aangezien ik een hoop 'rotzooi' op mijn kamer heb, waar ik toch niks meer mee doe, bied ik het volgende te koop aan.
9 modelauto'salle modelautos zitten nog in doos, en zijn gegarandeerd zonder krasjes op afgebroken spiegeltjes e.d.
hieronder volgt een lijstje.
1:24
Land Rover Fire, Brandweer uitvoering, nooit in Nederland verkocht. komt ook uit Italie. gaat om een range rover, met zwaailichten en ladder aan de bovenkant
zie foto
![]()
vraagprijs 10 euro
Schliesser dakar auto, in Nederland alleen uitgegeven als bouwpakket, deze komt wederom uit Italie
![]()
vraagprijs 8 euro
1:18 modellen
2 schaalmodellen van UT Models.
1x Mercedes Benz SLK, met cabriodak dat ook naar beneden kan. is echt supergoed afgewerkt, zelfs de binnenkant van de kofferdeksel. kleur geel.
vraagprijs 20 euro
1x Porsche Boxter, kleur zilvergrijs. hier zitten wel stickers op van het kledingmerk State Of Art, maar deze wil ik best verwijderen indien gewenst. geen cabriodak, dus alleen in top down te bekijken.
vraagprijs 20 euro
2x Bburago
1x Ferrari 456 GT cabriolet, kleur zilvergrijs. dit model is door Otten in Den Bosch helemaal omgebouwd naar Cabrio, inclusief kap (kan niet dicht), en goed afgewerkte raamstijl. model heeft destijds 150 gulden gekost.
vraagprijs 25 euro
1x Porsche 911 Idee & Spiel. Dit model is helemaal lichtblauw, dus ook de velgen. model is alleen uitgebracht tijdens Idee en Spiel in 1994. inclusief speciale doos. model kostte toen 100 Mark, zijn er maar 2000 van gemaakt.
vraagprijs 20 euro
Een jaguar XKR James Bond uitvoering, met raketten in de deuren, machinegeweren uit de grill, en mortiergranaten uit de kofferbak.
![]()
deze foto hieronder is van het 1:43 model, het gaat dus om de wapens, aangezien ik hier geen 1:18 foto van had
![]()
vraagprijs 25 euro
welly
BMW X5, zilvergrijs
vraagprijs 15 euro
Maisto
Porsche carrera GT, mooi model uit de premier edition, dus beter afgewerkt als normaal. veel detaisl zoals beweegbare spoilers. nieuwprijs 37,95
vraagprijs 25 euro
Samsung S300samsung s300, zonder doos, zonder bon. dit komt omdat ik eerst bij mijn abonnement een A800 had, dit toestel had vaak problemen, en is dus terug gegaan naar de winkel. ik heb hiervoor een s300 in de plaats gekregen. toestel is helemaal gereviseerd, oftewel nieuw buitenkant, nieuw software. er zit geen datakabel bij, maar wel een lux headset van samsung, (in verpakking) toestel heeft geen krasjes, en is dus nog gewoon nieuw. ook lader zit er gewoon bij
vraagprijs 115 euro incl verzenden
Palm M100 Palmtop, incl Datakabel
vraagprijs 25 euro
er komen nog meer dingen bij, die volgen tzt wel in dit topic