Links naar vorige delen:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45
In yo face
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 09-10-2003 13:54]
quote:Wat dan?
Op donderdag 9 oktober 2003 10:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
MP is geen FPS
Het is een spel waarin je moet schieten, je krijgt verschillende steeds krachtigere wapens en je ziet het vanuit first person.
Voor mij is het dan toch echt een fps.
Ik heb zelf de spellen Smash Brothers Melee, Zelda Windwaker (limited ed, dus plus ocarina of time) en Metroid Prime.
Binnenkort ben ik van plan Soul Calibur 2 voor de GC cube te kopen en misschien F Zero GX, is er misschien een spel wat echt aan te raden is?
Ik ga definitly voor Mariokart:DD
quote:In de OP staat 44.
Op donderdag 9 oktober 2003 13:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tis deeltje 46 i.p.v 47. Niet te snel willen gaan hè
Pruts-mod.
quote:Soul Calibur is een goed keus. Verder heb ik veel fun gehad met Tony Hawk 3, was ok nog eens heel goedkoop
Op donderdag 9 oktober 2003 13:51 schreef Infernal het volgende:
Ok eerste vraag:Ik heb zelf de spellen Smash Brothers Melee, Zelda Windwaker (limited ed, dus plus ocarina of time) en Metroid Prime.
Binnenkort ben ik van plan Soul Calibur 2 voor de GC cube te kopen en misschien F Zero GX, is er misschien een spel wat echt aan te raden is?
Andere toppers in mijn ogen: TimeSplitters 2 en Monkey Ball
quote:Tis meer een adventure dan een shooter.
Op donderdag 9 oktober 2003 13:51 schreef erikh het volgende:[..]
Wat dan?
Het is een spel waarin je moet schieten, je krijgt verschillende steeds krachtigere wapens en je ziet het vanuit first person.
Voor mij is het dan toch echt een fps.
quote:Copy Past Koning Roy
Op donderdag 9 oktober 2003 13:53 schreef Strolie75 het volgende:[..]
In de OP staat 44.
Pruts-mod.
Ik heb ook Def Jam Vendetta, een Rapper-worstel-game van EA Big. Ook erg tof!
quote:1 voor single player, 2 voor multiplayer
Op donderdag 9 oktober 2003 13:55 schreef Henkmanz het volgende:
de Monkeyballs (een en twee) zijn echt geweldigIk heb ze allebei; en ze zijn allebei top!
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 09-10-2003 15:26]
quote:Resident evil
Op donderdag 9 oktober 2003 13:51 schreef Infernal het volgende:
Ok eerste vraag:Ik heb zelf de spellen Smash Brothers Melee, Zelda Windwaker (limited ed, dus plus ocarina of time) en Metroid Prime.
Wil ik ook wel maar met al die kewle spellen heb ik geen geld meer over
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:03 schreef HomerJ het volgende:
Resident evil
En ik kan baggerslecht tegen "enge" spellen, dus Resident Evil ligt me denk ik niet zo
Iemand anders nog die echt goeie spellen weet?
quote:Eternal Darkness is ook nog wel leuk (en goedkoop). Wel een beetje eng, maar lang niet zo als Resident Evil.
Op donderdag 9 oktober 2003 15:52 schreef Infernal het volgende:
Timesplitters heb ik al voor de ps2, Monkey Ball spreekt me niet zo aan van wat ik er van heb gezien.En ik kan baggerslecht tegen "enge" spellen, dus Resident Evil ligt me denk ik niet zo
Iemand anders nog die echt goeie spellen weet?
quote:Nee,.... vind het matig met de platformers,... hopelijk wordt Mario 128 wat
Op donderdag 9 oktober 2003 13:26 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Weet jij nog meer platformers ?
Want dat zijn tenminste de spellen waarmee je de meeste tijd doorbrengt![]()
Ik weet nog niet zeker of ik Billy the Hatcher moet kopen dus ja.
quote:Ik begin haast het idee te krijgen dat NOE zich toch wat aantrekt van alle klachten
Bron: gamer.nl
Nintendo heeft onlangs artwork vrijgegeven waarop een nieuwe Zelda bonus disk te bewonderen is. Deze Collector's Edition zal 4 klassieke Zelda games bevatten, te weten The Legend of Zelda, Zelda II: The Adventure of Link, The Legend of Zelda: Ocarina of Time en The Legend of Zelda: Majora's Mask, plus een demo van The Legend of Zelda: The Wind Waker. Aan het plaatje te zien zal je de nieuwe bonusdisk krijgen bij aankoop van een GameCube, maar mogelijk wordt de disk ook meegeleverd bij het nog te verschijnen Legend of Zelda: Tetra's Trackers. Vanaf wanneer deze disk in de winkel zal liggen is nog niet bekend gemaakt.
quote:Inderdaad, Nintendo is normaal DE spelcomputer voor platformgames, maar dat behoort zowat tot het verleden
Op donderdag 9 oktober 2003 16:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,.... vind het matig met de platformers,... hopelijk wordt Mario 128 wat
quote:Metroid Prime echt een topgame! (ps. kan niet wachten tot 2)
Op donderdag 9 oktober 2003 20:20 schreef Twizla het volgende:
Jongens, welke is beter metroid prime of super smash brothers melee?
quote:Ik heb Metroid nu +-30 uur gespeeld. Super Smash bros ben ik nu bijna bij me 400-ste potje Melee bezig
Op donderdag 9 oktober 2003 20:23 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Metroid Prime echt een topgame! (ps. kan niet wachten tot 2)
Heel wat langer gespeeld dan SSB:M
En de 17e is MP nog maar 32,99
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |