Ondanks de kennelijk positieve ervaring hieronder kan ik alleen maar zeggen dat Marcosta zich
niet aan zijn afspraken houdt.
Ik was de eerdere koper voor vraagprijs van Marcosta
[TK] laptop aangebodenOndanks een gemaakte afspraak voor die vraagvrijs is Marcosta van onze deal teruggekomen.
Dit nadat hij kennelijk had uitgevogeld dat ik een mail gestuurd had via het domein van CED waar ik overigens, in tegenstelling tot zijn aanname, niet werkzaam ben.
(voor degenen die dat niet weten - CED doet onafhankelijke schade-expertise voor verzekeraars)
<knip>
Ik heb deze laptop 2ehands aangeschaft en weet niet of hij eerlijk is.
Na enig speurwerk kom ik erachter dat jij bij CED services werkt.
Je begrijpt wel dat ik die laptop nu niet aan jou verkoop.
<knip>
/quote
Deze aparte redenering nodigt uit tot enig denkwerk en je hoeft geen genie te zijn om mijn gedachtegang in deze te volgen denk ik
![]()
.
Het is ook dat ik nog even zijn telefoonnummer controleerde voordat ik op weg ging anders had ik niet eens geweten dat hij er vanaf ging zien. Hij had mijn telefoonnummer en had dus even kunnen bellen, zeker toen hij wist dat hij niet thuis ging zijn omdat hij een andere afspraak had (toen ik hem belde, net voor vertrek, zat hij in de auto).
Marcosta staat nu op mijn zwarte lijst en ik vond het nodig om ook anderen te waarschuwen. Bij deze dus.
Burakin
edit: tikfouten
edit: deze was eigenlijk bedoeld voor het ervaringen-topic. Foutje.
[ Bericht 1% gewijzigd door Burakin op 21-03-2005 08:00:08 ]