Linkjes vorige delen
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67
Release Lijsten
Nederlandse winkels
Nedgame
Free Record Shop
MediaMarkt
Bart Smit
Gameshop
Dim-Plus
Internationale winkels
DVD Box Office
Play.com
EB-Games
CD-Wow
LET OP: Om US/JAP games op een NL console te kunnen spelen heb je een freeloader nodig
Zie ook: Het grote games import topic!
Interessante links:
[centraal] Grote Gamecube ruilbeurs.
http://www.cubezone.nl/
http://www.gameqube.nl/
http://www.nintendo.nl/
http://www.nintendo.com/
http://www.cube-europe.com/
http://www.insidegamer.nl/
http://cube.ign.com/
Interessante Links (Laatste Update: 05/01/04)
Het grote games import topic!
FAQ Games & Consoles (Update 15 / 12 / 03 )
De GoT Fzero Competitie!
Budget Games
Even een korte samenvatting van alle redenen waarom je een cube moet kopen
Metroid Prime, FZero GX, Mario Kart Double Dash, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, The Legend of Zelda: Windwaker, Super Monkey Ball, Eternal Darkness, Skies of Arcadia Legends, Ikaruga, Starwars: Rebel Strike, Beyond Good and Evil, Worms3d, Metal Arms, 1080, Resident Evil en natuurlijk de belachelijk lage prijs om te starten! En de Wavebird controller natuurlijk! En de mooie kleur die de Cube heeft...
[Dit bericht is gewijzigd door Herr.Flick op 19-01-2004 15:28]
quote:Was nog bezig....
Op maandag 19 januari 2004 15:18 schreef gieling het volgende:
deel 67 ben je er vergeten bij te zetten
En is de eerste keer, dus alleen copy/paste werk
Had het eigenlijk aan jou gegunt, maar niemand opende een nieuwe...
quote:Laat het lekker zo , anders
Op maandag 19 januari 2004 15:23 schreef Herr.Flick het volgende:
Maar ik krijg die 67 niet op z'n plek....
quote:Achter de link van 66 gaan staan en 1 keer op DEL drukken!
Op maandag 19 januari 2004 15:23 schreef Herr.Flick het volgende:
Maar ik krijg die 67 niet op z'n plek....
quote:www.gcshop.nl is ook wel goed.
Nederlandse winkelsNedgame
Free Record Shop
MediaMarkt
Bart Smit
Gameshop
Dim-Plus
quote:Ah cool, weer wat geleerd!
Op maandag 19 januari 2004 15:25 schreef DikkeSmikkel het volgende:[..]
Achter de link van 66 gaan staan en 1 keer op DEL drukken!
quote:Ik vond hem ook oerlelijk, vandaar dat ik hem wilde delen met jullie!!
Op maandag 19 januari 2004 15:27 schreef nikanoru het volgende:
Doe dan geen OP plaatje.
quote:Een gamcube met een e toegevoegd...
Op maandag 19 januari 2004 15:32 schreef firstwollie het volgende:
wat is een gamecube?
quote:maar wat is een Gamcube?
Op maandag 19 januari 2004 15:52 schreef Dromer het volgende:[..]
Een gamcube met een e toegevoegd...
quote:mijn laatst offtopic post
Op maandag 19 januari 2004 16:13 schreef Hellrazor het volgende:[..]
maar wat is een Gamcube?
de Nintendo Gamcube, ken je dat niet?
met wat speel je anders de hele tijd (dan met jezelf )
quote:Hopelijk weet Herr.Flick dat.
Op maandag 19 januari 2004 16:13 schreef Hellrazor het volgende:[..]
maar wat is een Gamcube?
iemand al de zelda bonusdisc binnen die 2 spellen hadden gekocht (Marioparty5, MK:DD, 1080) ik hebhem nog steeds niet, al wel vorig jaar de adres gegevens enzo verstuurd..
Waarom hebben jullie de OP niet gedaan ?
Graag ontopic nu.
Vandaag binnengekregen wave race voor de cube en een BBA
quote:Nee, ik hem ook nog (steeds) niet
Op maandag 19 januari 2004 17:18 schreef leejow het volgende:Woow beste openings post ooit
iemand al de zelda bonusdisc binnen die 2 spellen hadden gekocht (Marioparty5, MK:DD, 1080) ik hebhem nog steeds niet, al wel vorig jaar de adres gegevens enzo verstuurd..
[Dit bericht is gewijzigd door Herr.Flick op 19-01-2004 17:26]
quote:Dat zijn er 3....
Op maandag 19 januari 2004 17:18 schreef leejow het volgende:Woow beste openings post ooit
iemand al de zelda bonusdisc binnen die 2 spellen hadden gekocht (Marioparty5, MK:DD, 1080) ik hebhem nog steeds niet, al wel vorig jaar de adres gegevens enzo verstuurd..
quote:Ik heb vanmiddag gebeld. Ik heb zelfs geen mail gehad. Deze week gaat de eerste mailing de deur uit..":{
Op maandag 19 januari 2004 17:18 schreef leejow het volgende:Woow beste openings post ooit
iemand al de zelda bonusdisc binnen die 2 spellen hadden gekocht (Marioparty5, MK:DD, 1080) ik hebhem nog steeds niet, al wel vorig jaar de adres gegevens enzo verstuurd..
quote:Is er al iets bekend over de verkrijgbaarheid van de BBA. Ik zie dat herr.flick er een heeft binnen gekregen. Het laatste wat ik erover gelezen heb is een gerucht dat ze uit de handel genomen zouden worden. (waarna ik er inderdaad geen enkele meer in de winkels heb gezien)
Op maandag 19 januari 2004 17:25 schreef Herr.Flick het volgende:
*knip*Vandaag binnengekregen wave race voor de cube en een BBA
*knip*
Flick, waar heb je dat ding besteld?
[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 19-01-2004 18:01]
quote:Intertoys hillegom, die had er nog 1 liggen, volgens mij worden die dingen nog steeds niet uitgeleverd.
Op maandag 19 januari 2004 17:59 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Is er al iets bekend over de verkrijgbaarheid van de BBA. Ik zie dat herr.flick er een heeft binnen gekregen. Het laatste wat ik erover gelezen heb is een gerucht dat ze uit de handel genomen zouden worden. (waarna ik er inderdaad geen enkele meer in de winkels heb gezien)
Fick, waar heb je dat ding besteld?
quote:cool, dus ik kan hem dan ook elk moment verwachten, dat is mooi!
Op maandag 19 januari 2004 17:52 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb de 2e disc via 2 spellen regristeren al vorige week binnen gehad
quote:nopes ik ook nog niet ze hebben nog 2 dagen de tijd anders ga ik mailen
Op maandag 19 januari 2004 17:18 schreef leejow het volgende:
iemand al de zelda bonusdisc binnen die 2 spellen hadden gekocht (Marioparty5, MK:DD, 1080) ik hebhem nog steeds niet, al wel vorig jaar de adres gegevens enzo verstuurd..
quote:ik speel zelf met de Nintendo Gamecube
Op maandag 19 januari 2004 16:16 schreef ASSpirine het volgende:[..]
mijn laatst offtopic post
de Nintendo Gamcube, ken je dat niet?
met wat speel je anders de hele tijd (dan met jezelf)
quote:Woon jij ook in Hillegom ? Oon
Op maandag 19 januari 2004 18:00 schreef Herr.Flick het volgende:[..]
Intertoys hillegom, die had er nog 1 liggen, volgens mij worden die dingen nog steeds niet uitgeleverd.
Wat is BBA
???
quote:Nee, in z-o brabant, maar heb er familie wonen.
Op maandag 19 januari 2004 19:26 schreef Roi het volgende:[..]
Woon jij ook in Hillegom ? Oon
Wat is BBA
![]()
???
Final Fantasy Crystal Chronicles (Square Enix): 86 %
Sonic Heroes (Sega): 80 %
Rogue Ops (Capcom): 73 %
Looney Tunes: Back in Action (Warner): 71 %
NFL Street (EA): 67 %
Jimmy Neutron: Jet Fusion (THQ): 37 %
Spongebob SquarePants: Battle for Bikini Bottom (THQ): 46 %
Hot Wheels Highway 35 World Race (THQ): 26 %
Mission: Impossible - Operation Surma (Atari): 53 %
quote:`
Op maandag 19 januari 2004 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo Official Magazine (UK)Final Fantasy Crystal Chronicles (Square Enix): 86 %
Sonic Heroes (Sega): 80 %
Rogue Ops (Capcom): 73 %
Looney Tunes: Back in Action (Warner): 71 %
NFL Street (EA): 67 %
Jimmy Neutron: Jet Fusion (THQ): 37 %
Spongebob SquarePants: Battle for Bikini Bottom (THQ): 46 %
Hot Wheels Highway 35 World Race (THQ): 26 %
Mission: Impossible - Operation Surma (Atari): 53 %
Wat zeggen die cijfers?
En ligt het aan mij, of is Fok! echt FUCKING traag?
quote:Dat je Jimmy Neutron en Sponge Bob en Hot Wheels niet moet kopen.
Op maandag 19 januari 2004 21:03 schreef Oksel het volgende:[..]
`
Wat zeggen die cijfers?
En ligt het aan mij, of is Fok! echt FUCKING traag?
Eh Roy... doe je nog ff wat aan de topictitel?
quote:Nouja... als je vindt dat we zo niet voor gek staan
Op maandag 19 januari 2004 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, die topictitel is wel cool zo![]()
Of zoals Jurjen van de PU in zijn "GC update" deze maand zegt: "Waar zijn de heren in Kyoto mee bezig"?
Geen filmpje, geen screenshotje, helemaal niks van oa MP2, Mario 128, de nieuwe Zelda, maar ook niet van RE4...
Matig
quote:Helaas ben ik het met jou en Jurjen eens
Op maandag 19 januari 2004 21:18 schreef febster het volgende:
Ben ik de enige als ik zeg dat het Nintendo nieuws de laatste tijd erg karig is?Of zoals Jurjen van de PU in zijn "GC update" deze maand zegt: "Waar zijn de heren in Kyoto mee bezig"?
Geen filmpje, geen screenshotje, helemaal niks van oa MP2, Mario 128, de nieuwe Zelda, maar ook niet van RE4...
Matig
quote:Stilte voor de storm
Op maandag 19 januari 2004 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Helaas ben ik het met jou en Jurjen eens
quote:Die "storm" komt dan wel in 2005 of wat
Op maandag 19 januari 2004 21:25 schreef Zeiksnor het volgende:[..]
Stilte voor de storm
quote:ik denk dat wel heel wat meer te zien krijgen als we de E3 hebben gehad, er zouden heel wat nieuwe spellen worden gemaakt
Op maandag 19 januari 2004 21:18 schreef febster het volgende:
Ben ik de enige als ik zeg dat het Nintendo nieuws de laatste tijd erg karig is?Of zoals Jurjen van de PU in zijn "GC update" deze maand zegt: "Waar zijn de heren in Kyoto mee bezig"?
Geen filmpje, geen screenshotje, helemaal niks van oa MP2, Mario 128, de nieuwe Zelda, maar ook niet van RE4...
Matig
quote:Dat snap ik, alleen dat zou wel betekenen dat er eigenlijk sinds (ongeveer) november tot half mei, eigenlijk niks bijzonders is aangekondigd en dat zou ik erg vreemd vinden... Daarnaast komen de spellen die op de E3 getoond worden op zijn VROEGST, hier in september uit, maar rond de kerst is dan logischer...
Op maandag 19 januari 2004 21:33 schreef gamecube_master het volgende:[..]
ik denk dat wel heel wat meer te zien krijgen als we de E3 hebben gehad, er zouden heel wat nieuwe spellen worden gemaakt
En je gaat me niet vertellen dat Nintendo tot die tijd moet doen met FF:CC, MGS:TT,Mario Golf en Pikmin2...??
third party even buiten beschouwing gelaten
quote:
Op maandag 19 januari 2004 23:05 schreef BMH het volgende:
Deze week komt nintendo's nieuwe line-up naar buiten dus houd uw hart vast. dit word vetjes!
quote:yay, nog een jaartje of meer wachten
Op maandag 19 januari 2004 23:05 schreef BMH het volgende:
Deze week komt nintendo's nieuwe line-up naar buiten dus houd uw hart vast. dit word vetjes!
ik hoop eindelijk wel de geheel vernieuwende Mario die al zo uitvoerig was besproken
quote:T-HQ
Op maandag 19 januari 2004 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jimmy Neutron: Jet Fusion (THQ): 37 %
Spongebob SquarePants: Battle for Bikini Bottom (THQ): 46 %
Hot Wheels Highway 35 World Race (THQ): 26 %
Het ruilbeurs topic in de OP is trouwens al geruime tijd vol en vervangen door een nieuwe.
quote:
F-Zero ligt al een tijdje in de winkel maar Nintendo is nog steeds blij met het spel. Zelfs zo blij dat ze een speciale GameCube hebben laten maken. Het is een exclusieve GameCube en er is er maar één op de hele wereld. De GameCube is ontworpen door Ron Jonzo en heeft als thema F-Zero GX.
De opbrengst van deze GameCube gaat naar de stichting Starlight Children. Een stichting die zieke kinderen helpt maar geen geld krijgt van de overheid of van loterijen. De organisatie is volledig afhankelijk van giften van het publiek zoals deze actie van Nintendo.De veiling heeft enkele voorwaarden. Je moet minimaal £89,00 bieden om het hoogste bod te hebben en betaal jij voor de verzendkosten. Daarnaast duurt de veiling nog ruim zes dagen. De laatste voorwaarde zal helaas het vervelendste zijn: je moet wonen in het Verenigd Koninkrijk. Heb jij een tante of oom in Groot Brittanië wonen en ben je een grote fan van de Cube? Dan kun je hier je bod plaatsen.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3072889441
quote:tis voor een goed doel hoor
Op dinsdag 20 januari 2004 12:36 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, dan spuit ik em zelf wel over
quote:Dat is zoiets als appels en peren vergelijken, het is allebei fruit, maar ze zijn niet hetzelfde
Op dinsdag 20 januari 2004 14:39 schreef firstwollie het volgende:
is een gamecube net zoiets als een xbox ofzo, want die hebben wij hier
quote:(InsideGamer)
Nintendo heeft vandaag de Europese verkoopresultaten bekend gemaakt van de afgelopen kerst. De Gamecube verkocht naar eigen zeggen 88% beter ten opzichte van kerst 2002. Er zijn in totaal drie miljoen GameCube's verkocht in Europa.
Ook de Game Boy Advance deed het goed deze kerst en bracht het totaal van 2003 ongeveer 33% hoger ten opzichte van 2002.Het aantal verkochte software voor de Gamecube steeg aanzienlijk met maar liefst 45% ten opzichte van 2002. Dit is te wijten aan een sterke line-up met onder andere Mario Kart: Double Dash!!, F-Zero en 1080° Avalance.
De afgelopen kerst zijn de verkoopcijfers van de Game Boy Advance software gestegen met 104 procent. Voornamenlijk Pokémon Ruby en Sapphire verkochten deze kerst goed, en kwamen zo op 2,4 miljoen verkochte spelletjes in 2003.
2003 was dus een goed jaar voor Nintendo en ze verwachten deze stijgende lijn dan ook door te zetten dit jaar, wat vast en zeker zal lukken met toppers als Final Fantasy en Metal Gear Solid.
quote:Waar zijn mijn kruis en knoflook als je ze nodig hebt...
Op dinsdag 20 januari 2004 14:39 schreef firstwollie het volgende:
is een gamecube net zoiets als een xbox ofzo, want die hebben wij hier
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 14:54 schreef Hooghoudt het volgende:[..]
Waar zijn mijn kruis en knoflook als je ze nodig hebt...
quote:gefliciteerd gefliciteerd ooh wat zijn we blij.
Op dinsdag 20 januari 2004 15:18 schreef Oksel het volgende:
Ik heb viewtfull joe..En hij's vet..
quote:Nou nou, steun mij in mijn enhousiasme man! Maar hij's echt SUPER..
Op dinsdag 20 januari 2004 15:55 schreef BMH het volgende:[..]
gefliciteerd gefliciteerd ooh wat zijn we blij.
goeie aankoop!
quote:helicopters zijn easy als je dit doet:
Op dinsdag 20 januari 2004 16:12 schreef Oksel het volgende:[..]
Nou nou, steun mij in mijn enhousiasme man! Maar hij's echt SUPER..
Alleen die Helicopter lukt me nog niet.
quote:ik wil hem ook maar ik heb hem nog nooit ergens zien liggen
Op dinsdag 20 januari 2004 15:18 schreef Oksel het volgende:
Ik heb viewtfull joe..En hij's vet..
quote:Ik heb m wel te ruil evt.
ik wil hem ook maar ik heb hem nog nooit ergens zien liggen
Dat kan best cool worden lekker browsen op je TV op je Cube :-) het staat nog wel in zijn kinderschoenen.
quote:nee, ik bestel ik hem wel op het net
Op dinsdag 20 januari 2004 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ik heb m wel te ruil evt.
quote:Kheb hem al
Op dinsdag 20 januari 2004 16:16 schreef BMH het volgende:[..]
helicopters zijn easy als je dit doet:
spoiler:In slomo mep je de poppetjes die eruit komen tegen de heli aan. Dus eerst verwarren en dan meppen. Je hebt de heli dan zo neer.
Kun je ook game-over gaan?! Of heb je steeds een "try again" ?
iemand interesse?
heb familie in Engeland
owjah, roy, post later maar hoeveel er werd geboden
want wil dat wel weten
quote:het is geloof ik ook nog niet helemaal zeker
Op dinsdag 20 januari 2004 17:02 schreef Evad het volgende:
Iemand enig idee wanneer POP: The sands of time uitkomt? Gameqube.nl meldt eind januari en cubezone 20 februari :S
quote:Ik heb slechte resencies gelezen, je moet er van houden denk ik...
Op dinsdag 20 januari 2004 17:34 schreef RaymanNL het volgende:
ik ga waarschijnlijk Sponge bob Square apnts; battle from bikini bottem hale maar ik weet niet of het wel leuk is
quote:tja... 46% zag ik staan...
Op dinsdag 20 januari 2004 17:34 schreef RaymanNL het volgende:
ik ga waarschijnlijk Sponge bob Square apnts; battle from bikini bottem hale maar ik weet niet of het wel leuk is
quote:maaar dit is ook een gamecube topique
Op dinsdag 20 januari 2004 18:38 schreef Evad het volgende:
Heb het even in de winkel op de PS2 gespeeld maar vond er niet echt veel aan eerlijk gezegt....
quote:Kan jij ook iets zinnigs uitblaten? Meestal is de gameplay op de consoles etzelfde DUH!
Op dinsdag 20 januari 2004 18:43 schreef leejow het volgende:[..]
maaar dit is ook een gamecube topique
quote:hahaha oh sorry snapte niet dat het over spongebob ging
Op dinsdag 20 januari 2004 18:45 schreef Evad het volgende:[..]
Kan jij ook iets zinnigs uitblaten? Meestal is de gameplay op de consoles etzelfde DUH!
SOWWY!
Bedankt trouwens Roy, ik wacht met smart op POP .
[Dit bericht is gewijzigd door Evad op 20-01-2004 18:52]
quote:ik gok op de officele datum van 27 februari.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:51 schreef Evad het volgende:
slaan![]()
Bedankt trouwens Roy, ik wacht met smart op POP
.
Maar pop is niet een game om te halen hoor. Hij is echt veel te kort, en je speelt em maar 1 keer. Daarnaast zijn de gevechten ook nog eens heel duf (niet zoo cool eigenlijk als je het 5 uur lang doet).
quote:Heb het 2 uur lang gespeeld op de PS2 en ben helemaal verkocht.
Op dinsdag 20 januari 2004 19:06 schreef BMH het volgende:[..]
ik gok op de officele datum van 27 februari.
Maar pop is niet een game om te halen hoor. Hij is echt veel te kort, en je speelt em maar 1 keer. Daarnaast zijn de gevechten ook nog eens heel duf (niet zoo cool eigenlijk als je het 5 uur lang doet).
EN dat je em zo snel uitspeelt, dat is tegenwoordig met iedere goede game
quote:welke goede games zijn dat? Metroid & zelda had ik namelijk niet snel uitgespeeld.
Op dinsdag 20 januari 2004 20:02 schreef Evad het volgende:[..]
Heb het 2 uur lang gespeeld op de PS2 en ben helemaal verkocht.
EN dat je em zo snel uitspeelt, dat is tegenwoordig met iedere goede game
En games van tegenwoordig zijn niet korter als vroeger. ze zijn alleen makkelijker zodat veel mensen het kopen.
quote:Zoals ik
Op dinsdag 20 januari 2004 20:04 schreef BMH het volgende:[..]
welke goede games zijn dat? Metroid & zelda had ik namelijk niet snel uitgespeeld.
En games van tegenwoordig zijn niet korter als vroeger. ze zijn alleen makkelijker zodat veel mensen het kopen.
quote:Wel een spel om te halen! Zeer goede gameplay, kort maar krachtig, zeker wel een van de toppers van 2003... ik doe 'm nooit weg !
Op dinsdag 20 januari 2004 19:06 schreef BMH het volgende:[..]
Maar pop is niet een game om te halen hoor. Hij is echt veel te kort, en je speelt em maar 1 keer. Daarnaast zijn de gevechten ook nog eens heel duf (niet zoo cool eigenlijk als je het 5 uur lang doet).
screenshots: http://www.gc-linux.org/docs/screenshots.html
quote:Wat moet je er in hemelsnaam mee, ik heb al een PC en ik heb een cube gekocht voor te gamen, en nix meer.
Op dinsdag 20 januari 2004 21:48 schreef gamecube_master het volgende:
er zijn een paar mensen bezig om linux op de cube aan het zettenscreenshots: http://www.gc-linux.org/docs/screenshots.html
quote:Hedde gij doar oak une bronneke van, jungmenneke?
Op maandag 19 januari 2004 23:05 schreef BMH het volgende:
Deze week komt nintendo's nieuwe line-up naar buiten dus houd uw hart vast. dit word vetjes!
En mocht er altijd 0 gestaan hebben (wat ik me niet kan herinneren) dan moet je deze post maar als ongepost beschouwen!
quote:*Als niet gepost beschouwt
Op dinsdag 20 januari 2004 22:52 schreef DikkeSmikkel het volgende:
En mocht er altijd 0 gestaan hebben (wat ik me niet kan herinneren) dan moet je deze post maar als ongepost beschouwen!
quote:Nou zal de site wel weer een paar dagen uit de lucht zijn
Op dinsdag 20 januari 2004 23:22 schreef Herr.Flick het volgende:
Nou wat een winst!
quote:Het is de meest logische stap. Vivendi & UV games hebben hem deze week ook al bekend gemaakt.
Op dinsdag 20 januari 2004 22:30 schreef febster het volgende:[..]
Hedde gij doar oak une bronneke van, jungmenneke?
quote:Weee. vetjes! Een gamemachine met 2 schermen. ben benieuwd.
Nintendo Mystery Product Revealed
New dual-screened portable will be focus of E3 2004.
January 20, 2004 - For months Nintendo president Satoru Iwata has been offering Japanese newspapers vague comments about a new mystery hardware that the company would launch in 2004. Nintendo of America today pulled back the curtains on the top-secret device and it looks to be good news for Nintendo fans worldwide.The company's mystery machine is in fact a dual-screened portable game device that is entirely separate from both the GameCube and the Game Boy Advance. It will be marketed completely free of its sister hardware. It's called Nintendo DS for Nintendo Dual-Screen.
Nintendo DS features two connected 3-inch TFT LCD display panels, and two separate processors. The device features an Arm9 main processor and an Arm7 sub processor.The portable will not use GameCube optical disc or Game Boy Advance cartridge based media. Instead, it will play software on semiconductor memory of up to 1 Gigabit, according to the manufacturer.
Nintendo explains the importance of the dual-screen setup: "Players can look forward to being able to manage their game progress from two different perspectives, enhancing both the speed and strategy of the challenge. For example in a soccer game, users can view the whole game on one screen while simultaneously focusing on an individual soccer player's tackle or goal on the other screen.
"Players will no longer be forced to interrupt game play to shift perspective, such as moving from a wide shot to a close up, or alternating between a character's ongoing battle and a map of the environment. Nintendo DS makes it possible to perform the tasks in real time by simply glancing from one screen to the other."
Today's revelation is just the beginning, according to the company. The bulk of information on the machine will be unveiled at May's Electronics Entertainment Expo in Los Angeles.
"We have developed Nintendo DS based upon a completely different concept from existing game devices in order to provide players with a unique entertainment experience for the 21st century," explained Satoru Iwata, Nintendo president.
The announcement, seemingly out of nowhere, likely comes in preparation for Nintendo's upcoming financial report. Also, developers have indicated that they will soon receive development hardware for the new system and with that Nintendo wouldn't be able to keep it a secret for very much longer.
There are no photographs of the device available. However, IGN's own Matt Casamassina has created a conceptual drawing of what the Nintendo DS may look like. Very intriguing, for sure. We know one person who will enjoy the dual screens!
The Nintendo DS will be on-hand at E3 2003 in fully playable form, according to the company. It will ship in the last half of 2004.
De oude game&watch
Lol
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 21-01-2004 07:33]
quote:Eeehhhh misschien om te internet op je TV of email te lezen? of te IRCen of Linux games spelen :-) DivX kijken you name it alles wordt opeens mogelijk :-) Nu hopen dat een X-server al eerste maken dan hebben een goedkope X-terminal!
Op dinsdag 20 januari 2004 22:11 schreef Herr.Flick het volgende:[..]
Wat moet je er in hemelsnaam mee, ik heb al een PC en ik heb een cube gekocht voor te gamen, en nix meer.
quote:Nintendo DS (nieuwe console) Officieel bericht!
Op woensdag 21 januari 2004 10:27 schreef Lexie het volgende:
Het is dus eigenlijk toch gewoon de opvolger van de GBA? Het gaat hier immers nog steeds over een handheld.
Dit is het Nintendo DS topic. Je praat nu in het Gamecube topic.
quote:nee het word niet de opvolger van de GBA. De Nintendo DS, N5 & de nieuwe gameboy kunnen strax allemaal linken op een of andere manier.
Op woensdag 21 januari 2004 10:27 schreef Lexie het volgende:
Het is dus eigenlijk toch gewoon de opvolger van de GBA? Het gaat hier immers nog steeds over een handheld.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:29 schreef Khadgar het volgende:[..]
Nintendo DS (nieuwe console) Officieel bericht!
Dit is het Nintendo DS topic. Je praat nu in het Gamecube topic.
Ik ben trouwens zeer sceptisch over dat 2 beeldschermen gedoe, en zie eigenlijk de voordelen er niet van
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog steeds NIX gehoord van Nintendo ove rmijn Zelda disc3 mailtjes en 2 maanden verder nu
quote:Scheld je die toch de huid vol?
Op woensdag 21 januari 2004 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er een telefoonnummer dat ik kan bellen? Ik kan alleen de Nintendo spellijn vinden op de site
quote:Cool! wat zijn al die knoppen aan de zijkanten?
Op woensdag 21 januari 2004 05:07 schreef Albertinho het volgende:
Ik vind onderstaande 'GC' wel geinig...
http://www.lik-sang.com/info.php?category=77&products_id=1575
[afbeelding]
quote:Staat in je boekjes.
Op woensdag 21 januari 2004 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er een telefoonnummer dat ik kan bellen? Ik kan alleen de Nintendo spellijn vinden op de site
030-6097100
Nintendo Benelux BV
quote:daz voor de DVD speler. Tis een Panasonic Q. DVD speler en Gamecube in een.
Op woensdag 21 januari 2004 14:15 schreef Fathom het volgende:[..]
Cool! wat zijn al die knoppen aan de zijkanten?
quote:Jammer dat dat ding alleen zo gigantisch duur is en uit de productie is gehaald
Op woensdag 21 januari 2004 14:18 schreef BMH het volgende:[..]
daz voor de DVD speler. Tis een Panasonic Q. DVD speler en Gamecube in een.
quote:wil je het telefoonnummer van de marketing manager voor Nintendo Nederland hebben?
Op woensdag 21 januari 2004 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er een telefoonnummer dat ik kan bellen? Ik kan alleen de Nintendo spellijn vinden op de site
quote:Tja.. als je nog geen DVD-speler én geen cube zou hebben... zou het een optie zijn. Tis natuurlijk wel een goede DVD-speler.
Op woensdag 21 januari 2004 14:29 schreef Evad het volgende:[..]
Jammer dat dat ding alleen zo gigantisch duur is en uit de productie is gehaald
quote:Die heeft hij zelf ook
Op woensdag 21 januari 2004 15:36 schreef Smots het volgende:[..]
wil je het telefoonnummer van de marketing manager voor Nintendo Nederland hebben?
quote:Defineer goed ? ik heb een dvd speler van 60 eurie. Regio vrij kan alles afspelen. Zit een digitale aansluiting op.
Op woensdag 21 januari 2004 15:38 schreef Dromer het volgende:[..]
Tja.. als je nog geen DVD-speler én geen cube zou hebben... zou het een optie zijn. Tis natuurlijk wel een goede DVD-speler.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:46 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
quote:die goedkope dvd-spelers zijn meestal regiovrij, maar veel functies betekent niet dat de speler goed is. Als ik de beeldkwaliteit van zo'n goedkope speler vergelijk met een duurdere speler, dan zie je het verschil meteen!
Op woensdag 21 januari 2004 15:43 schreef Fathom het volgende:[..]
Defineer goed ? ik heb een dvd speler van 60 eurie. Regio vrij kan alles afspelen. Zit een digitale aansluiting op.
quote:Ik heb een YAMAHA Dolby set & 100hz 92cm tv. Ik heb die dure vergeleken met die van nu engie wat ik nodig had is een digitale aansluiting. Maarja dit is niet het jusite topic om er over te gaan bakeleien:)
Op woensdag 21 januari 2004 17:18 schreef Retarded het volgende:[..]
die goedkope dvd-spelers zijn meestal regiovrij, maar veel functies betekent niet dat de speler goed is. Als ik de beeldkwaliteit van zo'n goedkope speler vergelijk met een duurdere speler, dan zie je het verschil meteen!
quote:Die gaat heersen! (ik heb een preview gespeeld, erg goed te doen, ook zonder GBA)
Op woensdag 21 januari 2004 15:46 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
quote:Dank je
Op woensdag 21 januari 2004 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooie foto![]()
En voor wie Rebel Strike nog niet heeft, maar wel een freeloader.. Bij DVDboxoffice nog steeds voor maar zo'n 22 euro incl. verzendkosten en dit:
Of je er veel mee kunt weet ik niet, maar toch leuk om te hebben.
(foto niet zo'n succes vanwege seal)
quote:Er staat een versie van StarWars Arcade op, het allereerste game van StarWars, in de arcade, met vector graphics. Maar die zit nu ook unlockable op Rebel Strike zelf.
Op woensdag 21 januari 2004 23:39 schreef Dromer het volgende:[..]
Dank je
En voor wie Rebel Strike nog niet heeft, maar wel een freeloader.. Bij DVDboxoffice nog steeds voor maar zo'n 22 euro incl. verzendkosten en dit:
Of je er veel mee kunt weet ik niet, maar toch leuk om te hebben.
(foto niet zo'n succes vanwege seal)
Overigens doet die Arcade versie het origineel geen recht. Hij is normaal VEEL scherper, en speelt met de arcade 'yoke' veel lekkerder.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 23:30 schreef Dromer het volgende:
Zo... heb nu een mooi setje bij elkaar:
.
quote:_____O_____
Op donderdag 22 januari 2004 00:14 schreef speknek het volgende:[..]
.
quote:
January 20, 2004 - Sega's latest in exclusive GameCube software combines creature creation with mini games, blending two of Nintendo's favorite genres into one.Developed in cooperation with Ancient (Streets of Rage, Legend of Oasis), Island of the Kaiju features a unique form of creature called Kaiju. Kaiju live on Amazing Island and now face the wrath of Black Evil, a fiendish creature who's taken most of the island under his control.
You play as either a boy or a girl, summoned from your dreams to save the island. You first create a Kaiju creature all your own. Once created and accessorized to your liking, you take the creature about the island, challenging the sons of Black Evil to various challenges. As you clear the challenges, kidnapped Kaiju residents are able to return home and more areas of the island become accessible.Creating the Kaiju is one of the areas Sega's been hyping about for the game, and this area seems to be fittingly powerful. You have two creation modes available to you: a free mode and an assist mode. In the assist mode, the game asks you four multiple-choice questions and creates an initial Kaiju from there (we're not sure how exactly). You can modify the Kaiju as you like after this, adding accessories.
The questions themselves are all over the place. One asks what background you'd like for a parting portrait with lots of people. Another asks what you'd do if you found a stray dog and your parents wouldn't let you keep it. Each time you go through the Kaiju creation in assist mode, the questions are different.
Free mode gives you a ways more independence in Kaiju creation. You start off by selecting a bone structure. The game starts you off with quadrupeds, but early on you gain the ability to make bipeds as well. You're then free to draw the general shape for all areas of the creature. Accessories and color can then be applied similar to in the assist mode.
Once you've created the creature and named it, you can face it off in battles against Black Evil's sons. Battles are set up as a series of mini games in which you must make your Kaiju beat a time or clear a goal. Succeed and you move on to the next mini game, eventually facing off against a boss character in a ping-pong like game involving a fire ball. Fail too many times and you have to start the contest over from the beginning. Unfortunately, we ended dieing too much because we didn't understand how to play the mini games until we'd experimented with them a few times.
Mini games span the full spectrum. We've encountered a racing game in which you simply tap the A button to make your Kaiju run. Other games, including a basketball shooting mini game and the water slide mini game, require more timing. Some of the mini games are reused for later stages only in more difficult form.
Clearing the mini games and defeating the bosses gets you lots of rewards. Villagers who were missing come back and assist you, with some opening up shop to sell you potions that increase your Kaiju's abilities in battle. Clearing some mini games results in new parts and accessories to use in making a Kaiju.
It's possible to make as many Kaiju as you like and save each to its own file on your memory card. You can only carry one Kaiju around with you at a time, but can load another Kaiju from memory by speaking to the Island chief.
Kaiju that you've made and raised by clearing the mini game contests can be used for some connectivity-style gameplay. In addition to four player party versions of some of the mini games, you can download up to three Kaiju at a time to your Game Boy Advance and battle up to three other players. Battles are turn-based, with each player selecting moves from a menu and the game displaying the results of the turn. The last player with a remaining Kaiju wins.
The Game Boy Advance battle system makes use of elementals, with each Kaiju associated with water, fire, wind and earth. The paper-rock-scissors balances are all in place, with fire being than wind but weaker than water, earth being stronger than water but weaker than wind, and so-forth.
With its reliance on mini-games, creature raising, party gaming and connectivity, Island of the Kaiju seems to be an amalgamation of all things Nintendo. It's doubtful that these latest game creatures will catch on like Pokemon, but regardless of that there's definitely some fun to be had in Island of the Kaiju.
quote:I see... bedankt voor de info.
Op woensdag 21 januari 2004 23:44 schreef Khadgar het volgende:[..]
Er staat een versie van StarWars Arcade op, het allereerste game van StarWars, in de arcade, met vector graphics. Maar die zit nu ook unlockable op Rebel Strike zelf.
Overigens doet die Arcade versie het origineel geen recht. Hij is normaal VEEL scherper, en speelt met de arcade 'yoke' veel lekkerder.
Wat er nog meer op staat: (info van dvdboxoffice site)
Also included on the disk is a Rebel Strike playable demo, concept art, video, as well as a playable demo of Gladius, the all new gladiatorial-RPG from LucasArts.
Please Note: This means that if you preorder the title, you will receive the limited promotional offer, while supplies last.
Disk Contents:
-Playable Rebel Strike demo
-Rebel Strike game trailer
-Gladius Cube playable demo
-Atari's Star Wars Arcade Game (circa 1982) fully playable on Nintendo GameCube
quote:volgens mij is het de game en de demo
Op donderdag 22 januari 2004 02:06 schreef speknek het volgende:
Ik vind 22 euro voor een demo best wel veel eigenlijk. Zeker als het spel niet briljant is en de arcadespellen ook meer nostalgisch dan goed zijn.
quote:Juist. Het spel Rebel Strike én de demodisc. Twee apart gesealde verpakkingen.
Op donderdag 22 januari 2004 02:09 schreef Hellrazor het volgende:[..]
volgens mij is het de game en de demo
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 00:14 schreef speknek het volgende:[..]
.
lastig om alles op één foto te krijgen, vandaar niet lekker in focus
Ik wil niet eens weten hoe moeilijk standard en expert zijn....
quote:Moeilijk ok, maar is het wel nog leuk om te spelen?
Op donderdag 22 januari 2004 12:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Gister eindelijk alle cups op novice uitgespeeld bij F-Zero GX...Ik wil niet eens weten hoe moeilijk standard en expert zijn....
Ook interesse heeft in FZero
quote:Zeker ! Al kan het echt heel erg frustrerend zijn af en toe....
Moeilijk ok, maar is het wel nog leuk om te spelen?
Ik was er snel op uitgekeken toen het HEEL moeilijk bleek te zijn, maar heb het spel een week of wat geleden weereens opgepakt, en nu vind ik het weer TOP, ook omdat des te vaker je speelt, des te beter je word natuurlijk
Langer spelen dan een uur lukt me niet, mijn ogen gaan dan tranen van die snelheid....
quote:True.
Ik heb meerdere mensen daarover gehoord, sommigen worden zelfs misselijk van de snelle beelden. Ik heb er totaal geen last van gelukkig. F-zero ruled echt. Een beter futuristische racer is er niet. IMO dan. Ik was al helemaal verslaafd aan F-zero X op de N64 en deez lijkt er veel op maar is zelfs beter.
Tot je weereens de baan uit vliegt in Mute City : Serial Gaps, of Lightning : Halfpipe
Hoever ben jij ?
quote:Tell me tell me!!
Op donderdag 22 januari 2004 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
WowIk krijg ineens een cool idee. Maar dat moet nog even wachten
meer mensen die hier probs mee hebben?
(inmiddels zijn ze op de sterrencatalogus trouwens op)
Ik hoop dat ie dit weekend nog komt, dat zou ik erg waarderen....
quote:Nou, heel ver ben ik niet. Ik heb me heel erg gestort op de story modes en die zijn echt vreselijk moeilijk. Wat cups betreft heb ik Ruby op Novice, Standard en Expert. Saphire op Novice en Standard en Emerald ook op Novice en Standard. Heb ik allemaal in 1 keer gehaald (F-zero X nog onder de knie dus dit ook:)) Toen kreeg ik de Diamond cup en die wilde ik eerst met Time Trial ff oefenen voordat ik aan de cup zou beginnen. En toen ik er eindelijk klaar voor was kwam Mario Kart uit. Heb F-zero daarna helaas niet meer aangeraakt:( Je moet er ook best de tijd voor nemen om het te spelen. Je kunt niet fftjes spelen. Ik heb weinig tijd nu dus...:( Komt ooit wel weer. Nu ik het er weer over heb heb ik eigenlijk wel weer zin...
True.
Tot je weereens de baan uit vliegt in Mute City : Serial Gaps, of Lightning : HalfpipeHoever ben jij ?
quote:Pfff.. kom ik aan met mijn 3 cups op novice en story chapter 1 & 2 op novice....
Nou, heel ver ben ik niet. Ik heb me heel erg gestort op de story modes en die zijn echt vreselijk moeilijk. Wat cups betreft heb ik Ruby op Novice, Standard en Expert. Saphire op Novice en Standard en Emerald ook op Novice en Standard.
Die AX Tracks zal ik never nooit gaan halen ben ik bang...
quote:Ik vind 'toppie' niet echt Nederlands eerlijk gezegd, evenals 'gezegt'...
Op donderdag 22 januari 2004 16:30 schreef Evad het volgende:
Vind MP5 niet echt toppie eerlijk gezegt, evenals zijn voorgangers...
quote:Ik vond hem geniaal. Dit soort games zijn geweldig met bier enzo. En wat nog een groter plus punt is vrouwen vinden het ook leuk. Nadeel is alleen dat me vriendin nu steeds me GC in beslag neemt
Op donderdag 22 januari 2004 16:48 schreef Smots het volgende:[..]
Ik vind 'toppie' niet echt Nederlands eerlijk gezegd, evenals 'gezegt'...
quote:klopt helemaal. Mijn broer en zijn vriendin, die anders nix van de cube moesten weten), spelen nu iedere dag Mario Party 5!!! ok het spel is erg leuk met zen 3-en, maar ik wil ook wel weer eens verder komen met F-zero
Op donderdag 22 januari 2004 16:52 schreef Fathom het volgende:[..]
Ik vond hem geniaal. Dit soort games zijn geweldig met bier enzo. En wat nog een groter plus punt is vrouwen vinden het ook leuk. Nadeel is alleen dat me vriendin nu steeds me GC in beslag neemt
Chapter 3 is al bijna niet te doen :S
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:48 schreef Smots het volgende:[..]
Ik vind 'toppie' niet echt Nederlands eerlijk gezegd, evenals 'gezegt'...
quote:Heb al 3x met die game in me handen gestaan en steeds neit gedaan. Is hij het echt waard?
Op donderdag 22 januari 2004 16:55 schreef BMH het volgende:[..]
klopt helemaal. Mijn broer en zijn vriendin, die anders nix van de cube moesten weten), spelen nu iedere dag Mario Party 5!!! ok het spel is erg leuk met zen 3-en, maar ik wil ook wel weer eens verder komen met F-zero
Chapter 3 is al bijna niet te doen :S
quote:Jongens toch, weet je wel hoevel chapters er zijn!! Ik vond chapter 2 al lastig maar je moet ff doorbijten. Ik zit bij chapter 7 en je hebt er in totaal 9. Sommigen zijn echt lastig maar als je maar blijft proberen haal je het vanzelf. Chapter 7 is een grand prix en is echt onaards moeilijk.
Pfff.. kom ik aan met mijn 3 cups op novice en story chapter 1 & 2 op novice....Chapter 3 is al bijna niet te doen :S
Hoeveel races bevat zo'n chapter eigenlijk of is dat verschillend per chapter?
waar je al die 30 wagens kapot moet boksen
pffft, ik zat er een keer ZO dicht bij, en daar was de finish
quote:1 chapter is 1 story lvl. Dit zijn niet normale races.
Op donderdag 22 januari 2004 17:24 schreef Evad het volgende:
Moet F Zero GX ook nog maar eens gaan kopenHoeveel races bevat zo'n chapter eigenlijk of is dat verschillend per chapter?
quote:24? Is dat zo? Wat reken ik verkeerd dan?
Op donderdag 22 januari 2004 17:34 schreef BMH het volgende:[..]
1 chapter is 1 story lvl. Dit zijn niet normale races.
Normale races heb je natuurlijk ook. In totaal 24 stuks.
quote:ja zoiets toch.
Op donderdag 22 januari 2004 17:38 schreef Flexidexi het volgende:[..]
24? Is dat zo? Wat reken ik verkeerd dan?
quote:5 cups keer 5 banen...denk ik...
Op donderdag 22 januari 2004 17:40 schreef BMH het volgende:[..]
ja zoiets toch.
quote:Ik heb 'm al op de PS2
Op donderdag 22 januari 2004 17:53 schreef BMH het volgende:
Wrom gaat niemand Beyond Good & evil kopen? Als hij hier 27 februari uit komt kost ie maar 30 eurie!
quote:Ik koop m wel voor 30 euro. Op Gameforum waar ik vaak ben kopen een heleboel GameCube gasten m. Er zijn er zelfs die m al hebben. Ik heb m nog niet gezien in de stad. Iemand anders wel??
Op donderdag 22 januari 2004 17:53 schreef BMH het volgende:
Wrom gaat niemand Beyond Good & evil kopen? Als hij hier 27 februari uit komt kost ie maar 30 eurie!
quote:Ik dacht dat ze wel goed verkochten!
Op donderdag 22 januari 2004 18:28 schreef BMH het volgende:
Het is wel jammer voor Ubi soft. Ze hebben 2 erg goede games(pop & BG&E) en niemand koopt ze! BG&E is in totaal maar 40 duizend keer verkocht op alle 3 de platformen!
quote:Maar het is toch schandalig dat deze games zo moeten worden verkocht! Zuper creative games en niemand waardeerd ze! Ik zou er nog 70 euro voor hebben betaald. Zo zie je maar weer dat de matige cash-in mainstream games wel verkopen en orginele goede games niet.
Op donderdag 22 januari 2004 18:29 schreef gieling het volgende:[..]
Ik dacht dat ze wel goed verkochten!
Schijnen idd erg goede games te zijn, en B&G op cube voor een zéér goede prijs
quote:idd ik dacht met Prince of Persia, hee eindelijk weer eens een ECHT leuke game om te spelen
Op donderdag 22 januari 2004 18:32 schreef BMH het volgende:[..]
Maar het is toch schandalig dat deze games zo moeten worden verkocht! Zuper creative games en niemand waardeerd ze! Ik zou er nog 70 euro voor hebben betaald. Zo zie je maar weer dat de matige cash-in mainstream games wel verkopen en orginele goede games niet.
BG&E zegt me niet veel trouwens....maar zijn de verkopen van PoP ook zo slecht dan?
quote:idd
Op donderdag 22 januari 2004 18:32 schreef BMH het volgende:[..]
Maar het is toch schandalig dat deze games zo moeten worden verkocht! Zuper creative games en niemand waardeerd ze! Ik zou er nog 70 euro voor hebben betaald. Zo zie je maar weer dat de matige cash-in mainstream games wel verkopen en orginele goede games niet.
Er is weer een klein nieuwtje over de Nintendo DS bekend gemaakt én Nintendo heeft meer informatie gegeven over haar financiële situatie...
Analisten zijn na de aankondiging van de Nintendo DS aan het rekenen geslagen, zo meldt Bloomberg. Ze zijn er uiteindelijk op uitgekomen dat ze denken dat de Nintendo DS grofweg 150 euro gaat kosten. Dit is puur speculatie, omdat Nintendo nog geen duidelijkheid heeft gegeven over de prijs, maar toch is het een indicatie.
Naast dit Nintendo DS-nieuws is er nog een ander klein nieuwtje omtrent Nintendo te melden. Het bedrijf heeft tegenover Reuters bekend gemaakt dat het op 29 januari aanstaande haar kwartaalcijfers zal publiceren. Hieruit zal blijken hoe goed de GameBoy Advance en GameCube het de afgelopen maanden hebben gedaan. We houden je op de hoogte!
Bron: www.cubezone.nl
Interview over Nintendo DS
Meer informatie over de Nintendo DS komt naar voren in dit interview met Nintendo's PR agent! Lees snel verder voor meer info over de DS...
GameInformer heeft een interview mogen afnemen met Beth Llewelyn, Nintendo Americas PR agent, over de Nintendo DS. In dat interview kwam aardig wat informatie naar voren, zoals dat de twee beeldschermen die de DS zal hebben verticaal zitten en ongeveer 3 inch (diagonaal) groot zijn (dat is iets groter dan die van de GBA). De schermen kun je gebruiken als één scherm of als twee schermen.
In de DS wordt ook een nieuw soort semiconductor geheugen gebruikt dat in staat zal zijn tot ongeveer één gigabit vast te houden, dat is ongeveer acht keer (!) meer dan de GBA
Verder werd er verteld dat we meer van de Nintendo DS zullen horen (en op zeker ook zullen zien!) tijdens de komende E3. Lees verder voor het volledige interview
Het interview:
GameInformer: According to the press releases it said that there would be new semiconductor memory up to one gigabit." What Im curious about is if this is the onboard memory of the system or what the game sizes will be whatever format it is. Does that roughly translate to 128 megabytes of memory?
Beth Llewelyn: Ahh! Youre going to ask me to do math! Im gonna have to figure that one out.
GI: At least according to my math, thats the way it works out. Its just odd that you chose to use bits instead of bytes because historically bits are used for the transportation of data.
Beth: Were talking about a new type of semiconductor memory that will hold up to one gigabit of memory. This is the software storage method. We will use a new type of semiconductor memory that will be able to hold up to 1 gigabit of memory which is roughly 8 times the storage capacity of the current GBA semiconductor memory. With an increased amount of storage in a small package, we think this semiconductor memory will allow us to maintain our stellar anti-shock protection while keeping the size and weight of the portable device to a minimum. Its not going to be optical discs.
GI: So GameCube games will not be playable on this unit.
Beth: No. I mean, no. You wont be able to take your GameCube game disc and play it on the DS. This is a completely separate thing.
GI: Will the unit be backwards compatible with the Game Boy Advance or the Game Boy?
Beth: We havent announced anything about that, yet.
GI: The press release also stated that theres two separate 3 TFT LCD screens on the DS. Are those 3 actually square or could that mean the screens are 3 high, but could have a wide screen?
Beth: They are 3" diagonal -- so a little bit bigger than GBA screens.
GI: I also read that developers can use both screens as one if they so choose.
Beth: Yes, you can use the two screens as one big monitor. I think its one of those things that the developer will have the freedom to do what they want to do.
GI: Will the screens be side-by-side, or vertical? Also, will the screens be set right next to each other or will they be separate, much like the classic Game & Watch designs?
Beth: The will be in the vertical position.
GI: Why does Nintendo feel like they need to have a third system?
Beth: Were always looking at ways to keep innovating in the industry. Were always looking to make gameplay more fun a little bit different and we felt this would be a unique way to do that. Were certainly not abandoning our current platforms. Were still working on the successor to the Game Boy Advance, and what will be the successor to GameCube. Heres really just a third product line that just adds some new and innovative gameplay opportunities.
GI: I thought Nintendo was aiming to make gaming simpler. How does having a system with two screens simpler?
Beth: Thats probably a difficult thing to answer right now because we have nothing to show you. But I think the bigger picture answer there is that some games out there get very, very complicated, and it may turn away a lot of gamers. So what we want to make sure is we do make games that can be accessible for all gamers all ages, all types. Were looking for ways to make it fun and easy to get into. I think with this system that is certainly being taken into account. So when the games are being developed for this there are going to be games that are easy to get into. Its just hard to get into explaining it in detail because we cant get into the detail yet. But I think when you see this and most likely thatll be at E3 youll get a much better idea.
GI: Is E3 when well actually get to see the hardware and the software?
Beth: Thats the current schedule. Thats the plan.
GI: Will E3 be the first time well learn about third party agreements?
Beth: Ah, yes. Thats the current schedule.
GI: So there hasnt been any third party or second parties that have games in development.
Beth: Nobody has been announced yet.
GI: Do developers have development kits, or can interested developers get access to kits?
Beth: Weve been talking to developers. I know a lot of work is going on behind the scenes in that regard.
GI: Last year ATI announced that they were working with Nintendo on the graphics chips for their next generation systems. Is ATI doing the graphics chipset for the DS?
Beth: We havent announced specifically who were working with on this system, outside of ARM. Thats really all we can say on that.
GI: A little earlier than this time last year Nintendo debuted the Game Boy Advance SP, and now this is another January announcement. Is this announcement related to the fact that the fiscal year is coming to a close? Iwata stated that we wouldnt hear about this new system until the spring (E3). Earlier this week Nintendos stock was downgraded by Goldman Sachs. What was the reason for the gun jump? Is there any correlation at all?
Beth: No. We realize that well obviously were out there talking to people about the system there was going to be no way to keep this completely quiet. Because you guys talk! (laughs)
GI: I never talk to anyone. I didnt hear about this at all! (laughs)
Beth: (laughs) Well thats why we got this out there ahead of time. Well people have been out there speculating about this mystery product. And then once we started going full bore with developers, and all the third parties, we knew it was going to get out there. So it just made sense to make the announcement, so we could put an end to all the rumors. Thats all it had to do with.
GI: Nintendo also stated that this unit would have a worldwide launch at the end of 2004. Will the launch be worldwide on the same day or will it be Japan first?
Beth: The goal is if it happens this year for all the markets thats one of those things that time will tell. It certainly comes down to all the components can we get everything, are we going to be able to manufacture enough to supply the major markets? Thats certainly our goal. Whether its same day, same month thats much too soon to tell. But well know more as we get closer to E3.
GI: So currently Japan for sure by the end of the year?
Beth: Which market it would be, whether its all markets I really cant answer that.
GI: You said that the Nintendo DS would be debuted in North America at E3. What about Japan? When do you think Japan will get their first look at the Nintendo DS? Would Nintendo possibly be thinking about another Spaceworld show?
Beth: Ummmm, I really cant answer that right now. I dont think that has been decided. As Ive said, a lot of this hasnt been announced. Basically were lifting the curtain a little bit giving you a little bit of information and really a lot more is going to be talked about when we get to E3, or when the time gets closer to E3.
GI: Now, for your typical Nintendo gamer out there thats got a Game Boy, and a GameCube why would they be interested in the Nintendo DS?
Beth: You know, the same reason that youre interested in the other systems because its got some great games that you want to play. Thats why we make hardware systems so we can provide some fun games, and some games that youre probably not going to be able to play on any other system.
GI: Why are you excited about the system?
Beth: You know, were just learning a lot about it. So, it sounds great. Theres a lot more that we know about it, and unfortunately I cant tell you those things yet. (laughs) Thats the hard part. But I think its going to be a fun E3, and I think you guys are going to be excited when you see it.
GI: I think Nintendo should bring back the open door policy theyve always had with the flow of information.
Beth: Uh-huh, yes. And when did we have that? (laughs)
GI: Ummmm. (laughs) I think Peter Main said it at E3 about 4 years ago. I dont know.
Beth: Most of the stuff you really want to know will happen closer to E3, if not at E3.
GI: Okay. Well thanks again for your time Beth!
Beth: Youre welcome.
bron: www.cubezone.nl
Ik presenteer: Beyond Good & Evil!
BG&E is alleen te spelen in letterbox formaat. Een soort nep breedbeeld waardoor je een film achtige sfeer krijgt.
quote:Dit bovenstaande is pas als je de minigames unlocked hebt, met bier op een beetje over een ganzenbord lopen is niet mijn idee van leuk.
Op donderdag 22 januari 2004 16:52 schreef Fathom het volgende:[..]
Ik vond hem geniaal. Dit soort games zijn geweldig met bier enzo. En wat nog een groter plus punt is vrouwen vinden het ook leuk. Nadeel is alleen dat me vriendin nu steeds me GC in beslag neemt
quote:Lijkt saai, maar je vergeet de 80 minigames
Op donderdag 22 januari 2004 18:55 schreef Varr het volgende:[..]
Dit bovenstaande is pas als je de minigames unlocked hebt, met bier op een beetje over een ganzenbord lopen is niet mijn idee van leuk.
quote:Ja die kun je pas spelen als ze unlocked zijn. Dit doe je door de minigame 1x te spelen in singeplayer.En daar is zo'n 4/5e deel van de tijd het ganzebord aan de gang dus...
Op donderdag 22 januari 2004 18:56 schreef BMH het volgende:[..]
Lijkt saai, maar je vergeet de 80 minigames
quote:BG&E zal 30 euro kosten in ons land. In Amerika krijg je als je POP koopt Splinter Cel gratis. Misschien komt er een soortgelijke actie hier in NL
Op donderdag 22 januari 2004 19:01 schreef Evad het volgende:
BMH, word BG&E echt 30 euro? en weet je dat ook van POP? Wamt dan koop ik ze beiden
quote:Ik kwam thuis en hij lag al netjes op mij te wachten. 7 januari besteld en nu al hier. Netjes van Nintendo!
Op donderdag 22 januari 2004 18:35 schreef chibibo het volgende:
Vanavond ga ik mailen waar m'n Zelda disk blijft.
quote:zeker via de sterrencatalogus besteld
Op donderdag 22 januari 2004 19:23 schreef DikkeSmikkel het volgende:[..]
Ik kwam thuis en hij lag al netjes op mij te wachten. 7 januari besteld en nu al hier. Netjes van Nintendo!
GameCube was de snelst groeiende console in verkopen in 2003 in Amerika. Playstation 2 verkopen daalden met 25%, terwijl de verkopen van de Xbox stabiel bleven. Deze snelste groei zegt natuurlijk niets over de absolute aantallen verkochte consoles, want daarin ligt Sony's Playstation 2 nog steeds mijlenver voor.
De games voor de GameCube waren ook de snelste groeiers vergeleken met de concurrentie in Amerika. In 2003 zijn 77% meer GameCube-games verkocht vergeleken met 2002.
Maar liefst 4 games uit de top zeven van best verkochte games van 2003 in Amerika, waren Nintendo games. Onder die 4 games zaten The Legend of Zelda: The Wind Waker en Mario Kart: Double Dash!!
Overall heeft de Amerikaanse tak van Nintendo ook meer verkocht: alles bij elkaar opgeteld 16% meer in 2003 dan in 2002.
De GameBoy Advance is het best verkochte spelsysteem van 2003 met liefst 8,1 miljoen verkochte exemplaren, alleen al in Amerika.
En nog iets over de GameBoy Advance: in 2003 passeerde het systeem in Amerika de 20 miljoen (!) verkochte exemplaren.
quote:keep us informed, aangezien ik waarschijnlijk pas maandag rustig een mailtje kan typen..
Op donderdag 22 januari 2004 18:35 schreef chibibo het volgende:
Vanavond ga ik mailen waar m'n Zelda disk blijft.
quote:Leuke screens
Op vrijdag 23 januari 2004 08:08 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:leuk spel!
Op vrijdag 23 januari 2004 08:10 schreef Tain het volgende:
kan een modje topictitel verbeteren?
het grote GamCube topic deeltje 68
[..]Leuke screens
quote:Ik zie dat het Zelda is, maar welke game is dat precies?
Op vrijdag 23 januari 2004 08:12 schreef BMH het volgende:[..]
leuk spel!
quote:The Four Swords
Op vrijdag 23 januari 2004 08:40 schreef Retarded het volgende:[..]
Ik zie dat het Zelda is, maar welke game is dat precies?
is dat GBA
zo mogen alle zelda's van mij zijn, lekker nostaligsch
quote:Juist niet, dit wordt net als Four Swords op de GBA gewoon heel tof en je wil gewoon verder spelen. Of je moet je vrienden maar eens in het jaar zien natuurlijk
Op vrijdag 23 januari 2004 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk niet dat het een heel groot suces wordt... Multiplayen is cool, Zelda is cool... Maar een heel Zelda avontuur met 4 vrienden... Dat kost je een jaar minstens om uit te spelen
Het vage 'maart 2004' is verdwenen, want we hebben nu de exacte Europese releasedatum van Metal Gear Solid: The Twin Snakes!
Metal Gear Solid: The Twin Snakes, een remake van het origineel dus, werd vlak voor de E3 met veel bombarie aangekondigd door Konami en Nintendo. Maar op E3 bleek niet iedereen even enthousiast. Metal Gear Solid 3: Snake Eater stal alle aandacht en The Twin Snakes zag er ook niet bepaald indrukwekkend uit, tot teleurstelling van de aanwezige pers. Stukje bij beetje lijkt The Twin Snakes echter toch uit te groeien tot een topper van formaat. Silicon Knights, de ontwikkelaar van de game, doet er alles aan om die ontwikkeling onder de aandacht van het publiek te brengen.
Vandaag maakte Konami Europe bekend dat Metal Gear Solid: The Twin Snakes op 26 maart aanstaande in de winkels zal liggen. Het spel zal geleverd worden op 2 discs. Zet dus maar alvast in je agenda: 26 maart, The Twin Snakes!
Het volledige Engelstalige persbericht over de game vind je hieronder:
Konami of Europe has announced that Metal Gear Solid: The Twin Snakes the unique collaboration between Metal Gear creator Hideo Kojima and Nintendo's development legend Shigeru Miyamoto will be released on March 26th. It marks the first appearance for the series on Nintendo GameCube, and is already being described as one of the games of the year for the Nintendo format.
Encased in packaging featuring an exclusive image by lead artist, Yoji Shinkawa, Metal Gear Solid: The Twin Snakes is the result of a unique alliance between series creator Hideo Kojima, Nintendo development icon Shigeru Miyamoto and Canadian development studio, Silicon Knights. Working closely together, this enviable array of talent have updated the original story first seen in the PSone version of Metal Gear Solid, and bringing it to life using the landmark graphics and gameplay elements seen in the seminal Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty for PlayStation 2.
Cast as Solid Snake, an expert covert agent, the player must help the legendary hero infiltrate an Alaskan nuclear missile disposal facility now under terrorist control. The base has been seized by the FOXHOUND group who are planning to use the weapons within to hold the world to ransom. Snake's mission is thus simple: enter the base, eliminate the terrorist cell and neutralise the nuclear threat a weapon codenamed Metal Gear.
Metal Gear Solid: The Twin Snakes retains the many gameplay elements that have seen the series hailed as one of the all-time video game classics. Players have total control of Snake's many skills as they enter and stealthily make their way through the base. As such, Snake can sneak behind guards, stow them in lockers, use silenced weapons to take out targets from afar, and use all his covert skills to bypass security systems, patrolled areas and to enter restricted areas. Metal Gear Solid: The Twin Snakes also incorporates elements not available in the original PSone game, with the GameCube game offering a first-person view of the action, the ability to hang from ledges, and to open, climb into and search lockers.
The Nintendo game also benefits from specially created CG sequences, overseen by renowned Japanese film director Ryuhei Kitamura and utilising the latest in motion-capture techniques. Similarly, all the voices heard in the game were re-recorded afresh, using Snake artist David Hayter and members of the original cast once more.
With Solid Snake's popularity cemented by an incredible response to the new game at the E3 Expo in Los Angeles, Metal Gear Solid: The Twin Snakes is already being hailed as one of the most significant GameCube titles of 2004. With its stunning visuals, incredible gameplay and cinematic soundtrack, the close working relationship between Kojima-san, Miyamoto-san and Silicon Knights has produced a worthy addition to the Solid Snake mythos.
Metal Gear Solid: The Twin Snakes will be released for Nintendo GameCube - on two discs - on March 26th.
bron: www.cubezone.nl
quote:Willen ze niet.. zie pagina 2, entry 8 en 9
Op vrijdag 23 januari 2004 08:10 schreef Tain het volgende:
kan een modje topictitel verbeteren?
het grote GamCube topic deeltje 68
quote:Echt no waaaay dat ik die laat lopen
Op donderdag 22 januari 2004 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
BG&E laat ik lopen. Ook voor die prijsEr komen in Feb / Mrt teveel andere games uit die ik ga spelen.
quote:Kan je dit dan helemaal niet alleen spelen ?
Op vrijdag 23 januari 2004 10:03 schreef Flexidexi het volgende:
Pure multiplayer game. Probleem is dus dat je 3 vrienden moet gaan zoeken die dit spel geweldig vinden. Dat wordt nog een klus. Ik ken er denk ik maar 1 hoogstens 2.
quote:jewel je kan Four Swords+ gewoon ook in je eentje spelen. Alleen daz natuurlijk niet zo leuk. Het is niet zo als in andere Zelda games dat je gewoon 1 grote wereld hebt. Dit zijn meer stages met aan het eind een eindbaas.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Kan je dit dan helemaal niet alleen spelen ?
Bij de GBA versie werden de stages random gehusseld, dus elk level dat je speelde was weer anders! hopelijk is dat hier ook het geval. Dit leid namelijk tot 100+ uur aan gameplay!
quote:Stoer
Op vrijdag 23 januari 2004 19:52 schreef BMH het volgende:[..]
jewel je kan Four Swords+ gewoon ook in je eentje spelen. Alleen daz natuurlijk niet zo leuk. Het is niet zo als in andere Zelda games dat je gewoon 1 grote wereld hebt. Dit zijn meer stages met aan het eind een eindbaas.
Bij de GBA versie werden de stages random gehusseld, dus elk level dat je speelde was weer anders! hopelijk is dat hier ook het geval. Dit leid namelijk tot 100+ uur aan gameplay!
quote:en dat is nog maar 1 gamemode! Je hebt ook een soort deathmatch + een spel waar je cijfers moet zoeken. Op je tv zie je dan een grote kaart en op je GBA zie je het spel.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Stoer
Maar het beste van het spel zijn de gevechten! Je moet nu eindbasen met zen 4 en tegelijk aanvallen. Maar dit gebeurt in team verband. In het GBA spel had je een eindbaas die 4 blaadjes(?) had waar iedereen tegelijk aan moest trekken. Elk plaatje had een kleur voor een bepaalde speler. Alleen iedereen zag zijn eigen blad een andere kleur. Dus moet je aan de speler naast je vragen welk blad jij moest pakken.
Je hebt ook items. Iedereen kan maar 1 item tegelijk in zijn bezit hebben. Dus komt het vaak voor dat je samen moet werken. Als 1 iemand bijvoorbeeld de laarzen heeft (waarmee je kunt rennen en heuvels op kunt lopen) dan moet die persoon alle andere spelers in een treintje op een heuvel duwen
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 23-01-2004 20:29]
quote:logisch
Op vrijdag 23 januari 2004 20:25 schreef Lexie het volgende:
Ik ga maar sparen voor Viewtiful Joe. En carnaval komt er ook nog aan.
quote:Jij bent ook niet geweldig
Op vrijdag 23 januari 2004 20:45 schreef gieling het volgende:
ik heb VJ vandaag gespeelt bij MM, niet zo geweldig hoor
Joe heerst
net als F Zero en Wario World
quote:idem
Op zaterdag 24 januari 2004 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Joe staat op mijn lijstje van "wil ik hebben mits tegen budget"
quote:Wat eerder op slow drukken
Op vrijdag 23 januari 2004 20:23 schreef Evad het volgende:
Ik zit met Viewtiful Joe NU alweer vastIk moet op zo'n bus springen en als ik dan slow doe dan gaat dat ding harder rijden en op gegeven moment ook zweven en langzaam verliest ie dan weer hoogte maar ik redt het nooit totaan die rand waar ik op moet komen... Who helps me out?
In 2003 is de GameCube-versie van Soul Calibur II verreweg het beste verkocht... in Amerika. Details vind je hier.
Dat Soul Calibur II sinds de release het goed had gedaan op de GameCube, wisten we allemaal wel. Maar hoe goed heeft de GameCube-versie het gedaan vergeleken met de versies voor de Playstation 2 en Xbox?
Onderstaand grafiekje maakt het duidelijk. In het jaar 2003 is Soul Calibur II voor GameCube meer dan 500,000 keer over de toonbank gevlogen in Amerika, terwijl de Playstation 2 versie (met een veel grotere aanhang) "slechts" 447.138 exemplaren verkocht. De Xbox blijft nog verder achter met 320.991 verkochte exemplaren.
Goed nieuws dus voor de GameCube, die met eindelijk eens met een multiplatform game de meeste exemplaren heeft verkocht. Zo willen we dat vaker gaan zien in de toekomst!
bron: www.cubezone.nl
Het is nog maar de vraag of Tales of Symphonia nog in 2004 in Europa gaat verschijnen na een recent Amerikaans uitstel...
In dit Cube-exclusiefje is het de bedoeling dat je met Lloyd Irving en z'n maatjes Collet Brunel en Genius Sage de wereld Symphonia (de wereld waar dit alles zich afspeelt) intrekt om deze te redden. Namco brengt naast de game nog een exclusieve mintgroene GameCube uit, maar dit is alleen in gelimiteerde oplage en alleen in Japan beschikbaar.
Het is inmiddels bekend geworden dat de Amerikaanse datum voor Tales of Symphonia is verschoven. Zou de game eerst nog op 30 juni van dit jaar in Amerika verschijnen, nu is de game verschoven naar "derde kwartaal 2004". Dit kan ook consequenties hebben voor de Europese releasedatum van het spel. Het is namelijk met dit uitstel nog maar de vraag of Tales of Symphonia 2004 nog wel haalt in Europa, of dat 2005 het Europesereleasejaar van het spel gaat worden.
Zodra we meer weten over de gevolgen voor de Europese datum, lees je het uiteraard op CubeZone!
bron: www.cubezone.nl
quote:Ik wist niet eens dat ToS in EU uitkwam!!
Op zaterdag 24 januari 2004 11:28 schreef gamecube_master het volgende:
Tales of Symphonia nog in 2004?
Het is nog maar de vraag of Tales of Symphonia nog in 2004 in Europa gaat verschijnen na een recent Amerikaans uitstel...In dit Cube-exclusiefje is het de bedoeling dat je met Lloyd Irving en z'n maatjes Collet Brunel en Genius Sage de wereld Symphonia (de wereld waar dit alles zich afspeelt) intrekt om deze te redden. Namco brengt naast de game nog een exclusieve mintgroene GameCube uit, maar dit is alleen in gelimiteerde oplage en alleen in Japan beschikbaar.
Het is inmiddels bekend geworden dat de Amerikaanse datum voor Tales of Symphonia is verschoven. Zou de game eerst nog op 30 juni van dit jaar in Amerika verschijnen, nu is de game verschoven naar "derde kwartaal 2004". Dit kan ook consequenties hebben voor de Europese releasedatum van het spel. Het is namelijk met dit uitstel nog maar de vraag of Tales of Symphonia 2004 nog wel haalt in Europa, of dat 2005 het Europesereleasejaar van het spel gaat worden.
Zodra we meer weten over de gevolgen voor de Europese datum, lees je het uiteraard op CubeZone!
bron: www.cubezone.nl
quote:Tja, dat ligt er natuurlijk ook aan dat er nooit een fatsoenlijk vechtspel op de cube is uitgekomen (MK:DA even niet meegerekend). Vechtspelliefhebbers zaten er gewoon om te smachten. Ik ben niet echt een fanatiekeling, maar op de N64 was ook al geen noemenswaardig vechtspel uitgekomen, dus ik had echt zin om er eens eentje te kopen
Op zaterdag 24 januari 2004 11:26 schreef gamecube_master het volgende:
Cubeversie Soul Calibur II best verkocht
In 2003 is de GameCube-versie van Soul Calibur II verreweg het beste verkocht... in Amerika. Details vind je hier.Dat Soul Calibur II sinds de release het goed had gedaan op de GameCube, wisten we allemaal wel. Maar hoe goed heeft de GameCube-versie het gedaan vergeleken met de versies voor de Playstation 2 en Xbox?
Onderstaand grafiekje maakt het duidelijk. In het jaar 2003 is Soul Calibur II voor GameCube meer dan 500,000 keer over de toonbank gevlogen in Amerika, terwijl de Playstation 2 versie (met een veel grotere aanhang) "slechts" 447.138 exemplaren verkocht. De Xbox blijft nog verder achter met 320.991 verkochte exemplaren.
Goed nieuws dus voor de GameCube, die met eindelijk eens met een multiplatform game de meeste exemplaren heeft verkocht. Zo willen we dat vaker gaan zien in de toekomst!
bron: www.cubezone.nl
quote:Er zijn 7X zoveel PS2's op de markt dan Cubes. Het is toch wel verassend dat zo'n goed spel meer verkocht word op de cube dan op de ps2.
Op zaterdag 24 januari 2004 13:07 schreef Lexie het volgende:[..]
Tja, dat ligt er natuurlijk ook aan dat er nooit een fatsoenlijk vechtspel op de cube is uitgekomen (MK:DA even niet meegerekend). Vechtspelliefhebbers zaten er gewoon om te smachten. Ik ben niet echt een fanatiekeling, maar op de N64 was ook al geen noemenswaardig vechtspel uitgekomen, dus ik had echt zin om er eens eentje te kopen
.
Daarnaast zat in de cubeversie natuurlijk Link, dat is wat anders dan die lame Spawn en Heihachi.
En een spel als Enter The Matrix word wel weer een paar miljoen keer verkocht op de PS2
MarioKart : Double Ass??
jaja, mortal kombat, i know,kon het alleen niet laten
quote:Gamecube heeft toch meer een hardcoregamer publiek. Ps2 zijn meestal van die gelegenheidsgamers, die een spel beoordelen op het hoesje
Op zaterdag 24 januari 2004 13:19 schreef BMH het volgende:[..]
Er zijn 7X zoveel PS2's op de markt dan Cubes. Het is toch wel verassend dat zo'n goed spel meer verkocht word op de cube dan op de ps2.
En een spel als Enter The Matrix word wel weer een paar miljoen keer verkocht op de PS2
quote:Haha lol @ lexie, dies goed
Op zaterdag 24 januari 2004 15:33 schreef Lexie het volgende:[..]
Gamecube heeft toch meer een hardcoregamer publiek. Ps2 zijn meestal van die gelegenheidsgamers, die een spel beoordelen op het hoesje
.
Ik denk dat het publiek voor de Gamecube ook meestal iets ouder is dan voor de PS2... Weet niet waarom maar ik hoor van veel oudere mensen dat ze een cube hebben... Rond de 16 t/m 20 jaar...
quote:Tot zover is het gewoon hetzelfde als MGS op PSone maar dan in een strakker jasje, maar je kent Konami,.. er zal vast wel wat extra's komen
Op zaterdag 24 januari 2004 15:56 schreef Twizla het volgende:
is er van the twin snakes bekent wat er voor een extra's op staan die niet op de Og staan? Nieuwe characters of levels, directors cut?
quote:Metal Gear Solid: The Twin Snakes (TTS) is de remake van Metal Gear Solid 1. TTS gerbuikt een geheel nieuwe engine gemaakt door Silicon Knights en Konami japan. In tegenstelling tot een directe poort werd TTS vanaf de grond opgebouwd. De Graphics, spraak en muziek zijn volledig opnieuw gemaakt en de cutscenes (meer dan 3 uur durend) zijn opnieuw geregiseerd door Ryuhei Kitamura (bekend van zijn films VERSUS" & "AZUMI".
Op zaterdag 24 januari 2004 16:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tot zover is het gewoon hetzelfde als MGS op PSone maar dan in een strakker jasje, maar je kent Konami,.. er zal vast wel wat extra's komen
TTS snakes gebruikt het verhaal en level opbouw uit het eerste deel van de MGS serie. Daarnaast kun je un TTS gebruik maken van alle gameplay moves uit het 2e deel, Sons of liberty. Dit geeft een geheel nieuwe feel aan de game.
Het spel komt in april 2004 uit dus dat is over iets meer dan 1 maand.
Dus geen MGS1 in een beter jasje!
Verder weinig boeiends wat nieuw was ofzo... zelfs voor m'n PS2 niets gekocht. Ohja en zo'n stofprotectiekitje voor de cube gekocht. Wel handig, ben benieuwd of het echt goed werkt.
quote:Welke MM en hoeveel lagen er nog?
Op zaterdag 24 januari 2004 17:02 schreef JK het volgende:
Vandaag bij Mediamarkt Sonic Adventure 2: Battle gekocht. Had 'm vroeger op m'n Dreamcast. Vond het wel een leuke titel en voor 24,99 eurootjes niet te duur lijkt me zo.Verder weinig boeiends wat nieuw was ofzo... zelfs voor m'n PS2 niets gekocht. Ohja en zo'n stofprotectiekitje voor de cube gekocht. Wel handig, ben benieuwd of het echt goed werkt.
quote:Utrecht. Volgens mij had ik de laatste. Of ze moeten weer krijgen, of het moet onderop nog liggen.... maar ik vrees het ergste voor je. Ach, gewoon andere mediamarkten opzoeken, wie weet zijn ze daar ook 25 euro. Timesplitters 2 schijnt zelfs bij sommige MM's voor 15 euro te worden verkocht.
Op zaterdag 24 januari 2004 17:11 schreef DikkeSmikkel het volgende:[..]
Welke MM en hoeveel lagen er nog?
Moet....hebben......
Waaronder Smugglers Run en Bloodrayne
quote:Geen mooi jasje dus ?
Op zaterdag 24 januari 2004 16:42 schreef BMH het volgende:[..]
Metal Gear Solid: The Twin Snakes (TTS) is de remake van Metal Gear Solid 1. TTS gerbuikt een geheel nieuwe engine gemaakt door Silicon Knights en Konami japan. In tegenstelling tot een directe poort werd TTS vanaf de grond opgebouwd. De Graphics, spraak en muziek zijn volledig opnieuw gemaakt en de cutscenes (meer dan 3 uur durend) zijn opnieuw geregiseerd door Ryuhei Kitamura (bekend van zijn films VERSUS" & "AZUMI".
TTS snakes gebruikt het verhaal en level opbouw uit het eerste deel van de MGS serie. Daarnaast kun je un TTS gebruik maken van alle gameplay moves uit het 2e deel, Sons of liberty. Dit geeft een geheel nieuwe feel aan de game.
Het spel komt in april 2004 uit dus dat is over iets meer dan 1 maand.
Dus geen MGS1 in een beter jasje!
Man zeik niet zo joh,... Dit is gewoon Metal Gear Solid 1 in een mooi jasje
met MGS2 gameplay elementen. Je kan hoog en laag springen maar het is niet anders
quote:Als je MGS2 gameplay in MGS1 hebt, dan is het dus niet het zelfde he. De hele beleving en je tactics moeten worden herzien omdat de A.I. nu wel slim is. Ook moet je nu moves gebruiken die je eerst niet kon gebruiken. Hier zijn de levels ook op aangepast.
Op zondag 25 januari 2004 08:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
Geen mooi jasje dus ?
![]()
Man zeik niet zo joh,...
Dit is gewoon Metal Gear Solid 1 in een mooi jasje
met MGS2 gameplay elementen. Je kan hoog en laag springen maar het is niet anders
![]()
quote:dan moet je em juist wel kopen, dan kun je oefenn
Op zondag 25 januari 2004 10:11 schreef Rahl het volgende:
Ik ga MGS niet kopen, ik zuig in stealth spellen
quote:Maar k wil het helemaal niet kunnen
Op zondag 25 januari 2004 10:31 schreef BMH het volgende:[..]
dan moet je em juist wel kopen, dan kun je oefenn
quote:Je kan ook gewoon in het wilde weg schieten. Alleen beter als je de bende security guards hebt omgelegd, om dan even te schuilen tot de situatie weer gekoeld is.
Op zondag 25 januari 2004 11:52 schreef Rahl het volgende:[..]
Maar k wil het helemaal niet kunnen
Heb et geduld niet om langzaam te doen.
MGS is echt een topspel, als je over 5 jaar terugkijkt op de Cube, is MGS :TTS een van de toppers over-all-time. Ik heb 'm hier nog origineel voor de PSX weer gekocht een paar maanden terug. Daar had ik 'm al eerder op uitgespeeld maar weggedaan met mijn PSX toendertijd...
Topper van formaat en al z'n (nieuwprijs) euro's waard !!!!
Wat is F-Zero GX toch een topper zeg, ik heb de laatste tijd intensief gespeeld en heb het eindelijk onder de knie.
Ruby, Sapphire en Emerald Cup op novice en standard gewonnen, Diamond cup op novice gewonnen, en Story mode chapter 5 bereikt.
* PBateman1978 gaat nu even bijkomen van de rush
quote:SC2 wordt ook gruwelijk goed
Op zondag 25 januari 2004 13:06 schreef Evad het volgende:
Ik koop em pas als ie als budget verschijnt, aangezien ik MGS niet echt een topspel vond toen. Koop liever Splinter Cell 2
quote:Inderdaad
Op zondag 25 januari 2004 14:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
SC2 wordt ook gruwelijk goed
quote:Ik heb nog me twijfels over de multiplayer mode. Maar ik hoop dat het wat word. Tis de Unreal engine, dus slecht zal die 1th person mode wel niet zijn
Op zondag 25 januari 2004 14:07 schreef Evad het volgende:[..]
Inderdaad
. Alleen jammer dat het nog zo lang duurt
. Ik zit altijd kwijlend naar die filmpjes te kijken die worden uitgebracht van SC(2)PT
.
quote:Ik haal hem voor Xbox,...
Op zondag 25 januari 2004 14:07 schreef Evad het volgende:[..]
Inderdaad
. Alleen jammer dat het nog zo lang duurt
. Ik zit altijd kwijlend naar die filmpjes te kijken die worden uitgebracht van SC(2)PT
.
quote:yep cube versie word dan geport.
Op zondag 25 januari 2004 14:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik haal hem voor Xbox,...
die komt eind maart. Duurt de Cube versie dan nog langer voordat die released wordt ?
quote:Met een kleine downgrade hier en daar
Op zondag 25 januari 2004 14:14 schreef BMH het volgende:[..]
yep cube versie word dan geport.
quote:Tja, als ze de cube hardware niet goed kennen dan moet dat.
Op zondag 25 januari 2004 14:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Met een kleine downgrade hier en daar
quote:Merkte niets verschillends tussen de xbox en cube versie van de eerste SC dus zal nu ook wel niet zijn
Op zondag 25 januari 2004 14:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Met een kleine downgrade hier en daar
Weet iemand eigenlijk wat die E-reader is van Nintendo die in de eerste helft van 2004 uitkomt? Zag het net staan tussen de releaselijst van Cubezone...
[Dit bericht is gewijzigd door Evad op 25-01-2004 14:31]
quote:Ik merkte een heel verschil. Gameplay was beter op de cube, maar graphics & geluid waren slecht op de cube. De stemmen zaten vol met ruis! Maar als je bvb POP vind, zijn de geporte graphics op de cube weer beter. Vooral het texture werk is vaak scherper. Sonic Heroes heeft op de cube ook de beste framerate + textures.
Op zondag 25 januari 2004 14:26 schreef Evad het volgende:[..]
Merkte niets verschillends tussen de xbox en cube versie van de eerste SC dus zal nu ook wel niet zijn
quote:e-reader is voor de Gameboy.
Op zondag 25 januari 2004 14:26 schreef Evad het volgende:
Weet iemand eigen wat die E-reader is van Nintendo die in de eerste helft van 2004 uitkomt? Zag het net staan tussen de releaselijst van Cubezone...
quote:Als je het hebt over Prinse of Persia is dat wel logisch ja, PS2 heeft minder kwaliteit omdat hij al wat ouders is ofcourse
Op zondag 25 januari 2004 14:30 schreef BMH het volgende:
Maar als je bvb POP vind, zijn de geporte graphics op de cube weer beter.
quote:Damn zeg,......
Op zondag 25 januari 2004 14:26 schreef Evad het volgende:[..]
Merkte niets verschillends tussen de xbox en cube versie van de eerste SC dus zal nu ook wel niet zijn
quote:idd. Ubisoft moest zich schamen met een port als SC.
Op zondag 25 januari 2004 14:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Damn zeg,......
Check de comparison video op IGN maar eens even
quote:URL? ben lui
Op zondag 25 januari 2004 14:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Damn zeg,......
Check de comparison video op IGN maar eens even
quote:Hier
Op zondag 25 januari 2004 14:40 schreef Evad het volgende:[..]
URL? ben lui
quote:In de winkel! whahahah. sorry. Dimension Plus voor 34 eurie
Op zondag 25 januari 2004 14:44 schreef Hellrazor het volgende:
weet iemand waar SC nu goedkoop is
wat een absurd raar appart stom spel
je groeit naarmate je de haat, of liefde absorbeerd van mensjes. haat is ongeveer 6x makkelijker te krijgen, en je bent in no-time super groot, 1 druk op de knop, en je bent weer een lieve reus.., met dezelfde afmetingen
slaat dus werkelijk nergens op..., naja ik ga morgen nog wel ff spelen, en kijken of er nog iets meer diepgang inzit dan alleen bomen te verplaatsen, en de aarde te verhogen
absoluut afrader dus, zelfs voor 15 euro dat Nintendo dit durft uit te geven
quote:heb em hier ook thuis liggen, mijn broer, ik weet dat ik zo'n spel niet moet kopen
Op zondag 25 januari 2004 15:19 schreef flappiewappie het volgende:
haha, omg, ik heb doshin op de kop getikt voor 15 euro, maar zelfs dat is het niet waard!wat een absurd raar appart stom spel
je groeit naarmate je de haat, of liefde absorbeerd van mensjes. haat is ongeveer 6x makkelijker te krijgen, en je bent in no-time super groot, 1 druk op de knop, en je bent weer een lieve reus.., met dezelfde afmetingen
slaat dus werkelijk nergens op..., naja ik ga morgen nog wel ff spelen, en kijken of er nog iets meer diepgang inzit dan alleen bomen te verplaatsen, en de aarde te verhogen
absoluut afrader dus, zelfs voor 15 euro
dat Nintendo dit durft uit te geven
quote:Ho eens even. Je moet wel van te voren lezen wat voor game je koopt. Doshin is best ok, als je van God games houd dus. Er zit niet veel actie in nee, maar ga niet zomaar een spel afkraken omdat je niet weet wat je precies kan doen.
Op zondag 25 januari 2004 15:19 schreef flappiewappie het volgende:
absoluut afrader dus, zelfs voor 15 eurodat Nintendo dit durft uit te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |