abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:24:39 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13565187
Juist ja ! Deel 44 alweer !

Links naar vorige delen:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43

Games die we nog willen zien:

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_13565255
Ik ben wel benieuwd naar SSX 3. Gister een video preview op IGN bekeken en het ziet er erg gelikt uit.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_13565261
Dat waren toch die Cube Techdemo's?
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:28:32 #4
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13565275
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:27 schreef Khadgar het volgende:
Dat waren toch die Cube Techdemo's?
Yup, Mario 128 en de realistische Link.

Filmpjes van Mario 128 zijn super grappig trouwens

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_13565371
Die screenshot met Link en Ganondorf was toch al ver voor de release van TWW uitgegeven? Was volgens mij gewoon een teaser van Nintendo dat er een nieuwe zelda uitkwam. De volgende (echte) nieuwe zelda zal ovlgens mij pas op de volgende console van nintendo uitkomen.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:34:55 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13565398
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:33 schreef leejow het volgende:
Die screenshot met Link en Ganondorf was toch al ver voor de release van TWW uitgegeven? Was volgens mij gewoon een teaser van Nintendo dat er een nieuwe zelda uitkwam. De volgende (echte) nieuwe zelda zal ovlgens mij pas op de volgende console van nintendo uitkomen.
'
Nee, was Tech Demo. Alleen om te laten zien wat de Cube kan.

1080:

pi_13565401
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:33 schreef leejow het volgende:
Nee, in het prille begin, voor de release van de cube was er een zeer mooie techdemo van Link tegen een Skelet enzovoort.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:37:17 #8
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13565448
Reactie op de "Who are you" campagne van Ninty USA

Op IGN staat er meer, maar deze is het leukst

pi_13565558
op ebgames.com enzo staat ie al voor 99
PS2 PoWaH
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:45:04 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13565576
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:44 schreef ModKid het volgende:
op ebgames.com enzo staat ie al voor 99
Dat is ook de Amerikaanse prijs voor de console.
pi_13565746
Heeft iemand al die ietwat arrogante teleconference van Nintendo of America gelezen op IGN?

(kan hem helaas ff niet vinden )

[Dit bericht is gewijzigd door febster op 01-10-2003 10:56]

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:56:12 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13565805
Link Febster? Ik kan zo snel niet vinden welke je bedoelt?
pi_13565842
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Link Febster? Ik kan zo snel niet vinden welke je bedoelt?
Zie mijn edit... was een dag na die prijsverlaging... ging een beetje over de verkoopcijfers van de NGC/GBA SP en de toekomstige strategie enzo
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:59:02 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13565865
pi_13565877
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://cube.ign.com/articles/451/451444p1.html

Deze?

http://cube.ign.com/articles/451/451593p1.html

Deze

woensdag 1 oktober 2003 @ 11:01:00 #16
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13565905
Zou zo'n realistische Zelda ooit nog komen ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 11:02:31 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13565943
Lekker arogant ja Maar dat mag best een keer van Nintendo eigenlijk.
pi_13566503
Ik snap Nintendo Benelux niet. Als ze nou een beetje ballen hadden, dan waren ze gewoon met Nintendo USA meegegaan.

Poll: GCN prijzen omlaag, wat doe jij?

• Ik geef MEER uit aan games
  • Ik geef MINDER uit aan games
  • Ik geef HETZELFDE uit aan games

• Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
    pi_13566526
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Lekker arogant ja Maar dat mag best een keer van Nintendo eigenlijk.
    Ik heb liever dat ze dat doen als ze de nr1 in de console wereld zijn, dan vind ik dat wat gepaster

Wat ik me gister eigenlijk afvroeg, waar is Miyamoto NU eigenlijk mee bezig? Ik bedoel SMS was vorig jaar zomer af, MP eind december, en Zelda TWW ook rond die tijd... hij zal toch niet een jaar lang aan MK:DD!! hebben gewerkt lijkt me... maar als hij dus aan "andere projecten" werkt waarom horen we daar dan helemaal nix van?

Just wondering....

woensdag 1 oktober 2003 @ 11:26:47 #20
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13566547
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:25 schreef febster het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ze dat doen als ze de nr1 in de console wereld zijn, dan vind ik dat wat gepaster

Wat ik me gister eigenlijk afvroeg, waar is Miyamoto NU eigenlijk mee bezig? Ik bedoel SMS was vorig jaar zomer af, MP eind december, en Zelda TWW ook rond die tijd... hij zal toch niet een jaar lang aan MK:DD!! hebben gewerkt lijkt me... maar als hij dus aan "andere projecten" werkt waarom horen we daar dan helemaal nix van?

Just wondering....

Vergeet Pikmin 2 niet, en Stage Debut
    pi_13566569
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:24 schreef Khadgar het volgende:
    Ik snap Nintendo Benelux niet. Als ze nou een beetje ballen hadden, dan waren ze gewoon met Nintendo USA meegegaan.

Poll: GCN prijzen omlaag, wat doe jij?

• Ik geef MEER uit aan games
  • Ik geef MINDER uit aan games
  • Ik geef HETZELFDE uit aan games

• Tussenstand:
    [afbeelding]
    Misschien een domme vraag maar heeft NoE of Nintendo Benelux al bekend gemaakt dan niet mee te doen..?? Zover ik me kan herinneren is NoE altijd traag en dat geld dus ook voor prijsverlagingen
    pi_13566596
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vergeet Pikmin 2 niet, en Stage Debut

Pikmin 2 was volgens mij pre E3 ook al zo goed als af en als ik me niet vergis heeft hij zich daar niet 100% mee bezig gehouden... en wtf is Stage Debut ook alweer? De naam komt me bekend voor meer niet (dat zegt genoeg lijkt me..)
      woensdag 1 oktober 2003 @ 11:29:14 #23
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13566615
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:28 schreef febster het volgende:

[..]

Pikmin 2 was volgens mij pre E3 ook al zo goed als af en als ik me niet vergis heeft hij zich daar niet 100% mee bezig gehouden... en wtf is Stage Debut ook alweer? De naam komt me bekend voor meer niet (dat zegt genoeg lijkt me..)

Dat was toch dat spel waar die Ninteno mensen inzaten? Shigsy enzo? In de klas, met Pikmin ernaast enzo
    pi_13566644
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:27 schreef febster het volgende:

[..]

Misschien een domme vraag maar heeft NoE of Nintendo Benelux al bekend gemaakt dan niet mee te doen..?? Zover ik me kan herinneren is NoE altijd traag en dat geld dus ook voor prijsverlagingen

quote:
    Beste Bas,

Het ziet er voorlopig niet naar uit dat de GameCube in prijs wordt verlaagd.

Wat betreft late releases ben ik het niet met je eens. Hier wordt wel degelijk aandacht aan besteed. Er zit steeds minder tijd tussen de releases in USA en Europa. Games als Mario Kart en 1080 Avalanche komen in Europa zelfs eerder uit dan in Amerika.

Een game als Animal Crossing kost ontzettend veel geld om te localiseren. Het is simpelweg een kosten en opbrengst afweging om de game wel of niet uit te brengen. Als je vooraf al weet dat de game verlies draait, dan zal het besluit om de game uit te brengen heel klein zijn. Een game als Animal Crossing zal namelijk niet door een breed publiek worden aangekocht, maar alleen door hardcore gamers.

In Europa hebben we net als in Amerika een Players Choice reeks. De reeks zal in de toekomst zeer zeker worden aangevuld.

Erop vertrouwende je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nintendo Benelux BV

pi_13566741
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:30 schreef Khadgar het volgende:

[..]

[..]

(overheen gelezen destijds) maar das dus wel WEEEERRRRR zwaar matig van ze maar ja als je dat IGN stuk leest dan wordt weer door tig dingen bevestigd dat Europa volgens Nintendo een "te verwaarlozen" markt ofzo is... daar (USA) hebben ze allemaal dikke reclame campagnes, nintendo on tour dingen etc..

pi_13566788
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat was toch dat spel waar die Ninteno mensen inzaten? Shigsy enzo? In de klas, met Pikmin ernaast enzo

Ik moet echt minder gaan drinken .. het zegt me helemaal nix en ik kan me er ook nix bij voorstellen...

Ik wil gewoon een goede nieuwe Mario zoals vroeger () en een realistische Zelda zoals Zelda:ALTTP ofzo

woensdag 1 oktober 2003 @ 11:38:04 #27
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13566842
    Does this ring a bell?

pi_13566913
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:33 schreef febster het volgende:

[..]

(overheen gelezen destijds) maar das dus wel WEEEERRRRR zwaar matig van ze maar ja als je dat IGN stuk leest dan wordt weer door tig dingen bevestigd dat Europa volgens Nintendo een "te verwaarlozen" markt ofzo is... daar (USA) hebben ze allemaal dikke reclame campagnes, nintendo on tour dingen etc..

Het probleem van europa is de versplintering. Al die kleine tiefuslandjes met hun kleine tiefussteden en al die talen enzovoort. Ook regelgeving en distributie is gewoon miniatuur in vergelijking met een grote US keten.
    pi_13567135
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:40 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Het probleem van europa is de versplintering. Al die kleine tiefuslandjes met hun kleine tiefussteden en al die talen enzovoort. Ook regelgeving en distributie is gewoon miniatuur in vergelijking met een grote US keten.

Ik snap best dat het bv geen nut heeft om hier in Eindhoven (of lutjebroek) ofzo iets te doen... maar een EU tour (USA style) langs steden als A'dam, Londen, Parijs, Barcelona, Rome, Berlijn etc moet toch gewoon mogelijk zijn? Sponsor gewoon een groot evenement in het desbetreffende land en ga er gewoon met een grote stand bij staan

(in NL dacht ik dan bv aan het koninginnendag gebeuren op het museumplein... launch gelijk ff je oranje cube op die dag in NL en hoppa een groot deel van je doelgroep (jongeren) bereik je )

pi_13567160
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Does this ring a bell?

[afbeelding]

Ik zit te trillen van extase...
      woensdag 1 oktober 2003 @ 11:48:09 #31
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13567167
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:47 schreef febster het volgende:

[..]

Ik snap best dat het bv geen nut heeft om hier in Eindhoven (of lutjebroek) ofzo iets te doen... maar een EU tour (USA style) langs steden als A'dam, Londen, Parijs, Barcelona, Rome, Berlijn etc moet toch gewoon mogelijk zijn? Sponsor gewoon een groot evenement in het desbetreffende land en ga er gewoon met een grote stand bij staan

(in NL dacht ik dan bv aan het koninginnendag gebeuren op het museumplein... launch gelijk ff je oranje cube op die dag in NL en hoppa een groot deel van je doelgroep (jongeren) bereik je )

Vorig jaar hebben ze het nog wel even gedaan... Op Innercity stonden demo pods met oa Metroid
    pi_13568682
    Waarom zit er geen Ganondorf in Soul Calibur 2? Dan zou ik de hele dag battles met Link hebben .
      woensdag 1 oktober 2003 @ 13:30:16 #33
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13569469
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 13:00 schreef Lexie het volgende:
    Waarom zit er geen Ganondorf in Soul Calibur 2? Dan zou ik de hele dag battles met Link hebben .
    Gebruik Cervantes als Ganondorf. Die lijkt er kwa vechten best wel op.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_13570238
    nieuwe MGS screens

Donkey Konga nieuws

quote:
    Het nieuwste nummer van het Japanse magazine geeft ons wat meer details over de nieuwe muziek-game Donkey Konga...

Enkele weken terug werd Donkey Konga door Namco en Nintendo vol trots aangekondigd. Destijds was er nog niet veel informatie over de game voor handen, behalve dat de game een muziekgame zou worden, Donkey Kong in de hoofdrol zou hebben en te spelen zou zijn met los geleverde conga-drums.

Het Japanse magazine Dorimaga weet in het nieuwste nummer meer details over Donkey Konga te leveren. We zetten ze even voor je op een rijtje:

Donkey Konga zal 32 liedjes bevatten in uiteenlopende stijlen: van Latin tot Dance en van Pop tot Klassiek. En, jaja, zelfs kinderliedjes zullen erin zitten! We duimen nu al voor Drie Kleine Kleutertjes.

De game zal een multiplayer mode bevatten waarin je met vier spelers tegelijk zult kunnen spelen. Aangezien je op 'echte' conga's drumt, zal dat wel een enorme herrie veroorzaken...

De Conga die bij de game geleverd zal worden, meet 30 centimeter bij 20 centimeter. Maak dus maar alvast plaats in je kamer.

Donkey Kong Jr. zal speelbaar zijn in de game. Of Lanky, Cranky, Diddy, Tiny, Dixie, Chunky, of nóg andere Kongs er ook in zitten, is nog onbekend.

De game komt in het voorjaar van 2004 in Japan op de markt. Wanneer wij in Europa op de speciale conga's kunnen gaan meppen, weten we nog niet.

Killer7 screens

Screens RE4 sommige oud sommige nieuw maar desalniettemin

Overig

Rode Bandai Cube (weet alleen niet meer of die al gepost is ja of te nee... )

pi_13570580
    Hmm, ik moet dus voor m'n broertje 4 van die conga's gaan kopen (hij is drummer)
    pi_13570852
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 14:07 schreef Khadgar het volgende:
    Hmm, ik moet dus voor m'n broertje 4 van die conga's gaan kopen (hij is drummer)
    Volgens mij kan ik me daar ook nog mee amuseren . Kijken hoe duur het allemaal wordt .
    pi_13570944
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 14:18 schreef Lexie het volgende:

[..]

Volgens mij kan ik me daar ook nog mee amuseren . Kijken hoe duur het allemaal wordt .

Ik ga ze wel importeren uit de USA, ik gun Nintendo NL geen stuiver meer.
    pi_13570964
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 14:22 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Ik ga ze wel importeren uit de USA, ik gun Nintendo NL geen stuiver meer.

Stomme t.v. .
      woensdag 1 oktober 2003 @ 14:38:57 #39
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13571369
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 13:54 schreef febster het volgende:
    nieuwe MGS screens

[afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]

Donkey Konga nieuws
    [..]

Killer7 screens

[afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]

Screens RE4 sommige oud sommige nieuw maar desalniettemin

[afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]

Overig

Rode Bandai Cube (weet alleen niet meer of die al gepost is ja of te nee... )
    [afbeelding]

MGS en RE4
      woensdag 1 oktober 2003 @ 16:40:46 #40
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_13574799
    quote:
    nieuwe MGS screens

[afbeelding]
    blablabla

wil je voortaan ff de plaatjes kleiner maken?
    Want het is vet irritant als het forum aan het laden is.
      woensdag 1 oktober 2003 @ 16:43:41 #41
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13574896
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 16:40 schreef nlboy het volgende:

[..]

wil je voortaan ff de plaatjes kleiner maken?
    Want het is vet irritant als het forum aan het laden is.

Druk op escape, upgrade je internetconnectie of shut the fuck up Febster's posts zijn heerlijk
      woensdag 1 oktober 2003 @ 16:46:45 #42
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_13574989
    Nintendo hoopt deze kerst weer flink veel GameCube-consoles te verkopen. Daarbij lijkt de consolegigant zich vooral op de Amerikaanse markt te richten. Nintendo gaat namelijk in Amerika de prijs verlagen naar slechts 99 dollar. De Europese gamers zullen echter niet van de prijsverlaging kunnen profiteren. In Nederland blijft prijs van de kubus gewoon 199 euro.

Nintendo Benelux blijft diplomatiek over het prijsverlaging. "Nintendo is voorlopig niet van plan de prijs van de GameCube te verlagen", is de officiële lezing. Volgens de consolegigant kan het deze kerst met sterke games als Mario Kart genoeg consumenten overhalen om een GameCube aan te schaffen, het sluit overigens niet uit dat in de toekomst er wel een prijsverlaging aankomt.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    LATERS! denk ik dan
    Ik wacht wel tot de cube 100 euro wordt.

pi_13575490
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 16:46 schreef nlboy het volgende:
    Nintendo hoopt deze kerst weer flink veel GameCube-consoles te verkopen. Daarbij lijkt de consolegigant zich vooral op de Amerikaanse markt te richten. Nintendo gaat namelijk in Amerika de prijs verlagen naar slechts 99 dollar. De Europese gamers zullen echter niet van de prijsverlaging kunnen profiteren. In Nederland blijft prijs van de kubus gewoon 199 euro.

Nintendo Benelux blijft diplomatiek over het prijsverlaging. "Nintendo is voorlopig niet van plan de prijs van de GameCube te verlagen", is de officiële lezing. Volgens de consolegigant kan het deze kerst met sterke games als Mario Kart genoeg consumenten overhalen om een GameCube aan te schaffen, het sluit overigens niet uit dat in de toekomst er wel een prijsverlaging aankomt.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    LATERS! denk ik dan
    Ik wacht wel tot de cube 100 euro wordt.

koop dan dan gewoon een us model, en ermm der zijn manieren om PAL / JAP / US, direct boot
    PS2 PoWaH
      woensdag 1 oktober 2003 @ 17:16:30 #44
    22065 Zooi
    Onwijs trotse papa
    pi_13575868
    quote:
    ...Donkey Konga nieuws
    [..]

...

Wat gaaf!

.

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
      woensdag 1 oktober 2003 @ 17:33:12 #45
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13576411
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 17:16 schreef Zooi het volgende:

[..]

Wat gaaf!

.

Nintendo verneukt een hoop de laatste tijd ja
      woensdag 1 oktober 2003 @ 17:35:07 #46
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13576465
    quote:
    [Nieuws] Soul Calibur II op verkoopt best op Cube

Soul Calibur II blijkt behalve in Amerika ook in Europa op de GameCube het best te verkopen...

Een tijdje terug konden we je al melden dat in Amerika de GameCube-versie van Soul Calibur II het meest verkocht werd. De GameCube-versie liet in Amerika de Playstation 2-versie en Xbox-versie ver achter zich in verkoopaantallen.

Inmiddels zijn de Europese verkoopcijfers van de game ook binnen, en blijkt het beeld in Europa niet anders te zijn dan in Amerika. 38% van de exemplaren van Soul Calibur II werd voor de GameCube verkocht, terwijl de Playstation 2 en Xbox slechts respectievelijk 34% en 28% haalden.

Ook de verkoop van GameCube-hardware (de console zelf dus) is met de komst van Soul Calibur II omhoog geschoten. De verkoop steeg met maar liefst 118% in de week dat Soul Calibur II uit kwam. Zo zien we het graag, Nintendo!

Juist !
      woensdag 1 oktober 2003 @ 19:27:40 #47
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13579042
    Word tijd om je "Who are you" kunsten te vertonen

Hier zijn de mijne:

woensdag 1 oktober 2003 @ 19:31:28 #48
    35614 nikanoru
    [TK]Merry Fucking Christmas!
    pi_13579123
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 13:00 schreef Lexie het volgende:
    Daar zeg je wat maar dat was wel een verschrikkelijke goeie zet geweest hadden ze dat gedaan. Maarja je kan niet alles hebben he.
    Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
      woensdag 1 oktober 2003 @ 19:48:36 #49
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_13579512
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Does this ring a bell?

[afbeelding]

Sinds wanneer maakt nintendo prono games?
    pi_13579629
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Juist !

800.000 stuks volgens IGN

En ik weet niet wie t vroeg maar bij deze alsnog, nee ik ga mijn plaatjes niet resizen! Zoals chocobo zegt neem maar een goede internetverbinding kost geen drol meer tegen woordig

pi_13581060
    ff terug op dat van sonic
    eerste level is leuk

de rest is wat saaier
    Maar knuckles spant de kroon
    echt SAAI

en die rode GC is idd al getoond

pi_13582597
    http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=30668

wel cool maar weer niet in europa

woensdag 1 oktober 2003 @ 21:51:19 #53
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13582663
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 21:49 schreef gamecube_master het volgende:
    http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=30668

wel cool maar weer niet in europa

Wel cool?

Dit slaat echt alles Dit hoef ik ECHT niet te hebben, tis niet eens een volwaaridge Cube

pi_13583539
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wel cool?

Dit slaat echt alles Dit hoef ik ECHT niet te hebben, tis niet eens een volwaaridge Cube

Compatibiliteit met GC-titels onzeker

dat geheugenkaartje is maar 64MB groot, wat voor cube spellen zou je daar op kunnen zetten? tetris?
    lijkt me ook helemaal niks, een soort snes, n64 emulator in de vorm van een cube

Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_13584448
    Ker Wat is er mis met mario en zelda dan?
    Mijn games
    He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
      woensdag 1 oktober 2003 @ 22:50:26 #56
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13584664
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 22:45 schreef Hakkert het volgende:
    Ker Wat is er mis met mario en zelda dan?
    Nix. mario Sunshine is wat moeilijk en niet DE Mario game die iedereen wil. En Zelda heeft nogal wat water. Maar verder Games!
      woensdag 1 oktober 2003 @ 22:58:22 #57
    22065 Zooi
    Onwijs trotse papa
    pi_13584934
    Mario kan ik nog niets over zeggen, maar zelda wel.
    Ik ben al jaren een Zelda fan van het eerste uur. Heb bijna alle Zelda games gespeeld en uitgespeeld inclusief de eerste NES versies, de SNES uitvoeringen, de N64 uitvoeringen en nu ook de GC uitvoering.

Het is een aardige game, maar absoluut niet de klasse van een OOT of een Links awaking, of een link to the past. De dungeons zijn weinig aanwezig, rechtlijning en saai, het verhaal is niet bijster spannend en de weinige mogelijkheden om sidequests te doen die niets met het verhaal te maken hebben, doen ook al niet goed aan de game. Tel daar bij op het tering vele zeilen naar werkelijk niets, om niets, zonder doel, etc.

Zolang je een aardige game met een normaal verloop verwacht zit je ongeveer wel goed. Verwacht je er meer van dan denk ik (persoonlijke mening uiteraard) dat je net zoals mij en vele andere van een koude kermis thuis zal komen.

Zelda was aardig, zeker niet uber.

pi_13585410
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wel cool?

Gijs je ziet het verkeerd. Tis ten eerste GEEN cube. Niet te vergelijken ook. Heel ander platform.

En denk je es in, geheugenkaartjes. Die kan elke boerenlul uitlezen en programeren. Zelf je eigen games ontwikkelen dus.

Aparaat kost geen drol, games 5 dollar ofzo. Prima toch?

woensdag 1 oktober 2003 @ 23:13:52 #59
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13585455
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 23:12 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Gijs je ziet het verkeerd. Tis ten eerste GEEN cube. Niet te vergelijken ook. Heel ander platform.

En denk je es in, geheugenkaartjes. Die kan elke boerenlul uitlezen en programeren. Zelf je eigen games ontwikkelen dus.

Aparaat kost geen drol, games 5 dollar ofzo. Prima toch?

Gewoon een andere Nintendo console dus?

pi_13585475
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gewoon een andere Nintendo console dus?

Waarschijnlijk een 'light' gamecube. Met ingebouwd de snes en n64 emu, die nintendo al heeft voor liggen.

[edit] Excuus. Een n64 waarschijnlijk gewoon:

http://www.lonepolygon.com/polyblog/archives/000111.shtml
    http://www.8bitjoystick.com/archives/jake_the_nintendo_ique_player_or_mario_goes_to_beijing.php
    http://forum.pcvsconsole.com/viewthread.php?tid=6988 < gekoppelde flashkaart aan de console. Officieel niet te hacken... Ben benieuwd.
    http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/3138948.stm

[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 01-10-2003 23:18]

woensdag 1 oktober 2003 @ 23:15:11 #61
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13585496
    Aha... Vage shit
      donderdag 2 oktober 2003 @ 00:19:37 #62
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13587194
    Die Chinezen boeien me toch niks
    pi_13587312
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 00:19 schreef Chocobo het volgende:
    Die Chinezen boeien me toch niks
      donderdag 2 oktober 2003 @ 10:11:23 #64
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13590749
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 00:25 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Ben jij een Chinees ?
    pi_13590947
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 10:11 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ben jij een Chinees ?

donderdag 2 oktober 2003 @ 10:27:01 #66
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13591129
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 10:19 schreef Lexie het volgende:

[..]

*Fotoboek checked*

*Blanke nerd ziet*

Maar terug naar Cube. Mariokart is de volgende musthave voor me.... opzeker. Net weer even wat movies bekeken

pi_13593239
    pi_13598938
    Als je me een spel toestuur is alles vergeten
      donderdag 2 oktober 2003 @ 17:54:30 #69
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13602690
      donderdag 2 oktober 2003 @ 17:55:02 #70
    22065 Zooi
    Onwijs trotse papa
    pi_13602704
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 17:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Musthave

Eensch.
    pi_13602780
    Ik heb een aanbieding gekregen: Gamecube, met 1 extra controller, Wave Race en Super Smash Borthers Melee voor ¤150,-
    Is dat redelijk?
      donderdag 2 oktober 2003 @ 18:01:03 #72
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13602844
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 17:58 schreef hoM3r het volgende:
    Ik heb een aanbieding gekregen: Gamecube, met 1 extra controller, Wave Race en Super Smash Borthers Melee voor ¤150,-
    Is dat redelijk?
    Vind het wat prijzig Een nieuwe Zelda pack zilveren editie kost al 189 Euro nieuw
    pi_13602908
    Wat zou ik er voor moeten bieden dan?
      donderdag 2 oktober 2003 @ 18:04:19 #74
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_13602930
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 18:03 schreef hoM3r het volgende:
    Wat zou ik er voor moeten bieden dan?
    Zijn nogal oude spellen,

Zou naar iets anders kijke

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    pi_13603150
    Hmmm, hij is nog wel in goede staat, en ik ben in het bezit van 2 GBA's die ik ook als controller kan gebruiken.
    De spellen kosten nog ¤35 in de winkel.
    pi_13603194
    MAAR 1 controller...
    die dinge nzijn duur, tegen zo'n 35 euro de stuk
    GEEN memorycard, zo'n 30 euro voor een 259 blocks

is niet echt voordelig, je kan het beter doen met zo'n prijs

pi_13603240
    Nee 2 controllers, 1 extra dus. Plus 2 GBA's die ik al heb die je volgens mij ook als controller kan gebruiken toch?
    En zo een memorycard is wel echt nodig ben ik bang?
      donderdag 2 oktober 2003 @ 18:16:47 #78
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13603241
    Gewone Cube met Zelda, nieuw is 190. WaveRace en Smash Bro kosten nog maar 30.

Gewoon even kijken of je die games wel wilt, doorverkopen gaat niet lukken namelijk

donderdag 2 oktober 2003 @ 18:17:22 #79
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13603256
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 18:13 schreef hoM3r het volgende:
    Hmmm, hij is nog wel in goede staat, en ik ben in het bezit van 2 GBA's die ik ook als controller kan gebruiken.
    De spellen kosten nog ¤35 in de winkel.
    GBA kun je maar bij sommige spellen als controller gebruiken hoor. Dus niet bij de gewone gamecube games als zelda, metroid prime, ressie evil enz
      donderdag 2 oktober 2003 @ 18:19:41 #80
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13603300
    Wat krijg je er nou precies bij? En voor welke prijs
      donderdag 2 oktober 2003 @ 18:20:00 #81
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_13603305
    ik heb ook nogsteeds een nieuwe memcard nodig
    pi_13603309
    en je moet dan ook nog van die dure kabeltjes kopen
    en en GBA heeft 5 knoppen (met start inbegrepen)
    Dan heb je toch wel wat tekort om elke spel te spelen, lijkt me bij zelda wel heel erg lastig spelen
      donderdag 2 oktober 2003 @ 18:21:41 #83
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13603347
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 18:20 schreef ASSpirine het volgende:
    en je moet dan ook nog van die dure kabeltjes kopen
    en en GBA heeft 5 knoppen (met start inbegrepen)
    Dan heb je toch wel wat tekort om elke spel te spelen, lijkt me bij zelda wel heel erg lastig spelen
    Het kan niet eens bij games alleen bij Metroid 1, gb player games en andere apparte games als Final fantasy
    pi_13603372
    Ik krijg dus alleen
    -Gamecube
    -2 controllers
    -de 2 spellen

Voor ¤150, maar die prijs krijg ik nog wel omlaag denk ik.
    Ik vind Wave Race trouwens erg leuk... En mijn broertje vind Smash brothers geweldig en we dokken allebei de helft.
    Maar jullie raden het af voor ¤150?
      donderdag 2 oktober 2003 @ 18:23:44 #85
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13603388
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 18:22 schreef hoM3r het volgende:
    Ik krijg dus alleen
    -Gamecube
    -2 controllers
    -de 2 spellen

Voor ¤150, maar die prijs krijg ik nog wel omlaag denk ik.
    Ik vind Wave Race trouwens erg leuk... En mijn broertje vind Smash brothers geweldig en we dokken allebei de helft.
    Maar jullie raden het af voor ¤150?
    Doen. Als jullie de games leuk vinden, allebei de helft betalen. Nix aan de hand dan
    pi_13603414
    Ik heb gisteren mijn Mario Party button bash record verbeterd. Ik heb het gepresteerd om 104 keer op een knopje te rammen in 10 seconden .
      donderdag 2 oktober 2003 @ 18:25:15 #87
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13603429
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 18:24 schreef Lexie het volgende:
    Ik heb gisteren mijn Mario Party button bash record verbeterd. Ik heb het gepresteerd om 104 keer op een knopje te rammen in 10 seconden .
    Met het stenen omval spel? (Geen idee hoe dat heet )

Ik kan het volgens mij maar 90 keer

pi_13603442
    quote:
    duim en wijsvinger tegen elkaar en dan wrijven ?

kan je er geen mem card eruit krijgen ?

pi_13603450
    quote:
    RSI
    pi_13603500
    Heeft iemand hier dat Wwe Wrestlemania spel? Is het wat?
      donderdag 2 oktober 2003 @ 18:28:51 #91
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_13603506
    quote:
    pi_13603518
    Ik kan een spier uit mijn arm een beetje laten verkrampen zodat hij heel snel gaat trillen. Dat doet het wel goed .
    pi_13603537
    Is MP4 al ergens goedkoop te koop ?

is een leuke spel, maar best duur
    met mijn laatste investering aan SC2 en later nog F-zero

koop ik toch MP4 denk ik
    of MP5 moet echt zo geweldig vernieuwend zijn

pi_13603549
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 18:29 schreef Lexie het volgende:
    Ik kan een spier uit mijn arm een beetje laten verkrampen zodat hij heel snel gaat trillen. Dat doet het wel goed .
    jij gek
    pi_13603595
    Ik zoek ff een parkinson-patiënt om me te vertegenwoordigen

Maar wat voor "techniek" gebruiken de anderen ?
    Ik deed vroeger op de snes mijn wijsvinger en duim tegen elkaar (een O-vorm) en begon dan de hele tijd heen en weer te gaan (wrijven dus)

Ging best goed, tot mijn broer zei dat dat niet goed was vor de controller (is dat waar ? )

pi_13603632
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 18:30 schreef ASSpirine het volgende:
    Is MP4 al ergens goedkoop te koop ?

is een leuke spel, maar best duur
    met mijn laatste investering aan SC2 en later nog F-zero

koop ik toch MP4 denk ik
    of MP5 moet echt zo geweldig vernieuwend zijn

Ik heb Mario Party voor 30 euro in Engeland gekocht via ebay .
      donderdag 2 oktober 2003 @ 18:35:19 #97
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13603635
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 18:32 schreef ASSpirine het volgende:
    Maar wat voor "techniek" gebruiken de anderen ?
    Ik deed vroeger op de snes mijn wijsvinger en duim tegen elkaar (een O-vorm) en begon dan de hele tijd heen en weer te gaan (wrijven dus)
    Wil je je controller een orgasme geven ofzo? Tis eigenlijk best wel ziek.

p.s. Er is een edit knop

pi_13603699
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 18:35 schreef BMH het volgende:

[..]

Wil je je controller een orgasme geven ofzo? Tis eigenlijk best wel ziek.

p.s. Er is een edit knop

heb jij nooit sport spellen gespeeld (vooral de olympische spelen spellen )
    als je wilt sprinten is dat om ter snelst button bashen, ik ken geen andere manier...

en op de gameboy voor een Looney Tunes spel, om ter snelst lopen, ook al zo button bashen

donderdag 2 oktober 2003 @ 18:38:34 #99
    28169 Johnson_Lopez
    30 maakt je buurt weer prettig
    pi_13603712
    Woeehoeeee ik ga straks bij Shadow17 gamecuben

Ik ga hem ff inmaken met wat spelletjes, jullie horen er nog van.

Gegroet.

80 maakt je buurt weer prachtig
      donderdag 2 oktober 2003 @ 18:38:35 #100
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_13603714
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 18:20 schreef gieling het volgende:
    ik heb ook nogsteeds een nieuwe memcard nodig
    Ja ik ook,

Laat me horen als je wa gevonde hebt

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    pi_13603759
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 18:38 schreef Johnson_Lopez het volgende:
    Woeehoeeee ik ga straks bij Shadow17 gamecuben

Ik ga hem ff inmaken met wat spelletjes, jullie horen er nog van.

Gegroet.

Jij mij inmaken hahaha denk het niet
    pi_13606314
    berichtje van cubezone
    quote:
    Diverse winkelketens in Amerika melden namelijk nu dat de verkopen van de GameCube werkelijk omhoog geschoten zijn. Niet zomaar met een paar procentjes, maar met een schokkende 400%(!!) vergeleken met de normale verkopen. De GameCube vliegt zelfs zó snel de Amerikaanse winkelrekken uit, dat Nintendo snel nieuwe GameCubes laat fabriceren om ook de rest van dit jaar nog aan de vraag te kunnen voldoen.

"Clearly, this move is what game players desired, and also what our retail partners wanted. We're already receiving requests for additional shipments of Nintendo GameCube systems between now and the holidays," aldus George Harrison, vice president van Nintendo of America.

Dan DeMatteo, directeur van de online shop GameStop, zegt er het volgende over: "The price cut is working great! Our sales of Nintendo GameCube have increased more than fourfold. We are currently increasing our shipment requests for the system throughout the holidays."

Goed nieuws dus van het GameCube-front! We houden je op de hoogte van de ontwikkelingen.

goed teken !!!!
      donderdag 2 oktober 2003 @ 20:20:25 #103
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13606424
    Jeeuuuh

De Cube gaat een 2e leven tegemoet, dalijk gaan ze ons nog vertellen dat ie 2004 GOED online gaat

pi_13606530
    Ik hoop dat het met deze verkoopcijfers de mensen door krijgen dat nintendo nog steeds de beste en de leukste produkten heeft.
    pi_13606602
    I-Ninja screens

Donkey Konga info+screen

quote:
    October 02, 2003 - The latest issue of Japan's Famitsu magazine contains a first look at Donkey Konga, the Donkey Kong music game being developed by Namco.
    Included in the magazine are pictures of the special controller to be used by the game. Pictured to the right, the so-called Barrel Konga controller will be packaged with the Japanese version of the title and sold separately as well. In addition to taking a pounding from your hand, the drums also include a microphone that can pick up claps. So, we can assume that the game will feature some combination of drumming and clapping.

Also included in the magazine is a partial song list of what's to be included in the Japanese version of the game. Of merit are game tracks which include the Super Mario Brothers theme, Donkey Rap and the Donkey Konga theme. The latter is the theme song being prepared for the game. Other songs are pulled form a variety of non-game sources, including Japanese pop music, anime and classical tunes. You can expect the chosen music to differ in the final American version of the game.

Stay tuned for more as we learn it.

pi_13606669
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Jeeuuuh

De Cube gaat een 2e leven tegemoet, dalijk gaan ze ons nog vertellen dat ie 2004 GOED online gaat

Ik bespeur een licht sarcastische ondertoon hoe komt dat toch?

Maar eerst ff de cijfers van de komende maanden afwachten hoe t gaat lopen want ik heb liever dat ze rond kerst 400% stijgen dan nu

NoA (Nintendo of Australie ) heeft overigens ook aangekondigd de GC voor 99 dollar te gaan verkopen

donderdag 2 oktober 2003 @ 20:31:18 #107
    35614 nikanoru
    [TK]Merry Fucking Christmas!
    pi_13606703
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 20:27 schreef febster het volgende:
    I-Ninja screens

pics

Donkey Konga info+screen
    [..]

[afbeelding]

Het zal wel aan mij liggen maar dat ziet er toch niet uit. Waar zijn de highres textures en bumpmapping waar is het volumetrische belichting?
    Ik dacht dat de cunbe de next-gen console zou zijn die dat allemaal zou kunnen.
    Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
      donderdag 2 oktober 2003 @ 20:32:01 #108
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13606723
    Ach, ik wacht het allemaal maar even af Ik hoop alleen dat het dus echt goed gaat komen nog Ik heb er ook wel vertrouwen in natuurlijk, vooral met MK:DD. Das een console verkoper.
    pi_13608155
    mij lijkt donkey konga wel leuk
      donderdag 2 oktober 2003 @ 21:37:06 #110
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13608339
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 21:30 schreef gamecube_master het volgende:
    mij lijkt donkey konga wel leuk
    Verschrikkelijk lijkt het me
    pi_13608356
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 21:37 schreef Chocobo het volgende:

[..]

ieder z'n eigen mening er over hé?
      donderdag 2 oktober 2003 @ 21:39:47 #112
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13608411
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 21:37 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

ieder z'n eigen mening er over hé?

Juist,...

Maar ik sluit me bij Noot aan. MKDD lijkt me echt cool

pi_13610033
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 21:37 schreef Chocobo het volgende:

[..]

lijkt mij echt een stom apparaat, maar ja dat vind ik ook van eye toy(ieder geval met de spellen van nu)
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_13610066
    best wel veel 400%

Wel vet natuurlijk!

ps. ik heb Johnson_Lopez vet ingemaakt met Soul Calibur 2
    hij mij bij fifa en burnout 2, maar daar hebben we het niet over

pi_13610228
    Zo, terug uit Groningen en kheb ook maar eens een Cube aangeschaft. 2e hands dat wel, maar nog zo goed als nieuw compleet met doos en handleiding. Voor 109 euri met 1 controller. Kmoet zeggen, gaaf apparaatje . En hij staat mooi naast mijn nes, snes en n64
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_13610313
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 22:47 schreef StarGazer het volgende:
    Zo, terug uit Groningen en kheb ook maar eens een Cube aangeschaft. 2e hands dat wel, maar nog zo goed als nieuw compleet met doos en handleiding. Voor 109 euri met 1 controller. Kmoet zeggen, gaaf apparaatje . En hij staat mooi naast mijn nes, snes en n64
    werd wel tijd

400% en going hoop ik
    zul je zien dat Nintendo volgend jaar de grote winnaar zal zijn
    vooral als de beruchte mario128 met zijn revolutionaire gameplay zal uitkomen

donderdag 2 oktober 2003 @ 22:52:33 #117
    28169 Johnson_Lopez
    pi_13610346
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 22:41 schreef ShadoW17 het volgende:
    best wel veel 400%

Wel vet natuurlijk!

ps. ik heb Johnson_Lopez vet ingemaakt met Soul Calibur 2
    hij mij bij fifa en burnout 2, maar daar hebben we het niet over

Vet ingemaakt bij Soul Calibur ? dat viel ook wel mee or
    Je stond eerst nog achter met 4 -3 in potjes.
    Maar je won met 10 - 5 dacht ik

En ja, die andere 2 spellen, simpel.

En nou moet ik nog ff voor doen hoe je megaman network transmission speelt, want dat kon hij niet echt dus ik zal strax of morgen wel is kijken hoe dat werkt.

pi_13610370
    Ik stel voor om Moneyball te doen
    pi_13610475
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 22:53 schreef ASSpirine het volgende:
    monKeyball jah
    Porcupine Tee - Normal
      donderdag 2 oktober 2003 @ 23:05:31 #120
    28169 Johnson_Lopez
    pi_13610720
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 22:53 schreef ASSpirine het volgende:
    Nee geen monkeyball
    Dat is niet leuk, eventjes wel... maar ik was het gauw beu (te moeilijk voor mij )
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 07:41:17 #121
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13614492
    Donkey Konga controller

vrijdag 3 oktober 2003 @ 07:52:26 #122
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_13614540
    Woh! was slim van nintendo reken maar uit,

Normaal verkopen ze 1 van 200 euro
    En nu 4 van 99 euro = ongeveer 400 euro

vrijdag 3 oktober 2003 @ 10:17:14 #123
    37300 StarGazer
    Anesthetize
    pi_13616358
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 07:41 schreef Chocobo het volgende:
    Donkey Konga controller

[afbeelding]

Wrom brengen ze niet gewoon een nieuwe Donkey Kong uit damn it
    Porcupine Tee - Normal
    pi_13617069
    quote:
    Onlangs besloot Sony om de prijs van haar Playstation 2 spelcomputer enigszins te verlagen. Het was dan ook slechts een kwestie van tijd voordat de concurrentie hierop in zou gaan spelen. Nintendo is de eerste om dit te gaan doen en besloten de prijs van de GameCube in Engeland reeds volgende week vrijdag naar 79 pond te verlagen. Voor de rest van Europa zal dit een prijsdaling tot ¤99 betekenen op 17 oktober, een week later dus.
    On the GameCube price drop, Nintendo Europe MD of sales and marketing David Gosen said "There has never been a better time to get a GameCube and with this new price we want every household to have one."

Nintendo also highlighted its extensive line-up of exclusive Christmas titles, including Mario Kart: Double Dash!!, 1080 Avalanche, F-Zero GX and Mario Party 5 from first parties, and the likes of Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike from LucasArts, Viewtiful Joe from Capcom, Billy Hatcher and the Giant Egg from Sega from third parties.
    De vraag is natuurlijk: wat gaat Microsoft doen. De prijs van de Xbox ligt momenteel immers erg dicht bij de PS2 en de GameCube is een ruime marge goedkoper. Het lijkt er dan ook op dat er voor Microsoft weinig anders opzit dan binnen afzienbare tijd ook een prijsdaling door te voeren. We wachten in spanning af.

bron: www.gamer.nl

vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:11:47 #125
    28638 EblijsiE
    Claus 4 President
    pi_13617504
    eindelijk , jongens ik ga de 17e ook een cube kopen, nu ik een big ass tv, gba, em xbox in de afgelopen 2maand heb aangeschaft kan de cube er ook nog wel bij

p.s. heb gister mn B&W gameboy weer gevonden met zelda, de nostalgie

--- Less West Life, 4 a better live ---
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:11:48 #126
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13617505

Go Nintendo

Maar verdienen ze nu nog op onze Kubus?

vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:19:24 #127
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13617677
    quote:
    [Nieuws] Nieuwe Player's Choice titels

Alsof een spectaculaire prijsverlaging nog niet genoeg is, kondigde Nintendo ook aan vier belangrijke GameCube-games een Player's Choice label te geven! Welke games? Lees het hier!

Met de aankondiging van de nieuwe prijs voor de GameCube (99,99 euro), stuurde Nintendo ook nog een ander interessant bericht uit. Het bedrijf kondigde zojuist aan vier nieuwe GameCube-games aan het Player's Choice assortiment toe te voegen.

Het Player's Choice label wordt alleen toegekend aan bijzonder goede games die bijzonder goed verkochten. Eerder kregen games als Pikmin, Super Smash Bros Melee en Pikmin al zo'n etiket opgeplakt. Mét een nieuw prijskaartje, want alle Player's Choice games worden voor een prijs van 32,99 euro verkocht.

Welke nieuwe games kunnen we nu toevoegen aan de Player's Choice lijst? De volgende games:

Super Mario Sunshine

Star Fox Adventures

Metroid Prime

Mario Party 4

Deze games zullen vanaf 17 oktober voor een prijs van 32,99 van eigenaar wisselen. Way to go, Nintendo!

pi_13617849
    Dan is de cube nu goedkoper dan een gba sp en even duur als een gewone gba . Goed nieuws dus voor de vele mensen die nog een cube willen kopen. Ik werk bij de intertoys, dus eens even kijken of de prijsdaling ook veel effect heeft op de verkopen.
    ......
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:32:23 #129
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13617987
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 11:27 schreef Slomy het volgende:
    Dan is de cube nu goedkoper dan een gba sp en even duur als een gewone gba . Goed nieuws dus voor de vele mensen die nog een cube willen kopen. Ik werk bij de intertoys, dus eens even kijken of de prijsdaling ook veel effect heeft op de verkopen.
    Ja, cool. Laat dat maar weten dan als het zover is. Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:41:47 #130
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13618206
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 10:17 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Wrom brengen ze niet gewoon een nieuwe Donkey Kong uit damn it

Precies
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:45:27 #131
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13618287
    dus toch omlaag

Onlangs besloot Sony om de prijs van haar Playstation 2 spelcomputer enigszins te verlagen. Het was dan ook slechts een kwestie van tijd voordat de concurrentie hierop in zou gaan spelen. Nintendo is de eerste om dit te gaan doen en besloten de prijs van de GameCube in Engeland reeds volgende week vrijdag naar 79 pond te verlagen. Voor de rest van Europa zal dit een prijsdaling tot ¤99 betekenen op 17 oktober, een week later dus.

vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:49:22 #132
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13618383
    Misschien wat voor de kleine dan

pi_13618566
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, cool. Laat dat maar weten dan als het zover is. Ik ben wel benieuwd eigenlijk.

Ik zal erop gaan letten. Denk persoonlijk dat de prijsdaling een groot effect zal hebben. Mensen zullen nu heeeel erg snel in de verleiding komen voor een gamecube te kiezen.

Moest btw gister werken en zag nog wel iets leuks:
    Tony Hawk 4 kost bij ons maar 14,99. Dit terwijl deeltje 3 19,99 kost.

......
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:59:31 #134
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13618625
    14,99

Misschien dat ik deeltje vier dan ook maar ga kopen. Vond 3 erg leuke afwisseling. En 15 euro is niet veel.

pi_13618973
    Gisteren voor 15 euro Crazy Taxi gekocht bij de Intertoys. Ook zeker 15 euro waard, erg vermakelijk spel om af en toe eens tussendoor te spelen!

(edit; ik bedoelde intertoys, niet bart smit....daar is hij duurder)

[Dit bericht is gewijzigd door Kiff op 03-10-2003 13:21]

Support! Protest! Country! Rock & Roll!
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 12:54:44 #136
    9440 Khadgar
    Knutselaar
    pi_13619917
    -Edit- Spuit Elf -edit-
    pi_13620278
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 11:45 schreef Chocobo het volgende:
    dus toch omlaag

Ik begrijp niet waarom die prijswijziging pas op 17 oktober ingaat. Iedereen die een cube wil kopen is waarschijnlijk wel op de hoogte van deze prijswijziging dus de komende 2 weken zullen er nagenoeg geen cubes verkocht worden. Laat dan die prijswijziging gelijk ingaan.

Ik zou me trouwens best genaaid voelen als ik de cube voor de volle prijs had gekocht. Ik had de zelda versie, dus een platinum cube voor 140 euro, dat valt dan nogwel mee.

Met die Players choice titels ben ik wel blij, al heb ik Mario Party en SMS al in mijn bezit. Metroid Prime ga ik dus half oktober halen en starfox laat ik liggen (heb ik gehad, maar heb ik na 1 keer spelen weer doorgeruild).

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
    pi_13620909
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 13:11 schreef koei het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom die prijswijziging pas op 17 oktober ingaat. Iedereen die een cube wil kopen is waarschijnlijk wel op de hoogte van deze prijswijziging dus de komende 2 weken zullen er nagenoeg geen cubes verkocht worden. Laat dan die prijswijziging gelijk ingaan.

Ik zou me trouwens best genaaid voelen als ik de cube voor de volle prijs had gekocht. Ik had de zelda versie, dus een platinum cube voor 140 euro, dat valt dan nogwel mee.

Met die Players choice titels ben ik wel blij, al heb ik Mario Party en SMS al in mijn bezit. Metroid Prime ga ik dus half oktober halen en starfox laat ik liggen (heb ik gehad, maar heb ik na 1 keer spelen weer doorgeruild).

Ik ben er zo één, ik heb 3 weken geleden een Cube gekocht voor 199,= (limited edition + zelda)

Maargoed, zo druk maak ik me er niet om.

vrijdag 3 oktober 2003 @ 14:01:08 #139
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13621685
    Achja,... dit heb je nou eenmaal... ik heb voor elke console betaald waar ik ze nu bijna allemaal voor kan kopen
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 15:55:15 #140
    44902 R_B
    OEHWEE, you are good looking!
    pi_13624890
    Nintendo voor het eerst in de rode cijfers

TOKIO - De Japanse spelcomputerfabrikant Nintendo is voor het eerst in zijn geschiedenis in de verliezen gedoken. Het concern, vooral bekend van de loodgieter Mario Bros en Pokémon-spelletjes, waarschuwde vrijdag dat het nettoverlies in de eind september afgesloten eerste helft van het boekjaar is uitgekomen op ongeveer 3 miljard yen (23,5 miljoen euro).

Nintendo zegt dat het verlies is veroorzaakt door de sterke koersstijging van de yen. Daardoor is het een moeilijke onderneming geworden om de spelcomputer GameCube en de GameCube-games winstgevend te laten concurreren met de Xbox van Microsoft en de Playstation van Sony.

Eerder was nog aangegeven dat het eerste halfjaar een winst van 15 miljard yen zou opleveren. Analisten hielden echter al rekening met een tegenvaller omdat de verkoop van de GameCube zwaar tegenvalt. Nintendo heeft om die reden de productie van de spelcomputer vorig jaar al stopgezet. Het concern zou momenteel nog circa 4 miljoen stuks in voorraad hebben, vooral in Europa en de Verenigde Staten.

Nintendo is een van de eerste grote ondernemingen in Japan die aangeven problemen te hebben door de dure yen. De Japanse munteenheid is al enige tijd aan het stijgen ten opzichte van de dollar omdat de Japanse economie aantrekt. De regering-Koizumi probeert de yenkoers wel te drukken met interventies op de valutamarkten, maar veel halen die niet uit.

Agressieve kortingen

Nintendo wil met agressieve kortingen voor de GameCube de achterstand op Microsoft en Sony inhalen. In Europa gaat een GameCube later deze maand 99 euro kosten. Nu is dat nog 199 euro. De spelcomputer wordt veel goedkoper dan de Xbox en de Playstation, die ook voor 199 euro per stuk in de winkels liggen.

In de Verenigde Staten is de prijs van de GameCube vorige week al drastisch verlaagd. Sindsdien is de verkoop verviervoudigd, aldus Nintendo.

Een succesvolle wintercampagne is cruciaal voor het voortbestaan van de GameCube. In de periode voor Kerstmis halen de meeste speelgoedfabrikanten het merendeel van hun omzet binnen. Nintendo, dat ooit dominant was in de game-industrie, zal anders al zijn kaarten moeten zetten op de kleinere spelcomputer Gameboy Advance. Die is nog wel enorm succesvol, maar wordt binnenkort bedreigd door nieuwe producten van Nokia en Sony.

vrijdag 3 oktober 2003 @ 16:13:18 #141
    41565 supadupagama
    so what I type shows up here?
    pi_13625347
    Voor de toekomstige Cube eigenaren is deze lijst wel handig denk ik

PAL release date | Game title | Genre | Developer (Publisher) | Players

Currently 754 games are confirmed in development/already published, of which 134 are permanent NGC exclusive titles.

October 2003:
    03rd: The Powerpuff Girls: Relish Rampage Pickled Edition - Action - Bam! - 1
    03rd: Wallace & Gromit in Project Zoo - Action - Aardman Animations/Frontier Dev (Bam!) - 1
    03rd: WWE Wrestlemania X9 (XIX) - Fighting - Yuke's Co. (THQ) - 1-4
    10th: NHL 2004 - Sports - EA - 1-4
    10th: Viewtiful Joe - Action - Production Studio 4 (Capcom) - 1 (31oct03?)
    10th: World Racing: Mercedes-Benz (MBWR) - Racing - TDK - 1-4
    17th: Animal Crossing - Simulation - Nintendo - 1 (australia only usa version?)
    17th: Disney's Party (Mickey) - Board - EA - 1-4
    17th: Dragon's Lair 3D - Action - Dragonstone Software/Encore Inc. (THQ) - 1 (26sep?)
    24th: FIFA Soccer 2004 - Sports - EA Sports - 1-4
    24th: NBA Live 2004 - Sports - EA - 1-2
    24th: Pokémon Memory Magic (Box: Ruby & Saphire) - Expansion - Nintendo - 1 (2004?)
    24th: Shrek: Reekin' Havoc - Platform - TDK Mediactive - ?
    24th: SSX 3 - Sports - EA - 1-2 (1-4?)
    24th: Starsky & Hutch - Action - Empire Interactive (Sales Curve Entertainment Group) - 1-2
    24th: The Haunted Mansion - Adventure - TDK Mediactive - 1
    25th: Pro Evolution Soccer 2 (World Soccer Winning Eleven 6 Final Evolution) - Sports - Konami - 1-4 (japan only?)
    30th: Worms 3D - Strategy - Team 17 (Sega) - 1-4
    31th: Bratz Dolls (Party Night) - Dance - Ubisoft - 1-2
    31th: F-Zero GX - Racing - Sega Amusement Vision (Nintendo) - 1-4
    31th: Lamborghini - Racing - Rage - ? (cancelled?)
    31th: MTV Celebrity Deathmatch - Fighting - Big Ape Productions (Take 2) - 1-2
    31th: Urban Freestyle Street Soccer - Sports - Silicon Dreams (Acclaim) - 1-4
    NBA JAM 2004 - Sports - Acclaim - 1-4 (usa only?)
    Richard Burns Rally - Racing - Warthog (Sales Curve Entertainment Group) - ? (Q1 2004?)

November 2003:
    07th: Billy Hatcher and the Giant Egg - Adventure - Sega Sonic Team (Atari) - 1-4 (21nov?)
    07th: Bionicle: Mask of Light (Lego Bionicle) - Simulation - Lego Media (EA) - 1
    07th: Buffy the Vampire Slayer 2: Chaos Bleed - Action - Eurocom (Sierra) - 1-4
    07th: Dragon Ball Z: Budokai - Fighting - Bandai (Atari) - 1-2
    07th: Harry Potter: Quidditch World Cup - Sports - Eurocom (EA) - 1-2
    07th: Simpsons: Hit & Run - Racing - Radical Entertainment (Vivendi Universal) - 1-4
    07th: Star Wars Rogue Squadron 3: Rebel Strike - Shooter - Factor 5 (LucasArts) - 1-2
    07th: The Lord of the Rings III: The Return of the King - Adventure - Hypnos Entertainment (EA) - 1-2
    07th: True Crime: Streets of LA - Action - Luxoflux (Activision) - 1
    14th: Mario Kart: Double Dash!! - Racing - NST (Nintendo) - 1-16
    14th: Teenage Mutant Ninja Turtles - Action - Rainbow Studios (Konami) - 1-2
    14th: Tony Hawk Underground (Pro Skater 5) - Sports - Neversoft (Activision) - ?
    14th: XIII - Shooter - Ubi Soft - 1-4 (5dec?)
    21th: Batman: Rise of Sin-Tzu - Action - Ubi Soft - 1-2
    21th: Gladius - RPG - LucasArts (Activision) - 1-4
    21th: Gotcha Force - Action - Capcom - 1-4
    21th: NHL Hitz: Pro - Sports - Black Box (Midway) - 1-4 (usa only?)
    21th: SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Action - THQ - 1
    28th: 1080º: Avalanche - Sports - Nintendo - 1-4 (1-8?)
    28th: Beyblade: Super Tournament Battle - Action - Atari - 1-2
    28th: The Hobbit - Adventure - Inevitable Entertainment (Sierra/Vivendi) - 1
    Bulletproof Monk - Action - Mucky Foot (Empire Interactive) - 1
    Robocop - Shooter - Titus (Virgin) - 1
    World Championship Pool 2004 - Sports - Blade Interactive ( Jaleco) - ? (usa only?)
    X10 - Shooter - Warthog/Conspiracy (Swing!) - 1-4

December 2003:
    03rd: Sonic Heroes - Adventure - Sega Sonic Team (Atari) - 1 (2004?)
    04th: Looney Tunes: Back in Action - Adventure - Warthog (EA) - 1
    04th: Rogue Ops: Phoenix Unleashed (Riqa) - Action - Bits Studios (Kemco) - 1-4
    05th: Alias - Adventure - Acclaim - 1 (unavailable?)
    05th: Bad Boys 2: Miami TakeDown - Action - Blitz Games (Empire Interactive) - 1
    05th: Mario Party 5 - Board - Hudson Soft (Nintendo) - 1-4
    05th: Mission Impossible 2: Operation Surma - Action - Atari - 1-4
    05th: Medal of Honor: Rising Sun - Shooter - EA - ?
    05th: XGRA (eXtreme Gravity Racing Association) - Racing - Acclaim - 1-4
    Asterix & Obelix XXL - Action - Atari - 1
    Charinko Hero (SD Ultraman Racer) - Racing - Banpresto - 1-4 (japan/australia only)
    Haven: Call of the King - Action - Traveller's Tales (Xicat Interactive) - 1
    Mighty Morphin Power Rangers: Ninja Force - ? - THQ - ?
    Space Invaders: Invasion Day (Space Raiders/ EX) - Action - Taito (Sammy Studios) - 1-2 (uk/japan only)

Source: www.gamecubepal.com

WANTED: Somebody to go back in time with me. This is not a joke. P.O. Box 322, Oakview, CA 93022. You'll get paid after we get back. Must bring your own weapons. Safety not guaranteed. I have only done this once before.
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 16:22:33 #142
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13625602
    CRAP! op IGN insider is nu de MGS: The Twin Snakes high res trailer te downloaden!!

Dus als iemand zo aardig is om hem te uploaden of naar mij over MSN te sturen dan dank u hartelijk

vrijdag 3 oktober 2003 @ 16:53:10 #143
    37300 StarGazer
    Anesthetize
    pi_13626356
    Vandaag een controller en een memory card gekocht.

Weer 55 euri

Porcupine Tee - Normal
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 19:14:43 #144
    9440 Khadgar
    Knutselaar
    pi_13629723
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 16:53 schreef StarGazer het volgende:
    Vandaag een controller en een memory card gekocht.

Weer 55 euri

Als je nou effe 2 weekjes had gewacht... Misschien duiken de prijzen van de accessoires ook omlaag.
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 19:31:44 #145
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_13630084
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 16:13 schreef supadupagama het volgende:
    Voor de toekomstige Cube eigenaren is deze lijst wel handig denk ik

PAL release date | Game title | Genre | Developer (Publisher) | Players

Currently 754 games are confirmed in development/already published, of which 134 are permanent NGC exclusive titles.

October 2003:
    10th: Viewtiful Joe - Action - Production Studio 4 (Capcom) - 1 (31oct03?)
    31th: F-Zero GX - Racing - Sega Amusement Vision (Nintendo) - 1-4
    07th: Star Wars Rogue Squadron 3: Rebel Strike - Shooter - Factor 5 (LucasArts) - 1-2
    14th: Mario Kart: Double Dash!! - Racing - NST (Nintendo) - 1-16
    14th: Tony Hawk Underground (Pro Skater 5) - Sports - Neversoft (Activision) - ?
    Source: www.gamecubepal.com

pi_13630709
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2003 18:38 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Ja ik ook,

Laat me horen als je wa gevonde hebt

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=GC&title=102862

alsjeblieft

* flappiewappie heeft ook zon gekke mem card, en werkt perfect

edit: AAAAAAAAAAH! V-J al de 10e , help! ik kan niet meer slapen

[Dit bericht is gewijzigd door flappiewappie op 03-10-2003 20:02]

vrijdag 3 oktober 2003 @ 20:50:35 #147
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_13632189
    (nog meer info over de prijsvergelaging)

Nintendo trekt de verhouding tussen de Amerikaanse en Europese prijs van de GameCube weer recht; vanaf 17 oktober krijgt de console ook hier een lager prijskaartje.

Of er sprake is van een strategische beslissing of om het bezwijken voor kritiek van gamers en gamepers is niet duidelijk, maar volgens Nintendo is het eerste het geval. Feit is dat Nintendo op 17 oktober de prijs van de GameCube ook in de Benelux verlaagt naar 99,99 euro.

Daarmee wordt de GameCube dus twee keer zo goedkoop als zijn twee concurrenten. Om het aanbod nog extra aantrekkelijk te maken worden er op 17 oktober ook nog eens vier Nintendo-games aan het Player's Choice-lable toegevoegd. Het gaat hierbij om: Super Mario Sunshine, Star Fox Adventures, Mario Party 4 en Metroid Prime. Deze krijgen dus het aantrekkelijke prijskaartje mee van 32,99 euro.

Met de Mario Kart-bundel in het verschiet wordt het een zeer interessante Kerst voor de shoppende gamers.

Dan heb ik binnenkort eindelijk een GameCube

vrijdag 3 oktober 2003 @ 21:25:11 #148
    37300 StarGazer
    Anesthetize
    pi_13633032
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 19:14 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Als je nou effe 2 weekjes had gewacht... Misschien duiken de prijzen van de accessoires ook omlaag.

Jah maar ik ben een ongeduldig mannetje

Starfox Adventures maar FF gehuurd trouwens...damn die gaat binnenkort zeer zeker aangeschaft worden.

Porcupine Tee - Normal
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 21:36:37 #149
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13633369
    Mariokart 14 oktober al
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 21:40:23 #150
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_13633480
    jah?>

WAAAAAAAAAHOEEEEEE

vrijdag 3 oktober 2003 @ 21:41:58 #151
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13633524
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 21:40 schreef gieling het volgende:
    jah?>

WAAAAAAAAAHOEEEEEE

Nee

Supadupagama heeft verneukt gequote een paar posts hierboven. Tis 14 november

vrijdag 3 oktober 2003 @ 21:44:45 #152
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_13633607
    Cunt, bitch, GVD
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 21:45:25 #153
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13633620
    Verschrikkelijk dit,........ kan het niet aanzien Beseffen ze dan niet dat we een supercool 3D adventure willen

Nintendo en Namco,... wat doen jullie ons aan.

Donkey Konga

pi_13633656
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 21:45 schreef Chocobo het volgende:
    Verschrikkelijk dit,........ kan het niet aanzien Beseffen ze dan niet dat we een supercool 3D adventure willen

Donkey Konga

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit wordt echt cool .
    Hoeveel zou een set konga's kosten? Ik moet er natuurlijk wel twee hebben voor de multiplayer fun.
    pi_13633851
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 21:45 schreef Chocobo het volgende:

Donkey Konga

[afbeelding]

[afbeelding]

vraag me af wat de doelgroep is voor dit setje, dus de mensen die het echt serieus gaan spelen en niet alleen 5 minuutjes per keer gaan spelen
    ''Going mental on the Wabbu''
    pi_13634093
    Die dingen lijken me duur genoeg
    Het enige waar ik geld voor zou willen uitgeven voor "speciale" accesoirs zijn toch wel van zo'n geweren
    Met een bijpassende spel natuurlijk
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:15:50 #157
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_13634461
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 21:36 schreef Chocobo het volgende:
    Mariokart 14 oktober al
    Bron?

Dit kan ik niet geloven

edit: Typfautje

pi_13634557
    Hahaha!

xbox 2 tha bone!

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:20:39 #159
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_13634583
    quote:
    Mariokart 14 oktober al
    *trillend achter PC zit*
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:20:56 #160
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_13634589
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 22:19 schreef American_Nightmare het volgende:
    Hahaha!

xbox 2 tha bone!

Kneus.
    pi_13634600
    volgens mij word dat donky kong zon uber verslafend spel!

echt waar..., die lui weten wel wat ze doen na zoveel 'blunders' (star fox, sunshine enz..)

pi_13634705
    Iemand die ff de lijst wil opzoeken waar X-box weeral als laatste eindigt bij de verkopen en dat wil posten bij de X-box topic

ik heb goede herrineringen aan DK, dus ik wacht met smart op een DK waardige opvolger...

pi_13634742
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 22:25 schreef ASSpirine het volgende:
    Iemand die ff de lijst wil opzoeken waar X-box weeral als laatste eindigt bij de verkopen en dat wil posten bij de X-box topic
    Maar MS hoeft 't gelukkig niet van de xbox te hebben Anyway was maar een geintje, dus nu weer ontopic (en ik ben weer weg).
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:28:22 #164
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_13634788
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 22:25 schreef ASSpirine het volgende:
    Japan Weekly Console Sales Charts

Sales numbers in Japan for the week ending Sept. 28th.

GBASP - 29,600
    PS2 - 29,100
    GC - 10,200
    GBA - 6,900
    Xbox - 650
    PSOne - 640
    WonderSwan Crystal - 290

vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:29:26 #165
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13634813
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 22:15 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Bron?

Dit kan ik niet geloven

edit: Typfautje

Nee,.... zoals ik al zei,....iemand heeft een fuckup in zijn of haar post gemaakt.....
      vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:31:13 #166
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_13634849
    Poll: De cube wordt ¤99,- op 17 september. Ga jij hem kopen?
  • Ja, omdat hij nu ¤99,- is
  • Ja, ook al zou de prijs ¤199,- zijn
  • Nee, ik heb al een cube
  • Nee, ik hoef geen cube
  • Misschien/Ik wacht nog

• Tussenstand:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ga hem nu zeker kopen, omdat cube nu ¤ 99,- is.
    pi_13634937
    quote:
    Mariokart 14 oktober al
    Nee, 14 november pas
    Jammer dat dat ik alleen net het weekend daarna weg moet en daarna 2 weken lang tentamens heb...
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
    pi_13635083
    maar wel eerst F-Zero GX
    pi_13635585
    misschien dat ik voor 100 euro, er nog 1 koop voor in de toekomst als ik later groot ben en nog op mijn gamcubje wel spelen, en mijn huidige dan kapot is
    pi_13635652
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 23:00 schreef flappiewappie het volgende:
    misschien dat ik voor 100 euro, er nog 1 koop voor in de toekomst als ik later groot ben en nog op mijn gamcubje wel spelen, en mijn huidige dan kapot is
    Ze gaan niet plots een prijsstijging doen in de toekomst

maar 100 euro voor multiplayer fun is best nog goed (+ 3 extra controllers à 38 euro de stuk )

vrijdag 3 oktober 2003 @ 23:12:54 #171
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_13635915
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 23:03 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Ze gaan niet plots een prijsstijging doen in de toekomst

maar 100 euro voor multiplayer fun is best nog goed (+ 3 extra controllers à 38 euro de stuk )

met die games en controllers verdient Nintendo juist geld mee en daarom die prijsdaling.
    pi_13636137
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2003 23:12 schreef nlboy het volgende:

[..]

met die games en controllers verdient Nintendo juist geld mee en daarom die prijsdaling.

maar zie de noodzaak niet om een extra cube aan te schaffen, maar dit lijkt me een geweldig idee voor een verjaardagscadeau om met zen allen samen te leggen

nu is dat tenminste nog betaalbaar

zaterdag 4 oktober 2003 @ 00:30:10 #173
    28169 Johnson_Lopez
    pi_13637664
    Ik ga denk ik de 17de ook maar starfox adventures kopen.
    SMS en MP heb ik al, en Marioparty 4 moet ik niet
    pi_13638152
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 00:30 schreef Johnson_Lopez het volgende:
    Ik ga denk ik de 17de ook maar starfox adventures kopen.
    SMS en MP heb ik al, en Marioparty 4 moet ik niet
    MP4 moet je erbij nemen
    als je vrienden hebt dan is dat leuk
    kan je een avondje met wat bier heel veel plezier beleven denk ik

desnoods blijft shadow special thuis om samen met jou te gaan spelen...

zaterdag 4 oktober 2003 @ 01:01:46 #175
    28169 Johnson_Lopez
    pi_13638231
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 00:57 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

MP4 moet je erbij nemen
    als je vrienden hebt dan is dat leuk
    kan je een avondje met wat bier heel veel plezier beleven denk ik

desnoods blijft shadow special thuis om samen met jou te gaan spelen...

Ja maar het probleem is dat ik geen vrienden heb, en Shadow kan toch alleen maar winnen met valsspelen dus dat is ook niet leuk

Het is wel altijd leuk met mijn neefjes (altijd op de N64 mario kart ook mario party vroeger weleens ja), maar geen van mijn neefjes heeft een gamecube, dus ja, ik moet ze maar is zegge dat ze er een moeten kopen met die prijsverlaging

En voor af en toe eens een avondje te spelen huur ik het wel of zo, want single player is dacht ik maar saai...

pi_13638269
    hoe ver wonen jullie ven elkaar ?
    kan i kanders ook eens meedoen

En chocobo sluiten we uit
    want hij heeft iets tegen chinezen

pi_13638310
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 01:01 schreef Johnson_Lopez het volgende:

[..]

Ja maar het probleem is dat ik geen vrienden heb, en Shadow kan toch alleen maar winnen met valsspelen dus dat is ook niet leuk

Het is wel altijd leuk met mijn neefjes (altijd op de N64 mario kart ook mario party vroeger weleens ja), maar geen van mijn neefjes heeft een gamecube, dus ja, ik moet ze maar is zegge dat ze er een moeten kopen met die prijsverlaging

En voor af en toe eens een avondje te spelen huur ik het wel of zo, want single player is dacht ik maar saai...

Ik speel niet vals, jij ja
    je kunt er gewoon niet tegen dat ik beter ben
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 01:10:17 #178
    28169 Johnson_Lopez
    pi_13638353
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 01:04 schreef ASSpirine het volgende:
    hoe ver wonen jullie ven elkaar ?
    kan i kanders ook eens meedoen
    Nou we wonen in plaatsen die ongeveer tegen elkaar liggen.
    Dus 4 km of zo.

En ja je mag ook wel is langskomen or, in het zuidelijkste puntje van zeeland Als je niet valsspeelt mag je mee doen, en anders blijft het bij kijken
    Trouwens, welke spellen kan jij goed ? (die spellen spelen we niet he)

zaterdag 4 oktober 2003 @ 01:11:48 #179
    28169 Johnson_Lopez
    pi_13638377
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 01:07 schreef ShadoW17 het volgende:

[..]

Ik speel niet vals, jij ja
    je kunt er gewoon niet tegen dat ik beter ben

Whahahaha ik had bij meer spellekes gewonnen dan jou, dus niet zeggen dat je beter bent

Komt nog weleens goed als we nogeens Fifa of Burnout 2 spelen, dan merk je het wel.

Oefen maar wat met Burnout, dan word je misschien ooit bijna zo goed als mij

pi_13638394
    Met soul Calibur nog aan het oefenen
    Monkeyball kan ik ook best goed

Burnout viel best mee
    Fifa ook nog middelmaat

zaterdag 4 oktober 2003 @ 01:13:24 #181
    47580 hoM3r
    Our trip.
    pi_13638395
    De gamecube is aangeschaft en nu wil ik een voetbalspel
    Welke is de beste?
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 01:17:20 #182
    28169 Johnson_Lopez
    pi_13638449
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 01:13 schreef ASSpirine het volgende:
    Met soul Calibur nog aan het oefenen
    Monkeyball kan ik ook best goed

Burnout viel best mee
    Fifa ook nog middelmaat

Soul Calibur doe ik niet aan mee or, das maar wa knoppen rammen
    Monkeyball nog niet in multiplayer gespeeld, alleen ff in single player.

Dus we spelen Burnout en Fifa

zaterdag 4 oktober 2003 @ 01:18:07 #183
    28169 Johnson_Lopez
    pi_13638462
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 01:13 schreef hoM3r het volgende:
    De gamecube is aangeschaft en nu wil ik een voetbalspel
    Welke is de beste?
    Uhmmm Fifa 2003 voor 30 euro.
    De ISS serie is niet zo goed meer, vroeger wel.
    ISS 2 dan toch nie, 3 weet ik eigenlijk niet.
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 01:20:47 #184
    47580 hoM3r
    Our trip.
    pi_13638489
    Ik heb vroeger wel veel ISS gespeeld maar dat is best wel achteruitgegaan begreep ik. Dan toch maar fifa dus...
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 01:25:05 #185
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13638544
    Was dit al gepost? De review van Viewtiful Joe op IGN:

Presentation 9.0
    Cut-scenes tell a slightly muddy yet still entertaining tale of Joe's struggle to rescue Silvia. Standard Capcom polish and excellence all around.

Graphics 9.0
    Crisp, colorful, and gorgeous. Great art mixes with solid technology for one of the most stylized beat-'em-ups ever seen.

Sound 9.0
    Clean stereo effects ring as Joe shatters his foes with power-packed blows. Electronic trance tunes are good, and Joe's voice-acting fits perfectly.

Gameplay 10.0
    The best action title on the GameCube -- Viewtiful Joe rules all. Irresistible and highly addictive action combat packed with fantastic flair.

Lasting Appeal 9.0
    VJ is crazy tough, and we love it! Worthy unlockables, but you'll want to keep replaying forever based on the awesome gameplay mechanics alone.

OVERALL: 9.5
    (out of 10 / not an average)

. HEBBUH.
    volledige review: http://cube.ign.com/articles/452/452942p1.html

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 01:30:32 #186
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13638623
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 01:18 schreef Johnson_Lopez het volgende:
    ISS 2 dan toch nie, 3 weet ik eigenlijk niet.
    Raar is dat, ISS3 is al heel lang uit, zelfs nog maar 30 euro bij de mediamarkt, maar nog (vrijwel) geen reviews van gezien.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 07:06:40 #187
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13640258
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 01:25 schreef speknek het volgende:

Presentation 9.0
    Cut-scenes tell a slightly muddy yet still entertaining tale of Joe's struggle to rescue Silvia. Standard Capcom polish and excellence all around.

Graphics 9.0
    Crisp, colorful, and gorgeous. Great art mixes with solid technology for one of the most stylized beat-'em-ups ever seen.

Sound 9.0
    Clean stereo effects ring as Joe shatters his foes with power-packed blows. Electronic trance tunes are good, and Joe's voice-acting fits perfectly.

Gameplay 10.0
    The best action title on the GameCube -- Viewtiful Joe rules all. Irresistible and highly addictive action combat packed with fantastic flair.

Lasting Appeal 9.0
    VJ is crazy tough, and we love it! Worthy unlockables, but you'll want to keep replaying forever based on the awesome gameplay mechanics alone.

OVERALL: 9.5
    (out of 10 / not an average)

. HEBBUH.
    volledige review: http://cube.ign.com/articles/452/452942p1.html

Wilde het net posten maar je bent me voor. Musthave idd, maar ik heb de Japanse versie al. Een nadeel van het spel vind ik dat het wel erg moeilijk is soms

zaterdag 4 oktober 2003 @ 07:07:31 #188
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13640259
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 01:04 schreef ASSpirine het volgende:
    En chocobo sluiten we uit
    want hij heeft iets tegen chinezen

PROEST
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 08:22:29 #189
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_13640330
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 01:25 schreef speknek het volgende:

Presentation 9.0
    ..................

Ik snap niet waarom mensen die platte figuren leuk vinden.
    pi_13640364
    Ik ben de Video Review van IGN aan het downloaden (geen zin om te lezen), ik ben benieuwd. Lijkt me wel een leuk spel.
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 09:24:25 #191
    28309 Wunk
    Komt gewoon door die konijnen
    pi_13640554
    Als ze nou de Xbox OOK ff naar 99 euries gooien, heb ik m'n consoleverzameling compleet..

(Ik heb nog een leuk nieuw linuxPC'tje nodig namelijk, kan ik m'n ouwe Pentium 2 300 naar de eeuwige roestvelden toedeledokieen )

zaterdag 4 oktober 2003 @ 09:45:36 #192
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13640627
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 08:22 schreef nlboy het volgende:

[..]

ik heb nog geen plat figuur gezien in VJ hoor.
    pi_13640796
    Ik ga em nu ook wel halen hoor.. al is het alleen voor Mario Kart.. eerste game die ik erbij ga nemen is Rogue Leader... Mario Party komt daarna wel denk ik..
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 10:19:58 #194
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13640839
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 10:15 schreef Retarded het volgende:
    Ik ga em nu ook wel halen hoor.. al is het alleen voor Mario Kart.. eerste game die ik erbij ga nemen is Rogue Leader... Mario Party komt daarna wel denk ik..
    Waarom roque leader als Rebel strike ook uitkomt? En bij rebel strike kun je alle roque leader missies gewoon in multiplayer spelen
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 11:23:40 #195
    28169 Johnson_Lopez
    pi_13641534
    Ik had VJ ook ff bij Shadow gespeeld.
    En op het begin dacht ik: wat is dit nou voor een spel
    Maar toen ik het zelf ging spelen was het toch best wel leuk
    Wel mooi met die "puzzels" zo door te vertragen en te versnellen enz.

Maar of ik het zelf zou kopen, nee... misschien als het ooit nog eens 30 euro kost.

zaterdag 4 oktober 2003 @ 11:27:03 #196
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13641587
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
    Ik ben de Video Review van IGN aan het downloaden (geen zin om te lezen), ik ben benieuwd. Lijkt me wel een leuk spel.
    IS het ook Gijs
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 11:42:05 #197
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13641785
    Gaat niet zo goed met Nintendo

In an announcement that will send all the Nintendo fanboys into denial, Nintendo today announced that it would post its first-ever loss in the first half of its financial year.

Nintendo is forecasting a group net loss of 3billion yen for the first fiscal half, against its previous expectations of 15billion yen profit and a profit of 16.5billion yen in the previous year.

The Japanese giant attributed its first loss since going public in 1962 to a 40billion yen one-off loss on its $5billion of dollar dominated assets and lower-then-expected demand for the GameCube.

pi_13641820
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 11:42 schreef Chocobo het volgende:
    Gaat niet zo goed met Nintendo

In an announcement that will send all the Nintendo fanboys into denial, Nintendo today announced that it would post its first-ever loss in the first half of its financial year.

Nintendo is forecasting a group net loss of 3billion yen for the first fiscal half, against its previous expectations of 15billion yen profit and a profit of 16.5billion yen in the previous year.

The Japanese giant attributed its first loss since going public in 1962 to a 40billion yen one-off loss on its $5billion of dollar dominated assets and lower-then-expected demand for the GameCube.

Ach, wat denk je wat Nintendo aan financiele reserves heeft opgebouwd in al die jaren? Die kunnen wel tegen een stootje. En met de prijsverlagingen en de cube2 komt het allemaal goed .
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 11:46:42 #199
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13641849
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 11:44 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ach, wat denk je wat Nintendo aan financiele reserves heeft opgebouwd in al die jaren? Die kunnen wel tegen een stootje. En met de prijsverlagingen en de cube2 komt het allemaal goed .

De prijsverlaging zal ook wel even pijn gaan doen voor Nintendo denk ik, maar tuurlijk komt het wel goed met ze. Ik hoop alleen dat ze beseffen dat de slechte verkoop komt door naar mijn mening wat tegenvallende games
    pi_13642005
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 11:46 schreef Chocobo het volgende:

[..]

De prijsverlaging zal ook wel even pijn gaan doen voor Nintendo denk ik, maar tuurlijk komt het wel goed met ze. Ik hoop alleen dat ze beseffen dat de slechte verkoop komt door naar mijn mening wat tegenvallende games

Tegenvallende games? Mwah, ik kan zo een paar spellen opnoemen die geweldig zijn maar waarvoor ik gewoon het geld en de tijd niet heb. Ik denk dat ze eerder in de problemen zijn gekomen door hun bagger marketing, Europese beleid, en geringe online ondersteuning.
    Ze hebben er ook weinig aan gedaan om hun kiddy imago af te schudden. De mensen die de ontwikkeling van de cube een beetje gevolgd hebben weten dat er genoeg volwassen games op uit zijn gekomen. Andere mensen zien alleen Mario, Zelda, en dat crappie opstartfilmpje van de cube .
    pi_13642052
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 10:19 schreef BMH het volgende:

[..]

Waarom roque leader als Rebel strike ook uitkomt? En bij rebel strike kun je alle roque leader missies gewoon in multiplayer spelen

Star Wars fan.. ik kan toch niet wachten... Rebel Strike komt toch pas in november/december?
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:09:59 #202
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13642158
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 11:59 schreef Lexie het volgende:

[..]

Tegenvallende games? Mwah, ik kan zo een paar spellen opnoemen die geweldig zijn maar waarvoor ik gewoon het geld en de tijd niet heb. Ik denk dat ze eerder in de problemen zijn gekomen door hun bagger marketing, Europese beleid, en geringe online ondersteuning.
    Ze hebben er ook weinig aan gedaan om hun kiddy imago af te schudden. De mensen die de ontwikkeling van de cube een beetje gevolgd hebben weten dat er genoeg volwassen games op uit zijn gekomen. Andere mensen zien alleen Mario, Zelda, en dat crappie opstartfilmpje van de cube .

Het gaat me niet om het kiddy / volwassen gebeuren,... ik zie zelf gewoon persoonlijk weinig goede games. ED, RE en MP vind ik de beste van Cube
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:19:29 #203
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_13642314
    Ik ben in een youthlifecrisis door mariokart
    pi_13642456
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 12:09 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Het gaat me niet om het kiddy / volwassen gebeuren,... ik zie zelf gewoon persoonlijk weinig goede games. ED, RE en MP vind ik de beste van Cube

De beste games voor de cube komen gewoon van Nintendo zelf af... de 3rdparty games zijn 8 van de 10 keer slecht.. Ik ga de cube nu eigenlijk alleen maar halen voor Mario Kart..
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:28:53 #205
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13642457
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 12:19 schreef gieling het volgende:
    Ik ben in een youthlifecrisis door mariokart
    vertel
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:29:45 #206
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13642474
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 12:28 schreef Retarded het volgende:

[..]

De beste games voor de cube komen gewoon van Nintendo zelf af... de 3rdparty games zijn 8 van de 10 keer slecht.. Ik ga de cube nu eigenlijk alleen maar halen voor Mario Kart..

ik ging de cube alleen halen voor zelda, maar nu heb ik onderhand ook alweer 13 andere games
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:29:58 #207
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_13642479
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 12:28 schreef BMH het volgende:

[..]

vertel

Door diegene die had gezegt dat hij op 14 oktober zou uitkomen
    pi_13642540
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 12:29 schreef gieling het volgende:

[..]

Dan weet je alvast dat je Youthlifecrisis maar tot 14 november duurt.
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:33:29 #209
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13642553
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 12:29 schreef gieling het volgende:

[..]

lol.
    weeeeeeeeeee
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:34:13 #210
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_13642566
    nawja, ik zal het maar ff moeten doen met mokeyball
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:37:21 #211
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13642627
    ik wil weer ressie verder spelen. Zit nog steeds in de mansion

zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:43:46 #212
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13642751
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 12:37 schreef BMH het volgende:

[afbeelding]

Zo'n goed spel Tis ook een stuk groter dan het origineel,.. daar kom je later wel achter
    pi_13642779
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 12:34 schreef gieling het volgende:
    nawja, ik zal het maar ff moeten doen met mokeyball
    deel één of twee? ik heb ze beiden, ik vind ze echt ownen
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:46:11 #214
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_13642799
    2, ook die multiplayer is
    Met name de race!
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:49:58 #215
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13642883
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 12:46 schreef gieling het volgende:
    2, ook die multiplayer is
    Met name de race!
    ik vond em brak . Vind ik eigenlijk wel heel jammer. Maarja niet mijn soort game DAMNIT!
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:52:04 #216
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_13642923
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 12:49 schreef BMH het volgende:

[..]

ik vond em brak . Vind ik eigenlijk wel heel jammer. Maarja niet mijn soort game DAMNIT!

Ga jij je eens snel schamen
    pi_13643409
    Monkey Target en Golf is mijn favoriet in deel 1
    Monkey Soccer en Baseball in deel 2
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 13:17:37 #218
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13643420
    Even snel nog, hier ben ik wel benieuwd naar:

Poll: Ga jij Mario Kart:DD kopen?

• Ja man. Retevettekinkydopeshit!
  • Even aankijken, maar waarschijnlijk wel.
  • Nee. Ik heb het na elf jaar wel gehad.
  • Nee. Ik houd niet van het genre.
  • Nee. Ik ben een kansloze zwerver. Aalmoes?

• Tussenstand:

Die laatste natuurlijk speciaal voor Lexie, Flappiewappie en consorten .

zaterdag 4 oktober 2003 @ 13:28:37 #219
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13643617
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 13:17 schreef speknek het volgende:
    Ik heb ook geen geld, maar hiervoor verkoop ik densoods mijn lichaam
    pi_13643826
    Tuurlijk wil ik Mario Kart DD

Vette ownage; blijft de #1 party-game (samen met Monkeyball natuurlijk)

pi_13644142
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb ook geen geld, maar hiervoor verkoop ik densoods mijn lichaam

verkocht vanaf nu heb ik een eigen slaaf
    pi_13644421
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 13:17 schreef speknek het volgende:

Poll: Ga jij Mario Kart:DD kopen?

• Ja man. Retevettekinkydopeshit!
  • Even aankijken, maar waarschijnlijk wel.
  • Nee. Ik heb het na elf jaar wel gehad.
  • Nee. Ik houd niet van het genre.
  • Nee. Ik ben een kansloze zwerver. Aalmoes?

• Tussenstand:
    [afbeelding]

Raad maar wat ik gestemd heb . Viewtiful Joe komt eind october uit, en die wil ik ook echt hebben. Dan moet ik even wachten tot de 21e october, als mijn stufi weer binnen is. Dan maar wat meer rood staan .

Daarna kan ik het toch weer rustig aandoen, omdat de volgende game dan pas weer FF: Crysral Chronicles wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 04-10-2003 14:16]

pi_13644423
    quote:
    N5 verschijnt pas in 2006 in Europa

De opvolger van de GameCube, die met de werknaam N5 door het leven gaat, ligt pas in 2006 in de Europese winkels.

Nadat er eerder een Japanse release voor 2004 bekend werd gemaakt, komt ons nu ten gehore dat de N5 pas in 2006 naar Europa komt. Het lijkt ons onwaarschijnlijk dat er tussen een Japanse release en een Europese release 2 jaar verschil zit.

Dit nieuws werd gisteren bekend gemaakt op de Amerikaanse zender CNN in het programma World Business Tonight. In dat programma werd aan de marketingbaas van Nintendo of Europe, David Gosen, gevraagd wanneer hij dacht dat de opvolger van de GameCube zou verschijnen in Europa. Dit beantwoordde hij met "ergens in 2006".

Voorlopig blijft het dus nog een beetje vaag rondom de release-datum van de N5, maar zodra er meer info over vrijkomt, zullen wij het jullie natuurlijk meteen melden.

insidegamer.nl

zaterdag 4 oktober 2003 @ 14:19:29 #224
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13644512
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 14:13 schreef Lexie het volgende:
    Viewtiful Joe komt eind october uit, en die wil ik ook echt hebben. Dan moet ik even wachten tot de 21e october, als mijn stufi weer binnen is. Dan maar wat meer rood staan .
    Viewtiful komt waarschijnlijk in de loop van volgende week uit .
    En de mensen die MarioKart kopen, kopen die dan geen F-Zero?
    pi_13644533
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 14:19 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja, een racer vind ik wel genoeg.
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 14:21:40 #226
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13644541
    Ja dat heb ik ook, daarom ga ik voor F-Zero en niet voor MK.
    pi_13644637
    Ik koop ze denk ik beide.. heb Fzero nooit gespeeld, geen enkele versie.. maar het ziet er heel gaaf uit en het schijnt ook vrij hard te gaan.. dat is voor mij al reden genoeg
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 14:49:43 #228
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_13644951
    ik ga eerst echt voor mariokart!
    pi_13645328
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 14:28 schreef Retarded het volgende:
    heb Fzero nooit gespeeld, geen enkele versie..
    Ketter!
    Support! Protest! Country! Rock & Roll!
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 17:15:13 #230
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_13647333
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 12:37 schreef BMH het volgende:

[afbeelding]

IK heb hem weer is besteld bij gamerelease.nl(fucking 23 euro )

Woensdag is ie binnen
    Dan ga ik weer is s'nachts met DTS 5.1 spelen

Waarom heb ik zo'n goed spel destijds verkocht

zaterdag 4 oktober 2003 @ 17:34:45 #231
    28309 Wunk
    Komt gewoon door die konijnen
    pi_13647685
    Ik koop Kart en F-Zero, ze zijn te verschillend om er 1 te laten liggen
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 17:44:02 #232
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13647878
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 14:19 schreef speknek het volgende:

[..]

F-zero is veel te snel en pittig voor me. Dan krijg je meer het "ken de baan compleet uit je hoofd anders ben je fucked" syndroom
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 17:48:00 #233
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13647978
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 17:15 schreef HomerJ het volgende:
    Dan ga ik weer is s'nachts met DTS 5.1 spelen
    Eh. DTS 5.1?

En dat op een Gamecube?

zaterdag 4 oktober 2003 @ 17:50:31 #234
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13648033
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 17:48 schreef speknek het volgende:

[..]

Eh. DTS 5.1?

En dat op een Gamecube?

Het zal er iig Dolby Surround uitkomen maar DTS,.... nee
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 18:00:37 #235
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_13648258
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 17:50 schreef Chocobo het volgende:
    Het zal er iig Dolby Surround uitkomen maar DTS,.... nee
    DTS is 6.1, en de GC heeft niet meer dan Dolby Pro Logic II .

F-Zero geeft door de veel te belachelijk hoge snelheid hopelijk een unieke spelbeleving. Mario Kart heb ik na elf jaar in deze vorm echt wel gehad.

(alhoewel het zo vlak voor de launch wel weer begint te kriebelen... Nouja wie weet)

zaterdag 4 oktober 2003 @ 18:38:36 #236
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13649045
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 18:00 schreef speknek het volgende:

[..]

DTS is 6.1, en de GC heeft niet meer dan Dolby Pro Logic II .

F-Zero geeft door de veel te belachelijk hoge snelheid hopelijk een unieke spelbeleving. Mario Kart heb ik na elf jaar in deze vorm echt wel gehad.

(alhoewel het zo vlak voor de launch wel weer begint te kriebelen... Nouja wie weet)

DTS is ook gewoon in 5.1 hoor. Alleen de kwaliteit is gewoon dikke 3 keer zo goed als Dolby.

Oh en Ressie 1 is alleen in stereo en mono

pi_13654255
    Voor mij ook F-zero EN mario kart
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 22:25:45 #238
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13654418
    Holy crap dude. Check de Mario kart website En kijk naar de gameplay filmpjes! Dit is echt te cool voor woorden!
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 22:56:35 #239
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13655080
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 22:25 schreef BMH het volgende:
    Holy crap dude. Check de Mario kart website En kijk naar de gameplay filmpjes! Dit is echt te cool voor woorden!
    Zitten kwijlen

pi_13655112
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 22:56 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zitten kwijlen

[afbeelding]

Ik wacht nog even. Als de muliplayer cool is koop ik hem . Maar dat zal wel .
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 23:04:33 #241
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_13655250
    Misschien koop ik MK. De N64 versie speel ik nog steeds wel eens. Dat double dash gedoe lijkt me een beetje overbodig, als het gewoon maar weer een leuke MK is vind ik het prima. F-Zero boeit me niet zo, voor retesnel racen heb ik Burnout 2 al..
    Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 23:43:15 #242
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_13656069
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 22:56 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zitten kwijlen

[afbeelding]

idd
      zondag 5 oktober 2003 @ 00:00:39 #243
    47580 hoM3r
    Our trip.
    pi_13656324
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 17:44 schreef Chocobo het volgende:

[..]

F-zero is veel te snel en pittig voor me. Dan krijg je meer het "ken de baan compleet uit je hoofd anders ben je fucked" syndroom

Dat vind ik eigenlijk prachtig, dat ik gewoon echt 3 minuten volledig geconcentreerd moet zijn.
      zondag 5 oktober 2003 @ 00:07:04 #244
    56951 Najra
    ---------------
    pi_13656446
    Ok Viewtifull Joe is een must hebbe hebbe hebbe voor mij.
    Net de video review gezien op IGN en damn
    This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
    pi_13656514
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 08:22 schreef nlboy het volgende:

[..]

nooit een oudere spelconsole gehad ?
    de snes ofzo...
    pi_13657951
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 17:44 schreef Chocobo het volgende:

[..]

vind je dat niet cool dan?? Ik vind dat dus echt retegaaf... op die manier ben je er niet zo snel op uitgekeken.. precies hetzelfde is bij rally-games... het wordt aangegeven door de co-driver, maar toch moet je zelf maar inschatten hoe hard je door de bochten kan scheuren.
    pi_13658419
    Ik wilde de Cube al alleen maar voor F-zero.
    En nu hij 100 euro wordt is het het wel waard om hem te kopen, en dan kan Vietiful Joe er ook nog wel bij.
    Maar een ding begrijp ik niet, dat MK:DD dat wordt wel het laatste spel dat ik zou kopen.
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
      zondag 5 oktober 2003 @ 08:18:59 #248
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13659211
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2003 02:34 schreef piet_pelle het volgende:
    Maar een ding begrijp ik niet, dat MK:DD dat wordt wel het laatste spel dat ik zou kopen.
    Dat hoef je toch ook niet te begrijpen,... ieder zijn games toch
      zondag 5 oktober 2003 @ 09:28:41 #249
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_13659383
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2003 02:34 schreef piet_pelle het volgende:
    Ik wilde de Cube al alleen maar voor F-zero.
    Ja, ik heb hem toendertijd alleen voor RE gekocht.

Maar intussen heb ik toch flink wat games voor dat ding!

zondag 5 oktober 2003 @ 10:09:34 #250
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_13659559
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2003 09:28 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja, ik heb hem toendertijd alleen voor RE gekocht.

Maar intussen heb ik toch flink wat games voor dat ding!

Me to
      zondag 5 oktober 2003 @ 10:19:17 #251
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13659633
    Iets over de Mario kart bonus disk:

Bevat:
    - 6 speelbare demo's van nieuwe games op de gamecube.
    - Vele trailers van nieuwe GBA en GC games.
    - Een paar downloadbare demo's van GBA games voor je GBA.

Ik kijk erg uit naar de laatste extra. Er zit namelijk ook een demo bij van Fire emblem!

zondag 5 oktober 2003 @ 10:25:23 #252
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_13659675
    Geen Mario 64.
      zondag 5 oktober 2003 @ 10:29:08 #253
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_13659692
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2003 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
    Geen Mario 64.
    jeees. verwend
      zondag 5 oktober 2003 @ 10:47:29 #254
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_13659791
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2003 10:19 schreef BMH het volgende:
    Iets over de Mario kart bonus disk:

Bevat:
    - 6 speelbare demo's van nieuwe games op de gamecube.
    - Vele trailers van nieuwe GBA en GC games.
    - Een paar downloadbare demo's van GBA games voor je GBA.

Ik kijk erg uit naar de laatste extra. Er zit namelijk ook een demo bij van Fire emblem!

Wat een demo ,........... Ach ja,... je kan niet altijd goede bonusdiscs hebben
    pi_13659827
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2003 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
    Geen Mario 64.
    Ik heb liever mario kart 64

Jammer dat ze die er niet op gooien, zou echt een meesterlijke zet van ze zijn

pi_13660255
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2003 22:25 schreef BMH het volgende:
    net zoals de [url=http://www.viewtifuljoe.co.uk] viewtiful joe website[/ur] super geil man

komende maanden word veel binnen door brengne

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')