Bijna alle volumes zijn 200 blz van Alita.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:15 schreef manga het volgende:
Aaargh Trigun al verkocht *mopper* . Hoeveel bladzijden is elke volume van Battle Angel Alita? En als ik ze alle 8 neem hoeveel verzendkosten komt daar dan nog bij?
Bleach is al door iemand gereserveerd, mocht die deal niet doorgaan dan ben jij de tweede.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:31 schreef silenzer het volgende:
vraagprijzen?
Ik heb wel interesse in Bleach en kenshin
Je hebt mail terug !quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:13 schreef CloudStrife het volgende:
@Manga: je hebt mail
@RAM_: deal, wat is je emailadres?
Probeer archonia.com. Ik verkoop hier manga he, geen anime.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:59 schreef zBus het volgende:
Mag ik vragen waar je die Bleach episodes weg hebt?
Heb ze nog, mail me op remco.greeve at gmail.com.quote:Op maandag 28 februari 2005 14:50 schreef Millz het volgende:
Cloudstrife, als je ze nog hebt : Sister Red volume 1-2 en Rurouni Kenshin volume 1-6
We hebben al een keer zaken gedaan dus as usual per mail?
Uiteraard, als je ze niet meer hebt is 't pech hebben...
Top dealquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:23 schreef manga het volgende:
Yo Cloudstrife! Pakketje is binnen en ik ben er echt helemaal blij mee !!!!Na de anime die ik van je overgenomen had wéér een uitstekende deal! Cloudstrife
Nog steeds jammer dat je Trigun al verkocht had anders had ik die ook van je over genomen
![]()
Meteen klein topic-kickje
Hehehequote:Op donderdag 3 maart 2005 15:55 schreef manga het volgende:
Owh heb dan zeker weten interesse mocht hij ze niet meer willen ofzoDat zijn er "máár" 2 he?
Wat ben jij een rotjochje hebt me weer verslaafd gemaakt aan manga/anime
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |