@Hanneke1983: Hai, nee, het is een aparte film. The OC is er wel op dvd, althans serie 1, maar dat is dus iets anders.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:41 schreef Hanneke1983 het volgende:
ehm, Orange County, r2 uk, nl ondertiteling, 6,50 euro....van de serie ("the OC") of een aparte film??
Ik ga gewoon naar het postkantoor en laat ze netjes versturen in een bubbeltjesenvelop. Voor 21 euro heb je een deal.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:24 schreef RijstNatie het volgende:
Monster, Underworld, A man apart
20eur incl.
verzendkosten kunnen 80cent per dvd zijn als je gewoon zelf de zegels erop plakt ipv naar het loket
Deal, mail me op f.alderliesten @ gmx.netquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:40 schreef energizer het volgende:
7 euro voor Hulk als je hem daarvoor ook opstuurt
je hebt mailquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:54 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Deal, mail me op f.alderliesten @ gmx.net
nee, wel 2 disc.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:31 schreef RijstNatie het volgende:
is underworld met de kartonne kaft eromheen?
Hai, het is gewoon een originele hoor. Volgens mij komt hij uit de uk, maar ik heb deze ook een keer overgekocht, vandaar de cijfertjes erop, zou ik zelf niet doen, dus ik weet het niet helemaal zeker. Het is een Eagle Rock Entertainment release. Wellicht dat er op die site wat info staat: www.eagle-rock.comquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:33 schreef FremantleDockers het volgende:
Ben geinteresseerd in madstock, maar daar is volgens mij helemaal geen r0 van. Is dit de versie die in de uk verkocht wordt of wellicht een chinese bootleg?
Dan gaat het helaas niet door. ..quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:44 schreef RijstNatie het volgende:
A man apart en Monster voor 13incl...
hoger ga ik niet
Prima, ik hou hem achter voor je.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:02 schreef FremantleDockers het volgende:
Nou, voor ¤7 inc. kan het nooit een miskoop zijn, en het is nog madness ook! Damn, wat baalde ik toen ik te laat hoorde dat de kaartverkoop was begonnen, en na tien minuten al weer afgelopen was...
Anyway, ik mail je morgen voor de afhandeling.
deal, mail me maar op f.alderliesten@gmx.netquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:14 schreef Naggelwauz het volgende:
Once Upon A Time in America ¤10 incl?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |