stokken ?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:45 schreef _WoUz_ het volgende:
Hmm, interessant, deze dingen staan eigenlijk wel op mijn verlanglijstje.
Ik heb nu een vlieger van de Paddestoel uit Rotterdam en die trekt 180 kilo (leuk mee te glijden bij windkracht 6 of hoger) maar ik ben op zoek naar andere vliegers die minstens zo hard trekken. Ik weeg zelf een kilo of 95, denk je dat ik hier ook flink door word mee getrokken?
Enige probleem, je komt uit ZwolleDat is een teringeind weg, zou het mogelijk zijn die dingen per post te versturen? Of is dat ivm de lange stokken enzo niet te doen?
Misschien zou je me anders even kunnen toevoegen op msn? Of anders kunnen mailen, ik heb namelijk wel interesse in alle 4 de vliegers + koppellijnen, de rest heb ik in principe niet nodig.
Leg jij dan eens uit hoe de Flexifoil Stacker kan vliegen zonder stokken en zonder toming ?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:53 schreef L.Denninger het volgende:
stokken ?
zou je je niet eerst eens verdiepen in de materie voor je zoiets gaat kopen ?
Er zitten idd stokken in, flexible massieve plexiglas stokkenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:53 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
stokken ?
zou je je niet eerst eens verdiepen in de materie voor je zoiets gaat kopen ?
Lijnen zijn langer voor deze (45-50 meter), ik heb je toegevoegd op msn, spreek je later...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:54 schreef _WoUz_ het volgende:
Ik heb 30 meter lijnen, is dat genoeg voor die dingen? Of moeten ze langer?
we kunnen het eventueel over de verdere afhandeling op msn hebben anders?
Een bar als in een ouderwetse stuurstang bedoel je? Kan wel, kun je lekker hangen. Heb er nog wel een of twee over denk ik mocht jer nog 1 nodig hebben.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:28 schreef progressive het volgende:
kan er ook eventueel een bar op worden gezet? zodat ik meer het gevoel heb van een kite? (bar koop ik dan evtueel wel hier in Rdam, maar zou graag wel weten of het mogelijk is.::))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |