abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24146296
Te ruil: een motorola E398
t-mobile versie!!

compleet met

# Handset
# Battery
# Charger
# Manual
# CD with software (including Mobile Phone Tools, plus additional 100mb of content)
# USB-cable for synchronization with PC
# Stereo headset
# 64 Mb memory card (TransFlash)

vertoont geen storingen of vastlopers.

wil hem graag ruilen of tegen leuke smart phone.
of soortgelijk telefoon als de motorola E398

laat maar weten wat je hebt

aanbiedingen via mail kunnen ook

t DOT tiger RINGELDING planet.nl

[ Bericht 1% gewijzigd door CecilBDemented op 22-12-2004 21:40:08 ]
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_24146880
Ik heb een Nokia 6510 en 6610.... interesse?

Wat wil je er bij hebben anders?
Life is life
  woensdag 22 december 2004 @ 21:54:09 #3
110325 respect2all
toon respect voor iedereen
pi_24146944
richtprijs verplicht ik bied 120
pi_24148316
nokia n gage met bijbetaling van mijn kant wat voor jou?
pi_24148733
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:54 schreef respect2all het volgende:
richtprijs verplicht ik bied 120
L-e-z-e-n!

hij wil hem ruilen
pi_24148889
helaas heeft niks van het bovenstaande mij nog kunnen prikkelen
  donderdag 23 december 2004 @ 09:42:04 #7
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_24153899
Ruilen tegen een siemens cf62 met eventuele bijbetaling?

laat me weten wat jij ervan vind, hij is nog in zeer goede staat. Bijna als nieuw
Schijt aan iedereen
pi_24162260
deadre sorry geen intresse
pi_24186329
kickje
pi_24239433
kickje zek een 6230 eventueel als ruil
pi_24548964
kickerdekick kickie

nu ook te koop richtprijs 160 euro
  donderdag 13 januari 2005 @ 22:00:05 #12
38917 manga
bah weep granah weep nini bong
pi_24551986
Ik breng een bod uit van 150, als je nog 10 dagen kunt wachten tot me loon er is? Heb zeker interesse sinds ik gezien heb dat het ding BT heeft en Voicecalling / Commands e.d.
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
  zaterdag 15 januari 2005 @ 00:00:46 #13
38917 manga
pi_24572954
Ik heb nog steeds interesse, zie echter dat er nog niet gereageerd is helaas

GSM moet echter wel te unlocken zijn dus heb ik in de tussentijd een email gestuurd naar een bedrijf ergens in Den Haag om te vragen wat het kost om zo'n ding te unlocken /T-Mobile branding vrij krijgen. ALS dat mogelijk is, heb ik dus interesse. Als je me anders wilt emailen dan kan dat op
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
pi_24579202
ik wacht rustig af tot je geld hebt manga als je dan nog intresse hebt kun je altijd even mailen
sorry voor late reactie buy the way
pi_24582592
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:00 schreef manga het volgende:
Ik heb nog steeds interesse, zie echter dat er nog niet gereageerd is helaas

GSM moet echter wel te unlocken zijn dus heb ik in de tussentijd een email gestuurd naar een bedrijf ergens in Den Haag om te vragen wat het kost om zo'n ding te unlocken /T-Mobile branding vrij krijgen. ALS dat mogelijk is, heb ik dus interesse. Als je me anders wilt emailen dan kan dat op [afbeelding]
Simlockvrij kan zeker.
Nu ook in vanillesmaak
  zaterdag 15 januari 2005 @ 19:41:44 #16
38917 manga
pi_24585566
Hmmm tof, ik vind het namelijk een leuke GSM. Voor mij hoeft Nokia e.d. niet zo zeer, ik heb liever een GSM die niet zo vaak "voorkomt' als het ware. Deze heeft ook nog eens Bluetooth en voice commands, voice dialing enz. Helaas geen Megapixel camera, maar ach, vind de kwaliteit van dit toestel ook goed (aldus reviews).

Ik laat het je nog weten okee Cecil? Mocht je het toestel in de tussentijd kunnen verkopen, dan moet je dat uiteraard doen. Ik wacht ook nog even op een prijsopgaaf van dat ene bedrijfje zodat ik weet hoeveel het voor mij in totaal zou kosten om em te kunnen gebruiken op Telfort.
pi_24658805
en manga heb je je prijsopgave al binnen?

telefoon is nog steets beschikbaar
  vrijdag 21 januari 2005 @ 04:14:46 #18
38917 manga
pi_24662630
Nee heb nog niets gehoord van die ***zaak. Vreemd, je zou denken dat ze geld zouden willen verdienen Hoe dan ook, ik zal morgen op werk na vragen bij een collega die dit soort dingen wel vaker doet. Ik zal ook nog even rond kijken op t.net en andere sites. Hij moet te unlocken zijn uiteraard anders kan ik er niet eens mee bellen
pi_24668032
De mijne heb ik voor 15e laten unlocken..
Nu ook in vanillesmaak
  vrijdag 21 januari 2005 @ 14:35:42 #20
38917 manga
pi_24669284
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 13:21 schreef Desiderius het volgende:
De mijne heb ik voor 15e laten unlocken..
serieus? Zou je mij willen mailen met waar je deze hebt laten unlocken? Neem aan dat de Fok! modjes het niet tof vinden als we het hier uitgebreid over iets illegaals gaan hebben (hoewel de OPTA vind dat alle GSM's standaard unlocked moeten zijn om de concurrentie te bevorderen )

Als je zo aardig wilt zijn om mij een emailtje te sturen @ dan zou ik je zeer erkentelijk zijn
pi_24693896
hij is vrij makkelijk te unlocken of te laten unlocken waar kom je vandaan manga
en wanneer zouden we eventueel een deal kunnen maken
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:21:34 #22
38917 manga
pi_24695170
Ik heb rond gemaild maar nog niets mogen vernemen van bedrijven uit de buurt. Ik woon zelf in Dronten trouwens.

Het volgende is nog het "euvel": Ik heb onlangs een MP3 speler gekocht waar ook Bluetooth in zit. Deze speler kan als Handsfree setje gebruikt worden om te bellen. Ideaal natuurlijk. Moet het echter wel gaan werken met de E398 Nu zag ik bij de supported mobile lijst de Motorola V600 staan dus ik neem aan dat deze het zal doen. Te meer omdat de E398 ook Voicedialing en Commands accepteerd, en nieuwer is dan de V600. Ik heb Motorola gemaild hier over, en MSI ook (MP3 speler fabrikant). Hopelijk krijg ik van een van de 2 gewoon de bevestiging, anders moet ik de gok maar wagen.

Zou je nog tot woensdag willen wachten? Dan heb ik a: geld (wel zo handig ) , b: hopelijk antwoord van of MSI, of Motorola en c: definitief antwoord of ik je GSM over neem of niet.

Sorry dat ik je enigszins "aan het lijntje houdt" maar ik ben gewoon geïnteresseerd in de GSM (simlocked of niet). Ik ben geen Nokia-fan en de K700 zie ik echt overal anders had ik die genomen. Ik moet echter wel zeker zijn van een koop waar ik ook goed aan doe uiteraard.

Trouwens, misschien makkelijker om per mail verder te praten? Ik ben altijd bereikbaar op of gewoon hier natuurlijk

Zowiezo bedankt voor je geduld !
pi_24713154
ik wacht nog wel even af
  maandag 24 januari 2005 @ 00:01:38 #24
110325 respect2all
toon respect voor iedereen
pi_24715124
ik bied 130 euro . hoeft ie niet sim, vrij gemaakt te worden want heb abbonement van t-mobile.

[ Bericht 0% gewijzigd door respect2all op 24-01-2005 00:02:11 (typen blijft moeilijk.) ]
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:43:03 #25
38917 manga
pi_24757114
Okee de deal kan wat mij betreft gemaakt worden! Ik heb meer dan genoeg gecheckt en gecontroleerd en alles moet goed verlopen als ik de GSM laat unlocken bij mij in de buurt (15 Euro). Ik zal je een email sturen met verdere gegevens en dergelijke okee?

Meteen verlenging aanvragen bij telfort met cashback
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')