nee, gewoon enkele cd'squote:Op vrijdag 17 december 2004 23:26 schreef Tokus het volgende:
die Maiden cds, dat zijn zeker niet toevallig de dubbel-cd versies met bonuscdtje?
dat magquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:31 schreef BYM het volgende:
Ik koop al je iron maiden cd's !
Piece Of Mindquote:
Ohw nou sorry hoor ....quote:Op zaterdag 18 december 2004 08:43 schreef mtv het volgende:
[..]
Piece Of Mind
Live After Death
Seventh Son Of A Seventh Son
Fear Of The Dark
The X Factor
A Read DEAD One
No Prayer For The Dying
dat had je dus ook kunnen lezen in de openingspost
30 euro incl. verzendkosten en ze zijn voor jouquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:08 schreef BYM het volgende:
[..]
Ohw nou sorry hoor ....
Ik héb je hele openingspost gelezen, alleen ken ik niet alle titles van Maiden.
Ik mag dan uit het tijdperk zijn dat ik op een liveconcert was van Seventh Son, toen de LP net uitkwam maar ken ze niet allemaal ...![]()
Verzin eens een mooi totaal bedrag, allin inc verzenden ?
cd1:quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:34 schreef thomasss het volgende:
kan je de tracklist geven van bonzai van gnr?
het is een officielequote:Op zaterdag 18 december 2004 13:56 schreef thomasss het volgende:
hmm oke.. is het zo'n officiele bootleg? of heb je gewoon een hoesje uitgeprint en dat er omheen geplakt?
alsniemand meer wil bieden, dan hebben we een dealquote:Op zondag 19 december 2004 14:41 schreef Man_Made_God het volgende:
Ja, Banzai!
Dat is wel vet, + verz.kosten = 10?
Deal?
Mits in goede staat uiteraard.
20 euro excl. verzendkosten is goed, mits er niet meer geboden wordtquote:Op zondag 19 december 2004 14:47 schreef thomasss het volgende:
Guns N' Roses - Banzai 2 cd live in Tokyo 22 februari 1992
Guns N' Roses - The Spaghetti Incident???
Guns N' Roses - GN'R Lies
bied ik 20 voor
voor 1 cd is het volgens mij 1,56 excl. enveloppequote:Op zondag 19 december 2004 15:02 schreef thomasss het volgende:
verzendkosten zijn 1,50 ofzo?
wanneer stopt de veiling?:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |