Vind ik wel weinigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:57 schreef MmadviewW het volgende:
50 euro geboden op de laptop
Ik verkoop die 2e niet los, die zit in een houder en dan die 2 voor 50 euro is echt te weinig. Alleen de houder is 2e hands al vaak 30 of 40 euro.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:52 schreef chopmax het volgende:
50 euro voor de 2 30gb laptop harddeschijven.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:30 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Vind ik wel weinig
Als je het niet erg vindt wacht ik nog even af
Als dit ruilhandel wordt, heb ik ook nog wel het 1 en ander liggenquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:05 schreef MmadviewW het volgende:
Oke 90 euro geboden + 25cdr spindle 700mb en een paar Zutphense koppen koffieEn een nieuw dartbord incl 6 pijlen
oke is goed ik kom zaterdag naar deventer (station)quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:21 schreef nielsgeode het volgende:
Tot nu toe heeft MmadviewW het hoogste bod van 90 euro + 25cdr spindel 700mb
En ja voor dat geld wil ik m wel ff komen brengen naar Zutphen (alleen t station dan)Ben nu zaterdag wel in Deventer en dan is Zutphen niet zo ver meer
(als je naar Deventer wilt komen vind ik t beter, ga namelijk door naar Amsterdam)
Ik drink alleen geen koffie
Voe me ff toe aan je msn lijst dan kunnen we ff wat afspreken enzo, das wat makkelijker dan via fok lopen postenquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:29 schreef MmadviewW het volgende:
oke is goed .... maar ehm hoe laat in deventer zaterdag?
22,50 incl en we hebben een dealquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:39 schreef rendier2710 het volgende:
20 euro incl voor die 6 gb laptop schijf
quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:36 schreef Garbageman het volgende:
Is die laptopschijf van 30 gig al verkocht? Anders wil ik er wel 50 euro voor betalen, als ie zonder bad clusters is e.d.
Ik woon in Groningen, vlak bij het station, lekker makkelijk
Daar kan ik niet aan beginnenquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:04 schreef chopmax het volgende:
Is die andere 30 gb niet voor 35 euro te koop, dat laatje mag je echt houden, ik wil ook best een 5 gb ter vervanging terugsturen. Je kan op dat laatje ook een ide2compactflash installeren zodat je geen bewegende harddisk nodig hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |