abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 2004 @ 20:39:36 #1
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_22474660
Te Koop:

Daihatsu Cuore kleur rood uit 1992.

- Kilometer stand: 130323 km
- APK van vandaag (7 oktober 2004)
- zuinig met benzine (1:17)
- wegenbelasting per 3 mnd = E 27,-
- motorinhoud 850 cc / 3 cylinders / 5-versnellingen(+achteruit natuurlijk :p)

het is geen super snelle auto, maar hij heeft mij een mooi jaartje gediend, waarin ik geld heb gespaard voor een nieuwe auto. het is een erg leuke beginners auto en goedkoop in de omgang.

ik heb er niet veel mee gereden, hij is alleen gebruikt om naar school te rijden en naar stage (niet elke dag)

foto's zijn te vinden op:

http://www.dj-narra.nl/auto/cuore1.jpg
http://www.dj-narra.nl/auto/cuore2.jpg
http://www.dj-narra.nl/auto/cuore3.jpg (het lijkt alsof er een flinke deuk achterin zit, maar dit is reflectie)
http://www.dj-narra.nl/auto/cuore4.jpg

vraagprijs: E 750,-

of doe een goed tegenbod hier of via mail

hij is te bezichtigen in Geldrop(naast Eindhoven)

[ Bericht 1% gewijzigd door NaRRaToR op 07-10-2004 22:58:40 ]
na na na na na na na Badjasman!
pi_22475246
Ik vraag me toch echt af hoe je die reflexie voor elkaar krijgt trouwens....

Maar ff over die auto zelf, om maar beetje nuttig te zijn dan. Tzijn echt best toffe bakjes dit. Mijn mams heeft er een gehad en heeft er een behoorlijk aantal jaar met erg veel plezier in gereden!
pi_22475525
Dat is dus gewoon een deuk....
  donderdag 7 oktober 2004 @ 21:29:42 #4
13411 NaRRaToR
pi_22476107
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 21:10 schreef Masegate het volgende:
Dat is dus gewoon een deuk....
heren speciaal voor jullie:

http://www.dj-narra.nl/auto/cuore5.jpg
http://www.dj-narra.nl/auto/cuore6.jpg
http://www.dj-narra.nl/auto/cuore7.jpg
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 21:00 schreef Vjennuh het volgende:
Ik vraag me toch echt af hoe je die reflexie voor elkaar krijgt trouwens....

Maar ff over die auto zelf, om maar beetje nuttig te zijn dan. Tzijn echt best toffe bakjes dit. Mijn mams heeft er een gehad en heeft er een behoorlijk aantal jaar met erg veel plezier in gereden!
mjah, het is geen snelle wagen om mee te scheuren, maar het brengt je van a naar b.
pi_22477410
Jah right, das photoshop gheghe. Nee kgeloof je wel. Wel ontzettend vage reflexie moet ik zeggen trouwens hoor. dat doe je erg knap!

Maar wat je zegt, hijs idd niet snel, maar stuurde toch wel grappig hoor. Ok tis geen mini, maar het doet je er soms wel aan denken, kvond ut wel grappig iig.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 22:55:24 #6
13411 NaRRaToR
pi_22478302
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 22:24 schreef Vjennuh het volgende:
Jah right, das photoshop gheghe. Nee kgeloof je wel. Wel ontzettend vage reflexie moet ik zeggen trouwens hoor. dat doe je erg knap!

Maar wat je zegt, hijs idd niet snel, maar stuurde toch wel grappig hoor. Ok tis geen mini, maar het doet je er soms wel aan denken, kvond ut wel grappig iig.
nee ik weet dat het op een deuk leek, maar had vanmiddag nog ff gechecked dat het er echt geen was, dus dan wil ik dat wel even duidelijk maken... hij stuurt wel grappig ja, alleen ik kan er echt niet fatsoenlijk mee file parkeren :p

// maar even back ontopic :p
pi_22484060
Ziet er interessant uit....ik ga eens even overleggen met mijn man.
pi_22485345
Ik heb serieus interesse, natuurlijk niet voor €750,-
Maar het is ook een vraag prijs.
Kan ik je mailen?
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 10:58:39 #9
13411 NaRRaToR
pi_22485666
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 10:42 schreef Koningin het volgende:
Ik heb serieus interesse, natuurlijk niet voor �750,-
Maar het is ook een vraag prijs.
Kan ik je mailen?
mailen kan naar DJ-NaRRa@DJ-NaRRa.nl of je kan bellen als je dat liever hebt naar 06 41 86 10 13.

ik ben vanavond tegen een uur of 5 pas thuis als je mailt(school blokkeert mijn webmail)
pi_22485901
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 10:58 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

mailen kan naar DJ-NaRRa@DJ-NaRRa.nl of je kan bellen als je dat liever hebt naar 06 41 86 10 13.

ik ben vanavond tegen een uur of 5 pas thuis als je mailt(school blokkeert mijn webmail)
Kan ik dat ook gewoon in kleine letters intypen??
Nou, de mail komt er aan.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 11:12:06 #11
80030 KingB
Ook gezellig
pi_22485916
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 20:39 schreef NaRRaToR het volgende:
Te Koop:

Daihatsu Cuore kleur rood uit 1992.

- Kilometer stand: 130323 km
- APK van vandaag (7 oktober 2004)
- zuinig met benzine (1:17)
- wegenbelasting per 3 mnd = E 27,-
- motorinhoud 850 cc / 3 cylinders / 5-versnellingen(+achteruit natuurlijk :p)

Bedoel je hiermee een verse APK voor nog een jaar? Of moet ie nog gekeurt worden?
Ik ga uit van t eerste eigenlijk, leuk wagentje.. Zijn er nog aandachtspunten? Roestplekken, versleten banden, etc.?

Ow ja, nog eentje... Zit er een intervalruitewisser op? Dan weet ik gelijk welk tyoe t is

[ Bericht 6% gewijzigd door KingB op 08-10-2004 11:17:19 ]
I can't believe it's not butter!
fotoboekske
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 14:13:32 #12
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_22489464
YGM
World domination is my middle name.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 18:03:24 #13
13411 NaRRaToR
pi_22494489
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 11:12 schreef KingB het volgende:

[..]

Bedoel je hiermee een verse APK voor nog een jaar? Of moet ie nog gekeurt worden?
Ik ga uit van t eerste eigenlijk, leuk wagentje.. Zijn er nog aandachtspunten? Roestplekken, versleten banden, etc.?

Ow ja, nog eentje... Zit er een intervalruitewisser op? Dan weet ik gelijk welk tyoe t is
er zit idd voor een nol jaar nu apk op. heb hem gisteren laten keuren en bij die garage is hij goedgekeurd...

aandachtspunten...ik ben niet echt een auto kenner en de auto heeft altijd goed gereden zonder problemen dus ik mag aannemen dat als er iets van aandachtspunten waren dat de garage dat wel gezegd had.

en de cuore heeft idd een ruitenwisser met interval en daarnaast nog op 2 verschillende snelheden constant wissen.

hij heeft geen achterruitwisser, maar dat had je wel kunnen zien aan de foto's geloof ik
pi_22495845
das wel een heel leuk autootje!! naar zoiets ben ik nu ook op zoek !! moet alleen wel eerst zekerheid hebben of ik per november een nieuwe baan heb....anders kan ik het niet bekostigen....op zich heb ik namelijk wel geld om hem te kopen, maar dan komen de overige kosten er nog bij!!

hoe ziet ie er van binnen uit, nog netjes of is het interieur helemaal versleten of wat dan ook....?

ow, enne, is er gerookt in de auto?? misschien een stomme vraag, maar wel een antwoord dat ik graag wil weten !!
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 19:41:13 #15
13411 NaRRaToR
pi_22496321
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 19:18 schreef nanana het volgende:
das wel een heel leuk autootje!! naar zoiets ben ik nu ook op zoek !! moet alleen wel eerst zekerheid hebben of ik per november een nieuwe baan heb....anders kan ik het niet bekostigen....op zich heb ik namelijk wel geld om hem te kopen, maar dan komen de overige kosten er nog bij!!

hoe ziet ie er van binnen uit, nog netjes of is het interieur helemaal versleten of wat dan ook....?

ow, enne, is er gerookt in de auto?? misschien een stomme vraag, maar wel een antwoord dat ik graag wil weten !!
er is niet gerookt in de auto. interieur is gewoon nog netjes, er zitten alleen wat gebruikers sporen op de plek waar je je voet neerzet voor het gas. verder zit er op de bestuurdersstoel een aardige jaap op het zitvlak maar daarom heb ik over de stoelen en de achterbank hoezen gedaan. ik zal even kijken of ik wat foto's kan maken van het interieur.
pi_22499332
nog een vraagje, je zei dat ie niet zo supersnel was, maar hij kan wel gewoon de 120 aan op de snelweg???

namelijk ook nog even de vraag waar ik kom te werken, maar ik denk wel dat ik me op de snelweg moet gaan begeven....

ik hoor het wel !!
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 22:32:18 #17
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_22500432
ik heb naast hem gezeten en ik kan met zekerheid zeggen dat hij sowieso 140 rijdt
World domination is my middle name.
pi_22501260
harder dan 140 hoef ik toch zelf ook niet!! dus das mooi zat dat ie dat wel kan

zoals je misschien wel gemerkt hebt, ben ik wel wat enthousiast geraakt over dit autootje.....maar, ik hoop per 1 november een baan te hebben.....en dat hoop ik binnen nu en 1 november helemaal geregeld te hebben....zijn er momenteel meer geïnteresseerden???? of ben ik tot nu toe de enige???? anders ga ik nog harder op zoek naar banen (alhoewel, ik reageer nu al bijna op alles wat ik voorbij zie komen, dus ik weet niet of dat mogelijk is )

*hoopt nog harder op een nieuwe fulltime baan*
pi_22501638
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 18:03 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

er zit idd voor een nol jaar nu apk op. heb hem gisteren laten keuren en bij die garage is hij goedgekeurd...

aandachtspunten...ik ben niet echt een auto kenner en de auto heeft altijd goed gereden zonder problemen dus ik mag aannemen dat als er iets van aandachtspunten waren dat de garage dat wel gezegd had.
Zelf 7 jaar zo'n karretje gehad, apk was voor mij nieuwe banden en gaan, dat 7 jaar achter elkaar zijn echt top auto's wat betreft duurzaamheid (Daihatsu is onderdeel van Toyota)
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_22502476
ja, mijn vader had al eens gezegd dat ik naar japanse merken moest kijken omdat die zo goedkoop zijn in onderhoud, er schijnt vrij weinig aan te mankeren idd.....je hoeft niet elke week naar de garage ofzo.....
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 00:29:43 #21
13411 NaRRaToR
pi_22503543
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 22:32 schreef Daklem het volgende:
ik heb naast hem gezeten en ik kan met zekerheid zeggen dat hij sowieso 140 rijdt
haal daar maar 5 a 10 km/h vanaf

heb zelf nooit harder dan 135 gehaald, maar ik vind 120 op de snelweg al genoeg (aangezen de files die er altijd wel zijn) hij kan wel 140(met wind mee :p) maar dat is niet relaxed rijden(schuddend stuur enzo). het is maar een 850 cc en dus draait hij bijna volle toeren op die snelheid. is ook nog eens duurder aan de benzine.

en nanana je bent niet de enige die interesse heeft. kongingin heeft al mail contact gehad met mij en wil eventueel een keer de auto komen bezichtigen. je kan van mij wel tegen elkaar op gaan bieden, maar voor mij geld meer wie het eerst komt wie het eerst maalt.

[ Bericht 16% gewijzigd door NaRRaToR op 09-10-2004 00:34:01 (just edit) ]
pi_22514685
Ik heb anders hetzelfde autootje gehad, maar dan de Subaru Jumbo (precies hetzelfde maar dan ander merk) en die haalde met gemak de 150 km/u op de teller....
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 19:13:08 #23
13411 NaRRaToR
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 19:14:09 #24
13411 NaRRaToR
pi_22516094
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 18:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb anders hetzelfde autootje gehad, maar dan de Subaru Jumbo (precies hetzelfde maar dan ander merk) en die haalde met gemak de 150 km/u op de teller....
jumbo is toch maar een 4-bak ?

tenminste de auto die ik voor deze ben wezen bezichtigen was toch echt een 4-bak met zo'n grote soeplepel eraan :p
pi_22531492
NaRRaToR, check eens effe je mail, dan kunnen we een afspraak maken.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')