Volgens mij zag ik laatst deze of van vergelijkbaar merk bij Media Markt voor 25 euro...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:31 schreef HellRaver het volgende:
Hahaha grapjas...... RTF ik zeg toch vanaf 25,- in de winkel kosten ze 49,- (Deze zijn net een maand oud)
Weesp... en ik ben mobiel (auto) dus er valt altijd wel iets te regelen!!quote:Op maandag 14 februari 2005 12:32 schreef HellRaver het volgende:
Daar wil ik nog wel overnadenken(Mits er niemand overheen biedt)
Waar woon je ergens misschien kan ik het ergens afgeven of kunnen we wat regelen?
Zoals ik al zei: Philips heeft ze ook voor 100 Euro dat ziet er ook ongeveer hetzelfde uit alleen is dat het niet.......... Dus het zal best dat MediaMarkt ze heeft gehad van het merk Yoko ofzo.......quote:Op maandag 14 februari 2005 12:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik laatst deze of van vergelijkbaar merk bij Media Markt voor 25 euro...
Ik was even vergeten dat Elro de Bang & Olufsen onder de stopcontactenbouwers wasquote:Op maandag 14 februari 2005 14:07 schreef HellRaver het volgende:
Dus het zal best dat MediaMarkt ze heeft gehad van het merk Yoko ofzo.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |