quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:01 schreef DrXLTrouble het volgende:
Leuke actie!!!
Waarom doe je hem na 3 maanden al weg?
Leuk initiatief!quote:Ik verkoop mijn MSI 516BT MP3-speler vanwege de aanschaf van een iPod.
k verkoop mijn MSI 516BT MP3-speler vanwege de aanschaf van een iPod.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:01 schreef DrXLTrouble het volgende:
Leuke actie!!!
Misschien hierom??quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:01 schreef DrXLTrouble het volgende:
Leuke actie!!!
Bedankt, je bod staatquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:27 schreef markie112 het volgende:
Bij deze : 85 euro!
Volgens mij is je vraag wel beantwoord hequote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:01 schreef DrXLTrouble het volgende:
Leuke actie!!!
Zover ik weet niet, dat zou je even op de site van MSI op moeten zoeken (link staat in de openingspost).quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:36 schreef Geqxon het volgende:
Kun je hier nou ook een bluetooth headset op aansluiten? Of bv. draadloos bestanden overzetten?
Er zit een Li-ion rechargeable battery (420mAh) in, om eerlijk te zijn zou ik niet weten hoelang ie meegaat, ik heb hem niet zoveel gebruikt en maar een paar keer op hoeven te laden.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:08 schreef furanku het volgende:
En zit er ook een accu in, en zoja, hoelang gaat hij mee wanneer die volledig is opgeladen?
Grapjas..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik bied 45 euro dan stort ik de rest zelf wel op 555
Kan je dus met je BT GSM de MSI MP3 speler bedienen, of...?quote:# Ook zit er bluetooth op, zodat je de mp3-speler ook kunt gebruiken i.c.m. je GSM.
Tot hoeveel gaat dit maximaal? Is 512 het maximale?quote:# Hij heeft standaard 256 MB geheugen, met een SD-kaartje kun je het uitbreiden.
Het maximale geheugen wat erbij geprikt kan worden is niet bekend bij mij, ik heb het een keer geprobeerd met 512 MB en dan ging prima.quote:Op zondag 2 januari 2005 02:08 schreef manga het volgende:
Tot hoeveel gaat dit maximaal? Is 512 het maximale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |