Dankje voor het bod, maar dat sla ik af.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:27 schreef beerten het volgende:
Ruilen voor een HP netserver E45?
Is de ruil niet waardig of is het niet iets dat je zoekt?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dankje voor het bod, maar dat sla ik af.
Het is niet wat ik zoek. Ik zou eerder op zoek zijn naar een compleet systeempje o.i.d. voor gewoon huis tuin en keuken gebruik.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:37 schreef beerten het volgende:
[..]
Is de ruil niet waardig of is het niet iets dat je zoekt?
Goede vraag, maar zo heb ik hem nieuw gekocht. Dat zat er in en dat zit er nog steeds in. Hij is gewoon gekocht bij de Dixons en er is verder nooit wat aan veranderd.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:51 schreef Deverwey het volgende:
Intel Pentium 4A, 2400 MHz (6 x 400) , call me very very very stupid, maar dat snap ik niet zo goed, betekent dat dat hij wel gewoon op 2400 mhz draait of niet?
en waarom zit er maar zo weinig MB ram in?, en hoezo SD-ram en geen DDR?, dacht dat bij deze nieuwere modellen toch al wel ddr geleverd zou zijn?
anyway, als je die vragen zou kunnen beantwoorden heel graag
Pentium 533, 128 intern. 6 Gig schijf, toetsenbord, muis, 15" scherm?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is niet wat ik zoek. Ik zou eerder op zoek zijn naar een compleet systeempje o.i.d. voor gewoon huis tuin en keuken gebruik.
Die 400 mhz is de snelheid van de front side bus (fsb), de multiplier is 6x. Toevallig is 6 * 400 ook 2400, dus hij draait inderdaad gewoon op 2400 mhz.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:51 schreef Deverwey het volgende:
Intel Pentium 4A, 2400 MHz (6 x 400) , call me very very very stupid, maar dat snap ik niet zo goed, betekent dat dat hij wel gewoon op 2400 mhz draait of niet?
Het is gewoon DDR SD-RAM. Het type wordt dan nog wel SD-RAM genoemd, DDR is een toevoeging. Zie ook de officiele specs: "System Memory: 2*DDR-266 expansion slot, upgradable to 1024MB"quote:en waarom zit er maar zo weinig MB ram in?, en hoezo SD-ram en geen DDR?, dacht dat bij deze nieuwere modellen toch al wel ddr geleverd zou zijn?
quote:anyway, als je die vragen zou kunnen beantwoorden heel graag
Het liefst geld.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:13 schreef Deverwey het volgende:
Ik dank Pizza_Shooter
Dirkh, waar geef je de voorkeur aan?, centjes of een systeem? en zo ja wat vind je de minimale eisen voor een systeem?
Ik heb nog een systeempje liggen met een Abit KT7A en een AMD Thunderbird 1333 of een AMD Athlon MP2000 erbij(eigenlijk een dual proc, systeem herkent hem als XP1600) met 512 MB Ram cd-schrijvertje/Geforce mx440 en een 80 of 160 gb schijf erbijquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het liefst geld.
Maar als er een leuk systeem wordt aangeboden van minimaal 1000 MHz dan zal ik daar zeker over na denken.
Een achterlijke redenering als je niet weet wat er los zit. Maar dat neem inderdaad niet weg, dat als je iets LAAT repareren je er flink voor mag betalen. Daarom staat het ook netjes in de OP wat er kapot is en dat het aantrekkelijk is voor mensen die een laptop open durven te maken.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:30 schreef HaagseHarrie het volgende:
euhm als die aansluiting naar de klote is wordt het heel moeilijk qua reparatie, uit ervaring zeg ik reken maar op een 300 tot 500 euro aan reparatie kosten
Wat betaal je bij?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:57 schreef Flopteron het volgende:
[..]
Ik heb nog een systeempje liggen met een Abit KT7A en een AMD Thunderbird 1333 of een AMD Athlon MP2000 erbij(eigenlijk een dual proc, systeem herkent hem als XP1600) met 512 MB Ram cd-schrijvertje/Geforce mx440 en een 80 of 160 gb schijf erbij
Mocht je geinteresseerd zijn kan ik denk ik best wel wat regelen met een bijbetaling.
Nope, dan kan ik net zo goed ingaan op het bod van 225 euro en koop er een met harde schijf.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:59 schreef Deverwey het volgende:
1700 AMD
512 DDR
geluid/lan/video onboard
zonder hdd helaas (die heb ik echt zelf nodig)
DVD-brander 4x4x16
zwarte aopen kast
gesloten portemonnee...en het ligt eraan waar jij woont of ik kom brengen, ik woon in ieder geval in Tilburg NB
alhoewel je stelling waarheid zou kunnen zijn door de gelaagde samenstelling van een mobo verwacht ik niet dat dat bij het psu connectortje zo zal zijn. op die plek kan je volgens mij als je een beetje handig bent prima een nieuw connectortje solderen.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:30 schreef HaagseHarrie het volgende:
euhm als die aansluiting naar de klote is wordt het heel moeilijk qua reparatie, uit ervaring zeg ik reken maar op een 300 tot 500 euro aan reparatie kosten
Het is is niet al antwoord op je OP maar ik zeg je ten eerste werk ik in de ICT en ten tweede heb ik ook een laptop hier staan met hetzelfde probleem.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een achterlijke redenering als je niet weet wat er los zit. Maar dat neem inderdaad niet weg, dat als je iets LAAT repareren je er flink voor mag betalen. Daarom staat het ook netjes in de OP wat er kapot is en dat het aantrekkelijk is voor mensen die een laptop open durven te maken.
[..]
Wat betaal je bij?
[..]
Nope, dan kan ik net zo goed ingaan op het bod van 225 euro en koop er een met harde schijf.
Ligt eraan of je de 80 of de 160 GB schijf wilt....quote:Op zondag 13 februari 2005 00:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een achterlijke redenering als je niet weet wat er los zit. Maar dat neem inderdaad niet weg, dat als je iets LAAT repareren je er flink voor mag betalen. Daarom staat het ook netjes in de OP wat er kapot is en dat het aantrekkelijk is voor mensen die een laptop open durven te maken.
[..]
Wat betaal je bij?
[..]
Nope, dan kan ik net zo goed ingaan op het bod van 225 euro en koop er een met harde schijf.
Ok, mooi bod. Ik woon wel in het noorden, maar kunnen elkaar ook in the middle ontmoeten.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:02 schreef Flopteron het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de 80 of de 160 GB schijf wilt....
laat ik eens denken.......ik geloof dat ik er nog 1 GB ram van kan maken ook en dan zeg ik.....met de 80 GBschijf......... 125 euro?.... en dan verzorg ik zelf het vervoer?..... mits het niet te gek ver buiten zuid-holland ligt.
jij woont op de noord-pool hequote:Op zondag 13 februari 2005 01:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ok, mooi bod. Ik woon wel in het noorden, maar kunnen elkaar ook in the middle ontmoeten.
Bod staat genoteerd en zie dit als het hoogste bod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |