Dit keer heb ik precies genoeg overgemaaktquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:11 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
O, dus daar heb je een handje van...(teveel overmaken)
prima plan, graag ook een optie erbij implementeren dat er minpunten verdient kunnen worden zodra users V&A topics in de zeik gaan nemen & af gaan kraken.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:33 schreef YoshiBignose het volgende:
ja of een punten systeem net als ebay zodat je kan zien welke user betrouwbaar is of niet
En wat wil je er daarna precies mee?quote:Op zondag 16 januari 2005 23:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien handig om alle namen uit de topics op een rijtje te zetten....
Dan kun je nagaan in welke mate iemand betrouwbaar is... Ik waarschuw bv. een paar posts hierboven wel voor een gebruiker, maar zodra dit topic vol is raakt die waarschuwing snel in de vergetelheid...quote:Op maandag 24 januari 2005 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat wil je er daarna precies mee?
OT: Ik heb een digitale camera gekocht van E.T. en dat is prima bevallen
Inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2005 01:38 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dan kun je nagaan in welke mate iemand betrouwbaar is... Ik waarschuw bv. een paar posts hierboven wel voor een gebruiker, maar zodra dit topic vol is raakt die waarschuwing snel in de vergetelheid...
Moet breuls toch in elkaar kunnen knopen.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:09 schreef ElisaB het volgende:
Dit is een periodiek terugkerend gespreksonderwerp. Er is veel voor te zeggen, maar ook wel wat tegenin te brengen.
Ik zal morgen of zo ff zoeken waar die hele discussie staat. De kern is in elk geval dat iedereen het belang ervan inziet, maar niemand de tijd heeft om er iets geniaals op te bedenken (wie gaat het bijhouden, wie beslist nou uiteindelijk wie er gelijk heeft als er discussie ontstaan is, etc).
Ik denk dat Breuls dat zeker zou moeten kunnen, maar gezien de overige punten van aandacht, ontbreekt hem daarvoor de tijd (gok ik zomaar). Maar het is in elk geval niet iets waarvan wij vinden dat het niet zou moeten, maar gebrek aan tijd van hen met écht verstand van zaken ontbreekt ff.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Moet breuls toch in elkaar kunnen knopen.
Users mogen punten geven. Om misbruik te voorkomen (ik vind hem een lul, dus geef 0 punten elke keer) maximaal een x aantal keer stemmen per maand ofzo.
Daar is natuurlijk wel wat op te verzinnen.
Een sticky topic met userbeoordelingen en 't toekennen van punten via mail aan 1 van de OP's met topic en punt voor de afhandeling met duidelijk verhaal erbij.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet breuls toch in elkaar kunnen knopen.
Users mogen punten geven. Om misbruik te voorkomen (ik vind hem een lul, dus geef 0 punten elke keer) maximaal een x aantal keer stemmen per maand ofzo.
Daar is natuurlijk wel wat op te verzinnen.
Dat vereist weer activiteit van de Modjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een sticky topic met userbeoordelingen en 't toekennen van punten via mail aan 1 van de OP's met topic en punt voor de afhandeling met duidelijk verhaal erbij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |