Moet jij een dreun?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:23 schreef CecilBDemented het volgende:
je hebt hem pas 2 weken en nu al weg doen?
Nee.. heb cash nodigquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:54 schreef Terence_Hill het volgende:
Oei, die vind ik leuk! Ruilen tegen mijn zilveren Gameboy SP?
Je hebt voor weinig een usb-laadsnoertje of een nl voeding. Als dat voor iemand echt een probleem is, doe ik er wel een adaptertje bij.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:17 schreef Kiff het volgende:
Hmmm, de Nederlandse versie zal er tenminste een 220 Volt adapter bij hebben lijkt me? Beetje een probleem of niet?
De GBA kent geen regio's. Je kunt er dus alle GBA spellen (ook nederlandse) op spelen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:10 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Kan je daar wel gewoon nederlandse spellen op spelen of moet ik dan alles importeren??
Ken het probleem... daarom verkoop ik hem..quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:45 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Beter dan. Ik heb op zich wel interesse maar ik moet er ff over nadenken want ik heb eigenlijk de laatste weken al veel te veel uitgegeven
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:08 schreef wAizz het volgende:
Bod van 90 Euro voor alleen de console
Dat is zeker mogelijk. Ik zie dan wel graag een hoger bod dan die 90 euro.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:47 schreef Bellerophon het volgende:
Ik wil de console los hebben, doe je dat ook?
Is goed.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:50 schreef Roelxxl het volgende:
125 maar dan incl spel en adapter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |