Dit keer heb ik precies genoeg overgemaaktquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:11 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
O, dus daar heb je een handje van...(teveel overmaken)
prima plan, graag ook een optie erbij implementeren dat er minpunten verdient kunnen worden zodra users V&A topics in de zeik gaan nemen & af gaan kraken.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:33 schreef YoshiBignose het volgende:
ja of een punten systeem net als ebay zodat je kan zien welke user betrouwbaar is of niet
En wat wil je er daarna precies mee?quote:Op zondag 16 januari 2005 23:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien handig om alle namen uit de topics op een rijtje te zetten....
Dan kun je nagaan in welke mate iemand betrouwbaar is... Ik waarschuw bv. een paar posts hierboven wel voor een gebruiker, maar zodra dit topic vol is raakt die waarschuwing snel in de vergetelheid...quote:Op maandag 24 januari 2005 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat wil je er daarna precies mee?
OT: Ik heb een digitale camera gekocht van E.T. en dat is prima bevallen
Inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2005 01:38 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dan kun je nagaan in welke mate iemand betrouwbaar is... Ik waarschuw bv. een paar posts hierboven wel voor een gebruiker, maar zodra dit topic vol is raakt die waarschuwing snel in de vergetelheid...
Moet breuls toch in elkaar kunnen knopen.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:09 schreef ElisaB het volgende:
Dit is een periodiek terugkerend gespreksonderwerp. Er is veel voor te zeggen, maar ook wel wat tegenin te brengen.
Ik zal morgen of zo ff zoeken waar die hele discussie staat. De kern is in elk geval dat iedereen het belang ervan inziet, maar niemand de tijd heeft om er iets geniaals op te bedenken (wie gaat het bijhouden, wie beslist nou uiteindelijk wie er gelijk heeft als er discussie ontstaan is, etc).
Ik denk dat Breuls dat zeker zou moeten kunnen, maar gezien de overige punten van aandacht, ontbreekt hem daarvoor de tijd (gok ik zomaar). Maar het is in elk geval niet iets waarvan wij vinden dat het niet zou moeten, maar gebrek aan tijd van hen met écht verstand van zaken ontbreekt ff.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Moet breuls toch in elkaar kunnen knopen.
Users mogen punten geven. Om misbruik te voorkomen (ik vind hem een lul, dus geef 0 punten elke keer) maximaal een x aantal keer stemmen per maand ofzo.
Daar is natuurlijk wel wat op te verzinnen.
Een sticky topic met userbeoordelingen en 't toekennen van punten via mail aan 1 van de OP's met topic en punt voor de afhandeling met duidelijk verhaal erbij.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet breuls toch in elkaar kunnen knopen.
Users mogen punten geven. Om misbruik te voorkomen (ik vind hem een lul, dus geef 0 punten elke keer) maximaal een x aantal keer stemmen per maand ofzo.
Daar is natuurlijk wel wat op te verzinnen.
Dat vereist weer activiteit van de Modjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een sticky topic met userbeoordelingen en 't toekennen van punten via mail aan 1 van de OP's met topic en punt voor de afhandeling met duidelijk verhaal erbij.![]()
Op zich zou ik er nog wel werk in willen steken hoor. Alleen moet het dan wel een systeem zijn dat ook ergens op slaat. Ik zal jullie deelgenoot maken van de beren die ik op de weg zie:quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat vereist weer activiteit van de Modjes.
Môch... wordt toch niet altijd op gereageerd mod-jes... in my actives staan er nog een paar open die ik al lang heb afgemeld...quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:45 schreef Adelante het volgende:
oké, alles dichtgemikt...
tip: gebruik volgende keer bij verkoop het topicreport, dan wordt je topic nog sneller gesloten
Hmm, toch een problem gevonden na thuiskomst.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[TK/TR] Nokia 6260
Leuk telefoontje.., goed afgehandeld met PyTh
Ondertussen antwoord van PyTh gehad.. Hij zei dat de 256mb aan de adaptor zat in dat beschermhoesje. Weet hij 100% zeker.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hmm, toch een problem gevonden na thuiskomst.
Ik ben vanuit Deventer naar Eindhoven gekomen. Daar hebben we het verder afgehandeld. Verder niet in de doos gekeken, dat vond ik zo achterdochtig. Maar toen ik op de trein stond te wachten toch maar even kijken. Alles zat erin dacht ik. Zoals in het topic vermeld zou er ook een 256mb RE-MMC bij moeten zitten. Ik keek in de telefoon zelf, daar zat een kaartje van 32mb in. En er zat nog een kaartje in zo'n klein plasticen opbergdoosje. Ik keek er verder niet meer naar en pas bij thuiskomst zag ik dat het zo'n dingetje was:
[afbeelding]
Een adaptor om van een Reduced MMC en volwaardige MMC te maken, zodat hij in een kaartlezer kan. Maaar.. waar is die 256 dan?
Ik heb PyTh tot 3x gemailt dit weekend. Uit zijn reactie bleek dat de 256mb MMC erbij zou moeten zitten. Nu heb ik terug gemailt waar hij hem dan heeft ingestopt. Hij heeft hem niet in dat beschermhoesje gestopt bij die adaptor in, want dan was het me wel opgevallen op station eindhoven. Als hij hem gewoon los in de doos heeft gedaan is het vrij stom, want zo'n ding valt er dan gegarandeerd uit natuurlijk. Hij zat er in ieder geval al niet bij toen ik de doos opende op het perron. Het is een duur kaartje (50 euro) en dus een van de hoofdredenen waarom ik van PyTh de telefoon kocht, aangezien ze op marktplaats voor minder te koop staan.
Wordt vervolgt..
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:17 schreef Vulpecula het volgende:
Adelante, zou je mijn topic svp ook kunnen sluiten? Ik heb al verschillende keren een topic report gestuurd omtrent dit item, maar hij wordt maar niet gesloten. Gaat om dit topic: [TK] Tweaked Logitech cordless optical mouse
quote:
quote:
quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:31 schreef CloudStrife het volgende:
Deal met Hakkert is goed verlopen, heb .Hack volume 1 en bijbehorende strategy guide aan hem verkocht.
Zie topic: [TK] PS2 games waaronder .Hack
Kweenie of hier thuis hoort, maar cloudstrife wil nog wat verkopen adelante... Misschien iets te vroeg dichtquote:
Weer een mail gestuurd met de vraag de kosten van zo'n kaartje (op marktplaats 51 euro) te delen. Nog steeds geen mail terug gehad.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ondertussen antwoord van PyTh gehad.. Hij zei dat de 256mb aan de adaptor zat in dat beschermhoesje. Weet hij 100% zeker.
En ik weet zeker dat alleen dat beschermhoesje adaptortje erin zat, ik maakte dat hoesje pas bij thuiskomst open, dus het kan er niet uitgevallen zijn.. Wel mooi een dingetje van 50 euro pleite.. *zomaar*
En nog steeds niks meer vernomen van PyTh.. Kan een mod misschien helpen?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Weer een mail gestuurd met de vraag de kosten van zo'n kaartje (op marktplaats 51 euro) te delen. Nog steeds geen mail terug gehad.![]()
graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:54 schreef Skv het volgende:
videobanden gekocht van http://forum.fok.nl/user/history/50647
in http://forum.fok.nl/topic/666725
Kreeg er 13 meer dan ik er in de OP stondVerder is alles perfect!
Bedankt
Volgens mij heb ik eergisteren al antwoord gegeven. Was denk ik in een ander topicquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:45 schreef Kluupkluup het volgende:
En nog steeds niks meer vernomen van PyTh.. Kan een mod misschien helpen?
oksquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:14 schreef Geqxon het volgende:
[TK] Nokia 3300 MP3-Phone
Dit topic mag op slot
Geen mail ontvangen. Wél persoonlijke gegevens verwijderd.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:00 schreef MrUber het volgende:
Maandag zal er politieaangifte gedaan word omdat mod noobs hier niet reageren op email.
Met de volgende tekst:quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen mail ontvangen. Wél persoonlijke gegevens verwijderd.
Had ik hieruit moeten opmaken dat mijn inmenging gewenst was? If so, dan spijt het me dat ik dat niet opgepikt hebquote:zal ook wel weer niet... rot toch op.
Dat zullen die andere twee wel zijn (wie is eigenlijk de derde?)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:58 schreef MrUber het volgende:
mail is verzonden naar alle 3 mods... dus 1 van hen heeft hem echt wel ontvangen...
Nee, in 7 topics posten dat iemand een oplichter is is lekker nuttigquote:de rot toch op opmerking was het nutteloze machtsvertoon door het verwijderen van post...
Ow, owkeequote:Ik vind je gewoon een superslechte mod
IkvindjeWelLief hoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zullen die andere twee wel zijn (wie is eigenlijk de derde?)
[..]
Nee, in 7 topics posten dat iemand een oplichter is is lekker nuttig
[..]
Ow, owkee
haha ik had in dit geval geen haast met die gsm en je wou hem graag hebben nou prima dan wachten we wel evenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:41 schreef manga het volgende:
Ik heb wederom een zeer goede ervaring gehad met een Fok!kerDitmaal was het CecilBDemented en gaat het om deze topic: [TR] Motorola E398 . Na veel emailverkeer en de verkoper lang laten wachten zodat ik alles na kon gaan (qua laten unlocken e.d. en mogelijkheden toestel) heb ik een deal gesloten met CecilBDemented. Het toestel werd op een vrijdag verzonden en kwam die zaterdag zelfs nog aan (jeej, spelen!), netjes verpakt en volledig compleet. Toestel werkt prima, accu houd het heel lang vol en wat een lol kan je er mee hebben
![]()
Al met al een hele goede deal gemaakt met CecilBDemented, bedankt nog (voor getoonde geduld o.a.) en bij deze een goede referentie voor toekomstige bieders op zijn "handel"
Op slotquote:Op zondag 20 februari 2005 10:46 schreef Thomper het volgende:
Doe hier maar een slotje op.
[TK] Veel goodies en games (GBA/PC/N-Gage)
Goede deals gehad met HomerJ en GameDemon, geld was snel overgemaakt en dezelfde dag nog ging de game op de post.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:37 schreef Robertje het volgende:
Sc0rPi0n wil ik graag bedanken voor een toppie pc ding voor mijn zusje![]()
Ik wil niemand nergens van beschuldigen, maar als je met de postbank betaalt, dan moet je de naam en woonplaats van de ontvanger weten. Iemand die perse niet wil dat je met Postbank betaalt, kan nog wel eens als reden hebben dat hij of zij niet wil dat je zijn of haar echte naam en woonplaats kent.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
Heel vage user, heb er geen vertrouwen in dat dat ooit aan zou kunnen komen dus gaat de koop niet door (ik stelde voor meer te betalen dan de verzendkosten alleen, dat was prima tot hij hoorde dat ik een Postbankrekening heb...)
hij gaf naam, adres, mail, tel en bankquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil niemand nergens van beschuldigen, maar als je met de postbank betaalt, dan moet je de naam en woonplaats van de ontvanger weten. Iemand die perse niet wil dat je met Postbank betaalt, kan nog wel eens als reden hebben dat hij of zij niet wil dat je zijn of haar echte naam en woonplaats kent.
Waarom dat is mag je zelf bedenken
Ik zeg niet (NIET) dat dat in dit geval aan de orde is, maar het is een bekende kink in de kabel bij deals via internet.
Ik denk: ik zeg het maar even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |