Clickable
Je weet dat je hem moet hebben
Linkjes vorige delen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51
Interessante links:
http://www.cubezone.nl/
http://www.nintendo.nl/
http://www.nintendo.com/
http://www.cube-europe.com/
http://www.insidegamer.nl/
http://cube.ign.com/
Interessante Links (Laatste Update: 08/07/03)
FAQ Games & Consoles
DE games van de komende 2 weken
Viewtiful Joe
F-Zero GX
Mario Kart Double Dash!!
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 30-10-2003 14:30]
quote:Wel onder voorbehoud
1080: Avalanche 28-Nov-2003
Asterix & Obelix XXL 05-Dec-2003
Bad Boys II 28-Nov-2003
Barbarian Fighting 14-Nov-2003
Batman: Rise of Sin Tzu Action 05-Dec-2003
Beyblade: Super Tournament Battle Fighting 28-Nov-2003
Beyond Good & Evil 05-Dec-2003
Billy Hatcher and the Giant Egg Action 31-Oct-2003
Bionicle: The Game 07-Nov-2003
Conan: The Dark Axe 28-Nov-2003
Conflict: Desert Storm II 28-Nov-2003
Crash Nitro Kart 06-Dec-2003 (die zal echt goed gaan verkopen ja)
Dragon Ball Z: Budokai 07-Nov-2003
F-Zero GX 31-Oct-2003
Frogger's Adventures: The Rescue 28-Nov-2003
Gladius 21-Nov-2003
Goblin Commander: Unleash The Horde 05-Dec-2003
Harry Potter and the Philosophers's Stone 05-Dec-2003
Harry Potter: Quidditch World Cup 07-Nov-2003
He-Man: Defender of Grayskull 28-Nov-2003
Hot Wheels Highway 35 World Race 07-Nov-2003
Judge Dredd vs Judge Death 28-Nov-2003
Kirby's Air Ride 14-Nov-2003
Lord of the Rings: Return of the King 14-Nov-2003
Mario Golf: Toadstool Tour 31-Oct-2003
Mario Kart: Double Dash 14-Nov-2003
Mario Party 5 05-Dec-2003
Medal of Honor: Rising Sun 05-Dec-2003
Metal Arms: Glitch in the System 28-Nov-2003
NBA Live 2004 07-Nov-2003
Need for Speed: Underground 21-Nov-2003
Scooby Doo! Mystery Mayhem 07-Nov-2003
Sonic Heroes 05-Dec-2003
SSX 3 31-Oct-2003
Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike 07-Nov-2003
The Hobbit 28-Nov-2003
The Simpsons: Hit & Run 31-Oct-2003
The Sims Bustin' Out 12-Dec-2003
Tony Hawk's Underground 21-Nov-2003
Top Angler 28-Nov-2003
True Crime: Streets Of L.A. 07-Nov-2003
Urban Freestyle Soccer 31-Oct-2003
Worms 3D 31-Oct-2003
XGRA 05-Dec-2003
XIII 05-Dec-2003
Zanzarah: The Hidden Portal Adventure 28-Nov-2003
Veel betere kerst line up dan vorig jaar () en de third party line up is zeker wel goed
Ik ben alleen van mening dat Nintendo naast Mario Kart DD nog wel een triple AAA titel voor kerst zou mogen releasen, maar goed ik ben dan ook een Hollander en die hebben altijd wel wat te zeiken
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 30-10-2003 14:22]
Het is nu alleen maar wachten op de mario game...
quote:Je had t ook via msn tegen me kunnen zeggen, maar heb het al gefixed
Op donderdag 30 oktober 2003 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil eigenlijk de OP editen om die extra [b] en [/i] weg te halen, maarre... Hij doet het nietKan alleen posten op dit moment, editen lukt niet
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:31 schreef febster het volgende:[..]
Je had t ook via msn tegen me kunnen zeggen, maar heb het al gefixed
![]()
Heb je gedelete in de grote MSN opschoon actie Talk to me, dan voeg ik je weer toe
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Heb je gedelete in de grote MSN opschoon actie
Talk to me, dan voeg ik je weer toe
![]()
goeie manier om van Febsteraf te komen zeg
Doet hij ook zo irritant tegen je?
Volgens mij hebben ze dat echt verkeerd geprijsd of gezien als THPS3 want die was ook 15 euro
quote:Dus?
Op donderdag 30 oktober 2003 15:23 schreef ShadoW17 het volgende:
Zo net even THPS4 gekocht.
Bij Intertoys voor ¤ 14,99Volgens mij hebben ze dat echt verkeerd geprijsd of gezien als THPS3 want die was ook 15 euro
Daar staat wel in bv: PS-2 + 2 controllers voor 229 en een X-box voor 200 euro, maar waarom zetten ze dan in hemelsnaam de Gamecube er niet in
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:35 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Dus?
Mooi voor jou toch?
quote:Mja, folders zijn zwaar klote.
Op donderdag 30 oktober 2003 15:41 schreef HomerJ het volgende:
IK krijg al wat foldertjes binnen van: Intertoys, Barth smit en media markt.Daar staat wel in bv: PS-2 + 2 controllers voor 229 en een X-box voor 200 euro, maar waarom zetten ze dan in hemelsnaam de Gamecube er niet in
quote:ik ook
Op donderdag 30 oktober 2003 16:06 schreef ShadoW17 het volgende:
Heb een boekje met de producten najaar 2003 van nintendo.
Lag bij de FRS
Metroid en Resident Evil heb ik omgeruild voor Worms 3D.. Ik heb er nog een extra controller bij gekocht en Viewtiful Joe ook maar meegenomen. Ik ga even kijken welke van de 2 games het leukst is, de ander wissel ik morgen dan waarschijnlijk voor F-Zero.. heb ik net op het werk even gespeeld en man, wat is dat een gaaf spel!
quote:dus je hebt worms 3d al?
Op donderdag 30 oktober 2003 16:40 schreef Retarded het volgende:
Ik heb weer een duur dagje achter de rug.Metroid en Resident Evil heb ik omgeruild voor Worms 3D.. Ik heb er nog een extra controller bij gekocht en Viewtiful Joe ook maar meegenomen. Ik ga even kijken welke van de 2 games het leukst is, de ander wissel ik morgen dan waarschijnlijk voor F-Zero.. heb ik net op het werk even gespeeld en man, wat is dat een gaaf spel!
quote:goed.. beter dan ik had verwacht.. het 3D gebeuren is helemaal niet zo lastig... Over VIewtiful Joe heb ik mijn twijfels... het is een leuk spel en grafisch erg leuk gedaan.. aleen heb ik het gevoel dat het heel erg snel gaat vervelen.. weet iemand hoeveel levels Joe heeft?
Op donderdag 30 oktober 2003 16:42 schreef Hellrazor het volgende:[..]
dus je hebt worms 3d al?
hoe is de besturing?
/edit: verder vind ik worms niet zo heel veel aan.. ik vind 1 of 2 potjes wel leuk.. maar denk niet dat het een spel is waar je veel tijd in gaat stoppen... Die ga ik dus omwisselen voor F-Zero
[Dit bericht is gewijzigd door Retarded op 30-10-2003 17:26]
quote:Tegenwoordig heb je "reviews". Daarin kun je lezen of een spel leuk is of niet.
Op donderdag 30 oktober 2003 17:09 schreef Retarded het volgende:[..]
goed.. beter dan ik had verwacht.. het 3D gebeuren is helemaal niet zo lastig... Over VIewtiful Joe heb ik mijn twijfels... het is een leuk spel en grafisch erg leuk gedaan.. aleen heb ik het gevoel dat het heel erg snel gaat vervelen.. weet iemand hoeveel levels Joe heeft?
/edit: verder vind ik worms niet zo heel veel aan.. ik vind 1 of 2 potjes wel leuk.. maar denk niet dat het een spel is waar je veel tijd in gaat stoppen... Die ga ik dus omwisselen voor F-Zero
quote:Dat zie ik je nu al meerdere malen posten. Wat is het in godsnaam?
Op donderdag 30 oktober 2003 17:34 schreef gieling het volgende:
tvp
quote:Terug vind post
Op donderdag 30 oktober 2003 17:37 schreef BMH het volgende:[..]
Dat zie ik je nu al meerdere malen posten. Wat is het in godsnaam?
quote:En dat betekend?
Op donderdag 30 oktober 2003 17:38 schreef gieling het volgende:[..]
Terug vind post
quote:Dat die later dit topic kan terugvinden. Moeilijk he
Op donderdag 30 oktober 2003 18:02 schreef BMH het volgende:[..]
En dat betekend?
quote:Sorry hoor! Je moet het toch te weten zien te komen. Dus ik vraag het ff. Maarja whatever. ff wat on-topic:
Op donderdag 30 oktober 2003 18:03 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat die later dit topic kan terugvinden. Moeilijk he
quote:
REDMOND, Wash., Oct. 29, 2003 Santa's elves are toiling around the clock, making daily pick-ups from Nintendo to meet the holiday demand for Nintendo GameCube and Game Boy Advance SP systems and games."The best deal of the holiday season is, by far, the Nintendo GameCube," said Santa's lead elf. "Since its price drop to an MSRP of just $99.99, sales have quadrupled week-over-week; it has become this year's ultimate holiday purchase, and is keeping us busy stocking the sleigh."
Santa's bag of goodies will be overflowing this year, considering that by the time he's ready to fly off into the night, Nintendo will have a library of more than 320 games for the Nintendo GameCube and 550 games for the Game Boy Advance.
"In case you hadn't heard, the must-have video game this year is Mario Kart: Double Dash!! for Nintendo GameCube, launching Nov. 17," Rudolph said. "The big man is always pretty generous, but with so much demand for this multiplayer racing game featuring classic Nintendo characters, the game is only going to the really good kids."
A limited pre-sell offer that includes a free bonus disc at the time of purchase is available to consumers who reserve a copy of the game at select retailers. The extra disc is loaded with playable game samples and sneak-peek movies of upcoming software.
"I just wish the sleigh could go as fast as those go-karts," Rudolph joked.
Mario Kart: Double Dash!! will be available at an MSRP of $49.99.
One of the new Nintendo GameCube games is Mario Party 5, a twist on traditional board games that includes more than 60 new mini-games. The game is Rated E for Everyone and will be available Nov. 11 at an MSRP of $49.99.
Or check out 1080°: Avalanche for Nintendo GameCube, a snowboarding game so cool, you'll have to wipe the frost from your television screen. It's Rated E for Everyone and will be available Dec. 1 at an MSRP of $49.99.
In the Nintendo GameCube game Pokémon Channel, Pokémon takes over your television. This activity-based software allows players to tune into, and interact with, various Pokémon-themed television programs, from a news channel and a shopping network to a quiz show. The game is Rated E for Everyone and is available Dec. 1 at an MSRP of $29.99.
Fans of hand-held gaming will be excited to see the various new games available for the Game Boy Advance SP, now available in Onyx (black) and Flame (red). The best-selling video game ever, Super Mario Bros. 3, comes to the Game Boy Advance with Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3, Rated E for Everyone and available now at an MSRP of $34.99.
Players control both Mario and Luigi simultaneously in the comedic role-playing game Mario & Luigi: Superstar Saga. Their hilarious, action-packed journey leads them throughout the Beanbean Kingdom as they attempt to recover Princess Peach's stolen voice. The game is Rated E for Everyone and will be available Nov. 17 at an MSRP of $34.99.
Sword of Mana, available Dec. 1, combines impressive anime-style graphics with an epic storyline for the Game Boy Advance. Players have the ability to choose different characters to play, thus experiencing two unique journeys that come together at key moments in the game. Sword of Mana is Rated E for Everyone at an MSRP of $34.99.
The Japanese smash hit Fire Emblem for the Game Boy Advance makes its debut in the United States on Nov. 3 at an MSRP of $34.99. Players test their military-strategy skills in a world with dozens of soldiers, weapons and magic spells at their command. Fire Emblem is Rated E for Everyone.
For the gamer with everything, e-Reader cards make great stocking stuffers. Used with an e-Reader and a Game Boy Advance, Pokémon Battle-e cards let players battle new Trainers in their Pokémon Ruby or Pokémon Sapphire games. The Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3-e cards add previously unavailable levels and bonuses to Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3. The cards are available now for an MSRP of just $5.99 per set.
If you already have enough wires running through your gaming area, starting Nov. 17 you can pick up a new Platinum WaveBird Wireless Controller for the Nintendo GameCube at an MSRP of $34.99.
quote:Je vroeg het ook zo vriendelijk he
Op donderdag 30 oktober 2003 18:10 schreef BMH het volgende:[..]
Sorry hoor! Je moet het toch te weten zien te komen. [..]
quote:dat zijn ook maar meningen van anderen... tuurlijk let ik er wel een beetje op.. maar zoals je op de 2e pagina van dit topic kunt lezen vind iemand anders Worms wel leuk.. ik vond em niet zo super..
Op donderdag 30 oktober 2003 17:31 schreef BMH het volgende:[..]
Tegenwoordig heb je "reviews". Daarin kun je lezen of een spel leuk is of niet.
quote:Over Worms 3D gesproken heeft onze enige echt Worms fan uit dit topic het spel al, en zo ja wat vindt hij ervan?
Op donderdag 30 oktober 2003 18:19 schreef Retarded het volgende:[..]
dat zijn ook maar meningen van anderen... tuurlijk let ik er wel een beetje op.. maar zoals je op de 2e pagina van dit topic kunt lezen vind iemand anders Worms wel leuk.. ik vond em niet zo super..
quote:Singleplayer bedoel je? Multiplayer tegen vrienden gaat echt niet zo snel vervelen
Op donderdag 30 oktober 2003 18:45 schreef Retarded het volgende:
Super Smash Brothers Melee had ik even van mn neef geleend.. maar vind het niet spectaculair super.. zeker geen onaardige game... maar na een uurtje spelen gaat het wel snel vervelen... Het lijkt me net iets teveel op de oude Super Smash Brothers...
quote:nou ik heb een paar potje gespeeld tegen mn broertje.. maar zoveel voegde dat niet toe.. natuurlijk hadden we geen bier op of waren we niet stoned
Op donderdag 30 oktober 2003 18:55 schreef febster het volgende:[..]
Singleplayer bedoel je? Multiplayer tegen vrienden gaat echt niet zo snel vervelen
quote:Damn. Wat ben ik blij dat ik jouw smaak niet heb
Op donderdag 30 oktober 2003 18:58 schreef Retarded het volgende:[..]
nou ik heb een paar potje gespeeld tegen mn broertje.. maar zoveel voegde dat niet toe.. natuurlijk hadden we geen bier op of waren we niet stoned
Maar een game moet ook leuk zijn als je nuchter bent
quote:In Enschede heb je er nu ook 1. Wil er wel naar toe morgen. Eerst nog ff langs Media markt (vandaag was er een wachtrij voor de winkel! Als 1 iemand eruit ging mog er weer 1 in
Op donderdag 30 oktober 2003 19:03 schreef Perfect het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hulde aan de E-Plaza, ze hebben altijd spellen 1 dag voor de release data.
Ik heb nou F-Zero, echt een geweldig spel, harstikke snel, keiharde grafics, en de sound is ook wel ok.
quote:Eplaza in Utrecht is echt een van de slechtste winkels die ik ken...
Op donderdag 30 oktober 2003 19:03 schreef Perfect het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hulde aan de E-Plaza, ze hebben altijd spellen 1 dag voor de release data.
Ik heb nou F-Zero, echt een geweldig spel, harstikke snel, keiharde grafics, en de sound is ook wel ok.
Over de HCC (dagen) gesproken, is er al bekend of Nintendo net zoals vorig jaar daar weer met een grote stand zal staan ?
Destijds speelde ik daar al Metroid Prime , dus misschien dit jaar ook nog een aantal leuke verrassingen?
quote:Wat is een terug vind post?
Op donderdag 30 oktober 2003 17:38 schreef gieling het volgende:[..]
Terug vind post
quote:Vraag ze eens welke games er speelbaar of gedemo'd gaan worden
Op donderdag 30 oktober 2003 19:46 schreef Khadgar het volgende:[..]
quote:Gewoon de standaard shite. Bedenk je even dat het er toch te druk is.
Op donderdag 30 oktober 2003 19:54 schreef febster het volgende:[..]
Vraag ze eens welke games er speelbaar of gedemo'd gaan worden
quote:Bij ons in Veldhoven is de winkel helemaal top, Veldhoven ligt bij Eindhoven.
Op donderdag 30 oktober 2003 19:33 schreef gieling het volgende:[..]
Eplaza in Utrecht is echt een van de slechtste winkels die ik ken...
[TK]Freedom figthers & Splinter cell(NGC)
quote:Vorig jaar gewoon 15 min ongestoord Metroid Prime staan doen hoor
Op donderdag 30 oktober 2003 19:55 schreef Khadgar het volgende:[..]
Gewoon de standaard shite. Bedenk je even dat het er toch te druk is.
Oke niemand behalve ik (en een GoTter die ik tegenkwam) wist wat dat voor game was maar dat terzijde
quote:Ik heb in alle winkels in Amsterdam geen enkele viewtifull joe gezien.
Op donderdag 30 oktober 2003 20:29 schreef Perfect het volgende:
Dat zag ik ook fifa 2004 puilde uit, terwijl toch Viewtiful joe lagen er maar 3 of 4.
He zelfde geldt voor de gba spellen
quote:VET! thx. Echt mooie liedjes!
Op donderdag 30 oktober 2003 20:37 schreef Khadgar het volgende:
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/midigame < check dit, de videogame midi challenge. Er is een speciale ninty categorie! SPELEN!
quote:Bij Intertoys lag hij achter de balie..
Op donderdag 30 oktober 2003 18:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
f-zero is echt wel ok en idd bij frs en intertoys hadden ze hem nog niet (bij de frs in bussum stond ie niet eens tussen de releases in de lijst) bij meerdere dixons heb ik hem wel al zien liggen en dus gekocht
quote:Wat gaaf!
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/midigame < check dit, de videogame midi challenge. Er is een speciale ninty categorie! SPELEN!
quote:moeilijker dan ik dacht.. ik haal de SNES games er zo uit.. Donkey Kong, Earthworm Jim etc..
quote:Vet moeilijk ... Mario en Zelda zijn vrij makkelijk, een paar andere ook wel.
Ik had meer moeten nintendoen in m'n jeugd.
(Whoohooo ... hoor nu Zelda 3 darkworld theme direct gevolgd door de geredo theme
)
quote:ik ben nog wakker.. en heb ze beide gespeeld dus je hebt geluk
Op donderdag 30 oktober 2003 23:29 schreef Twizla het volgende:
Iemand nog wakker? Moet weten welke is beter viewtiful joe of Fzero?
Of iemand anders nog een aanrader?
Als je van plan bent om mario Kart te kopen kun je F-Zero beter laten liggen.. verschillende spellen, maar wel dezelfde catagorie... Daarom heb ik oook gekozen voor Joe.. echt een heel gaaf spelletje! Doordat het een 2D-gameplay heeft geeft et een nostalgisch gevoel.. en de speelbaarheid van de game is ook top! Grafisch erg leuk gedaan, past precies bij het verhaal... F-zero is zeker geen slechte game, maar zodra Mario Kart er is zul je em niet veel meer spelen denk ik
quote:hebben we het over mij ?
Op donderdag 30 oktober 2003 18:20 schreef febster het volgende:[..]
Over Worms 3D gesproken heeft onze enige echt Worms fan uit dit topic het spel al, en zo ja wat vindt hij ervan?
ik heb vandaag niet echt de tijd gehad om de winkels te bezoeken...
en ik dacht toch niet dat ik het vandaag al kon kopen
dus morgen zal ik een paar winkels bezoeken
en als het kan (lees: als ik genoeg geld heb) neem ik in 1 keer F-zero en Worms 3D mee
quote:Ookal verkouden?
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:35 schreef HomerJ het volgende:
*Kuch[TK]Freedom figthers & Splinter cell(NGC)
*kuch
vervelende hoest
quote:Het zijn wel allebei racespellen, maar toch niet echt dezelfde categorie. F-Zero is voor de die-hards, die keer op keer hun eigen prestaties willen verbeteren. No-nonsense keihard racen tot je er braakneigingen van krijgt. Mario Kart is de ultieme multi-player racer, die je zelfs met je oma kunt spelen waarschijnlijk. Plezier voor iedereen dus. Geinige power-ups en leuke/lieve karakters zorgen ervoor dat ook normaliter niet gamende dames overstag zullen gaan (zo wezen eerdere delen reeds uit). Als F-Zero je tof lijkt, dan is het zeker een must-have. Natuurlijk zul je een tijdlang vooral Mario Kart spelen zodra die uitkomt. Maar naar F-Zero keer je zeker terug lijkt me. Het zijn simpelweg twee totaal andere spelervaringen. Elke platformgame is ook niet geschikt voor dezelfde doelgroep (bv. Metroid vs. Rescue Rangers
Op donderdag 30 oktober 2003 23:48 schreef Retarded het volgende:
Als je van plan bent om mario Kart te kopen kun je F-Zero beter laten liggen.. verschillende spellen, maar wel dezelfde catagorie... Daarom heb ik oook gekozen voor Joe.. echt een heel gaaf spelletje! Doordat het een 2D-gameplay heeft geeft et een nostalgisch gevoel.. en de speelbaarheid van de game is ook top! Grafisch erg leuk gedaan, past precies bij het verhaal... F-zero is zeker geen slechte game, maar zodra Mario Kart er is zul je em niet veel meer spelen denk ik
quote:
De filmpjes zagen er wel vet uit, de makers van WipEout hebben er aan meegewerkt en ik ben nogal een WipEout fanaat. En bij IGN was de review behoorlijk positief.
Maar ik wil hem wel goedkoop hebben want het is alweer een relatief oud spel.
Vandaag luigi's mansion en Zelda WW als het goed is binnen
quote:41e geworden.
Op vrijdag 31 oktober 2003 11:14 schreef nikanoru het volgende:[..]
Schitterend!
Maar oh zo frustrerend als je een nummer hoort en je kent em wel maar weet niet van welk spel die is.
quote:Yep
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:36 schreef Evil_Jur het volgende:
Heb ff geen zin om de oude GC topics door te spitten, dus vraag het maar ff: Is de Nintendo RGB kabel zijn 30 euro waard?
quote:kheb nog geen rgb van cube
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Yep
Beeldkwaliteit stijgt met 30%. Ik koop nooit een console zonder rgb !
quote:ik heb hem gekregen voor mn verjaardag, anders had ik hem ook nooit gekocht hoor
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:00 schreef Hakkert het volgende:[..]
kheb nog geen rgb van cube
quote:http://play.com/play247.asp?page=title&r=GC&title=111964
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:09 schreef flappiewappie het volgende:[..]
ik heb hem gekregen voor mn verjaardag, anders had ik hem ook nooit gekocht hoor
30 euro (zoveel koste die) issie iig niet waar vind ik
quote:Ik wil hem wel hebben... Ze hadden um alleen niet bij de intertoys
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:09 schreef flappiewappie het volgende:[..]
ik heb hem gekregen voor mn verjaardag, anders had ik hem ook nooit gekocht hoor
30 euro (zoveel koste die) issie iig niet waar vind ik
quote:11 euro duur
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:21 schreef Young_David het volgende:
Ik vind hem toch wel sprekend lijken op de standaard SCART aansluiting die ik op de Cube heb ... en ik heb al behoorlijk goed beeld (op Widescreen) Waarom zou ik z'n duur ding moeten hebben?
quote:Deze week bij Albert Heijn, 3 pakjes boter halen, 2 betalen! Nu met gratis GameCube
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:26 schreef flappiewappie het volgende:
omg, mediamarkt enschede: NGC voor 79 euro!! waar gaat dit heen
quote:Ik lust geen boter
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:37 schreef febster het volgende:[..]
Deze week bij Albert Heijn, 3 pakjes boter halen, 2 betalen! Nu met gratis GameCube
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 16:40 schreef Retarded het volgende:
Metroid en Resident Evil heb ik omgeruild voor Worms 3D..
quote:Helemaal niet vervelend
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:26 schreef flappiewappie het volgende:
omg, mediamarkt enschede: NGC voor 79 euro!! waar gaat dit heen
Zodra ie 50 is koop ik er eentje bij, deze begint wat stoffig te worden.
quote:RGB sluit je aan op je scart 1,... die geeft vaak het RGB signaal weer mits je er een kabel voor hebt. RGB is 30% strakker beeld. Tis alsof je een bril op doet. Ik koop nooit een console zonder een rgb kabel
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:54 schreef Enchanter het volgende:ff noob vraagje , wat is precies het verschil tussen een RGB en een scart kabel , sluit je een RGB kabel op de super VHS aansluiting aan ?
quote:ik denk dat je dan lang moet wachten
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:23 schreef Khadgar het volgende:[..]
Helemaal niet vervelend
Zodra ie 50 is koop ik er eentje bij, deze begint wat stoffig te worden.
Mijn tv doet op 60 Hz een beetje moeilijk, het beeld is dan naar binnen gebogen aan de zijkant.
quote:Geen probleem,.....
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:19 schreef Hooghoudt het volgende:
Heb je eigenlijk ook wat aan een RGB-kabel als je niet op 60 Hz speelt?Mijn tv doet op 60 Hz een beetje moeilijk, het beeld is dan naar binnen gebogen aan de zijkant.
quote:mario kart gaat voor
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:44 schreef ShadoW17 het volgende:
Vandaag wou ik nog om Fzero gaan.. Toch maar niet gedaan ik twijfel er echt teveel over.. Ook omdat mario kart er aan komt..
quote:luigi heb je wel snel uitgespeelt
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:17 schreef Hakkert het volgende:
Zelda en Luigi ook binnen! zo maar eens ff kijken wat het is
quote:worms 3d is ondertussen omgeruild voor F-Zero
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:49 schreef speknek het volgende:[..]
quote:Lang leven de Internal kalender!
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:06 schreef Kiff het volgende:
Leuk om vandaag even Simpsons Road Rage te spelen. Omdat het Halloween is, is er op 31 oktober een speciale Halloween kar beschikbaar!
quote:Nee, dan heb je gewoon composite video nodig. Want wat op een DVD zit met die tulpjes is geen RGP maar wéér een ander systeem.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:53 schreef speknek het volgende:
En zijn er RGB kabels in tulp uitvoering? Ik heb hem nu via m'n dvd speler / dolby surround lopen, dan is het nogal een stap terug hem rechtstreeks op m'n tv aan te sluiten.
quote:Total score: 6200
Ik zag niet dat Super Metroid er ook tussen stond, anders had ik de 50% wel .
quote:Kijk nog eens goed, er zit nogal gevaar op dat stuk met die evil bitch bal-hond aan ketting...
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:36 schreef Lexie het volgende:
Uit het vorige topic:Slap my ass and call me a bitch, maar volgens mij zit hier een dikke shortcut
quote:Daarom is het ook een shortcut, je kunt het risico nemen om langs die Chomp te gaan. Dit wordt echt geweldig
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:53 schreef Khadgar het volgende:[..]
Kijk nog eens goed, er zit nogal gevaar op dat stuk met die evil bitch bal-hond aan ketting...
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:53 schreef Khadgar het volgende:[..]
Kijk nog eens goed, er zit nogal gevaar op dat stuk met die evil bitch bal-hond aan ketting...
[edit]
shame on u 2 Lexie
quote:Neenee, die grote bal is een bow-wow die Chomp heet
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:08 schreef ASSpirine het volgende:[..]
een bow wow heet zoiets
en het is geen kleine rappertje[edit]
shame on u 2 Lexie
quote:oops
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:26 schreef Lexie het volgende:[..]
Neenee, die grote bal is een bow-wow die Chomp heet
.
jullie hebben mem cards tekort
ik heb er teveel
3 thrustmaster 59 blocks
2 nintendo 59 blocks
1 nintendo 251 blocks
ik weet echt niet wat ik met zoveel moet
quote:die dingen zijn fakkin schaars aan het worden, gewoon aanbieden bij V&A tegen een veeltehoge prijs
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:30 schreef ASSpirine het volgende:[..]
oops
hoe kon ik dat ruiken![]()
jullie hebben mem cards tekort
ik heb er teveel3 thrustmaster 59 blocks
2 nintendo 59 blocks
1 nintendo 251 blocks
ik weet echt niet wat ik met zoveel moet
ik ben blij vandaag mn 251 blocks kaartje te hebben kunnen kopen was net weer een kleine levering binnen, maar gelukkig werk ik zelf in winkel waar ze verkocht worden
ik betaalde voor mn 251 blocks 27,99
en voor 59 zou ik 21,99 hebben betaald.
quote:Kheb hem net gehuurd, het ziet er mooi uit, maar het gaat af en toe gewoon te hard. Ik vind het ook meer een spelletje voor tussendoor dan om uren achter elkaar te spelen
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:09 schreef Khadgar het volgende:
Waarom slaat iedereen FZero toch over? Tis zo'n gruwelijk gaaf spel...
quote:hmmm
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:31 schreef kiw het volgende:[..]
die dingen zijn fakkin schaars aan het worden, gewoon aanbieden bij V&A tegen een veeltehoge prijs
ik ben blij vandaag mn 251 blocks kaartje te hebben kunnen kopen was net weer een kleine levering binnen, maar gelukkig werk ik zelf in winkel waar ze verkocht worden
een handeltje oprichten
en voor de zieligerds
ik verkoop ze ook met zelda 1 keer uitgespeeld (kan je stoer doen bij je vrienden
)
quote:Het barst er van las ik ergens
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:36 schreef Lexie het volgende:
Uit het vorige topic:Slap my ass and call me a bitch, maar volgens mij zit hier een dikke shortcut
quote:Mijn gold-plated mega-el-cheapo-crap-ding-RGB-kabel(tm) werkt anders perfect. En ik ben enorm kritisch als het op beeldkwaliteit aankomt.
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:58 schreef Evil_Jur het volgende:
Die RGB sluit je ook aan op SCART maar hij geeft een digitaal signaal. Ik denk dat ik hem ook maar es ga kopen dan. Wel de officiele want die el cheapo crap schijnt nauwelijks effect te hebben.
quote:Nope. Het gaat niet om snelheid. F-zero was gewoon eerder klaar, en Mario Kart is een Gamecube seller (f-zero niet). Daarom komt Mario Kart in november uit.
Op zaterdag 1 november 2003 10:09 schreef Perfect het volgende:
Ik denk dat ze beter eerst mario kart konden uitbrengen dan F-Zero, mant Mario Kart gaat 3 keer zo langzaam.
Probeer het zelf maar eeens, ga maar is een motor cross spel spelen, die 250 km per uur kan, en dan Wacky Wheels (Niet dat dat geen goed spel is hehe), dan zie je het verschil.
quote:Ooit wel eens een kart met 1250 Mph over een baan zien zoefen ?
Ik denk dat ze beter eerst mario kart konden uitbrengen dan F-Zero, mant Mario Kart gaat 3 keer zo langzaam.
quote:Het gaat idd niet om snelheid.. Mario Kart is een partygame voor multiplayer, maar ook erg leuk in singleplayer natuurlijk... F-zero is iets 'realistischer'...maar tevens ook ontzettend cool!!!!
Probeer het zelf maar eeens, ga maar is een motor cross spel spelen, die 250 km per uur kan, en dan Wacky Wheels (Niet dat dat geen goed spel is hehe), dan zie je het verschil.
Alleen jammer dat je met zijn 3en geen grand prix kan, ik hoop het bij DD wel
quote:Lijkt me wel,... tis de beste Mariokart volgens de meeste reviews
Op zaterdag 1 november 2003 11:50 schreef HomerJ het volgende:
Gister met 2 vrienden, nog eff mario kart 64 gedaan, oh dat was weer grappig.Alleen jammer dat je met zijn 3en geen grand prix kan, ik hoop het bij DD wel
quote:maar afwachten wat er van komt, ik ga hem sowieso halen
Op zaterdag 1 november 2003 12:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Lijkt me wel,... tis de beste Mariokart volgens de meeste reviews
quote:inleveren, daar zijn ze voor
Op zaterdag 1 november 2003 13:29 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb net mario weer aan gehad... leuk spel!... Heb nu 10 blauwe munten. Moet ik die inleveren voor zo'n shine-ding of kan ik er later ook nog wat mee doen en kan ik ze beter bewaren?
quote:maarja, heb je dan nog wel tijd om ze te spelen?
Op zaterdag 1 november 2003 13:31 schreef Tizmo het volgende:
Ben ik even blij dat ik weer werk heb, kan ik Mario Kart, Worms 3D en F-Zero GX kopen.
quote:Ach, met school heb ik net een toetsweek gehad, het wordt dus weer tijd om niks te doen
Op zaterdag 1 november 2003 13:33 schreef gamecube_master het volgende:[..]
maarja, heb je dan nog wel tijd om ze te spelen?
quote:Owkeej doe ik dat
Op zaterdag 1 november 2003 13:30 schreef gamecube_master het volgende:[..]
inleveren, daar zijn ze voor
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 13:39 schreef gamecube_master het volgende:
nog 2 weekjes mensen en dan kunnen we mario karten
quote:me2, ik heb onderhand de mario kart kriebels, ik denk elke dag als ik uit me bed kom "oh nog maar .... dagen en dan kan ik mario kart: DD doen"
Op zaterdag 1 november 2003 13:41 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik heb dur zin in!
quote:hahahha.. Nou dat heb ik dan weer niet, maar het lijkt me een erg cool spel... Cube bevalt me in ieder geval goed
Op zaterdag 1 november 2003 13:44 schreef gamecube_master het volgende:[..]
me2, ik heb onderhand de mario kart kriebels, ik denk elke dag als ik uit me bed kom "oh nog maar .... dagen en dan kan ik mario kart: DD doen"
quote:dat dacht ik, ik heb zelf al 3 mensen overgehaald om een cube te halen, kan ik wat op school lullen over de cube..
Op zaterdag 1 november 2003 13:47 schreef Hakkert het volgende:[..]
hahahha.. Nou dat heb ik dan weer niet, maar het lijkt me een erg cool spel... Cube bevalt me in ieder geval goed
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 13:51 schreef gamecube_master het volgende:[..]
dat dacht ik, ik heb zelf al 3 mensen overgehaald om een cube te halen, kan ik wat op school lullen over de cube..
quote:welke heb je nu ?
Op zaterdag 1 november 2003 13:54 schreef Hakkert het volgende:[..]
.. Ik heb hem ook gehaald omdat die nu zo goedkoop is.. Nu kan ik hem niet meer laten liggen... Paar goeie games er bij en weer een topconsole
quote:Monkey ball is onderweg hakkert
Op zaterdag 1 november 2003 13:54 schreef Hakkert het volgende:[..]
.. Ik heb hem ook gehaald omdat die nu zo goedkoop is.. Nu kan ik hem niet meer laten liggen... Paar goeie games er bij en weer een topconsole
quote:je doet er goed aan om zo'n topgame te kopen
Op zaterdag 1 november 2003 15:06 schreef Hellrazor het volgende:[..]
Monkey ball is onderweg hakkert
[edit]
of verkoop je em aan Hakkert ?
maakt niet uit, wie em ook koopt is slim
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 01-11-2003 15:13]
quote:Monkey ball is inderdaad erg gaaf!
Op zaterdag 1 november 2003 15:12 schreef ASSpirine het volgende:[..]
je doet er goed aan om zo'n topgame te kopen
en dan tegen een lage prijs ook nog
quote:idd, ik heb nu 1&2 en ze zijn geweldig
Op zaterdag 1 november 2003 15:13 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Monkey ball is inderdaad erg gaaf!
quote:alleen 2 is zo'n gekloot met die toren...
Op zaterdag 1 november 2003 15:16 schreef gamecube_master het volgende:[..]
idd, ik heb nu 1&2 en ze zijn geweldig
quote:die heb ik al,
Op zaterdag 1 november 2003 15:17 schreef ASSpirine het volgende:[..]
alleen 2 is zo'n gekloot met die toren...
ik heb het daar al opgegeven
Johnson Lopez zit hier nu en ik ga m ff inmaken
vandaag stad ingegaan
was ff vergeten dat het in België een feestdag is, dus alles gesloten...
en gisteren naar een games-winkel
had het wel verwacht, ze hadden worms en F-zero niet binnen...
met Zelda heb ik ook een paar weken moeten wachten
dus het lijkt me beter om naar de frs te gaan
quote:Klikt erg positied
Best Mario Party EverI just read all about it and watched all the movies and looked at all the Screenshots and DAMN! This is just a major improvement to the series.
These Mini-games look totally awesome, that Tetris like game and the Pinball game had me in Shock and Awe, plus all the rest. It seems the Star system is gone, and I couldnt be happier, now the game is based more on skill then on luck, and the Capsule system adds more strategy. The Single player is FINALLY better since all Koopas move at 1 time and once they run out of coins, Adios!
Hype level just jumped up very high, its sad DK isnt a playable character anymore, but he is still in the game
This is the Mario Party to get it seems, and it seems Matt(or whoever wrote the impressions) also likes the new changes too. I cant wait for the review
edit- Bron is het IGN forum.
Mario Kart: Double Dash!! ligt vanaf 7 november in de winkels
quote:
Alot of people @ the MK:DD.co.uk forums have confirmed that at WOOLWORTHS they are selling MK:DD a week early due to stock. I will confirm this for you guys tommorow.Quotes (not from myself this time )
"i went down to woolworths and explained that that was the jap release date but then they said that they had the original reelease date , the 14 , but they said they brought it forward a week due to stocks" - Super Wario
"yea and me i went down to woolwaorths and said have you got the wrong date and they said no and the same thing about stock YEAHHHHHHHHH THE 7TH" - ssbmking
"for the people in Holland, it will be here on the 7th too. Check you're intertoys book." - Cookie Monster
"yup here in belgium it's the 7 too!!! everyone from belgium: kijk in da boekje van de FUN." - Yoshi-Koopa
"my friend has the new magazine and it says 7th November" - Cookie Monster
quote:Waaaaaaaa!!!!!!
Op zaterdag 1 november 2003 16:28 schreef BMH het volgende:
Impression van Mario Party 5:
[..]Klikt erg positied
. Ik ben aardig benieuwd naar de game. Hopelijk kan ik ergens een keer de demo spelen
edit- Bron is het IGN forum.
Mario Kart: Double Dash!! ligt vanaf 7 november in de winkels
[..]
Nou met of zonder bonus disk?
quote:Ik zou maar uitgaan van zonder
Op zaterdag 1 november 2003 16:37 schreef gieling het volgende:[..]
Waaaaaaaa!!!!!!
![]()
![]()
quote:Zonder maar of het hier in Nederland ook een week vervroegd is natuurlijk niet zeker
Op zaterdag 1 november 2003 16:37 schreef gieling het volgende:[..]
Waaaaaaaa!!!!!!
![]()
![]()
quote:Dat had ie gehoopt... ik heb um DUIDELIJK op alle fronten ingemaakt.
Op zaterdag 1 november 2003 15:58 schreef ShadoW17 het volgende:
Ik kon het toch niet laten om fzero te kopen!
Het is echt super vet!Johnson Lopez zit hier nu en ik ga m ff inmaken
Dag Shadow
Ik koop hem ook nog weleens als ik weer eens genoeg geld heb.
Maar eerst nog maar eens Shadow een paar keer inmaken, dat vind hij zo leuk.
quote:Ik speel wel eens mario party bij lexie.
Op zaterdag 1 november 2003 16:28 schreef BMH het volgende:
Impression van Mario Party 5:
[..]Klikt erg positied
. Ik ben aardig benieuwd naar de game. Hopelijk kan ik ergens een keer de demo spelen
quote:Die vuile god damnit *********** eikels bij nintendo NL ook
Op zaterdag 1 november 2003 18:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zonder
quote:Meerdere demos, filmpjes etc.
Op zaterdag 1 november 2003 19:01 schreef Twizla het volgende:
Het is maar een demo hoor.
quote:Games zijn in de VS stukken goedkoper.
Op zaterdag 1 november 2003 19:02 schreef gieling het volgende:
Meerdere demos, filmpjes etc.
Maar ook om het principe, hun krijgen (weer) meer voor hetzelfde minder geld.
quote:Dat valt wel mee, het verschil is vooral onze btw.
Op zaterdag 1 november 2003 19:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Games zijn in de VS stukken goedkoper.
quote:Ja hoor. Volgens mij is die bij de FRS ook goedkoop. Kijk ook even in het gameqube.nl forum voor goedkope titels (budget topic)
Op zaterdag 1 november 2003 19:44 schreef VrAnqZ het volgende:
Nog maar een keer proberen:
is SSX Tricky ook ergens (very) low budget te krijgen!?!
quote:Zelfs zonder 19% btw scheelt het nog
Op zaterdag 1 november 2003 19:25 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
Dat valt wel mee, het verschil is vooral onze btw.
quote:30 euro bij de freerecord shop, als ze hem nog op voorraad hebben, hij is namelijk niet meer op de internetpagina te krijgen.
Op zaterdag 1 november 2003 19:44 schreef VrAnqZ het volgende:
Nog maar een keer proberenis SSX Tricky ook ergens (very) low budget te krijgen!?!
- mario kart
- f-zero
- ff:cc
- metal gear: twin snakes
maarja dat wordt waarschijnlijk nie veel... zwaar geen geld voorlopig
quote:Nog maar anderhalf jaar wachten en dan hebben we in het boerengat dat Eindhoven heet ook een MediaMarkt
Op zaterdag 1 november 2003 22:15 schreef speknek het volgende:
Gewoon je spellen bij de MediaMarkt kopen, daar zijn ze standaard maximaal 50 Euro (en sommigen zelfs nog goedkoper).
quote:owja?
Op zaterdag 1 november 2003 22:46 schreef febster het volgende:[..]
Nog maar anderhalf jaar wachten en dan hebben we in het boerengat dat Eindhoven heet ook een MediaMarkt
Ik ben afgelopen vrijdag even naar mediamarkt antwerpen geweest,maar die heeft wel andere prijzen dan de MM in nl
quote:Zijn ze aan het bouwen, langs de Piazza, tegen het spoor langs die grote parkeergarage die weer aan de straat ligt die ook langs het grote politieburo komt (ben even de naam kwijt)
Op zaterdag 1 november 2003 23:15 schreef Thermo het volgende:[..]
owja?
Ik ben afgelopen vrijdag even naar mediamarkt antwerpen geweest,maar die heeft wel andere prijzen dan de MM in nl
Iig tegenover de Witte Dame
quote:Geen plaatjes vandaag ?
Op zaterdag 1 november 2003 23:22 schreef febster het volgende:[..]
heel verhaal.....
Ik heb hem bij Intertoys gekocht (bij Dixons was hij al weg en bij Free Record Shop te duur (63¤)). Die gasten achter de kassa begonnen meteen een discussie over hoe cool dat spel wel niet was en dat ze hem waarschijnlijk ook gingen kopen
De graphics zien er geweldig out en de framerate is super-vloeiend. Analog control werkt behoorlijk goed. Ik ben alleen nog zo aan WipEout gewend, hoe de air-brakes daar werken, hoe het scherm zwenkt bij het nemen van bochten en het gezellige arsenaal aan wapens
Ook wel jammer dat je een NeGcon niet op een Cube aan kunt sluiten
M'n vrouw heeft al een behoorlijke voorraad schepen gesloopt
Ook nog even een el-cheapo controller van Big Ben bij de V&D gehaald voor 11 euronen. Ik moet hem nog even uitproberen, maar op zich lijkt hij prima, met een rubberachtige coating erover voor extra grip.
Nu nog maar eens even spelen
quote:Daarvoor ben ik al te bezopen
Op zaterdag 1 november 2003 23:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Geen plaatjes vandaag ?
![]()
OMG
F-zero
Worms
Mario kart in een tijdsbestek van 1 week gaan kopen
mijn bankrekening
quote:Ja, dat vond ik ook al. Bij vechtspellen, racespellen, enz. is het wel leuk als je "onverslaanbaar" kunt worden door veel te oefenen. Hier komen dan ook echte skills bij kijken.
Op zaterdag 1 november 2003 18:44 schreef Fliepke het volgende:[..]
Ik speel wel eens mario party bij lexie.
Maar als ik dus hoor dat het nu nog meer op skill aan zal komen wordt het alleen maar minder leuk voor mensen die dit zelden tot nooit doen.
De drempel wordt gewoon hoger, en dus gaat de lol er sneller vanaf aangezien de speler die het spelletje bezit gewoon stukken beter is.
quote:Morgen dan
Op zondag 2 november 2003 00:26 schreef febster het volgende:[..]
Daarvoor ben ik al te bezopen
Mariokart screens aub
quote:Zou leuk zijn als ze daar in Groningen ook achter komen...
Op zaterdag 1 november 2003 22:15 schreef speknek het volgende:
Gewoon je spellen bij de MediaMarkt kopen, daar zijn ze standaard maximaal 50 Euro (en sommigen zelfs nog goedkoper).
quote:
Op zondag 2 november 2003 10:16 schreef gamecube_master het volgende:
heeft iemand nog mario kart screens?
quote:
All right. I finally got the final Xbox build of Prince of Persia, and I've had the GCN for a good bit already. There has been a lot of hype surrounding the Xbox version because a full team at Ubi worked on it and it was supposed to have all sorts of extra Splinter Cell-like effects and yumminess.Here's the deal, as I can see it.
GameCube and Xbox are actually very similar visually -- at least based on a comparison I did between the beginning two levels in each version. That said, Xbox wins out in features.
Xbox build:
-Runs in progressive scan
-Does not support 16x9 widescreen
-Runs at 30 frames per second
-Features subtle lighting differences over others
-Features Prince of Persia 1 AND Prince of Persia 2 as unlockables
-Includes Making of FeaturetteGameCube Build:
-Runs in progressive scan
-Does not support 16x9 widescreen
-Runs at 30 frames per second
-Features Prince of Persia 1
-Includes Making of FeaturetteFrom what I can tell, Xbox seems to feature slightly better lighting than the GCN one. The sun and the clouds in the distance are brighter and more atmospheric, but most people won't notice this. Also, crazily enough the GameCube version seems to have better textures, if you can believe it -- at least, based on my look at the first couple of levels. The ground and wall textures on the GCN version looked to have more detail. This could be a result of over-filtering on the Xbox version, or it could be a sacrifice made in order to get the lighting up to snuff. Not sure.
The two actually look very, very similar. In fact, we called a couple people in our demo room and showed them both versions, and many mistakenly thought the GCN build was the Xbox one.
So, with that said, this is how it breaks down for me. Xbox may have better lighting -- not sure, but it definitely has better sound quality (the voice compression in the GCN one is noticeable). It also includes Prince of Persia 2, which for some reason the GCN version doesn't.
However, GCN is otherwise identical and for me the controller more than outweighs the drawbacks.
Matt
quote:bron
Thats right! The next release of the most comprehensive, free Xbox tunneling software available will support the GameCube!The XLink team is hard at work on an overhauled version of its popular Xbox tunneling software, XLink Messenger. Planet GameCube has confirmed that, despite the X in its title, the third major release (codenamed Kai) will fully support the GameCube!
The XLink team says initial testing with the GameCube and their tunneling software ran nice and smooth. It seems the packet caching engine originally designed for Xbox games is just as effective with the LAN-capable GameCube games currently available.
XLink Messenger GameCube support is identical to its Xbox support. The XLink Messenger, which runs on Windows-based PCs, has three modes: messenger, WGN and Rooms. Messenger Mode features a personal message interface where you can chat and play 1-on-1. WGN (World Gaming Network) Mode hooks your GameCube to a worldwide virtual LAN resembling Xbox Live! Rooms Mode lies somewhere in-between, letting users form and play within public and password-protected rooms organized by game. The XLink Messenger even boasts real-time voice streaming through a PC microphone!
So, what will you need to play GameCube games online with the XLink Messenger? Besides a BBA and a GC game with LAN support, youll need a PC running Windows 95 or later (sorry Mac fans!), a broadband connection, and a router or a second ethernet card to connect the GC to your PC (XLink requires port forwarding).
RC3 Kai is still in the coding stages, but it is progressing nicely. The XLink crew aims to release the software before the end of the year. You can visit XLink's website for more details on the XLink scene, but PGC will be sure to keep you updated as the release nears completion!
quote:Mooi, GC versie dus gewoon halen!
Op zondag 2 november 2003 10:58 schreef BMH het volgende:
price of persia head2head xbox vs. Gamecube
[..]
quote:Wow, vet cool. Dus dat wordt internet gamen met een goeie framerate dan hopelijk.
Op zondag 2 november 2003 11:19 schreef BMH het volgende:
bron
Is er ergens een lijst met alle NGC spellen die LAN multiplayer ondersteunen?
Oh ja, ik lees nu hier en daar dat PAL NGC spellen toch kennelijk progressive scan ondersteunen. Als dat zo is dan is het wel interessant om zo'n VGA kabel voor de Cube inelkaar te knutselen om hem met een VGA monitor te gebruiken.
Dat zijn tot nu toe de enige 3 met LAN ondersteuning meen ik
.
Ik heb net F-Zero gekocht, Viewtiful Joe is onderweg, 1080 en Prince of Persia komen binnen een maand. Dit schiet helemaal niet op jongens.
quote:Jammer, geen F-Zero dus. Maar Mario Kart is natuurlijk ook leuk, m'n vrouw leek het ook heel gaaf
Op zondag 2 november 2003 12:50 schreef TAG-Speedy het volgende:
- Mario Kart Double Dash
- Kirby's Air Ride
- 1080 AvalancheDat zijn tot nu toe de enige 3 met LAN ondersteuning meen ik
En Kirby's airride ga ik denk ik ook wel kopen, als ik nog wat geld heb
quote:Toch wel aantrekkelijk, het is natuurlijk een geweldig genre...
Op zondag 2 november 2003 14:48 schreef speknek het volgende:
Godver, True Crime heeft een 9 gekregen bij IGN.Ik heb net F-Zero gekocht, Viewtiful Joe is onderweg, 1080 en Prince of Persia komen binnen een maand. Dit schiet helemaal niet op jongens.
* Evil_Jur gaat weer verder met bijbaan zoeken
quote:en wanneer komt i?
Op zondag 2 november 2003 15:43 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
Toch wel aantrekkelijk, het is natuurlijk een geweldig genre...
* Evil_Jur gaat weer verder met bijbaan zoeken
ik zit vast bij de episode 4 boss
iemand tips om hem te verslaan want ik begrijp er echt niks van
quote:jep
Op zondag 2 november 2003 17:07 schreef HarrieXL het volgende:
kzit nu in de nacht moet allemaal tanks en vliegtuige beuke
welke was boss 4 ook alweer?, dat je je zelf moet stompen?
en hoe doe je zo'n spoiler vakje voor het geval dat....
spoiler doe je zo --> (spoiler) blablabla (/spoiler) en dan met deze [ ] hakies
quote:spoiler:
Op zondag 2 november 2003 17:10 schreef HarrieXL het volgende:
spoiler:
maar die level 4 boss is kutik heb heel lang geprobeerd en net gered. Je moet af en toe die vliegtuigies beuken krijg je hamburgers, verder heel veel slow gebruiken, en rennen als al die kankerleiertjes op je afkomen vliegen anders beuken ze je hard ( 3/4 hartjes tegelijk)
spoiler doe je zo --> (spoiler) blablabla (/spoiler) en dan met deze [ ] hakies
quote:het laatste haakje is fout
Op zondag 2 november 2003 17:19 schreef Hellrazor het volgende:[..]
spoiler:
test123
1080: Avalache
Mario Kart: Double Dash!!
Star Fox 2
Kirby's air ride
quote:dat was geloof ik al eerder bekand?
Op zondag 2 november 2003 17:48 schreef BMH het volgende:
GC Lan games:1080: Avalache
Mario Kart: Double Dash!!
Star Fox 2
Kirby's air ride
quote:maar die lijst was niet compleet.
Op zondag 2 november 2003 17:52 schreef gamecube_master het volgende:[..]
dat was geloof ik al eerder bekand?
quote:oh oke
Op zondag 2 november 2003 17:56 schreef BMH het volgende:[..]
maar die lijst was niet compleet.
later?:
Mario 128
Zelda TWW 2
RE4
Killer 7
Dat zijn dus al 6 toppers in 3 maanden . OMG i like it
quote:Metroid Prime 2
Op zondag 2 november 2003 18:01 schreef BMH het volgende:
Games die Q1 2004 uitkomen voor de cube
Metroid Prime 2
Pikmin 2
MGS:TTS
Starfox 2
Tales of Symphonia
Baten Kaitos
Final Fantasy Crystal Chronicleslater?:
Mario 128
Zelda TWW 2
RE4
Killer 7Dat zijn dus al 6 toppers in 3 maanden
. OMG i like it
Now way
quote:Eigenlijk lijkt et wel dat de game q1 uitkomt. Een gast van Retro Studios zei op et IGN forum dat ze voor op schema lagen, en dat ze zelfs nog tijd overhadden om een Multiplayer mode erin te gooien. En MP 1 was al november 2002 klaar. Ik denk dat 1.5 jaar voor een spel dat al een engine en models, textures enz al heeft wel voldoende is
Op zondag 2 november 2003 18:03 schreef Chocobo het volgende:[..]
Metroid Prime 2
Whoehahahahaha Q1 ?
Now way
7 November Mario Kart: Double Dash (Nintendo)
7 November Wrestlemania XIX (Yukes)
13 November Harry Potter: Quidditch World Cup (EA)
21 November Pokemon Colosseum (Nintendo)
21 November Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike (EA)
27 November Gotcha Force (Capcom)
27 November Phantasy Star Online Episode I & II Plus (Sega)
27 November Phantasy Star Online Episode III (Sega)
27 November R: Racing Evolution (Namco)
27 November Pac-Man Vs. (Namco)
28 November Mario Party 5 (Nintendo)
28 November Medabots Brave (Natsume)
28 November Dragon Ball Z: Budokai (Bandai)
4 December Naruto 2 (Tomy)
4 December Bonk (Hudson Soft)
4 December Crash Bandicoot 4 (Konami)
4 December Medal of Honor: Rising Sun (EA)
4 December Mickey & Minnie Hide N Sneek (Capcom)
5 December Baten Kaitos: The Neverending Wings & The Lost Sea (Namco)
6 December Finding Nemo (Yukes)
11 December Derby Tsuku 3: Derby Uma o Tsukurou! (Sega)
11 December Harry Potter to Kenja no Ishi (EA)
11 December Peach Taro Electric Railroad 12 (Hudson)
11 December Treasure One Piece: Grand Battle! 3 (Bandai)
12 December 1080 Snowboarding: Avalanche (Nintendo)
12 December Donkey Konga (Nintendo)
18 December Dream Mix TV World Fighters (Hudson)
18 December Sonic Heroes (Sega)
18 December SSX3 (EA)
18 December Adventure Island (Hudson)
18 December Power Pro Baseball 10: Final Edition (Konami)
25 December Need For Speed: Underground (EA)
quote:Heb het al zo vaak gehoord. Ik hoop het wel natuurlijk maar ik schat een Kerst release 2004
Op zondag 2 november 2003 18:10 schreef BMH het volgende:[..]
Eigenlijk lijkt et wel dat de game q1 uitkomt. Een gast van Retro Studios zei op et IGN forum dat ze voor op schema lagen, en dat ze zelfs nog tijd overhadden om een Multiplayer mode erin te gooien. En MP 1 was al november 2002 klaar. Ik denk dat 1.5 jaar voor een spel dat al een engine en models, textures enz al heeft wel voldoende is
quote:denk ik ook
Op zondag 2 november 2003 19:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heb het al zo vaak gehoord. Ik hoop het wel natuurlijk maar ik schat een Kerst release 2004
quote:If so, dan waren er allang uberhaupt iets van filmpjes/screens bekend gemaakt
Op zondag 2 november 2003 18:10 schreef BMH het volgende:[..]
Eigenlijk lijkt et wel dat de game q1 uitkomt. Een gast van Retro Studios zei op et IGN forum dat ze voor op schema lagen, en dat ze zelfs nog tijd overhadden om een Multiplayer mode erin te gooien. En MP 1 was al november 2002 klaar. Ik denk dat 1.5 jaar voor een spel dat al een engine en models, textures enz al heeft wel voldoende is
Ik gok dat ze hem op E3 echt laten zien (demo) en dan vanaf de herfst gefaseerd over de 3 werelddelen zullen releasen
quote:en wanneer is de volgende E3?
Op zondag 2 november 2003 20:00 schreef febster het volgende:[..]
If so, dan waren er allang uberhaupt iets van filmpjes/screens bekend gemaakt
Ik gok dat ze hem op E3 echt laten zien (demo) en dan vanaf de herfst gefaseerd over de 3 werelddelen zullen releasen
quote:zal wel in mei zijn.
Op zondag 2 november 2003 20:03 schreef gamecube_master het volgende:[..]
en wanneer is de volgende E3?
quote:Yeps
Op zondag 2 november 2003 20:09 schreef Barthezz1 het volgende:[..]
zal wel in mei zijn.
quote:dan moeten we het dan maar zien
Op zondag 2 november 2003 20:48 schreef febster het volgende:[..]
Yeps
zo rond de 2 week van mei gok ik
News: Zelda Bonus Disc in MKDD!! Pak
Nov 2nd 2003 12:03 by Tim
GAME is to include the new Zelda Bonus disc in its limited edition Mario Kart: Double Dash Pak!
Game is going to include the Zelda bonus disc in its limited edition Mario Kart: Double Dash!! pak. The bonus disc is to include the two NES games The Legend of Zelda, and The Adventure of Link; the two N64 games Ocarina of Time, and Majora's Mask; and a demo of The Wind Waker. (new story)
The pak will go on sale on November 14th for £99.99 and will include a Nintendo GameCube, a copy of Mario Kart: Double Dash!! and the Zelda bonus disc.
This is the first deal in Europe as of yet which will include the Zelda bonus disc. So be sure not to miss out and buy yourself this pak! You will need two Cubes to play the game LAN anyway...
As soon as we find more ways for you to get your hands on the bonus disc we will let you know!
Fzero is echt vet maar ook soms te moeilijk
quote:en gisteren toch OOK al ?
Op zondag 2 november 2003 21:57 schreef ShadoW17 het volgende:
Johnson_Lopez heeft me daarnet ff ingemaakt met FZero
9-2 wat een drama...Fzero is echt vet maar ook soms te moeilijk
Ik wil ook iemand zijn kont schoppen en lekker opscheppen op Fok!
quote:Jah ik weet het
Op zondag 2 november 2003 21:58 schreef ASSpirine het volgende:[..]
en gisteren toch OOK al ?
quote:
Op zondag 2 november 2003 22:45 schreef gieling het volgende:
Vandaag metroid en mem card aangeschaft!
Heb alleen nog geen tijd gehad om uitgebruid te spelen (maar 10 min)
Hem ff duidelijk ingemaakt op de banen die hij uitkoos.
Hij zei zelfs dat het aan het manneke lag wie die bestuurde, dus de keer erna koos ik die van hem, en andersom, en dan won ik nog
En met Monkeyball ook maar ff gelijk mijn slag geslagen
Wel verloren met monkey fight, maar duidelijke overwinning met monkey target.
Ik heb al weer zin in de volgende ontmoeting. Hij zal nog veel moeten oefenen
quote:Ik moet toegeven dat jij iets beter kunt fzero'en (tot nu toe) en dat monkeyball is gewoon dom da monkey target... Was ook puur geluk
Op zondag 2 november 2003 22:51 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik kom dus net terug van Shadow, zoals jullie al doorhadden![]()
Hem ff duidelijk ingemaakt op de banen die hij uitkoos.
Hij zei zelfs dat het aan het manneke lag wie die bestuurde, dus de keer erna koos ik die van hem, en andersom, en dan won ik nog![]()
En met Monkeyball ook maar ff gelijk mijn slag geslagen
Wel verloren met monkey fight, maar duidelijke overwinning met monkey target.Ik heb al weer zin in de volgende ontmoeting. Hij zal nog veel moeten oefenen
Maar boeiend ik kan tenminste tegen mijn verlies, als jij verliest ga je altijd zeiken dak een valsspeler ben
quote:Ok ok zal het volgende keer doen..
Op zondag 2 november 2003 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Johson, Shadow... Heel leuk allemaal elke keer die updates, maar doe dat in Scumm Bar. Dat is het sc topic voor GAM. Probeer hier het nivo wat hoger te houden
quote:idd
Op zondag 2 november 2003 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Johson, Shadow... Heel leuk allemaal elke keer die updates, maar doe dat in Scumm Bar. Dat is het sc topic voor GAM. Probeer hier het nivo niveau wat hoger te houden
quote:
Op zondag 2 november 2003 20:00 schreef febster het volgende:[..]
If so, dan waren er allang uberhaupt iets van filmpjes/screens bekend gemaakt
Ik gok ook zoiets MP2 wordt een musthave
quote:Je kan het wel
Op zondag 2 november 2003 23:44 schreef gieling het volgende:
Ben net van dat ruimte schip af!
quote:*Op een slapeloze nacht voorbereid
Op zondag 2 november 2003 23:45 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Je kan het wel
het zal een pittige strijd worden , veel succes
quote:Morgen niet werken of naar school ?
Op zondag 2 november 2003 23:45 schreef gieling het volgende:[..]
*Op een slapeloze nacht voorbereid
Maar ja, je blijft wel wakker met dat spel hoor.
en ik ga ze allemaal kopen
naja.. als ik zelda heb uitgespeelt dan.
quote:Die spelen lekkerder als de orignile.
Op zondag 2 november 2003 00:15 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
F-Zero is in da houseIk heb hem bij Intertoys gekocht (bij Dixons was hij al weg en bij Free Record Shop te duur (63¤)). Die gasten achter de kassa begonnen meteen een discussie over hoe cool dat spel wel niet was en dat ze hem waarschijnlijk ook gingen kopen
De graphics zien er geweldig out en de framerate is super-vloeiend. Analog control werkt behoorlijk goed. Ik ben alleen nog zo aan WipEout gewend, hoe de air-brakes daar werken, hoe het scherm zwenkt bij het nemen van bochten en het gezellige arsenaal aan wapens
![]()
Ook wel jammer dat je een NeGcon niet op een Cube aan kunt sluiten
M'n vrouw heeft al een behoorlijke voorraad schepen gesloopt
Ook nog even een el-cheapo controller van Big Ben bij de V&D gehaald voor 11 euronen. Ik moet hem nog even uitproberen, maar op zich lijkt hij prima, met een rubberachtige coating erover voor extra grip.
Nu nog maar eens even spelen
quote:Mariokart
Op maandag 3 november 2003 00:34 schreef rockstah het volgende:
ik wil mario kart DD
ik wil f-zero gx
ik wil BGAE
ik wil LOTR III
ik wil MP2en ik ga ze allemaal kopen
naja.. als ik zelda heb uitgespeelt dan.
quote:Daar heb ik ook hartelijk om moeten lachen ja...
Wat voor onzin is dat FZero TV eigenlijk
als je een grand prix hebt uitgespeeld
Blijkt het maandag te zijn, moet ik nog tot 12:00 wachten ook...
quote:Briljant avontuur he
Op maandag 3 november 2003 11:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat is MP toch
quote:Heb een heel nieuw stuk bij Tallon Overworld ontdekt en heb nu me springschoenen en ball boost
Op maandag 3 november 2003 11:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Briljant avontuur he
Die gameplay
en over 2 weken komt Mario Kart : DD ook alweer...
quote:2 cubes is zo geregeld, 2 tv's is ook wel te doen
Op maandag 3 november 2003 11:38 schreef HarrieXL het volgende:
MAAARIOOOO KART!!!!!
8 player mayhem, wie heeft er al 2 tvs geregeld?
of beter gezegt 2 cubes?
Alleen de joysticks en zoveel mensen die dat spel willen spelen op hetzelfde tijdstip, dat is een probleem
quote:Die is al langer dan een jaar uit geloof ik. Maar ik weet niet of ze hem momenteel niet meer leveren, omdat hij gebruikt kon worden voor warez? Maar hij is in ieder geval al uit, en zal vast te vinden zijn.
Op maandag 3 november 2003 12:45 schreef DaMSWer het volgende:
Is die Lan/breedband-addon nou eigenlijk al leverbaar in NL?
Wel lachen als je straks zou kunnen mario-karten over het internet
quote:Hmmzz, lekker dan. Zat al te loeren, e-plaza heeft hem niet, dixons ook niet. Wehkamp wel, maar levertijd 5 weken
Op maandag 3 november 2003 12:54 schreef Lexie het volgende:
Die is al langer dan een jaar uit geloof ik. Maar ik weet niet of ze hem momenteel niet meer leveren, omdat hij gebruikt kon worden voor warez? Maar hij is in ieder geval al uit, en zal vast te vinden zijn.
quote:Damn niet? Ik had dus gehoord van wel en heb hem daarom maar bij een gameshop besteld. Naja das flink balen dan
Op maandag 3 november 2003 10:19 schreef Khadgar het volgende:
Er is een UK gameshop die RebelStrike met bonusdisc voert (Hij komt NIET in de benelux namelijk). Weet iemand die shop? Tis NIET play.com...
quote:Ik heb Nintendo al gemaild over die zelda disc... Meer info volgt.
Exclusief Mario Kart: Double Dash!! Limited Edition Pak
Het ultieme cadeau voor de feestmaand!3 November 2003 Nintendo lanceert het Mario Kart: Double Dash!! Limited Edition Pak, bestaande uit een NINTENDO GAMECUBE, een exemplaar van Mario Kart: Double Dash!! en een speciale, gelimiteerde bonusdisk van The Legend of Zelda: Collectors Edition, met daarop maar liefst vier complete Zeldagames en een speelbare demo van The Legend of Zelda: The Wind Waker.
De Collectors Edition disk bevat 5 klassieke Zelda-games, namelijk: The Legend of Zelda (NES), The Adventure of Link (NES), The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64) en The Legend of Zelda: Majoras Mask (N64). Daarbij staat er op de disc ook nog eens een demoversie van uit The Legend of Zelda: The Wind Waker (GameCube). Al deze prachtige spellen kunnen gespeeld worden op de NINTENDO GAMECUBE. Het Mario Kart: Double Dash!! Limited Edition Pak wordt op 14 november 2003 gelanceerd voor een verwachte verkoopprijs van ongeveer 149,99 Euro.
In de aanloop naar sinterklaas en kerst van 2003 is Mario Kart: Double Dash!! de absolute must-have game voor de NINTENDO GAMECUBE. In dit langverwachte spel strijden de populairste Nintendo-helden vol overgave tegen elkaar in superspannende kartraces, waarin ze elkaar kunnen bestoken met allerhande power-ups. Voor het eerst dienen in ieder wagentje twee coureurs plaats te nemen, waarbij de ene stuurt en de andere de power-ups gebruikt, terwijl met een druk op de knop de rollen worden omgedraaid.
Door Mario Kart: Double Dash!! te combineren met The Legend of Zelda:
Collectors Edition en de NINTENDO GAMECUBE, ontstaat een aanbieding die niemand mag missen! Spelers kunnen genieten van klassiekers als The Legend of Zelda en The Adventure of Link. The Legend of Zelda: Ocarina of Time is door de kritische pers meer dan eens uitgeroepen tot allerbeste videogame aller tijden. Ook het mysterieuze Majoras Mask is een meesterwerk dat eigenlijk door geen gamer gemist mag worden. Bovendien bevat de Collectors Edition een speelbare demo van The Legend of Zelda: The Wind Waker, de nieuwste Zeldagame die in Europa al meer dan 600.000 keer over de toonbank ging. Zowel oude als nieuwe Zelda-avonturen komen op sprankelende wijze tot leven op één enkele console: NINTENDO GAMECUBE.Het exclusieve Mario Kart: Double Dash!! Limited Edition Pak ligt vanaf 14 november 2003 in Europese winkels voor een verwachte verkoopprijs van ongeveer 149,99 Euro.
Ga naar www.nintendo.nl voor de laatste officiële informatie over Nintendo.
-Einde-
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 03-11-2003 14:41]
quote:Fijn is dat. Als je je GC gewoon 1,5 jaar geleden meteen gekocht hebt heb je dus vette pech.
Op maandag 3 november 2003 14:39 schreef Khadgar het volgende:
Belangrijk nieuws!!! LEES GOED!!!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |