PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 20:16 |
BMW K-Serie BMW K1200RS ![]() 'Met een topvermogen van 130 pk is de K1200RS nog steeds de meest sportieve viercilinder binnen het huidige motorsegment van BMW. De horizontaal liggende viercilinder lijnmotor is opgehangen in een aluminium frame, waarin BMW's Paralever achterwielophanging en Telelever voorwielophanging zijn verwerkt. Doordat het ruitje, het stuur, de voetsteunen, de hendels en de buddyseat verstelbaar zijn, kun je kiezen tussen een sportieve of meer toergerichte afstelling. ABS en een geregelde katalysator behoren tot het standaardpakket. In 2003 kreeg de RS een bredere 180-achterband op een 5,5 inch velg. Witte knipperlichten en sportievere vering zijn tegen meerprijs leverbaar.' Specs en prijzen: Aantal cilinders en opstelling: viercilinder-lijn Koeling: water Boring en slag [mm]: 70,5 x 75 Cilinderinhoud [cc]: 1171 Aantal takt: 4 Klepbediening of inlaatsysteem: DOHC Carburatie of injectie: injectie Max. vermogen [kW (pk)/tpm]: 96 (130) @ 8.750 Max. koppel [Nm/tpm]: 117 @ 6.750 Aantal versnellingen: 6 Transmissie: cardan Tankinhoud [liters]: 20.50 Frame: aluminium brug Voorband maat: 120/70ZR17 Achterband maat: 170/60ZR17 Voorrem [mm]: 2 x 320 mm-schijven Achterrem [mm]: 285 mm-schijf Veerweg voor / achter [mm]: 115/150 Zithoogte [mm]: 770-800 Drooggewicht [kilogram]: 267.00 Garantie [jaren]: 2 Prijs [EUR]: 17.790,00 Afleveringskosten [EUR]: 375,00 BMW K1200GT ![]() 'Met de BMW K1200GT bewandelt BMW de gulden middenweg in het K-segment: qua karakter en rij-eigenschappen positioneert de GT zich precies tussen de sportieve K1200RS en de uiterst luxueuze, behoorlijke prijzige en puur toergerichte K1200LT. De GT is rechtstreeks afgeleid van de RS-uitvoering; technisch zijn er geen verschillen. Het onderscheid wordt gekarakteriseerd door de forsere bovenkuip van de stroomlijn (voorzien van een elektrisch verstelbare ruit) en een iets hoger stuur. De zitpositie op de GT is dan ook iets meer rechtop. Zijkoffers en een integraal ABS-remsysteem behoren tot het standaardpakket van deze Grand Turismo.' Specs en prijzen: Aantal cilinders en opstelling: viercilinder-lijn Koeling: water Boring en slag [mm]: 70,5 x 75 Cilinderinhoud [cc]: 1171 Aantal takt: 4 Klepbediening of inlaatsysteem: DOHC Carburatie of injectie: injectie Max. vermogen [kW (pk)/tpm]: 96 (130) @ 8.750 Max. koppel [Nm/tpm]: 117 @ 6.750 Aantal versnellingen: 6 Transmissie: cardan Tankinhoud [liters]: 20.50 Frame: aluminium brug Voorband maat: 120/70ZR17 Achterband maat: 180/55ZR17 Voorrem [mm]: 2 x 320 mm-schijven Achterrem [mm]: 285 mm-schijf Veerweg voor / achter [mm]: 115/150 Zithoogte [mm]: 790-820 Drooggewicht [kilogram]: 300.00 Garantie [jaren]: 2 Prijs [EUR]: 18.790,00 Afleveringskosten [EUR]: 375,00 BMW K1200LT ![]() 'De K1200LT is het onmiskenbare vlaggeschip van het BMW-toersegment. Deze Luxus Tourer wordt vaak de 7-serie onder de BMW motorfietsen genoemd en daar is beslist geen woord van overdreven. Een elektrisch verstelbare voorruit, integraal ABS, handvatverwarming, een boordcomputer en cruisecontrol behoren evenals een CD-speler met acht speakers tot de standaarduitrusting. De viercilinder lijnmotor heeft tussen 2800 en 6800 toeren altijd een koppel van 100 Nm achter de hand. Met zijn afgetankte gewicht van 378 kg blijft er maar liefst 222 kg over voor rijder, passagier en bagage. De elektrische achteruitversnelling is met volle belading nauwelijks overbodige luxe te noemen.' Specs en prijzen: Aantal cilinders en opstelling: viercilinder-lijn Koeling: water Boring en slag [mm]: 70,5 x 75 Cilinderinhoud [cc]: 1171 Aantal takt: 4 Klepbediening of inlaatsysteem: DOHC Carburatie of injectie: injectie Max. vermogen [kW (pk)/tpm]: 72 (98) @ 6.750 Max. koppel [Nm/tpm]: 115 @ 4.750 Aantal versnellingen: 5 Transmissie: cardan Tankinhoud [liters]: 23.40 Frame: aluminium brug Voorband maat: 120/70ZR17 Achterband maat: 160/70ZR17 Voorrem [mm]: 2 x 320 mm-schijven Achterrem [mm]: 285 mm-schijf Veerweg voor / achter [mm]: 102/130 Zithoogte [mm]: 770-800 Drooggewicht [kilogram]: 354.00 Garantie [jaren]: 2 Prijs [EUR]: 22.490,00 Afleveringskosten [EUR]: 375,00 Bron: http://www.moto73.nl Voorgaande topics: http://forum.fok.nl/topic/319610 http://forum.fok.nl/topic/429526 http://forum.fok.nl/topic/436919 http://forum.fok.nl/topic/451969 http://forum.fok.nl/topic/455934 http://forum.fok.nl/topic/456233 http://forum.fok.nl/topic/457517 http://forum.fok.nl/topic/460390 http://forum.fok.nl/topic/463426 http://forum.fok.nl/topic/467536 http://forum.fok.nl/topic/469902 http://forum.fok.nl/topic/473051 http://forum.fok.nl/topic/474615 http://forum.fok.nl/topic/475296 http://forum.fok.nl/topic/476823 http://forum.fok.nl/topic/478690 http://forum.fok.nl/topic/482426 http://forum.fok.nl/topic/483983 http://forum.fok.nl/topic/486211 http://forum.fok.nl/topic/489833 http://forum.fok.nl/topic/494197 http://forum.fok.nl/topic/499508 http://forum.fok.nl/topic/502450 http://forum.fok.nl/topic/503429 http://forum.fok.nl/topic/505082 http://forum.fok.nl/topic/505084 http://forum.fok.nl/topic/507981 http://forum.fok.nl/topic/508634 http://forum.fok.nl/topic/517510 http://forum.fok.nl/topic/518925 http://forum.fok.nl/topic/520535 Het meet topic: http://forum.fok.nl/topic/509995 [ Bericht 98% gewijzigd door PatrickM op 08-04-2004 20:56:29 ] | |
PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 20:17 |
@ Makster: Nope, Ali G nog nooit gekeken (behalve dan die clip met Shaggy) | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 20:29 |
quote:t komt dus vaker voor onder de motorrijders ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 8 april 2004 @ 20:55 |
OPM: Ik doe niet net alsof het niet slim is om 2 maanden nadat je een ZXR400 heb gekocht een SuperSport 600 te kopen... dat is gewoon een feit dat het niet slim ![]() En Pat281... ik wil zeker niet opscheppen oid, maar was wel beetje te verwachten dat een Bandit600 snel gaat vervelen met een motorachtegrond als ik... ![]() PatM had gewoon een wrak (no offence) die hij kocht omdat hij niet meer geld had en omdat ie niet kon wachten meer ![]() Bij OPM ligt het net iets anders.. die heeft een mooie motor die perfect is om het op te leren.. doe dat dan ook en koop een 600 als je daar aan toe bent.. (dan praat ik over supersport) En idd, 600cc heeft ook weinig vermogen onderin... de supersports dan ![]() Nou OPM, toch maar een Blade dan? ![]() Owja, kwam ik net ineens Markie tegen ![]() | |
PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 21:00 |
Hij geeft de topicnamen niet weer ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 8 april 2004 @ 21:01 |
Hier wel... | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:03 |
quote: quote:dit klinkt nogal tegenstrijdig? quote:dat zal (zoals altijd) het beste zijn. proefritten maken om het zelf mee te maken. ik zie wel, voor hetzelfde geld blijft ie nog maanden te koop staan. je weet het niet, en dat vind ik ook best. ik hoef niet per se een andere motor maar als er een leuk bod voorbij komt aarzel ik niet. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:03 |
quote:hier ook niet ![]() | |
hollander172 | donderdag 8 april 2004 @ 21:04 |
quote:Dat is ook het punt wat ik niet snap, rijden leer je op een motor, wat de cilinderinhoud ook is. Als je er toch al eentje hebt staan, waarom dan niet eerst goed leren sturen en dan eens naar een andere uitkijken als het koppel zo tegenvalt? ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 8 april 2004 @ 21:10 |
Mijn idee dus... ![]() quote:Je snapt het geloof ik niet helemaal hè... zo'n GSX-R600 (als voorbeeld) is gewoon vele malen feller in de toeren dan jouw ZXR400, want ik zou je zeggen, die van Mark voelt niet eens zoveel feller aan dan mijn 25kw Banditje... kan je nagaan hoe groot de stap van ZXR400 naar bijv. GSX-R600 is... Gvd leer nou eerst eens rijden man! ![]() Maar hij staat dus al te koop begrijp ik ![]() Zal wel aan mij liggen dan ![]() Tja, ik ben natuurlijk ook maar een boerenlul die geen verstand van motoren en motorrijden heeft... | |
PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 21:11 |
quote:Als je niet meer naar je zin op je motor rijdt, gaat ie erg snel heeeeeeeeeeeeel erg tegenstaan. Tenminste, dat was bij mij het geval. Nou moet ik ook wel eerlijk zeggen dat een sjopper ook geen lekkere stuurfiets is oid, en het was te krap voor mij. Dus toen maar een K1100LT ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 8 april 2004 @ 21:13 |
Maar dat is dus het verschil, die ZXR400 is toch een prima fiets, weinig redenen om hem weg te doen denk ik, maar hij moet het zelf weten natuurlijk ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:14 |
quote:waarom lees je dan zovaak dat je met een 600cc heel goed kunt beginnen, plus ik heb mijn rijbewijs weet je nog? dat betekent dat ik in staat ben om zo'n ding te kunnen besturen. tuurlijk, het echte werk (goed lijnenwerk etc.) dat komt allemaal later wel. en ik snap jullie niet, toen ik met die Blade wilde beginnen hebben we 2 topics volgediscussieerd dat het niet verstandig is om daarmee te beginnen. 'nee, dan liever een 600' werd vaak gezegd... | |
PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 21:15 |
quote:Giftigheid zal wel meevallen... Het is meer nadenken wat je in de bochten doet enzo... niet te vroeg te veel gas geven etc... Bovendien zal het waarschijnlijk een 600cc van tussen '93 en '95 worden afgaande op het budget waarvoor OPM de ZXR-400 heeft gekocht. Die zijn nog niet zo 'scherp' als de huidige 600cc supersports... Dus als ik mijn eerlijke mening mag geven: DOEN! Als je motor niet meer naar je zin is en je hebt budget genoeg... Als je maar een beetje uitkijkt met gassen ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:15 |
quote:tegenstaan wil ik niet zeggen, wat dat betreft heeft Riet gelijk, maar als je der eenmaal op gaat letten... | |
PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 21:16 |
Trouwens... is een van de bovenstaand fietsen misschien iets voor jou? ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:17 |
quote:nou, ik moet eerst deze wel kwijt zien te raken. en als ik het zo zie, er staan wel meerdere motoren al een tijdje te koop... | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:17 |
quote: ![]() serieus: nee ![]() | |
PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 21:18 |
quote:Het wordt weer mooi weer, dus je raakt 'm vanzelf wel kwijt. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:18 |
@ Riet: je gaat toch wel zondag? ok, als het echt niet slim is zou ik het ook niet doen... | |
PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 21:18 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:18 |
en morgen? 14.00 uur waar? kunnen we elkaar tegemoet rijden ergens? dus halverwege ofzo...utrecht, daar kun je niet echt mooi rijden he? maar jullie begrijpen wat ik bedoel. | |
Rietvaerder | donderdag 8 april 2004 @ 21:19 |
Wens je veel succes OPM! Mag ik heel hard lachen als je hem dan binnen een half jaar plat leg? ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 8 april 2004 @ 21:20 |
quote:Ja, ik weet het niet... de dealer zei dat het een tijdelijke oplossing is waarmee je niet al teveel moet rijden... straks sta ik ergens in Belgie ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:20 |
quote:dat mag ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:22 |
quote:alhoewel ik deze, uit pure nieuwsgierigheid, weleens zou willen proberen! | |
hollander172 | donderdag 8 april 2004 @ 21:22 |
quote:Een ZXR 400 en een ZX6R (was toch een ZX6R op die foto's?) bijv. zijn allebij supersports, het voorbeeld dat PatrickM geeft is dan ook niet van toepassing. Chopper en toerhok verschillen wel wat van elkaar. Wel geinig, what's next? over 2 maanden een fireblade? Over 4 maanden een busa? Het houdt zo natuurlijk nooit op en dat koppel went enorm snel. | |
Rietvaerder | donderdag 8 april 2004 @ 21:22 |
Nou je kent me wel een beetje toch, ik zou er heus niet bij gaan staan te lachen, behulpzaam als ik ben ![]() | |
PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 21:23 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 8 april 2004 @ 21:23 |
quote:2 maanden na de Busa een Dodge Tomahawk ![]() Maar je hebt 100% gelijk hollander ![]() | |
PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 21:27 |
quote:Geen verschil tussen ZXR-400 en ZX-6R? Wat dacht je van de wielbasis? Lengte van frame? Lengte van achterbrug? Bandenmaat? Meer pk's en koppel? Dat maakt het toch een behoorlijk andere machine... Mijn voorbeeld was overigens alleen over hoe de VT500C me tegen ging staan ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:27 |
jullie houden ervan om dingen uit zijn verband te trekken, dat is duidelijk ![]() | |
PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 21:28 |
quote:Hee, je heb iig 1 medestander ![]() En uiteindelijk: zo'n ZXR-400 heeft niet eens de kracht (koppel) van een lesmotor, alleen een ca 10-tal pk's meer. Dat maakt het uiteindelijk een veredelde sportieve lesmotor NOFI... En ja, op een lichte machine kan je nou eenmaal snel uitgekeken zijn. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:29 |
oja das waar, en dan is t ook nog een Beemer rijder ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 8 april 2004 @ 21:29 |
ZXR400 en ZX6R zijn idd 2 heel verschillende machines... (had dat stukje ff niet gelezen van hollander) OPM, wat trekken we uit zn verband dan ![]() | |
hollander172 | donderdag 8 april 2004 @ 21:30 |
quote:Hee hou eens op!!! Nu lijkt het net of ik zinnige dingen ga zeggen. ![]() Iedereen moet gewoon zijn eigen keuzes maken, ik heb na die proefrit op de GSXR600 bewust gekozen voor een ZXR 400 juist vanwege het vermogen. Djeez die ZXR heeft zelfs meer vermogen dan mijn auto. ![]() Is het anders geen leuk idee om eerst die ZXR wat meer op te "poetsen"? Je hebt nog een Muzzy liggen die er onder moet, dan kan je nog een dynojet kitje erop gooien en af laten stellen. Misschien dat dat ook meer voldoening geeft? Jouw fiets was toch volledig standaard? | |
Rietvaerder | donderdag 8 april 2004 @ 21:31 |
Nou hollander, weer met je eens ![]() Gooi er idd eens een andere demper onder, lijkt ie serieus sneller ![]() Had ik ook... Ja OPM, ik denk dat heel veel mensen dromen van een ZXR als eerste motor... (vooral op jouw leeftijd) | |
PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 21:33 |
quote:Heee, beemer rijders worden door veel mensen als oude, ervaren rijders beschouwt ![]() | |
Patrick281 | donderdag 8 april 2004 @ 21:34 |
Waarschijnlijk is OPM net zoals ik .. wat hij in zijn hoofd heeft kan er niet meer uit. Verstandig is een andere zaak, hier draait het om gevoel en dat kan je niet tegenhouden voor jezelf. Dat PatrickM een wrak had ben ik niet met Rietvaerder eens, en PatM had die eerste 2 maanden hele wilde ideen.. en als jij zelf zo snel aan het vermogen van je Bandit gewend bent (die nog niet eens vol vermogen is ![]() Oh en BMW hadden we al gehad als openingspost..... Zal ik dan toch maar die K1200RS nemen ipv een DNA180 .. ![]() Ik zou er zeker op ![]() | |
hollander172 | donderdag 8 april 2004 @ 21:34 |
quote:Ik bedoel meer dat ze zich in hetzelfde marktsegment bevinden, jouw voorbeeld was een naked/chopper en een BMW toermotor. Daar zit behoorlijk wat verschil in. Dat de ZXR en de ZX6R verschillend zijn wil ik niet ontkennen maar het blijven supersports. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:34 |
quote:deze bijv: Fok Motorclub [SC deel 9] (page 15 waarom ie em niet gewoon in keer pakt?) en deze: quote: quote: ![]() | |
FokCrash | donderdag 8 april 2004 @ 21:35 |
van een ander forumpie: http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/ hier op fok :p | |
PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 21:37 |
quote:Aprilia RS-125 en Kawasaki ZX-12R zitten ook in het zelfde segment (supersports), maar hebben toch verdomd weinig overeenkomsten (behalve de sportieve zithouding). 400cc en 600cc is net zo min te vergelijken als 600cc en 1000cc. Het zijn gewoon andere klasses... Daarom zijn het ook gewoon andere fietsen, ook al ligt de inhoud van het blok wat dichter bij elkaar dan een Appie RS-125 en een Kawa ZX-12R | |
Patrick281 | donderdag 8 april 2004 @ 21:39 |
quote:Maar om nou te beweren dat een ZXR400 dicht bij een lesmotor ligt... ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:40 |
quote:wat voor auto heb jij dan met minder dan 65 pk...ok, mijn auto heeft er ook maar 75 maar weegt ook 1000 kg ![]() quote:Yep, hij is helemaal standaard. Maar win je ermee tegen de kosten die er tegenover staan? | |
PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 21:41 |
quote:Qua krachten wel... qua rijden niet natuurlijk, tenminste, ik neem aan dat het niet zo'n makke lam is als bijvoorbeeld een ER-5 oid.. ![]() daarom ook: veredelde sportieve lesmotor ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:41 |
quote:daar heb ik idd last van, ben ik bang... quote:gelukkig weet ik wat ik wil ![]() | |
PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 21:43 |
quote:Je bent niet de enigste die daar last van heeft ![]() | |
hollander172 | donderdag 8 april 2004 @ 21:45 |
quote:Mwah ik stop ermee, ik wil ook geen discussie houden maar het gewoon begrijpelijk maken voor mezelf. Soms snap ik keuzes van andere mensen niet maar probeer ze toch te begrijpen, shoot me. OPM have fun op de volgende. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:45 |
quote:het liefst, als de loterij eens goed meezit, hield ik deze en kocht ik er gewoon een 600cc bij. een mooie opslagruimte regelen ergens en elke keer als ik een andere/nieuwe motor ging halen de 'oude' erbij houden. maarja, dreams... | |
PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 21:47 |
quote:Die VT500C zag er niet supermooi meer uit, maar was op kleine dingen na (wat ik op mijn bord kreeg) wel helemaal goed. En ik wilde ideeen? Valt wel mee toch? Heb alleen het probleem dat ik eigenlijk alles wel mooi en leuk vind wat op 2 wielen voortbeweegt en onder de categorie motor valt ![]() quote:Dat was de R-serie ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:48 |
quote:thx maar hij is nog niet eens verkocht, eerst maar eens zien wat er gebeurd. en rijden op andermans motoren doe ik liever niet, eigenlijk. ik zou niet willen dat er iets mee gebeurd als ik erop zit. bedankt iig voor het aanbod. | |
Makster | donderdag 8 april 2004 @ 21:50 |
En als het zaterdag ZONDAG DUS ![]() Ben ook wel benieuwd hoe die zxr van Hollander rijdt. Mijne heeft ook een Dynokit, opendemper (uhhh heel systeem trouwens) en K&N Filter. Kijken of er verschil is tussen de twee motoren. Ben er best benieuwd naar ![]() [ Bericht 11% gewijzigd door Makster op 08-04-2004 21:57:06 ] | |
hollander172 | donderdag 8 april 2004 @ 21:51 |
quote:Peugeot 106 1.1 injectie. ![]() quote:De kosten weet ik niet, de demper heb je al en een dynojet kitje kost je iets van 180,-? met afstellen? ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:52 |
zondag bedoel je? zaterdag gaat het de hele dag regenen, volgens het journaal...vrijdag en zondag hebben we droog weer, als het goed is. over morgen gesproken: gaat er nog wat gebeuren? | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 21:56 |
quote:jij hebt tenminste nog injectie ![]() quote:als het wat langer duurt zal ik dit niet laten, die demper gaat er sowieso onder. ik geloof dat afstellen niet zo veel hoeft te kosten, vooral niet als je em 'kaal' brengt (zonder schermen dus). | |
hollander172 | donderdag 8 april 2004 @ 22:05 |
quote:Het aanbod staat en je hoeft niet gek te doen met een motor om het verschil te merken. Of er iets mee gebeurt heb je zelf in je rechterhand. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 22:09 |
quote:zolang je in het verkeer rijdt blijf afhankelijk van je medeweg en nog ff over die evt. ZX6R, hier blijf ik een zwak voor hebben: | |
Patrick281 | donderdag 8 april 2004 @ 22:15 |
quote:Ik sprak pas iemand die heeft 4 motoren .. en hele verschillende modellen. ![]() Een crossmotor (KTM 640) een Suzuki VS650, de nieuwste BMW hupeldepup (shoot me too) , en een ZX12r. ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 8 april 2004 @ 22:28 |
VS650 ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 8 april 2004 @ 22:30 |
Riet, PatM morgen ![]() ik ben ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 8 april 2004 @ 23:00 |
Ik ga er ff over denken of ik ga rijden met deze tijdelijk kabel..... | |
PatrickM | donderdag 8 april 2004 @ 23:43 |
quote:400cc ss: 65 pk / 40 nm op ca 165 kg (drooggewicht) 600cc ss: 100 pk / 60 nm op ca 185 kg (drooggewicht) gemiddelde waarden van fietsen tussen '92 en '95 lijkt me toch een aanzienlijk verschil ![]() plus dat een 600cc ss net weer even wat groter is en ruimer zit dan een 400cc ss Bovendien: ik heb op de (inmiddels ex-)YZF750R met dynokit, K&N filter en open uitlaat van mijn zwager gereden. Het is best bruut en snel allemaal, maar om nou te zeggen onbeheersbaar en ongeschikt voor iemand die al wat beginnerskilometertjes op 2 wielen heeft gezet ![]() Je moet alleen niet als een Rossi-wannabee gaan rijden... maar dat telt voor elke motor... (net zoals met Golfjes met die Schumacher wannabee's-met-pet ![]() En dan heb je nog altijd het verschil tussen verschillende merken/type fietsen, en opvolgende modellen. Neem nou de FireBlade: bekend om zijn onvergevende gedrag, terwijl de Fireblade in elke test als zeer makkelijk te rijden fiets komt... om maar een voorbeeld aan te geven. Gewoon een kwestie van een juiste fiets kiezen die niet te bijterig is... Alleen dat een 1000cc ss niet verstandig is om daarop je eerste kilometers af te leggen en je eerste seizoen mee te doen, dat moge duidelijk zijn ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 07:36 |
morgen ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 08:43 |
Vanmiddag ff denk ik,... | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 08:44 |
toch wel? mooi! | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 08:49 |
Hoe en wat? | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 08:52 |
Oh trouwens, je voorwiel blokkeerd vrij snel op nat wegdek, gisteren ff getest ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 08:54 |
quote:hoe: op de motor wat: ik kom wel jullie kant op aangezien jij beter niet teveel kms kunt maken. havenroute een keer ofzo? ik weet t, die hebben jullie al tig keer gereden maar ik (nog) niet ![]() of als je nog een ander idee hebt? | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 08:56 |
Weinig bochten in de Havenroute...... is alleen leuk als je een ZX12R ofzo heb ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 09:05 |
mwah, ok. wat dan? | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 09:17 |
Geen idee.. | |
ploderus | vrijdag 9 april 2004 @ 09:20 |
Hmm, op teletekst zijn de weersvoorspellingen veranderd.. Wel positief (zie maandag en dinsdag) Weerteletekst ![]() Tot nu toe stonden er ongeveer dezelfde voorspellingen als voor gisteren en eergisteren. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 09:22 |
ok ![]() | |
ploderus | vrijdag 9 april 2004 @ 09:22 |
quote:zie edit ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 09:23 |
quote:waar is die 'Holec' bocht dan? die wil ik ook wel eens rijden ![]() | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 09:23 |
quote:* PatrickM stemt voor een stukje lekdijk route ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 09:25 |
vind ik ook best ![]() | |
ploderus | vrijdag 9 april 2004 @ 09:27 |
quote:Holec is bij Rotterdam in de buurt toch? | |
ploderus | vrijdag 9 april 2004 @ 09:27 |
Ridderkerk bedoel ik ![]() | |
ploderus | vrijdag 9 april 2004 @ 09:28 |
Hier meer info: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/42145 | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 09:29 |
Link naar Holec topic op M-F: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/42145 Staat ook een kaartje waar de bocht is ![]() <edit> Plo was me net voor ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 9 april 2004 @ 09:30 |
quote:Gaan we nu alles tegenspreken. ![]() Het ging mij erom dat OPM er qua bottompower weinig mee zal opschieten. Verschil is er uiteraard wel, maar ik heb nog nooit een rijtest gezien waarin ze het over kracht onderin hadden. ![]() (meestal klagen ze juist over gebrek aan vermogen/ trkekracht onder de 4-6.000 toeren) Dus net zoals OPM nu op de 400cc en OPM met meer ervaring over 6 maanden op een 600cc. ![]() Kan dus beter naar een 750 of meer uitkijken .. anders blijf je er geld op toeleggen. quote:Stuurfiets.. ![]() (daar had hij hem voor, en is er zelfs heen-en weer naar Frankrijk mee geweest .. met duo ..vent is 1.90 ![]() | |
ploderus | vrijdag 9 april 2004 @ 09:30 |
quote: ![]() | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 09:32 |
quote:Daar heb je gelijk in ![]() Maar het verschil zit er wel natuurlijk in dat je minder toeren hoeft te maken om net zo snel of sneller te gaan. Voor pure bottom power: Soes GSX1400 ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 09:34 |
quote: quote:nee dus ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 09:35 |
quote:maar ik neem aan dat de krachten bij een 600 eerder komen dan bij een 400. | |
Patrick281 | vrijdag 9 april 2004 @ 09:35 |
quote:Ik kan mij trouwens herrinneren dat OPM beweerde dat hij een topsportieve rijder was die van hoge toeren maken hield. Toen hij nog over de RGV250 droomde waren gebrek aan bottempower en altijd met koppelingslip moeten optrekken geen enkel probleem. ![]() Die 2'takt heeft er namelijk nog meer last van. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 09:38 |
quote:klopt! en wat ben ik blij dat ik daar niet aan ben begonnen. | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 09:41 |
Ga gewoon eens proefrijden op een GSX-R600 OPM...... ![]() En post hier je bevindingen... O nee he, niet alweer Lekdijk ![]() Holec bocht is niet meer veilig ivm boze omwonenden ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 09:41 |
Owja OPM, ga maar eens op mijn Bandit rijden, en vertel me je bevindingen over de bottom power ![]() Dus zonder koppeling dan he... dus ongeveer volgas vanaf 3000rpm geven ![]() Mark, of OPM, we gaan eens een testje doen, allebei 50km/h in zijn 3 rijden, en dan volgas, kijken wie er eerder weg is ![]() | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 09:43 |
Ik heb gister op een Yamaha RD350YPVS gereden (mijn zwager heeft andere, simpelere motor gekocht). Maar 2-takt is niet echt mijn ding ![]() Superkleine en lichte fiets, net een opgevoerde MB-5, maar dan met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer power, en ontiegelijk fel ![]() Maar toch niet echt mijn ding. | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 09:44 |
quote:Ik heb 'm pas een keer bereden ![]() | |
Makster | vrijdag 9 april 2004 @ 09:47 |
quote:Jij uiteraard sjaako ![]() ![]() Ik ben nu ff naar Rotterdam toe, als ik op tijd thuis ben dan lees ik het hier wel of er nog gereden wordt. Kan ik er niet bij zijn. Veel plezier iedereen vandaag ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 9 april 2004 @ 09:48 |
quote:Procentueel meer, maar van echte bottempower kan je nog niet spreken. ![]() Ik heb een test van het weekblad motor en die zijn niet blij met het YZF blok wat in mijn Bimota ligt. Onder de 6.000 toeren is er amper trekkracht. Het is maar wat je gewend bent. Maar als je nu al op 400cc uitgekeken bent dan rij je ook niet lang op een 600cc. | |
Patrick281 | vrijdag 9 april 2004 @ 09:49 |
quote:Versnellingsbak verhoudingen liggen ook wel even anders. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 09:51 |
quote:kunnen we allebei vandaag wel ff doen ![]() ok, maar wat gaan we dan doen? | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 09:53 |
quote:Rijden ![]() De tourcommissie heeft hopelijk nog een leuke route ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 09:59 |
ok, we zien wel. hoe laat en waar? bij carpoolplaats weer in papendrecht? | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 10:04 |
Trouwens misschien een leuke tocht: http://home.kabelfoon.nl/~pvdmeul | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 10:10 |
quote:Help... welke snelweg + afslag was het nou ook alweer??? (vanaf de kust gezien) | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 10:12 |
Rotterdam > A15 Gorinchem/Nijmegen Afslag Dordrecht/Papendrecht, stoplichten bovenaan links, achter rotonde ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 9 april 2004 @ 10:13 |
quote:Ik woog 175 kilo op de weegschaal van het RDW. ![]() En dat is dus met benzine, koelvloeistof en olie. ![]() Toch stuurt de Bimota niet echt gemakkelijk, maar dat schijnt wel meer met GP frames zo te voelen. Meer voor de echte snelheden gemaakt.. fast not slow.. ![]() Voor het klaverblad alleen nog de juiste bandjes .. BT20 is vernieuwd las ik trouwens. | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 10:13 |
quote:Ik ga nu aan het infuus.. hier thuis, Ben rond 14:00 denk ik klaar.. Koppeling is trouwens nu weer goed afgesteld ![]() Gaan we ff in de buurt rijden hier.. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 10:25 |
dus om 14.00 uur bij de carpoolplaats? | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 10:26 |
quote:14:00 afspreken bij carpool? Dan wachten we wel ff op je als het wat langer duurt... | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 10:54 |
Ja is goed.... ![]() moet alleen om 18:00 (tot 19:00, lekker de moeite waard ![]() | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 10:57 |
quote:En ik moet 18u weer thuis zijn om hond uit te laten ![]() (ouders zitten vanmiddag niet thuis nl.) | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 11:05 |
Zet discovery aan op je tv: Hayabusa ![]() <edit> Het is een Ultimate 10 aflevering van de 10 snelste dingen oid.... Hayabusa item is al voorbij ![]() | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 12:48 |
quote:Kom ik weer maar is het ook niet een idee voor OPM om de tandwielverhoudingen aan te passen samen met de andere aanpassingen die ik gesuggereert had? Zo kan je er ook een wheelie machine van maken hoewel de top dan natuurlijk wel lager komt te liggen. Lijkt me wel lachen bij een ZXR, instant op het achterwiel en toch tot dik 14000 toeren kunnen doortrekken. Anders kan ie nog met een supermotard uit de weg, deze bijv.: ![]() Ook leuk voor erbij... | |
BazzoS | vrijdag 9 april 2004 @ 12:58 |
gaat er hier iemand nog naar de wegraces in Hengelo op de varsselring? op zondag 2 mei? meer info is hier te vinden kijk hier voor wat zelfgemaakte foto's [ Bericht 23% gewijzigd door BazzoS op 09-04-2004 13:08:30 ] | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 13:44 |
Ok, ff de carpoolplaats checken ![]() | |
Gerako | vrijdag 9 april 2004 @ 13:52 |
quote:Ik waarschijnlijk met een paar vrienden. | |
Patrick281 | vrijdag 9 april 2004 @ 14:34 |
quote:Lijkt mij leuk .. wel een stukkie rijden vanuit Rotterdam.. maar wie weet een idee voor een meet. | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 16:45 |
Ben ik weer ![]() | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 16:53 |
Ik ook weer ben hier ![]() | |
Makster | vrijdag 9 april 2004 @ 16:59 |
Ik ook ![]() | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 17:17 |
even een 3-tal pics: op verzoek op wallpaperformaten gratis te bestellen bij mij ![]() ![]() de motoren: ![]() en nog een keer: ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 17:31 |
ik ook ![]() | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 17:34 |
quote:Hoeveel KM is het eigenlijk voor jou naar de carpoolplaats vanaf je huis? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 17:37 |
zo'n 80 km. | |
BazzoS | vrijdag 9 april 2004 @ 17:40 |
k kan altijd gratis naar de wegrace in hengelo ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 17:58 |
was weer leuk vandaag. ff de beemer van PatM gecheckt...Riet heeft em nog uitgeprobeerd, tenminste erop gezeten (zie pics). mijn kabel heb ik er nog niet op zitten maar ik denk dat ik vandaag ri. de 200 km zit ![]() ![]() ![]() En later bij die scholen ofzo? Toen die scootermiep besloot om de weg op te gaan terwijl ik midden in een bocht zat ![]() ![]() ![]() de pics: jammer dat die off the roads net weggingen, he? | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 18:06 |
quote:Holec is onwijs mooi ![]() ![]() En scootmiep was volgens mij ook een halve temmis... netzoals zoveel daar op dat terein (was zeker een of andere instelling Riet?) En ja... jammer dat die offroads weggingen... had ik wel ff willen zien ![]() ![]() En was wel geslaagd... ook nog even de top van de BMW gechecked: ![]() ![]() Was toppie ![]() | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 18:09 |
Ziet er weer netjes uit heren, jammer genoeg moest ik vandaag ook weer gewoon werken anders had ik het wel geweten. @PatrickM, er zit een foutje in je sig. De BMW haalt echt de 230km/h niet met 92cc. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 18:12 |
die miep kijkt me recht in mijn ogen aan, en toch optrekken ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 18:24 |
quote:en als ze nu in de bocht wonen, nee pas in het begin/eind van de Holec staan 2 of 3 huisjes...die kerel die zijn hond uitliet zat natuurlijk te kijken. Riet reed toen maar rustig de bocht in, 2e deel het gas erop. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 18:25 |
quote: ![]() | |
Gerako | vrijdag 9 april 2004 @ 18:31 |
Was wel mooi weer daar zo te zien, helder blauwe lucht, ik hoop dat dat zondag ook zo is en even warmer als het kan. Heb nog een filmpje voor jullie van mijn RSV op de testbank laatst, hij had nog nooit zo hard gereden op een aanhanger. ![]() Aprilia RSV Mille op de dyno | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 19:29 |
quote:Oeps ![]() | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 19:47 |
quote:Is wel humor overigens. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 19:57 |
quote:het weer viel best mee, alleen na dik 4,5 uur rijden best fris...klinkt goed jouw Mille!! | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 19:58 |
quote:hoe staat het met je stepjes? | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 20:01 |
quote:Nog niks, ik probeer nu een dame over te halen die ze misschien weg wil doen. Jij wil ze ook nog steeds niet kwijt? ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 20:05 |
quote:nope ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 20:07 |
gaat dit werken bij mij http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/57307/1? | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 20:11 |
quote:Wel om je banden op te pompen en luchtdruk gereedschap te laten werken ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 20:15 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 20:17 |
Pat, kun je mij de fullsize pics mailen: just1punch at hotmail.com? | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 20:18 |
quote:Ik snap er niks van, iedereen met een ZXR haalt zijn stepjes er af maar verkoopt ze niet. Alsof een koper er op let of de stepjes er nog op zitten. ![]() Okee ik wel omdat ik al wist vaak met een passagier te gaan rijden maar dat het zo lastig zou zijn een stel stepjes te vinden had ik niet kunnen bedenken. Overigens werken de boekenplankstepjes prima voor zo'n "5 minute repair" maar ik wil nog steeds de originele erop hebben. (die houders roesten ook lekker snel weg.) | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 20:23 |
quote:je zou em maar willen verkopen en je hebt ze niet meer. zul je net een potentiele koper treffen die ernaar vraagt... | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 20:27 |
quote:Zo iemand als ik dus? ![]() Was het eens met de verkoper zijn verhaal, hij had ze er afgehaald omdat ie dat mooier vond staan en ook een duocover erop had. Rijden met iemand iemand achterop deed hij nooit en is ie ook nooit van plan geweest. Mwah, ik mis dus de stepjes maar heb wel een hele mooie duocover. ![]() @Makster, mag ik nog steeds die stepjes van jou tijdelijk lenen? | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 20:28 |
quote:you've got mail | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 20:30 |
quote:Ik ben wel benieuwd waar jij dacht dat het voor is. Op mijn werk hebben we overigens een centraal systeem, om de 3 meter kan je je luchtslang inprikken en dat is best handig af en toe. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 20:35 |
quote:thx ![]() | |
Makster | vrijdag 9 april 2004 @ 20:35 |
quote: ![]() No Prob ![]() Zal is kijken of ze onder de Duoseat passen. Zou wel zo makkelijk zijn namelijk. Weetje wat...ik probeeer het zelfs NU ff voor je. Brb ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 20:36 |
quote:laat maar ![]() | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 20:38 |
quote:Geweldig! Hartstikke bedankt voor de moeite. Het moet op zich wel passen denk ik, bij mij gaan beide remschijfsloten er ook in. (dit zijn niet de bekende "pennen" maar echte beugelsloten van Kryptonite en Abus.) | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 20:39 |
quote:Ik dacht al dat jij het verkeerde dacht ![]() | |
Makster | vrijdag 9 april 2004 @ 20:41 |
quote:Nou het past en heb ze er maar gelijk in laten zitten voor het geval ik ze weer zou vergeten ofzo ![]() Hoe laat hebben we eigenlijk afgesproken zondag? | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 20:42 |
quote:Hij dacht toch niet??? Hmmm zo vaak zal ie bij het optrekken toch niet achter een Mercedes hebben gezeten met een Kompressor logootje achterop de klep? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 20:43 |
hoeveel foto's heb je wel niet gemaakt Pat? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 20:44 |
quote:ik zei toch al: laat maar ![]() ![]() | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 20:47 |
Ik zit nog eens rond te kijken naar ZXR gerelateerd spul maar ik ben nog geen ZXR met undertray tegengekomen. Zijn die er gewoon niet? Ik kan vrij makkelijk aan plaatmateriaal komen er eentje van te maken en het lijkt me wel geinig om er eentje op te zetten. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 20:49 |
hollander, check: http://www.400cc.nl/viewtopic.php?t=195 trouwens, als je er 1 gaat maken mag je wel gelijk alles dubbel (of 3 keer, gok ik zo) doen voor een vergoeding natuurlijk. | |
Makster | vrijdag 9 april 2004 @ 20:53 |
quote:Ze zijn er wel. Ermax uit de uk biedt ze standaard aan. Het achterlicht vervalt en in de plaats komen 2 ronde achterlichten. Vind het zelf niet echt mooi maar dat is op dit moment de enige fabrikant die ze maakt. Je kan ook een universele tray bestellen bij racing-bikes.nl. Nog wel veel werk heb ik gehoord maar zeker de moeite waard !! En heb je mijn vorige post gezien? En inderdaad ga eens naar 400cc.nl joh ![]() | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 20:55 |
quote:Paar foto's maar (ca 650 KB per stuk, 2000x1500 pixels zoiets) | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 21:04 |
quote:wat is dit dan? | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 21:04 |
quote:Hartstikke bedankt! We worden geacht om 11:00 uur bij de Esso te staan voor een bakkie koffie. quote:Als ik er eentje maak kan ik er makkelijk nog honderd maken. We hebben platen van een soort plastig wat door hele hoge verhitting buigbaar is. (nooit vergeten handschoenen aan te doen bij het bewerken want je ziet dus niet dat het heet is. ![]() Als ik eens een verloren uurtje over heb met goed weer dan ga ik eens kijken of ik iets bruikbaars kan maken. quote:Zelf maken is nog lastiger maar het zou niet de eerste keer zijn dat ik zoiets doe, heb zelfs voor mijn scooter ![]() quote:Yep zie boven. quote:Dat ben ik nu wel een beetje verplicht he? | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 21:05 |
Ik ben vreemd gegaan Mark, zoals je ziet ![]() ![]() Ow enne ik deed niet rustig aan in de Holec bocht voor die vent met die hond hoor.. ik wachtte alleen even tot die auto wat verder weg was.. ![]() Heb eigenlijk niet echt op mn hardst de Holec gereden ![]() Maar Maasvlakte is eigenlijk niet leuk op een 25kwtje hoor ![]() Wel toffe foto of niet Mark ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 21:10 |
OPM, wat was er dan met die scooter ![]() En idd PatM, was een gehandicapten instelling ![]() Zie http://www.boumanhuis.nl/overdelta ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 21:11 |
ik dacht al ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 21:12 |
in de bocht zat een zijweg, daar stond dus een scootmiep. ik probeer oogcontact te maken en zij kijkt terug. dus ik denk ik, ok ik kan. trekt ze toch op... | |
Makster | vrijdag 9 april 2004 @ 21:15 |
quote:Ik zie het ja ![]() ![]() Hee Reet hoe laat spreken wij af zondag? Tenminste als het een beetje normaal weer is? En counterstering is inderdaad een interessant onderwerp. Heb er al VEEEL over gelezen maar het bewust doen om sneller de bocht door te gaan wacht ik nog wel ff mee ![]() | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 21:16 |
quote:Niet sturen maar "omduwen" dit moest ik tijdens de lessen ook oefenen. In extreme vorm zie je goed hoe het moet bij supermotards en crossers als deze lekker aan het gummen zijn. Je begint heel simpel, stuur loslaten op lage snelheid (iets van 30 a 40 km/h) en dan moet je je motor de bocht in zetten door te duwen moet je knie tegen de tank en je gewicht te verplaatsen. Als je dit een tijdje oefent dan zal je snel merken dat het heel makkelijk stuurt. Nu weer je handen aan het stuur en dezelfde oefening over doen zonder zelf te sturen. Als je dit een beetje doorhebt kan je zelf het stuur iets tegendraaien en je wordt dan gedwongen om meer te gaan hangen. Zo kan je steeds meer je snelheid opvoeren en zal je stabieler rijden in de bochten. (je stuurt niet meer echt maar legt de motor in de bocht.) Als je blijft oefenen kan je ook rondjes draaien zonder je handen aan het stuur. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 21:17 |
lijkt wel hoe ik de bijzondere verrichtingen deed. maar ik weet wel wat het is, op de (echte) fiets deed ik het vaak vroeger als ik achterop zat. achterop zitten en dan nog de richting bepalen... | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 21:19 |
quote:het weer: | |
Makster | vrijdag 9 april 2004 @ 21:22 |
Mooi niks mis mee dus. Naja vandaag zou de zon ook schijnen ![]() Beetje jammer dat het niet wat warmer is, niet voor mij maar voor mijn banden ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 21:25 |
quote:breek je zowat je tong over ![]() | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 21:27 |
quote:Heb je weleens een achtje geprobeerd zonder handen? ![]() ![]() Overigens is dit maar een middel om het te leren, je gaat vanzelf minder insturen hierdoor in de bochten en dan kom je weer op het countersteeren. Niet dat ik het nu goed doe (soms hapt de band zelfs een beetje in de bocht ![]() | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 21:30 |
Het komt een beetje laat maar hier is een leuk linkje waar je de waarde voor een duitse ZXR 400 kan bepalen. Schwackeliste Als ik deze volg met kilometerstandcorrectie heb ik nog niet zo'n slechte koop gedaan en dat nog wel in Nederland. | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 21:34 |
Makster: 10 uur BP? | |
Makster | vrijdag 9 april 2004 @ 21:37 |
quote:Dat is goed waardige Reetvaarder ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 21:37 |
Stelletje flikkers, foto's maken terwijl ik sta te urineren he ![]() Wie van jullie twee was het ![]() | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 21:37 |
Ik zit nu even op www.400cc.nl te kijken, gaat er iemand mee met die meeting op 18 april? Is voor mij wel lekker in de buurt eigenlijk. | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 21:39 |
Dat bochtje bij die mongolen was zeker wel lekker mits er geen debiel oversteekt! ![]() of niet Mark..... ik keek op mn teller toen ik eruit kwam en naaldje stond op zo'n 100km/h ![]() Das 70km te hard daar ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 21:40 |
quote:En hoe was het bij In die anus... Ben je nog In De Anus geweest? ![]() | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 21:42 |
quote:Dat is al de tweede keer dat je reet zo pontificaal in beeld is he? Waar ligt dat toch aan? ![]() | |
Makster | vrijdag 9 april 2004 @ 21:43 |
quote:Hee hee hee, kan mijn een foto herrinderen dat ik sta te pissen met pepijn en dat iemand ( ik noem geen namen Reetridder ![]() ![]() quote:Tja dat is dus de reden dat ik waarschijnlijk niet de 18e mee kan met de Fok crew ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 21:44 |
quote:Valt me nog mee dat ze geen foto terwijl ik op mijn motor staand rijd ![]() | |
Makster | vrijdag 9 april 2004 @ 21:44 |
quote:LOL Inderdaad ja, er liepen aardig wat "diklippen" rond daar. Beter gaat er niet een halucineren als we daar door de bocht komen ![]() En nee ik ben niet In die zijn Anus geweest maar wel geweest ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 21:45 |
quote: ![]() Leuk ofnie gisteren, spontaan effe langs komen ![]() | |
Makster | vrijdag 9 april 2004 @ 21:48 |
quote:Niks mis mee en gelukkig kan ik je aan horen komen ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 21:48 |
quote:allebei ![]() ![]() | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 21:48 |
quote:Voor mij is dit dichter in de buurt dus ik denk dat ik Friesland maar een andere keer ga ontdekken en met deze mee ga. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 21:50 |
Nou post maar OPM ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 21:50 |
waar is dat dan? | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 21:50 |
quote:Dus met andere woorden, met een open demper houd je je contacten... | |
Makster | vrijdag 9 april 2004 @ 21:51 |
quote:Tis voor mij alle twee al een aardig eind ![]() Maar feit is dat ik gewoon al eerder had beloofd dat ik mee zou gaan voordat de 18e Friesland in the picture was. Dus ja..... | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 21:53 |
quote:als het kon... in origineel formaat voor een beter effect soep hier een motor onder en klaar, nagenoeg dezelfde houding ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 21:54 |
Hehe altijd leuk beetje spelen op de motor ![]() | |
hollander172 | vrijdag 9 april 2004 @ 21:54 |
quote:Je woont toch in de buurt van Rotterdam? Dan is Utrecht of Lemmer nog een heel verschil hoor... Als die doorgaat van 400cc.nl ga ik met die mee anders naar Friesland. Net even gekeken, vanaf mijn huis is het nog 125km naar Lemmer en vanaf Utrecht dus iets van 110km. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 21:54 |
yep, net als de 'race-houding' | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 21:55 |
quote:Ja ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 21:55 |
zag je PatM zitten op zijn beemer ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 21:56 |
Tuurlijk ![]() ![]() Schitterend ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 21:56 |
die jochies kijken in de auto ![]() | |
Makster | vrijdag 9 april 2004 @ 21:56 |
quote:Die van de 400cc gaat zeker door. Volgens mij gaan er zelfs gasten rijden als het regent ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 21:57 |
quote:ook bij het stoplicht; daihatsu charade gti... | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 21:57 |
quote:Idd ![]() Ik wou eerst op mn tank gaan zitten, maar ja ![]() Of net als SuperFour op zn zadel gaan staan op de snelweg ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 21:58 |
quote:heeft ie dat gedaan?? | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 22:00 |
Dat zei ie ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 22:03 |
trouwens al een tijdje niks meer gehoord, zou ie nog meegaan zondag? hij weet ervan, het was zijn idee om de 11e te gaan... | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 22:23 |
Wie weet istie wel omgewaaid toen ie op zn zadel stond op de snelweg ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 9 april 2004 @ 22:38 |
die lange vangt genoeg wind iig als ie rechtop staat ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 9 april 2004 @ 22:39 |
Ghehe dat zeker ![]() | |
PatrickM | vrijdag 9 april 2004 @ 23:14 |
quote:Maasvlakte is wel leuk met een BMW K1100LT ![]() 200 met vingers in de neus (bij wijze van spreken dan ![]() ![]() Wat ook wel heftig is, is als je een vrachtwagen met een gangetje van 180 tot 200 passeert. Als je naast een vrachtwagen komt, wordt je er lichtelijk naartoe gezogen, om vervolgens een klap terug te krijgen als je de vrachtwagen voorbij bent en weer de normale luchtstroom krijgt... Heftige ervaring(en) ![]() Dus wees gewaarschuwt als je een vrachtwagen op hoge snelheid in haalt! Je moet er echt rekening mee houden, ook al rij je helemaal links van de linkerbaan. Eerste keer is wel ff schrikken ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 00:00 |
Nog nooit mee gemaakt.... wel dat mn motor ineens een stuk sneller gaat omdat de winddruk wegvalt zeg maar (ja hij trekt niet tot nauwelijks met wind, dus als je even uit de wind bent trekt ie ineens weer door) | |
PatrickM | zaterdag 10 april 2004 @ 00:22 |
quote:Kan natuurlijk bij mij ook komen door dat er een subtiele kleine kuip opzit ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 08:18 |
ik moet zeggen, ik heb de havenroute een keer gezien maar alsmaar rechtdoor rijden is ook niet alles...doe mij maar dijkjes, Holec en Gehandicaptenbochten ![]() | |
PatrickM | zaterdag 10 april 2004 @ 09:03 |
quote:Havenroute is alleen maar op je motor flat-out te kunnen gooien, en bruut te scheuren ![]() Verder is het idd niet erg spannend... wel leuk zo af en toe ![]() Dijkjes blijven het leukste ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 09:42 |
quote:jij bleef anders ver achter daar ![]() ![]() | |
PatrickM | zaterdag 10 april 2004 @ 09:58 |
quote:Ja euh... ik ben nog wel enigszins voorzichtig als er een hoop mensen in de buurt zijn ![]() ![]() Bovendien... wie bleven er in het Havengebied ver achter? ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 10:18 |
is ook geen kunst, 1100 tegen 400/600...en waarschijnlijk nog opgefokt ook! maar daar gaat het natuurlijk niet om, was gewoon weer erg leuk gisteren ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 10:23 |
K'was even weg hier, een Leuk gereden zie ik .. ![]() In tegenstelling tot PatrickM ben ik niet boven 200 km/u gekomen .. toen ging er ook een auto inhalen bij een vrachtwagen. Sommige mensen houden ook geen rekening met andere weggebruikers. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 10:24 |
Note: een begrensde 600 ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 10:24 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 10:26 |
quote:ook nog idd. | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 10:29 |
Dat scheelt toch wel erg veel hoor! 40 ipv 78pk... je mist gewoon zo ontzettend veel als je in de toeren komt... vanaf 5000rpm loopt de lijn al omlaag... terwijl ie normaal zou moeten stijgen tot 9500rpm ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 10:30 |
Trouwens, morgen en maandag word het echt goed weer ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 10:31 |
quote: ![]() Ging dat projectje met die andere carburateurs niet door? | |
hollander172 | zaterdag 10 april 2004 @ 10:36 |
quote:Ik snap exact wat je bepoelt, al heb ik nog niet echt hoge snelheden gehaalt. Je moet echt even je koppie erbij houden omdat je op het eentje moment "aangezogen" wordt en het volgende moment "weggeduwd". Het ligt er denk ik sterk aan hoeveel kuipwerk je hebt. | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 10:37 |
Uh.. nee.. toen dacht ik nog dat er andere gasschuiven inzaten. Maar er zitten gewoon restrictorplaatjes in de inlaat... tussen de carb en de cilinderkop. Die kan je er dus gewoon uithalen, half uurtje werk. Maar verzekeringtechnisch durf ik het niet aan... O ja nog wat, k remde gisteren vrij hard bij het stoplicht, sloeg mn motor af ![]() | |
hollander172 | zaterdag 10 april 2004 @ 10:39 |
quote:Dit heb ik nu al twee keer gehad, even op reserve zetten en ik kon weer. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 10:41 |
Ik heb vorige week wel nieuwe bougies en nieuwe olie erin gegooid... Nee, hij staat gewoon te rijk ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 10:42 |
quote: ![]() + het is een optelling van omstandigheden: De Maasvlakte is langs de zee, een open open vlakte zonder bomen en gebouwen, en er staat deze week sowiezo al vrij veel wind. | |
hollander172 | zaterdag 10 april 2004 @ 10:44 |
quote:Dat ook, ik had hier enorm veel last van bovenop viaducten, vooral als je vrachtwagens in de binnenbocht wil inhalen. Soms heb je even een moment waarop het voelt alsof je opgetild wordt en alle grip verliest. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 10:59 |
quote:mini ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 10:59 |
? | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:01 |
quote:Het zit ook deels in ons hoofd, die motor spoort beter dan we soms denken en corrigeren. ![]() Ik haal trouwens ook liever geen vrachtwagens in die een rechterbocht door moeten. Ze willen de bocht nog wel eens ruim nemen of een oplegger die wat naar buiten komt. ![]() (en wij rijden er dan links voorbij) Dus dan haal ik wat sneller in voor de bocht, maar blijf meestal even wachten tot na de bocht. Ik weet nog goed dat mijn instructeur in mijn oor tetterde: wat ik ging doen op de snelweg bij een snelle rechtbocht en die vrachtwagen die in de binnenbocht reed. Tja het was gewoon een lekkere bocht. ![]() ![]() | |
hollander172 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:04 |
quote:Klopt. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 11:06 |
quote:gas te minderen als je aan het inhalen bent ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:06 |
quote: ![]() Twilight zone. ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:07 |
quote: ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 11:07 |
He Pepijn, heeft je zoontje al andere ideeën over mijn motor? ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:09 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
hollander172 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:09 |
quote:Dat zeg ik toch ook? ![]() Ik heb het alleen over het gevoel wat je erbij krijgt dat zegt: "ho rustig aan, je verliest grip" Omdat het voelt alsof je omhoog geduwd wordt. Vooral leuk met felle windstoten e.d. ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:10 |
quote: ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 11:11 |
quote:Tuurlijk ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 11:11 |
quote: ![]() quote:dat zeg ik, gamma ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 11:12 |
Jongens, niet zo ouwehoeren man...... ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 11:15 |
wasn't me...maar ik reageer wel! | |
ZX9R | zaterdag 10 april 2004 @ 11:15 |
Jeetje, wat gaat dat hard. Alweer pagina 10 van deel 10...... Ik ga straks mijn Z naar de dealer brengen. Kan die eindelijk weer eens rijvaardig (niet Rietvaerder) worden gemaakt. Want ook dat is een supermotor om op te rijden. Daar ga je niet op zitten maar die trek je aan. ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:17 |
Ik ga zo weg ![]() ![]() | |
hollander172 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:18 |
quote:Dus jij komt in nieuw leer morgen? ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:18 |
quote:Idd.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:19 |
quote:"hoffentlich" al was het de bedoeling om er nu al 2 uur te zijn .. ![]() | |
hollander172 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:19 |
quote:Et voila, het succes van een forum in 6 woorden uiteengezet. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 11:22 |
quote:ja daaag ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 11:22 |
quote: ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:22 |
quote:Uh oh .. je begint het al te leren.. hapt nu niet. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 11:24 |
![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 11:24 |
Ik vind dat OPM maar een beetje dankbaarder moet zijn......... zonder ons had ie allang op zn Fireblade rond gereden met alle gevolgen van dien ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 11:25 |
quote:ik moet zeggen dat ik die ook niet snap... | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:25 |
quote:Zijn vriendin moet ons haar dank maar eens tonen. ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 11:26 |
quote:ben ik ook ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 11:26 |
quote:hallo, vanacht niet genoeg gehad ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:28 |
quote:*Mee eens* Maar iedereen is anders en zolang iemand nog niet gemeet heeft vat je dingen soms wat anders op. ![]() ..op die rel een paar maanden geleden na .. maar dat is ook weer 100%. ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:29 |
quote: ![]() ![]() Maar waarom kan jij nooit op zaterdag toeren .. je zit altijd op fok!! ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 11:30 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 11:31 |
quote:het nadeel van schriftelijke communicatie. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 11:32 |
quote:vaak wel maar 's middags verplicht boodschappen enzo... | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:32 |
quote:Vertel mij wat. ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:33 |
quote:Zijn de winkels in het buitenland niet tot 20:00 open doordeweeks. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 11:34 |
quote:sterker nog: do tm za tot 21:00 uur (AH XXL) 'maar dan zijn de andere winkels gesloten...' | |
PatrickM | zaterdag 10 april 2004 @ 11:41 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:42 |
quote: ![]() | |
PatrickM | zaterdag 10 april 2004 @ 11:44 |
Laat me weten wat je van de pakken vond ![]() | |
hollander172 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:44 |
quote:Was dit bedoeld voor mijn. ![]() ![]() Ik is onschuldig. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 11:49 |
quote: ![]() Daar kan ik niks aan doen...... | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 11:54 |
quote:yep ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 11:57 |
Wat zitten jullie nou te zeiken ![]() | |
PatrickM | zaterdag 10 april 2004 @ 11:57 |
quote:Ach... het is geweest en we weten nou allemaal beter ![]() ![]() | |
PatrickM | zaterdag 10 april 2004 @ 11:58 |
quote:Moet jij nodig zeggen: ![]() ![]() | |
hollander172 | zaterdag 10 april 2004 @ 12:00 |
quote:Oh mijn excuses, ik zie weinig betekenis in smileys dus ik gebruik ze meer als opvulling. Smileys kunnen geen expressie overbrengen hoewel veel mensen dat er wel in zien. Ik loop hier wel vaker tegenaan maar ik kan in die gele hoofdjes echt niet zien wat voor idee iemand achter een uitspraak heeft. Bedoelde ermee dat je min of meer precies hetzelfde zei als ik in iets andere bewoordingen. Ben ik de enige die in smileys geen betekenis ziet? | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 12:01 |
quote: ![]() | |
PatrickM | zaterdag 10 april 2004 @ 12:02 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 12:02 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 12:03 |
quote:ok ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 12:03 |
quote:dat hebben we gemerkt tijdens de rel ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 12:04 |
quote:Ja, zo'n BMW zit lekker maar het stuur zit los ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 12:04 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 12:06 |
quote:Vind ik ook..... Voorbeeld 1: Trouwens OPM, jij reed gisteren wel erg langzaam he..... ![]() ![]() ![]() Voorbeeld 2: Trouwens OPM, jij reed gisteren wel erg langzaam he..... ![]() ![]() ![]() ![]() Komt heel anders over.... Oh ik jok trouwens wel, want OPM bleef de meeste keren gewoon achter me plakken ![]() | |
PatrickM | zaterdag 10 april 2004 @ 12:07 |
quote:Kan ik er wat aan doen ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 12:07 |
Alsnog een Bandit kopen ![]() | |
PatrickM | zaterdag 10 april 2004 @ 12:08 |
quote: ![]() ![]() | |
hollander172 | zaterdag 10 april 2004 @ 12:08 |
quote:Valt mee toch? Smileys kunnen hoogstens tekst benadrukken maar hebben geen betekenis op zich, toch? ![]() Ben ik de enige die niet zo visueel is ingesteld? | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 12:09 |
Rot toch op hollander met je gezeik ![]() ![]() | |
hollander172 | zaterdag 10 april 2004 @ 12:12 |
quote:Dan laat ik ze wel gewoon zitten. Ik zie het probleem niet zo eigenlijk in beide zinnen, ik neem vrijwel alles met een korreltje zout. Met leestekens kunnen mensen al decennia vooruit en deze zijn in mijn ogen veel effectiever dan smileys. | |
PatrickM | zaterdag 10 april 2004 @ 12:12 |
quote:Maar dan wel een 1200 natuurlijk ![]() Of nog liever een GSX1400 ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 12:12 |
Rot toch op hollander met je gezeik ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 12:13 |
Zie je, is heel anders ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 12:13 |
quote:Uiteraard met WP vering.... Maat van mij had eerst een ZXR750 en nu een Bandit1200 met WP vering.... Bandit1200 stuurt scherper en beter dan zijn ZXR750 zegt ie.. | |
PatrickM | zaterdag 10 april 2004 @ 12:14 |
quote:Uhm... smilies zijn opgebouwd uit leestekens... Dat een forum het nou omzet in die gele rakkertjes ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 12:14 |
quote: ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 12:16 |
Inderdaad PatM ;-) | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 12:17 |
quote:Ik krijg ineens zin om weer naar onze Debielenbocht te gaan.... om hem vervolgnens met ruim 100km/h te nemen zoals gisteren ![]() Zou daar een flitspala staan? ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 12:18 |
quote:sorry, duidelijker? kan ik je niet volgen want post jij eens leestekens die dit vervangen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
PatrickM | zaterdag 10 april 2004 @ 12:19 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 10 april 2004 @ 12:20 |
quote:zeker!! lekker sturen daar!! quote:over FP gesproken: jij remde net optijd voor die FP ergens in een wijk (?) en ik moest ook vol in de remmen, net na een inhaalactie. | |
Rietvaerder | zaterdag 10 april 2004 @ 12:20 |
Hollandertje snapt het niet helemaal geloof ik ![]() | |
hollander172 | zaterdag 10 april 2004 @ 12:21 |
quote:Dan lijkt het me beter dat ik maar even niet meer reageer, ik zie het punt nog steeds niet. Ik spreek jullie morgen wel IRL, lijkt me iets handiger communiceren. |