Een apart soapforum.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:01 schreef BVO het volgende:
In het GTST-topic willen wij welns wat meer waardering, oftewel een apart subforum (a la Idols).
Hier ook nog mensen die een GTST&ONM-forum willen?.
Ach, weet je... ik geef anderen ook wel eens een kans. We zijn toch zeker al lang blij dat Riann terug is!?quote:Op maandag 3 mei 2004 17:47 schreef Wup het volgende:
weet_ik_veel in slaap gevallen?
Ja dat mag ik hopen zegquote:Op maandag 3 mei 2004 18:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach, weet je... ik geef anderen ook wel eens een kans. We zijn toch zeker al lang blij dat Riann terug is!?
Je vergeet nog iets te zeggen: dat het door mij komt!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:44 schreef Riann het volgende:
Ik had de topics een tijd uit het oog verloren![]()
Alle ruzies hier komen door mij. Vraag maar aan Wup en babette21.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:00 schreef Riann het volgende:
waarom komt het door jou
Haha dat geloof ik wel maar jij bent echt niet de reden waardoor ik hier niet meer zou komen.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Alle ruzies hier komen door mij. Vraag maar aan Wup en babette21.
CVAafke ziet er ook niet verkeerd uit in het roze.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lizzy: "Ik kan helemaal niet acteren."
Ja duh, daarvoor hebben ze haar 't roze ondergoed gegeven!
Als je van krasse knarren houdt......quote:Op maandag 3 mei 2004 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
CVAafke ziet er ook niet verkeerd uit in het roze.
Ja. In een flashback kwam Victor nog even voorbij.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:42 schreef babette21 het volgende:
* Babette zit op werk maar zwaait zoals beloofd even naar Wup!!
ONM beetje leuk op 't moment?!?!
Die poes heeft hij toch al: Lizzy. Wat ziet ze er vandaag weer lekker kittig uit.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost van Walsum: "En u verkoopt me geen kat in de zak heh!" (tegen een dierenverkoper aan de telefoon; Joost zoekt een poes voor zijn film)
Zwart / wit beelden, terwijl Tuur zeven kleuren schijt!quote:Op maandag 3 mei 2004 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja. In een flashback kwam Victor nog even voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |