heren speciaal voor jullie:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:10 schreef Masegate het volgende:
Dat is dus gewoon een deuk....
mjah, het is geen snelle wagen om mee te scheuren, maar het brengt je van a naar b.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:00 schreef Vjennuh het volgende:
Ik vraag me toch echt af hoe je die reflexie voor elkaar krijgt trouwens....
Maar ff over die auto zelf, om maar beetje nuttig te zijn dan. Tzijn echt best toffe bakjes dit. Mijn mams heeft er een gehad en heeft er een behoorlijk aantal jaar met erg veel plezier in gereden!
nee ik weet dat het op een deuk leek, maar had vanmiddag nog ff gechecked dat het er echt geen was, dus dan wil ik dat wel even duidelijk maken... hij stuurt wel grappig ja, alleen ik kan er echt niet fatsoenlijk mee file parkeren :pquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:24 schreef Vjennuh het volgende:
Jah right, das photoshopgheghe. Nee kgeloof je wel. Wel ontzettend vage reflexie moet ik zeggen trouwens hoor. dat doe je erg knap!
Maar wat je zegt, hijs idd niet snel, maar stuurde toch wel grappig hoor. Ok tis geen mini, maar het doet je er soms wel aan denken, kvond ut wel grappig iig.
mailen kan naar DJ-NaRRa@DJ-NaRRa.nl of je kan bellen als je dat liever hebt naar 06 41 86 10 13.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:42 schreef Koningin het volgende:
Ik heb serieus interesse, natuurlijk niet voor �750,-
Maar het is ook een vraag prijs.
Kan ik je mailen?
Kan ik dat ook gewoon in kleine letters intypen??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mailen kan naar DJ-NaRRa@DJ-NaRRa.nl of je kan bellen als je dat liever hebt naar 06 41 86 10 13.
ik ben vanavond tegen een uur of 5 pas thuis als je mailt(school blokkeert mijn webmail)
Bedoel je hiermee een verse APK voor nog een jaar? Of moet ie nog gekeurt worden?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:39 schreef NaRRaToR het volgende:
Te Koop:
Daihatsu Cuore kleur rood uit 1992.
- Kilometer stand: 130323 km
- APK van vandaag (7 oktober 2004)
- zuinig met benzine (1:17)
- wegenbelasting per 3 mnd = E 27,-
- motorinhoud 850 cc / 3 cylinders / 5-versnellingen(+achteruit natuurlijk :p)
er zit idd voor een nol jaar nu apk op. heb hem gisteren laten keuren en bij die garage is hij goedgekeurd...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:12 schreef KingB het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee een verse APK voor nog een jaar? Of moet ie nog gekeurt worden?
Ik ga uit van t eerste eigenlijk, leuk wagentje.. Zijn er nog aandachtspunten? Roestplekken, versleten banden, etc.?
Ow ja, nog eentje... Zit er een intervalruitewisser op? Dan weet ik gelijk welk tyoe t is
er is niet gerookt in de auto. interieur is gewoon nog netjes, er zitten alleen wat gebruikers sporen op de plek waar je je voet neerzet voor het gas. verder zit er op de bestuurdersstoel een aardige jaap op het zitvlak maar daarom heb ik over de stoelen en de achterbank hoezen gedaan. ik zal even kijken of ik wat foto's kan maken van het interieur.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:18 schreef nanana het volgende:
das wel een heel leuk autootje!! naar zoiets ben ik nu ook op zoek!! moet alleen wel eerst zekerheid hebben of ik per november een nieuwe baan heb....anders kan ik het niet bekostigen....op zich heb ik namelijk wel geld om hem te kopen, maar dan komen de overige kosten er nog bij!!
hoe ziet ie er van binnen uit, nog netjes of is het interieur helemaal versleten of wat dan ook....?
ow, enne, is er gerookt in de auto?? misschien een stomme vraag, maar wel een antwoord dat ik graag wil weten!!
Zelf 7 jaar zo'n karretje gehad, apk was voor mij nieuwe banden en gaan, dat 7 jaar achter elkaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
er zit idd voor een nol jaar nu apk op. heb hem gisteren laten keuren en bij die garage is hij goedgekeurd...
aandachtspunten...ik ben niet echt een auto kenner en de auto heeft altijd goed gereden zonder problemen dus ik mag aannemen dat als er iets van aandachtspunten waren dat de garage dat wel gezegd had.
haal daar maar 5 a 10 km/h vanafquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:32 schreef Daklem het volgende:
ik heb naast hem gezeten en ik kan met zekerheid zeggen dat hij sowieso 140 rijdt
jumbo is toch maar een 4-bak ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb anders hetzelfde autootje gehad, maar dan de Subaru Jumbo (precies hetzelfde maar dan ander merk) en die haalde met gemak de 150 km/u op de teller....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |