anders. Het kan er wel op lijken, maar het wordt het toch niet helemaal.

Waar ik een beetje bang voor ben is dat het lijstje enkel zal bestaan uit jubelverhalen, omdat minpunten door iedereen betwist zullen worden. En daar de mods geen idee hebben, zal snel besloten de minpunten er dus maar uit te laten.

Ervan uitgaande dat het gros hier van goede zin en wil is en niet van plan de boel op te lichten, heb je in feite niets aan een lijstje met jubelverhalen. Iedereen wil namelijk met name weten wie niet te vertrouwen is. Lijkt me. Toch?

Misschien wil iedereen ook wel weten wie wél te vertrouwen is (de omgekeerde redenering dus), maar als je ervan uitgaat dat het grootste deel gewoon te vertrouwen is, dan is het bijhouden van lijstjes héél veel werk om alleen dát te bevestigen.

Ik begin ingewikkeld te lullen geloof ik. Snappen jullie een beetje wat ik bedoel?
  • Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_24745794
    goede ervaring met new_born89

GSM van hem gekocht in [TK] Nokia 3210 (Simlock-vrij)

Zeer tevreden, snel geregeld, liet een hoger bod 'schieten' omdat we al een deal hadden en dat vind ik erg netjes want dat zie je niet vaak. Iets laat met versturen maar liet dat op eigen initiatief weten. Vandaag binnengekregen en ben zeer tevreden.

goed zaken doen dus met new_born89
    .
    pi_24765693
    Hoi, wilde even mijn ervaring neerzetten:

DVD's gekocht van Verbal, zijn in uitstekende zaak, en voelde erg vertrouwd!
    Klasse!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      donderdag 27 januari 2005 @ 22:45:35 #130
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_24787597
    oké, alles dichtgemikt...

tip: gebruik volgende keer bij verkoop het topicreport, dan wordt je topic nog sneller gesloten
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      vrijdag 28 januari 2005 @ 15:59:42 #131
    98799 TheSilencer
    is een goede keuze!
    pi_24799731
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 22:45 schreef Adelante het volgende:
    oké, alles dichtgemikt...

tip: gebruik volgende keer bij verkoop het topicreport, dan wordt je topic nog sneller gesloten
    Môch... wordt toch niet altijd op gereageerd mod-jes... in my actives staan er nog een paar open die ik al lang heb afgemeld...
      vrijdag 28 januari 2005 @ 22:02:59 #132
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_24805347
    ik zie geen topicreports bij jouw topics staan anders
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      vrijdag 28 januari 2005 @ 22:03:21 #133
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_24805351
    snelle reactie ook
    pi_24808115
    [TK/TR] Nokia 6260
    Leuk telefoontje.., goed afgehandeld met PyTh
    Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
      zondag 30 januari 2005 @ 18:22:13 #135
    98799 TheSilencer
    is een goede keuze!
    pi_24836754
    Zijn er anders wel een hoop extra dichtgezet... However, thanks moderators!
    pi_24837495
    Erg goede ervaring met http://forum.fok.nl/user/history/13368 uit http://forum.fok.nl/topic/658419
    Allemaal erg snel gegaan en erg goed en netjes hier gekregen. Ben erg tevreden met m'n nieuwe telefoontje
    Nu nog ff afwachten of Nigelator m'n 6610i ook goed heeft ontvangen.
    pi_24849536
    quote:
    Op zaterdag 29 januari 2005 00:19 schreef Kluupkluup het volgende:
    [TK/TR] Nokia 6260
    Leuk telefoontje.., goed afgehandeld met PyTh
    Hmm, toch een problem gevonden na thuiskomst.
    Ik ben vanuit Deventer naar Eindhoven gekomen. Daar hebben we het verder afgehandeld. Verder niet in de doos gekeken, dat vond ik zo achterdochtig. Maar toen ik op de trein stond te wachten toch maar even kijken. Alles zat erin dacht ik. Zoals in het topic vermeld zou er ook een 256mb RE-MMC bij moeten zitten. Ik keek in de telefoon zelf, daar zat een kaartje van 32mb in. En er zat nog een kaartje in zo'n klein plasticen opbergdoosje. Ik keek er verder niet meer naar en pas bij thuiskomst zag ik dat het zo'n dingetje was:

Een adaptor om van een Reduced MMC en volwaardige MMC te maken, zodat hij in een kaartlezer kan. Maaar.. waar is die 256 dan?
    Ik heb PyTh tot 3x gemailt dit weekend. Uit zijn reactie bleek dat de 256mb MMC erbij zou moeten zitten. Nu heb ik terug gemailt waar hij hem dan heeft ingestopt. Hij heeft hem niet in dat beschermhoesje gestopt bij die adaptor in, want dan was het me wel opgevallen op station eindhoven. Als hij hem gewoon los in de doos heeft gedaan is het vrij stom, want zo'n ding valt er dan gegarandeerd uit natuurlijk. Hij zat er in ieder geval al niet bij toen ik de doos opende op het perron. Het is een duur kaartje (50 euro) en dus een van de hoofdredenen waarom ik van PyTh de telefoon kocht, aangezien ze op marktplaats voor minder te koop staan.

Wordt vervolgt..
    pi_24860422
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 13:37 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ik ben vanuit Deventer naar Eindhoven gekomen. Daar hebben we het verder afgehandeld. Verder niet in de doos gekeken, dat vond ik zo achterdochtig. Maar toen ik op de trein stond te wachten toch maar even kijken. Alles zat erin dacht ik. Zoals in het topic vermeld zou er ook een 256mb RE-MMC bij moeten zitten. Ik keek in de telefoon zelf, daar zat een kaartje van 32mb in. En er zat nog een kaartje in zo'n klein plasticen opbergdoosje. Ik keek er verder niet meer naar en pas bij thuiskomst zag ik dat het zo'n dingetje was:
    [afbeelding]
    Een adaptor om van een Reduced MMC en volwaardige MMC te maken, zodat hij in een kaartlezer kan. Maaar.. waar is die 256 dan?
    Ik heb PyTh tot 3x gemailt dit weekend. Uit zijn reactie bleek dat de 256mb MMC erbij zou moeten zitten. Nu heb ik terug gemailt waar hij hem dan heeft ingestopt. Hij heeft hem niet in dat beschermhoesje gestopt bij die adaptor in, want dan was het me wel opgevallen op station eindhoven. Als hij hem gewoon los in de doos heeft gedaan is het vrij stom, want zo'n ding valt er dan gegarandeerd uit natuurlijk. Hij zat er in ieder geval al niet bij toen ik de doos opende op het perron. Het is een duur kaartje (50 euro) en dus een van de hoofdredenen waarom ik van PyTh de telefoon kocht, aangezien ze op marktplaats voor minder te koop staan.

Wordt vervolgt..
    Ondertussen antwoord van PyTh gehad.. Hij zei dat de 256mb aan de adaptor zat in dat beschermhoesje. Weet hij 100% zeker.
    En ik weet zeker dat alleen dat beschermhoesje erin zat , ik maakte dat hoesje pas bij thuiskomst open, dus het kan er niet uitgevallen zijn.. Wel mooi een dingetje van 50 euro pleite.. *zomaar*
    pi_24867141
    Adelante, zou je mijn topic svp ook kunnen sluiten? Ik heb al verschillende keren een topic report gestuurd omtrent dit item, maar hij wordt maar niet gesloten. Gaat om dit topic: [TK] Tweaked Logitech cordless optical mouse
      dinsdag 1 februari 2005 @ 18:24:01 #140
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_24867247
    quote:
    Op dinsdag 1 februari 2005 18:17 schreef Vulpecula het volgende:
    Adelante, zou je mijn topic svp ook kunnen sluiten? Ik heb al verschillende keren een topic report gestuurd omtrent dit item, maar hij wordt maar niet gesloten. Gaat om dit topic: [TK] Tweaked Logitech cordless optical mouse
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 22:20 schreef E.T. het volgende:

Jullie zijn snel!
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 23:14 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Héél soms wel
    quote:
    Op vrijdag 21 januari 2005 08:50 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

pi_24870892
    Deal met Hakkert is goed verlopen, heb .Hack volume 1 en bijbehorende strategy guide aan hem verkocht.

Zie topic: [TK] PS2 games waaronder .Hack
    pi_24871366
    quote:
    Op dinsdag 1 februari 2005 21:31 schreef CloudStrife het volgende:
    Deal met Hakkert is goed verlopen, heb .Hack volume 1 en bijbehorende strategy guide aan hem verkocht.

Zie topic: [TK] PS2 games waaronder .Hack
    Mee eens
    Mijn games
    He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
      dinsdag 1 februari 2005 @ 22:34:54 #143
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_24872209
    beide dicht dus...
    pi_24882235
    quote:
    Op dinsdag 1 februari 2005 22:34 schreef Adelante het volgende:
    beide dicht dus...
    Kweenie of hier thuis hoort, maar cloudstrife wil nog wat verkopen adelante... Misschien iets te vroeg dicht
    Mijn games
    He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
    pi_24905122
    [TK] Puch Maxi

Geqxon bood een brommer aan, maar wilde hem uiteindelijk niet verkopen toen ik om het framenummer vroeg, terwijl hij nog geen antwoord had gegeven op mijn vraag of het wel om een eerlijke brommer ging.

Zwaar balen voor mij dus.

Wees nou eerlijk mods, dit is toch geen manier van handelen.

Ik vind het ook heel onbeleefd van je Geqxon dat je niet op mijn mail reageert.l

[ Bericht 10% gewijzigd door Louterman op 03-02-2005 18:31:24 ]
    pi_24906828

=
    pi_24907099
    Waarom heb je hem nu wel uiteindelijk aan iemand verkocht, en aan mij niet?
    pi_24907190
    Omdat diegene die em op kwam halen er niet al te moeilijk over deed
    pi_24907258
    Ik zou er ook niet moeilijk over doen, en ik had trouwens over de mail 25 euro meer geboden.
      vrijdag 4 februari 2005 @ 09:13:30 #150
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_24916489
    [TK] DVD's voor een lage prijs

2 dvd's gekocht van Rijstnatie. Ging prima.
    pi_24922948
    [TK] Samsung VP-D80 digitale videocamera mag dicht want hij is verkocht
    [TK] Diverse cd's, o.a. Iron Maiden, Guns n' Roses&Metallica mag dicht, want bijna alles is verkocht
    binnenkort open ik een nieuw topic met cd's
    [TK] Videobanden mag dicht, want ik open een nieuwe

[TK] Sony Ericsson T300 Die another Day edition

deze mag niet dicht, maar ik wil Spider_Nl even bedanken dat hij een bod doet, zijn adres enz. geeft, en vervolgens niks meer van zich laat horen
    pi_24935413
    Goede deal met mooiegek (http://forum.fok.nl/user/profile/32343). Topic: [TK] iRiver H320 20GB (nieuw ongebruikt in doos)

Goed contact, vlotte onderhandeling, snelle verzending en de iRiver ontvangen in de beloofde staat: nieuw en ongebruikt in doos, inclusief aankoopbon. Als de TPG nou net zo betrouwbaar was als deze verkoper, dan had ik de speler al 2 dagen eerder gehad...
    pi_24974133
    quote:
    Op dinsdag 1 februari 2005 11:55 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ondertussen antwoord van PyTh gehad.. Hij zei dat de 256mb aan de adaptor zat in dat beschermhoesje. Weet hij 100% zeker.
    En ik weet zeker dat alleen dat beschermhoesje adaptortje erin zat , ik maakte dat hoesje pas bij thuiskomst open, dus het kan er niet uitgevallen zijn.. Wel mooi een dingetje van 50 euro pleite.. *zomaar*
    Weer een mail gestuurd met de vraag de kosten van zo'n kaartje (op marktplaats 51 euro) te delen. Nog steeds geen mail terug gehad.
      woensdag 9 februari 2005 @ 10:13:08 #154
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_25002681
    Hulde aan aa_koch voor snel afhandelen van X-box game.
    pi_25007128
    [TR] Nintendo en Sega Toppers

Hulde aan General Wong voor het relaxte afhandelen, en snelle shizzle !
    In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
    pi_25009538
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 18:07 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Weer een mail gestuurd met de vraag de kosten van zo'n kaartje (op marktplaats 51 euro) te delen. Nog steeds geen mail terug gehad.
    En nog steeds niks meer vernomen van PyTh.. Kan een mod misschien helpen?
    pi_25043601
    videobanden gekocht van http://forum.fok.nl/user/history/50647
    in http://forum.fok.nl/topic/666725

Kreeg er 13 meer dan ik er in de OP stond Verder is alles perfect!

Bedankt
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_25046260
    quote:
    Op vrijdag 11 februari 2005 17:54 schreef Skv het volgende:
    videobanden gekocht van http://forum.fok.nl/user/history/50647
    in http://forum.fok.nl/topic/666725

Kreeg er 13 meer dan ik er in de OP stond Verder is alles perfect!

Bedankt
    graag gedaan hoor
      zaterdag 12 februari 2005 @ 01:01:22 #159
    33954 ElisaB
    pi_25050412
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 18:45 schreef Kluupkluup het volgende:
    Volgens mij heb ik eergisteren al antwoord gegeven. Was denk ik in een ander topic
      zaterdag 12 februari 2005 @ 23:41:23 #160
    38917 manga
    pi_25065154
    Ik heb wederom een zeer goede ervaring gehad met een Fok!ker Ditmaal was het CecilBDemented en gaat het om deze topic: [TR] Motorola E398 . Na veel emailverkeer en de verkoper lang laten wachten zodat ik alles na kon gaan (qua laten unlocken e.d. en mogelijkheden toestel) heb ik een deal gesloten met CecilBDemented. Het toestel werd op een vrijdag verzonden en kwam die zaterdag zelfs nog aan (jeej, spelen!), netjes verpakt en volledig compleet. Toestel werkt prima, accu houd het heel lang vol en wat een lol kan je er mee hebben

Al met al een hele goede deal gemaakt met CecilBDemented, bedankt nog (voor getoonde geduld o.a.) en bij deze een goede referentie voor toekomstige bieders op zijn "handel"
    pi_25104980
    Goede ervaring met Opacohen mbt. videobanden in [TK] erg veel VHS-videofilms

Banden netjes in een doos afgehaald op afgesproken tijd en afgesproken plaats. Heb ze nog niet allemaal gekeken, maar de doosjes zijn in ieder geval in goede staat.
    If you're not wiping out, you're not pushing your limits
    pi_25116589
    Ik heb net een televisie gekocht bij poudaman poudaman.
    Goed product, voor een prima prijs.

Bovendien een zeer vriendelijke en behulpzame verkoper, niets dan lof voor poudaman dus.
    pi_25116590
    Ik heb net een televisie gekocht bij poudaman poudaman.
    Goed product, voor een prima prijs.

Bovendien een zeer vriendelijke en behulpzame verkoper, niets dan lof voor poudaman dus.
    pi_25116625
    Laptop verkocht aan crx in [TK] Laptop P IV 2400 met een defect
    Perfect verlopen, 's avonds meteen geld op mijn rekening en zijn vertrouwen dat het ook daadwerkelijk verstuurd zou worden.
    Net een mailtje van hem ontvangen dat de laptop is aangekomen en ook al gerepareerd is. Iedereen blij.

crx is dus een betrouwbare koper en was ook nog zo beleefd om een mailtje met een ontvangst bevestiging te sturen.
    pi_25118304
    Van nielsgeode een 30 gig laptop hardeschijf gekocht. Muisstil, als nieuw en werkt dankzij diskmanager uitstekend op mijn P150 ibm laptopje. Ondanks dat ik op de verkeerde plek stond te wachten toch een snelle afhandeling

[TK] computeropruiming
    ...
    pi_25126458
    Oh ja nog bedankt voor de 120 gig schijf. Works like a charm. Nog vergeten te posten
    pi_25148688
    Mute_Me: De bieding eindigt do. 22.00
    [TK] Battlefield Vietnam

En toch wordt er daarna nog iets geregeld, jammer. Slechte verkoper!!!
    pi_25148818
    Van Lord_Of_Darkness een cardreader gekocht. Het apparaat is perfect aangekomen. Was nog incl. manual zelfs! Grote klasse!
    pi_25149095
    Een hardware ruil gedaan met BiGTaSTY,
    Mij deel Verstuurd maar zijn deel is na 3 weken nog steeds niet binnen

Heeft mij geblockt op MSN messenger.

Reageerde op Mails waarbij hij zei dat ik het Tracktrace nummer moet nakijken, maar die heeft hij en wil hem niet geven. Doet ook geen moeite uit zichzelf om copy van verzend bewijs op te sturen.

Mods van V/A reageren niet.

- edit: persoonlijke gegevens verwijderd -

Maandag zal er politieaangifte gedaan word omdat mod noobs hier niet reageren op email.

[ Bericht 6% gewijzigd door ElisaB op 18-02-2005 21:10:03 ]
    - Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
    pi_25149340
    [TK] Nokia 3300 MP3-Phone

Dit topic mag op slot
      vrijdag 18 februari 2005 @ 21:09:13 #171
    33954 ElisaB
    pi_25150985
    quote:
    Op vrijdag 18 februari 2005 19:14 schreef Geqxon het volgende:
    [TK] Nokia 3300 MP3-Phone

Dit topic mag op slot
    oks
      vrijdag 18 februari 2005 @ 21:11:08 #172
    33954 ElisaB
    pi_25151024
    quote:
    Op vrijdag 18 februari 2005 19:00 schreef MrUber het volgende:
    Maandag zal er politieaangifte gedaan word omdat mod noobs hier niet reageren op email.
    Geen mail ontvangen. Wél persoonlijke gegevens verwijderd.
      vrijdag 18 februari 2005 @ 21:12:36 #173
    33954 ElisaB
    pi_25151051
    quote:
    Op vrijdag 18 februari 2005 21:11 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Geen mail ontvangen. Wél persoonlijke gegevens verwijderd.
    Met de volgende tekst:
    quote:
    zal ook wel weer niet... rot toch op.
    Had ik hieruit moeten opmaken dat mijn inmenging gewenst was? If so, dan spijt het me dat ik dat niet opgepikt heb
    pi_25154281
    mail is verzonden naar alle 3 mods... dus 1 van hen heeft hem echt wel ontvangen...

de rot toch op opmerking was het nutteloze machtsvertoon door het verwijderen van post...

Ik vind je gewoon een superslechte mod
    pi_25154355
    Je moet gewoon niet zeiken, alsof de mods hier alles bij mensen privé kunnen regelen
      zaterdag 19 februari 2005 @ 00:02:16 #176
    33954 ElisaB
    pi_25154357
    quote:
    Op vrijdag 18 februari 2005 23:58 schreef MrUber het volgende:
    mail is verzonden naar alle 3 mods... dus 1 van hen heeft hem echt wel ontvangen...
    Dat zullen die andere twee wel zijn (wie is eigenlijk de derde?)
    quote:
    de rot toch op opmerking was het nutteloze machtsvertoon door het verwijderen van post...
    Nee, in 7 topics posten dat iemand een oplichter is is lekker nuttig
    quote:
    Ik vind je gewoon een superslechte mod
    Ow, owkee
      zaterdag 19 februari 2005 @ 00:03:27 #177
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_25154383
    geen mail ontvangen, dus geen actie ondernomen
    pi_25154416
    quote:
    Op zaterdag 19 februari 2005 00:02 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat zullen die andere twee wel zijn (wie is eigenlijk de derde?)
    [..]

Nee, in 7 topics posten dat iemand een oplichter is is lekker nuttig
    [..]

Ow, owkee
    IkvindjeWelLief hoor!
      zaterdag 19 februari 2005 @ 00:08:02 #179
    33954 ElisaB
    pi_25154488
    Wat ik eigenlijk maar wilde zeggen: als je wilt dat ik me ergens in meng, dan kun je me mailen. Als ik niet reageer (omdat ik niets heb ontvangen namelijk), dan kun je een berichtje in het feedbacktopic achterlaten. Wat niet de bedoeling is, is dat je alle topics van degene waar je het niet mee eens bent gaat volstouwen met de mededeling dat de betreffende user een oplichter is. Daar heb ik je redelijk netjes per mail op gewezen. En inderdaad heb ik die posts verwijderd. Als jij dat nutteloos machtsvertoon vindt, dan mag dat van mij. Maar verwacht niet van me dat ik je naar aanleiding van je 'rot op' achterna ga mailen om te vragen of het toch allemaal wel goed is gekomen.

Doe het normaal en fatsoenlijk, dan is er nix aan de hand. Maar als je het op deze manier doet, dan heb je aan mij niet veel.

Succes ermee verder.
      zaterdag 19 februari 2005 @ 00:08:24 #180
    33954 ElisaB
    pi_25154495
    quote:
    Op zaterdag 19 februari 2005 00:04 schreef Skv het volgende:
    IkvindjeWelLief hoor!
    Whehehe
    pi_25155418
    quote:
    Op zaterdag 12 februari 2005 23:41 schreef manga het volgende:
    Ik heb wederom een zeer goede ervaring gehad met een Fok!ker Ditmaal was het CecilBDemented en gaat het om deze topic: [TR] Motorola E398 . Na veel emailverkeer en de verkoper lang laten wachten zodat ik alles na kon gaan (qua laten unlocken e.d. en mogelijkheden toestel) heb ik een deal gesloten met CecilBDemented. Het toestel werd op een vrijdag verzonden en kwam die zaterdag zelfs nog aan (jeej, spelen!), netjes verpakt en volledig compleet. Toestel werkt prima, accu houd het heel lang vol en wat een lol kan je er mee hebben

Al met al een hele goede deal gemaakt met CecilBDemented, bedankt nog (voor getoonde geduld o.a.) en bij deze een goede referentie voor toekomstige bieders op zijn "handel"
    haha ik had in dit geval geen haast met die gsm en je wou hem graag hebben nou prima dan wachten we wel even
    alles is prima verlopen
    betaling alles nou das het wachten wel waard.
    dus + punten voor manga

oja elisaB
    je bent een schatje hoor
    no bad words about you.

en de rest van de mods zijn ook prima!!!
    Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
    pi_25160029
    quote:
    Op zaterdag 19 februari 2005 00:04 schreef Skv het volgende:

[..]

IkvindjeWelLief hoor!
    dan ben je de enige
      zaterdag 19 februari 2005 @ 13:03:30 #183
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_25160223
    heb je mail nu ontvangen MrUber en zal eens kijken of
    ie mijn mail wel reageert, cc doe ik wel naar jou toe
    pi_25172457
    okay Bedankt.
    pi_25175859
    Doe hier maar een slotje op.
    [TK] Veel goodies en games (GBA/PC/N-Gage)
    Goede deals gehad met HomerJ en GameDemon, geld was snel overgemaakt en dezelfde dag nog ging de game op de post.
      zondag 20 februari 2005 @ 10:52:31 #186
    33954 ElisaB
    pi_25175902
    quote:
    Op zondag 20 februari 2005 10:46 schreef Thomper het volgende:
    Doe hier maar een slotje op.
    [TK] Veel goodies en games (GBA/PC/N-Gage)
    Goede deals gehad met HomerJ en GameDemon, geld was snel overgemaakt en dezelfde dag nog ging de game op de post.
    Op slot
      woensdag 23 februari 2005 @ 10:37:52 #187
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_25211751
    Sc0rPi0n wil ik graag bedanken voor een toppie pc ding voor mijn zusje
    pi_25211854
    quote:
    Op vrijdag 18 februari 2005 21:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

oks
    Thanks
    pi_25214472
    sylvesterrr is heel snel en goed van vertrouwen!

super!

[gez] geheugen SDRAM 64 Mb (of meer)
      Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 18:17:43 #190
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_25217865
    En een negatieve reactie van mij...

[tk] zipdrive paralellle poort 100mb extern + 5x 100mb disk is niet doorgegaan omdat TS mij een loser vindt alleen omdat ik een Postbankrekening heb

Kwam neer op: alle mensen met een postbankrekening zijn losers, wil hij liever niet mee praten en postkantoren zijn net slachthuizen waar je uren moet wachten. Ook had hij nog vuil thuis om de verpakking op te vullen tot 5kg zodat alle verzendkosten eruit zijn (neem ik aan?).

Heel vage user, heb er geen vertrouwen in dat dat ooit aan zou kunnen komen dus gaat de koop niet door (ik stelde voor meer te betalen dan de verzendkosten alleen, dat was prima tot hij hoorde dat ik een Postbankrekening heb...)

Goede ervaringen:

van JK uit [TK] Console games N64 / PSX / PS2 / NGC < dit topic een spel gekocht, snel, vriendelijk, goed verpakt, super!

van Mister_T uit [TK] Playstation 2 - GameCube + Games <dit topic 2 spellen gekocht ook hier snel, vriendelijk en goed verpakt.

van kinky_queen uit [TK] 500 Videobanden, ook los te koop < dit topic een band gekocht, ook super.

van W4 een ZIP schijf gekocht in [TK] Zooi oude computerspullen ... < dit topic en ook hier super!

van SuPerTje uit [TK] PC stuff + NGC Games < dit topic 2 spellen gekocht, wederom uit de kunst.

Slotjes (ik plaats wel topicreports, maar ze staan nog open):

[TK] Bruce Springsteen live & rare naar alle tevredenheid verkocht

[TK] Bon Jovi collectors video ook naar alle tevredenheid verkocht

tot zo ver
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_25220344
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 10:37 schreef Robertje het volgende:
    Sc0rPi0n wil ik graag bedanken voor een toppie pc ding voor mijn zusje
    Thanx

Hoop dat je zusje er veel plezier en gemak van heeft.
    ♥ K, N, R en F ♥
      woensdag 23 februari 2005 @ 20:58:20 #192
    33954 ElisaB
    pi_25220553
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
    Heel vage user, heb er geen vertrouwen in dat dat ooit aan zou kunnen komen dus gaat de koop niet door (ik stelde voor meer te betalen dan de verzendkosten alleen, dat was prima tot hij hoorde dat ik een Postbankrekening heb...)
    Ik wil niemand nergens van beschuldigen, maar als je met de postbank betaalt, dan moet je de naam en woonplaats van de ontvanger weten. Iemand die perse niet wil dat je met Postbank betaalt, kan nog wel eens als reden hebben dat hij of zij niet wil dat je zijn of haar echte naam en woonplaats kent.
    Waarom dat is mag je zelf bedenken

Ik zeg niet (NIET) dat dat in dit geval aan de orde is, maar het is een bekende kink in de kabel bij deals via internet.

Ik denk: ik zeg het maar even
      Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 21:21:34 #193
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_25220993
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 20:58 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik wil niemand nergens van beschuldigen, maar als je met de postbank betaalt, dan moet je de naam en woonplaats van de ontvanger weten. Iemand die perse niet wil dat je met Postbank betaalt, kan nog wel eens als reden hebben dat hij of zij niet wil dat je zijn of haar echte naam en woonplaats kent.
    Waarom dat is mag je zelf bedenken

Ik zeg niet (NIET) dat dat in dit geval aan de orde is, maar het is een bekende kink in de kabel bij deals via internet.

Ik denk: ik zeg het maar even
    hij gaf naam, adres, mail, tel en bank
    ik zei: ik maak het over, heb je het morgen, want ik heb postbank
    als antwoord: met dat soort mensen praat ik liever niet, losers
    ik weer: mensen die een postbankrekening hebben?
    als antwoord een hoop rotte vis...

ik heb nooit eerder problemen gehad en koop regelmatig naar alle tevredenheid via Fok!
      woensdag 23 februari 2005 @ 21:23:59 #194
    33954 ElisaB
    pi_25221032
    Tsja, zo ik al zei: hoeft hier niet aan de orde te zijn. Wel een beetje een erg rare manier van doen. Ben benieuwd of ie hier nog een keer laat weten wat de dieperliggende filosofische achtergrond van deze houding is
    pi_25221479
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 14:09 schreef tie-rep het volgende:
    goed van vertrouwen!
    En terecht toch? Je hebt het geld - zoals ik had verwacht - gewoon direct overgemaakt.
    pi_25258642
    slechte ervaring met Lord_of_darkness
    [TK] Allemaal PC rommel

geld vantevoren overgemaakt
    dagen erna pas laten weten wanneer hij het zou versturen...
    nu na 2 weken nog niets ontvangem
    hij reageert niet op me mails en laat alleen vaag in topic weten dat het verstuurd is.

Me eerste negatieve ervaring hier op FOK

/edit
    user heeft inmiddels gereageerd via de mail. verttelde me nogmaals dat het verstuurd is
    nouja. ik dus pech neem aan dat tpg het is kwijtgeraakt
    6eurootjes weg , maarja gelukkig dat het geen dure hardware ofzo is

[ Bericht 26% gewijzigd door YebCar op 26-02-2005 13:05:01 ]
      vrijdag 25 februari 2005 @ 23:37:30 #197
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_25258683
    laat even weten of jullie er samen nog uitkomen, want alleen zo'n banale
    reactie in het topic kan natuurlijk niet
    pi_25263109
    Drie dvd's gekocht van JK in zijn topic [TK] Aantal DVD's Ik heb ze gisteren opgehaald en ze zien er netjes uit. Ook een prima handelaar, want ik zat donderdag per ongeluk in de verkeerde trein (toen zou ik ze eigenlijk komen ophalen) en toen heeft hij na telefonisch contact zonder problemen de afspraak naar vrijdag verzet.
    pi_25265680
    [TK] Elro Draadloos Video/DVD/PC Systeem gekocht van HellRaver ! Belde me netjes op om te zeggen dat hij in de buurt van de Mac was Adam Z-O. 45 minuten later had ik het spul in mn handen en reden we weer 'huis'waards

Thanx! Het werkt goed! Vanavond maar eens een filpmpje in de huiskamer kijken!
    pi_25269327
    Mooi,

Ook goeie ervaring met DiMacho in [TK] Elro Draadloos Video/DVD/PC Systeem was geen probleem dat hij het een weekje later kreeg.... Prima koper!

Ook goede ervaringen met space-kees en flappiewappie in [TK] Nokia headset (6230 etc.) Was misschien niet zo netjes om je spullen in andermans topic te verkopen maar alles is uiteindelijk netjes afgehandeld! (Had ook liever een zwarte headset i.v.m. de kleur van m'n telefoon dus dat kwam mooi uit)

[ Bericht 47% gewijzigd door HellRaver op 26-02-2005 19:34:56 ]
    pi_25269881
    [TK/TR]Perimeter
    Het geld ervoor is binnen, morgen gaat de game op de post. Slotje kan erop.
      zaterdag 26 februari 2005 @ 20:05:38 #202
    33954 ElisaB
    pi_25269963
    quote:
    Op zaterdag 26 februari 2005 20:00 schreef Thomper het volgende:
    [TK/TR]Perimeter
    Het geld ervoor is binnen, morgen gaat de game op de post. Slotje kan erop.
    Hij's dicht
    pi_25273357
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 13:37 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

[afbeelding]

Wordt vervolgt..
    quote:
    Op dinsdag 1 februari 2005 11:55 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

En ik weet zeker dat alleen dat beschermhoesje erin zat , ik maakte dat hoesje pas bij thuiskomst open, dus het kan er niet uitgevallen zijn.. Wel mooi een dingetje van 50 euro pleite.. *zomaar*
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 18:07 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 18:45 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

quote:
    Op zaterdag 12 februari 2005 01:01 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik eergisteren al antwoord gegeven. Was denk ik in een ander topic
    Ik laat 't maar hierbij. Ben erg teleurgesteld in PyTh dat hij niet eens de dialoog wil aangaan. Hij moet geloven dat het kaartje er écht niet inzat. Ik sta niet sterk, ik moet het echt hebben van de 'goedgelovigheid' van PyTh. Ik heb inmiddels zelf een kaartje erbij gekocht, want 32mb vond ik wat weinig. Wat ik gewoon jammer vind is dat hij me niet geloofd en mij dat een hele zaterdag werken kost. Als PyTh wil, mag hij me mailen, maar ik laat het hier maar bij. Ik wil hem niet laten 'dwingen' door een moderator, hij moet mij maar gewoon geloven, zo niet, dan houdt het gewoon op.
    pi_25282822
    Is ook niet echt slim om niet eerst je spullen te controleren.......
      zondag 27 februari 2005 @ 16:05:31 #205
    33954 ElisaB
    pi_25282875
    quote:
    Op zaterdag 26 februari 2005 23:28 schreef Kluupkluup het volgende:
    Als PyTh wil, mag hij me mailen, maar ik laat het hier maar bij. Ik wil hem niet laten 'dwingen' door een moderator, hij moet mij maar gewoon geloven, zo niet, dan houdt het gewoon op.
    Mooi balen is dit. Maar even voor de zekerheid: heb je een van de mods gemaild?
    pi_25284918
    quote:
    Op zondag 27 februari 2005 16:05 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Mooi balen is dit. Maar even voor de zekerheid: heb je een van de mods gemaild?
    Nee.. Wat ik zei. Dat komt zo dwingend over. Hij moet mij gewoon geloven, dat doet hij blijkbaar niet, dat is erg jammer.
      zondag 27 februari 2005 @ 19:16:31 #207
    33954 ElisaB
    pi_25285523
    quote:
    Op zondag 27 februari 2005 18:31 schreef Kluupkluup het volgende:
    Nee.. Wat ik zei. Dat komt zo dwingend over. Hij moet mij gewoon geloven, dat doet hij blijkbaar niet, dat is erg jammer.
    Snap ik, en ik snap ook de reden. Blijf het jammer vinden.
      zondag 27 februari 2005 @ 20:37:18 #208
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_25286594
    Ik wil graag Mex_ bedanken voor het snel afhandelen [TK] Iiyama Vision Master 1403 LS704UT 17" monitor
      Moderator dinsdag 1 maart 2005 @ 10:46:13 #209
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_25309504
    zeer goede deal met spone,
    super snel opgestuurd, telefoon als nieuw, bonnetjes erbij, topklasse

topic: [TK] Sony Ericsson T230 + USB Datakabel + headset
    pi_25316454
    nou deze moet ik gewoon laten zien:
    heb in de topic [TK] Celeron 500 van Xtravical een pc gekocht. In eerste instantie werd ik ietswat ongeduldig omdat ik na het overmaken van de centen niets meer had gehoord. Maar al snel bleek dat Xtravical even ziek was en het pakje de volgende werkdag op de post ging.
    En idd vandaag komt het "pakje"op me werk binnen. Ik moet zeggen dat dit een kunstwerk is. En bij deze dus ook mijn excuses aan Ztravical voor mijn gezeur!!! Top kerel!!!

Edit: nu dat de PC uitgepakt is blijkt dat:
    niet in zit wat er in had moeten zitten
    de pc het in zijn geheel niet doet
    geen toetsenbord en muis meegeleverd zijn
    zelfs de zijkant van de pc niet meegestuurd is!!!!

Na telefonisch contact met hem zegt hij dat alles het deed en dat ik maar pech heb want het geld is toch al op en bij hem deed hij het gewoon.

Ben dus flink afgezet.

Echter bleek dat de vader van Xtravical een zeer redelijke man was en na een kort gesprek afgesproken kon worden dat ik een gedeelte van het bedrag terug kreeg.
    Hier de orginele ad:
    [TK] Celeron 500
    beloofd was:
    Celeron 500
    16mb videokaartje
    random netwerkkaartje
    lite-on 48x cdrom
    64mb ram
    ~5-8 gig harde schijf
    Een 17" monitor (merk ofzo kan ik nergens op zien)
    Logitech usb muisje en toetsenbord

gekregen heb ik : (niet werkend)
    Celeron 500 ??? weet ik niet
    8mb videokaartje
    random netwerkkaartje
    Hitachi 8 x cdrom
    64mb ram
    2ig harde schijf
    Een 17" monitor (merk ofzo kan ik nergens op zien)
    alles dus zonder muis en zonder complete kast en

zegt genoeg denk

met Xtravical zal ik nooit meer gaan handelen en raad het ook ten strengste af!

edit: users vechten het verder per mail uit

[ Bericht 26% gewijzigd door ElisaB op 02-03-2005 23:13:56 ]
    pi_25316601
    haha, ik zei toch dat ik er een kunstwerk van ging maken
    maar inderdaag beetje stroef verlopen aan et begin maar toch nog goedgekomen
    En et is je wel vergeven hoor ook over poudaman GEEN slecht commentaar en prima om mee te handelen
      dinsdag 1 maart 2005 @ 21:17:50 #212
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_25318789
    als ik maar neit straks het topic [TK] Pallet tegen ga komen op v&a
    pi_25320146
    De boel bij elkaar liegen ben je blijkbaar nogal goed in
    Dat de zijkant er niet bijzit en dat toetsenbord ook niet is een foutje en dat kan gebeuren ik heb hierbij ook vermeld dat ik die nog wel zou opsturen, jij was echter te veel bezig met het proberen te bedreigen van mij, dat je 'wel even langs zou komen' en hebt dit dus botweg geweigerd te horen.
    En voor de rest intresseert et mij geen ene fuck of jij met een lulverhaal komt en mij wederom met een dreigverhaal probeert te overtuigen dat de pc het niet deed/doet.
    'de vader van xtravical bleek een redelijk man' Dit noem jij redelijk? gratis geld noem ik niet redelijk
    En voor de rest, NIET kopen/verkopen met die poudaman, gozer zoekt gelijk als een gek je gegevens op en gaat je dagelijks stalken/bedreigen
      dinsdag 1 maart 2005 @ 22:32:29 #214
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_25320444
    't begon zo goed vanavond
    pi_25320734
    sja ...niet iedereen laat met zich zollen .
    En als ik denk dat er dingen mis dreigen te lopen dan pak ik een telefoonboek erbij en kijk ik of de persoon in kwestie misschien vermeld staat. Helaas voor jou wel.

En of ik kan liegen of niet is een ander verhaal lijkt mij.....echter zou ik dat niet doen voor een paar centen om maar gauw een pc spelletje te kunnen kopen. Zeker als je weet dat je er problemen mee krijgt. Zoals je ziet is je rekeningnummer....naam en woonplaats genoeg. Voortaan misschien wat correcter te werk gaan en zowel jij als verkoper als ook ik als koper hoeven niet te stressen en alles is goed geregeld.
    pi_25320896
    'Helaas voor mij' sta ik vermeld in et telefoonboek
    Je maakt me echt enorm bang hoor nou zal ik waarschijnlijk niet kunnen slapen vannacht
    Anyway laat ik 1 dreigement stellen: Dit was jou laatste dreigement
      dinsdag 1 maart 2005 @ 23:26:18 #217
    33954 ElisaB
    pi_25321787
    Tis wel klaar hier hoor. Als jullie willen ruziezoeken, doe dat dan ff op MSN, per mail of per telefoon, maar niet hier.

De streep van ShaoliN ---------------------------------------------------------------------
    pi_25322075
    quote:
    Op dinsdag 1 maart 2005 23:26 schreef ElisaB het volgende:
    Tis wel klaar hier hoor. Als jullie willen ruziezoeken, doe dat dan ff op MSN, per mail of per telefoon, maar niet hier.

De streep van ShaoliN ---------------------------------------------------------------------
    Het zijn toch ervaringen?
      dinsdag 1 maart 2005 @ 23:50:25 #219
    33954 ElisaB
    pi_25322395
    quote:
    Op dinsdag 1 maart 2005 23:38 schreef schvvmert het volgende:
    Het zijn toch ervaringen?
    In eerste instantie wel, maar daarna wordt het moddergooien. Of dat terecht is of niet, dat weet ik niet. Maar in elk geval is dit topic daar niet voor bedoeld.
    pi_25325757
    quote:
    Op dinsdag 1 maart 2005 23:50 schreef ElisaB het volgende:

[..]

In eerste instantie wel, maar daarna wordt het moddergooien. Of dat terecht is of niet, dat weet ik niet. Maar in elk geval is dit topic daar niet voor bedoeld.
    Je hebt gelijk. Beide users laten zich wel erg kennen .
    pi_25328505
    nou ja laten kennen. ik sta simpelweg verbijsterd van het feit dat ik op 1 dag door 2 mensen ben benadeeld. waar gaat het naar toe.....en waar is de eerlijkheid gebleven!?
      woensdag 2 maart 2005 @ 15:51:50 #222
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_25333057
    fuck, is het echt zo in dat plastic hoppa op de post gegaan en heel aangekomen?

eng!
    pi_25333561
    - edit: de streep van ShaoliN stond er niet voor niets -

[ Bericht 45% gewijzigd door ElisaB op 02-03-2005 17:59:37 ]
    pi_25333685
    @ het biertje!
    De verpakking was idd perfect en via een chauffer afgeleverd! Ik denk dat er geen betere manier is om zo iets te versturen....want ermee gooien kunnen ze o niet meer
    pi_25334203
    - edit: de streep van ShaoliN stond er niet voor niets -

[ Bericht 84% gewijzigd door ElisaB op 02-03-2005 18:00:56 ]
      woensdag 2 maart 2005 @ 18:11:17 #226
    33954 ElisaB
    pi_25334396
    Nog even een keer voor de duidelijkheid: dit topic is er om melding te maken van ervaringen. Het is niet de bedoeling via dit topic elkaar te bedreigen, nog eens ff zwart te maken en je ruzie verder uit te vechten. Onenigheid is helaas soms onvermijdelijk en bovendien vervelend. Ik snap best dat het ook nog eens frustrerend is. Maar ga mekaar dan op MSN, per telefoon of per mail te lijf en doe het niet hier.
    pi_25334490
    - edit: de post waar jij voor de vierde keer naar verwijst is allang gesloten. Ik begin het nu een beetje zat te worden -

[ Bericht 82% gewijzigd door ElisaB op 02-03-2005 18:26:00 ]
      woensdag 2 maart 2005 @ 18:36:40 #228
    38917 manga
    pi_25334691
    Hmm wat een gemekker hier boven, jammer

Ik daarentegen heb weer goede deals gehad via het Fok! "V&A Magazijnbonnen-forum"

1. Van Gevlederde_Vlerk gekocht in dit topic: [TK] Retro troep NES N64 Tabletop MacG3 DDR geheugen enzo .
    Apple G3 350 wat achteraf geen G3 bleek te zijn, jammer maar dit wist de TS helaas niet. Wel nog een hele mik Nintendo 64 spellen, 2 Gameboy spellen en dus de MAC meegenomen voor een vriendelijk prijsje Wat dat betreft top van de TS. Volgende keer wél goed kijken wat je verkoopt want ik moet nu nog wel een G3 upgrade aanschaffen. (Gelukkig heb ik er al 1 gevonden).

2. Van Cloudstrife gekocht in dit topic [TK] Mega Manga collectie uitverkoop! :
    8 x Manga van Battle Angel Alita. Vandaag pakketje binnen gekomen en de boekjes zijn z.g.a.n. en tegen een zeer redelijke prijs verkocht aan mij! Nu voor de tweede keer dat ik zaken doe met Cloudstrife en tweede keer heb ik gewoon een prima deal gehad! Mocht Cloudstrife iets te koop hebben waar je interesse in hebt, gewoon doen! Prima verkoper!
    pi_25335177
    Goede ervaring met -Hoolie-, geld zoals afgesproken netjes ontvangen
    [TK] R/C Vliegtuigje
    Live it!
    pi_25336064
    Edit:
    Jullie hebben allebei je zegje gedaan; het is hier écht klaar nu. Als je met me wilt overleggen dan kun je mailen. Als je met de koper wilt overleggen, dan kun je hem mailen.

[ Bericht 70% gewijzigd door ElisaB op 02-03-2005 20:38:48 ]
      Moderator woensdag 2 maart 2005 @ 23:40:21 #231
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_25339239
    [TK/TR] GeForce 2-MX400 met 64mb >> perfect geregeld, netjes ontvangen (aangetekend nog wel)
    punten voor mattttPUNTnl
    pi_25342107
    [TK] Allerhande computerspullen: na prettig mailcontact zijn de Sidewinder en SCSI-kaart goed ingepakt bij mij thuis bezorgd.
    Work mode_ [ ] on
    __________ [x] off
    relax mode_ [x] on
    __________ [ ] off
    pi_25373808
    sorry modjes maar dir moet ff :
    Vader van Xtravical is wel een man van woord en heeft het verzuim van zijn zoon gedeeltelijk goed gemaakt en mij ¤ 20.- overgemaakt!

[ Bericht 20% gewijzigd door ElisaB op 05-03-2005 00:53:30 ]
    pi_25376066
    kanker v&A!
      zaterdag 5 maart 2005 @ 04:44:30 #235
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_25376126
    stoere praat man, doe ff normaal man
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
      zaterdag 5 maart 2005 @ 10:09:53 #236
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_25376999

mooi he, dat fok! je maakt 1 opmerking in B&H en je krijgt een ban maar vervolgens kom je de grootste baggeraar tegen die overal nog post

Selectief is het woord?
      zaterdag 5 maart 2005 @ 10:39:30 #237
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_25377272
    user is weg en komt nooooooooooit meer terug
      zaterdag 5 maart 2005 @ 14:23:26 #238
    38917 manga
    pi_25380100
    whehehe, nice one Adelante . Ik vind het bijna knap van die gozer dat hij toch een aantal uur heeft weten te spammen. Ik heb een screenshotje van rond 3 uur vannacht en hij stopte pas na 2 of 3 uur ofzo? Wow, dan ben je wel gedreven
      zaterdag 5 maart 2005 @ 14:44:19 #239
    33954 ElisaB
    pi_25380353
    quote:
    Op zaterdag 5 maart 2005 10:09 schreef Het_Biertje het volgende:
    Selectief is het woord?
    Midden-in-de-nacht-slapen-de-meeste-mensen lijkt me meer aan de orde
      zaterdag 5 maart 2005 @ 14:45:21 #240
    33954 ElisaB
    pi_25380366
    quote:
    Op zaterdag 5 maart 2005 14:23 schreef manga het volgende:
    Wow, dan ben je wel gedreven
    Of je hebt last van slapeloosheid
      zaterdag 5 maart 2005 @ 15:07:38 #241
    38917 manga
    pi_25380630
    Ja ik kon ook al niet slapen dus ik zag die user al topic na topic openen heb zelfs af en toe nog geantwoord. Heel af en toe zat er nog wel eens iets grappigs tussen maar ach, we zijn nu van 'm af
    pi_25383775
    Ik heb goede zaken gedaan met Space-Kees. Headset is direct toen de betaling binnen was netjes in een stevige envelop verstuurd. En hij deed het prima. Mail werd iedere keer snel beantwoord. Goed geregeld dus.
    Omdat ik het zeg!
      zaterdag 5 maart 2005 @ 19:23:48 #243
    15466 --HOOLIE--
    Maar das logisch...
    pi_25384469
    quote:
    Op woensdag 2 maart 2005 19:11 schreef BlueEyed het volgende:
    Goede ervaring met -Hoolie-, geld zoals afgesproken netjes ontvangen
    [TK] R/C Vliegtuigje
    Hetzelfde geldt voor BlueEyed...
    Vliegtuigje netjes onvangen en alles werkt...

Thx..

[ Bericht 1% gewijzigd door --HOOLIE-- op 05-03-2005 19:29:37 ]
    |X|
    |X|
    pi_25384989
    Het_Biertje, hoe kom jij aan zo een té gekke fok skin?
    pi_25385394
    Dat is simpel in te stellen bij je opties, dacht ik.
    pi_25399512
    [TK/TR]Veel goodies!
    [TK/TR] Bomberman!
    Slotjes. Ik maak een nieuw topic met wat extra spullen, voor overzicht.
    pi_25428064
    Twee laptopaccus en een toetsenbord gekocht van W4 voor mijn "vintage" ibm laptopje.
    Accus moeten nog even op gang komen, maar dat lukt waarschijnlijk wel.
    Versturen ging verder prima.

[TK] Scherm, accu, toetsenbord, simm voor/van Thinkpad 560E
    ...
    pi_25437781
    Nu erg goede ervaringen met HellRaver, Heb een powerfilter van hem overgekocht voor mijn scooter, dat was nog geen week geleden en alles netjes binnen.
    Erg aardige jongen ook trouwens!, Toppie hoor .

[TK] Polini Race "open" luchtfilter voor een scooter
    Opel, Real power on the streets!.
    PSN: Mattytrix
    3DS: 3695-0014-8918
    pi_25443576
    Jep Mattyrix (Goede koper).... ff lekker gekletst... Dank je voor het vertrouwen dat je het geld vooraf overmaakte....

Maar zoals ik je al zei:: Ik ben te vertrouwen en je hebt netjes en snel de juiste spullen binnen

Veel plezier ermee!
    pi_25444816
    Zekers HellRaver, super filtertje hoor ben er erg blij mee!.
    Opel, Real power on the streets!.
    PSN: Mattytrix
    3DS: 3695-0014-8918
    pi_25462710
    Goede ervaringen met Skaaz die in [TK] Xbox incl. Games e.d. mijn Xbox overnam......

Ben het maar gaan brengen aangezien mijn ervaringen met de TPG niet al te best zijn (Oosterhout NB <-> Duiven = 250 Km)

Maar goed hij was er blij mee alles werkte en hij had het geld netjes contant klaar liggen......
    pi_25467592
    Ja wat Hellraver al zegt: alles ging vlekkeloos, relaxt dat ie het kwam brengen. dus
    pi_25469461
    [TK] oude computers opruiming
    Goede ervaring met wonko . Ik kon de P3 meteen opkomen halen en het zag er allemaal top uit!! Ik heb verder ook nog geen problemen met het systeem. Nu hope dat wonko de rest ook nog kwijt kan, heeft ie weer wat ruimte in huis
      zaterdag 12 maart 2005 @ 15:02:39 #254
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_25489670
    [TK] dvd's
    Goede ervaring met Frank79
    Tpg is wat sloom, maar kan de verkoper natuurlijk niks aan doen.
    Goede handelaar, bedankt
    pi_25503797
    Heb met Pinobot in [TK] Gran Turismo 4 voor PS2 goed ervaringen.....

Hij had niet terug van 50 Euro dus met passen en meten heb ik 30 euro op tafel gelegd en dat was geen probleem ondanks dat er 35 euro was afgesproken.....

GT4 speelt top! Bedankt!

[ Bericht 13% gewijzigd door HellRaver op 13-03-2005 11:30:43 ]
    pi_25532774
    quote:
    Op dinsdag 1 maart 2005 18:45 schreef poudaman het volgende:
    edit: users vechten het verder per mail uit

[ Bericht 75% gewijzigd door ElisaB op 16-03-2005 22:42:45 ]
    pi_25546013
    gisteren de laptop ( [TK] laptop aangeboden ) van marcosta gekocht ( marcosta )

alles goed gegaan, verkoper kwam netjes alle afspraken na, helemaal top
      Moderator zondag 20 maart 2005 @ 13:12:16 #258
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_25608262
    [TK] Creative SB Extigy. van skv gekocht, kon niet beter!
    helemaal netjes, goed verpakt, super snel verstuurd, werkt perfect, alles zat er bij!
    Dit noem ik klasse
      zondag 20 maart 2005 @ 16:08:29 #259
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_25612509
    quote:
    Op zondag 20 maart 2005 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
    [TK] Creative SB Extigy. van skv gekocht, kon niet beter!
    helemaal netjes, goed verpakt, super snel verstuurd, werkt perfect, alles zat er bij!
    Dit noem ik klasse
    Dank je!
    Jij ook goed gehandeld, direct geld overgemaakt, niet lang over nagedacht etc
    Mooi gedaan
      maandag 21 maart 2005 @ 19:35:26 #260
    104160 Nihil
    stelt niks voor
    pi_25642462
    Ik heb geboden op een advertentie van Opperuiver.com [TK] Sony-Ericsson T630 en meer... kreeg al snel een positieve reaktie op mijn bod. Daarna bleef het erg lang erg stil. Uiteindelijk komt er een flauw excuus dat hij 2 mails van me had gekregen die elkaar tegenspraken, daarom nam hij mijn bod niet serieus???
    Maar goed, hij had al een artikel verkocht en derhalve deed ik hem een nieuw aanbod waarmee hij akkoord ging en er ging een slotje op het topic. Daarna heb ik helemaal niets meer van hem gehoord.... Hij reageert niet op mijn mails, terwijl hij wel aktief op fok is.

vreemde vogel.
    pi_25644851
    quote:
    Op donderdag 17 maart 2005 16:50 schreef Gurb het volgende:

maandag 21 maart 2005 @ 21:00:43 #262
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_25644978
    wat is dat nou weer voor reactie, youssef?
    pi_25645073
    quote:
    Op maandag 21 maart 2005 21:00 schreef Adelante het volgende:
    wat is dat nou weer voor reactie, youssef?
    Omdat het gewoon heling is. En dan nog zo een gemaakte reactie in dit topic ook, zeker op commando?
      maandag 21 maart 2005 @ 21:06:35 #264
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_25645183
    beetje verdacht is het wel, na het lezen van dat topic...

maar goed, misschien heeft marcosta wel een hele redelijke verklaring voor
    zijn gedrag, zijn meming is immers nog niet gehoord in deze....
    pi_25647230
    quote:
    Op maandag 21 maart 2005 21:03 schreef Youssef het volgende:

[..]

Omdat het gewoon heling is. En dan nog zo een gemaakte reactie in dit topic ook, zeker op commando?
    @ youssef: allesbehalve heling, ik heb gewoon tweedehands een laptop gekocht van Marcosta, hij heeft mij niet verteld dat dat ding gestolen is (geweest) en ik heb ook geen reden om dat aan te nemen.
    en mijn ervaring met de koper, geschikte kerel, bij kwam netjes zijn afspraken na, dus daarom een positieve ervaring.
    moet eerlijk zeggen dat ik pas vanochtend ging denken of ie misschien gestolen is, maar dat kan me eerlijk gezegd weinig interesseren, als de laptop maar goed werkt
    pi_25654390
    quote:
    Op donderdag 17 maart 2005 16:50 schreef Gurb het volgende:

dankjewel
    was nice doing business with you.
    veel plezier met de laptop!
    pi_25654501
    quote:
    Op maandag 21 maart 2005 21:06 schreef Adelante het volgende:
    beetje verdacht is het wel, na het lezen van dat topic...

maar goed, misschien heeft marcosta wel een hele redelijke verklaring voor
    zijn gedrag, zijn meming is immers nog niet gehoord in deze....
    Ik heb het aan de kopende partij uitgelegd dat ik de laptop van een vriend van mij had gekocht zonder bon.
    Ik had zelf 850 euro voor deze laptop betaald zonder bon.
    Ik heb nooit de moeite genomen om te kijken of hij eerlijk was en had dan ook geen zin om wat voor problemen dan ook te krijgen met de verkoop van dit product.
    Ik kan mij dit ook niet veroorloven ivm mijn baan(ik ben zelf damage control specialist op schiphol)
    maar goed moddergooien is heel makkelijk en hoor -wederhoor zou gepast zijn.
    ik vind zowiezo dat topics over personen niet mogelijk moeten zijn.
    Ik had de persoon in kwestie nl al een dag na zijn bod gemailed dat ik het niet fair vond tegenover GURB (ook al overbood hij met 100 euro) maargoed.
    Mocht er een modje zijn die meer wilt weten,let me know
    pi_25663817
    Hopit
    al eerder ervaring mee gehad.
    goeie koper/verkoper

goede communicatie ..perfect verlopen (moet alleen het geld nog krijgen op me rekening)
    pi_25711852
    Goede ervaring met Aventura

[TK] The Soprano's seizoen 4 DVD-box Was snel afgehandeld, en over de prijs waren we het ook snel eens. Box was netjes verpakt in zo'n dikke envelop Enige beetje jammere is dat er een hoekje een beetje was ingescheurd... Dat kan overigens ook aan de postbode liggen aangezien alles bij ons door de brievenbus gepleurd wordt...
      † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2005 @ 19:48:10 #270
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_25740071
    ik heb de eyetoy gekocht uit dit topic : [TK/TR] Gesealde PStwo + accesoires
    .pas is een gezellige vent die ook zijn belofte nakomt. de spullen zijn helemaal toppie !
    prima verkoper
      Moderator zaterdag 26 maart 2005 @ 00:38:34 #271
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_25748347
    hier wat los kabelwerk vandaan: [TK] Zeer veel hardware, kameropruiming!
    pluim voor StonedkinG, erg netjes!
      Moderator zaterdag 26 maart 2005 @ 12:09:25 #272
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_25754089
    [gez] P3 1GHZ processor mag dicht, heb de processor binnen van retep_19
    ging goed, snel en goed verpakt
      zaterdag 26 maart 2005 @ 13:33:44 #273
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_25755935
    [TK] Dvd's, CDI's en mobo+cpu+geheugen
    Twee DVD's gekocht van Mr.Saboteur
    Heb ze binnen, netjes verpakt en na een dag al verstuurd

Perfect
    pi_25769423
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2005 21:24 schreef Dirkh het volgende:
    Laptop verkocht aan crx in [TK] Laptop P IV 2400 met een defect
    Perfect verlopen, 's avonds meteen geld op mijn rekening en zijn vertrouwen dat het ook daadwerkelijk verstuurd zou worden.
    Net een mailtje van hem ontvangen dat de laptop is aangekomen en ook al gerepareerd is. Iedereen blij.

crx is dus een betrouwbare koper en was ook nog zo beleefd om een mailtje met een ontvangst bevestiging te sturen.
    Sorry beetje laat maar hetzelfde lof voor Dirkh was er een beetje bij ingeschoten betrouwbare kerel, was precies volgens de omschrijving!
    pi_25770477
    [TK] laptop Toshiba Tecra 8100 pentium3 650 mhz 128mb laptop verkocht aan ronaldv nette en goede kerel komt stipt op tijd en betaalt afgesproken bedrag(drinkt alleen water ipv koffie
      zaterdag 26 maart 2005 @ 23:46:33 #276
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_25770625
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 23:40 schreef crx het volgende:
    [TK] laptop Toshiba Tecra 8100 pentium3 650 mhz 128mb laptop verkocht aan ronaldv nette en goede kerel komt stipt op tijd en betaalt afgesproken bedrag(drinkt alleen water ipv koffie
    mafkees
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_25770682
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 23:46 schreef RonaldV het volgende:

[..]

mafkees
    Sorry kon niet laten bevalt de laptop?
      zaterdag 26 maart 2005 @ 23:51:55 #278
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_25770748
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 23:49 schreef crx het volgende:

[..]

Sorry kon niet laten bevalt de laptop?
    Harde schijf vergroot, en WinXP er opnieuw op, hij loopt als het spreekwoordelijke zonnetje. Je was te bescheiden met je anderhalf uur batterij trouwens. De hele installatie is op één batterij gedaan.
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_25770810
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Harde schijf vergroot, en WinXP er opnieuw op, hij loopt als het spreekwoordelijke zonnetje. Je was te bescheiden met je anderhalf uur batterij trouwens. De hele installatie is op één batterij gedaan.
    Goede reclame voor mij dus bedankt ik had hem ook alleen getest op de accu met een film kijken op cd-rom dus met normaal gebruik zal die denk ik wel 2 uur meegaan.
    Mooi geweest zal hier maar niet verder gaan anders word de mod boos.
    pi_25814569
    Zeer goed ervaring met Konijn in [TK] Medion 82cm 100hz breedbeeld-TV

Het was ff een eind rijden maar deze verkoper past (net als mij) goed op z'n spullen.
    Alles zag er netjes uit en alles zat erbij.

Veel plezier met je TFT scherm btw.....
    pi_25820973
    quote:
    moet eerlijk zeggen dat ik pas vanochtend ging denken of ie misschien gestolen is, maar dat kan me eerlijk gezegd weinig interesseren, als de laptop maar goed werkt
    zo mag ik het horen
      woensdag 30 maart 2005 @ 16:02:44 #282
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_25857674
    Laatst gereageerd op een topic waarin iemand Thinking Putty aanbood, met de vraag of 'ie nog had.
    ElisaB had het gekocht, en wou er wel eentje kwijt.
    Na mailwisseling kreeg ik foto's en dergelijke, na betaling werd het direct verstuurd
    Net binnen gekregen, keurig verpakt

Thanx, ElisaB
      woensdag 30 maart 2005 @ 16:07:45 #283
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_25857790
    Goeie ervaringen met

QM84, heeft een camera van me gekocht, geld was supersnel binnen
    [TK] Canon Powershot A75

Ultimora, heeft een computerspel gekocht, geld was snel binnen
    [TK/TR] Colin mcrea rally 2005

Goed zaken doen met beide heren
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
      woensdag 30 maart 2005 @ 18:40:53 #284
    33954 ElisaB
    pi_25861547
    quote:
    Op woensdag 30 maart 2005 16:02 schreef Skv het volgende:
    Laatst gereageerd op een topic waarin iemand Thinking Putty aanbood, met de vraag of 'ie nog had.
    ElisaB had het gekocht, en wou er wel eentje kwijt.
    Na mailwisseling kreeg ik foto's en dergelijke, na betaling werd het direct verstuurd
    Net binnen gekregen, keurig verpakt

Thanx, ElisaB
    Graag gedaan & Thnx to you too!

Ik had ze voor het gemak alle vier genomen, maar kon er bést eentje missen om Skv blij te maken
    pi_25876957
    Ik ben tevreden over de aankoop van djkoelkast, topic [TK] Acrylverf. Supersnelle levering, per bank overgemaakt, komt vriendelijk & normaal over op msn, 100% te vertrouwen als je het mij vraagt.
      Moderator donderdag 31 maart 2005 @ 11:45:02 #286
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_25877088
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 11:39 schreef mrkoenz het volgende:
    Ik ben tevreden over de aankoop van djkoelkast, topic [TK] Acrylverf. Supersnelle levering, per bank overgemaakt, komt vriendelijk & normaal over op msn, 100% te vertrouwen als je het mij vraagt.
    verkopen aan mrkoenz ook super, direct overgemaakt. klasse!
      donderdag 31 maart 2005 @ 11:51:42 #287
    33954 ElisaB
    pi_25877257
    Ik wacht nog op de postbode
      donderdag 31 maart 2005 @ 11:53:38 #288
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_25877299
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 11:51 schreef ElisaB het volgende:
    Ik wacht nog op de postbode
    heb je 'm gekocht dan?
      donderdag 31 maart 2005 @ 12:05:59 #289
    33954 ElisaB
    pi_25877572
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 11:53 schreef Adelante het volgende:
    heb je 'm gekocht dan?
    ik heb van alles gekocht. PMS inkoopactie van ElisaB
      donderdag 31 maart 2005 @ 12:22:20 #290
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_25877933
    , veel te blauw hier.
      donderdag 31 maart 2005 @ 12:27:28 #291
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_25878014
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 12:22 schreef Het_Biertje het volgende:
    , veel te blauw hier.
    Ga maar weg ik wil je niet meer zien
    Ga maar weg ik haat je bovedien
    Ga maar weg verdwijn uit mij gezicht
    Denk maar niet dat ik nog voor je zwicht

donderdag 31 maart 2005 @ 12:36:19 #292
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_25878168
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 12:27 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ga maar weg ik wil je niet meer zien
    Ga maar weg ik haat je bovedien
    Ga maar weg verdwijn uit mij gezicht
    Denk maar niet dat ik nog voor je zwicht

in neus peutert en aan adelante smeert.
    pi_25881433
    Op zich eengoede ervaring met Stanley_Climbfall . Ik heb van hem 5 cd's gekocht uit dit topic [TK] cd collectie
    Ik moest er even op wachten en ook een loze belofte voor lief nemen maar heb niet het gevoel gekregen dat de TS bewust aan het uitstellen was zonder dat het nodig was. CD's zijn vandaag in goede staat en goed verpakt aangekomen

Goede ervaring met Stanley_Climbfall dus
      donderdag 31 maart 2005 @ 17:50:10 #294
    33954 ElisaB
    pi_25885631
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 11:39 schreef mrkoenz het volgende:

Ik ook! Pakketje zojuist ontvangen; alles prima in orde!

Thnx djkoelkast!
    pi_25886145
    In [TK/TR] Opruiming (met plaatjes) van Scoutmaster een Bluetooth Adapter gekocht.. Was zo geregeld!! Binnen een minuut weer onderweg naar huis! Dank!
      Moderator donderdag 31 maart 2005 @ 18:34:06 #296
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_25886671
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 17:50 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Thnx djkoelkast!
    geld van elisa is nog niet binnen, maar heb wel een betaalbewijs gehad, dus zal er morgen wel zijn (slome bank) dus ook super
      donderdag 31 maart 2005 @ 23:54:58 #297
    54144 Boschjesman
    Fade to Black.
    pi_25895032
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 17:50 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Thnx djkoelkast!
    Hier ook. Goed bezig DJKoelkast.
      woensdag 6 april 2005 @ 21:00:18 #298
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_26032927
    Super deal gehad met CecilBDemented

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      woensdag 6 april 2005 @ 22:10:54 #299
    33954 ElisaB
    pi_26034503
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 21:00 schreef MMaRsu het volgende:
    Super deal gehad met CecilBDemented

Dat doet me deugd
      donderdag 7 april 2005 @ 10:13:35 #300
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_26041793
    Ik wil graag VeerMans bedanken voor een snelle afhandeling en de staat van de camera en KFC op de hoek.
    [TK] Canon EOS 1000 incl 2 objectieven
    pi_26071868
    Slechte ervaring met user tonks in [TK] Ipod Mini Incase leren hoesje.
    Op 23 maart geld gestort, nog altijd niets ontvangen. Reageert inmiddels ook niet meer op email. Wááárdeloos dus. En waar gaat het nou om? 14 euro, kom op zeg..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')