abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22838090
Wegens beeindigen van mijn hobby heb ik 4 Flexifoil Stackers te koop. Dit zijn de koppelbare matrasvliegers van Flexifoil. Afmeting van de vlieger is: 180 x 50 cm.

Ik heb deze vliegers een aantal jaren gebruikt in de zomer om te powerkiten (buggyen en zo). Dat is ook waar deze vliegers goed geschikt voor zijn. Voor kitesurfen zijn ze dus niet geschikt!

De vliegers zijn gebruikt, zijn allen nog in goede conditie en zijn zonder reparaties

Kleur van de vliegers zijn (uni):
- blauw
- groen
- roze
- paars.

Prijs is ¤ 150,- voor alle 4 vliegers, per stuk ¤ 45,- (exclusief stuurlijnen) en bij koop van meerdere krijg je de koppellijnen erbij. Nieuwprijs van deze vliegers is circa ¤ 100,- exclusief lijnen en dergelijk.

Stuurlijnen heb ik voor 1-2 Stackers zijn: ¤ 15,-
Stuurlijnen heb ik voor 3-4 Stackers zijn: ¤ 25,-
Grepen (zie onderstaand) voor de stuurlijnen: ¤ 10,-

Als je nog vragen hebt, vragen staat vrij
Echte anarchisten schaken zonder koningen
pi_22862984
*kick*
pi_22870282
Zijn het vliegers met een beetje veel trekkracht, zeg maar dat je ze net niet kan houden . En vanaf en tot hoeveel windkracht kan je ze gebruiken?
pi_22871687
Per vlieger is de trekkracht circa 60 kilo. Als je er meerdere achter elkaar zet komt er voor elke vlieger extra circa 30 kilo bij. (dus voor 2 wordt het 90 kilo, voor 3 is het 120 etc.) en is meer dan voldoende om lekker achteraan te gaan...

Door deze vliegers te koppelen kun je met weinig wind (krachtje 3) toch forse trekkracht ontwikkelen.

Ze zijn te gebruiken vanaf 12km/u (windkracht 3) tot windkracht 8.

Verder zijn dit de vliegers waarmee snelheden tot 180 km/u mee bereikt kunnen worden!
pi_22876274
Sorry ik had wel interesse maar kheb eigenlijk te weinig geld

suc6 met de verkoop

[ Bericht 83% gewijzigd door Skaaz op 26-10-2004 01:23:01 ]
pi_22876650
Mischien dat je hem beter op vliegerforum.nl kan zetten. Daar heb je meer kans denk ik.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_22881659
Hmm, interessant, deze dingen staan eigenlijk wel op mijn verlanglijstje.
Ik heb nu een vlieger van de Paddestoel uit Rotterdam en die trekt 180 kilo (leuk mee te glijden bij windkracht 6 of hoger) maar ik ben op zoek naar andere vliegers die minstens zo hard trekken. Ik weeg zelf een kilo of 95, denk je dat ik hier ook flink door word mee getrokken?

Enige probleem, je komt uit Zwolle Dat is een teringeind weg, zou het mogelijk zijn die dingen per post te versturen? Of is dat ivm de lange stokken enzo niet te doen?

Misschien zou je me anders even kunnen toevoegen op msn? Of anders kunnen mailen, ik heb namelijk wel interesse in alle 4 de vliegers + koppellijnen, de rest heb ik in principe niet nodig.

[ Bericht 8% gewijzigd door _WoUz_ op 26-10-2004 11:33:07 ]
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 11:53:24 #8
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_22882165
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 10:45 schreef _WoUz_ het volgende:
Hmm, interessant, deze dingen staan eigenlijk wel op mijn verlanglijstje.
Ik heb nu een vlieger van de Paddestoel uit Rotterdam en die trekt 180 kilo (leuk mee te glijden bij windkracht 6 of hoger) maar ik ben op zoek naar andere vliegers die minstens zo hard trekken. Ik weeg zelf een kilo of 95, denk je dat ik hier ook flink door word mee getrokken?

Enige probleem, je komt uit Zwolle Dat is een teringeind weg, zou het mogelijk zijn die dingen per post te versturen? Of is dat ivm de lange stokken enzo niet te doen?

Misschien zou je me anders even kunnen toevoegen op msn? Of anders kunnen mailen, ik heb namelijk wel interesse in alle 4 de vliegers + koppellijnen, de rest heb ik in principe niet nodig.
stokken ?
zou je je niet eerst eens verdiepen in de materie voor je zoiets gaat kopen ?
zzz
pi_22882296
ik heb ook wel intresse in een powerkite. Voornamelijk om ervaring op te doen met gewoon kiten (en dan in de zomer te gaan kitesurfen). Ik hou me aanbevolen voor 1 powerkite met stuurlijnen. Ik woon zelf in Rotterdam, en ik zie net dat u uit zwolle komt. Mocht u ze willen opsturen dan hou ik mij zeker aanbevolen.
pi_22882347
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:53 schreef L.Denninger het volgende:
stokken ?
Leg jij dan eens uit hoe de Flexifoil Stacker kan vliegen zonder stokken en zonder toming ?

De stacker heeft voor zover ik weet 1 lange stok lopen op de Leading Edge, kortom de voorkant.

Misschien zelf ook even verdiepen ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_22882562
Toming heeft een Flexifoil niet, maar naar mijn weten worden de lijnen toch wel degelijk bevestigt aan een stok (1 lange flexibele stok van links naar rechts)
Anyway, weer ontopic
pi_22882755
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:53 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

stokken ?
Er zitten idd stokken in, flexible massieve plexiglas stokken
pi_22882946
@ _WoUz_ : de kans dat je er achteraan gaat is zeer groot. Zelf ben ik 75kg, maar ga er vlotjes achteraan . Toming hebben deze Stacks niet, gewoon vastmaken en vliegen. Oja, Utrecht is voor mij ook een optie en voeg je toe op msn.

@UnleashMitch: toming heeft de Stacker niet, de vlieger heeft de vorm van een vleugel en vliegt uit zichzelf. De stok aan de voorkant geeftd evlieger de benodigde breedte. De wind doet de rest voro de vleugel te vullen en de lucht in de gaan. als zovele andere vliegers.

@ progressive: 1-tje met lijnen en handgrepen komt op ¤ 60,-. Deze week in de reclame Zwolle en Utrecht is voor mij een mogelijkheid. Anders wordt het verzenden. Evt heb ik er nog een stuurstok bij.

@ GenesiZ: ga ik zeker doen, thanx

[ Bericht 3% gewijzigd door VincentK op 26-10-2004 12:50:30 (typo´s) ]
pi_22883061
mits ze gewoon in goede staat zijn en ready-to-fly heb ik wel interesse in alle 4 eigenlijk (Leuk begin heb ik dan al ) + koppellijnen, de rest heb ik in principe al, tenminste, ik heb 30 meter lijnen, is dat genoeg voor die dingen? Of moeten ze langer?
we kunnen het eventueel over de verdere afhandeling op msn hebben anders?
pi_22883290
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 12:54 schreef _WoUz_ het volgende:
Ik heb 30 meter lijnen, is dat genoeg voor die dingen? Of moeten ze langer?
we kunnen het eventueel over de verdere afhandeling op msn hebben anders?
Lijnen zijn langer voor deze (45-50 meter), ik heb je toegevoegd op msn, spreek je later...
pi_22883678
kan er ook eventueel een bar op worden gezet? zodat ik meer het gevoel heb van een kite? (bar koop ik dan evtueel wel hier in Rdam, maar zou graag wel weten of het mogelijk is.::))
pi_22889479
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 13:28 schreef progressive het volgende:
kan er ook eventueel een bar op worden gezet? zodat ik meer het gevoel heb van een kite? (bar koop ik dan evtueel wel hier in Rdam, maar zou graag wel weten of het mogelijk is.::))
Een bar als in een ouderwetse stuurstang bedoel je? Kan wel, kun je lekker hangen. Heb er nog wel een of twee over denk ik mocht jer nog 1 nodig hebben.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 00:01:38 #18
3185 Adelante
To let it go now
pi_22923657
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')