Links naar vorige delen:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45
In yo face
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 09-10-2003 13:54]
quote:Wat dan?
Op donderdag 9 oktober 2003 10:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
MP is geen FPS
Het is een spel waarin je moet schieten, je krijgt verschillende steeds krachtigere wapens en je ziet het vanuit first person.
Voor mij is het dan toch echt een fps.
Ik heb zelf de spellen Smash Brothers Melee, Zelda Windwaker (limited ed, dus plus ocarina of time) en Metroid Prime.
Binnenkort ben ik van plan Soul Calibur 2 voor de GC cube te kopen en misschien F Zero GX, is er misschien een spel wat echt aan te raden is?
Ik ga definitly voor Mariokart:DD
quote:In de OP staat 44.
Op donderdag 9 oktober 2003 13:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tis deeltje 46 i.p.v 47. Niet te snel willen gaan hè
Pruts-mod.
quote:Soul Calibur is een goed keus. Verder heb ik veel fun gehad met Tony Hawk 3, was ok nog eens heel goedkoop
Op donderdag 9 oktober 2003 13:51 schreef Infernal het volgende:
Ok eerste vraag:Ik heb zelf de spellen Smash Brothers Melee, Zelda Windwaker (limited ed, dus plus ocarina of time) en Metroid Prime.
Binnenkort ben ik van plan Soul Calibur 2 voor de GC cube te kopen en misschien F Zero GX, is er misschien een spel wat echt aan te raden is?
Andere toppers in mijn ogen: TimeSplitters 2 en Monkey Ball
quote:Tis meer een adventure dan een shooter.
Op donderdag 9 oktober 2003 13:51 schreef erikh het volgende:[..]
Wat dan?
Het is een spel waarin je moet schieten, je krijgt verschillende steeds krachtigere wapens en je ziet het vanuit first person.
Voor mij is het dan toch echt een fps.
quote:Copy Past Koning Roy
Op donderdag 9 oktober 2003 13:53 schreef Strolie75 het volgende:[..]
In de OP staat 44.
Pruts-mod.
Ik heb ook Def Jam Vendetta, een Rapper-worstel-game van EA Big. Ook erg tof!
quote:1 voor single player, 2 voor multiplayer
Op donderdag 9 oktober 2003 13:55 schreef Henkmanz het volgende:
de Monkeyballs (een en twee) zijn echt geweldigIk heb ze allebei; en ze zijn allebei top!
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 09-10-2003 15:26]
quote:Resident evil
Op donderdag 9 oktober 2003 13:51 schreef Infernal het volgende:
Ok eerste vraag:Ik heb zelf de spellen Smash Brothers Melee, Zelda Windwaker (limited ed, dus plus ocarina of time) en Metroid Prime.
Wil ik ook wel maar met al die kewle spellen heb ik geen geld meer over
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:03 schreef HomerJ het volgende:
Resident evil
En ik kan baggerslecht tegen "enge" spellen, dus Resident Evil ligt me denk ik niet zo
Iemand anders nog die echt goeie spellen weet?
quote:Eternal Darkness is ook nog wel leuk (en goedkoop). Wel een beetje eng, maar lang niet zo als Resident Evil.
Op donderdag 9 oktober 2003 15:52 schreef Infernal het volgende:
Timesplitters heb ik al voor de ps2, Monkey Ball spreekt me niet zo aan van wat ik er van heb gezien.En ik kan baggerslecht tegen "enge" spellen, dus Resident Evil ligt me denk ik niet zo
Iemand anders nog die echt goeie spellen weet?
quote:Nee,.... vind het matig met de platformers,... hopelijk wordt Mario 128 wat
Op donderdag 9 oktober 2003 13:26 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Weet jij nog meer platformers ?
Want dat zijn tenminste de spellen waarmee je de meeste tijd doorbrengt![]()
Ik weet nog niet zeker of ik Billy the Hatcher moet kopen dus ja.
quote:Ik begin haast het idee te krijgen dat NOE zich toch wat aantrekt van alle klachten
Bron: gamer.nl
Nintendo heeft onlangs artwork vrijgegeven waarop een nieuwe Zelda bonus disk te bewonderen is. Deze Collector's Edition zal 4 klassieke Zelda games bevatten, te weten The Legend of Zelda, Zelda II: The Adventure of Link, The Legend of Zelda: Ocarina of Time en The Legend of Zelda: Majora's Mask, plus een demo van The Legend of Zelda: The Wind Waker. Aan het plaatje te zien zal je de nieuwe bonusdisk krijgen bij aankoop van een GameCube, maar mogelijk wordt de disk ook meegeleverd bij het nog te verschijnen Legend of Zelda: Tetra's Trackers. Vanaf wanneer deze disk in de winkel zal liggen is nog niet bekend gemaakt.
quote:Inderdaad, Nintendo is normaal DE spelcomputer voor platformgames, maar dat behoort zowat tot het verleden
Op donderdag 9 oktober 2003 16:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,.... vind het matig met de platformers,... hopelijk wordt Mario 128 wat
quote:Metroid Prime echt een topgame! (ps. kan niet wachten tot 2)
Op donderdag 9 oktober 2003 20:20 schreef Twizla het volgende:
Jongens, welke is beter metroid prime of super smash brothers melee?
quote:Ik heb Metroid nu +-30 uur gespeeld. Super Smash bros ben ik nu bijna bij me 400-ste potje Melee bezig
Op donderdag 9 oktober 2003 20:23 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Metroid Prime echt een topgame! (ps. kan niet wachten tot 2)
Heel wat langer gespeeld dan SSB:M
En de 17e is MP nog maar 32,99
quote:Ik heb metroid wel wat langer gespeeld en het heeft me meer kunnen boeie dan SSB:M
Op donderdag 9 oktober 2003 20:24 schreef BMH het volgende:[..]
Ik heb Metroid nu +-30 uur gespeeld. Super Smash bros ben ik nu bijna bij me 400-ste potje Melee bezig
. Dus daz bij mij wel wat langer. Speel het spel vooral als er wat vrinden op bezoek komen. OOOOh wat is dat altijd lachen
quote:Multiplayer is SSBM beter (logisch want MP heeft geen multiplayer)
Op donderdag 9 oktober 2003 20:27 schreef Twizla het volgende:
mmm twijfelend nu, dus ssbm is langer houdbaar, dus beter~?
quote:Wanneer komt die disk uit?
Op donderdag 9 oktober 2003 19:04 schreef kipknots het volgende:[..]
Ik begin haast het idee te krijgen dat NOE zich toch wat aantrekt van alle klachten
in verschillende speelgoedwinkel gaan kijken, of misschien zelfs de FRS
quote:ze hebben nog een maand tijd, ik vrees het ergste...
Op donderdag 9 oktober 2003 21:12 schreef ShadoW17 het volgende:
komt er bij MK-DD nou ook een bonus disc?
In de US wel maar in europa?
quote:MP zonder enige aarzeling in me
Op donderdag 9 oktober 2003 20:20 schreef Twizla het volgende:
Jongens, welke is beter metroid prime of super smash brothers melee?
Its also believed that Nintendo will make a number of announcements during the event; although we think well wait a little longer before describing this as yet another MegaTon event!
Were hoping for the unveiling of Mario 128; if the event passes by without any mention of the game then were willing to bet our copies of Pro Evo 3 that it will be held back for the GameCube successor.
* Chocobo hoopt op Mario 128 en dat die ook nog eens goed is
quote:Ik weet in ieder geval zeker dat jij en ik nog wel gaan genieten van Resident Evil 4 en Metroid Prime 2 en MGS TS
Op donderdag 9 oktober 2003 22:11 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendo houd o.a. 3 keer per week een press event waar een spectaculaire aankondiging wordt gedaan.
quote:En Mario Kart DD
Op donderdag 9 oktober 2003 22:13 schreef Chocobo het volgende:
Ik weet in ieder geval zeker dat jij en ik nog wel gaan genieten van Resident Evil 4 en Metroid Prime 2 en MGS TS
Het begint nu toch wel weer te kribbelen.
quote:Heb je hem ook al besteld voor 43,50 (incl verzend)
Op donderdag 9 oktober 2003 22:14 schreef Strolie75 het volgende:[..]
En Mario Kart DD
Het begint nu toch wel weer te kribbelen.
quote:Ik haal hem wel in de winkel.
Op donderdag 9 oktober 2003 22:24 schreef ShadoW17 het volgende:
Heb je hem ook al besteld voor 43,50 (incl verzend)
quote:Nee,...dat betekent dat die (voorlopig) niet los te koop is
Op donderdag 9 oktober 2003 22:34 schreef ASSpirine het volgende:
er staat "not for resale" op...
betekend dit soms dat we dat niet kunnen kopen
quote:desnoods neem je em van mij over als ik er nix aan vind.. (zit er dik in)
Op donderdag 9 oktober 2003 23:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,...dat betekent dat die (voorlopig) niet los te koop is
Maar als dat zo blijft dan koop ik het pakket wel compleet want ik MOET MM hebben voor de Cube
I'm not worthy!!
I'm not worthy!!
quote:Zie ik daar nou tintjes cell shading terugkomen in die blaadjes?
hoop plaatjesI'm not worthy!!
I'm not worthy!!
quote:Nee, hij word niet cel-sheded. Dat zijn gewoon 2d dingen die er lelijk uit zien bij screenshots. Is altijd zo. Ingame beweegt alles, dus dan is et wel goed.
Op vrijdag 10 oktober 2003 01:50 schreef HAL9000S het volgende:
ik weet het niet....je ziet er op meerdere pics terug, wel vaag iig...
quote:OMG
Op vrijdag 10 oktober 2003 01:35 schreef HAL9000S het volgende:
En het wordt nog lang wachten.......
I'm not worthy!!
I'm not worthy!!
quote:Zelfs voor 2D dingen ontberen ze de nodige texturemaps en gouraud shading. Het kan een onderdeel van het spel zijn (een of ander speciaal parasiet die je meeneemt), maar meer nog denk ik dat dat iets is wat nog niet af is; waar ze dus nog niet de juiste invulling voor gevonden hebben.
Op vrijdag 10 oktober 2003 08:08 schreef BMH het volgende:
Nee, hij word niet cel-sheded. Dat zijn gewoon 2d dingen die er lelijk uit zien bij screenshots. Is altijd zo. Ingame beweegt alles, dus dan is et wel goed.
Geef mij maar 2D metroid overigens, ik heb ze allemaal gespeeld en ben een enorme fan, maar MP kon me gewoon niet echt boeien. Sommige games blijven (persoonlijke mening uiteraard) -tig keer beter speelbaar en leuker in 2D.
quote:Doe mij ze maar allebei, MP is voor mij persoonlijk mischien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb en ik heb zelden een game meegemaakt die zo goed van 2D naar 3D is omgezet.Ben nu met Metroid Fusion bezig, en al die herkenbare dingen...echt tof....(M'n 1e 2d metroid pas, ben metroid n00b.)
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:37 schreef Zooi het volgende:,
,
. Ik heb Mario Sunshine gewonnen! Ben benieuwd.
,
,
.
Geef mij maar 2D metroid overigens, ik heb ze allemaal gespeeld en ben een enorme fan, maar MP kon me gewoon niet echt boeien. Sommige games blijven (persoonlijke mening uiteraard) -tig keer beter speelbaar en leuker in 2D.
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 10-10-2003 12:03]
quote:Gefeliciteerd
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:37 schreef Zooi het volgende:,
,
. Ik heb Mario Sunshine gewonnen! Ben benieuwd.
,
,
.
Denk ik
quote:*meldt
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik NFSU wel heel erg cool ga vinden![]()
quote:Das balen
Op donderdag 9 oktober 2003 23:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,...dat betekent dat die (voorlopig) niet los te koop is
Maar als dat zo blijft dan koop ik het pakket wel compleet want ik MOET MM hebben voor de Cube
Maar goed, kheb altijd nog Majora's Mask voor de N64
quote:hoe ver gaat het tweaken in dat spel? is dat tweaken dan ook eigen auto's ontwerpen (uiterlijk tunen) en sjit, of alleen motorisch?
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik NFSU wel heel erg cool ga vinden![]()
quote:Ik zou niet eens willen dat je aan die auto's kunt werken, is alleen maar klote.
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:22 schreef flappiewappie het volgende:[..]
hoe ver gaat het tweaken in dat spel? is dat tweaken dan ook eigen auto's ontwerpen (uiterlijk tunen) en sjit, of alleen motorisch?
Ze moeten wel kapot kunnen gaan maar dat je de volgende race dan weer met gewoon een hele auto begint zeg maar...
quote:Das ook een musthave verzamel item idd
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:38 schreef StarGazer het volgende:[..]
Das balen
Maar goed, kheb altijd nog Majora's Mask voor de N64
quote:Keurig netjes opgeborgen in doos met handleiding
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Das ook een musthave verzamel item idd
Doe hem zelf ook niet weg
Niet gekocht omdat ik dacht dat met die maan of zo en die tijd zo klote zou zijn. Leek me maar niks.
Maar ik hoor er hier wel allemaal goeie verhalen over
quote:Het is zeker een mooie aanwinst voor je N64 collectie. Alleen jammer dat ie vrij moeilijk te verkrijgen is. Jah bij nedgame voor 49,95 nieuw
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:58 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Nog nooit Majora's Mask gespeeld.Niet gekocht omdat ik dacht dat met die maan of zo en die tijd zo klote zou zijn. Leek me maar niks.
Maar ik hoor er hier wel allemaal goeie verhalen over
quote:Ja, viel mij ook tegen,
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:16 schreef BMH het volgende:
De eerste review van Rebel strike krijgt een 6.75!!! Hoe kan dit?
Maar eerst eff andere reviews wachten
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:34 schreef ASSpirine het volgende:
het is maar star wars hoor
quote:Inderdaad, sinds Lucasarts op alles wat rondloopt een Star Wars logo plakt is het hard achteruit gegaan met de games van die ontwikkelaar.
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:34 schreef ASSpirine het volgende:
het is maar star wars hoor
quote:I sense some hostility
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:24 schreef speknek het volgende:[..]
![]()
![]()
BANNEN DIE KLOOTHOMMEL
![]()
![]()
.
quote:voor dat geld valt alles wel mee
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:26 schreef PietPrak het volgende:
Ik heb net Medal of Honor gekocht voor 19,99. Voor dat geld valt tie niet tegen.
quote:Nee, zelfs voor 10 euro viel Jeremy McGrath Supercross Worlds me tegen. (10 euro nieuw bij de Bravo in Amsterdam)
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:38 schreef flappiewappie het volgende:[..]
voor dat geld valt alles wel mee
quote:waar als ik het vragen mag?
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:26 schreef PietPrak het volgende:
Ik heb net Medal of Honor gekocht voor 19,99. Voor dat geld valt tie niet tegen.
quote:*eens* die shooters vind ik ook niks
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Inderdaad, sinds Lucasarts op alles wat rondloopt een Star Wars logo plakt is het hard achteruit gegaan met de games van die ontwikkelaar.
quote:is dat een beetje leuk spel? ik zag hem laatst liggen voor 15 euro
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:25 schreef Kiff het volgende:
Hebben jullie misschien tips voor Crazy Taxi? Ik eindig altijd 22ste, class c of soms b license...
quote:ja, maar als je em bij een winkel haalt waar ie nog 200 is, kun je je geld vanaf de 17de terug vragen
Op zaterdag 11 oktober 2003 10:55 schreef Bloodmoon het volgende:
hmm..blijkbaar is de futurezone bij mij in de buurt er wel erg vroeg bij.
de zilveren limited edition NGC met zelda staat hier voor 150 (so much voor limited) en de gewone voor 99,-.
dacht dat het officeel pas op 17 oktober ofzo inging?
Ok, ik heb nu een Insider Accaunt bij IGN.com dus ga ik wat leuks posten hier:
Wat head-to-head screens:
Exclusief interview over Starcraft: ghost
Kep een exclusief interview over SC:ghost in een word bestand gezet, en je kunt em hier downloaden.
[edit]kep de lik gefixed [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 11-10-2003 13:24]
quote:echt waar?? Kan dat overal? Dus ook bij de Intertoys? en hoe gaat dat in zijn werk?
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:24 schreef BMH het volgende:[..]
ja, maar als je em bij een winkel haalt waar ie nog 200 is, kun je je geld vanaf de 17de terug vragen
.
quote:ik heb gehoort dat het bij mediamarkt kan. Maar natuurlijk niet als je je cube al weken hebt he.
Op zaterdag 11 oktober 2003 14:10 schreef Evad het volgende:[..]
echt waar?? Kan dat overal? Dus ook bij de Intertoys? en hoe gaat dat in zijn werk?
quote:Bij de intertoys voor 15 euro inderdaad, daar heb ik hem ook gekocht voor die prijs. Ik vind het een supercool spel! Voor dat geld zeker meenemen. Een tof spel om tussendoor te spelen of als je maar even tijd hebt.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:11 schreef flappiewappie het volgende:[..]
is dat een beetje leuk spel? ik zag hem laatst liggen voor 15 euro
Maar daar heb ik geen ggeld voor helaas, dat is al opzij gelegd
quote:Moet je eens bij de intertoys in de aanbiedingenbak kijken
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:03 schreef StarGazer het volgende:[..]
Het is zeker een mooie aanwinst voor je N64 collectie. Alleen jammer dat ie vrij moeilijk te verkrijgen is. Jah bij nedgame voor 49,95 nieuw
quote:mm, leuk vakantie spelletje
Op zaterdag 11 oktober 2003 14:46 schreef Kiff het volgende:[..]
Bij de intertoys voor 15 euro inderdaad, daar heb ik hem ook gekocht voor die prijs. Ik vind het een supercool spel! Voor dat geld zeker meenemen. Een tof spel om tussendoor te spelen of als je maar even tijd hebt.
quote:Die lijkt me ook cool ja
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:59 schreef HomerJ het volgende:
mij lijkt Simpsons: hit & run wel leuk,Maar daar heb ik geen ggeld voor helaas, dat is al opzij gelegd
naja heb ik iets om naar uit te kijken
quote:Ik zal je ouders mailen dat ze een hangslot op je cube doen
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:59 schreef flappiewappie het volgende:
klere zooi, kom er achter dat VJ net uit komt voor mijn PTA week...naja heb ik iets om naar uit te kijken
F-zero en worms 3d die een dag na elkaar uitkomen
word duur, en daarbij... ik heb niet kort daarna ook tentamens dacht ik
Miyamoto wasn't at the tokio game show, so he made a video were he talked about mgs, konami and shit. Heres a little quote from the video:
quote:Now to the interresting thing:
I think you'll be able to play this Metal Gear Solid for the Gamecube untill the disks(so the game is 2 disks) wear out.
quote:mmmmhhh. Is miyamote promoting MGS3 on the PS2, or is he saying there will be an other MGS game on the Gamecube?
To keep you busy until the next Metal Gear title is released.
For the full movie, click here
Toen ik mijn Gamecube kocht was dat puur voor The Windwaker, ik hield 1080 Avalanche in mijn achterhoofd. Nu wordt het langzaam koud buiten en komt 1080 eraan, bij het opzoeken van de releasedatum kwam ik SSX 3 tegen. Welke moet het worden?
of
Overigens, de mejuffrouw op de boxart van SSX 3 heeft een voet uit haar binding. Lijkt me niet bevorderlijk voor het snowboarden, is de game SSX 3 wel in zekere mate realistisch of is het een wannabe-game (zoals ze op de X-box horen?).
Nog wat screenshots, omdat snowboarden zo cool is:
1080 avalanche
SSX 3
quote:De ssx serie is echt alleen maar arcade snowboarden, ligt er dus maar net aan wat je wilt
Op zondag 12 oktober 2003 10:39 schreef XL het volgende:
Beste Kenners,Toen ik mijn Gamecube kocht was dat puur voor The Windwaker, ik hield 1080 Avalanche in mijn achterhoofd. Nu wordt het langzaam koud buiten en komt 1080 eraan, bij het opzoeken van de releasedatum kwam ik SSX 3 tegen. Welke moet het worden?
of
Overigens, de mejuffrouw op de boxart van SSX 3 heeft een voet uit haar binding. Lijkt me niet bevorderlijk voor het snowboarden, is de game SSX 3 wel in zekere mate realistisch of is het een wannabe-game (zoals ze op de X-box horen?).
Nog wat screenshots, omdat snowboarden zo cool is:
1080 avalanche
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]SSX 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Het zal wel allebei arcade-achtig zijn toch, ik kan me niet voorstellen dat een echt snowboardsimulatie commercieel interessant is. Bedoel je dat SSX minder realistisch is? Verliest het alleen realisme in snowboarders die voeten uit hun binding halen of kunnen de snowboarders ook 750 meter vliegen en 2000 meter hoog springen?
Op zondag 12 oktober 2003 10:49 schreef Tain het volgende:[..]
De ssx serie is echt alleen maar arcade snowboarden, ligt er dus maar net aan wat je wilt
quote:truukjes kunnen best overdreven zijn, hier meer plaatjes en een filmpje
Op zondag 12 oktober 2003 10:52 schreef XL het volgende:[..]
Het zal wel allebei arcade-achtig zijn toch, ik kan me niet voorstellen dat een echt snowboardsimulatie commercieel interessant is. Bedoel je dat SSX minder realistisch is? Verliest het alleen realisme in snowboarders die voeten uit hun binding halen of kunnen de snowboarders ook 750 meter vliegen en 2000 meter hoog springen?
quote:Met ssx kun je behoorlijk ver vliegen ja.
Op zondag 12 oktober 2003 10:52 schreef XL het volgende:[..]
Het zal wel allebei arcade-achtig zijn toch, ik kan me niet voorstellen dat een echt snowboardsimulatie commercieel interessant is. Bedoel je dat SSX minder realistisch is? Verliest het alleen realisme in snowboarders die voeten uit hun binding halen of kunnen de snowboarders ook 750 meter vliegen en 2000 meter hoog springen?
quote:
To: Strolie75Your order for "Tiger Woods PGA Tour 2004" has been received.
Thank you for ordering with http://www.play.com.
Please check the following order Information:
Order Reference : xxxxxxx
Item : Tiger Woods PGA Tour 2004
Price : #32.99
Quantity : 1
Delivery Cost : Free
Payment : Credit Card
Hij staat nu beneden in de kamer, en ik doe er te weinig mee.
Dat komt ook omdat mijn zusje regelmatig TV zit te kijken als ik tijd heb om te gaan gamen.
ik moet zelda en metroid prime nog uitspelen
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 11:19 schreef speknek het volgende:
zoals vallende stalagtieten
1080 gaat het dus worden, is tenminste ook een 'echt' nintendo product!
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:41 schreef XL het volgende:
quote:O, die
Op zondag 12 oktober 2003 14:44 schreef speknek het volgende:[..]
quote:ik denk eigenlijk eerder ijspegels ivm met de sneeuw waarover je board en dus de temperatuur daar onder de 0 moet zijn, waardoor kalk water, dat stalgtieten vormt, nooit naar beneden kan druipen en er zo dus geen stalgtieten ontstaan, maar ijspegels
Op zondag 12 oktober 2003 14:44 schreef speknek het volgende:[..]
Het idee is het zelfde als met de Xbox Tunnel van gamespy, dus zou het ook gaan werken met de Gamecube. Je laat via een programma op je computer je gamecube denken dat gamecubes over de hele wereld direct in jouw LAN zitten. Zo kun je gewoon lekker thuis tegen 15 andere gamers over de hele wereld Mario kart, star fox, 1080 (8spelers), kirby, enz spelen.
De betatest van Kirby gaat binnenkort van start. Als je mee wilt doen heb je de volgende dingen nodig:
quote:Jammer dat ik geen Linux heb, anders had ik kirby wel ff geimport en meegedaan met de test.
Requirements: All linux testers will need the following.
1) An AMD or Intel based linux box running on the same network as your GameCube.
2) GameCube
3) Copy of Kirby Air Ride (JPN)
4) Nintendo GameCube BroadBand adapter
5) BroadBand Connection
6) Instant Messanger of any kind (YIM, AIM, ICQ, or MSN).
quote:Voor meer info kun je naar deze website gaan.
This document serves as a starting point for developers interested in joining the Warp Pipe Project. The Warp Pipe Project is an open source development project that is aimed at empowering LAN-enabled GameCube games so they can be played over a WAN (the internet). This document contains, and links to, detailed information regarding the protocol Nintendo has chosen to use in order to allow the GameCube to play over a LAN. Furthermore, I have made available detailed information such as XML description files from two GameCube UPNP connections, detailed GameCube LAN packet information, and a video showing a GameCube LAN match.
Dus, binnenkort maar ff een potje Mario Kart tegen jullie spelen (hoewel samen op de bank toch leuker is).
Dus 1080 voor de cube ga ik zeker halen.
quote:En, gaan we nog keer Fok!-Lan-Mario-Kart-16-Spelers-Party doen?
Op zondag 12 oktober 2003 20:41 schreef flappiewappie het volgende:
woehoe! Fok! MK:DD cup comming up!
quote:Wie heeft er een groot huis?
Op zondag 12 oktober 2003 22:16 schreef HomerJ het volgende:[..]
En, gaan we nog keer Fok!-Lan-Mario-Kart-16-Spelers-Party doen?
quote:iemand heeft weinig zelfvertrouwen
Op zondag 12 oktober 2003 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil helemaal niet met meer dan 4 man tegelijk spelen... 3 man kan ik nog wel aan, maar 15 wordt me teveel
Donky Konga filmpje
Lijkt me toch best wel cool
quote:PROEST
Op zondag 12 oktober 2003 23:04 schreef ASSpirine het volgende:[..]
iemand heeft weinig zelfvertrouwen
quote:Wow
Op maandag 13 oktober 2003 02:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beyond Good and Evil[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg gaaf (arcade) golfspel. Ik heb het afgelopen weekend op de XBox gespeeld. Wat ik zo stoer vond is dat je aan allerlei tornooien kunt meedoen en overal verdien je geld mee. Dat geld kun je dan weer uitgeven in een Pro Shop of aan stats. Wat dat betreft lijkt het meer op Gran Turismo dan op een golfspel! Ook erg leuk is dat je met een tool je eigen speler zo kunt samenstellen dat hij nagenoeg perfect op jezelf lijkt.
En tenslotte kun je tegen een dikke sumoworstelaar spelen, dat gaf bij mij de doorslag.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 13-10-2003 13:35]
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 12:08 schreef Lexie het volgende:
Ik denk dat ik maar even wacht met Viewtiful Joe en Mario Kart, ik ga ze tweedehands kopen.
quote:same here
Op maandag 13 oktober 2003 12:35 schreef BMH het volgende:[..]
![]()
. Ik niet! Kep gespaart, en kan in november 9 games halen
quote:Niet lullig bedoeld, maar eehm... welke 9 games die nu/binnenkort uitkomen zijn allemaal dan t kopen waard volgens jou?
![]()
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:30 schreef febster het volgende:[..]
Niet lullig bedoeld, maar eehm... welke 9 games die nu/binnenkort uitkomen zijn allemaal dan t kopen waard volgens jou?
quote:MK:DD, 1080, F-zero, Viewtiful Joe, Worms 3D, Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike, True Crime: Streets of L.A., Tony Hawk Underground, Medal of Honor: Rising Sun, Pikmin 2, Need for Speed Underground, Conflict: Desert Storm 2, Metal Arms: Glitch In The System enz enz. Deze games komen in november uit (op f-zero na, die komt 31 october).
Op maandag 13 oktober 2003 13:30 schreef febster het volgende:[..]
Niet lullig bedoeld, maar eehm... welke 9 games die nu/binnenkort uitkomen zijn allemaal dan t kopen waard volgens jou?
quote:ik kan hem niet vinden
Op maandag 13 oktober 2003 14:57 schreef GameCube het volgende:
Wie iemand toevallig ook wanneer de nieuwe Prince of Persia op de gamecube komt?
quote:januari of februari, omdat Sony een exclusieve deal heeft voor 2003.
Op maandag 13 oktober 2003 14:57 schreef GameCube het volgende:
Wie iemand toevallig ook wanneer de nieuwe Prince of Persia op de gamecube komt?
quote:Ik zou willen dat ik in de verste verte zelfs nog maar een game zou kunnen halen
![]()
quote:Pluche geloof ik, voor de knuffelaars onder ons
Op maandag 13 oktober 2003 16:25 schreef flappiewappie het volgende:
in welke kleur kwam de voorkant van VJ allemaal uit?magenta en?
quote:Ik vraag niks, vraag alleen de site van het spel, die niet bestaat.
Op maandag 13 oktober 2003 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
We gaan hier GEEN antwoorden doorgeven van FP prijsvragen.
quote:Ik heb het ook niet over jou
Op maandag 13 oktober 2003 16:36 schreef StephanL het volgende:[..]
Ik vraag niks, vraag alleen de site van het spel, die niet bestaat.
2 posts boven je word erom gevraagd
quote:Waarom kijk je dan ook bij EA?
Op maandag 13 oktober 2003 16:32 schreef StephanL het volgende:
Waar op site van EA kan je wat vinden over het spel Viewtiful Joe, de nederlandse site kent hem niet eens
quote:Doet u mij die ook maar, dankuwel.
Op maandag 13 oktober 2003 13:48 schreef BMH het volgende:[..]
MK:DD, 1080, F-zero, Viewtiful Joe, Worms 3D, Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike, True Crime: Streets of L.A., Tony Hawk Underground, Medal of Honor: Rising Sun, Pikmin 2, Need for Speed Underground, Conflict: Desert Storm 2, Metal Arms: Glitch In The System enz enz. Deze games komen in november uit (op f-zero na, die komt 31 october).
quote:Sorry
Op maandag 13 oktober 2003 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
We gaan hier GEEN antwoorden doorgeven van FP prijsvragen.
quote:me 2
Op maandag 13 oktober 2003 16:43 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
Doet u mij die ook maar, dankuwel.
quote:maarja, moet je wel al dat spul wat je net opnoemt in huis hebben hé? en natuurlijk de ruimte
Op maandag 13 oktober 2003 17:03 schreef Kiff het volgende:
Naar aanleiding van het RGB kabel topic in V/A wilde ik nog even kwijt (voornamelijk aan Roy) dat ik ook via m'n stereo-apparatuur m'n geluid heb staan! M'n tv heeft echter een dedicated audio uitgang, die heb ik aan m'n mengpaneel gehangen en die hangt weer aan m'n versterker (400 watt). Op het mengpaneel staan twee brokken platenspeler. Het volume van spellen en muziek kan met het mengpaneel geregeld worden. M'n koptelefoon kan verder via de versterker :-)
Een RGB kabel met aparte audio-uitgang is dus zeker geen voorwaarde om met goed beeld én vet geluid te kunnen spelen!
quote:Mijn TV zit ook in mijn stereo voor geluid, maar als de Cube aangaat blijf ik dan via de stereo de tv-zender horen
Op maandag 13 oktober 2003 17:03 schreef Kiff het volgende:
Naar aanleiding van het RGB kabel topic in V/A wilde ik nog even kwijt (voornamelijk aan Roy) dat ik ook via m'n stereo-apparatuur m'n geluid heb staan! M'n tv heeft echter een dedicated audio uitgang, die heb ik aan m'n mengpaneel gehangen en die hangt weer aan m'n versterker (400 watt). Op het mengpaneel staan twee brokken platenspeler. Het volume van spellen en muziek kan met het mengpaneel geregeld worden. M'n koptelefoon kan verder via de versterker :-)
Een RGB kabel met aparte audio-uitgang is dus zeker geen voorwaarde om met goed beeld én vet geluid te kunnen spelen!
Het geluid uit de TV is dan wel Cube geluid. Daarom heb ik nu dit gedaan
quote:Da's op zich niet zo bijzonder hoor. De tv heb ik gratis gekregen, een van de platenspelers heb ik gevonden, het mengpaneel komt van het grofvuil en de andere platenspeler kostte 2 euro op de rommelmarkt. De versterker is een Technics die m'n vader 30 jaar geleden kocht.... En ruimte heb ik niet, tenzij je een kamer van 3 bij 3 ruim wilt noemen...
Op maandag 13 oktober 2003 17:05 schreef gamecube_master het volgende:[..]
maarja, moet je wel al dat spul wat je net opnoemt in huis hebben hé? en natuurlijk de ruimte
[edit]Niet leuk van mij[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 13-10-2003 18:49]
quote:*gaat prijsvraag op FP invullen*
Op maandag 13 oktober 2003 17:52 schreef BMH het volgende:
OOOh kijk, dit is een cool spel:-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 13-10-2003 19:12]
quote:niet doorvertellen he
Op maandag 13 oktober 2003 17:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
*gaat prijsvraag op FP invullen*
quote:My lips are sealed!
Op maandag 13 oktober 2003 17:57 schreef BMH het volgende:
niet doorvertellen he
quote:mmm, mijn VJ zit in een veel mooier rood hoesje.
OOOh kijk, dit is een cool spel:-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 13-10-2003 19:12]
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 17:09 schreef Kiff het volgende:[..]
Da's op zich niet zo bijzonder hoor. De tv heb ik gratis gekregen, een van de platenspelers heb ik gevonden, het mengpaneel komt van het grofvuil en de andere platenspeler kostte 2 euro op de rommelmarkt. De versterker is een Technics die m'n vader 30 jaar geleden kocht.... En ruimte heb ik niet, tenzij je een kamer van 3 bij 3 ruim wilt noemen...
quote:amerikaans box dus
OOOh kijk, dit is een cool spel:
[Dit bericht is gewijzigd door Tain op 13-10-2003 18:51]
quote:Die is van Amerika, die bedoelen ze dus NIET
Op maandag 13 oktober 2003 18:37 schreef Tain het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 13-10-2003 18:53]
quote:nee ok, maar dan heb je nog steeds 3 of 4 boxcovers
Op maandag 13 oktober 2003 18:38 schreef BMH het volgende:[..]
[afbeelding]
Die is van Amerika, die bedoelen ze dus NIET
quote:verwijder em snel voor dat Notorious roy komt plz.
Op maandag 13 oktober 2003 18:39 schreef Tain het volgende:[..]
nee ok, maar dan heb je nog steeds 3 of 4 boxcovers
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 18:39 schreef Tain het volgende:[..]
nee ok, maar dan heb je nog steeds 3 of 4 boxcovers
[Dit bericht is gewijzigd door crash_bandicoot op 13-10-2003 18:51]
quote:Kom op niet doen!
Op maandag 13 oktober 2003 18:47 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
Ik verlaag mn kansen nu maargoed de kleur van de 2e cover die ze bedoelen is in europa *****
quote:hahaha ok dan niet het was wel goed he``
Op maandag 13 oktober 2003 18:50 schreef BMH het volgende:[..]
Kom op niet doen!
quote:BMH kan je de quote ook even veranderen met die 2x [afbeelding] erin?
Op maandag 13 oktober 2003 18:50 schreef BMH het volgende:[..]
Kom op niet doen!
quote:gedaan.
Op maandag 13 oktober 2003 18:52 schreef Tain het volgende:[..]
BMH kan je de quote ook even veranderen met die 2x [afbeelding] erin?
quote:als je opgelet had dan wist je het al
Op maandag 13 oktober 2003 18:52 schreef Tain het volgende:[..]
BMH kan je de quote ook even veranderen met die 2x [afbeelding] erin?
quote:mijn post 18:52, zijn edit 18:53
Op maandag 13 oktober 2003 18:54 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
als je opgelet had dan wist je het al
http://www.totalvideogames.com/?section=Read%20Reviews&id=826&gameid=2875&format=000008
quote:
Sound
The sound effects are particularly strong 92/100
Graphics
The games visuals are one of the most impressive parts and certainly stand out from the crowd, with stunning animation that's second to none and amazing special effects. 95/100
Gameplay
Brilliant, the combat system is the best we've seen in ages, whilst the games levels have been brilliantly designed. 95/100
Originality
Although side-scrollers are nothing new, Viewtiful Joe reinvents the genre with some innovative concepts and brilliant execution. 94/100
Lastability
Viewtiful Joe is tough and will keep you going for a considerable time, particularly on the harder difficulty seetings. 90/100
Overall
Viewtiful Joe is easily a candidate for Game of the Year; it merges stlyle and substance together perfectly in an addictive title that will have older gamers screaming for joy. Get this game now... 9/10
quote:bij HAL9000S en bij Strolie75 krijg je nog steeds de eerste te zien
Op maandag 13 oktober 2003 18:53 schreef BMH het volgende:[..]
gedaan.
quote:Idd. veel de moeite waard, helaas ligt pikmin 2 pas in mei de winkels
Op maandag 13 oktober 2003 13:48 schreef BMH het volgende:[..]
MK:DD, 1080, F-zero, Viewtiful Joe, Worms 3D, Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike, True Crime: Streets of L.A., Tony Hawk Underground, Medal of Honor: Rising Sun, Pikmin 2, Need for Speed Underground, Conflict: Desert Storm 2, Metal Arms: Glitch In The System enz enz. Deze games komen in november uit (op f-zero na, die komt 31 october).
Ik heb ook gespaard, voor 3 spellen maar dat boeit nie
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 17:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
*gaat prijsvraag op FP invullen*
quote:
Roy,De sterrencatalogus krijgt vanaf nu met regelmaat een update. We vermelden bewust niet het tijdstip, omdat we dan het risico lopen dat onze site crasht.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
quote:vraag ff wanneer ie opnieuw word geupdate. Vertel er maar bij dat je dit niet gaat posten op het FOK! forum
Op maandag 13 oktober 2003 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
quote:Kijk maar op de FP. Is een prijsvraag. En er lopen mensen het te verkloten hier.
Op maandag 13 oktober 2003 19:20 schreef HAL9000S het volgende:
Wtf was dat geouwhoer met dat VJ hoesje nou
We zijn hier NIET om antwoorden te geven. Levert een note op. 2 notes een ban.
quote:Jeeeeeeee
Op maandag 13 oktober 2003 19:22 schreef BMH het volgende:
Owh vet. IGN heeft nieuwe filmpjes van Donkey Konga, Wario Ware & Pokemon Coloseum! Vooral Pokemon's adventure mode ziet er veel belovend uit
quote:oh dus ik heb net op tijd de edit gebruikt dan?
Op maandag 13 oktober 2003 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Kijk maar op de FP. Is een prijsvraag. En er lopen mensen het te verkloten hier.
We zijn hier NIET om antwoorden te geven. Levert een note op. 2 notes een ban.
quote:Mario Party??
Op maandag 13 oktober 2003 19:21 schreef Lexie het volgende:
Mijn buttonbashrecord heb ik aangescherpt tot 107 keer in 10 seconden.
quote:Ja
Op maandag 13 oktober 2003 19:25 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Mario Party??
quote:Das oud nieuws Gijs
Op maandag 13 oktober 2003 19:26 schreef gijsje79 het volgende:
Prijsverlaging.
Voor diegene die nog geen game Cube hebben.
Ik denk dat je dit wel leuk zult vinden en voor de GameCube zul je al vanaf 17 Oktober naar de winkel kunnen rennen.
want hij gaat 99 Euro kosten.
Bron: Game Quest
quote:
Prijsverlaging.
Ik denk dat je dit wel leuk zult vinden en voor de GameCube zul je al vanaf 17 Oktober naar de winkel kunnen rennen.
spuit 11
quote:wahhahaha
Prijsverlaging.
want ik ben nu aan het twijfelen of het over de kleur van zijn pakje is, want ik weet dat Joe 2 kleuren heeft van kleren als er iets gebeurd...
en 1 daarvan is rood (Magenta) en die anders is ...
Dus ff verduidelijken, misschien zoek ik het te ver
quote:De komende must-haves dus.
Op maandag 13 oktober 2003 19:22 schreef BMH het volgende:
Owh vet. IGN heeft nieuwe filmpjes van Donkey Konga, Wario Ware & Pokemon Coloseum! Vooral Pokemon's adventure mode ziet er veel belovend uit
*zet trailer van MGS nog maar eens aan*
quote:Weet iemand al wat het x produkt is wat nintendo uit gaat brengen stond een stuk over in de power unlimited
Op maandag 13 oktober 2003 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Das oud nieuws Gijs
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
quote:
Maar lieve Nintendo... Jullie begrijpen het probleem dat ik aankaart
blijkbaar niet...Het gaat me niet zozeer om het niet melden van een update, maar om het feit
dat alles binnen een dag weg is en de prijzen zo hoog zijn.mvg Roy
quote:Prijzen hoog? Daz een beetje onaardig. Je krijgt de shit (als je geluk hebt) namelijk wel gratis he.
Op maandag 13 oktober 2003 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
quote:de trommels van donkey konga
Op maandag 13 oktober 2003 19:35 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
Weet iemand al wat het x produkt is wat nintendo uit gaat brengen stond een stuk over in de power unlimited
quote:--edit--
Op maandag 13 oktober 2003 19:51 schreef ASSpirine het volgende:
Kan nu ieamnd ff op mijn vraag antwoorden pls ?
quote:DAMN
Op maandag 13 oktober 2003 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boxart ja
nu moet ik maar hopen dat ik goed gok
VJ is voor mij geen must-have, maar zolang het gratis is
JA!! Kep de Title Song geript uit een IGN filmpje:
Download hem HIER!
Om 20:55 is ie klaar met uploaden
quote:2,99 MB in 4 sec
Op maandag 13 oktober 2003 20:51 schreef BMH het volgende:
Download nu de Tales Of Symphonia title songJA!! Kep de Title Song geript uit een IGN filmpje:
Download hem HIER!
quote:psst... zoek eens op cubezone
Op maandag 13 oktober 2003 19:57 schreef ASSpirine het volgende:[..]
DAMN
nu moet ik maar hopen dat ik goed gok
VJ is voor mij geen must-have, maar zolang het gratis is
Of was ik al te laat?
In Engeland is de prijsverlaging van de GameCube sinds afgelopen zaterdag al een feit, terwijl de rest van Europa tot aanstaande zaterdag moet wachten. In Engeland kost een GameCube nu 79 pond, omgerekend zo'n 99 euro dus (hetzelfde als wat wij vanaf aanstaande zaterdag ervoor hoeven te betalen).
Nintendo in Engeland heeft vol trots een persbericht vrijgegeven vandaag waarin het aangeeft dat de verkopen van GameCube-consoles met 400% zijn gestegen! En dat in de eerste 2 dagen van de nieuwe prijs...
Meer over dit goede nieuws lees je in het persbericht:
The NINTENDO GAMECUBE has gone down a storm with British gamers on the first weekend of its new price of around £79, as sales of the console have risen by 400% in the first two days alone.
Excited fans arrived in store early to get their hands on the NINTENDO GAMECUBE, the only truly dedicated home video games console, eager to take advantage of the great new price of the console and exclusive games such as Metroid Prime and Super Mario Sunshine.
Comments David Yarnton, General Manager of Nintendo UK: "The new price for NINTENDO GAMECUBE is great news for everyone, ensuring the console and our great range of software is available to all. The NINTENDO GAMECUBE library of games are unbeatable, and with all the major players developing exclusive and unique games for our system, there has never been a better time than right now to enjoy NINTENDO GAMECUBE."
With the new price just in time for the festive season, the NINTENDO GAMECUBE is likely to top Christmas wish lists across the country, in addition to the range of games guaranteeing something for gamers of all ages. Whether they're into racing karts, futuristic vehicles, downhill boarding or epic sword battles, the NINTENDO GAMECUBE is the perfect entertainment package that continues to surprise and delight gamers all over the world!
The NINTENDO GAMECUBE will boast a library of over 200 games by Christmas, many of which are exclusive. Key games launching this Christmas include, from Nintendo: Mario Kart: Double Dash!!, Soulcalibur II, 1080 Avalanche, F-Zero GX and Mario Party 5. From third party publishers: Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike from Lucas Arts, Viewtiful Joe and P.N.03 from Capcom, Billy Hatcher and The Giant Egg from SEGA, FIFA Football 2004, Harry Potter: Quidditch World Cup, The Lord of The Rings: The Return of the King and Medal of Honor Rising Sun from EA, WWE Wrestlemania XIX from THQ and Tony Hawk's Underground from Activision. In the run up to Christmas 2003 players will see Nintendo hit top gear with some of the most anticipated games of the year.
So with such fantastic new games to come, coupled with the existing range of franchise favourites including Mario, Zelda and Metroid, there is a quality game to suit every taste. And with the new price of around £79 there has never been a better time to get into GameCube.
quote:Zoals ik al zei: Als consolemakers zijn het goden, maar van websites en servers hebben ze geen verstand
De sterrencatalogus krijgt vanaf nu met regelmaat een update. We vermelden bewust niet het tijdstip, omdat we dan het risico lopen dat onze site crasht.
edit: Overigens check ik het zonet nog even, en inderdaad de catalogus was weer aangevuld..
Momenteel zijn uitverkocht:
Rayman 3: Hoodlum Havoc (GBA)
Rayman 3: Hoodlum Havoc (GCN)
Mario-poster van Miyamoto
Metroid Prime-naamplaat
De zelda bonusdisc ligt er weer/nog
quote:Volgens mij maakt NOE helemaal niets. Die doen alleen wat marketing, logistiek en vertaalwerk lijkt mij. En qua marketing blijken ze kennelijk te menen om te moeten bezuinigen op serverkosten.
Op maandag 13 oktober 2003 21:27 schreef Wunk het volgende:[..]
Zoals ik al zei: Als consolemakers zijn het goden, maar van websites en servers hebben ze geen verstand
quote:kost dat zoveel om een server online te houden ?
Op maandag 13 oktober 2003 21:32 schreef Kiff het volgende:[..]
Volgens mij maakt NOE helemaal niets. Die doen alleen wat marketing, logistiek en vertaalwerk lijkt mij. En qua marketing blijken ze kennelijk te menen om te moeten bezuinigen op serverkosten.
quote:Mwoah behoorlijk ja. Reken even mee. Nintendo heeft een mooie kleurrijke site met VEEL plaatjes. En ze hebben VEEEEEEL users die er komen. Denk aan een sterrencatalogus hysterie. Denk dan eens hoeveel data er dan door dat lijntje moet. Dat is net zoiets als 10 dvd's tegelijk downloaden door een 56k6 modem lijntje.
Op maandag 13 oktober 2003 23:34 schreef ASSpirine het volgende:[..]
kost dat zoveel om een server online te houden ?
Dataverkeer kost voor hun misschien niet zoveel per MB, maar ze zetten er gruwelijk veel om.
quote:
[Nieuws] Gerucht: Nieuwe game Nintendo met Sega?
Ons geliefde Engelse tijdschrift NGC Magazine meldt deze maand opmerkelijk nieuws.Het Engelse NGC Magazine komt namelijk in hun geruchten sectie met een opmerkelijk berichtje. In het stukje wordt beweerd dat Miyamoto op dit moment samen bezig is met Yuji Naka (de man achter Sonic) aan een nieuw project. Volgens NGC gaat het niet om een spel met Mario en Sonic samen maar om een geheel nieuw project. Verder is er nog helemaal geen informatie hierover bekend. Als dit gerucht waar blijkt te zijn, hoor je het natuurlijk hier op CubeZone! Keep checkin'!
Nu nog samen consoles maken
quote:Ieuw, SEGA's Europese marketing was zelfs nog veel slechter.
Op dinsdag 14 oktober 2003 02:23 schreef Notorious_Roy het volgende:Nu nog samen consoles maken
quote:Edge Magazine heeft volgende maand een speciaal over SEGA, misschien dat daar meer nieuws in staat!
Op dinsdag 14 oktober 2003 02:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu nog samen consoles maken
quote:Ach dat valt ook best mee, als je 1 of 2 beetje redelijke servers neerzet, en daarvoor een caching proxy (netapp) die de load verdeelt en de meest opgevraagde traffic afvangt is het best te doen en ben je onder de tienduizend euro klaar..
Mwoah behoorlijk ja. Reken even mee. Nintendo heeft een mooie kleurrijke site met VEEL plaatjes. En ze hebben VEEEEEEL users die er komen. Denk aan een sterrencatalogus hysterie. Denk dan eens hoeveel data er dan door dat lijntje moet. Dat is net zoiets als 10 dvd's tegelijk downloaden door een 56k6 modem lijntje.Dataverkeer kost voor hun misschien niet zoveel per MB, maar ze zetten er gruwelijk veel om.
En voor 't dataverkeer hoef je het al helemaal niet te doen, want als je zo'n server voor alleen nederlanders in nederland neerzet en zelf met de grotere partners gaat 'peeren' betaal je alleen abonnomentskosten van een paar honderd euro/maand aan traffic..
Nintendo verkijkt zich op de hysterie die het in heel europa met zich meebrengt en heeft de site gecentraliseerd, natuurlijk erg makkelijk voor dingen als het registreren van sterren en voorkomen van fraude, maar dan zouden ze een iets groter vangnet moeten maken..
Als ze bijvoorbeeld de hoofdpagina met al die flitsende plaatjes en dynamische content elke minuut naar disk dumpen als een statische pagina en die aan de bezoekers serveren scheelt dat al een hele hoop trubbels
En een beetje colo provider die zo'n site onderhoud heeft de mogelijkheid hun IP op meerdere poorten van de switch/router onder te brengen, dus kun je stapelen met 1000 Mbit poorten voor net zo veel verkeer als je nodig hebt..
quote:Komt of wanneer is de US/ PAL release ?
Op maandag 13 oktober 2003 20:51 schreef BMH het volgende:
Download nu de Tales Of Symphonia title songJA!! Kep de Title Song geript uit een IGN filmpje:
Download hem HIER!
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 14-10-2003 09:19]
quote:Out: TBA
Op dinsdag 14 oktober 2003 09:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
Komt of wanneer is de US/ PAL release ?
Download de nieuwe versie van het liedje hier (de andere verwijder ik wegens dataverkeer)
quote:US ook nog niet joh
Op dinsdag 14 oktober 2003 09:20 schreef BMH het volgende:[..]
Out: TBA
quote:haha lachen!,
Op dinsdag 14 oktober 2003 09:34 schreef BMH het volgende:
Who are you video's! Te cool voor woorden!Download de eerste HIER
maar wat promoten ze nou eigenlijk? kon ik niet helemaal volgen
quote:De gamecube + de games.
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:36 schreef flappiewappie het volgende:[..]
haha lachen!,
maar wat promoten ze nou eigenlijk? kon ik niet helemaal volgen
Je ziet een kind op een auto springen in Metroid Prime style, je ziet anderen door pijpen heen springen Mario style, Je ziet die 2 op een metro lopen Resident Evil 0 style enz enz.
quote:
9.0 Presentation
Great production values, character designs, voice acting and humor -- Tak has style.
8.0 Graphics
Great detail, animation, and it looks like a Nickelodeon cartoon -- oh wait, it will be.
8.0 Sound
The music and voice acting are great, but the sound effects are minimal and get repetitive.
8.0 Gameplay
Standard platform fare infused with a unique style of animal based puzzles.
4.0 Lasting Appeal
You can unlock concept art if you 100% the game, but there's little reason to don the chicken suit again.
8.2 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
Download hier
quote:Ik ook
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Donky Konga word een geheide knaller![]()
! Ik zie me hier al zitten met vrienden, lekker drummen
![]()
btw... lees net op Gamerelease dit:
Final Fant.: Crystal Chronicle release: 12 November
kan toch niet kloppen?
quote:nee, dat kan inderdaad niet kloppen.
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:53 schreef Bloodmoon het volgende:
Star warsbtw... lees net op Gamerelease dit:
kan toch niet kloppen?
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:44 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Das de US release
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:53 schreef Bloodmoon het volgende:
Star warsbtw... lees net op Gamerelease dit:
kan toch niet kloppen?
quote:Mhhh dan al!! Dat word importen
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:52 schreef Chocobo het volgende:[..]
Das de US release
quote:Als die goed wordt komt mijn Freeloader ook uit de kast
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:04 schreef BMH het volgende:[..]
Mhhh dan al!! Dat word importen
quote:Ik heb me freeloader in me VJ hoesje
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Als die goed wordt komt mijn Freeloader ook uit de kast
quote:De box
Verhaal
In een wereld geteisterd door een plaag, zijn mensen afhankelijk van een gezegend kristal. Om het kristal sterk te houden zijn er Mirula Druppels nodig, deze druppels zijn alleen te vinden in een ver afgelegen kerker. Ieder jaar is het nodig om deze druppels uit de kerker te halen. Dit jaar is het jouw beurt, jij en drie andere vrienden krijgen deze opdracht op jullie gelegd. Je bent dus verantwoordelijk voor het overleven van je dorpsgenoten en hun manier van leven![/b]
[Dit bericht is gewijzigd door Bloodmoon op 14-10-2003 14:17]
Ik wacht nog steeds
De rest is troep
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:38 schreef speknek het volgende:
Het is eigenlijk sinds Zelda wel de invasion of the gays op de gamecube (viewtiful joe, die gozer van FF:CC). Nouja liberaal enzo.
quote:Het apparaat wordt ook niet voor niets in de volksmond gaycube genoemd!
Het is eigenlijk sinds Zelda wel de invasion of the gays op de gamecube (viewtiful joe, die gozer van FF:CC). Nouja liberaal enzo.
quote:Gaystation 2 hoor ik vaker.
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:09 schreef Kiff het volgende:[..]
Het apparaat wordt ook niet voor niets in de volksmond gaycube genoemd!
quote:hebbe hebbe hebbe
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:15 schreef Bloodmoon het volgende:
[afbeelding]
[..]De box
[afbeelding]Commercial 19 mb filmpje Japanse Trailer [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Ja, in ieder geval vaker dan fagbox.
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:10 schreef BMH het volgende:[..]
Gaystation 2 hoor ik vaker.
quote:Proest,... Zelda was ook zwaar gay idd,...... die piraten bv
Of die dansende fag bij die steen
quote:Respect graag!
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:49 schreef Chocobo het volgende:[..]
Proest,... Zelda was ook zwaar gay idd,...... die piraten bv
Of die dansende fag bij die steen
![]()
![]()
![]()
maar je hebt wel een klein beetje gelijk
quote:Heb zielsveel respect voor Zelda maar WW zoog een beetje vergeleken met zijn voorgangers
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:04 schreef StarGazer het volgende:[..]
Respect graag!
maar je hebt wel een klein beetje gelijk![]()
quote:Nee
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zegguh, weet iemand het antwoord op de prijsvraag van deze week?
quote:Ach ik speel ook dit deel weer met plezier
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heb zielsveel respect voor Zelda maar WW zoog een beetje vergeleken met zijn voorgangers
quote:lijkt me helemaal niks
Storyline:
Tetra, the leader of the pirates, has put forth a challenge! Link must race his way through various settings, collecting stamps from Tetra's pirate cohorts. To rise to the challenge, he will have to use all his exploration and navigation skills. Accepting this hefty task, players search for pirates placed strategically around Pirate Island and receive a stamp from each one as proof that they actually found them. Pirates must be found in the correct order, so players rely upon map information and hints provided by Tetra through the fabled Pirate's Charm. Up to four players compete to see how many stamps they can collect before time runs out.Features include:
Experience a new level of connectivity between Nintendo GameCube and Game Boy Advance. Compete against one another to prove your skills as trackers.Control four different colored versions of Link, from the Legend of Zelda series, including characters from The Legend of Zelda: The Wind Waker. Tetra, the young leader of the pirates, guides you as you race to gather stamps from her pirate followers.
Use the Game Boy Advance as a game screen and a controller, and race against up to three friends. Exclusive information appears on each player's screen, while Tetra guides the group along the way with cues that appear on Nintendo GameCube.
maar wat voor nut heb je er later nog aan?
voor 1 spel zoiets kopen lijkt me overdreven
een lightgun, dat kan ik nog snappen, er komen meestal ook verschillende van zo'n spellen uit
Mario kart: DD plaatjes
quote:Opgetieft met je plaatjes, ondertussen al zoveel plaatjes gezien dat ik dat spel al wil hebben
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.jeux-france.com/Affichage_News.php3?Id_news=1217Mario kart: DD plaatjes
quote:Wallie wallie
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:24 schreef speknek het volgende:
Over invasion of the gays gesproken. Leuk plaatje Lexie.
quote:Zal ik dan ook maar meteen een nieuw topic in elkaar prutsen?
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:57 schreef Lexie het volgende:[..]
Wallie wallie
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |