Clickable
Je weet dat je hem wil kopen
Linkjes vorige delen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
Interessante links:
http://www.cubezone.nl/
http://www.nintendo.nl/
http://www.nintendo.com/
http://www.cube-europe.com/
http://www.ign.com/
Interessante Links (Laatste Update: 08/07/03)
FAQ Games & Consoles
De eindejaars-spurt van de Cube:
Soul Calibur 2:
Viewtifull Joe:
Mario Kart: Double Dash:
F-Zero GX:
Final Fantasy: Chrystal Chronicles:
quote:Dat is zo vaak
Op dinsdag 28 oktober 2003 00:32 schreef ASSpirine het volgende:
veel beterennuh, is dat een uniekum ?
256 posts in 1 topic (zie vorige deel
)
quote:Ja precies,......... kom nou eens met wat coole games man
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
Het wordt tijd dat er eens wat meer info over Resident Evil 4 komt.
-edit-
kruisjes nie zo mooi
[Dit bericht is gewijzigd door ReSiever op 28-10-2003 09:50]
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:47 schreef ReSiever het volgende:
Wegens mijn enorm brakke OP van het vorige deel (waarvoor mijn excuses ) nu een lijstje met screens van Resident Evil 4... Hopelijk compenseer ik mijn n00bistische gedrag een beetje op deze manier[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar wel cool
FF CC lijkt me helemaal niks, Mario Golf was eerst een must-buy voor mij, maar inmiddels heeft Tiger Woods 2004 mijn hart al gestolen qua golfen, Killer 7 lijkt me op zich wel wat, RE4 inderdaad, maar vind het voor de rest toch even wat minder. (of ik mis een hele hoop)
quote:Need For Speed - Underground
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Vorige week Viewtiful Joe, deze week komt F-Zero GX binnen, over 2 weken Mario Kart DD, maar komt er daarna eigenlijk nog wel wat ?FF CC lijkt me helemaal niks, Mario Golf was eerst een must-buy voor mij, maar inmiddels heeft Tiger Woods 2004 mijn hart al gestolen qua golfen, Killer 7 lijkt me op zich wel wat, RE4 inderdaad, maar vind het voor de rest toch even wat minder. (of ik mis een hele hoop)
quote:Dat heb ik ook
Killer 7 lijkt me op zich wel wat, RE4 inderdaad, maar vind het voor de rest toch even wat minder. (of ik mis een hele hoop)
quote:Multi-console games, dan haal ik ze op mijn XBox.
Need For Speed - Underground
True Crime: Steets of LA
quote:Zoals Prince of Persia
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Multi-console games, dan haal ik ze op mijn XBox.
quote:Ik op de GC. Op de XBox ziet het misschien ietsje mooier uit, maar om daar nu een nieuwe console voor te kopen. Tiger Woods bevalt ook prima op de GC.
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat true crime moet ik eerst goed spelen, de beknopte demo voor de ps2 viel me iig tegen.
quote:Huh? Ik dacht dat we er hier ook een bonusdisc bij kregen..(staat op de site van dimensionplus tenminste)
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat ik de US versie Mariokart ga kopen. Dan heb ik wel een bonusdisc
quote:Ik heb in het Worm 3D topic een link naar een goede review geplaatst.
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:56 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik nu ben vooral aant twijfelen over viewtiful joe en worms 3d.
quote:Nintendo of Europe heeft bepaald dat we hem niet krijgen....
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:59 schreef user_friendly het volgende:[..]
Huh? Ik dacht dat we er hier ook een bonusdisc bij kregen..(staat op de site van dimensionplus tenminste)
.
.
.
.
quote:Jup die ken ik, ongeveer wat ik verwacht had.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb in het Worm 3D topic een link naar een goede review geplaatst.
De comments erbij had ik echter nog niet gelezen, en die beginnen me toch wel te overtuigen om hem te halen.
[Dit bericht is gewijzigd door Evil_Jur op 28-10-2003 10:22]
quote:Zal wel zo zijn om het geheel op te hypen.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:09 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nintendo of Europe heeft bepaald dat we hem niet krijgen....
EDIT: RE:4 wordt weer een must-have, althans dat hoop ik
quote:Comments bij deze game zijn erg leuk. Vooral aangezien een van de developer op de kritiekpunten van de review ingaat en de reviewer daar vervolgens weer op reageert. Erg informatief om te lezen.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:20 schreef Evil_Jur het volgende:
De comments erbij had ik echter nog niet gelezen, en die beginnen me toch wel te overtuigen om hem te halen.
quote:
Vorige week Viewtiful Joe, deze week komt F-Zero GX binnen, over 2 weken Mario Kart DD, maar komt er daarna eigenlijk nog wel wat ?
De zelda bonusdisc rond de kerst
Okee.., niet echt een toprelease, maar persoonlijk doe ik daar dan weer een moord voor
quote:Komtie ook apart uit?
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:01 schreef Wunk het volgende:[..]
De zelda bonusdisc rond de kerst
Okee.., niet echt een toprelease, maar persoonlijk doe ik daar dan weer een moord voor
quote:Geen idee, maar als Zelda MM los te krijgen is kan eindelijk mijn N64 de kast in
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:27 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Komtie ook apart uit?
Dat ik er geen cube voor hoef te kopen zeg maar?
quote:Daar zat ik gisteren ...
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:21 schreef Forau_Diavolina het volgende:Trouwens, zit nu bij metroid prime bij een enorme plant.
Weet nog niet hoe ik hem aan ga pakken, maar ongelofelijk mooi is het wel
Voordeel van ziek zijn, extra veel tijd voor Metroid Prime (en daarmee zijn vrijwel alle voordelen van ziek zijn behandeld )
quote:Zelda MM wil ik ook wel eens spelen.. (Goed dan toch want op emulator is niet leuk.. )
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
Geen idee, maar als Zelda MM los te krijgen is kan eindelijk mijn N64 de kast in
quote:Starcraft ghost
Vorige week Viewtiful Joe, deze week komt F-Zero GX binnen, over 2 weken Mario Kart DD, maar komt er daarna eigenlijk nog wel wat ?FF CC lijkt me helemaal niks, Mario Golf was eerst een must-buy voor mij, maar inmiddels heeft Tiger Woods 2004 mijn hart al gestolen qua golfen, Killer 7 lijkt me op zich wel wat, RE4 inderdaad, maar vind het voor de rest toch even wat minder. (of ik mis een hele hoop)
quote:Das ook multi-console, die haal ik op de Xdoos.
Starcraft ghost
Ik bedoelde NGC Exclusives...
quote:ja maar het is goedkoper op de cube
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Das ook multi-console, die haal ik op de Xdoos.
Ik bedoelde NGC Exclusives...
Mario party 5 iets voor jou ?
Ik wil ook meer info over RE 4
Zullen we releasedates gaan gokken?
Ik gok Q2 2004
Schokkend nieuws! Als je in China woont. Ninty gaat de Cube niet in China uitgeven!
Tja, het is jammer voor de Chinezen maar het ziet er naar uit dat de GameCube nooit in dat land zal uitkomen. Nintendo maakte dit vandaag bekend. Toch hebben de Chinezen niet veel te vrezen want zij krijgen de iQue, een console en controller tegelijk van Nintendo waarin je memory cardridges kan stoppen met games erop. Je sluit hem direct aan op je tv, duwt er een spel in en je kunt spelen. De games zullen op herschrijfbare geheugenkaarten te 'downloaden' zijn, waardoor je in principe telkens nieuwe games op dezelfde cartridge kunt zetten. De games gaan ongeveer 10 dollar kosten, het apparaatje zelf rond de 60 dollar. Veel oude N64 games zullen worden gepoort naar deze console, die exclusief is voor China.
Helaas dus geen Super Mario Sunshine voor de Chinezen, maar de iQue is in ieder geval al een grote stap voorwaarts voor hen!
bron: www.cubezone.nl
quote:Dit bewijst WEER eens dat Cubezone een waardeloze nieuwssite is.
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:31 schreef gamecube_master het volgende:
niet dat mij het uitmaakt maar de gamecube zal niet in china uitkomenSchokkend nieuws! Als je in China woont. Ninty gaat de Cube niet in China uitgeven!
Tja, het is jammer voor de Chinezen maar het ziet er naar uit dat de GameCube nooit in dat land zal uitkomen. Nintendo maakte dit vandaag bekend. Toch hebben de Chinezen niet veel te vrezen want zij krijgen de iQue, een console en controller tegelijk van Nintendo waarin je memory cardridges kan stoppen met games erop. Je sluit hem direct aan op je tv, duwt er een spel in en je kunt spelen. De games zullen op herschrijfbare geheugenkaarten te 'downloaden' zijn, waardoor je in principe telkens nieuwe games op dezelfde cartridge kunt zetten. De games gaan ongeveer 10 dollar kosten, het apparaatje zelf rond de 60 dollar. Veel oude N64 games zullen worden gepoort naar deze console, die exclusief is voor China.
Helaas dus geen Super Mario Sunshine voor de Chinezen, maar de iQue is in ieder geval al een grote stap voorwaarts voor hen!
bron: www.cubezone.nl
1) Dit is antiek nieuws
2) Ze hebben het notabene verkeerd gelezen (52 euro console, 5 euro/game)
3) We hebben het er al uitgebreid over gehad in een vorig deel van het topic. Overigens wil ik er eentje hebben...
Kheb gekocht:
- Zwarte Gamecube + 1 controller
- Star Wars Rogue Leader (17 euro!!!!!)
- Resident Evil 1
over die laatste titel twijfel ik nog... misschien dat ik em wel omruil voor Mario Party, Metroid Prime of een extra controller of natuurlijk een memorycard... maargoed.. Star Wars is fucking verslavend!
Mario Kart deze maand halen en je hoort mij de komende maanden niet meer hoor
Welcome, to the Bright Side of gaming
quote:Direct een memorycard halen, Metroid Prime en FZero scoren. Dan zit je de hele winter, ook al raak je ingesneeuwd, goed.
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:50 schreef Retarded het volgende:
Dag jongens... hier een nieuwe Gamecube bezitterIk moest mijn Xbox versie van Soul Calibur 2 wel retourneren, maar die spelen ik toch te weinig imho...
Kheb gekocht:
- Zwarte Gamecube + 1 controller
- Star Wars Rogue Leader (17 euro!!!!!)
- Resident Evil 1over die laatste titel twijfel ik nog... misschien dat ik em wel omruil voor Mario Party, Metroid Prime of een extra controller of natuurlijk een memorycard... maargoed.. Star Wars is fucking verslavend!
Mario Kart deze maand halen en je hoort mij de komende maanden niet meer hoor
quote:LOL... tis idd de Bright Side ja
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:Welcome, to the Bright Side of gaming
![]()
morgen Resident Evil maar even omruilen dan voor een memory card.. en dan Metroid maar even proberen.... F-zero hebben we nog niet binnen bij de FRS, en Joe ook nog niet.. die wil ik ook nog ff proberen....
quote:Toch handig als je alle spellen kunt lenen en 20 procent korting krijgt als je iets wilt kopen he?
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:06 schreef Retarded het volgende:
F-zero hebben we nog niet binnen bij de FRS, en Joe ook nog niet.. die wil ik ook nog ff proberen....
quote:die 20% korting krijg ik niet meer
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:09 schreef Kiff het volgende:[..]
Toch handig als je alle spellen kunt lenen en 20 procent korting krijgt als je iets wilt kopen he?
(laat je het weten zodra de FRS F-Zero wél binnen heeft?, da's informatiever om te weten)
quote:Ik zou zelf RE toch nog even houden en dan er apart een mem kaart erbij kopen
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:06 schreef Retarded het volgende:
morgen Resident Evil maar even omruilen dan voor een memory card.. en dan Metroid maar even proberen.... F-zero hebben we nog niet binnen bij de FRS, en Joe ook nog niet.. die wil ik ook nog ff proberen....
Het spel geeft echt weer waar de cube tot in staat is en is ook nog eens een van de beste spellen die je op de cube kan spelen
quote:Weeee
I, as most people here know, work for Retro Studios (I work on outside traditional gameplay physics, such as the new suits that change abilities), so I get mucho inside information, but this time my section was asked to design 4 new special powerups, these are double damage, hyper shield, 10 second jet boost, and rapid fire. At first I thought these were strange items so I asked my boss. He told me one thing that will haunt my sleep for the rest of my life, They were for MULTIPLAYER, I stared at him for 5 minutes in disbelief, then he said "We didn't get the sales figures we were hoping for with Metroid Prime and we were ahead of schedule in development, pus this will attract new fans." so I said "We are pushing away our old fans, and the release date will be pushed back to Nov. 04 it least." Uugh, Metroid Fans, I'm sorry, there is nothing I could do......
The powerups cannot, I heard it 2 weeks ago, I just waited today to tell you.
The multiplayer as of now has 12 different charecters to be, most being types of space pirates (I will tell you my favorite so far is the unnamed creature that is a Space Pirate with its DNA fused with that of a Metroid)
quote:tis wel een mooie game.. ik twijfel ook nog.. ik krijg die 1e vretende zombie niet eens dood
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:41 schreef Muizig het volgende:[..]
Ik zou zelf RE toch nog even houden en dan er apart een mem kaart erbij kopen
Het spel geeft echt weer waar de cube tot in staat is en is ook nog eens een van de beste spellen die je op de cube kan spelen
Zelda WW
Luigi's manson
Super monkey ball 1
quote:thnx man
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:29 schreef BMH het volgende:
Retarded, je doet je naam eer aan als je Metroid, zelda, super smash bros, f-zero of viewtiful joe niet koopt.
quote:SSX3
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:54 schreef speknek het volgende:
Nog steeds geen Viewtiful Joe in de winkels. En is het iemand anders opgevallen dat er schappen vol met Fifa 2004 en SSX3 liggen? Tyfus EA NL![]()
![]()
.
quote:Ik had exact hetzelfde probleem
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:51 schreef Retarded het volgende:[..]
tis wel een mooie game.. ik twijfel ook nog.. ik krijg die 1e vretende zombie niet eens dood
mesje steken werkt niet hard
quote:Volgens mij snapt capcom & EA niet dat er meer dan 500 gamecube bezitters in NL wonen. Ach ja, gedult is... wat lul ik nu dan? Ik heb het spel al. wahahahah
Nog steeds geen Viewtiful Joe in de winkels. En is het iemand anders opgevallen dat er schappen vol met Fifa 2004 en SSX3 liggen? Tyfus EA NL![]()
![]()
.
quote:Met Jill is het makkelijker in het begin. Dan kun je terugrennen en schiet iemand anders hem dood.
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:51 schreef Retarded het volgende:
tis wel een mooie game.. ik twijfel ook nog.. ik krijg die 1e vretende zombie niet eens doodmesje steken werkt niet hard
maar ik waarschuw jullie wel asl er een ligt
wie wil er dan naar België komen voor een spel ?
quote:Hoe zit dat met die 20%?? Waar, hoe, SNEL!
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:13 schreef Retarded het volgende:[..]
die 20% korting krijg ik niet meer
teveel gekocht dit jaar...
quote:Doshin is niet echt wat.
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:18 schreef Twizla het volgende:[..]
En heeft iemand Doshin the Giant? Is dat wat? En die zal vast zijn afgeprijst of niet?
quote:Is inmiddels wel afgeprijsd, maar speelt naar mijn mening wat te langzaam
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:18 schreef Twizla het volgende:
En heeft iemand Doshin the Giant? Is dat wat? En die zal vast zijn afgeprijst of niet?
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 28-10-2003 18:26]
quote:mijn broer had em gekocht, was best "goedkoop" dus nam hij dat maar mee
Hoe zit dat met die 20%?? Waar, hoe, SNEL!
![]()
ik heb em nooit gespeeld, hij had em eventjes gespeeld...
en nu ligt dat hier maar wat stof te verzamelen
quote:personeel
Hoe zit dat met die 20%?? Waar, hoe, SNEL!
![]()
quote:Of je gaat eens naar een echte stad.
![]()
.
quote:Grappig, da's de enige MediaMarkt die hem lijkt te hebben. Nee ze kunnen nu lekker in de stront zakken, ik heb hem via internet besteld en ik zie hem volgende week wel ergens op de mat vallen. Nu ga ik me op F-Zero richten die vrijdag hoort te komen.
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:03 schreef nikanoru het volgende:
Of je gaat eens naar een echte stad.
Mediamarkt Rotterdam Alexandrium.
/edit laat maar.. 500 punten dus.. is dat nog iets waard qua geld want ik gebruik het toch niet
quote:Ja nouja dat is niet echt de schuld van de Cube natuurlijk. Voor de rest verwacht ik veel van 1080 snowboarding.
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:ik ook, het wordt ( denk ik ) wel een goed spel
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:44 schreef speknek het volgende:[..]
Ja nouja dat is niet echt de schuld van de Cube natuurlijk. Voor de rest verwacht ik veel van 1080 snowboarding.
quote:Waarom heeft Roy dan zijn Metroid verkocht ?
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:50 schreef Twizla het volgende:
Doshin idd bagger spel![]()
Ik heb super smash brothers, moet zeggen is wel leuk spel enzo maar meer een spel wat je soms uit de kast haald als je met vrienden bent of effe zin hebt om met mario te raggendus als je weinig vrienden hebt kun je beter mp halen heheh...
Leuk, ik wist niet dat Vrijdag de 31ste is
2 spellen in 1 keer kopen, duur
quote:Heheh erhm wie is Roy? maybe was het zijn smaak niet?
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:04 schreef ASSpirine het volgende:[..]
Waarom heeft Roy dan zijn Metroid verkocht ?
Leuk, ik wist niet dat Vrijdag de 31ste is
2 spellen in 1 keer kopen, duur
[Dit bericht is gewijzigd door Twizla op 28-10-2003 21:10]
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:07 schreef Twizla het volgende:[..]
Heheh erhm wie is Roy?
quote:
maybe was het zijn smaak niet?
quote:Precies
Maargoed ieder zn smaak.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:07 schreef Twizla het volgende:[..]
Heheh erhm wie is Roy? maybe was het zijn smaak niet?
Maargoed ieder zn smaak.
Btw damn die viewtfull Joe prijsvraag, zou toch zweren dat het toch blauw was
houden zo
enneh, het was Oranje/geel of Geel/oranje
blauw was voor Amerika, dat was dus het moeilijke gedeelte van de prijsvraag
daarna zag ik em toevallig in de frs liggen en heb em gelijk meegenomen en daarna mijn bestelling afgebeld bij die "speciaalzaak"
quote:Als dat ook maar een beetje zou helpen, zou door mij allang de complete staff er aan een gruwelijke variant van de builenpest onderdoor gegaan zijn.
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:14 schreef xman het volgende:
Ik wil VJ* xman vervloekt EA nl.
quote:Ja is bij mij ook. Gewoon je geluid harder zetten
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:54 schreef Retarded het volgende:
Misschien ff een stomme cube-n00bvraag.... als m'n cube een level aan het laden is (bij Resident Evil bijv.) hoor je dat best goed... kan dat kloppen of ligt dat aan de cube? (je hoort em een beetje 'tikken')
is hele normaal
maar als je het niet vertrouw dan kan je em eens slopen om te zien wat er mis is denkt plots aan dat filmpje dat ze die cube slopen...
Ach wij hebben geen laadtijden dus.. je moet er wat voor over hebbe
quote:*denkt aan (korte) dreamcast-era jezus dat ding maakte pas geluid
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:54 schreef Retarded het volgende:
Misschien ff een stomme cube-n00bvraag.... als m'n cube een level aan het laden is (bij Resident Evil bijv.) hoor je dat best goed... kan dat kloppen of ligt dat aan de cube? (je hoort em een beetje 'tikken')
quote:en de snes maakte naar mijn weten geen geluid
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:10 schreef Twizla het volgende:[..]
*denkt aan (korte) dreamcast-era jezus dat ding maakte pas geluid
)*
quote:Ik zou persoonlijk voor Metroid gaan..
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:03 schreef Retarded het volgende:
Ok mooi.. je weet maar nooitRogue Leader is echt een supergame! Echt hele mooie graphics en supergameplay.... Resident Evil vind ik goed, maar is niet helemaal mijn game, dus ik ga morgen even kijken voor een nieuwe game. Metroid Prime, of zal ik even wachten op Joe of F-Zero?
Rogue Leader is toch een vlieg/schietspel?
quote:Indd
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:10 schreef Twizla het volgende:[..]
*denkt aan (korte) dreamcast-era jezus dat ding maakte pas geluid
)*
quote:ja...
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:13 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Ik zou persoonlijk voor Metroid gaan..
VJ is ook heel goed en Fzero moet ik eerst eens spelen...Rogue Leader is toch een vlieg/schietspel?
quote:Dat zou stoer zijn
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:20 schreef Kiff het volgende:
Deze site (cd-wow), zegt Mario Kart : DD aanstaande vrijdag al te zullen versturen....
quote:wel heel vroeg...
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:20 schreef Kiff het volgende:
Deze site (cd-wow), zegt Mario Kart : DD aanstaande vrijdag al te zullen versturen....
quote:Nou kijk ik heb het spel op vakantie gekocht. Dus beetje ver om te gaan ruilen he
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:43 schreef ASSpirine het volgende:
Je kon em niet op tijd ruilen ?
Heb het trouwens wel gespeeld hoor, heel stuk maar ik heb zoveel games om uittespelen. Moet gewoon iets opruimen..
Het liefste heb ik dus geld.. maar ruilen kan er mee door..
voor bijvoorbeeld Pikmin ofzo
quote:waar precies ?
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:50 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Nou kijk ik heb het spel op vakantie gekocht. Dus beetje ver om te gaan ruilen he
Heb het trouwens wel gespeeld hoor, heel stuk maar ik heb zoveel games om uittespelen. Moet gewoon iets opruimen..
Het liefste heb ik dus geld.. maar ruilen kan er mee door..
voor bijvoorbeeld Pikmin ofzo
misschien dat ik er eens over nadenk om te ruilen
quote:Waar ik hem gekocht heb?
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:02 schreef ASSpirine het volgende:[..]
waar precies ?
misschien dat ik er eens over nadenk om te ruilen
quote:ik
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:14 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Waar ik hem gekocht heb?
In Zwitserland, handleiding is duits maar zoveel staat er nou ook weer niet in en who need's a manual?
je zal ergens anders je slachtoffer moeten zoeken
Mario Kart Double Dash Gamecube
rel. 14/11 + bonusdisc (o.v.b.)
quote:We zullen zien over een paar weekjes
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Komt er nou toch een bonusdisk bij Mariokart?Mario Kart Double Dash Gamecube
quote:en als dat er niet bijzit gewoon niet kopen
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou, dan wacht ik nog wel even totdat het zeker is...
Zo'n haast heeft het niet, dat ik het nu al wil voor bestellen...
dat zal ze leren
quote:net of je je weet in te houden.... zodra ik ze zie liggen moet ik er gewoon 1 hebben.. anders had ik die cube vandaag beter niet kunnen kopen
Op woensdag 29 oktober 2003 00:00 schreef ASSpirine het volgende:[..]
en als dat er niet bijzit gewoon niet kopen
dat zal ze leren
quote:Nee,... die site date gewoon slecht up
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Komt er nou toch een bonusdisk bij Mariokart?Mario Kart Double Dash Gamecube
/newsflash
De PS2/Pc/Xbox versies komen wel gewoon rond 11/18 november uit
Nieuwe LoTR:RotK screens
quote:van Nintend.nl?
Op woensdag 29 oktober 2003 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
GBA PLayer is binnen
quote:Ik kreeg hem inderdaad bij mijn Dim Plus bestelling (daar komt de gba player ook vandaan).
Op woensdag 29 oktober 2003 13:14 schreef Kiff het volgende:
Er is trouwens van de week een mooie nieuwe Nintendo brochure met veel info over de nieuwe Cube en GBA spellen verschenen. Verkrijgbaar bij uw gamesboer! (wel bij de mijne in ieder geval)
Net boekje ! Als ze er nu VEEL van verspreiden !
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:25 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb nu twee dagen de GBA player binnen, en tis wel een leuk speeltje. Enige nadeel is dat je cube weer 3 cm hoger word, dus in krappe opstellingen gaat ie niet passen.
er is toch altijd ruimte om dat klepje te openen of niet ?
of neem je je cube er dan altijd uit
die van mij ligt "gewoon" op de grond...
[Dit bericht is gewijzigd door EblijsiE op 29-10-2003 13:42]
quote:Ik ga vrijdag wel eens kijken
Op woensdag 29 oktober 2003 13:38 schreef EblijsiE het volgende:
Yo mensen, leuke tip van mijKoop even het engelse CUBE : 100% unofficial nintendo gamecube magazine NO.24 (nu in winkels, import, ¤10 bij bruna) en je krijgt er een demo discje bij met gratis freeloader
hoef je em iig niet over i-net te bestellen, je bent goedkoper uit, en je kan import games spelen
+ een jap demo van F-ZERO GX! naja, gameze....
quote:Nee, het is een FreeLoader die alleen werkt voor F-Zero JAP. Nix geen speelbare demo's hoor
Op woensdag 29 oktober 2003 13:38 schreef EblijsiE het volgende:
Yo mensen, leuke tip van mijKoop even het engelse CUBE : 100% unofficial nintendo gamecube magazine NO.24 (nu in winkels, import, ¤10 bij bruna) en je krijgt er een demo discje bij met gratis freeloader
hoef je em iig niet over i-net te bestellen, je bent goedkoper uit, en je kan import games spelen
+ een jap demo van F-ZERO GX! naja, gameze....
het is als je F-zero hebt, dan kan je de cheats die daar bij zitten gebruiken
wel duur boekje overigens...
quote:Doe je dat nou om mij te pijnigen?
Op woensdag 29 oktober 2003 13:55 schreef flappiewappie het volgende:
ik ga weer even VJ-en
nieuwe
cube en starfox gekocht in de winkel
niet minder dan 92,79
nu nog memcard, en andere games
quote:Gefeliciteerd! Koop een Gameboy Player
Op woensdag 29 oktober 2003 14:15 schreef kiw het volgende:
woei!
gisternieuwe
cube en starfox gekocht in de winkel
niet minder dan 92,79
nu nog memcard, en andere games
quote:Het domste en duurste wat je kunt doen als je SNES toppers wilt spelen is wel het kopen van een GBA player.
Op woensdag 29 oktober 2003 15:23 schreef BMH het volgende:[..]
Gefeliciteerd! Koop een Gameboy Player
dan kun je alle vele Snes toppers en natuurlijk alle Gameboy (color/advance) games spelen. Veel spellen liggen ook nog eens in de budget bakken.
quote:Spellen als Golden Sun, FF:TA, Advance Wars zijn perfect voor thuis hoor
Op woensdag 29 oktober 2003 15:51 schreef Kiff het volgende:[..]
GBA player is sowieso een lomp product, want gameboyspellen koop je omdat je ze overal wilt kunnen spelen
quote:Waarom verkopen de SNES poorten dan zo goed op de GBA? De snes is toch een console die je thuis moet spelen?
Op woensdag 29 oktober 2003 15:51 schreef Kiff het volgende:[..]
Het domste en duurste wat je kunt doen als je SNES toppers wilt spelen is wel het kopen van een GBA player.
Voor de helft van het geld koop je een complete SNES en SNES toppers koop je voor 5 keer zo weinig als dezelfde spellen als remake op de GBA.
GBA player is sowieso een lomp product, want gameboyspellen koop je omdat je ze overal wilt kunnen spelen; niet om aan je buis gekluisterd te zijn. Dat geld kun je dan beter in een goed Cube spel steken (of een 2dehands snesje).
Het maakt niet uit waar je een spel speelt, als je de game mooi vind, vind je het over al mooi.
Over mooi gesproken: Beyond Good And Evil klik
quote:live is vieuwtiful
Op woensdag 29 oktober 2003 14:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Doe je dat nou om mij te pijnigen?
quote:Inderdaad, na die 120 gulden weggegooid aan de Super Gameboy (wat een goed spel had ik daarvoor kunnen kopen!) koop ik inderdaad geen GBA player meer, geldklopperij.
Op woensdag 29 oktober 2003 15:51 schreef Kiff het volgende:
Het domste en duurste wat je kunt doen als je SNES toppers wilt spelen is wel het kopen van een GBA player.
Voor de helft van het geld koop je een complete SNES en SNES toppers koop je voor 5 keer zo weinig als dezelfde spellen als remake op de GBA.
GBA player is sowieso een lomp product, want gameboyspellen koop je omdat je ze overal wilt kunnen spelen; niet om aan je buis gekluisterd te zijn. Dat geld kun je dan beter in een goed Cube spel steken (of een 2dehands snesje).
quote:Je gaat me niet zeggen dat je een GBA spel net zo mooi als een NGC spel vindt.
Op woensdag 29 oktober 2003 16:01 schreef BMH het volgende:
Het maakt niet uit waar je een spel speelt, als je de game mooi vind, vind je het over al mooi.
quote:Ik heb me met de Super gameboy vroeger prachtig weten te vermaken, het gaf voor mij een hele nieuwe dinmensie aan spellen als Zelda, mario en tetris voor de gb
Op woensdag 29 oktober 2003 17:49 schreef speknek het volgende:[..]
Inderdaad, na die 120 gulden weggegooid aan de Super Gameboy (wat een goed spel had ik daarvoor kunnen kopen!) koop ik inderdaad geen GBA player meer, geldklopperij.
gvd. starfox zonder memcard is geen doen heb ik al gemerkt
quote:Er zijn veel GBA spellen die veel beter zijn dan Gamecube games hoor. Als je dit niet vind ben je een Graphics hoer.
Op woensdag 29 oktober 2003 17:50 schreef speknek het volgende:[..]
Je gaat me niet zeggen dat je een GBA spel net zo mooi als een NGC spel vindt.
quote:Dit gaat nergens over. Mooie spellen bestaan er op elk platform, want het gaat hier om mooi om te spelen en niet puur mooi om naar te kijken. Nu weer over de Cube en aanverwante zaken!
Op woensdag 29 oktober 2003 18:26 schreef BMH het volgende:[..]
Er zijn veel GBA spellen die veel beter zijn dan Gamecube games hoor. Als je dit niet vind ben je een Graphics hoer.
Ik heb zin in F-Zero GX! Morgen!
quote:vrijdag toch ?
Op woensdag 29 oktober 2003 18:43 schreef Kiff het volgende:[..]
Dit gaat nergens over. Mooie spellen bestaan er op elk platform, want het gaat hier om mooi om te spelen en niet puur mooi om naar te kijken. Nu weer over de Cube en aanverwante zaken!
metroid fusion en advanced wars op de tv spelen kan ik nog wel verstaan
want dan zijn echte toppers
Viewtiful Joe is binnen ! Vorig week gewonnen met de prijsvraag.
Bedankt FOK !!!!^O^
quote:Graag gedaan
Op woensdag 29 oktober 2003 19:26 schreef PietPrak het volgende:
Geweldig !!!!!!!!!Viewtiful Joe is binnen ! Vorig week gewonnen met de prijsvraag.
Bedankt FOK !!!!^O^
quote:Een originele??
Op woensdag 29 oktober 2003 19:40 schreef Retarded het volgende:
ja wel leuke game! voor 10 euro zeker niet misMaargoed, die memorycards he.. als ik een 'schud' dan hoor ik em een beetje rammelen.. kan dat kloppen??
quote:Lijkt me ook cool idd om dat weer eens op je tv te spelen. Geeft het oude snes gevoel terug
Op woensdag 29 oktober 2003 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Spellen als Golden Sun, FF:TA, Advance Wars zijn perfect voor thuis hoor
quote:AAh dat bedoel ik toch ook
Op woensdag 29 oktober 2003 18:43 schreef Kiff het volgende:[..]
Dit gaat nergens over. Mooie spellen bestaan er op elk platform, want het gaat hier om mooi om te spelen en niet puur mooi om naar te kijken. Nu weer over de Cube en aanverwante zaken!
quote:ja... 251 blocks... het kaartje wat contact maakt met de cube zit een beetje los..
Op woensdag 29 oktober 2003 19:53 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Een originele??
quote:Dan maar een Graphics hoer. Als je GBA spellen koopt die beter zijn dan je Gamecube spellen, dan koop je de verkeerde Gamecube spellen naar mijn mening.
Op woensdag 29 oktober 2003 18:26 schreef BMH het volgende:
Er zijn veel GBA spellen die veel beter zijn dan Gamecube games hoor. Als je dit niet vind ben je een Graphics hoer.
quote:hehe ik heb vandaag extreme g 3
Op woensdag 29 oktober 2003 20:14 schreef speknek het volgende:[..]
Dan maar een Graphics hoer. Als je GBA spellen koopt die beter zijn dan je Gamecube spellen, dan koop je de verkeerde Gamecube spellen naar mijn mening.
voor 27 euro ofzo
jesus wat een baggerzooi
morgen ruilen
quote:Ja, Advance Wars is beter dan Doshin ja
quote:Beetje drastisch he
quote:Ik heb precies hetzelfde
Op woensdag 29 oktober 2003 21:09 schreef Retarded het volgende:
Heb net het 1e level van Metroid Prime gespeeld.. ziet er wel mooi uit, maar volgens mij ben ik de enige die het maar een matig spel vind verder... controls zijn redelijk klote, maar daar kan ik wel aan wennen... Ik heb pas 1 level gespeeld, maar het 1e level heeft me iig niet gemotiveerd om verder te spelen...
Ik vind het onwijs mooi, sfeervol, geluid is erg mooi, effecten, alles. Alleen de controls zijn matig imho, en al dat scannen vind ik ook maar nix
Zelfde verhaal als met RE. Ik heb geen zin om uren te spelen om een beetje gewend te raken aan de controls
quote:zijn veel betere spellen dan MP, maar motivatie kwam bij mij ook wat later. Blijf het ook irritant vinden om dezelfde monsters weer te doden als je weer in een kamer komt waar je al geweest bent.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:09 schreef Retarded het volgende:
Heb net het 1e level van Metroid Prime gespeeld.. ziet er wel mooi uit, maar volgens mij ben ik de enige die het maar een matig spel vind verder... controls zijn redelijk klote, maar daar kan ik wel aan wennen... Ik heb pas 1 level gespeeld, maar het 1e level heeft me iig niet gemotiveerd om verder te spelen...
quote:Is bij mij ook zo, nog geen last meegehad iig
Op woensdag 29 oktober 2003 20:13 schreef Retarded het volgende:[..]
ja... 251 blocks... het kaartje wat contact maakt met de cube zit een beetje los..
de controls van RE waren in het begin wel flink irritant maar dat wende al vrij snel
quote:Jawel. Mijn neefje heeft een 3rd party big motha fokking controller
Op woensdag 29 oktober 2003 21:26 schreef Tain het volgende:
bestaan er trouwens grotere controllers dan de standaard controller?
quote:ligt eraan hoe groot natuurlijk, maar standaard xbox controller is perfect. De s controller alweer te klein...
Op woensdag 29 oktober 2003 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Jawel. Mijn neefje heeft een 3rd party big motha fokking controller
Maar das nix hoor vind ik
quote:Resident Evil heeft wel meer mijn aandacht gekregen vanwege de sfeer die het spel brengt... ik schijt gewoon 7 kleuren in mn broek als ik dat spel ga spelen
Op woensdag 29 oktober 2003 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb precies hetzelfde
Ik vind het onwijs mooi, sfeervol, geluid is erg mooi, effecten, alles. Alleen de controls zijn matig imho, en al dat scannen vind ik ook maar nix
Zelfde verhaal als met RE. Ik heb geen zin om uren te spelen om een beetje gewend te raken aan de controls
quote:De standaard Xbox controller is ECHT te groot voor mijn kleine handjes
Op woensdag 29 oktober 2003 21:29 schreef Tain het volgende:[..]
ligt eraan hoe groot natuurlijk, maar standaard xbox controller is perfect. De s controller alweer te klein...
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb precies hetzelfde
Wat een Mod
Niet eens overwegkunnen met RE en MP tsssssssssssss
ben je alleen wat aan het plage
Vraagjes ...
Geeft de Gameboy player SNES kwaliteit? Want als ik SNES rommetjes op de pc vergelijk met GBA rommetjes (allebei fullscreen) dan ziet de GBA er fullscreen gewoon niet uit.
quote:Mietje
Op woensdag 29 oktober 2003 21:33 schreef Retarded het volgende:[..]
Resident Evil heeft wel meer mijn aandacht gekregen vanwege de sfeer die het spel brengt... ik schijt gewoon 7 kleuren in mn broek als ik dat spel ga spelen
![]()
Eff bang make:
[Dit bericht is gewijzigd door HomerJ op 29-10-2003 21:53]
quote:GBA Player heerst. Serieus waar, erg mooie kwaliteit !
Op woensdag 29 oktober 2003 21:42 schreef Young_David het volgende:
Geeft de Gameboy player SNES kwaliteit? Want als ik SNES rommetjes op de pc vergelijk met GBA rommetjes (allebei fullscreen) dan ziet de GBA er fullscreen gewoon niet uit.
quote:Klopt, ook op een grote tv.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
GBA Player heerst. Serieus waar, erg mooie kwaliteit !
quote:Hang die emu maar eens aan je TV uitgang, je merkt ineens geen verschil meer.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:42 schreef Young_David het volgende:
De Cubecontroller is gewoon de beste die er is. Ik houd ook helemaal niet van die grote dingen. Ik heb nog een tweede onofficiele controller maar die is gewoon echt niet fijn (voor de bezoek).
Vraagjes ...
Overigens ligt het ook aan je emulator.
En de GBA player heeft 3 beeldscherm instellingen om randjes af te werken. Best goed te doen.
quote:Een van de beste games op Cube
Op woensdag 29 oktober 2003 21:43 schreef HomerJ het volgende:[..]
Mietje
Eff bang make:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Met jou kan ik praten
Op woensdag 29 oktober 2003 22:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Een van de beste games op Cube
Wat sommigen van jullie zeggen zijn precies de zelfde opmerkingen als Xbox bezitters over ps2 of Gamecube games zeggen.
quote:Nee. Je kan GBA en Cube NIET met elkaar vergelijken
Op woensdag 29 oktober 2003 22:09 schreef BMH het volgende:
Je kunt GBA games zeker wel vergelijken met Cube games. Alleen omdat de graphics en het geluid van een ander niveau is wil nog niet zeggen dat het spel ook daat werkelijk van een lager niveau is dan spellen op een ander systeem.Wat sommigen van jullie zeggen zijn precies de zelfde opmerkingen als Xbox bezitters over ps2 of Gamecube games zeggen.
Das toch een scheve redenatie Je moet wel binnen dezelfde categorie blijven denken.
quote:Beetje van het pad
Op woensdag 29 oktober 2003 22:09 schreef BMH het volgende:
Je kunt GBA games zeker wel vergelijken met Cube games. Alleen omdat de graphics en het geluid van een ander niveau is wil nog niet zeggen dat het spel ook daat werkelijk van een lager niveau is dan spellen op een ander systeem.
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 18:26 schreef BMH het volgende:
Graphics hoer.
Nog twee weken tot Mario Kart. En dat Resident Evil moet ik ook maar eens gaan aanschaffen.
quote:Waarom winnen die kut newbies alle mooie prijzen?
Op woensdag 29 oktober 2003 22:12 schreef Hellrazor het volgende:ik heb VJ ook biunnen via FOK!
quote:Je kunt de consoles niet (eerlijk) met elkaar vergelijken, maar de spellen wel.
Op woensdag 29 oktober 2003 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee. Je kan GBA en Cube NIET met elkaar vergelijkenWant dan zou je ook NES en Xbox met elkaar kunnen vergelijken volgens jou
quote:Nee... Zowieso niet qua graphics en geluid. En ook qua gameplay niet echt, omdat er dat verschil van 2 en 3D is
Op woensdag 29 oktober 2003 22:15 schreef chibibo het volgende:[..]
Je kunt de consoles niet (eerlijk) met elkaar vergelijken, maar de spellen wel.
quote:ah vandaar die wetenschappelijke uitleg.
Op woensdag 29 oktober 2003 22:19 schreef speknek het volgende:
*kuch* ik studeer game design, val mij bij.
Helaas heeft NL geen game industrie...
Sterkte, toekomstig dakloze...
quote:Gameplay is niet 2- of 3-D gebonden in mijn visie.
Op woensdag 29 oktober 2003 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee... Zowieso niet qua graphics en geluid. En ook qua gameplay niet echt, omdat er dat verschil van 2 en 3D is
quote:welles! ze maken lego racers!
Op woensdag 29 oktober 2003 22:20 schreef Khadgar het volgende:[..]
ah vandaar die wetenschappelijke uitleg.
Helaas heeft NL geen game industrie...
quote:Hee niet fucken met A2 racer huh?
Op woensdag 29 oktober 2003 22:20 schreef Khadgar het volgende:
ah vandaar die wetenschappelijke uitleg.Helaas heeft NL geen game industrie...
quote:Nou, er zit toch een extra dimensie bij in 3 D. Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me uitstekend met zowel 2 als 3D. Maar het is wel degelijk een verschil
Op woensdag 29 oktober 2003 22:20 schreef chibibo het volgende:[..]
Gameplay is niet 2- of 3-D gebonden in mijn visie.
quote:Dat klopt ook wel ja. Soundtracks van oude Square games heersen nog steeds
Wat graphics en geluid betreft moet ik je wel enigszins gelijk geven (alhoewel goede muziek niet afhankelijk is van de hardware).
quote:Ja, die derde, geloof ik.
Op woensdag 29 oktober 2003 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, er zit toch een extra dimensie bij in 3 D.
quote:Dat klopt tot op zekere hoogte (2D gameplay in een 3D omgeving?), maar de Gamecube is net zo goed in staat 2D omgevingen te produceren als de Gameboy.
Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me uitstekend met zowel 2 als 3D. Maar het is wel degelijk een verschil
quote:Tegen de soundtrack van Mega Man 2 kunnen weinig 32-, 64- of 128-bitters op.
Dat klopt ook wel ja. Soundtracks van oude Square games heersen nog steeds
quote:Ik wil de mijne nog kwijt... Voor 20 euro stuur ik hem op, of ruilen voor een spel dat ik wel begrijp
Op woensdag 29 oktober 2003 22:14 schreef chibibo het volgende:En dat Resident Evil moet ik ook maar eens gaan aanschaffen.
quote:Waar?
Op donderdag 30 oktober 2003 01:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
THPS4 en Crazy Taxi gekocht voor 15 euro. Dit weekend eens lekker uitproberen.
quote:15 euro per stuk, that is.
Op donderdag 30 oktober 2003 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Waar?
Maar bij de Intertoys. Ze hadden ook nog wel meer goedkope spellen liggen.
quote:Dat snap ik
Op donderdag 30 oktober 2003 01:07 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
15 euro per stuk, that is.
quote:Morgen even kijken dus. Thnx.
Maar bij de Intertoys. Ze hadden ook nog wel meer goedkope spellen liggen.
quote:T was een beetje weird dat THPS3 er ook voor 15 euro lag. Maar goed, ik vind het best.
Op donderdag 30 oktober 2003 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat snap ik
[..]Morgen even kijken dus. Thnx.
Hoewel ik wel weer in een deuk lag van Rocky voor 15 pleuro. Elkaar een beetje bont en blauw slaan in de Boxring. Vind het eerlijk gezegd één van de betere Boxspellen ooit uitgebracht.
Maar goed ieder z'n eigen meuk
Toch maar effe sparen voor Soul Calibur II en Mariokart Double Dash
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 30-10-2003 01:23]
quote:Crazy Taxi wilde ik al jaren hebben (heb het ook op de arcade vrij vaak gedaan) maar vond ik nog te duur. En THPS2 heb ik veel op de PC gedaan, dus 4 laat ik dan niet liggen voor 15 euro.
Op donderdag 30 oktober 2003 01:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zou THPS3 en Crazy Taxi niet eens kopen voor die 15 pleuro...
Heb ze geleend, maar wat een baggerspellen zeg
Maar goed ieder z'n eigen meuk
En ach, SC2 is niet echt mijn genre. FzeroGC lijkt me wel heel leuk, dus als ik ergens voor ga sparen wordt het die.
Zit meer uur in dan bijv Luigi's Mansion.
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 30-10-2003 07:21]
quote:RE remake is de beste RE die ik ken. Heb je het al gespeeld op PSone of nog zelfs helemaal niet ? Tis een musthave
Op woensdag 29 oktober 2003 22:14 schreef chibibo het volgende:[..]
![]()
Nog twee weken tot Mario Kart. En dat Resident Evil moet ik ook maar eens gaan aanschaffen.
quote:Kan je je signature aanpassen, grats!
Op woensdag 29 oktober 2003 22:12 schreef Hellrazor het volgende:ik heb VJ ook biunnen via FOK!
quote:Ben erg benieuwd ! Het spel was uitgesteld toch ?
Op donderdag 30 oktober 2003 09:07 schreef ReSiever het volgende:
Even een paar Metal Gear Solid Screens.. Ze komen uit een preview op GameQube.nl[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Yep helaas wel
Op donderdag 30 oktober 2003 09:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ben erg benieuwd ! Het spel was uitgesteld toch ?
Must have it!!!!!!
Hebben nu al 12 mensen gezegd, als je mario kart hebt gaan we wel eff spele hé?
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 09:29 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan nie wachten op Mario kart,Must have it!!!!!!
quote:Cool dat er ook veel meer diepte en afwisseling in de levels zit,... omhoog en omlaag enzo,... die screen heerst
Op donderdag 30 oktober 2003 09:29 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan nie wachten op Mario kart,Must have it!!!!!!
quote:F-zero gaat te hard vind ik
Op donderdag 30 oktober 2003 09:35 schreef gamecube_master het volgende:
wie gaat er f-zero GX halen? hij komt toch vandaag uit?
ik ga eerst mario kart: DD halen en daarna misschien f-zero want ik ben bang als ik eenmaal mario kart: DD heb gehaald ik f-zero weg leg voor een hele lange tijd, dat heb ik ook gedaan met resident evil zero
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 09:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
F-zero gaat te hard vind ik
Mwah ik ga hem toch niet kopen,
Mario kart heb ik al betaald,
Nog wat geld voor Star wars 3 of VJ
Enne met kerst krijg ik er nog een
Zijn trouwens 10 Gameboy players weer beschikbaar op Nintendo.nl
[Dit bericht is gewijzigd door HomerJ op 30-10-2003 09:47]
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 09:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga denk ook maar MK:DD kopen
quote:Godver
Op donderdag 30 oktober 2003 09:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga denk ook maar MK:DD kopen
Vandaag dus Metroid en Resident Evil even omruilen... denk dat ik ga voor F-zero.. maar week nog niet zeker.. Worms 3D komt ook uit vandaag (of gister), en dat is natuurlijk ook fun!
Verder wil ik de volgende games ook nog hebben:
- Super Smash Bros Melee
- Viewtiful Joe
- Mario Party 4
- Luigi's Mansion of Super Mario Sunshine
en dan Mario Kart natuurlijk
Wat een spel zeg, tranen in mijn ogen na 1 race gisteravond laat...
En ja dat kwam door de snelheid
quote:gaat het echt zo hard? Vink wel leuk
Op donderdag 30 oktober 2003 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
F-Zero ROELEERTWat een spel zeg, tranen in mijn ogen na 1 race gisteravond laat...
En ja dat kwam door de snelheid
quote:Ik moet het echt eerst nog eens spelen hoor.. Kweet het nie of ik deze wel wil
Op donderdag 30 oktober 2003 10:55 schreef Retarded het volgende:[..]
gaat het echt zo hard? Vink wel leuk
Ook veel kurkentrekkers en loopings?
quote:Het gaat me te hard. De ene vind het leuk om een baan uit zijn hoofd te leren en de ander niet.
Op donderdag 30 oktober 2003 10:57 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Ik moet het echt eerst nog eens spelen hoor.. Kweet het nie of ik deze wel wil
quote:Heb het op de GBA ook maar dat vind ik niet echt iets.. Het is leuk voor even. Maar ik heb Mario Kart ook al besteld dus dan beland fzero toch int stof...
Op donderdag 30 oktober 2003 11:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Het gaat me te hard. De ene vind het leuk om een baan uit zijn hoofd te leren en de ander niet.
![]()
quote:Dit zijn dus exclusief de multiplayer tracks waaronder er dus eentje plaats vindt op een Cube
MUSHROOM CUPLuigi Circuit
A relatively quiet start to the mayhem, the Luigi Circuit features long straights and speed boosting panels galore. Watch out for the Chain Chomp guarding the short cut! He's noisy and always hungry!Peach Beach
Princess Peach's favorite resort is also a sandy racing track with hazards galore! Dodge the Cataquacks and look out for the tide as you seek that elusive shortcut across the sandy bay!Baby Park
A deceptively straight-forward oval circuit set in a theme park complete with its own rollercoaster! You've got to make sure you take each corner just right and use your power-up items for maximum effect if you plan on winning this race!Dry Dry Desert
A wide and open track filled with ancient monuments and temples. There's no time for sight-seeing here as you'll be avoiding whirling tornados and escaping from quicksand in this fun desert-themed track.FLOWER CUP
Mushroom Bridge
One of Mushroom Kingdom's most famous landmarks! This track has plenty of room to maneuver...if you can avoid all the traffic that is. Keep your eyes open for mushroom carrying motors!Mario Circuit
A glorious circuit full of famous landmarks and characters. There's plenty of twists and turns on this course so be sure you've mastered your drifting skills!Daisy Cruiser
All aboard Daisy's luxury liner for a manic race above and below decks. Speed around the swimming pool and dining room, just don't hit any of the tables!Waluigi Stadium
Waluigi Stadium is an off-road track filled with bumps, mud and big jumps, and as if that isn't enough, you've also got to watch out for Piranha Plants and fireballs! This is one race that is definitely going to get dirty!STAR CUP
Sherbet Land
Don't let the ice and snow lull your senses, this is one treacherous course! Careless driving here will end in kart pileups and collisions with all sorts of nasties.Mushroom City
Avoid the late night traffic in downtown Mushroom City by choosing your route carefully and you're bound to come up in first place! Don't get lost in there.Yoshi Circuit
What could be better than a circuit in the shape of Yoshi? Not much! This circuit will really test your Mario Kart mettle with its tricky corners, bends and straights. You're going to have to push your kart to the limit if you want to finish in first place.DK Mountain
Shoot yourself to the top of DK Mountain using Donkey Cannon and hurtle down the side avoiding large boulders and gaping chasms. But once at the bottom, you're not safe yet, you've still got to cross the perilous rope bridge to get to the winning line.
spoiler:
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 30-10-2003 11:25]
quote:Ik zag ooit ook eens een plaatje van Bowsers Castle geloof ik dus die zal wel unlocked kunnen worden
Op donderdag 30 oktober 2003 11:13 schreef febster het volgende:
Tracks van Mario Kart DD
[..]Dit zijn dus exclusief de multiplayer tracks waaronder er dus eentje plaats vindt op een Cube
, en ik gok dat er ook nog wel het een en het ander te unlocken valt
spoiler:
http://www.mariokartdoubledash.co.uk/secrets-SPOILERS.shtml dit is een link naar wat er allemaal te unlocken valt
quote:Mario Golf morgen volgens tothegame
Op donderdag 30 oktober 2003 11:32 schreef ShadoW17 het volgende:![]()
Ow nog een vraagje wanneer koomen Mario Tennis en Mario Golf deze kant op?
quote:Morgen al!
Op donderdag 30 oktober 2003 11:39 schreef febster het volgende:[..]
Mario Golf morgen volgens tothegame
en Mario Tennis is nog steeds TBA voor beiden continenten...
[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 30-10-2003 11:41]
quote:spoiler:
Op donderdag 30 oktober 2003 11:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik zag ooit ook eens een plaatje van Bowsers Castle geloof ik dus die zal wel unlocked kunnen worden
quote:Yeps
Op donderdag 30 oktober 2003 11:40 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Morgen al!
quote:Staat toch niks op nintendo.nl van releasedate..
Op donderdag 30 oktober 2003 11:45 schreef febster het volgende:[..]
Yeps
(verbaasde mij ook..) ik zal eens even een lijstje maken van alle Cube games die voor Kerst uitkomen
kunnen die "nieuwelingen" ook een beetje zicht krijgen op wat er allemaal uitkomt enzo
Edit: Op nintendo.nl staat
quote:
Releasedatum 1e kw. 2004 Verwacht
[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 30-10-2003 11:52]
quote:Voor de nintendogames wel ja.
Op donderdag 30 oktober 2003 11:51 schreef speknek het volgende:
kijk jij daar?.
quote:Ik kom net 5 sterren tekort
Op donderdag 30 oktober 2003 12:08 schreef Wunk het volgende:
Voor degenen die 5000 sterren of meer hebben, er zijn nog 10 Gameboy players over in de catalogus... (en wat metroid dekselplaten, maar da's nie zo boeiend)
quote:Ben nog een RE maagd (alleen de film gezien).
Op donderdag 30 oktober 2003 08:13 schreef Chocobo het volgende:
RE remake is de beste RE die ik ken. Heb je het al gespeeld op PSone of nog zelfs helemaal niet ? Tis een musthave
Nou ja, in een grijs verleden heel even deel 2 gespeeld op de PSX (hooguit 30 seconden), maar dat was een gebrande kopie, dus die komt er bij mij niet meer in.
quote:ik heb nog wel sterren over... denk ik.. mail me anders even:
Op donderdag 30 oktober 2003 12:18 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Ik kom net 5 sterren tekort
daniel_cornelissen@Hotmail.com
quote:Ja en Metroid Plaatjes
Op donderdag 30 oktober 2003 12:34 schreef Retarded het volgende:
er zijn ook weer Zelda-discs te krijgen...
Die WILLEN we niet
De echte fans hebben die natuurlijk al...
quote:Heb je toegevoegd aan me msn lijst
Op donderdag 30 oktober 2003 12:28 schreef Retarded het volgende:[..]
ik heb nog wel sterren over... denk ik.. mail me anders even:
daniel_cornelissen@Hotmail.com
quote:Inderdaad die heb ik al
Op donderdag 30 oktober 2003 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja en Metroid Plaatjes
Die WILLEN we niet
EDIT:
JOEPIE DIT MIJN 1000e POST!
quote:maar die metroid plaatje kreeg je alleen bij de metroid pak
Op donderdag 30 oktober 2003 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja en Metroid Plaatjes
Die WILLEN we niet
en ik ga niet op zo'n plaatje bieden
ik heb pas sinds een week een GC , maar heb onderhand een stuk of 6 spellen :)Zelda , Super Smash brothers , Waverace , monkeyball ,f-zero en soul calibur 2.
Duurde wel langer dit keer, ik denk dat de mensen met echt veel sterren er nu grotendeels doorheen zijn en 't iets afkoelt de komende weken
quote:Ik heb de mijne gebietst bij de plaatselijke gamewinkel...
Op donderdag 30 oktober 2003 13:37 schreef ASSpirine het volgende:[..]
maar die metroid plaatje kreeg je alleen bij de metroid pak
en ik ga niet op zo'n plaatje bieden
quote:Kheb er 4590...
Op donderdag 30 oktober 2003 13:46 schreef Wunk het volgende:
En de catalogus is weer leeg (op de bonusdisc na dan)....Duurde wel langer dit keer, ik denk dat de mensen met echt veel sterren er nu grotendeels doorheen zijn en 't iets afkoelt de komende weken
quote:ik 3.505 met nog 250 in de backup mocht 't echt nodig zijn 't zegel van m'n EU zelda te verbreken
Op donderdag 30 oktober 2003 13:47 schreef Khadgar het volgende:[..]
Kheb er 4590...
quote:Doe je goed
Op donderdag 30 oktober 2003 13:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
net F-Zero GX gehaald , na mijn werk meteen spelen die hapik heb pas sinds een week een GC , maar heb onderhand een stuk of 6 spellen :)Zelda , Super Smash brothers , Waverace , monkeyball ,f-zero en soul calibur 2.
Ga je ook Mario Kart halen over 2 weken?
Mijn lijstje post ik overigens in het volgende topic, dan wordt het iets meer gelezen
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 13:50 schreef febster het volgende:[..]
Doe je goed
Ga je ook Mario Kart halen over 2 weken?
Mijn lijstje post ik overigens in het volgende topic, dan wordt het iets meer gelezen
maak alvast een OP klaar dan
aan jou de eer
enne Roy, vroeger was er toch een topic die alle aankomende releases van alle consoles toonde
waar is dat naartoe gegaan?
quote:Lees de FAQ maar
Op donderdag 30 oktober 2003 13:54 schreef ASSpirine het volgende:[..]
maak alvast een OP klaar dan
aan jou de eerenne Roy, vroeger was er toch een topic die alle aankomende releases van alle consoles toonde
waar is dat naartoe gegaan?
quote:niet gezien, my bad
Op donderdag 30 oktober 2003 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Lees de FAQ maar
maar waarom verkopen zoveel winkels (volgens jullie) nu al F-zero dan ?
want het hoort morgen pas uit te komen...
quote:Was met Zelda toch ook? Worden eerder geleverd en de meeste winkels hebben blijkbaar schijt aan release dates
Op donderdag 30 oktober 2003 14:01 schreef ASSpirine het volgende:[..]
niet gezien, my bad
maar waarom verkopen zoveel winkels (volgens jullie) nu al F-zero dan ?
want het hoort morgen pas uit te komen...
Ah, interviews! De leuke dingen en geheimen die daaruit kunnen komen. Zo ook bij Nintendojo in een recentelijk interview met Denis Dyack. De man van Silicon Knight zei namelijk dat het bedrijf bezig is met een nieuwe game die een topper zal worden, doordat de makers ontzettend veel geleerd hebben van hun samenwerking met Shigeru Miyamoto en Hideo Kojima.
"(...) Dyack said that after MGS just watch out because Silicon Knights has some incredible work on the way. He said that hes learned so much from the creator of Metal Gear and Miyamoto that their next project is going to be a killer. He wouldnt comment if it would be on the next generation of consoles or this generation. I took the time to congratulate him on having the best Cube game thus far in Eternal Darkness."
We zijn heel erg benieuwd! We houden je natuurlijk op de hoogte!
quote:maar je weet niet of het dan een cube-excl is...
Op donderdag 30 oktober 2003 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
De makers van Eternal Darkness en de aankomende Metal Gear Solid: Twin Snakes zijn bezig met een geheim project!Ah, interviews! De leuke dingen en geheimen die daaruit kunnen komen. Zo ook bij Nintendojo in een recentelijk interview met Denis Dyack. De man van Silicon Knight zei namelijk dat het bedrijf bezig is met een nieuwe game die een topper zal worden, doordat de makers ontzettend veel geleerd hebben van hun samenwerking met Shigeru Miyamoto en Hideo Kojima.
"(...) Dyack said that after MGS just watch out because Silicon Knights has some incredible work on the way. He said that hes learned so much from the creator of Metal Gear and Miyamoto that their next project is going to be a killer. He wouldnt comment if it would be on the next generation of consoles or this generation. I took the time to congratulate him on having the best Cube game thus far in Eternal Darkness."
We zijn heel erg benieuwd! We houden je natuurlijk op de hoogte!
[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 30-10-2003 14:17]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |