Waar is hij zo goedkoop? Dan kan ik misschien op een normale manier mijn geld terug krijgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
ik voor 95 (119 nieuw die ps2, de rest hoef ik niet)
In princiepe niet, of iemand moet de losse PStwo willen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:14 schreef HellRaver het volgende:
Ik wil een losse controller valt dat niet te regelen? En dan neem ik de Eyetoy er ook nog wel bij......
Als hij niet met de PStwo wordt verkocht heeft mijn vriend hem gereserveerd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:21 schreef o0SmOkE0o het volgende:
MemCard voor mij ?
Ok, ik vond het al vreemd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik bedoel in mijn geval.
Ik wil een PS2/Two alleen voor GT4 hebben, die komt in een combo pakket uit, dat pakket is 179 euro, trek daar een losse GT4 vanaf (à 60 euro) en je houd 119 euro over.
De eyetoy wil ik best los verkopen. Wat bied je ervoor?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:39 schreef lady-wrb het volgende:
oeeeeee als je de eyetoy niet kwijt kan, wil ik hem wel van je overnemen hoor !
Ik heb trouwens ook een mailtje van systemen.org (sta daar op de mailing lijst) die bieden ook een losse PSTwo aan voor 119 euro incl. btw excl. 6-7 euro verzend kosten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:14 schreef .Pas het volgende:
[..]
Ok, ik vond het al vreemd.
Ik denk dat je hoe dat het best een mooie set voor je is als je het puur voor GT4 doet.
Ik heb even op ebay rond gesnuffeld en daar wordt zo rond de 120 Euro geboden voor een tweedehandse PStwo..
wat vraag je ervoor?quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:14 schreef .Pas het volgende:
[..]
Ok, ik vond het al vreemd.
Ik denk dat je hoe dat het best een mooie set voor je is als je het puur voor GT4 doet.
Ik heb even op ebay rond gesnuffeld en daar wordt zo rond de 120 Euro geboden voor een tweedehandse PStwo..
[..]
De eyetoy wil ik best los verkopen. Wat bied je ervoor?
is dat je vraagprijs of vaste prijs?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:08 schreef .Pas het volgende:
25 Euro ex. verzend kosten.
Ik heb het over de gehele set incl. PS2. Voor enkel de eye toy ben jij idd eerder.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
zeg koei, ik was eerder hoor
ik willum ik willum![]()
![]()
Ik heb je even toegevoegd op msn en een mailtje gestuurd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:00 schreef lady-wrb het volgende:
kan ik je mailen voor de gegevens .pas?
Er zit het eerste spel van de eyetoy bij. Het heet play.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef koei het volgende:
welk spel zit er bij de eye-toy? En waar is het geheel op te halen (waar ligt Echt)?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |