abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 november 2004 @ 09:54:28 #26
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_23347145
zeer goede ervaring met Nutkees.
zie hier [GEZ] Memory Card voor de PS2, hoeft geen originele te zijn.

snelle reactie en gewoon goed verpakt.
mem card was gewoon nieuw in verpakking

Nutkees
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_23352116
hele goede ervaring met Asshole (http://forum.fok.nl/user/profile/84698)

heb een extern geluidskaart van hem gekocht (http://forum.fok.nl/topic/626836)
geld overgemaakt en 2 dagen later had ik hem binnen, netjes ingepakt en erg goed beschermd tegen TPG idioten

kortom: Met Asshole kun je zaken doen
pi_23374680
Autootje vandaag ontvangen van Jackal Omega.
Snelle afhandeling, goede communicatie, goed ingepakt.

[TK] Jackal Omega's Grote Opruiming
...
  woensdag 17 november 2004 @ 12:40:00 #29
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_23374821
quote:
Op woensdag 17 november 2004 12:34 schreef Garbageman het volgende:
Autootje vandaag ontvangen van Jackal Omega.
Snelle afhandeling, goede communicatie, goed ingepakt.

[TK] Jackal Omega's Grote Opruiming
i'll second that,

zou zo weer iets aan garbageman verkopen of kopen

top!
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_23413863
[GEZ] 256 mb DIMM SDRAM geheugen

Prima zaken gedaan met user Mex_
Geld in goed vertrouwen overgeboekt, direct zodra hij het ontvangen heeft is het geheugen op de post gegaan (super verpakt) , en alles functioneert naar behoren!
Live it!
pi_23444589
[TK] Nintendo games/systemen verkoop GameBoy SNES GameCube

Vandaag pakketje met de twee Zelda Oracles binnengehad. Uitstekend verpakt, compleet en netjes

9,5 punten... als supadupagama ook nog even op mijn mailtje had gereageerd dat het geld binnen was (ipv alleen in het topic, wat ik natuurlijk niet elke dag check), dan waren het er 10 geweest
Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
  zondag 21 november 2004 @ 00:27:42 #32
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_23459810
[TK] Linksys WAP54G + ADSL Modem
Mijn eerste en tevens beste ervaring met V&A en HekkeySE.
Jammer dat de adapters eerst verwisseld waren, maar alles werkt nu fijn en ik ben zeer tevreden over het geheel.
.
pi_23510807
[TK] Opruiming: cd's, computerspul ed

Goede ervaring met naj_geetsrev... Ik heb de cd van Tool en de jaargangen van Kijk gekocht. De cd is via de post verstuurt, tijdschriften heb ik later zelf opgehaald, en het waren er meer dan verwacht..

Goede ervaringen dus met hem!

Verder nog een ervaring met Mar_Cel_Lo

[TK] PC Geheugen : 1024 Mb PC3200 (400 Mhz)

Ik heb het geheugen gekocht, en dat is prima verlopen, goed verpakt, aangetekent verzonden, en het werkt allemaal goed..

Dus ook daar een goede ervaring mee
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_23525409
[TK] Nokia 7200

Goede ervaring met Wally-Wally.

Goed contact alles was zoals afgesproken.

Top verkoper!
pi_23550663
Goede ervaring met BladE-l-----
Gisteren de computer opgehaald, en het geheel in werkende toestand mogen aanschouwen.
En ook nog een lekker kopje Senseo koffie gehad

[TK] Compaq AMD 750, 128MB, incl zipdrive
...
pi_23595414
[TK] 400 Magic Kaarten

Goede ervaring met Enemy. Het duurde (schandalig) lang voordat ik betaalt had maar daarna was het snel en supergoed verpakt binnen.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_23668723
Ik heb goede ervaringen met Tuutje
Na een paar emailtjes is het pakketje verzonden en de dag erna binnen.

[TK] Sony Ericsson K700i

Perfect!
  dinsdag 30 november 2004 @ 16:02:04 #38
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_23670969
[GEZ] AMD XP2000+ processoren

XP1800+ van tntkiller

en

[TK] 2100+ & 2000+ & 2x Whisperrock 3 <- mag dicht trouwens

xp2000+ en xp2100+ van drukvout

pi_23701412
[TK] Mp3 Speler (MSI) - USB Bluetooth Dongle - Hardwaremeuk

USB Dongle was goed ingepakt, snel opgestuurd, prima afgehandeld door friemel.
pi_23714878
[TK] Computer Hardware />
De eerste zending was goed verpakt, echter van elke 'ide achtige connector' aanwezig in die doos was er wel een eind pootje wat verbogen was. Nu buigt dat weer terug... maar staat zo slordig. De tweede zending kwam wat laat. Alle gestuurde onderdelen werken en dus zijn koper en verkoper blij.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  zaterdag 4 december 2004 @ 01:27:28 #41
108279 B-Com
Bier & kuthoeren
pi_23752288
Goede ervaring met Frantic, ff afloop van het topic afgewacht, geld overgemaakt en pakketje kwam netjes binnen. hulde :-D [TK]Mini-Tower Alu-Black Micro-ATX
pi_23782960
Zeer goede ervaring met Bass. Zie: [TK/TR] Hele rats monitoren
pi_23793634
Ik heb een ERG slechte ervaring met spanks naar aanleiding van het volgende topic: [TK] Dell Latitude CP CD-rom module

Zoals te lezen valt in het topic is er een deal gesloten.
Echter komt hij de volgende dag aan met een vaag verhaal dat een ander meisje het morgen komt ophalen en dat onze deal niet doorgaat.
Dit alles zonder overleg met mij te hebben.

Dit is natuurlijk niet de gang van zaken die gewenst is in V&A
pi_23793794
quote:
Op maandag 6 december 2004 09:43 schreef HellRaver het volgende:
Ik heb een ERG slechte ervaring met spanks naar aanleiding van het volgende topic: [TK] Dell Latitude CP CD-rom module

Zoals te lezen valt in het topic is er een deal gesloten.
Echter komt hij de volgende dag aan met een vaag verhaal dat een ander meisje het morgen komt ophalen en dat onze deal niet doorgaat.
Dit alles zonder overleg met mij te hebben.

Dit is natuurlijk niet de gang van zaken die gewenst is in V&A
Ik ben het hier niet mee eens. Er was nog geen concrete deal gesloten. Gisteren geen contact gehad met Hellraver, alleen gezegd dat ik contact met m op zou nemen (via MSN). Vanmorgen netjes aan hem gemeldt dat de verkoop niet doorging doordat iemand anders hem overboden heeft. Dit is naar mijn mening een vrij normale gang van zaken bij een veiling. Zoals in het topic te zien is heeft Hellraver een "verkocht" melding gemaakt. Dit is echter niet met mij overlegd. Naar mijn mening was de module dus niet verkocht. De bedoeling van een veiling is dus bieden. Het produkt gaat naar de hoogste bieder. Erg jammer dat je dat niet snapt.
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_23793880
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:23 schreef HellRaver het volgende:
Dan moet je hem maar reserve houden...... 10 euro is echt mijn uiterste bod en dan wil ik hem eventueel nog aan de rand van utrecht op komen halen
10 euro afhalen in Utrecht vind ik prima! Mail staat in profiel.
quote:
Kee verkocht
Lijkt me duidelijk.....

maar laten we er geen discussie van maken en gewoon de mensen zelf laten beslissen wat ze er van vinden
(Zo zwaar moet je nou ook niet wegen aan dit topic).
Ik wens je verder veel suc6 met je verkoop
pi_23794000
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:01 schreef HellRaver het volgende:

[..]

10 euro afhalen in Utrecht vind ik prima! Mail staat in profiel.
[..]

Lijkt me duidelijk.....

maar laten we er geen discussie van maken en gewoon de mensen zelf laten beslissen wat ze er van vinden
(Zo zwaar moet je nou ook niet wegen aan dit topic).
Ik wens je verder veel suc6 met je verkoop
We hadden verder nog geen concrete afspraken gemaakt. Als dat nog niet gebeurt is vind ik dat er gewoon doorgeboden (en geaccepteerd) mag worden.
Bedankt!
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_23794096
Nou vind dat als ik via MSN vraag waar ik het kan ophalen en jij zegt: Bij die en die afslag aan de A2 dat dat redelijk concreet is.

Maar zoals ik al zei: Hier is dit topic niet voor bedoelt dus laten we onze "discussie" als volwassen voeren en niet anderen daar mee lastig vallen.....
pi_23794145
ik heb gezegd.
  maandag 6 december 2004 @ 10:31:29 #49
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_23794335
Mag ik me ermee bemoeien? Het gebeurt wel vaker dat koper en verkoper het oneens zijn over de vraag wanneer de deal gesloten is (en dat lees ik dan dus in de mail). En het is bijna altijd zo dat de koper vindt dat er een deal is en de verkoper vindt van niet. En het is ook bijna altijd zo dat de verkoper ná het moment waarop er gezegd is 'owkee, deal' nog een hoger bod krijgt.

V&A is niet de grote-mensen-wereld waarin de wetten gelden die elders gelden (een deal = een deal). Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrijwel altijd met de bieder eens ben. Als op een gegeven moment een bod is geaccepteerd, dan is er een deal. Sim-pel. Dat er daarna iemand een paar euro meer biedt, zou daar niets aan af mogen doen.

Maar goed; dat is mijn mening. Ieder moet het maar voor zich weten. Je zult mij in elk geval nooit kunnen betrappen op het feit dat ik kies voor een paar euro meer als dat betekent dat ik daarvoor 'een man een man, een woord een woord' (als hartstochtelijk aangehangen grondprincipe) moet laten varen.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_23795000
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:31 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik me ermee bemoeien? Het gebeurt wel vaker dat koper en verkoper het oneens zijn over de vraag wanneer de deal gesloten is (en dat lees ik dan dus in de mail). En het is bijna altijd zo dat de koper vindt dat er een deal is en de verkoper vindt van niet. En het is ook bijna altijd zo dat de verkoper ná het moment waarop er gezegd is 'owkee, deal' nog een hoger bod krijgt.

V&A is niet de grote-mensen-wereld waarin de wetten gelden die elders gelden (een deal = een deal). Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrijwel altijd met de bieder eens ben. Als op een gegeven moment een bod is geaccepteerd, dan is er een deal. Sim-pel. Dat er daarna iemand een paar euro meer biedt, zou daar niets aan af mogen doen.

Maar goed; dat is mijn mening. Ieder moet het maar voor zich weten. Je zult mij in elk geval nooit kunnen betrappen op het feit dat ik kies voor een paar euro meer als dat betekent dat ik daarvoor 'een man een man, een woord een woord' (als hartstochtelijk aangehangen grondprincipe) moet laten varen.
Ben het wel met je eens en doe ook altijd hetzelfde. Ik was alleen van mening dat i.c. nog geen deal was gesloten. Maar zoals je zegt verschilt de mening daar altijd over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')