Ik heb rond gemaild maar nog niets mogen vernemen van bedrijven uit de buurt. Ik woon zelf in Dronten trouwens.
Het volgende is nog het "euvel": Ik heb onlangs een MP3 speler gekocht waar ook Bluetooth in zit. Deze speler kan als Handsfree setje gebruikt worden om te bellen. Ideaal natuurlijk. Moet het echter wel gaan werken met de E398
![]()
Nu zag ik bij de supported mobile lijst de Motorola V600 staan dus ik neem aan dat deze het zal doen. Te meer omdat de E398 ook Voicedialing en Commands accepteerd, en nieuwer is dan de V600. Ik heb Motorola gemaild hier over, en MSI ook (MP3 speler fabrikant). Hopelijk krijg ik van een van de 2 gewoon de bevestiging, anders moet ik de gok maar wagen.
Zou je nog tot woensdag willen wachten? Dan heb ik a: geld (wel zo handig
![]()
) , b: hopelijk antwoord van of MSI, of Motorola en c: definitief antwoord of ik je GSM over neem of niet.
Sorry dat ik je enigszins "aan het lijntje houdt" maar ik ben gewoon geïnteresseerd in de GSM (simlocked of niet). Ik ben geen Nokia-fan en de K700 zie ik echt overal
![]()
anders had ik die genomen. Ik moet echter wel zeker zijn van een koop waar ik ook goed aan doe uiteraard.
Trouwens, misschien makkelijker om per mail verder te praten? Ik ben altijd bereikbaar op
![]()
of gewoon hier natuurlijk
![]()
Zowiezo bedankt voor je geduld !
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...