abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24011424
Spiksplinter nieuw.. Nog nie opengemaakt (plastic zit er nog op).
Ik heb deze gekocht om hem op mijn oude Speedtouch Home modem aan te sluiten. Leverde een heleboel problemen die niemand kon oplossen. Ik heb het dus weer opgestuurd naar Linksys voor RMA en wisten ook nie wat het probleem was en hebben dus maar een nieuwe terug gestuurd. Deze heb ik maar niet opengemaakt want ik heb besloten om een andere router te kopen (met wireless deze keer). Dus deze mag weg

Het gaat dus om deze:
http://www.linksys.com/international/product.asp?coid=28&ipid=414

1 tip: gebruiken met de oude speedtouch home modems *kan* problemen leveren denk ik. Verder niks negatiefs erover te zeggen.. Heb nu de WAG54G-E1 en die is echt toppie

Hij is dus nieuw met garantie en al.. Dus bieden begint bij 70 euries (laagste prijs is in pricewatch is nog 80 euro .. zonder verzendkosten )
pi_24032541
Ik bied 50 euro, inclusief verzendkosten. En als je niet te ver van 's-Hertogenbosch / Eindhoven woont kan ik hem eventueel ook af komen halen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_24038525
bod genoteerd.. vind het wel veels te laag.. zeker als het incl is.. en ik woon in amstelveen
pi_24042257
reden waarom die niet met je speedtouch werkt is dat deze niet getweaked is.
pi_24043077
neuh was wel getweaked. maar met of zonder tweak.. er was steeds 1 raar probleempje :s.. na 30 min of zo viel de internet ff uit.. vet vaag... bij Linksys Support wisten ze niks behalve RMA hehe..
pi_24043835
Niet geschoten is altijd mis, uh, 65 inclusief dan? Amstelveen kom ik niet iedere dag namelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door buitenbeentje op 17-12-2004 20:59:48 ]
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_24046230
hmm ok.. ik noteer het ff.. kijken als niemand anders wil.. Hij is trouwens bij OBCS gekocht en heeft daar dus nog garantie en ook bij Linksys zelf. Heb ook het bonnetje nog... Hij kost trouwens 79 euro daar zonder verzendkosten..
pi_24046324
Ik wacht gewon even af.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_24132561
Ben je hem al kwijt of is hij nog te koop?
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_24236379
Subtiel kickje.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_24317324
hij is nog steeds te koop.. heb ook een bod via marktplaats gekregen, maar die was 62,50 excl verzend.. dus eigenlijk toch iets hoger
pi_24317639
65 exclusief dan.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_24317765
ok dan..
mail me ff: jaffa punt sinas at gmail punt com
pi_24318301
Mail onderweg.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_24411411
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  woensdag 5 januari 2005 @ 14:47:01 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_24411625
verkocht
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')