i'll second that,quote:Op woensdag 17 november 2004 12:34 schreef Garbageman het volgende:
Autootje vandaag ontvangen van Jackal Omega.
Snelle afhandeling, goede communicatie, goed ingepakt.
[TK] Jackal Omega's Grote Opruiming
Ik ben het hier niet mee eens. Er was nog geen concrete deal gesloten. Gisteren geen contact gehad met Hellraver, alleen gezegd dat ik contact met m op zou nemen (via MSN). Vanmorgen netjes aan hem gemeldt dat de verkoop niet doorging doordat iemand anders hem overboden heeft. Dit is naar mijn mening een vrij normale gang van zaken bij een veiling. Zoals in het topic te zien is heeft Hellraver een "verkocht" melding gemaakt. Dit is echter niet met mij overlegd. Naar mijn mening was de module dus niet verkocht. De bedoeling van een veiling is dus bieden. Het produkt gaat naar de hoogste bieder. Erg jammer dat je dat niet snapt.quote:Op maandag 6 december 2004 09:43 schreef HellRaver het volgende:
Ik heb een ERG slechte ervaring met spanks naar aanleiding van het volgende topic: [TK] Dell Latitude CP CD-rom module
Zoals te lezen valt in het topic is er een deal gesloten.
Echter komt hij de volgende dag aan met een vaag verhaal dat een ander meisje het morgen komt ophalen en dat onze deal niet doorgaat.
Dit alles zonder overleg met mij te hebben.
Dit is natuurlijk niet de gang van zaken die gewenst is in V&A
10 euro afhalen in Utrecht vind ik prima! Mail staat in profiel.quote:Op zondag 5 december 2004 19:23 schreef HellRaver het volgende:
Dan moet je hem maar reserve houden...... 10 euro is echt mijn uiterste bod en dan wil ik hem eventueel nog aan de rand van utrecht op komen halen
Lijkt me duidelijk.....quote:Kee verkocht
We hadden verder nog geen concrete afspraken gemaakt. Als dat nog niet gebeurt is vind ik dat er gewoon doorgeboden (en geaccepteerd) mag worden.quote:Op maandag 6 december 2004 10:01 schreef HellRaver het volgende:
[..]
10 euro afhalen in Utrecht vind ik prima! Mail staat in profiel.
[..]
Lijkt me duidelijk.....
maar laten we er geen discussie van maken en gewoon de mensen zelf laten beslissen wat ze er van vinden
(Zo zwaar moet je nou ook niet wegen aan dit topic).
Ik wens je verder veel suc6 met je verkoop
Ben het wel met je eens en doe ook altijd hetzelfde. Ik was alleen van mening dat i.c. nog geen deal was gesloten. Maar zoals je zegt verschilt de mening daar altijd over.quote:Op maandag 6 december 2004 10:31 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik me ermee bemoeien? Het gebeurt wel vaker dat koper en verkoper het oneens zijn over de vraag wanneer de deal gesloten is (en dat lees ik dan dus in de mail). En het is bijna altijd zo dat de koper vindt dat er een deal is en de verkoper vindt van niet. En het is ook bijna altijd zo dat de verkoper ná het moment waarop er gezegd is 'owkee, deal' nog een hoger bod krijgt.
V&A is niet de grote-mensen-wereld waarin de wetten gelden die elders gelden (een deal = een deal). Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrijwel altijd met de bieder eens ben. Als op een gegeven moment een bod is geaccepteerd, dan is er een deal. Sim-pel. Dat er daarna iemand een paar euro meer biedt, zou daar niets aan af mogen doen.
Maar goed; dat is mijn mening. Ieder moet het maar voor zich weten. Je zult mij in elk geval nooit kunnen betrappen op het feit dat ik kies voor een paar euro meer als dat betekent dat ik daarvoor 'een man een man, een woord een woord' (als hartstochtelijk aangehangen grondprincipe) moet laten varen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |